Ledare inom Sustainability till TechSeed

Vår vision TechSeed är ett medarbetarägt konsultbolag i scale-up-fasen med visionen att skapa värde med uppkopplade lösningar. Vi använder tekniker som IoT och Edge Computing för att skapa uppkopplade tjänster och system som möjliggör lösningar i ekosystem som Smart City, Smart Factory, Smart Company och Smart Building. Vi jobbar med tekniker som Embedded SW, IoT, Hyperautomation, Analytics/BI och andra IT-discipliner med stort fokus på användaren. För att säkerställa att våra tjänster skapar värde och inte bara blir en ”teknisk produkt” hjälper vi våra kunder med helheten och erbjuder kompetens inom flera områden som Innovation, UX,Cyber Security, Strategi, Business Consulting, Service Design och Sustainability. I denna roll kommer du leda din enhet i TechSeed Göteborg i nära samarbete med gruppens VD, COO och övriga Managing Directors. Du blir även formellt VD i dotterbolaget TechSeed Sustainable Change GöteborgAB. TechSeed är ett medarbetarägt bolag där medarbetaren får stor möjlighet för påverkan och där vi bygger TechSeed tillsammans. I rollen kommer du bygga upp ett starkt team inom sustainability sett både till innovation, utveckling och förändringsarbete, driva försäljning, bygga kultur och vara del av vår ScaleUp-resa. Vi på TechSeed tror på engagerade och operativa ledare, som även trivs i konsultrollen. TechSeeds grund ligger i att vi delar med oss av vår passion för teknik och värdet vi skapar. Det handlar bland annat om kunskapsutbyte och att dela idéer, bidra med god stämning såväl som att skapa värde genom vårt delägarskap. Vi erbjuder dig: Inflytande i hur vi bygger TechSeed tillsammans En öppen kultur där vi värdesätter olikheter, insikter och innovationer Direkt värde från våra finansiella resultat genom bonusar och delägarskap Möjligheten att växa in i olika tekniska områden / ansvarsområden utifrån dina önskemål Flexibelt arbete hemifrån, beroende på uppdragets behov. Vem söker vi? Vi söker efter dig som har: Flerårig erfarenhet av att driva införsäljning och genomförande av konsultuppdrag i verksamhets- eller IT-projekt, gärna med sustainability-fokus Bred kompetens och ett stort intresse av sustainability både som hantverk och som bransch Erfarenhet som ledare med vana att både vara involverad i rekrytering och försäljning Obehindrade kunskaperi svenska och engelska, tal och skrift I den här rollen är det viktigt att du drivs av chansen att bygga upp en enhet inom Sustainability och att själv vara med på resan som delägare. Utöver din erfarenhet lägger vi väldigt stor vikt i ditt engagemang, ditt intresse av att växa och din medmänsklighet. Vi söker en person som är en bra ledare, en inkännande kollega och som ser den långsiktiga nyttan i arbetet vi gör. Grundtesen på TechSeed är att vi gör allt back-to-back, vilket är ett mantra vi förväntar oss att även du ser värmen och värdet i! Om du har motsvarande expertis inom något annat fält som är aktuellt för våra områden är du mer än välkommen att titta på våra andra annonser eller Connecta med oss! Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor eller funderingar angående rollen hör av dig till oss via kontaktuppgifterna nedan. Vi rekryterar löpande, så vänta inte med att ansöka!

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Learning & Development Specialist

