Vi söker nu efter en interim redovisningschef för ett uppdrag som startar relativt omgående där uppdraget löper cirka 6 månader. Vi söker dig som har en gedigen erfarenhet av redovisning och skatt, allt i enlighet med IFRS. Utöver detta så har du erfarenhet av att arbeta inom retail och ehandel. Väldigt meriterande om du också har arbetat med konsolidering. Kundföretaget har kontor i södra delarna av Stockholm. Välkommen med din ansökan! [email protected]
Vi söker nämligen efter en redovisningsekonom på 80% till en av våra trevliga kunder i centrala Stockholm. I rollen kommer du att ha helhetsansvaret för företagets ekonomi och arbeta brett med ekonomifunktionens alla delar. Du kommer att vara kontaktperson mot företagets kunder, leverantörer och personal. Du blir en del av ett familjärt och ödmjukt team där alla arbetar för att bidra till företagets framgång och trivsel. Här hjälps man åt och har kul tillsammans! Rollen som redovisningsekonom I rollen som redovisningsekonom kommer du bland annat att arbeta med bokföring, bokslut, personallöner, leverantörsfakturor och administration. Du kommer även att arbeta med prognoser, statiskt och lönsamhet. Det är du som ser till så att allt sköts rätt och riktigt enligt regler och bestämmelser. Arbetsuppgifter Som redovisningsekonom kommer du bland annat att jobba med: Löpande bokföring Leverantörsfakturor In- och utbetalningar Påminnelsehantering Kvittoredovisning Likviditet och kassaanalys Månads- och kvartalsbokslut samt årsbokslut Lönehantering för ca 15 personer Moms och deklarationer Månadsvisa sammanställningar för statistik och analys Försäkringar Erfarenhet och kvalifikationer För att trivas och lyckas i tjänsten tror vi att du har: Minst 5 års erfarenhet av en likande roll som redovisningsekonom med helhetsansvar. Goda datakunskaper och en mycket god ekonomisk förståelse. Flytande kunskaper i svenska och engelska. Personligt För denna roll lägger vi även stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som älskar att jobba brett med ekonomi och har mycket god erfarenhet av liknade arbetsuppgifter och känner dig trygg i rollen. Som person behöver du vara driven och ansvarstagande. Vidare tror vi att du är en noggrann, strukturerad och analytisk person. För att trivas i teamet är det även bra om du är serviceinriktad och prestigelös. Om tjänsten Du börjar initialt som konsult via the Place på 6 månader för att sedan övergår i en anställning hos kundföretaget om allt känns rätt från båda parter. Arbetstider 80%, måndag-fredag med viss flexibilitet och med möjlighet till att arbeta hemifrån en dag i veckan. Önskad start i aug/sep 2025. Låter det intressant? Missa inte denna spännande chans att bli en del ett företag som ligger i framkant inom sin nisch. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Välkommen att bli en del av Hutchison Ports-familjen i Nynäshamn! Vi söker en engagerad och noggrann Redovisningsekonom till vår kund Hutchison Ports. Om rollenSom Redovisningsekonom hos Hutchison Ports ansvarar du för att säkra den finansiella rapporteringen och uppföljning av verksamheten. Ditt arbete kommer vara centralt för att säkerställa korrekta bokslut och ekonomiska rapporter. I rollen ingår mycket manuellt arbete i redovisningen. Exempel på arbetsuppgifter Löpande bokföring och avstämning med mycket handpåläggning. Ansvar för månads- och kvartalsbokslut Behjälplig med årsbokslut och årsredovisning Hantering av kund- och leverantörsreskontra Fakturering och hantering av in- och utbetalningar Avstämning av balans- och resultatkonton Upprättande av moms- och skattdeklarationer Ekonomisk analys, budget och rapportering Lönehantering Kvalifikationer och personliga egenskaper Vi söker dig som har: Examen inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet Minst 5 års erfarenhet av redovisningsarbete med mycket handpåläggning och manuellt arbete God förmåga att arbeta självständigt med bokslut Erfarenhet av olika redovisningssystem (meriterande med Oracle) Mycket goda kunskaper i Excel Utmärkt förmåga i både svenska och engelska, i tal och skrift Du trivs med att arbeta i en dynamisk arbetsmiljö och har ett proaktivt förhållningssätt. Du har stark analytisk förmåga och är van att hantera flera projekt samtidigt. Placering och anställningsvillkorTjänsten är placerad i Nynäshamn och tillsättning är omgående. Rollen är en direktrekrytering och du kommer att bli anställd hos vår kund Hutchison Ports. Kontakt och ansökanOm du har frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Ellinore Pereira på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Är du en driven ekonom som trivs i en roll med variation och ansvar? Gillar du att arbeta både strategiskt och operativt och vill vara en del av ett företag där din kompetens verkligen gör skillnad? Då kan det här vara en tjänst för dig! Om rollen – en spännande och utvecklande möjlighet Som ekonom hos oss får du en bred och dynamisk roll där du blir en viktig del av företagets ekonomifunktion. Du kommer att vara del av Lindinvents-koncernens ekonomiteam och arbeta både i nära samarbete med ekonomikollegorna samt nära ledning och övriga funktioner i företaget. Som del av ekonomifunktionen är du med och säkerställer att företaget efterlever lagar och regler och att ständigt förbättra och förfina våra processer och arbetsmetoder. Dina arbetsuppgifter omfattar projektekonomi, uppföljning, fakturering, fraktbokningar till utlandet, löneberäkning, kontoavstämningar samt hantering av kund- och leverantörsreskontra. Du kommer också att vara involverad i månads- och årsbokslut samt ekonomisk rapportering och analys för att bidra till välgrundade affärsbeslut. Detta är en omväxlande roll där du både stärker ekonomifunktionen och driver utredningsarbete samt förbättringsåtgärder. Under det kommande året byter vi affärssystem, och din erfarenhet av systemimplementering blir en viktig del av processen. Utöver de ekonomiska arbetsuppgifterna ser vi gärna att du är flexibel och kan stötta i administrativa uppgifter vid behov, såsom att hantera växeln, ta emot gäster och sköta allmänna kontorsuppgifter. Är du den vi söker? För att trivas i rollen tror vi att du har några års erfarenhet av arbete inom ekonomi och känner dig trygg i att hantera olika ekonomiska processer. Du har god förståelse för redovisning, fakturering och löneadministration. Har du dessutom erfarenhet import och export och av exportfraktbokning är det en stor fördel. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att ha arbetet i större affärssystem, lönesystem och tidrapporteringssystem. Du bör också ha grundläggande förståelse för momsregler och skatteregler. Har du erfarenhet av affärssystemet Jeeves så är det meriterande. Vi vet att du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, redovisning eller liknande, och om du dessutom har utbildning inom lön är det ett extra plus. Personliga egenskaper vi värdesätter Som person är du social och utåtriktad och trivs med att samarbeta med både kollegor och kunder. Du är noggrann och ansvarstagande, vilket gör att du alltid håller hög kvalitet i ditt arbete. Din analytiska förmåga hjälper dig att se mönster och dra slutsatser utifrån siffror, och din strukturerade och ordningsamma sida gör att du håller reda på flera parallella processer samtidigt. Eftersom vi är ett företag med högt tempo och ständiga utvecklingsmöjligheter ser vi gärna att du är en person som har uthållighet, driv och gillar att få saker gjorda. Vad vi erbjuder dig Hos oss får du en omväxlande och utvecklande roll i ett företag där vi värdesätter engagemang och driv. Vi tror på att ge våra medarbetare möjlighet att växa och utvecklas, och du kommer att få arbeta i en dynamisk miljö där du har chans att påverka och bidra till företagets framgång. Låter det som en roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan – vi ser fram emot att få lära känna dig och se hur du kan bidra till vårt team!
Ekonomiansvarig med entreprenörsanda till spännande bolag som rekryterar anonymt. Är du en driven ekonom med en passion för siffror och affärer? Vill du vara en nyckelperson i ett entreprenörsdrivet bolag med flera företag? Då kan detta vara ditt nästa steg. Om företaget Ett expansivt entreprenörsbolag som driver flera framgångsrika verksamheter med dynamisk och prestigelös kultur, där idéer välkomnas och möjligheter skapas. De söker nu en ekonomiansvarig som vill vara med på vår resa – och på sikt kanske även bli delägare i bolaget. Om rollen Som ekonomiansvarig har du en central roll i att säkerställa bolagets ekonomiska stabilitet och utveckling. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Löpande bokföring och månadsrapportering Lönehantering och personaladministration Skatt, moms och deklarationer Budget och prognosarbete Årsbokslut i samarbete med revisor Utveckling av ekonomiska processer och rutiner Möjlighet att ta med eget kundunderlag ( Gärna erfarenhet inom koncernredovisning Minst 3-5 års erfarenhet av bokföring och redovisning Utöver det operativa ansvaret har du möjligheten att vara med och påverka bolagets strategiska tillväxt. För rätt person finns en spännande chans att på sikt bli delägare i företaget. Vem är du? Vi söker dig som: * Har en gedigen erfarenhet inom ekonomi och redovisning * Är självständig, strukturerad och trivs i en bred roll * Har ett affärsmässigt mindset och vill vara med och utveckla verksamheten * Är prestigelös och trivs i en entreprenöriell miljö * Ser möjligheter snarare än hinder – och vågar tänka stort Meriterande är om du har erfarenhet av koncernredovisning eller tidigare har varit en del av ett tillväxtbolag. Vad vi erbjuder * En spännande och dynamisk arbetsmiljö där du får stor påverkan * Möjlighet att växa och utvecklas med bolaget * På sikt chans till delägarskap för rätt person * Flexibla arbetsformer och ett engagerat team
Välkommen hem! På SBC förstår vi att ett hem är mycket mer än fyra väggar. Det är en plats där liv byggs, minnen skapas och drömmar uppfylls. Det är därför vi strävar efter att vara ledande inom vår bransch – att tillhandahålla säkra och trygga hem för människor. Det är våra kunniga medarbetare som är drivkraften bakom vår framgång. Vi strävar efter att skapa en gemenskap av människor som delar värderingar om samverkan och kundservice. Så om du letar efter ett jobb där du kan sätta dina kunskaper i arbete – Välkommen hem! Ditt jobb och ansvarDen här rollen är ett föräldravikariat på cirka 12 månader, med start i maj eller enligt överenskommelse. Som Kundansvarig Ekonomisk Förvaltare på SBC arbetar du med ett gediget kundfokus och är en del av vårt expertteam. I rollen får du ett stort ansvar med en egen kundportfölj av SBC kunder. Du vägleder och hjälper våra kunder i olika slags fastighetsekonomiska frågor genom rådgivning och analyser. Du har god kunskap och förmåga att vara en trygg punkt i kundernas vardag och du strävar alltid efter att ge en utmärkt kundupplevelse. Du kommer att arbeta brett inom fastighetsekonomi med frågor inom löpande redovisning, lån och budgetering. Detta kombinerar du med att ha en väldigt kundnära roll och alltid strävar efter att erbjuda en utmärkt kundservice. I arbetet ingår omförhandlingar av avtal samt utbildning till styrelser inom bostadsrättslagar, våra digitala verktyg och ekonomi samt sitta ordförande vid föreningsstämmor. Huvudsakliga arbetsuppgifter Kundansvarig ekonomisk förvaltare för SBC kunder. Ekonomisk rådgivning och stöd till styrelser. Löpande redovisning och avstämningar. Bokslut och deklarationer. Budgetarbete. Ekonomisk rapportering. Genomföra stämmor och budgetmöten för kund. Ekonomiska analyser. Låneupphandlingar. Administrativa uppgifter kopplade till ansvarsområdet. Utbilda och onboarda styrelser inom bostadsrättslagar, ekonomi och digitala verktyg. Omförhandlingar. Detta har du Vi ser att du har ekonomisk bakgrund, både i arbetslivserfarenhet och akademisk. Du innehar en god pedagogisk och kommunikativ förmåga som du kombinerar med din ekonomiska expertis. Du har erfarenhet av att arbeta med delar som löpande redovisning, bokslut, årsredovisningar och budgetarbete. Det är meriterande om du har erfarenhet från fastighetsbranschen, men inget krav. Vi tror att du ser dig själv som en organiserad och analytisk person, som är social och har en stark förmåga att skapa och bygga goda kundrelationer. Meriterande: Jobbat med BRF-ekonomi och/eller kombinerad roll med både redovisning och kundansvar. Fakta kring tjänsten Centrala Stockholm, Västgötagatan 5 Heltid Hybridarbete Flexibel arbetstid Övertid kan förekomma Vad händer framåt Vi arbetar löpande med våra rekryteringsprocesser. Detta betyder att vi går igenom ansökningarna från att de kommer in. Kommande steg i processen om du går vidare består av intervjuer, tester, bakgrundskontroll* samt referenstagning. * Slutkandidater kommer efter sitt godkännande att omfattas av en bakgrundskontroll. _____________________________________________ Om oss SBC Sveriges BostadsrättsCentrum AB är landets största oberoende företag av förvaltningstjänster för bostadsrätter. Bolaget grundades 1921 och är idag en helhetsleverantör som erbjuder expertis för bostadsrättsföreningar: ekonomisk och teknisk förvaltning, energirådgivning, projektledning av ombyggnation och renoveringar samt juridisk rådgivning. SBC tar varje år fram branschkompassen Sveriges Bostadsrättrapport och är en aktiv röst i media. SBC, som är en del av den internationella Odevogruppen har idag 4 600 kunder, 450 anställda och omsatte 640 mkr år 2024.
SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan. Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00 Ort: Stockholm, Kista Startdatum: Så snart som möjligt, med hänsyn till ev. uppsägningstid Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning Detta är en direktrekrytering. Inte Bara Post Bemanning rekryterar nu en redovisningsekonom med erfarenhet av lön till vår kund inom försvarsindustrin. Det är ett börsnoterat bolag och koncernen består av två affärsområden inom tech och industri med ytterligare bolag inom vardera affärsområde. Bolaget är verksamma inom Sverige, Finland och Tyskland. Vi delger vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. Om tjänsten I din roll som redovisningsekonom kommer du att arbeta med en ytterligare kollega och du rapporterar till Head of Accounting. Du ansvarar över att sammanställa, rapportera, utvärderar samt redovisa ekonomiska resultat. Dina arbetsuppgifter innefattar fakturering, löpande bokföring, kontoavstämningar, månadsbokslut och utöver det löpande lön. Koncernen växer och här öppnas det upp en chans att komma in i en roll där man kan påverka och växa med tid. Du utgår från kontoret som är beläget i Kista. Vem söker vi? För att vara en match för rollen ser vi att du utöver erfarenhet av redovisning, besitter några års erfarenhet från kvalificerad lönehantering. Detta för att komplettera den kollega du kommer arbeta tillsammans med. För att trivas i rollen och företagskulturen ser vi att du är flexibel, orädd och förändringsbenägen. Du är nyfiken och drivande framåt i att exempelvis testa nya system eller att effektivisera arbetsprocesser. Vidare ser vi att du är strukturerad och har ambitionen att växa samt utvecklas vidare inom bolaget. Är det här vad du letar efter? Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Kvalifikationer: Utbildning inom redovisning på universitetsnivå. Några års erfarenhet av att arbetat med redovisning och lön. Systemvan och lätt för att snabbt kunna sätta sig in i nya system. Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom en koncern. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen inkluderar en kortare telefonscreening, en intervju med oss och därefter referenstagning, bakgrundskontroll och UC. Vidare ytterligare intervjuer hos vår kund. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Vill du arbeta i ett internationellt, börsnoterat företag där du får chansen att bidra till en mer hållbar framtid, samtidigt som du utvecklas inom redovisning i en dynamisk och professionell miljö? Till Nederman söker vi nu en Redovisningsekonom där du blir en del av vårt nordiska Shared Service Center (SSC) i Helsingborg. Nederman Nordic SSC består av 17 medarbetare som hanterar redovisning, skatt, moms, rapportering, reception, lön med mera för koncernens bolag i Sverige, Norge och Danmark. Som redovisningsekonom har du ett helhetsansvar för ett eller flera bolag och arbetar med allt från löpande redovisning till årsbokslut. Huvudsakliga arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter består exempelvis av löpande uppgifter som att säkerställa att leverantörsfakturor blir korrekt hanterade, attesterade och betalda, att månadsvis hantera vidarefakturering av kostnader till andra bolag och att följa upp interna projekt och jämföra med budget. Utöver det sköter du bolagets löpande redovisning, gör reserveringar och uppföljningar. Du rapporterar månadsvis moms och statistik till myndigheter och säkerställer att bolagets beslutsfattare och ledare får interna uppföljningar och rapporter. Varje månad görs kompletta bokslut med tillhörande finansiell rapportering och avstämning. Årsbokslutet, som är omfattande i sin interna rapportering, innefattar även arbete med underlag till skatteberäkningar, uppskjuten skatt samt årsredovisningar. Du säkerställer att externa revisorer får underlag och dokumentation i samband med revisioner och du säkerställer att bolagets legala dokument är korrekta och alltid uppdaterade. Utöver detta har rollen ett analytiskt perspektiv med fokus på interna rapporter, verksamhetsstöd samt arbete med budget och prognoser. Samarbete är en självklarhet i gruppen och vi fungerar som backup för varandra vid behov. Detta innebär att du hanterar ytterligare bolag utöver det som du ansvarar för. Vi arbetar tillsammans för att säkerställa hög kvalitet och service i allt vi gör. Du rapporterar till Senior Accounting Manager & Business Controller. Vem söker vi? Vi söker dig som har en civilekonomexamen eller motsvarande, med inriktning mot redovisning och erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete. Har du tidigare arbetat inom ett större internationellt bolag eller holdingbolag, är det ett plus. Du har en naturlig fallenhet för både service och kommunikation. Med en affärsmässig och lösningsorienterad inställning bygger du förtroende och säkerställer effektivt samarbete. För att trivas i rollen är du noggrann, strukturerad och prestigelös. Du behärskar utan problem såväl svenska som engelska i både tal och skrift. Koncernspråket är engelska. Har du dessutom erfarenhet av affärssystemet IFS, ser vi det som meriterande. Hur gör jag nu? I den här rekryteringen samarbetar Nederman med MPYA Finance. Intervjuer sker löpande, så ansök gärna så snart som möjligt. Ansökan sker på www.mpyafinance.se. Har du frågor gällande rekryteringsprocessen eller tjänsten, är du välkommen att kontakta Kristina Bennet, tel. 0703-755075, [email protected] eller Jeanette Mellborg, tel. 0733-244383, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
ArbetsbeskrivningVi söker en Senior AP Specialist för ett konsultuppdrag på minst 12 månader. I rollen kommer du att ansvara för AP-processer med fokus på noggrannhet och regelefterlevnad, hantera CAPEX-transaktioner och fungera som superuser i företagets ekonomisystem vid systemövergångar. Du arbetar proaktivt för att säkerställa korrekt hantering av historiska transaktioner och bidrar till att upprätthålla ordning och struktur i ekonomiska processer. Dina ansvarsområden: Hantera och optimera Accounts Payable-processer med fokus på precision och effektivitet. Överse CAPEX-relaterade AP-transaktioner och säkerställa korrekt aktivering enligt finansiella riktlinjer. Stödja och leda systemövergångar, inklusive att agera superuser i relevanta ekonomisystem. Säkerställa att historiska transaktionskorrigeringar genomförs korrekt och effektivt. Upprätthålla struktur och tydlig dokumentation i alla finansiella processer. Kvalifikationer Du har flera års erfarenhet av AP inom produktion, lager eller logistik. Du har stark kunskap inom CAPEX-processer och aktivering av pågående arbete. Du har erfarenhet av systemmigreringar och vana av att arbeta som superuser i ekonomisystem. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift. Personliga egenskaper För att trivas i uppdraget som AP Specialist ser vi gärna att du har en hög grad av struktur, noggrannhet och en passion för ordning och effektivitet. Du har förmåga att analysera och korrigera historiska transaktioner samt att anpassa dig till föränderliga affärsbehov. Vidare trivs du i en snabbrörlig miljö och kan upprätthålla fokus och stabilitet även när du hanterar flera arbetsuppgifter parallellt. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2025-04-14 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2026-04-13 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos vår spännande kund. Uppdraget är baserat i Boden och kräver fysisk närvaro första tiden, men övergår till en hybridmodell (50/50) när du är varm i kläderna. Låter detta som en spännande möjlighet för dig? Skicka in din ansökan så snart som möjligt! Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
Vi söker nu en erfaren och noggrann Redovisningsekonom till vårt team i Haninge. Om du har en passion för ekonomi och är van med mycket manuellt arbete i redovisning samt har ett öga för detaljer, kan denna tjänst vara något för dig! Om rollenSom redovisningsekonom kommer du att spela en nyckelroll i vår ekonomiavdelning, där du säkerställer korrekt finansiell rapportering och bidrar till att förbättra våra ekonomiska processer. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö och ha ett nära samarbete med kollegor och externa partners. Huvudsakliga arbetsuppgifter Ansvara för löpande bokföring och avstämningar med mycket manuell handpåläggning. Upprättande av månads- och årsbokslut Hantera moms- och skattedeklarationer Bistå i budget- och prognosarbete Analysera finansiella resultat och nyckeltal Säkerställa regelefterlevnad och intern kontroll Kvalifikationer och personliga egenskaper Kandidatexamen inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet Flytande i affärsengelska Minst 3-5 års erfarenhet av arbete som redovisningsekonom Goda kunskaper i aktuella ekonomisystem och Excel Stark analytisk förmåga och uppmärksamhet på detaljer God förmåga att kommunicera på svenska och engelska, både i tal och skrift Noggrann, lösningsorienterad och van att arbeta både självständigt och i team Anställningsform: Direktrekrytering Start: Omgående Omfattning: Heltid Kontakt och ansökan För frågor om tjänsten, vänligen kontakta vår konsultchef Ellinore Pereira på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer