Arbetsuppgifter Vill du vara en del av en omfattande satsning där vår bankkund moderniserar deras försäkringssystem? Vi söker nu en engagerad redovisningsekonom till vår bankkund inom Pension & Försäkring! Detta är en långsiktig möjlighet där du får arbeta med kvalificerad redovisning i en stor och komplex organisation. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter och du kommer att ta över ansvarsområden från flera teammedlemmar för att säkerställa en smidig övergång och fortsatt hög kvalitet i arbetet. Här får du arbeta i en dynamisk miljö där noggrannhet och kvalitet är en självklarhet. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Månads- och kvartalsbokslut för finansiella instrument Övriga bokslutsrelaterade redovisningsuppgifter Kontoavstämningsprojekt Bidra till utveckling av systemstöd och processer Kvalifikationer Du har +5 års erfarenhet från roller som redovisningsekonom och/eller finansiell controller. Du har ett genuint intresse för redovisning. Du har erfarenhet av redovisning av finansiella instrument enligt IFRS 9. Du har erfarenhet av redovisning och rapportering i stora organisationer med komplexa rapporteringskrav. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Meriterande: Kunskap om Oracle ERP och EPM molnbaserade lösningar (kundens ekonomisystem finns i ERP och ARCS är en del av EPM-lösningen) Personliga egenskaper Vi söker dig som är ansvarsfull och hjälpsam och har ett strukturerat arbetssätt. Vidare krävs en analytisk förmåga och en stark känsla för detaljer – samtidigt som du har möjlighet att se helheten. Företagspresentation Vår kund hittar ni inom bank- och finanssektorn där de har verkat i över 100 år. Här drivs och vägleds en av ett entreprenöriellt tänkande och innovatia idéer. De beskriver sig själva som ett IT-bolag med banklicens. Huvudkontoret finns i Stockholm. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Tillträde och ansökan Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start i mars och uppdraget förväntas löpa i t.o.m. 2025-09-15 med goda möjligheter till förlängning. Därför bör du vara öppen för ett långsiktigt uppdrag. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. De har en hybridpolicy med 3 dagar onsite och 2 dagar remote. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vänligen notera att en bakgrundskontroll och ett utdrag från Polisens belastningsregister kommer att genomföras innan du kan påbörja ditt uppdrag.
Du känner säkert till ”Kjell-andan”? Och visst vill du vara en del av den? Nu har du chansen att få jobba i ett expansivt, börsnoterat bolag, marknadsledande i sin bransch, där ledorden lyder ”service i världsklass”. Välkommen till en föränderlig miljö med fin kultur och härliga kollegor som vill väl. Här erbjuds du en inkluderande, öppen och prestigelös miljö i kombination med en spännande roll. Vi söker nu efter en Senior Accountant med Teamleadansvar till det moderna huvudkontoret i centrala Malmö. I rollen kommer du säkerställa korrekt redovisning i de legala bolagen, i enlighet med lagar, regler och gällande redovisningsprinciper. Du kommer jobba i tätt samarbete med dina fem kollegor på redovisningsavdelningen där du kommer ha teamleadansvar för tre medarbetare. Du rapporterar till Madeleine Sturk, Head of Group Accounting, en omtyckt och energisk ledare. Du och din chef kommer ha ett nära samarbete och utveckla redovisningsavdelningen tillsammans. Utöver dina ordinarie arbetsuppgifter som Senior Accountant finns det alltid spännande projekt vid sidan om. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Leda och utveckla dina medarbetare Nära samarbete med Head of Group Accounting gällande utveckling av redovisningsavdelningen Stötta Head of Group Accounting i övergripande projekt Löpande redovisningsarbete, bokslut, och rapportering Myndighetsrapportering (inkomst- och skattedeklaration, moms, arbetsgivaravgifter) Vara delaktig/självständig i upprättande av dotterbolagens årsredovisningar samt delaktighet i koncernens årsredovisning Kontakt gentemot revisorer och myndigheter Med kontaktytor över i stort sett hela organisationen förväntas Senior Accountant både vara tvärfunktionell och serviceinriktad mot övriga delar av organisationen för att nå uppsatta mål. Har vi fångat ditt intresse? Vi söker efter dig med eftergymnasial utbildning inom ekonomi och flera års erfarenhet som bokslutssjälvständig redovisningsekonom. Det är meriterande om du jobbat i en koncern med flera bolag. För att trivas i rollen ser vi att du har erfarenhet från medelstort eller stort bolag. Svenska och engelska behärskar du i tal och skrift. Som person är du strukturerad, noggrann och förändringsbenägen. Du tar dig fram i organisationen på ett smidigt sätt. Problem är till för att lösas och du gör det med glädje. Hur gör jag nu? Intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan! I den här rekryteringen samarbetar Kjell & Company med Mpya Finance. Har du frågor gällande rekryteringsprocessen eller kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Johanna Andersson på tel. 070-6555730 [email protected] eller Kristina Bennet på tel. 070-3755075 [email protected] Ansökan sker via www.mpyafinance.se
Är du en erfaren redovisningsekonom som söker en bred roll där du får ta stort ansvar och bidra till utvecklingen av en ekonomifunktion? Vi söker nu en Redovisningsansvarig till ett etablerat och växande bolag i Stockholm som vill arbeta i ett härligt team! Var? Västerort, Stockholm När? Omgående Anställningsform? Hyrrekrytering via Delta Consulting Om rollen I denna roll kommer du att avlasta företagets CFO, stödja juniora kollegor och vara en nyckelperson i teamet. Du ansvarar för hela redovisningsprocessen från "ax till limpa", inklusive årsredovisning och avstämningar. Du kommer också arbeta nära revisorer, effektivisera processer och stödja dina kollegor i deras dagliga arbete. Arbetsuppgifter inkluderar: Löpande redovisning, bokningar och kontroller Årsredovisningar och årsbokslut Förbereda dokumentation och ge underlag till revisorer Effektivisera redovisningsprocesser och bidra med tekniska lösningar Stödja och komplettera kollegor Vi söker dig som har: Stark redovisningskompetens och erfarenhet av hela årshjulet Förmåga att driva årsbokslut och kommunicera med revisorer Erfarenhet av Excel, systemintresse och förmåga att effektivisera manuella processer En prestigelös inställning och förmåga att arbeta både självständigt och i team Erfarenhet av att arbeta i föränderlig miljö med snabba beslut, där du gärna själv gillar att ta egna initiativ! Ansök idag och bli en del av ett engagerat team med stark tillväxt! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul! Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
Är du en erfaren redovisningsekonom som också har sinne för service? Har du väntat på chansen att få arbeta med helheten i ett internationellt börsnoterat bolag? Nu finns en fantastisk möjlighet för dig som är trygg i din redovisning att arbeta i en föränderlig och fartfylld miljö! Som redovisningsekonom på XANO Industri får du arbeta i en bred roll med stor variation i ditt dagliga arbete. Du har helhetsansvar för redovisningen i moderbolaget med alltifrån löpande redovisning till årsbokslut och lön. Du arbetar tillsammans med ekonomiteamet med övriga bolag i koncernen och har många kontaktytor internt och externt. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som redovisningsekonom blir du en viktig del av ekonomiteamet, som idag består av fem medarbetare. Det nya fina kontoret är centralt beläget, mitt i stan och härifrån arbetar totalt 15 personer. I din roll som redovisningsekonom ingår bland annat: Löpande redovisning för moderbolaget och ett antal dotterbolag Lönehantering för moderbolaget Kund- och leverantörsreskontra samt fakturering Upprätta månads- och årsbokslut Årsredovisningar och inkomstdeklaration Ta fram likviditetsprognoser och genomföra valutaväxlingar Bistå controllers & hållbarhetsansvarig med granskning av dotterbolagens rapportering Delta i budget- och prognosarbete samt försäkringsupphandling Delta i projekt initierade av koncernledningen Administrativt arbete, telefoni och service vid möten & konferenser Vem är du? För att vara framgångsrik i rollen ser vi gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och att du har hunnit skaffa dig flera års arbetslivserfarenhet inom redovisning och bokslut. Du känner dig trygg med att hantera moms och skatt och det är meriterande om du har erfarenhet av lönehantering. Det är även en fördel om du tidigare har arbetat i ett internationellt bolag. Du uttrycker dig väl i tal och skrift både på svenska och på engelska. Som person beskrivs du som prestigelös, noggrann och trivs med ett högt tempo. Du har en god förmåga att kommunicera och att driva arbetet framåt på ett självständigt sätt. Du blir en del i ett sammansvetsat och kompetent team och bidrar gärna med ditt engagemang. Har vi väckt din nyfikenhet och vill du höra mer? Intervjuer sker löpande så ansök gärna så snart som möjligt, dock senast den 4 april 2025. I den här rekryteringen samarbetar XANO Industri med Mpya Finance. Har du frågor gällande rekryteringsprocessen eller kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Paulina Jutnäs på 0729-98 87 66 eller [email protected], alternativt Sofia Molinder på 0729-98 87 55, [email protected].
Vi söker på uppdrag från kund en redovisningsekonom för ett konsultuppdrag på deltid. Omfattningen är cirka 50 % och uppdraget startar i augusti eller eventuellt lite tidigare. Uppdraget pågår under minst 6 månader. För denna roll söker vi dig som vill bli uppdragsanställd av Newr. Vi söker dig som har erfarenhet av att självständigt arbeta inom hela redovisningsflödet inklusive med löneadministration och årsredovisningar. Arbetsuppgifterna inkluderar: Löpande redovisning Månadsbokslut och årsredovisningsarbete Löneadministration Momsrapportering och skattedeklarationer Budget- och prognosarbete Vi söker dig som har god erfarenhet av arbete som redovisningsekonom/ekonomiansvarig. Du har goda kunskaper i Excel och om du tidigare arbetat i Fortnox så är det meriterande. Som person så tror vi att du är strukturerad, självgående och kommunikativ. Företaget har kontor i Stockholm och det finns god flexibilitet att arbeta hemifrån. Välkommen med ansökan! Vid frågor om rollen vänligen kontakta: [email protected]
Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö. Är du en driven och prestigelös person med erfarenhet av ekonomiprocesser? Vill du kombinera operativt arbete med ledarskap och driva utvecklingen av ett ekonomiteam? Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker nu en Team Manager för Accounts Payable som kommer att ha en nyckelroll i att leda och utveckla vårt AP-team samt dess processer. Om tjänsten Som Team Manager för Accounts Payable ansvarar du för att säkerställa korrekt och effektiv hantering av leverantörsfakturor, med särskilt fokus på varuflöden. Du kommer också att ha en aktiv roll i fakturahantering och bokslut, vilket ger dig en god överblick över både teamets och verksamhetens arbete. I rollen ingår personalansvar, vilket innebär att du stöttar, coachar och utvecklar dina medarbetare. Du leder teamet i det dagliga arbetet och bidrar till dess utveckling genom att skapa förutsättningar för smidiga arbetsprocesser och samarbeten. Utöver det operativa ansvaret arbetar du med utvecklingsprojekt inom processer, rutiner och system för att optimera och modernisera arbetssättet. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Säkerställa korrekt hantering och betalning av leverantörsfakturor. Personalansvar för teamet, där du leder det dagliga arbetet, prioriterar uppgifter och stöttar medarbetarnas utveckling genom coachning och stöd. Ansvara för AP-relaterade delar av månads-, kvartals- och årsbokslut. Driva utvecklingsprojekt för processer och system för ökad effektivitet och kvalitet. Hantera inkommande ärenden och säkerställa smidig kommunikation med interna och externa parter. Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med finansiella processer, gärna med fokus på varuflöden och fakturahantering. Du är van att arbeta i flera system samtidigt och har grundläggande Excel-kunskaper för enklare analyser. Som person är du driven, prestigelös och kommunikativ. Du trivs med att kombinera operativt arbete med att leda och inspirera andra och har ett stort intresse för att utveckla både arbetssätt och processer. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att leda ett team, gärna inom en ekonomifunktion. Vi erbjuder Vi erbjuder dig en chans att vara en del av ett växande företag med en stark marknadsposition. Du kommer att vara en del av ett fantastiskt team som hjälper varandra och delar med sig av kunskap för att utvecklas tillsammans. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att delta i olika företagsaktiviteter och sociala evenemang, såsom teambuilding-aktiviteter och afterwork. Välkommen till vår gemenskap, där våra värderingar är: Ansvar, Enkelhet, Utmanar och Tillsammans. Låter detta som din typ av utmaning? Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande. Om företaget Bygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms.Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.
Vi fortsätter att växa Hos oss på redovisningsbyrån måste högsäsong inte alltid innebära övertid! Arbetar du idag på en byrå som redovisningsekonom? Vill du utvecklas i en varm, personlig och engagerad företagskultur? Längtar du efter att få ett helhetsansvar för dina kunder och få en central roll i deras ekonomiska framgång? Då är detta tjänsten för dig! Om oss På Aconomica brinner vi för att hjälpa företag att förverkliga sina mål och drömmar. Vi är mer än en redovisningsbyrå – vi är en långsiktig partner för våra kunder som bygger relationer som präglas av kvalitet, engagemang och hjärta. Om rollen Som Redovisningsekonom hos oss får du möjlighet att jobba nära dina kunder och utvecklas i en roll där du ansvarar för hela redovisningsprocessen. Till skillnad från många andra byråer kommer du att få en bred och självständig roll där du får hantera alla delar inom redovisning, samtidigt som du har ett stöttande team vid din sida. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Löpande bokföring (fakturering, leverantörsfakturor, kvitto- och utläggshantering, påminnelsehantering). Ansvara och på egen hand upprätta bokslut, deklarationer och årsredovisningar för dina kunder. Avstämningar, analyser, uppföljning och rapportering. Rådgivning och bollplank för dina kunder. Vem är du? Vi söker dig som idag jobbar på en redovisningsbyrå som redovisningsekonom och som har erfarenhet eller vill ta klivet till att bli fullt ansvarig för dina kunder. Du är nyfiken, strukturerad, trivs med att ha kundkontakt och känner dig trygg med arbetsuppgifterna som tillhör tjänsten, men framför allt brinner du för att hjälpa företag att lyckas! För att ha kunna sprida expertis och kunskap till våra kunder behöver du: Utbildning inom ekonomi/redovisning från högskola, universitet eller yrkeshögskola Minst 18 månaders erfarenhet som redovisningsekonom på en redovisningsbyrå. På egen hand upprättat bokslut till kunder. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Personliga egenskaper som gör att du trivs hos oss: Strukturerad och noggrann Hjälpsam och serviceinriktad Engagerad och lösningsorienterad Trivs med att ta ansvar och utveckla kundrelationer Vad erbjuder dig? På Aconomica satsar vi på våra medarbetare och har skapat en arbetsplats där du kan trivas, utvecklas och ha roligt på jobbet. Ledig med betalning på din födelsedag. En företagskultur där du blir sedd och uppskattad. Möjlighet att utvecklas till en rådgivande roll. En stöttande arbetsgrupp med stark sammanhållning. Flexibilitet och förståelse för livspusslet – vi jobbar hårt, men familjen kommer alltid först. Möjlighet att nätverka och stärka ditt personliga varumärke. Sociala aktiviteter och gemenskap även utanför arbetstid. Medarbetarna är viktiga och vi har generösa pensionsinbetalningar, sjukförsäkringar, friskvårdsbidrag och mobiltelefon. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag! Vi arbetar med ett löpande urval och ser fram emot att träffa vår nästa kollega. Klicka här för att ansöka. Välkommen till Aconomica – där vi kombinerar expertis med hjärta! Aconomica AB samarbetar i denna rekrytering med Today Consulting AB. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Daniel Persson på mejladressen [email protected] eller ringa på telefonnummer 070-689 13 14.
SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan. Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00 Ort: Stockholm, Kista Startdatum: Så snart som möjligt, med hänsyn till ev. uppsägningstid Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning Detta är en direktrekrytering. Inte Bara Post Bemanning rekryterar nu en redovisningsekonom med erfarenhet av lön till vår kund inom försvarsindustrin. Det är ett börsnoterat bolag och koncernen består av två affärsområden inom tech och industri med ytterligare bolag inom vardera affärsområde. Bolaget är verksamma inom Sverige, Finland och Tyskland. Vi delger vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. Om tjänsten I din roll som redovisningsekonom kommer du att arbeta med en ytterligare kollega och du rapporterar till Head of Accounting. Du ansvarar över att sammanställa, rapportera, utvärderar samt redovisa ekonomiska resultat. Dina arbetsuppgifter innefattar fakturering, löpande bokföring, kontoavstämningar, månadsbokslut och utöver det löpande lön. Koncernen växer och här öppnas det upp en chans att komma in i en roll där man kan påverka och växa med tid. Du utgår från kontoret som är beläget i Kista. Vem söker vi? För att vara en match för rollen ser vi att du utöver erfarenhet av redovisning, besitter några års erfarenhet från kvalificerad lönehantering. Detta för att komplettera den kollega du kommer arbeta tillsammans med. För att trivas i rollen och företagskulturen ser vi att du är flexibel, orädd och förändringsbenägen. Du är nyfiken och drivande framåt i att exempelvis testa nya system eller att effektivisera arbetsprocesser. Vidare ser vi att du är strukturerad och har ambitionen att växa samt utvecklas vidare inom bolaget. Är det här vad du letar efter? Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Kvalifikationer: Utbildning inom redovisning på universitetsnivå. Några års erfarenhet av att arbetat med redovisning och lön. Systemvan och lätt för att snabbt kunna sätta sig in i nya system. Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom en koncern. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen inkluderar en kortare telefonscreening, en intervju med oss och därefter referenstagning, bakgrundskontroll och UC. Vidare ytterligare intervjuer hos vår kund. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Vi söker på uppdrag från kund en redovisningsekonom för ett konsultuppdrag på deltid. Omfattningen är cirka 50 % och uppdraget startar i augusti eller eventuellt lite tidigare. Uppdraget pågår under minst 6 månader. För denna roll söker vi dig som vill bli uppdragsanställd av Newr. Vi söker dig som har erfarenhet av att självständigt arbeta inom hela redovisningsflödet inklusive med löneadministration och årsredovisningar. Arbetsuppgifterna inkluderar: Löpande redovisning Månadsbokslut och årsredovisningsarbete Löneadministration Momsrapportering och skattedeklarationer Budget- och prognosarbete Vi söker dig som har god erfarenhet av arbete som redovisningsekonom/ekonomiansvarig. Du har goda kunskaper i Excel och om du tidigare arbetat i Fortnox så är det meriterande. Som person så tror vi att du är strukturerad, självgående och kommunikativ. Företaget har kontor i Stockholm och det finns god flexibilitet att arbeta hemifrån. Välkommen med ansökan!
SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan. Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00 Ort: Stockholm, Kista Startdatum: Så snart som möjligt, med hänsyn till ev. uppsägningstid Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning Detta är en direktrekrytering. Inte Bara Post Bemanning rekryterar nu en redovisningsekonom med erfarenhet av lön till vår kund inom försvarsindustrin. Det är ett börsnoterat bolag och koncernen består av två affärsområden inom tech och industri med ytterligare bolag inom vardera affärsområde. Bolaget är verksamma inom Sverige, Finland och Tyskland. Vi delger vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. Om tjänsten I din roll som redovisningsekonom kommer du att arbeta med en ytterligare kollega och du rapporterar till Head of Accounting. Du ansvarar över att sammanställa, rapportera, utvärderar samt redovisa ekonomiska resultat. Dina arbetsuppgifter innefattar fakturering, löpande bokföring, kontoavstämningar, månadsbokslut och utöver det löpande lön. Koncernen växer och här öppnas det upp en chans att komma in i en roll där man kan påverka och växa med tid. Du utgår från kontoret som är beläget i Kista. Vem söker vi? För att vara en match för rollen ser vi att du utöver erfarenhet av redovisning, besitter några års erfarenhet från kvalificerad lönehantering. Detta för att komplettera den kollega du kommer arbeta tillsammans med. För att trivas i rollen och företagskulturen ser vi att du är flexibel, orädd och förändringsbenägen. Du är nyfiken och drivande framåt i att exempelvis testa nya system eller att effektivisera arbetsprocesser. Vidare ser vi att du är strukturerad och har ambitionen att växa samt utvecklas vidare inom bolaget. Är det här vad du letar efter? Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Kvalifikationer: Utbildning inom redovisning på universitetsnivå. Några års erfarenhet av att arbetat med redovisning och lön. Systemvan och lätt för att snabbt kunna sätta sig in i nya system. Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom en koncern. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen inkluderar en kortare telefonscreening, en intervju med oss och därefter referenstagning, bakgrundskontroll och UC. Vidare ytterligare intervjuer hos vår kund. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Välj ett jobb för att visa detaljer