Vill du vara en del av ett dynamiskt team som leder förändringen inom lärande och utveckling? Då kan du sluta leta, här är dinnästa möjlighet! Vad kommer du att göra? Vi, alltsåSvenska Spels Learning & Development team, jobbar efter måletatt skapa en mer lärande organisation och vi strävar efter att skapa en kultur som drivs av lärande och kunskapsdelning. Vi jobbar mot att kunna möjliggöra både individuell och organisatorisk tillväxt där våra medarbetare lär, utvecklas och utmanas i det dagliga arbetet. För att nå våra mål behöver vi din hjälp och vi tror att du kommer i form av en senior Learning & Development Specialist med erfarenhet av att skapa utbildningskoncept och lärande aktiviteter. Som en del av vårt team kommer du arbeta medatt både förvalta och vidareutveckla vårt befintliga utbildningsutbud samtidigt som du utforskar nya sätt och format för lärande & utveckling. I rollen kommer du arbeta självständigt med hela processen av utbildningsproduktion, från behovsanalys och konceptualisering till lansering och leverans. Du kommer främst att fokusera på digital produktion i olika format, men ocksåskapa, samordna och leverera lärarledd utbildning i olika former. Du kommer att samarbeta med flera av våra sakkunniga specialisterinom olika områden på Svenska Speloch ha kontakt med externa leverantörer för utbildningsproduktion. Samarbetet med kollegor är alltid centralt under både produktion och leverans. Är du den som kommer att göra det? Rollen innebär att vara en del av ett snabbt utvecklande område där nya metoder och verktyg ständigt introduceras. Det ger dig möjlighet att vara innovativ och skapa verkligt värde för oss på Svenska Spel och våra medarbetare. Därför tror vi att du sitter på en stor portion av nyfikenhet och är bekväm med att självständigt utforska nya arbetssätt och tekniker. Behöver vi säga att vår Learning & development Specialist behöver kunskap inom pedagogik och lärande? Det kommer säkert som en självklarhet, men för att lyckas i rollen ser vi det såklart som en viktig grundpelare. Vi tror helt enkelt att du har en tydlig bild av vad du tycker utmärker bra lärande, och varför. Vi tror också att du känner igen dig i egenskaper som strukturerad, systematisk och noggrann. För att lyckas i rollen ser vi att du har följande erfarenhet: Flera års erfarenhet av arbete inom L&D i en större organisation med egen inhouseproduktion av såväl digital som lärarledd utbildning Erfarenhet och vilja att leda och hålla i utbildningar både live och digitalt. Planerat och skapat utbildningskoncept anpassade för olika målgrupper Skrivit manus för interaktiv utbildning och drivit arbetet i projektgrupp med sakkunniga för att mejsla fram mål och innehåll Producerat interaktiv utbildning i ett författarverktyg, gärna Lectora. Arbetat med bild-, film- och ljudredigering för att skapa ett engagerande och visuellt tilltalande lärmaterial Tankar och idéer om hur strukturella IT-stöd för lärande och utveckling, som t.ex. Learning Management Systems (LMS), kan användas för att förhöja en lärupplevelse Eftergymnasial utbildning inom pedagogik, beteendevetenskap eller motsvarande, alternativt har du arbetslivserfarenhet som motsvarar detsamma. Goda kunskaper i svenska och engelska med stark språkkänsla för effektiv kommunikation Vi är Svenska Spel Vi är modiga, nyfikna och strävar efter enkelhet i allt vi gör samt skapar resultat tillsammans. Vi skapar hållbara spelupplevelser som bidrar till ett bättre Sverige. Vi sponsrar idrottsrörelsen på alla nivåer, förebygger spelproblem och vår vinst gå tillbaka till samhället. Är du nyfiken på våra förmåner? Då hittar du dem här:https://career.svenskaspel.se/pages/formaner Ansökan och kontaktuppgifter Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering på vårt kontor i Solna. Hos oss gör vi jobbet där det passar bäst, ibland är det hemma och ibland på kontoret. Vi utför intervjuer och urval löpande så tveka inte med att skicka in din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten, kontakta Birthe Strövring-Nielsen, Chef Learning & Development,[email protected]. För frågor om rekryteringsprocessen, kontakta Team Talent Acquisition på [email protected]#LI-HYBRID

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Ledare inom Sustainability till TechSeed

