Säljkonsulent
Sök bland 25 lediga jobb som Säljkonsulent och börja ditt nya yrkesliv idag!
Tänk om du fick använda både din kompetens och kreativitet och samtidigt göra gott för andra? Vi är Vårdförbundet, ett yrkes- och fackförbund som arbetar för att barnmorskor, biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och sjuksköterskor ska ha ett bra arbetsliv, rimliga löner och hållbara arbetstider. Våra medarbetare jobbar med både hjärta och hjärna för att Vårdförbundets 117 000 medlemmar ska kunna utvecklas i sina yrken. Välkommen att söka det bästa jobbet!Vi söker en engagerad och kommunikativ Studentutvecklare som vill ha roligt på jobbet, gillar förändring och drivs av utmaningar. Som Studentutvecklare kommer du att spela en central roll i förbundets kortsiktiga och långsiktiga rekryteringsarbete av studenter som utgör basen för nyrekrytering. Tillsammans med tre kollegor och en chef, i vår nyaste sektion Sälj och rekrytering, så vill vi erbjuda sjuksköterskestudenter, röntgensjuksköterskestudenter och biomedicinska analytikerstudenter den bästa möjliga starten på yrkeskarriären och vara en självklar och relevant del av hela studietiden. Därför tillsätter vi ytterligare en studentutvecklare till sektionen. Vårt uppdrag är att säkerställa kontinuitet och medlemsvärde för våra studentmedlemmar genom rekryteringsinsatser i form av marknadsföring, kommunikation och fysiska besök på universitet och högskolor runt om i landet. Visst låter det roligt! Arbetsuppgifter • Strategiskt och operativt arbete med att planera och genomföra rekrytering av studenter. • Tillsammans med marknadssektionen och annan personal planera och genomföra marknads- och säljinsatser samt utveckla värdefulla tjänster för målgruppen. • Skapa goda relationer och samarbeten med både förtroendevalda och anställda i hela Vårdförbundet. • Hålla i föredrag/klassrumspresentationer på skolor samt hålla i möten med studentmedlemmar och andra yngre medlemmar i förbundet. • Rekrytera och arbetsleda de studentinformatörer som jobbar med oss på högskolor och universitet. Vi söker dig som har: • Relevant högskoleutbildning/yrkeshögskola eller motsvarande – gärna inom marknadsföring och/ eller försäljning. • Minst två års erfarenhet av arbete med marknadsföring och/eller försäljning. • Erfarenhet från idéburen organisation eller arbete med medlemsrekrytering samt meriterande om du arbetat med digitala medlemsresor • Erfarenhet av att jobba med rekrytering av medarbetare samt leda andra. • Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska, samt god kunskap i Office 365 • Kunskap i att analysera och bearbeta statistik från digitala kanaler För att trivas i rollen behöver du vara nyfiken, kreativ och ha lätt för att bygga relationer. Du behöver vara både kommunikativ och analytisk för att kunna driva arbetet framåt men framför allt lyhörd och öppen för idéer. För oss som jobbar här är det viktigt att ha roligt och tillsammans driva arbetet framåt. Resor i hela landet ingår som en naturlig del i uppdraget. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Stockholm eller Göteborg. För mer information kontakta sektionschef Sandro D’Errico, 0725806180 Fackliga företrädare på Vårdförbundet är: Tobias Sved, Unionenklubben, [email protected]. Torbjörn Severin, Akademikerföreningen, [email protected] Välkommen med din ansökan senast den 23 februari! Vårdförbundet arbetar aktivt för att vara en inkluderande arbetsplats där alla är välkomna. Tillsammans ser vi till att medarbetare långsiktigt mår bra, att det är ett öppet klimat och att alla ska ges möjlighet till delaktighet och inflytande. Hos oss har du förmånen att både utvecklas och utmanas. Våra ledord för att tillsammans skapa den arbetsplats vi vill ha är; tillit, professionalitet, balans och arbetsglädje. Välkommen att bli en av oss!
