Vikariat redovisningsansvarig
Kvaser AB
Redovisningsekonomer

Brinner du för redovisning och har erfarenhet av att arbeta på en ekonomiavdelning där du tar stort ansvar i redovisningsprocesserna? Då kanske tjänsten som vikarierande redovisningsansvarig på Kvaser kan vara något för dig! På ekonomiavdelningen är vi ett team om fyra personer där dagarna präglas av gott samarbete med många skratt och hårt arbete.Nu försvinner snart en av oss i väg på föräldraledigt och vi letar efter någon som kan fylla platsen under cirka ett år. Kvaser är ett teknikföretag som grundades på 1980-talet. Bolaget har sitt huvudkontor i Mölndal men har också kontor i USA och Kina. Vi erbjuder en utvecklande miljö med produkter som ligger i teknisk framkant. Här värdesätts en balans mellan arbete och fritid samt att ha roligt på jobbet. Vi är experter på CAN och relaterade bussprotokoll och samarbetar strategiskt med andra välrenommerade teknikbolag. Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden: Löpande bokföring Månads-, kvartal- och årsbokslut Koncernkonsolidering och rapportering för samtliga bolag i koncernen. Inkomstskatt Rapportering av moms och skatt till Skatteverket Periodisk sammanställning och intrastatrapportering Delta i upprättande av årsredovisning Underhålla och förbättra redovisningsprocesserna Boksluts- och förvaltningsrevision Supportera våra utländska dotterbolag Kvalifikationer och erfarenhet Kandidatexamen i ekonomi och minst 3 års erfarenhet av liknande uppgifter, alternativt annan liknande erfarenhet. Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Stark analytisk förmåga och noggrannhet, kunna arbeta både självständigt och i grupp, bra på att kommunicera och förmåga att presentera finansiell information på ett tydligt och enkelt sätt. Personliga egenskaper Du bör vara van att arbeta efter deadlines. Vi förväntar oss även att du arbetar självständigt och målinriktat. För att lyckas i denna roll är du prestigelös, flexibel och ha ett utpräglat sinne för siffror. Du uppskattar att arbeta operativt med redovisning. Du tar ett stort eget ansvar och är du en lagspelare som trivs i en miljö där vi hjälps åt och stöttar varandra. För dig är det viktigt att ta ansvar och säkerställa att uppgifter blir utförda på ett korrekt sätt. Vidare bör du var strukturerad och organiserad. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och att du är en god representant för Kvaser. Start: Snarast enligt överenskommelse Omfattning: Vikariat, heltid Placering: Aminogatan 25 A, Mölndal Senaste ansökningsdag: 28/2 2025 För kontakt & frågor: Elin Moberg via [email protected]

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Vi växer vidare och söker en engagerad Förvaltningsekonom till HSB Norra...

HSB är en medlemsägd bostadsorganisation. Vi är Sveriges ledande företag inom förvaltning och byggande av bostadsrätter. HSB Norra Götaland förvaltar cirka 18 000 bostadsrätter och 280 bostadsrättsföreningar. Utöver våra medlemsföreningar har vi även en rad privata bostadsrättsföreningar och fastighetsägare som nöjda kunder.Vi förvaltar också ett eget fastighetsbestånd på 1100 lägenheter samt kommersiella lokaler. I tjänsteutbudet ingår fastighetsservice, fastighetsekonomi, entreprenad ochteknik. Är du en positiv, driven och engagerad person, brinner för att leverera en hög servicenivå med kunden i fokus? Då ska du söka dig till HSB. Dina arbetsuppgifter:Som ekonom kommer du vara delaktig i många olika arbetsuppgifter inom ekonomisk och administrativ förvaltning för huvudsakligen bostadsrättsföreningar. Dina arbetsuppgifter består bl.a. av löpande redovisning, bokslut, budget, moms, skatt- och deklarationsarbete samt ekonomisk uppföljning. I tjänsten ingår också ekonomisk planering och rådgivning. Du har kundansvar för dina kunder och är en viktig länk i arbetet och kontakten med olika intressenter. Tjänsten innebär ett nära samarbete med kollegor och kunder där du på ett engagerat och effektivt sätt utför dina arbetsuppgifter. Du förväntas också aktivt bidra i det utvecklingsarbete som dagligen genomförs inom utvalda delar inom ditt verksamhetsområde och med ett konstruktivt förhållningsätt identifiera lämpliga förbättringsmöjligheter. Kvalifikationer:Förmågan att samordna och samarbeta är viktiga egenskaper. Du är duktig på att hantera komplexa arbetsuppgifter och sätta dig in i olika frågeställningar samt definiera behov av åtgärder för att nå uppsatta resultat. Du är strukturerad och flexibel och kan ta tag i flera olika uppgifter samtidigt. Du är bra på att uttrycka dig i både tal och skrift och kan hantera såväl snabba beställningar som återkommande arbetsuppgifter. Du har lätt för att se helheten och arbetar på ett kund- och uppdragsorienterat sätt. Meriterande om du har några års arbetslivserfarenhet inom ekonomi och redovisning. Mötet med både interna och externa intressenter är naturligt för dig och du gillar att samverka med många olika individer för att lösa tilldelade ansvarsområden på bästa sätt. Du har en eftergymnasial utbildning med inriktning av företagsekonomi och redovisning eller motsvarande. Att du har praktisk erfarenhet av arbete med liknande arbetsuppgifter och kunskaper inom ekonomi och förvaltning är meriterande. Körkort är ett krav. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.Övrigt: Tjänsten är på 100%, vikarierat 12 månader med eventuell förlängning. Tillträde enligt överenskommelse. Placeringsort Trollhättan. Vi intervjuar kandidater löpande och tillsätter tjänsten så snart möjlighet. Varmt välkommen med din ansökan senast den 14 februari. För mer information gällande tjänsten kontakta: Jim Josefsson, Affärsområdeschef administration och ekonomi, tel. 010- 442 44 10. Facklig representant, Unionen, Annica Tigerberg, tel. 010-442 44 74. Varmt välkommen med din ansökan!

26 januari 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Redovisningsekonom
Lexium Service Management AB
Redovisningsekonomer

Lexium är en snabbväxande entreprenörsdriven företagskoncern som erbjuder högkvalitativa och kostnadseffektiva tjänster och lösningar inom Integrerad Facility Management, Facility Management,Arbetsplatsservice,Fastighetsdrift- &förvaltning, för arbetsplatser, fastigheter och industrier Vårt koncept innebär en helhetslösning med ett avtal, en kontaktperson och i huvudsak en faktura per månad. Allt för att underlätta för våra kunder. Vi är ISO-certifierade enligt de senaste standarderna; för Kvalitet (ISO 9001), för Miljö (ISO 14001) och för Arbetsmiljö (ISO 45001). Lexium-koncernens bolag är medlemmar i Almega Tjänsteförbunden samt Almega Fastighetsarbetsgivarna och har därmed kollektivavtal med Unionen, Ledarna och Sveriges ingenjörer. Är du vår nästa stjärna och vill bli en del av detta fantastiska team med drivna och engagerade medarbetare? Vi söker nu ytterligare enekonom med erfarenhet av redovisning som vill jobba i en mångsidig roll med internationella kunder som har verksamhet i de nordiska länderna. Lexium har stor deldigitaliserat"normalt löpande arbetsuppgifter"och för att trivas i denna roll behöver du ha ett stort intresse för digitala lösningar och effektiviseringar. Ekonomitjänster på Lexiumär integrerat med den operativa verksamheten som affärsstöd så man jobbar nära och i samverkan med den operativa verksamheten. Lexium erbjuder dig en varierande vardag där du får arbeta med både befintliga och nya kunderinom Facility Management med många olika kontakter/relationer internt & externt. Många av Lexiums kunder ärinternationellt välkända varumärken där god engelska krävs. Vad gör en Redovisningsekonom på Lexium? Tyngdpunkten är att säkerställa att allt inom den löpande redovisningen "fungerar som den ska", tex inkommande / utgående betalningar (digital auto-koppling), kundfakturering (auto), inlästa leverantörsfakturor samt matchning mot inköpsordrar (auto), hantera ekonomiärenden i vårt CRM-system, resultatuppföljning och -analys av månadsutfall i olika dimensioner,avstämda månadsbokslut samtmånadsrapportering av ekonomiskt och finansiellt utfall Även om mycket inom våra processer är digitaliserade så behöver man iaf veckovisse över att allting verkligen fungerat som det ska göraoch vid behov åtgärda det som inte fungerat (själv eller via vår ERP-leverantör). Du jobbar/bidrar även med "ständiga förbättringar" som tex digitalisering av rutiner ocharbetsmoment, API-lösningar mellan system (auto-överföring och synkning), budgetering och prognos (resultat och likviditet/kassaflöde), momsdeklarationer, kontakt medrevisorer och bank, inköpsanalyser samt bistå VD i olika frågor. Tjänsten passar dig som har vill ha en varierande arbetsdag ochgillar en självständig roll med eget ansvar. Som redovisningsekonom ingår du i funktionenAffärsstöd som är direkt underställd VD, funktionen leds av Lexiums Business controller som blir din närmsta chef. Vem är du? •Social - förmåga att skapa nya och utveckla befintliga kontakter, kunna anpassa sig till nya sammanhang med olika personer och personligheter • Flexibel -förmåga att anpassa sig till nya och förändrade situationer, förstå att förändringar är enstor del av ett företagsverksamhet, klara av att ha många bollar i luften, kunna och våga ta ansvar utanför sitt eget ansvars-/arbetsområde • Engagerad -driven, positiv inställning, tar ansvar,löser uppgifter utöver förväntan / utanför sitt eget ansvars-/arbetsområde, "kavlar upp ärmarna", teamspelare • Affärsmässig - intresse för och vilja lära sigLexiums affärsverksamhet, utifrån sin tjänst bidra till lösningar för kund, förstå grunder inom ekonomi (tex mer intäkt än kostnad / individnivå), stödja verksamheten i att hållalönsamhet i alla uppdrag/kundavtal • Strukturerad - förmåga att värdera och prioritera arbetsuppgifter, vara noggrann i det som görs,följa upp kontinuerligt samt ut-/slutföra uppgifter inom angivna tidslinjer. Vilka kompetenser/erfarenheter söker vi efter? •Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, inriktning redovisning • Erfarenhet av löpande redovisning och månadsbokslut i medelstora bolag • Du har skött samt förstår fakturering och hantering/attest av leverantörsfakturor • Mycket god IT-vana; MS-office (främst Excel) och moderna affärssystem (vi har en väldigt hög grad av digitalisering av alla lösningar) • Flytande/obehindrad svenska och god engelska, båda språken avser i tal och skrift (vi har stor andel engelsktalande kunder). Om du även kan finska är det ett plus. • Bidra till hög servicegrad internt och externt samthålla fastställda tidplaner • Van att arbeta självständigt och i grupp. • Erfarenhet från servicebranschen med fokus på tjänsteförsäljning är meriterande • Erfarenhet av felanmälan, ärende/orderhantering är ett plus Vad erbjuder vi? • Stor flexibilitet i att lägga upp ditt arbete, med nära chefsstöd. • Platt organisation – korta ledtider – stor påverkan • Möjlighet till hybridarbete (beror på erfarenhet), som huvudregel 40/60 (distans/kontor) • Ett tillväxtbolag med karriärvägar – vi är inte en förvaltande organisation. Arbetstid/varaktighet: Heltid eller deltidlägst 75%. Tjänsten inleds med en provanställning i 6 månader .Tillträde enligt överenskommelse. Lön/förmåner: Individuell lönesättning Pension enligt kollektivavtal Friskvårdsbidrag Kollektivavtal via Almega Fastighetsarbetsgivarna Vi ser fram emot att höra ifrån dig. Vi ber dig göra din ansökan komplett från början.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Senior redovisningsekonom till långt konsultuppdrag på advokatbyrå
Newr AB
Redovisningsekonomer

Vi söker en erfaren interim senior redovisningsekonomför en spännande möjlighet på en framstående advokatbyrå i centrala Stockholm. Uppdraget har start i mitten av februari och pågår i 12 månader.Uppdraget innebär ett självständigt arbeteinom hela redovisningsflödet samt löneadministration. Du kommer att vara en viktig del i ekonomiteamet och rapportera direkt till CFO. Arbetsuppgifter: Löpande redovisning Månadsbokslut Årsbokslut och årsredovisning Löpande avstämning och kvalitetssäkring av redovisning Löneadministration Vi söker dig som har: Tidigare erfarenhet av redovisning och löneadministration, gärna från advokatbyrå eller annan tjänsteföretagsmiljö Erfarenhet av självständigt arbete inom hela redovisningsflödet, inklusive månads- och årsbokslut Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ Kunskaper inom lön God systemvana Välkommen med ansökan på länken!Frågor besvaras på [email protected]

21 januari 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Interim ekonom för kunds räkning
Ps Partner AB
Redovisningsekonomer

Vi söker nuen interim ekonom för kunds räkning till ett uppdrag på ca 50% med start i februari.I uppdraget kommer du bland annatatt få arbeta med: Löpande bokföring Löner Månadsbokslut Erfarenhet av Microsoft DynamicsBusiness Central. Arbetet inkluderar hantering av bolagsformerna AB, Oy, och ApS, vi ser därförgärna att du har erfarenhet av redovisning och regelverk kopplade till dessa. Är dusjälvständig, noggrann och har en förmåga att snabbt sätta dig in i nya verksamheter?Då kan det här vara något för dig. Varmt välkommen med din ansökan!

21 januari 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Accountant till Universum Communications
Bravura Sverige AB
Redovisningsekonomer

Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Universum har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Universum en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget Universum är en global aktör inom Employer Branding som hjälper företag att attrahera, rekrytera och behålla rätt talanger. Med över 30 års erfarenhet är de experter på att förstå vad som motiverar talanger och hur arbetsgivare kan stärka sitt varumärke för att nå ut till rätt målgrupp. De erbjuder tjänster som kombinerar marknadsinsikter, data och strategi. Genom deras undersökningar och analyser får företag en djupare förståelse för talangmarknaden, vilket gör det möjligt att skapa skräddarsydda lösningar för att stå ut som attraktiva arbetsgivare. Med Universum får företag en partner som inte bara förstår talanger utan också vet hur man bygger ett varumärke som lockar och engagerar rätt medarbetare. Arbetsuppgifter I rollen kommer du att spela en central del i att styra och utveckla bolagets projektredovisning. Du tar ansvar för att säkerställa att organisationens leverans går framåt, identifierar förbättringsområden och vågar ta initiativ för att lösa utmaningar. En vecka kan exempelvis bestå av att: Följa upp och analysera bolagets intäkter och projektresultat. Driva projektredovisning och arbeta med intäkter, fakturering och uppföljning. Säkerställa löpande redovisning kopplat till skatter, avgifter och avstämningar för dotterbolag. Agera bollplank till redovisningschefen i strategiska frågor och bidra med din expertis. Vara en aktiv del av förändringsarbetet genom att identifiera och driva förbättringsprojekt. Du förväntas arbeta både självständigt och i team, med möjlighet att påverka och skapa struktur i en snabbrörlig och ung organisation. Rollen erbjuder flexibilitet med möjlighet att arbeta två dagar på distans varje vecka. Affärssystemet du kommer att arbeta i är Deltek Maconomy, och du blir en viktig del av ett globalt företag med en dynamisk arbetsmiljö, centralt beläget nära Stureplan. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Minst 5 års erfarenhet av kvalificerat arbete inom redovisning, med god förståelse för balansräkning och projektredovisning. Erfarenhet av att arbeta med produkter i arbete (PIA), vilket ger dig en stark grund för att hantera komplexa redovisningsflöden. Tidigare erfarenhet av affärssystemet Deltek Maconomy är meriterande, men inte ett krav. Flytande svenska och engelska i tal och skrift, då engelska används som koncernspråk. Som person är du driven och nyfiken, med en naturlig vilja att förbättra processer och skapa struktur i ditt arbete. Du är också strukturerad och noggrann, vilket gör att du säkerställer hög kvalitet i allt du gör. Utöver detta är du social och har en god förmåga att bygga relationer, vilket gör det enkelt för dig att kommunicera och samarbeta med olika delar av organisationen. Din kombination av engagemang, analytisk förmåga och samarbetsvilja gör dig till en uppskattad kollega och en viktig nyckelperson i teamet. Övrig informationStart: OmgåendePlats: StockholmLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

21 januari 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Redovisningsansvarig till växande verksamhet i Stockholm
Delta Consulting AB
Redovisningsekonomer

Är du en erfaren redovisningsekonom som söker en bred roll där du får ta stort ansvar och bidra till utvecklingen av en ekonomifunktion? Vi söker nu en Redovisningsansvarigtillett etablerat och växande bolag i Stockholm som vill arbeta i ett härligt team! Var?Västra StockholmNär?OmgåendeAnställningsform?Hyrrekrytering via Delta Consulting Om rollenI denna roll kommer du att avlasta företagets CFO, stödja juniora kollegor ochvara en nyckelperson i teamet. Du ansvarar för hela redovisningsprocessen från "ax till limpa", inklusive årsredovisning och avstämningar. Du kommer också arbeta nära revisorer, effektivisera processer och stödja dina kollegor i deras dagliga arbete. Arbetsuppgifter inkluderar: Löpande redovisning, bokningar och kontroller Årsredovisningar och årsbokslut Förbereda dokumentation och ge underlag till revisorer Effektivisera redovisningsprocesser och bidra med tekniska lösningar Stödja och komplettera kollegor Vi söker dig som har: Stark redovisningskompetens och erfarenhet av hela årshjulet Förmåga att driva årsbokslut och kommunicera med revisorer Erfarenhet av Excel, systemintresse ochförmåga att effektivisera manuella processer En prestigelös inställning och förmåga att arbeta både självständigt och i team Erfarenhet av att arbeta i föränderlig miljö med snabba beslut, där du gärna själv gillar att ta egna initiativ! Ansök idag och bli en del av ett engagerat team med stark tillväxt! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul! Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Häggpå [email protected] Om Delta ConsultingVi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

21 januari 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Ansvarig ekonom till Winn Hotel Group i Gävle
Delta Consulting AB
Redovisningsekonomer

Söker du en utmanande och stimulerande roll? Vill du arbeta hos ett föränderligt och växande bolag som verkligen bryr sig om sina kollegor? Då finns den perfekta rollen för dig att söka! Plats: GävleStart: När rätt kandidat är tillgänglig Vår kundWinn Hotel Group äger, driver och utvecklar hotell med personlighet, engagemang och glädje. Deras affärsidé grundar sig i att medarbetaren är i fokus och är den absolut viktigaste delen i verksamheten.”Vår affärsidé grundar sig i att medarbetaren är i fokus och den absolut viktigaste delen i vår verksamhet. Vi alla jobbar med vår PEGA som står för personlighet, engagemang, glädje och affärsmässighet. Dessa ord är våra kärnvärden och de bär vi med oss varje dag och är något vi brinner för. Det är viktigt att orden känns bra i magen för dig och att du är överens med våra värderingar och tar dig an dem på ditt eget personliga sätt.” – Sara, EkonomichefDet här är en dynamisk arbetsplats, där teamet är helt prestigelös och där man når sina mål tillsammans! Vår kund har stora framtidsambitioner och du kommer att ansluta till en organisation i en förändringsresa. Här är det full fart dagligen, med en trygg struktur att luta sig mot samtidigt som nya utmaningar uppstår.Din profilSom Ansvarig ekonom hos Winn Hotel Group, så kommer du vara ekonomiansvarig för ett antal hotell. Du kommer ansvara för månadsbokslut, avstämningar, budget, prognoser, analyser, årsbokslut och vara ekonomisk rådgivare. Det är meriterande om du tidigare gjort årsredovisningar och kan ta på dig den uppgiften också.Kund - och leverantörsreskontra sköts av andra ekonomer, men det är viktigt att du kan hantera dessa grundläggande delar också för att verkligen förstå verksamheten och därmed kunna bidra till träffsäkra prognoser, analyser och budget åt hotellen.För att bli framgångsrik i rollen, krävs att du är riktigt bra på redovisning. Du har arbetat med hela redovisningskedjan från "ax till limpa" och gärna även gjort årsredovisningar. En bra kombination skulle vara om du arbetat som kundansvarig redovisningskonsult och även arbetat "inhouse" som redovisningsekonom hos ett större privat bolag.Med det sagt så är det allra viktigaste din personlighet och attityd. Du är öppen och prestigelös, en riktig teamplayer. Du tycker om fartfyllda och föränderliga miljöer. Du tycker om effektivisering och ser systembyten som en möjlighet istället för en huvudvärk.Det är en komplex roll att förstå och sätta sig in i (Multibrandning med 12 hotell, 3 fastighetsbolag, vinimport och många olika system att lära sig). Du kommer få en genomtänkt onboardning och steg för steg får ta på dig mer ansvar. Prestigelösa kollegor och ekonomichef finns vid din sida och dekommer stötta dig tills du är helt inne i rollen.I rollen är du rådgivare åt hotellen och du rapporterar direkt till Ekonomichefen.Huvudsakliga arbetsuppgifter: Ekonomisk rådgivare Månadsbokslut Avstämningar Budget Prognoser och analyser Årsbokslut Skallkrav Prestigelös teamplayer som tycker om förändring och effektivisering Minst 3 års erfarenhet som redovisningsekonom och du har arbetat med hela redovisningskedjan inkl. årsbokslut Meriterande Någon form av eftergymnasial ekonomiutbildning Erfarenhet från Hotellbranschen Erfarenhet från redovisningsbyrå Gjort årsredovisningar Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22.Välkommen med din ansökan! Om Delta ConsultingVi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Interim Redovisningsekonom

Erfarna Redovisningsekonomer sökes för framtida interimuppdrag! Är du en noggrann och detaljorienterad ekonom som kan skapa struktur i bokföringen? Vi söker Interim Redovisningsekonomer som kan stärka våra kunders ekonomiteam vid behov av tillfällig expertis. Som Interim Redovisningsekonom kommer du att: Ansvara för löpande bokföring och kontoavstämningar. Förbereda och stödja vid månads- och årsbokslut. Hantera skatt, moms och deklarationer. Bidra till att effektivisera redovisningsrutiner och processer. Vi söker dig som har: Minst 3 års erfarenhet av redovisning och bokslutsarbete. Goda kunskaper i ekonomisystem (t.ex. Fortnox, Visma, SAP). Ett strukturerat arbetssätt och förmåga att leverera mot deadlines. Vad vi erbjuder: Vi matchar dig med spännande uppdrag där din redovisningsexpertis gör skillnad.

16 januari 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Interim Redovisningsekonom

Erfarna Redovisningsekonomer sökes för framtida interimuppdrag! Är du en noggrann och detaljorienterad ekonom som kan skapa struktur i bokföringen? Vi söker Interim Redovisningsekonomer som kan stärka våra kunders ekonomiteam vid behov av tillfällig expertis. Som Interim Redovisningsekonom kommer du att: Ansvara för löpande bokföring och kontoavstämningar. Förbereda och stödja vid månads- och årsbokslut. Hantera skatt, moms och deklarationer. Bidra till att effektivisera redovisningsrutiner och processer. Vi söker dig som har: Minst 3 års erfarenhet av redovisning och bokslutsarbete. Goda kunskaper i ekonomisystem (t.ex. Fortnox, Visma, SAP). Ett strukturerat arbetssätt och förmåga att leverera mot deadlines. Vad vi erbjuder: Vi matchar dig med spännande uppdrag där din redovisningsexpertis gör skillnad.

16 januari 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025