Vår vision TechSeed är ett medarbetarägt konsultbolag i scale-up-fasen med visionen att skapa värde med uppkopplade lösningar. Vi använder tekniker som IoT och Edge Computing för att skapa uppkopplade tjänster och system som möjliggör lösningar i ekosystem som Smart City, Smart Factory, Smart Company och Smart Building. Vi jobbar med tekniker som Embedded SW, IoT, Hyperautomation, Analytics/BI och andra IT-discipliner med stort fokus på användaren. För att säkerställa att våra tjänster skapar värde och inte bara blir en ”teknisk produkt” hjälper vi våra kunder med helheten och erbjuder kompetens inom flera områden som Innovation, UX,Cyber Security, Strategi, Business Consulting, Service Design och Sustainability. I denna roll kommer du leda din enhet i TechSeed Göteborg i nära samarbete med gruppens VD, COO och övriga Managing Directors. Du blir även formellt VD i dotterbolaget TechSeed Sustainable Change GöteborgAB. TechSeed är ett medarbetarägt bolag där medarbetaren får stor möjlighet för påverkan och där vi bygger TechSeed tillsammans. I rollen kommer du bygga upp ett starkt team inom sustainability sett både till innovation, utveckling och förändringsarbete, driva försäljning, bygga kultur och vara del av vår ScaleUp-resa. Vi på TechSeed tror på engagerade och operativa ledare, som även trivs i konsultrollen. TechSeeds grund ligger i att vi delar med oss av vår passion för teknik och värdet vi skapar. Det handlar bland annat om kunskapsutbyte och att dela idéer, bidra med god stämning såväl som att skapa värde genom vårt delägarskap. Vi erbjuder dig: Inflytande i hur vi bygger TechSeed tillsammans En öppen kultur där vi värdesätter olikheter, insikter och innovationer Direkt värde från våra finansiella resultat genom bonusar och delägarskap Möjligheten att växa in i olika tekniska områden / ansvarsområden utifrån dina önskemål Flexibelt arbete hemifrån, beroende på uppdragets behov. Vem söker vi? Vi söker efter dig som har: Flerårig erfarenhet av att driva införsäljning och genomförande av konsultuppdrag i verksamhets- eller IT-projekt, gärna med sustainability-fokus Bred kompetens och ett stort intresse av sustainability både som hantverk och som bransch Erfarenhet som ledare med vana att både vara involverad i rekrytering och försäljning Obehindrade kunskaperi svenska och engelska, tal och skrift I den här rollen är det viktigt att du drivs av chansen att bygga upp en enhet inom Sustainability och att själv vara med på resan som delägare. Utöver din erfarenhet lägger vi väldigt stor vikt i ditt engagemang, ditt intresse av att växa och din medmänsklighet. Vi söker en person som är en bra ledare, en inkännande kollega och som ser den långsiktiga nyttan i arbetet vi gör. Grundtesen på TechSeed är att vi gör allt back-to-back, vilket är ett mantra vi förväntar oss att även du ser värmen och värdet i! Om du har motsvarande expertis inom något annat fält som är aktuellt för våra områden är du mer än välkommen att titta på våra andra annonser eller Connecta med oss! Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor eller funderingar angående rollen hör av dig till oss via kontaktuppgifterna nedan. Vi rekryterar löpande, så vänta inte med att ansöka!

27 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Operativ Projektledare till Fenix i Stockholm

Vi söker nu en operativ projektledare till Fenix Life. Är du en empatisk, förtroendeingivande och ansvarstagande person som brinner för kundservice och att driva projekt, då kan det vara dig vi söker. Fenix Life startades år 2014 efter att ha upplevt hur komplicerat och kostsamt det är att planera en begravning och att det finns en stor brist på kundfokus i branschen. Fenix Life har sedan start arbetat hårt för att skapa ett mer rättvis alternativt för den som måste begrava en anhörig, där kunden står i fokus och deras tjänster enkelt anpassas efter behov både sett till det praktiska men även det juridiska. Om Rollen: Vi ser framför oss att du kommer vara med och bygga upp något excellent med teamet. I rollen kommer du få ett helhetsansvar för Fenix Lifes kanaler där dom kommunicerar med sina kunder via telefon, chatt och mejl. Du kommer också få vara med att påverka hur Fenix Life ska utveckla sin kommunikation internt och externt samt leda detta arbete i projektform. Du kommer inte ha något personalansvar utan jobba operativt och driva arbetet framåt. - Svara i kundservice via mejl, telefon och chatt - Bygga upp och driva en fungerande kundtjänst - Du kommer planera, arbetsleda och följa upp KPI - Ansvara över Fenix alla ben inom kundservice, Begravning, Fenix Life och Juridik Din profil: - Du är prestigelös, ambitiös, empatisk, förtroendeingivande och innehar en god analysförmåga - Du kan tala och skriva obehindrat på svenska och engelska - Du har ett professionellt förhållandesätt och besitter en god kommunikativ förmåga - Erfarenhet av att driva projekt på tidigare arbetsplatser - Du har jobbat med kundservice sedan tidigare och förstår processerna Du erbjuds: Du kommer att få ingå i ett positivt och glatt team där man lyfter varandra. Fenix Life är under en utvecklingsresa och därmed arbetar alla på ett prestigelöst arbetssätt och har högt i tak. Här finns det goda möjligheter till att utvecklas. Arbetstiderna kommer att vara vardagar 8-17, men i rollen kan det vara så att du behöver gå in och arbeta helg. Work as needed. Du kommer att utgå från kontoret som är beläget i centrala Stockholm. Du kommer att ha en fast månadslön. Passar beskrivningen bra in på dig? Tveka inte på att ansöka redan idag! Urval och intervjuer sker löpande.