Vill du vara en del av ett världsledande IT-företag i stark tillväxt som du kan känna dig stolt över att representera? Är du redo för att direkt påverka företagets framgång och expansion på den svenska marknaden? Har du förståelse för gränssnittet mellan IT och business och ständigt ser möjligheter med digitalisering? Då kan du vara den Sales & Business Development Manager vi söker. Intility är känt för att leverera en komplett och industrialiserad IT-plattform som en tjänst, och är en katalysator för digitalisering. Intility har ansvar för 650 företags hela IT-miljöer, och har 50 000 användare på 2 500 platser i Skandinavien och resten av världen. Vi består av drygt 600 kollegor med en genomsnittsålder på 28 år, som arbetar tillsammans för att underlätta digitaliseringen av morgondagens företag och utveckla värdefulla lösningar. I takt med vår starka tillväxt söker vi nu en Sales & Business Development Manager för att bli en grundpelare i vår tillväxt i Skandinavien och internationellt. Du är proaktiv, initiativtagande, självgående och redo att arbeta hårt för att fylla en central roll i företagets expansion på den svenska IT-marknaden. Den ideala kandidaten ser möjligheter i stället för hinder och drivs av att kontinuerligt sträva efter förbättring och innovation, tillsammans med ett team av skickliga kollegor. Viktiga uppgifter kommer att vara: Identifiera och bearbeta potentiella kunder, partners och affärsmöjligheter Bidra till, och efter hand leda, komplexa anbudsprocesser och förhandlingar i privata och offentliga upphandlingar Utveckling och implementering av marknadsföringsstrategier Vidareutveckling av Intilitys tjänster i linje med marknaden och trender Du kommer att bli en del av en nordisk organisation och bidra till nära samarbete mellan särskilt våra kontor i Stockholm, Göteborg och huvudkontoret i Oslo. Vår platta organisationsstruktur erbjuder dynamiska arbetsförhållanden och stora möjligheter till personligt initiativ och utveckling. Vi arbetar i en tvärvetenskaplig miljö där kunskapsdelning är en av våra nycklar till framgång, och där IT och teknologi är kärnan i verksamheten. Vi söker dig som har: Masterexameninom ekonomi, teknologi, projektledning, juridik eller liknande Gärna 1-5 års erfarenhet från privata och offentliga upphandlingar, projektledning, försäljning, konsultföretag eller liknande. Men även nyutexaminerade kan söka. Väldigt god skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga på svenska och engelska God förmåga att förstå och analysera komplex information Hög grad av nyfikenhet Intresse för skärningspunkten mellan IT och business Villighet att hjälpa och stötta dina kollegor God förmåga att organisera och planera Förmågan att få med dig andra för att lösa problem och utmaningar Hos oss: Representerar du ett koncept som du är stolt över Får du kontinuerligt öka din kunskap genom Intility Academy Blir du, med stöttning från dina kollegor, kastad ut i utmanande arbetsuppgifter från dag ett Är du betydelsefull, eftersom din kunskap är avgörande för Intility Blir du en del av ett energiskt företag med många sociala evenemang Får du en rad sociala och personliga förmåner som hjälper dig att trivas på jobbet Får du en unik möjlighet att vara tidig in och bli en viktig del av Intilitys tillväxt och utveckling på den svenska IT-marknaden På Intility är vi angelägna om att alla anställda ska trivas på jobbet och tillsammans med sina kollegor. Vi erbjuder därför olika sociala och kompetensutvecklande arrangemang under hela året. Du får förmåner såsom mobil, bredband och lunch, samt tillgång på våra lägenheter på sommar- och vinter-resorterna med spa på Kragerø och Norefjell som kan besökas tillsammans med såväl kollegor, som familj och vänner. Uppstartsdatumet är flexibelt och vi tar gärna emot kandidater som antingen har möjlighet att starta redan nu eller senare. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vill arbeta på ett företag där du verkligen kan göra skillnad, ser vi fram emot din ansökan. Skicka in din ansökan, med CV, personligt brev och betyg från gymnasium och universitet/högskola. Ansökningar behandlas löpande. Vi ser fram emot din ansökan!
Driven säljare till Canon Business Center – Ta nästa steg i din försäljningskarriär! Har du drivkraften och förmågan att bygga starka affärsrelationer? Vill du vara en del av ett framgångsrikt team där idéer får ta plats, kollegor stöttar varandra och där du ges möjlighet att utvecklas? Då kan det här vara rätt roll för dig! Om tjänsten Canon Business Center i Luleå söker nu två engagerade medarbetare som vill göra skillnad för företag genom innovativa dokument- och utskriftslösningar. Vi arbetar med kunder i olika branscher, från småföretag till stora koncerner, och erbjuder marknadsledande produkter och tjänster som hjälper dem att effektivisera sitt arbete, stärka sin säkerhet och minska sin miljöpåverkan. Som en del av vårt team blir du en nyckelspelare i vår tillväxt, där du genom ditt engagemang och din förmåga att bygga relationer hjälper företag att optimera sin digitala utveckling. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: • Sälja Canons breda sortiment av produkter, mjukvaror och tjänster. • Självständigt boka möten, bygga nya kundrelationer och utveckla befintliga samarbeten. • Identifiera kundernas behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. • Samarbeta med ett nätverk av kompetenta säljare från hela landet och dra nytta av Canons starka varumärke. • Delta i teamaktiviteter som stärker sammanhållningen och arbetsglädjen. Din profil Vi söker dig som: • Är en engagerad och initiativrik person som motiverar både kunder och kollegor. • Drivs av att skapa affärer och bygga långsiktiga relationer. • Trivs med att arbeta målfokuserat och är beredd att ta ansvar för din egen framgång. Vi ser gärna att du har: • Erfarenhet av kundbokningar och affärsberäkningar. • B-körkort och goda kunskaper i svenska samt grundläggande engelska. Vad vi erbjuder Hos Canon Business Center får du: • En arbetsplats med stark teamkänsla och god sammanhållning. • Tillgång till ett engagerat nätverk av professionella säljare. • En av Sveriges bästa säljutbildningar för rätt kandidat, där du får fördjupad kunskap inom försäljning, produktutbud och finansiering. • Stora möjligheter att utvecklas och växa inom företaget. • Ett välrenommerat varumärke som ger dig de bästa förutsättningarna att lyckas. • Attraktiva förmåner och en inspirerande arbetsmiljö. Placeringsort Vi söker säljare med ett starkt nätverk och en vilja att bygga långsiktiga relationer med sina kunder. Du kan antingen utgå från vårt huvudkontor i Luleå och arbeta med kunder i regionen, eller om du bor i Piteå eller Kalix kan du fokusera på att utveckla affärer där. Oavsett ort kommer du att vara en del av vårt team och ha regelbunden kontakt med kollegorna i Luleå. För den som utgår från Piteå eller Kalix innebär rollen även regelbundna besök på kontoret i Luleå några dagar i veckan för att samarbeta med teamet och träffa kunder i andra delar av länet. Är du den vi letar efter? Kontakta Åsa på Nordisk Kompetens, [email protected] som hanterar rekryteringen, så berättar hon mer! Denna rekrytering hanteras av Nordisk Kompetens och tjänsten kan tillsättas innan tiden löper ut så tveka inte med att skicka in din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen? Hör gärna av dig till Åsa Ludvigsson – hon ser fram emot att komma i kontakt med dig! Kontakt: Åsa Ludvigsson, senior rekryteringskonsult E-post: [email protected]
På ABB är vi dedikerade till att ta itu med globala utmaningar. Vår värdegrund: care, courage, curiosity och collaboration - i kombination med ett stort fokus på mångfald, inkludering och lika möjligheter - är viktiga drivkrafter i vårt mål att ge alla möjlighet att skapa hållbara lösningar. Skriv nästa kapitel i din ABB-berättelse. Din roll och ditt ansvar Gillar du att bygga relationer och brinner du för att göra affärer? Vill du jobba med produkter och lösningar inom ett segment där innovation och hållbarhet står i centrum? Vi söker flera Entreprenadsäljare till Stockholm, Malmö och Skellefteå. Som säljare mot föreskrivande led bearbetar du Arkitekter, fastighetsägare och olika beställare men också slutkunder. På ABB arbetar vi aktivt med att lösa globala utmaningar, och våra kärnvärden – omtanke, mod, nyfikenhet och samarbete – driver vår framgång. Vi värdesätter mångfald, inkludering och lika möjligheter, och vi söker dig som vill bidra till en organisation där varje medarbetare kan göra en verklig skillnad. Ansvar i rollen innebär: Öka försäljningen mot föreskrivande led på ditt distrikt Bearbeta nya och befintliga kunder inom Industri- och fastighetssegmentet genom kundbesök för att få till avtal. Bygga långsiktiga kundrelationer genom B2B-försäljning och tillsammans med partners. Utveckla ditt professionella nätverk inom ditt distrikt och ansvarsområde. Prioritera och driva affärer framåt för att säkerställa kontinuerlig tillväxt. Kvalifikationer för rollen Ett engagerat affärsmannaskap med starka nätverksfärdigheter. Du är van att prioritera och driva affärer framåt. Skicklig på att bygga och vårda relationer internt och externt. Erfarenhet inom branschrelaterade områden som investerare, byggbolag, fastighetsutvecklare, konsulter, arkitekter eller samhällsplanerare är meriterande. Intresse för hållbara och smarta fastighetslösningar. Erfarenhet av Entreprenadjuridik och/eller Byggfakta ses meriterande. B-körkort; Resor inom Sverige förekommer, flytande svenska och engelska krävs. Mer om oss Rekryterande chef Sara Narbrink +46 722 03 88 10. Sveriges Ingenjörer: Senad Hujic, +46 730 88 30 06 . Unionen: Johan Lundström +46 730 77 03 66. Ledarna: Lenny Larsson +46 706 32 85 47. Talent Partner, Joacim Jonasson +46 72 461 26 77. Rekryteringsprocessen är löpande, tjänsten kan komma och tillsättas innan sista ansökningsdatum 9 mars. Vi värdesätter människor med olika bakgrund. Ansök idag för ditt nästa karriärsteg inom ABB och besök www.abb.com för att lära dig mer om effekterna av våra lösningar över hela världen. #MyABBStory.
På ABB är vi dedikerade till att ta itu med globala utmaningar. Vår värdegrund: care, courage, curiosity och collaboration - i kombination med ett stort fokus på mångfald, inkludering och lika möjligheter - är viktiga drivkrafter i vårt mål att ge alla möjlighet att skapa hållbara lösningar. Skriv nästa kapitel i din ABB-berättelse. Din roll och ditt ansvar Gillar du att bygga relationer och brinner du för att göra affärer? Vill du jobba med produkter och lösningar inom ett segment där innovation och hållbarhet står i centrum? Vi söker flera Entreprenadsäljare till Stockholm, Malmö och Skellefteå. Som säljare mot föreskrivande led bearbetar du Arkitekter, fastighetsägare och olika beställare men också slutkunder. På ABB arbetar vi aktivt med att lösa globala utmaningar, och våra kärnvärden – omtanke, mod, nyfikenhet och samarbete – driver vår framgång. Vi värdesätter mångfald, inkludering och lika möjligheter, och vi söker dig som vill bidra till en organisation där varje medarbetare kan göra en verklig skillnad. Ansvar i rollen innebär: Öka försäljningen mot föreskrivande led på ditt distrikt Bearbeta nya och befintliga kunder inom Industri- och fastighetssegmentet genom kundbesök för att få till avtal. Bygga långsiktiga kundrelationer genom B2B-försäljning och tillsammans med partners. Utveckla ditt professionella nätverk inom ditt distrikt och ansvarsområde. Prioritera och driva affärer framåt för att säkerställa kontinuerlig tillväxt. Kvalifikationer för rollen Ett engagerat affärsmannaskap med starka nätverksfärdigheter. Du är van att prioritera och driva affärer framåt. Skicklig på att bygga och vårda relationer internt och externt. Erfarenhet inom branschrelaterade områden som investerare, byggbolag, fastighetsutvecklare, konsulter, arkitekter eller samhällsplanerare är meriterande. Intresse för hållbara och smarta fastighetslösningar. Erfarenhet av Entreprenadjuridik och/eller Byggfakta ses meriterande. B-körkort; Resor inom Sverige förekommer, flytande svenska och engelska krävs. Mer om oss Rekryterande chef Sara Narbrink +46 722 03 88 10. Sveriges Ingenjörer: Senad Hujic, +46 730 88 30 06 . Unionen: Johan Lundström +46 730 77 03 66. Ledarna: Lenny Larsson +46 706 32 85 47. Talent Partner, Joacim Jonasson +46 72 461 26 77. Rekryteringsprocessen är löpande, tjänsten kan komma och tillsättas innan sista ansökningsdatum 9 mars. Vi värdesätter människor med olika bakgrund. Ansök idag för ditt nästa karriärsteg inom ABB och besök www.abb.com för att lära dig mer om effekterna av våra lösningar över hela världen. #MyABBStory.
På ABB är vi dedikerade till att ta itu med globala utmaningar. Vår värdegrund: care, courage, curiosity och collaboration - i kombination med ett stort fokus på mångfald, inkludering och lika möjligheter - är viktiga drivkrafter i vårt mål att ge alla möjlighet att skapa hållbara lösningar. Skriv nästa kapitel i din ABB-berättelse. Din roll och ditt ansvar Gillar du att bygga relationer och brinner du för att göra affärer? Vill du jobba med produkter och lösningar inom ett segment där innovation och hållbarhet står i centrum? Vi söker flera Entreprenadsäljare till Stockholm, Malmö och Skellefteå. Som säljare mot föreskrivande led bearbetar du Arkitekter, fastighetsägare och olika beställare men också slutkunder. På ABB arbetar vi aktivt med att lösa globala utmaningar, och våra kärnvärden – omtanke, mod, nyfikenhet och samarbete – driver vår framgång. Vi värdesätter mångfald, inkludering och lika möjligheter, och vi söker dig som vill bidra till en organisation där varje medarbetare kan göra en verklig skillnad. Ansvar i rollen innebär: Öka försäljningen mot föreskrivande led på ditt distrikt Bearbeta nya och befintliga kunder inom Industri- och fastighetssegmentet genom kundbesök för att få till avtal. Bygga långsiktiga kundrelationer genom B2B-försäljning och tillsammans med partners. Utveckla ditt professionella nätverk inom ditt distrikt och ansvarsområde. Prioritera och driva affärer framåt för att säkerställa kontinuerlig tillväxt. Kvalifikationer för rollen Ett engagerat affärsmannaskap med starka nätverksfärdigheter. Du är van att prioritera och driva affärer framåt. Skicklig på att bygga och vårda relationer internt och externt. Erfarenhet inom branschrelaterade områden som investerare, byggbolag, fastighetsutvecklare, konsulter, arkitekter eller samhällsplanerare är meriterande. Intresse för hållbara och smarta fastighetslösningar. Erfarenhet av Entreprenadjuridik och/eller Byggfakta ses meriterande. B-körkort; Resor inom Sverige förekommer, flytande svenska och engelska krävs. Mer om oss Rekryterande chef Sara Narbrink +46 722 03 88 10. Sveriges Ingenjörer: Senad Hujic, +46 730 88 30 06 . Unionen: Johan Lundström +46 730 77 03 66. Ledarna: Lenny Larsson +46 706 32 85 47. Talent Partner, Joacim Jonasson +46 72 461 26 77. Rekryteringsprocessen är löpande, tjänsten kan komma och tillsättas innan sista ansökningsdatum 9 mars. Vi värdesätter människor med olika bakgrund. Ansök idag för ditt nästa karriärsteg inom ABB och besök www.abb.com för att lära dig mer om effekterna av våra lösningar över hela världen. #MyABBStory.
På ABB är vi dedikerade till att ta itu med globala utmaningar. Vår värdegrund: care, courage, curiosity och collaboration - i kombination med ett stort fokus på mångfald, inkludering och lika möjligheter - är viktiga drivkrafter i vårt mål att ge alla möjlighet att skapa hållbara lösningar. Det är vår berättelse. Gör den till din berättelse. Din roll och ditt ansvar Nu söker vi en serviceinriktad och affärsdriven innesäljare till vårt dynamiska och skickliga försäljningsteam! Hos oss blir du en del av ett team där vi stöttar varandra och har kul på jobbet. Vi tror starkt på att vi är varandras arbetsmiljö och att en positiv atmosfär leder till framgång. Som innesäljare hos oss kommer du, tillsammans med dina kollegor, att bli en expert på att leverera konkurrenskraftiga erbjudanden av produkter och lösningar till våra kunder. Du kommer att hantera tekniska och prismässiga frågeställningar, anbud och order, och arbeta direkt mot våra kunder samt som stöd för våra utesäljare. Du säkerställer att offerter och anbud skapas i rätt tid och på ett korrekt sätt genom nära samarbete med berörda parter, och tillsammans med dina kollegor levererar du effektiva offert- och orderrelaterade lösningar till våra kunder. Du bidrar till en effektiv och positiv kundrelation under hela försäljningsprocessen genom att löpande arbeta med uppföljningar gentemot kund för att säkra en hög kundnöjdhet och leveranssäkerhet. Du har oftast kontakt med våra kunder via telefon eller mail, men du kommer även att få åka ut på kundbesök tillsammans med våra utesäljare för att förbättra samarbetet och kundnöjdheten. Dessutom bidrar du till ständig utveckling av våra arbetsrutiner och processer. Kvalifikationer för rollen Du har minst 3 års erfarenhet av liknande roll och arbetsuppgifter sedan tidigare. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial teknisk utbildning, men det viktigaste är att du har en bred allmänteknisk kunskap och god teknisk förståelse. Som person är du en lösnings- och målfokuserad teamspelare som med ett strukturerat arbetssätt har förmågan att hantera flera parallella uppgifter och deadlines. Du är duktig på att kommunicera och du uttrycker dig väl på både svenska och engelska i tal och skrift. Du tar fullt ansvar för dina kundärenden, från offert till leverans. Resor i tjänsten förekommer (ca 10-15 per år). Körkort B är obligatoriskt. Mer om oss ABB Motion tillhandahåller banbrytande teknik, produkter, lösningar och rela-terade tjänster till industrikunder för att öka energieffektiviteten, förbättra säkerheten och tillförlitligheten och upprätthålla exakt kontroll över processer. Portföljen omfattar motorer, generatorer och drivsystem för ett brett spektrum av applikationer inom alla industrisektorer. Rekryterande chef Madeleine Winberg +46 725 43 47 79, svarar gärna på dina frågor. Fackliga kontaktpersoner – Sveriges Ingenjörer: Håkan Sjöberg +46 703 96 00 02, Unionen: Ing-Marie Lindgren-Turpainen +46 703 30 75 40, Ledarna: Lenny Larsson +46 706 32 85 47. Övriga frågor ställs till Talent Partner Linda Lundstedt +46 722 05 65 54. Vi undanber oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Notera att anställningsprocessen på ABB Sverige inkluderar en referenskontroll, ett drogtest och vid vissa rekryteringar även en utökad bakgrundskontroll. Vi ser fram emot att få din ansökan (PDF-dokument uppskattas) senast den 28 februari 2025. Vi värdesätter människor med olika bakgrund. Kan det här vara din berättelse? Ansök idag eller besök www.abb.com för att läsa mer om oss och om hur våra lösningar påverkar världen. #MyABBStory
. Conaxess Trade har 150 medarbetare, 40 på våra kontor i Sundbyberg och Malmö och resten ute på fältet, som varje dag arbetar för att skapa tillväxt för våra samarbetspartners. Conaxess Trade är ett av de ledande sälj- marknads och distributörsbolagen på den svenska dagligvaru/servicehandels/foodservicemarknaden. Vi arbetar både med välkända etablerade varumärken och lanseringar av nya varumärken, koncept och produkter. Vår produktportfölj består av en kombination av internationella varumärken och varumärken med svenskt ursprung. Vi verkar inom en mängd produktkategorier och driver försäljning gentemot dagligvaruhandel, servicehandel, apotek, fackhandel och foodservice. Conaxess-gruppen ägs av Aurelius Invest, ett börsnoterat bolag med säte i München, Tyskland. Läs mer om företaget på http://conaxesstrade.com Vill du arbeta * i en stark och varm företagskultur? * med en bred och spännande portfölj? * i ett företag präglat av ständig utveckling, hög energi, mycket humor och korta beslutsvägar? Då kan du vara vår nya Säljare! Vi söker just nu medarbetare till vår Nära- och Fackhandelskår, distrikt Västerbotten, Norrbotten, Västernorrland och Jämtland. Arbetsuppgifter och ansvarsområden Som säljare driver du försäljningen för våra leverantörer på ditt distrikt på ICA Nära, Tempo, Matöppet, Apotek och Sportfackhandeln. Du ansvarar för att på ett proaktivt sätt skapa tillväxt för såväl butik, uppdragsgivare som Conaxess Trade. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att: * skapa en bra och affärsmässig relation med butiksinköparna * arbeta utifrån lagd säljcykelplan och uppsatta budgetmål * arbeta upp en god distribution på våra produkter * skapa säljande exponeringar i butik Kvalifikationer Förutom att du skall älska att göra affärer tror vi att nedan nyckelord är avgörande för att lyckas som säljare hos oss: * Proaktiv och engagerad * Affärsmässig framtoning * Energisk och självgående, fokuserad med stor vinnarinstinkt * Strukturerad med bra planeringsförmåga * God analytisk förmåga * Positiv inställning och god samarbetsförmåga Vi ser gärna att du har erfarenhet som säljare och/eller har arbetat i dagligvaruhandeln. Lämplig bostadsort är runt Umeå med omnejd. Distriktet kräver övernattningar. Vi erbjuder dig en spännande och varierad vardag, med många möten. Du kommer rapportera till Försäljningschef och ingår i ett rikstäckande team som ett par gånger om året möts på utvecklande och inspirerande konferenser. Vi har kollektivavtal med Svensk Handel och erbjuder fast månadslön, bonus, friskvårdsbidrag och tjänstebil. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning. Ansökan och Upplysningar Du ansöker med CV och personligt brev. Vi kommer att gå igenom ansökningar och göra intervjuer löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 2/3 2025. Har du frågor kring tjänsten kontakta: Försäljningschef Emma Pettersson, 0705-935983 mail: [email protected] Notera att vi inte tar emot ansökningar via post eller e-mail, och att vi vänligt men bestämt avsäger oss samtal från rekryteringsföretag.
Vi söker en säljare till vår depå i Södertälje Som säljare hos oss är du den första våra kunder träffar eller pratar med och därför är du en av de viktigaste spelarna i vårt lag när det gäller service och kundupplevelse. Om det låter spännande tycker vi att du ska skicka in din ansökan snarast! Om rollen Som säljare kommer du att arbeta med uthyrning av maskiner, produkter och tjänster till våra kunder inom bygg- och anläggningsbranschen. Du kommer att möta kunderna fysiskt på vår depå, via telefon och kundbesök på arbetsplatserna. Du erbjuder våra kunder vägledning och bästa möjliga service utifrån deras behov och finns tillgänglig för dem under hela uthyrningsprocessen. Om dig Du har ett stort kundfokus och strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Som person är du prestigelös och ser det som en självklarhet att stötta dina kollegor när det behövs. Tidigare säljerfarenhet och erfarenhet från bygg- och anläggningsbranschen är meriterande. B-körkort är ett krav. Har du ett lokalt nätverk inom branschen är det positivt. Om Lambertsson Lambertsson är det personliga företaget där människan är i fokus. För oss är det viktigt att vara delaktiga, ha möjlighet att påverka och utvecklas på jobbet. Vi erbjuder en trygg anställning i en organisation som förenar det lilla företagets dynamik med det stora företagets resurser och möjligheter. Om du har frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta depåchef Ronnie Saliba [email protected] eller 073-3373866 Vi kan komma att genomföra bakgrundskontroller på våra slutkandidater som en del av vår rekryteringsprocess. Vi erbjuder I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss? Välkommen med din ansökan! Lambertsson är en av Skandinaviens största uthyrare och tjänsteleverantörer inom bygg- och industrilösningar. Vi erbjuder totallösningar samt tjänster inom uthyrning, tillfällig-el, kranar, moduler och trafikanordningar. Lambertsson är ett dotterbolag inom Peabkoncernen.
. Conaxess Trade har 150 medarbetare, 40 på våra kontor i Sundbyberg och Malmö och resten ute på fältet, som varje dag arbetar för att skapa tillväxt för våra samarbetspartners. Conaxess Trade är ett av de ledande sälj- marknads och distributörsbolagen på den svenska dagligvaru/servicehandels/foodservicemarknaden. Vi arbetar både med välkända etablerade varumärken och lanseringar av nya varumärken, koncept och produkter. Vår produktportfölj består av en kombination av internationella varumärken och varumärken med svenskt ursprung. Vi verkar inom en mängd produktkategorier och driver försäljning gentemot dagligvaruhandel, servicehandel, apotek, fackhandel och foodservice. Conaxess-gruppen ägs av Aurelius Invest, ett börsnoterat bolag med säte i München, Tyskland. Läs mer om företaget på http://conaxesstrade.com Vill du arbeta * tillsammans med engagerade och drivna kollegor? * med en bred och spännande portfölj? * i ett företag präglat av ständig utveckling, hög energi, mycket humor och korta beslutsvägar? Då kan du vara vår nya Säljare! Vi söker just nu medarbetare till vår fryskår, distrikt Göteborg/Bohuslän med omnejd, övernattningar på hotell förekommer i tjänsten. Arbetsuppgifter och ansvarsområden Som säljare driver du försäljningen för våra leverantörer på ditt distrikt, som består av ca 160 butiker. Du ansvarar för att på ett proaktivt sätt skapa tillväxt för såväl butik, uppdragsgivare som Conaxess Trade. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att: * skapa en bra och affärsmässig relation med butiksinköparna * arbeta utifrån lagd säljcykelplan och uppsatta budgetmål * arbeta upp en god distribution på våra produkter * skapa säljande exponeringar i butik Kvalifikationer Förutom att du skall älska att göra affärer tror vi att nedan nyckelord är avgörande för att lyckas som säljare hos oss: * Proaktiv och engagerad * Affärsmässig framtoning * Energisk och självgående, fokuserad med stor vinnarinstinkt * Strukturerad med bra planeringsförmåga * Positiv inställning och god samarbetsförmåga Vi ser gärna att du har erfarenhet som säljare och/eller har arbetat i dagligvaruhandeln. Vi erbjuder dig en spännande och varierad vardag, med många möten. Du kommer rapportera till Försäljningschef och ingår i ett rikstäckande team som ett par gånger om året möts på utvecklande och inspirerande konferenser. Vi har kollektivavtal med Svensk Handel och erbjuder fast månadslön, bonus, friskvårdsbidrag och tjänstebil. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning. Ansökan och Upplysningar Du ansöker med CV och personligt brev. Vi kommer att gå igenom ansökningar och göra intervjuer löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 23/2. Har du frågor kring tjänsten kontakta Försäljningschef Peter Bramsell tel: 0702-73 26 38 mail: [email protected] Notera att vi inte tar emot ansökningar via post eller e-mail, och att vi vänligt men bestämt avsäger oss samtal från rekryteringsföretag.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 25 jobb