Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Särnmark assistans i Göteborg söker personliga assistenter till en fantastisk arbetsplats i Skärhamn. Vi söker personer för tjänster dag, kväll, natt, helg, vikarier. Anställningsgrad varierar beroende på tjänst. Vi söker personal till omgående tillträde För oss är du som söker en livsviktig person som i ditt dagliga arbete skall vara delaktig i vår kunds grundläggande behov och aktiva liv. Att arbeta som personlig assistent innebär att ge stöd och hjälp i kundens vardag. I ditt arbete skapar du trygghet, självständighet och livskvalitet utifrån kundens individuella behov. Arbetsuppgifterna varierar beroende på det behov kunden har, men det omfattar personlig hygien, matlagning, förflyttningar, medicinering; aktiviteter och inköp och social gemenskap. Du jobbar nära kund och du är lyhörd, respektfull och flexibel i ditt bemötande, Som personlig assistent behöver man vara ansvarstagande, tålmodig och ha god förmåga att samarbeta. Det är viktigt att ta egna initiativ samtidigt respektera kundens vilja och integritet. Tystnadsplikt och ett professionellt förhållningssätt är en självklarhet i ditt arbete. Kunden erbjuder en fantastisk arbetsplats i skärgårdsmiljö, där du som personlig assistent kan utveckla arbetet med varandra. Pedagogiska måltider, aktiviteter, stort sportintresse och trevliga samtal och möjligheter erbjuds på arbetsplatsen. Kund har egen bil som du som assistent kommer att köra när bil krävs. Vi kan erbjuda ett flexibelt arbetsschema och en trevlig och erfaren arbetsgrupp som kommer stötta dig som oerfaren eller erfaren personlig assistent i din introduktion och arbete. Individuell och obligatorisk utbildning ingår i tjänsten, företaget Särnmark har kollektivavtal erbjuder friskvård och arbetsledning till dig som är personlig assistent. Är du sugen på Salta bad, skärgårdsmiljö och ett av de finaste arbetens som finns välkommen att söka tjänsten, tjänsterna. Mejla din ansökan, cv och personligt brev till: [email protected] Kontakt: 073-843 2056 I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Särnmark assistans i Göteborg söker personliga assistenter till en fantastisk arbetsplats i Skärhamn. Vi söker personer för tjänster dag, kväll, natt, helg, vikarier. Anställningsgrad varierar beroende på tjänst. Vi söker personal till omgående tillträde För oss är du som söker en livsviktig person som i ditt dagliga arbete skall vara delaktig i vår kunds grundläggande behov och aktiva liv. Att arbeta som personlig assistent innebär att ge stöd och hjälp i kundens vardag. I ditt arbete skapar du trygghet, självständighet och livskvalitet utifrån kundens individuella behov. Arbetsuppgifterna varierar beroende på det behov kunden har, men det omfattar personlig hygien, matlagning, förflyttningar, medicinering; aktiviteter och inköp och social gemenskap. Du jobbar nära kund och du är lyhörd, respektfull och flexibel i ditt bemötande, Som personlig assistent behöver man vara ansvarstagande, tålmodig och ha god förmåga att samarbeta. Det är viktigt att ta egna initiativ samtidigt respektera kundens vilja och integritet. Tystnadsplikt och ett professionellt förhållningssätt är en självklarhet i ditt arbete. Kunden erbjuder en fantastisk arbetsplats i skärgårdsmiljö, där du som personlig assistent kan utveckla arbetet med varandra. Pedagogiska måltider, aktiviteter, stort sportintresse och trevliga samtal och möjligheter erbjuds på arbetsplatsen. Kund har egen bil som du som assistent kommer att köra när bil krävs. Vi kan erbjuda ett flexibelt arbetsschema och en trevlig och erfaren arbetsgrupp som kommer stötta dig som oerfaren eller erfaren personlig assistent i din introduktion och arbete. Individuell och obligatorisk utbildning ingår i tjänsten, företaget Särnmark har kollektivavtal erbjuder friskvård och arbetsledning till dig som är personlig assistent. Är du sugen på Salta bad, skärgårdsmiljö och ett av de finaste arbetens som finns välkommen att söka tjänsten, tjänsterna. Mejla din ansökan, cv och personligt brev till: [email protected] Kontakt: 073-843 2056 I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Om arbetsplatsen Furuboda Assistans är en privat assistansanordnare i