25 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
Operativ Projektledare till Fenix i Stockholm

Vi söker nu en operativ projektledare till Fenix Life. Är du en empatisk, förtroendeingivande och ansvarstagande person som brinner för kundservice och att driva projekt, då kan det vara dig vi söker. Fenix Life startades år 2014 efter att ha upplevt hur komplicerat och kostsamt det är att planera en begravning och att det finns en stor brist på kundfokus i branschen. Fenix Life har sedan start arbetat hårt för att skapa ett mer rättvis alternativt för den som måste begrava en anhörig, där kunden står i fokus och deras tjänster enkelt anpassas efter behov både sett till det praktiska men även det juridiska. Om Rollen: Vi ser framför oss att du kommer vara med och bygga upp något excellent med teamet. I rollen kommer du få ett helhetsansvar för Fenix Lifes kanaler där dom kommunicerar med sina kunder via telefon, chatt och mejl. Du kommer också få vara med att påverka hur Fenix Life ska utveckla sin kommunikation internt och externt samt leda detta arbete i projektform. Du kommer inte ha något personalansvar utan jobba operativt och driva arbetet framåt. - Svara i kundservice via mejl, telefon och chatt - Bygga upp och driva en fungerande kundtjänst - Du kommer planera, arbetsleda och följa upp KPI - Ansvara över Fenix alla ben inom kundservice, Begravning, Fenix Life och Juridik Din profil: - Du är prestigelös, ambitiös, empatisk, förtroendeingivande och innehar en god analysförmåga - Du kan tala och skriva obehindrat på svenska och engelska - Du har ett professionellt förhållandesätt och besitter en god kommunikativ förmåga - Erfarenhet av att driva projekt på tidigare arbetsplatser - Du har jobbat med kundservice sedan tidigare och förstår processerna Du erbjuds: Du kommer att få ingå i ett positivt och glatt team där man lyfter varandra. Fenix Life är under en utvecklingsresa och därmed arbetar alla på ett prestigelöst arbetssätt och har högt i tak. Här finns det goda möjligheter till att utvecklas. Arbetstiderna kommer att vara vardagar 8-17, men i rollen kan det vara så att du behöver gå in och arbeta helg. Work as needed. Du kommer att utgå från kontoret som är beläget i centrala Stockholm. Du kommer att ha en fast månadslön. Passar beskrivningen bra in på dig? Tveka inte på att ansöka redan idag! Urval och intervjuer sker löpande.

15 mars 2024
Sista ansökan:
1 september 2024
Verksamhetsutvecklare till Logent, SAAB

Vill du forma framtidens logistik och Supply Chain? Har du passion för logistik- och lagerutveckling, kundrelationer och vill utveckla vår affär hos en av våra viktiga kunder SAAB? Har du förmågan att hela tiden utveckla och förädla vår leverans och delar vår bild att kontinuerlig utveckling är nödvändig? Då är du nog rätt person för oss! Logent befinner sig just nu i en offensiv utvecklingsfas nu söker vi Dig som vill kliva in i en spännande roll med mycket ansvar där du får vara med och driva vår verksamhet framåt i en tid av många stora och affärskritiska satsningar! Om tjänsten: Logent är marknadsledande inom kontraktslogistik i Norden med en unik metod och brett tjänsteutbud inom logistik. Till vår verksamhet hos vår kund SAAB söker vi nu en verksamhetsutvecklare. I rollen som verksamhetsutvecklare är du drivande och mottagare av förbättringsförslag på Logents verksamheten i Tannefors. Du är den som driver, leder och är ansvarig för dokumentering av både förstudier samt stora och små projekt på alla nivåer i verksamheten. Verksamhetsutvecklaren är sammanhållande och sammankallande till aktiviteter och mötesforum som är kopplade till olika projekt gällande förbättring. Arbetsuppgifter: - Ta emot förbättringsförslag från intern funktion eller kund. - Ansvara för att inom givna tider svara på inskickade förbättringsförslag och dokumentera dessa i framtagna mallar. - Driva förstudier, förprojekt och genomförandet av både små och stora investeringsprojekt i samverkan med drift, i uppdrag att genomföra optimering, modernisering och processtekniska förbättringar av befintlig anläggning. - Sätta samman och driva mötesforum internt och mot kund som gäller olika projekt kring förbättringsarbete. - I de större projekten initiera och ansvara för att styrgruppsmöten genomförs. - Tillsammans med driftchefer och berörd personal implementera de nya processerna och förändringar som har tagit fram i projekt kring förbättringsarbete. - Ansvara för att skapa instruktioner vid helt ny process. - Ta fram förslag och initiera förbättringsaktiviteter för hela verksamheten. - Ansvara för att de påbörjade projekten följer framtaget arbetssätt vid projekt, så att t. ex riskbedömning genomförs och att business case skapas. - Ansvarar för att driften blir involverad i projekt för att få så bra utfall av projekten som möjligt. - Tillsammans med driftchefer och berörd personal utföra piloter av nya processer och utvärdera dessa. - Sammanställa förstudier och upprätta rapporter, underlag och presentationsmaterial för investeringsbeslut. - Följa den tekniska utvecklingen inom vår bransch samt etablera nödvändiga leverantörskontakter. Din profil: Vi söker främst dig och som har arbetat i liknande roll och har relevanta erfarenheter. Du ska ha en passion för att arbeta med kunder och skapa goda resultat. Du har en stark drivkraft och vilja att utveckla, både din egen kompetens inom området och dina kunders transportflöden genom att hitta lösningar och löpande förbättringsarbeten. I ditt arbete är du noggrann, strukturerad och bra på att självständigt driva processer framåt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av projekt och förbättringsarbete på strategisk, taktiskt och operativ nivå. Du är en van problemlösare med goda kunskaper i Microsoft Office med fokus på Excel och Powerpoint. Vidare ser vi att du har erfarenhet inom IFS/ERP. Har du även erfarenhet av visualiseringsprogram är detta meriterande. Om Logent: Logent är marknadsledande inom kontraktslogistik i Norden med en unik metod och brett tjänsteutbud inom logistik. Vi är en oberoende logistikpartner med möjlighet att erbjuda verkliga helhetslösningar för hela logistikkedjan, där vår styrka är hanteringen och effektiviseringen av de processer som logistikintensiva företag behöver och använder sig av. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Warehousing, Production Logistics, Ports & Terminals, Transport Management, Customs samt Staffing & Recruitment. Vi har i dagsläget verksamhet i Sverige, Norge och Danmark och sysselsätter totalt ca 3000 personer med omsättning på 2 miljarder. Läs mer på www.logent.se Ansökan: Urval görs löpande och tjänsterna kan komma tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, engagemang och lämplighet. Har du frågor kring tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Thérèse Grivérus, [email protected]. Vi behandlar inte ansökningar via mejl p g a GDPR.

11 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024
Operativ Projektledare till Fenix i Stockholm

Vi söker nu en operativ projektledare till Fenix. Är du en empatisk, förtroendeingivande och ansvarstagande person som brinner för kundservice och att driva projekt, då kan det vara dig vi söker. Fenix begravning AB startades år 2014 efter att ha upplevt hur komplicerat och kostsamt det är att planera en begravning och att det finns en stor brist på kundfokus i branschen. Fenix har sedan start arbetat hårt för att skapa ett mer rättvis alternativt för den som måste begrava en anhörig, där kunden står i fokus och deras tjänster enkelt anpassas efter behov både sett till det praktiska men även det juridiska. Om Rollen: Vi ser framför oss att du kommer vara med och bygga upp något excellent med teamet. I rollen kommer du få ett helhetsansvar för Fenix kanaler där dom kommunicerar med sina kunder via telefon, chatt och mejl. Du kommer också få vara med att påverka hur Fenix ska utveckla sin kommunikation internt och externt samt leda detta arbete i projektform. Du kommer inte ha något personalansvar utan jobba operativt och driva arbetet framåt. - Svara i kundservice på mejl, telefon och chatt - Bygga upp och driva en fungerande kundtjänst - Planering, arbetsledning och uppföljning av KPI - Ansvara över Fenix alla ben inom kundservice, Begravning, Fenix Life och Juridik Din profil: - Du är prestigelös, ambitiös, empatisk, förtroendeingivande och innehar en god analysförmåga - Du kan tala och skriva obehindrat på svenska och engelska - Du har ett professionellt sätt och besitter en god kommunikativ förmåga - Erfarenhet av att jobba med att driva projekt på tidigare arbetsplatser - Du har jobbat med kundservice sedan tidigare och förstår processerna Du erbjuds: Du kommer att få ingå i ett positivt och glatt team där man lyfter varandra. Fenix är under en utvecklingsresa och därmed arbetar alla på ett prestigelöst arbetssätt och har högt i tak. Här finns det goda möjligheter till att utvecklas. Arbetstiderna kommer att vara vardagar 8-17, men i rollen kan det vara så att du behöver gå in och arbeta helg. Work as needed. Du kommer att utgå från kontoret som är beläget i centrala Stockholm. Du kommer att ha en fast månadslön. Passar beskrivningen bra in på dig? Tveka inte på att ansöka redan idag! Urval och intervjuer sker löpande.

6 mars 2024
Sista ansökan:
23 augusti 2024
Ledare inom Sustainability till TechSeed

Vår vision TechSeed är ett medarbetarägt konsultbolag i scale-up-fasen med visionen att skapa värde med uppkopplade lösningar. Vi använder tekniker som IoT och Edge Computing för att skapa uppkopplade tjänster och system som möjliggör lösningar i ekosystem som Smart City, Smart Factory, Smart Company och Smart Building. Vi jobbar med tekniker som Embedded SW, IoT, Hyperautomation, Analytics/BI och andra IT-discipliner med stort fokus på användaren. För att säkerställa att våra tjänster skapar värde och inte bara blir en ”teknisk produkt” hjälper vi våra kunder med helheten och erbjuder kompetens inom flera områden som Innovation, UX, Cyber Security, Strategi, Business Consulting, Service Design och Sustainability. I denna roll kommer du leda din enhet i TechSeed Göteborg i nära samarbete med gruppens VD, COO och övriga Managing Directors. Du blir även formellt VD i dotterbolaget TechSeed Sustainable Change Göteborg AB. TechSeed är ett medarbetarägt bolag där medarbetaren får stor möjlighet för påverkan och där vi bygger TechSeed tillsammans. I rollen kommer du bygga upp ett starkt team inom sustainability sett både till innovation, utveckling och förändringsarbete, driva försäljning, bygga kultur och vara del av vår ScaleUp-resa. Vi på TechSeed tror på engagerade och operativa ledare, som även trivs i konsultrollen. TechSeeds grund ligger i att vi delar med oss av vår passion för teknik och värdet vi skapar. Det handlar bland annat om kunskapsutbyte och att dela idéer, bidra med god stämning såväl som att skapa värde genom vårt delägarskap. Vi erbjuder dig: - Inflytande i hur vi bygger TechSeed tillsammans - En öppen kultur där vi värdesätter olikheter, insikter och innovationer - Direkt värde från våra finansiella resultat genom bonusar och delägarskap - Möjligheten att växa in i olika tekniska områden / ansvarsområden utifrån dina önskemål - Flexibelt arbete hemifrån, beroende på uppdragets behov. Vem söker vi? Vi söker efter dig som har: - Flerårig erfarenhet av att driva införsäljning och genomförande av konsultuppdrag i verksamhets- eller IT-projekt, gärna med sustainability-fokus - Bred kompetens och ett stort intresse av sustainability både som hantverk och som bransch - Erfarenhet som ledare med vana att både vara involverad i rekrytering och försäljning - Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift I den här rollen är det viktigt att du drivs av chansen att bygga upp en enhet inom Sustainability och att själv vara med på resan som delägare. Utöver din erfarenhet lägger vi väldigt stor vikt i ditt engagemang, ditt intresse av att växa och din medmänsklighet. Vi söker en person som är en bra ledare, en inkännande kollega och som ser den långsiktiga nyttan i arbetet vi gör. Grundtesen på TechSeed är att vi gör allt back-to-back, vilket är ett mantra vi förväntar oss att även du ser värmen och värdet i! Om du har motsvarande expertis inom något annat fält som är aktuellt för våra områden är du mer än välkommen att titta på våra andra annonser eller Connecta (https://techseed.teamtailor.com/connect)med oss! Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor eller funderingar angående rollen hör av dig till oss via kontaktuppgifterna nedan. Vi rekryterar löpande, så vänta inte med att ansöka!

13 februari 2024
Sista ansökan:
27 juli 2024