Arbetsbeskrivning Vi söker dig som brinner för ekonomi och vill vara en nyckelspelare i ett dynamiskt företag med stora utvecklingsmöjligheter i Göteborg. Som Senior Ekonom kommer du att ha en central roll på vår kunds ekonomiavdelning och bidra till bolagets fortsatta tillväxtresa. Vi ser gärna att du kan starta uppdraget omgående. Uppdraget Ditt uppdrag blir att ansvara för hela det ekonomiska flödet - från löpande bokföring till strategisk analys. Du kommer att hantera allt från kund- och leverantörsreskontra och lön till Årsbokslut, årsredovisningar och projektuppföljning blir en naturlig del av din vardag.Du ska vara bekväm med att ifrågasätta nuvarande processer och komma med konstruktiva förbättringsförslag. Vår kund söker en ekonom som inte bara ser siffror utan vill bidra till verksamhetens utvecklingspotential och de söker dig som vill vara med på den resan. Kvalifikationer och egenskaper Du har 5-7 års erfarenhet inom ekonomiområdet och är van vid system som Visma 2000, Visma Lön. Erfarenhet från lagerbokföring vid bokslut är ett plus. Vi värdesätter en person som är prestigelös, handlingskraftig, självgående och har ett genuint intresse för ekonomistyrning. Konsultuppdraget kan leda till anställning hos kund efter ca ett år. Detta får du som konsult på AmendoVår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Som konsult på Amendo får en trygg, hållbar och kompetensdriven arbetsgivare med ett välkänt varumärke. Du tilldelas även en branschkunnig Talent Consultant Manager på Amendo som du som konsult alltid kan vända dig till. Vidare ser vi också till att du får en såväl spännande som långsiktig utveckling i din konsultroll. Som konsult hos oss på Amendo får du tillgång till vår förmånsportal Benify. I denna portal kan du nyttja ditt friskvårdsbidrag, men även ta del av såväl deals som rabatter på tjänster och varor som vi tror skapar mervärde i livet - såsom hjälp i hemmet, träningsaktiviteter och upplevelser. Om AmendoAmendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok! Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden.Frågor och kontaktVid frågor och funderingar är du välkommen att kontakta Amendos Talent Consultant Manager Heléne Hansson, [email protected] Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Eftersom det är start omgåendevill vi hadin ansökan senast sön 16 feb.
Vi söker en interim koncernredovisningsansvarig till ett fastighetsbolagför ett längre uppdrag med start relativt omgående (mars/april).Vi söker dig som har erfarenhet att ha det övergripande ansvaret för koncernredovisning, konsolidering, börsrapportering och årsredovisning, allt i enlighet med IFRS, inom fastighetsbranschen. Kunden har kontor strax norr omStockholm.Kontakta Pontus Palmborg vid intresse,[email protected]
Om företagetVår kund är en snabbväxande koncern inom läkemedel, medicinteknik och medicinsk kosmetika, med stor satsning på expansion i Nord- och Centraleuropa. Sedan starten 2016 har de haft en imponerande tillväxt och siktar på att mångdubbla omsättningen de kommande åren. Om företagetVår kund är en snabbt växande koncern inom läkemedel, medicinteknik och medicinsk kosmetika, med en stark satsning på expansion i Nord- och Centraleuropa. Sedan starten 2016 har de haft en imponerande tillväxt och siktar nu på att mångdubbla omsättningen under de kommande åren. Här får du vara med på en spännande resa! Om rollenVi söker en junior redovisningsekonom till huvudkontoret i Stockholm. Här får du arbeta nära både CFO och en erfaren redovisningsekonom, och vara en del av ett företag som ständigt utvecklas. Du får möjlighet att växa i rollen och bidra till den expansiva resan i en dynamisk och framåtsträvande bransch. Arbetsuppgifter Ansvara för den löpande bokföringen och redovisningen för de svenska bolagen Hantera fakturering, kund- och leverantörsreskontra Arbeta med lagerredovisning och delta i månadsbokslut Säkerställa moms- och skattedeklarationer Samarbeta med andra avdelningar och bidra till förbättringsprojekt Kvalifikationer Kandidatinom ekonomi/redovisning Erfarenhet av redovisningsarbete, gärna med Fortnox Goda kunskaper i Excel och redovisningsregler Vem är du?Vi söker dig som är strukturerad, initiativrik och brinner för att förbättra processer. Du trivs både med att arbeta självständigt och som en del av ett team. Du är kommunikativ och talar flytande svenska och engelska. Din positiva energi och lösningsorienterade inställning gör att du både utvecklar dig själv och bidrar till företagets framgång. Varför denna roll?Här får du vara en del av ett spännande företag i en expansiv fas, där du får möjlighet att växa, ta ansvar och verkligen göra skillnad. Din utveckling står i fokus, och vi ser fram emot att du bidrar till vårt framgångsrika team! Plats: Stockholm, ÖstermalmStart: ASAPOmfattning: 100% Låter det som ditt nästa steg i karriären? Ansök nu!
Job DescriptionFor our client we are looking for a Global Finance Process Owner. In this role, you will focus on the Record to Report processes, which covers a wide range of sub-processes in accounting, with the purpose to efficiently provide timely and accurate reports to management as support for decision making. Assignment description and main responsibilities: Process Leadership: Develop and optimize the Record to Report processes globally and continuously strive toward operational excellence Documentation: Develop and improve process flow documentation Automation & Innovation: Identify and implement automation opportunities together with internal stakeholders and digital teams to improve accuracy and reduce manual effort. Compliance: Ensure processes adhere to internal controls, accounting standards, and regulatory requirements. Project Involvement: Define and manage business requirements related to the Record to Report processes, contributing to finance and cross-functional projects. Act as the overall finance lead for new market establishments. Data Governance: Establish and maintain governance over finance master data to ensure integrity and compliance. Deliveries: During the assignment period the company will go live with a S/4 Hana implementation for the principal entity. You will be a central person in the post go live activities. You will report to the Global Finance Process Owner and will have three peers and one direct report. Qualifications You hold a university degree in Business Administration (major in finance or accounting) or equivalent. You have at least minimum 7-10 years of relevant experience from external audit and IFRS accounting roles. You have strong Knowledge in ERP systems, and especially its finance modules. You have a strong understanding of financial compliance - taxes, VAT, understanding of differences between local GAAP and IFRS. You are fluent in English and Korean. Meritorious: A good grasp of automotive operations. Meritorious:The company is on an SAP journey; hence SAP experience will be highly valued. Personal Qualities The candidate should possess a confident and assertive personality, unafraid to advocate for your ideas and take responsibility, yet you remain receptive to different perspectives. Company DescriptionOur client is a well-known brand in the automotive industry, developing electric performance at the forefront of a new era of mobility. The headquarters is in Gothenburg. When you join JobBustersAs a consultant at JobBusters, you can feel secure with a collective agreement, available consultant managers and committed recruiters. As a consultant, you also get access to our network of exciting companies and clients! For us, it is important that you as a consultant feel comfortable, feel a sense of security and community with us as an employer. We offer an occupational pension, salary change and the option of flexpension. You also get access to our benefits portal, where in addition to wellness allowance you have access to lots of discounts and offers in wellnes, home and leisure, transport, healthcare and much more! Your well-being is of the highest priority for us, and we therefore offer you as an employee Corporate Health Care to deal with all the challenges of everyday life, both at work and in private life. Admission and Application Full time position, 40h/week. The position will start as soon as possible, and the assignment is expected to run until 2025-07-17 with possibility of extension. For this assignment you will be employed by JobBusters and work as a consultant for our client in Gothenburg (some remote work allowed). Submit your application in English today, as interviews are ongoing.
Vi söker på uppdrag från kund en senior redovisningsekonom för ett konsultuppdrag till ett välkänt bolag inom retail i centrala Stockholm. Uppdraget har start i början av mars och pågår under 1,5 år. Till detta uppdrag söker vi dig som är intresserad av en uppdragsanställning hos Newr. I arbetsuppgifterna ingår: Löpande redovisning Månads- och årsbokslut Momshantering Årsredovisningsarbete Vi söker dig som är självgåendeinom hela redovisningsflödet, inklusive årsbokslut och årsredovisning (K3 redovisning). Som person är du van att arbeta självständigt och att ta ansvar för hela bokslutsprocessen. Du har goda systemkunskaper och om du arbetat i Navision så är det meriterande. Välkommen med ansökan!
Transdev söker en Redovisningsspecialist Du har ett intresse för siffror och ekonomi. Du är noggrann, analytisk och självgående. Du trivs med att arbeta i team och dela din kunskap med andra. Du är inte rädd för utmaningar och förändringar. Du vill göra skillnad i världen genom att bidra till en hållbar utveckling. Om du känner igen dig i den här beskrivningen, har vi jobbet för dig! Om rollen Som Redovisningsspecialist arbetar du i hela redovisningsprocessen nära redovisningschef och ekonomichef. I arbetsuppgifterna ingår det att sköta den legala rapporteringen, koncernrapporteringen för ett kontrakt samt utifrån ett redovisningsperspektiv vara delaktig i budget- och progonsprocesser. Rollen ansvarar för att planera arbetet kring årsredovisning och inkomstdeklarationer. Du ansvarar för korrekt rapportering av bolagets pensionsskuld enligt K3 och IAS 19. Redovisningsspecialisten fungerar som en rådgivande och stöttande funktion internt i olika boksluts- och rapporteringsfrågor såväl som att driva projekt och utredningar inom redovisningsområdet. Huvudsakliga arbetsuppgifter Medverka i månads- och årsbokslut, legal rapportering samt koncernrapportering inklusive IFRS transaktioner Leda och fördela arbetet kring årsredovisningar Ansvar för skatteberäkningar och inkomstdeklarationer Ansvar för pension beräkningar både enligt K3 och IAS19 Kvalificerade utredningar inom redovisnings-, pension- och skatteområdet Processtyrd verksamhetsutveckling Initiera och driva förbättringsprojekt inom redovisningsfunktionen Övergripande ansvar för mer komplicerade redovisningsfrågor Säkerställa att god redovisningssed, policys och principer följs Löpande redovisning för några av koncernens kontrakt inkl. avstämningar av IC transaktioner Vem är du? Krav på kompetens Civilekonom eller motsvarande med flerårig erfarenhet av kvalificerat redovisnings- och analysarbete från större företags ekonomifunktion Är van att arbeta med snabba bokslut och snabb rapportering till utland Är mycket kunnig inom svenska redovisningsregler och IFRS Har erfarenhet att driva kvalificerade utredningar inom redovisnings- och skatteområdet God kommunikationsförmåga, svenska och engelska i tal och skrift Goda kunskaper i Office365, mycket goda kunskaper i Excel Förmåga att hålla sig uppdaterad om senaste förändringarna inom redovisning, moms och skattelagstiftning. Som person är du självgående, initiativrik och teamorienterad med förmåga att arbeta i dynamiska miljöer. Vad vi erbjuderDu erbjuds en spännande roll hos ett värderingsstyrt bolag där våra medarbetare är vår viktigaste tillgång. Våra värderingar ”Handling, Ansvar, Nytänkande och Samspel”, styr vår vardag och du blir en viktig resurs i det arbetet. Du rapporterar till Transdevs Redovisningschef och har din placering på vårt huvudkontor i Bromma. På Transdev har vi hybrid arbetsplats vilket innebär att du kan fördela din arbetstid mellan att arbeta på kontoret och arbeta på distans. Du erbjuds en marknadsmässig lön med ett förmånspaket som inkluderar pensionsplan enligt ITP. Du får även ett gruppförsäkringspaket, lunchförmån via Edenred, ett årligt friskvårdsbidrag, subventionerad massage samt flera andra trivselaktiviteter. Mer om tjänsten och ansökan Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med provanställning på 6 mån. Transdev vill tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten och ser gärna sökanden med olika bakgrund och erfarenheter. I vår rekryteringsprocess använder vi oss av arbetspsykologiska tester som en del i vårt urval. Vi sköter processen löpande och kan komma att stänga annonsen innan sista ansökningsdag. Har Du frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Cecilia Jegander, 073-973 83 01. Är du redo för en ny utmaning? Ansök redan idag! Vi ser fram emot att höra din historia !Om ossTransdev ger människor frihet att resa när de vill och hur de vill. Vårt erbjudande spänner över flera transportslag, bland andra buss, tåg, spårvagn och båt. Vi ingår i den internationella koncernen Transdev, som med över 100 000 medarbetare möjliggör 10 miljoner dagliga resor världen över. I Sverige är vi en av de största operatörerna inom persontrafik, med över åttio års erfarenhet. Vår verksamhet bygger dels på långsiktiga partnerskap med trafikmyndigheter och företag, dels på kommersiell trafik som vi driver under egna varumärken. Vi utvecklar framtidens persontrafik – för en hållbar utveckling och för att ge människor frihet att resa.
Vi skapar säkerhetslösningar inom industrin och vi söker nu en Ekonom som vill bidra till att våra ekonomiska processer är lika säkra och stabila som de lösningar vi levererar. Vill du vara en del av ett engagerat team där vi bygger för framtiden? Då kanske detta är något för dig! Om tjänsten I rollen får du chansen att arbeta med ett brett spektrum av ekonomiska arbetsuppgifter och vara en aktiv del av en organisation som ständigt utvecklas och förbättras. I ditt arbete kommer du både att bidra till dagliga rutiner och vara delaktig i viktiga långsiktiga förbättringar, vilket ger dig möjlighet att växa och utvecklas inom Axelent Group. Du kommer bland annat att få arbeta med: Löpande redovisning där fokus ligger på hantering av kund- och leverantörsreskontra. Avstämningar och delaktighet i bokslutsarbete samt månadsrapportering. Bidra till att utveckla och effektivisera våra arbetsprocesser. Du kommer tillhöra ett team om 7 personer och rapportera till vår Redovisningschef. Vem är du? Vi söker dig som har en eftergymnasial ekonomiutbildning eller motsvarande arbetserfarenhet. Vi ser det som meriterande om du har några års erfarenhet av att arbeta inom ekonomi, gärna på en ekonomiavdelning i en större organisation, där du har fått chansen att utveckla dina färdigheter och arbeta strukturerat med både löpande redovisning och avstämningar. Personlighet är viktigt för oss och för rätt person som vill växa och utvecklas har vi inget emot att du är nyutexaminerad. För att lyckas i rollen behöver du också ha goda kunskaper i Excel och Office-paketet. Har du erfarenhet av att arbeta i affärssystem så är det meriterande. Då Axelent är en global koncern bör du känna dig trygg i att kommunicera på både svenska och engelska. Som person är du noggrann, strukturerad och tar ansvar för att dina arbetsuppgifter utförs i tid och med hög kvalitet. Samtidigt trivs du med att vara en del av ett team, där du bidrar med en positiv inställning och gärna samarbetar för att nå gemensamma mål. Vi värdesätter en inkluderande arbetsmiljö där alla känner sig välkomna och vi söker dig som bidrar till en öppen dialog, där olika perspektiv och idéer kan lyftas fram. Du har hög integritet och är inte rädd för att ställa frågor eller ta egna initiativ för att lösa problem. Med ditt driv och engagemang bidrar du både till din egen utveckling och till att vi tillsammans kan förbättra och utveckla våra arbetssätt. Om du tycker att detta låter spännande, tveka inte att skicka in din ansökan till oss! Vad kan vi erbjuda och vilka är Axelent? Hos Axelent AB erbjuder vi goda utvecklingsmöjligheter med fokus på kontinuerlig utbildning, bra anställningsvillkor och en flexibel arbetsmiljö med engagerade kollegor. Vi strävar efter ständig förbättring både individuellt och som organisation, tar ansvar för vårt arbete och våra handlingar, främjar en inkluderande arbetsmiljö och tror starkt på en positiv och engagerande atmosfär. Axelent Group består av de fyra företagen Axelent AB, Axelent Engineering AB, Axelent Solutions AB och Axelent Wire Tray AB. Gemensamt för de fyra bolagen är visionen om att göra industrin konkurrenskraftig, säker och lönsam genom automatisering, säkra lösningar, effektiva rutiner, funktion och kompetens. Axelent AB är det största bolaget inom gruppen och har i sin tur ett 10-tal helägda dotterbolag och ytterligare ett 50-tal agenter runt om i världen. Axelent Group har cirka 400 anställda och majoriteten av de anställda finns på huvudkontoret i Hillerstorp, men organisationen finns även i Europa, USA, Japan och Australien. Läs mer om oss på www.axelent.se Bra att veta Vi intervjuar kandidater löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Ort: Hillerstorp, Sverige För frågor kring tjänsten och arbetsuppgifter kontakta rekryterande chef Emma Isaksson på [email protected] För frågor om rekryteringsprocessen kontakta HR på [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!
Är du en noggrann och analytisk redovisningsekonom med erfarenhet av årsredovisning och månadsbokslut? Vill du arbeta i en växande och innovativ organisation där du får möjlighet att utvecklas och ta ett större helhetsperspektiv på ekonomifunktionen? Då kan detta vara rätt roll för dig! Var? Söder om StockholmNär? Start så snart som möjligt med hänsyn till uppsägningstidAnställningsform?Direktanställning hos vår kund Om vår kundoch rollen Vår kund är ett marknadsledande företag inom sin bransch. Företaget har en stark närvaro både i Sverige och internationellt och kännetecknas av en entreprenöriell anda, kundfokus och hållbara lösningar. De erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att påverka och utvecklas. Som redovisningsekonom blir du en del av ett erfaret ekonomiteam och får en bred roll där du arbetar med både operativ och strategisk redovisning. Du kommer att ha ett nära samarbete med ledning samt arbeta med analys, budget och forecast. På sikt finns även möjlighet att utvecklas inom koncernredovisning. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Löpande bokföring och hantering av leverantörs- och kundreskontra Avstämning av bank- och skattekonton Månads- och årsbokslut Upprättande av årsredovisning och deklarationer Budget- och prognosarbete Analyser och ekonomisk uppföljning av dotterbolag På sikt utvecklas inom koncernredovisning Kvalifikationer Minst 3 års erfarenhet av årsredovisning och bokslutsarbete Trygg i att kommunicera på engelska God systemvana och förmåga att arbeta i olika ekonomisystem Förmåga att både arbeta detaljorienterat och se helheten Meriterande: Erfarenhet av lagerredovisning Förmåga att presentera ekonomisk data på ett pedagogiskt sätt Erfarenhet av systembyten Personliga egenskaper Vi söker dig som är analytisk, strukturerad och pedagogisk. Du har lätt för att kommunicera ekonomiska sammanhang till personer utan ekonomisk bakgrund och är inte rädd för att ifrågasätta och föreslå förbättringar. Har vi ringat in din person? Kul!Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer.Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Oscar Eksbergpå [email protected] eller 072-542 74 40.Välkommen med din ansökan! Om Delta ConsultingVi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden:- Ekonomi & Lön- Bank, Finans & Försäkring- Administration & KundsupportVår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.
Översikt av rollen Det vi söker är en erfaren en redovisningsekonom inom reatil/e-handeln som vill ta ett team lead ansvar. •Rollen är central för att säkerställa korrekt redovisning av varuflöden, lagerredovisning och komplexiteten som uppstår i en bransch med stora transaktionsvolymer och lagerhantering. Personen kommer att ansvara för både löpande redovisning och det strategiska arbetet kring bokslut och årsredovisning enligt K3-regelverket. •Rollen kräver både operativa och analytiska färdigheter samt en förmåga att arbeta nära verksamhetens olika funktioner, såsom inköp, logistik och finans. Primära arbetsuppgifter Löpande redovisning och förståelse för dess påverkan på varulager och resultat. Kontoavstämningar för samtliga balans- och resultaträkningskonton. Hantering av moms och andra skatter (svenska och internationella regler beroende på verksamhetens omfattning) Analysera och justera för kostnadsförändringar Implementera och utveckla rutiner och processer för lagerredovisning i samarbete med logistik- och inköpsteamet Ansvar för OSS-moms samt moms i Norge där kunden också är momsregistrerade. Bokslut och årsredovisning Självständigt upprätta månads-, kvartals- och årsbokslut. Ansvara för upprättandet av årsredovisningar enligt K3. Säkerställa att redovisningen följer gällande regelverk och lagstiftning Samarbete med revisorer samt CFO Finansiell analys och rapportering Analysera och rapportera KPI:er som relaterar till varuflöden, lageromsättning och bruttomarginaler. Skapa budgetar och prognoser i nära samarbete med CFO och övriga avdelningar Proaktivt identifiera förbättringsområden för redovisningsrutiner och rapportering. Person och erfarenhet Akademisk examen inom ekonomi/redovisning eller motsvarande. Minst 4–7 års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete. Gedigen erfarenhet av lagerredovisning och varuflöden, gärna i en retail- eller e-handelsmiljö. Dokumenterad erfarenhet av att upprätta bokslut och årsredovisningar enligt K3. Erfarenhet av att hantera stora transaktionsvolymer och hög komplexitet i finansiella flöden. Kunskaper och teknisk kompetens Avancerad kunskap inom ekonomisystem, gärna BI/BC Mycket goda Excel-kunskaper Förståelse för integrering mellan affärssystem, lagerhanteringssystem och ekonomisystem. Språkkunskaper Flytande svenska och engelska i tal och skrift Personliga egenskaper Noggrann och analytisk, med förmåga att arbeta strukturerat i en snabbföränderlig miljö. Affärsorienterad med ett helhetsperspektiv på ekonomi och verksamhet. God kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta med flera olika intressenter. Proaktiv och lösningsorienterad, med stark drivkraft att förbättra processer och effektivisera rutiner. Vad som gör du kommer trivas i rollen •Ha ett genuint intresse för att förstå kärnverksamheten, särskilt hur lager och varuflöden påverkar ekonomiska nyckeltal. •Kunna kombinera ett detaljorienterat arbete med strategiska förbättringar av processer. •Vara en lagspelare som kan bygga broar mellan ekonomiavdelningen och andra funktioner i organisationen, såsom inköp, logistik och IT. Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! “We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Hej. Vi söker dig som har flera årserfarenhet och vill börja jobba med oss. Du ska kunna löpande bokföring, göra avstämningar samt bokslut och deklarationer. Tveka inte att höra av dig till oss. Erfarenhet krav för jobbet. KVALIFIKATIONER - Ekonomisk högskoleutbildning, alternativt KY/YH-utbildning inom ekonomi. - Har mer än fem års erfarenhet av följande arbetsområden: Bokföring Lön Bokslut Årsredovisningar Inkomstdeklarationer Övriga konsultationer - Har arbetat med service tidigare och är van vid kundkontakt. - Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska. - Har mycket goda kunskaper i följande program: Exel Fortnox Visma bokslut Visma skatt Visma lön ARBETSBESKRIVNING: Arbetsuppgifterna varierarmed löpande bokföring, upprättande av bokslut och deklarationer samt övriga redovisningstjänster. Om anställningenLönLönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön Kontakta oss gärna för frågor om tjänstenoch skicka in ett cv med personligt brev då tjänsten ska tillsättas snarast möjligt. B3C gruppen [email protected]ägen 5, Stocksund
Välj ett jobb för att visa detaljer