södra Sverige med rötter i den ideella Föreningen Furuboda. Bolaget skapades år 2005 och är ett växande företag. I dagsläget består Furuboda Assistans av ca 600 medarbetare. Vi strävar efter att vara ett föredöme inom hållbart företagande. För oss handlar hållbart företagande om att ha ett starkt kundfokus, välmående personal samt att eftersträva en låg klimat- och miljö-påverkan, samhällsengagemang och lönsamhet genomsyrar alla delar av vår verksamhet. Om uppdraget Vi söker en personlig assistent som är framåt och positiv till en härlig, rullstolsbunden kvinna i 60-årsåldern som bor i sin mysiga lägenhet i centrala Örkelljunga. Hon är en social och glad person som älskar promenader, dansbandsmusik och att sjunga med i låtarna. Hon uppskattar även gamla TV-program och sällskapsspel. Känner du igen dig? Då kanske just du är den vi letar efter! Som personlig assistent kommer du att vara en viktig del av hennes vardag. Du kommer att hjälpa henne med det mesta, från att sköta hushållssysslor och laga husmanskost, till att assistera med hygien och omvårdnad. Din uppgift är att se till att hennes dagar blir meningsfulla och trygga. Det handlar om att göra vardagen lite ljusare, att finnas där med ett leende och en hjälpande hand. Du ska vara självständig, ordningsam och tycka om att ta ansvar. Du har erfarenhet som personlig assistent eller inom ett liknande yrke. Meriterande om du har någon form av sjukvårdsutbildning gällande insulin och sond. Talar och förstår svenska bra, då kommunikation är viktig för att kunna ge den bästa omsorgen. Du är rökfri, då detta är viktigt för vår kund. Vi tror att du är en person som tycker om att sprida glädje. Viktigast av allt är att du ser människan bakom behovet och förstår vikten av att skapa en trygg och meningsfull vardag. Assistera och stödja i vardagen utifrån hennes behov. Vara ett positivt sällskap och en trygghet. Upprätthålla god kontakt med anhöriga och nätverket runt henne. Arbetstider, 09.00-09.00 (dygnspass) Tjänstgöringsgrad: Vid behov Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan med CV och ett personligt brev där du berättar lite om dig själv och varför just du skulle passa för jobbet. Vi ser fram emot att höra från dig och hoppas att du blir en del av vårt team! Kvalifikationer Övrigt Som anställd på Furuboda Assistans blir du erbjuden ett meningsfullt arbete med trygg anställning, friskvårdsbidrag på 2500 kronor, utbildningar och möjlighet till att utvecklas i ditt uppdrag. Vi tycker det är viktigt att medarbetare känner glädje och gemenskap på jobbet, och erbjuder därför en rad olika aktiviteter. Hos oss får du precis som våra kunder vara precis den du är. Vi har kollektivavtal och är medlemmar i IfA, Intresseföreningen för assistansberättigade, och möter deras höga kvalitetskrav som IfA-godkänd anordnare av personlig assistans
Kunden är en tonårskille med autism som bor tillsammans med sin familj i en villa i Uddevalla. Du som assistent kommer vara hans pedagogiska vän som vägleder och stöttar honom i de situationer han själv inte klarar av. Du som söker ska vara engagerad, kreativ, öppen, ärlig och vara självgående. Du behöver vara en person som kan ta egna initiativ men samtidigt vara lyhörd för kundens intresse. Du bör vara utåtriktad och tycka om att samtala då kunden tycker om att prata med dig som assistent. Du kommer arbeta i hemmet men även följa med kunden på aktiviteter så som bada, bowling, åka tåg m.m. Då kunden har en bror som även han är assistansberättigad kommer du samarbeta i hemmet tillsammans med den andra assistenten. Hos denna kunden jobbar vi inspirerat av Son-rise, en pedagogik som bygger på att vi följer personens intresse och genom detta skapar trygghet, tillit och en bra relation. Detta är viktigt för att ge vår kund möjlighet att utvecklas inom de områden han har svårigheter inom. Arbetstiderna är förlagda på vardagar eftermiddag/kväll samt helger. Under lovdagar är det även dagtid. Tjänsten är till en början en timanställning med möjlighet till en deltidstjänst på ca 50 % efter sommaren. Företagsinformation Bärkraft Assistans AB arbetar med assistans för barn, ungdomar och vuxna som har funktionsnedsättningar som ger rätt till personlig assistans enligt LSS.
STIL söker vikarierande arbetsledarpartner inom personlig assistans STIL står för Stiftarna av independent living i Sverige. Vi är ett ickevinstdrivande assistanskooperativ och en ideell förening av personer med normbrytande funktionalitet. Vi jobbar för självbestämmande, frihet och lika möjligheter oavsett funktionsförmåga. STIL bildades 1984 och vi var med och införde personlig assistans i Sverige. STIL har cirka 170 medlemmar och är arbetsgivare åt ungefär 1 500 personliga assistenter. Läs mer på www.stil.se. Om rollen I tjänsten som Arbetsledarpartner stöttar du STILs medlemmar i att vara arbetsledare för sina personliga assistenter. Du arbetar med frågor som rör kvalitet i assistansen, bemanning och arbetsledning, arbetsmiljöfrågor och annat arbetsgivaransvar. I tjänsten ingår även moment av introduktion och utbildning. För STIL är personlig assistans en mänsklig rättighet. Personlig assistans är ett verktyg för att personer med normbrytande funktionalitet ska ha möjlighet att bestämma över sitt eget liv och sin vardag. STIL är en arbetsplats som värdesätter reflektion och samarbete. Du kommer att utgå från vårt kontor i centrala Jönköping, men såklart ha stöttning från huvudkontoret i Stockholm i allt du behöver. STIL har medlemmar över hela landet varför visst resande kan förekomma. Vi söker dig som • Har relevant utbildning • förmåga att skapa kontakt med människor • har erfarenhet av att arbeta med människor och gärna inom personlig assistans • har god datorvana och känner dig trygg i att arbeta i olika system Meriterande att du • har erfarenhet av att leva med normbrytande funktionalitet och/eller har insikt i hur samhället skapar funktionshinder • själv har personlig assistans • har erfarenhet av att arbeta inom idéburen verksamhet Om dig Du är lyhörd och empatisk, analytisk och trygg. Du har förmåga att förstå och sätta dig in i andras perspektiv och är genuint intresserad av att bistå människor på deras väg till självbestämmande. Du tycker om att arbeta självständigt, att ta ansvar men även att samarbeta i det större team som Resursavdelningen och hela STIL utgör. STIL strävar efter mångfald. Vi ser gärna sökanden som kan bidra med flera perspektiv. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Mer om tjänsten Denna roll är ett vikariat under fyra månader, med möjlighet till förlängning. Tillsättning: 1 september. Omfattning: 75-100 procent efter önskemål. Placering: Jönköping Sista ansökningsdag: den 31 juli. Välkommen att ansöka med CV och personligt brev. Intervjuer sker löpande. Du erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag samt kollektivavtal. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig chef Ulrika Jönsson, via e-post [email protected]
Om jobbet: Vår uppdragsgivare är en ung man som bor i Huddinge tillsammans med sin härliga familj. Vår uppdragsgivare är en livsnjutare som uppskattar exempelvis film, musik och människor. Om vardagarna har vår uppdragsgivare en meningsfull daglig verksamhet (assistenten följer med!). Vi söker dig som vill vara med att bidra till att han får leva sitt bästa liv! Om dig: Vi söker dig som ser detta arbete som långsiktigt och vill vara en del av vår härliga arbetslag. Som person vill vi att du är ansvarsfull, lekfull, empatisk och tillitsfull. Du ser vad som behöver göras. Du förstår vad det innebär att arbeta i en familj eller är inkännande när du behöver kliva fram eller bak. Vi ser gärna att du är tillgänglig omgående. Om tjänsten: Tjänsten utgår oftast från vår uppdragsgivares hem. På vardagarna är vår uppdragsgivare på daglig verksamhet och då följer assistenten med. Kvällar och helger är ni hemma eller göra någon aktivitet tillsammans. Arbetstider: Vår uppdragsgivare har beslut om personlig assistans dygnet runt. Främst söker vi dig som kan arbeta: Vardagar 08:00–15:00 Helg, 10:00-20:00 Arbetsuppgifter: På grund av vår uppdragsgivares funktionsnedsättningar assisterar du honom i alla grundläggande behov till exempel måltider, hygien, förflyttningar och kommunikation Kvalifikationer: Du får gärna ha erfarenhet av personlig assistans eller andra närbesläktade yrken."
Vi söker nu en personlig assistent som talar assyriska eller arabiska, till en 17-årig pojke som bor med sin mamma, pappa och syskon i Jönköping. Krav: Goda kunskaper i svenska. Flytande i arabiska eller assyriska. Stark och fysiskt kapabel. Ålder: ca 30-45 år. Utdrag från polisens belastningsregister för arbete med barn med funktionsnedsättning krävs. Kunden har en kristen tro och då detta är en viktig del av hens liv och vardag ser vi gärna att du som söker har förståelse för, och gärna delar, denna värdegrund. Önskemålet har sin grund i personliga och religiösa behov hos kunden. Arbetsuppgifter: Assistera pojken med dagliga aktiviteter och behov. Hjälpa pojken med omfattande hygien. Samarbeta med familjen för att säkerställa en trygg och stödjande miljö. Kvalifikationer: Erfarenhet av liknande arbete är meriterande. God kommunikationsförmåga och förmåga att arbeta i team. Önskemål: Kunden föredrar manliga sökande, men vikt läggs vid stark och god fysik. Ansökan: Skicka ditt CV och ett personligt brev till [email protected] Märk din ansökan med P2 Alter Assistans vision är att vara nära. Hela vår organisation är uppbyggd på närhet till kunder och medarbetare. Tillsammans planerar, genomför, utvärderar och förbättrar vi kundens situation. Närheten är en stor fördel, korta beslutsvägar är en förutsättning för omedelbara insatser och korrekta beslut. Ju närmare kunden man är desto större insikt har man om de behov som finns och vardagens beslut blir lätta att ta, för såväl våra assistenter som för våra gruppledare. Tillgängligheten är stor. Det finns en stor kunskapsbank att ta del av. Det är tryggt att i vardagen vara nära den kompetensen. Vi finns där våra kunder finns. Vi kommer dit vi behövs. Vår organisation är platt och beslutsvägarna är korta, därför har vi råd att anställa duktiga assistenter och ge dem rättvisa löner.
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Vi söker nu personliga assistenter till kund som bor i Gävle. Om jobbet som personlig assistent Som personlig assistent så arbetar du hos en ung kvinna på 30+ som är muskelsvag och behöver att du assisterar och stöttar henne både i hemmet och på hennes fritidsaktiviteter. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och dina arbetsuppgifter innebär övergripande att du assisterar kunden så att kunden får förutsättningar att leva det liv som hon önskar. Hon sitter i rullstol och förflyttningar sker mestadels med lift, viss förflyttning sker manuellt. Stor del av dagen tränar kund och du behöver då vara behjälplig med förflyttning och handräckning, stretchning, även bad i bassäng där du som assistent är med i vattnet. Kost, hälsa och träning är viktigt för kunden, även att vara bland hästar i stallet, pyssla om katter och att spela sällskapsspel så har du liknande intressen är det ett stort plus. Arbetsuppgifter Du hjälper till med all hygien, dusch, på och av klädning, matlagning, städ och tvätt. Förflyttningar sker främst med lift men även en del manuella lyft förekommer så du måste vara i god fysisk form och stark i rygg, axlar och knän. Du följer med kunden på alla hennes aktiviteter både i och utanför hemmet. Kortfattat hjälper du kund med allt som hon inte själv orkar/har förmåga till eller själv kan nå. Vi söker dig som: Vi söker dig som är ansvarsfull, lyhörd och har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. På Särnmark får du alltid introduktion hos kunden samt tillgång till utbildning om rollen som personlig assistent. Du ska ta din roll som personlig assistent på allvar och att du ser detta som ett långsiktigt arbete, det är ett plus om du har arbetat som assistent i en familj tidigare. Kund är delaktig i sin assistans och vill kunna planera dagen tillsammans med dig, det är därför ett stort plus om du har körkort så du kan skjutsa henne i sin bil när hon vill ut på aktiviteter/träning. Katter finns i hemmet. Är du som person trygg, lugn och lyhörd med respekt för andra människor så kommer vi nog komma överens. Om anställningen Det kommer finnas fasta pass att få på schema och för rätt person finns det en visstidsanställning att få. Arbetstiderna är alla dagar mellan 07:30-22:00 samt varannan vecka är det dygn då jobbar man kväll/natt med väntetid på natten och helg. I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Om jobbet som personlig assistent Som personlig assistent arbetar du nära en man i 60-års åldern som är mycket idrottsintresserad. Du assisterar och stöttar honom i allt i hans vardag. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och dina arbetsuppgifter innebär övergripande att du assisterar kunden så att kunden får förutsättningar att leva det liv som han önskar. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter innebära allt ifrån personlig hygien, assistans vid förflyttningar, hushållarbete, matlagning till att assistera kunden med det han behöver hjälp med för tillfället. Vi söker dig som Vi söker dig som är ansvarsfull, lyhörd och har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. Omsorg bör vara din styrka och lyhördhet din förmåga. Du behöver vara bra på att hantera stress och ett plus i kanten om du är en glädjespridare. Du bör också ha modet att vara närvarande och kunna ta ansvar. Här samarbetar vi i ett stabilt, trevligt och tryggt arbetsgäng. Bra om du har erfarenhet av vården och personlig assistent, det är många moment att lära sig som du lär dig på plats. På Särnmark får du alltid introduktion hos kunden samt tillgång till utbildning om rollen som personlig assistent. Om anställningen Nu behöver vi vikarier för start omgående. Ni jobbar 12 timmars pass med aktiv tid under natten. Lön och övriga anställningsvillkor enligt kollektivavtal Personlig assistans, Vårdföretagarna - Kommunal. Så här ansöker du Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" längst ned till höger på sidan och svara på ett antal urvalsfrågor. Du ska även bifoga ditt CV och personligt brev. Intervjuer sker löpande så vänta inte med att lämna in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan! I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en kvinna i 68 års åldern bosatt i Höganäs har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift har god fysik är rökfri Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete har B-körkort och har tillgång till egen bil delar kundens intressen för fotografering och trädgårdsarbete Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Timanställning" Tjänsten innebär arbete under dagtid och kvällstid på vardag och helg. Exempel på arbetstider är 06:00-13:00 och 10:00-20:00. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Omgående eller enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta uppdragschef: Emilia Östlund [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer