Är du en relationsskapande, självgående säljare med ett starkt driv? Har du erfarenhet av att sälja dryck eller andra snabbrörliga konsumentprodukter och gillar att ta ansvar för din egen försäljning? Då vill vi gärna höra från dig! Just nu söker vi på StudentConsulting en säljare till vår kund Varsego Sverige AB – ett rikstäckande sälj- och distributionsföretag som arbetar med några av marknadens starkaste varumärken inom snabbkonsumtion. Som säljare hos Varsego ansvarar du för ett geografiskt distrikt där du både förvaltar befintliga kundrelationer och aktivt bearbetar nya kunder och prospekts. Ditt mål är att driva försäljningstillväxt, öka lönsamheten och säkerställa att Varsego är den självklara partnern för dina kunder. Du kommer att arbeta nära både kunder, innesäljare, lager och direktsäljare – men planera och prioritera ditt eget arbete utifrån tydliga mål och säljperioder. Arbetsuppgifter • Ansvara för försäljning och tillväxt i ditt distrikt enligt uppsatta mål • Följa års- och handlingsplan samt en löpande besöksplan för kunder och nya prospekts • Förbereda och genomföra kundbesök med tydliga mål och presentationer • Bygga och underhålla långsiktiga affärsrelationer • Presentera nyheter, kampanjer och säljdrivande aktiviteter i butik • Bredda sortimentet hos kunderna och identifiera nya säljställen • Upprätta och följa upp samarbetsavtal • Arbeta aktivt i företagets säljstödsystem (planering, rapportering och uppföljning) • Medverka vid säljmöten, mässor, konferenser och interna utbildningar DETTA SÖKER VI Vi söker dig som: • Har tidigare erfarenhet som fältsäljare – gärna inom dryck eller andra snabbrörliga varor • Har god lokal kännedom i det område du kommer att arbeta i • Är självgående, affärsmässig och trivs med att ta eget ansvar • Har ett ödmjukt men resultatorienterat arbetssätt • Är kommunikativ, strukturerad och van att arbeta i ett högt tempo Att jobba på Varsego innebär att bli en del av en säljdriven kultur med mycket engagemang, glädje och ett starkt fokus på kvalitet och service. Här får du ett stort eget ansvar och frihet att planera din vardag, med stöd från ett engagerat team och en tydlig målbild. Du får tillgång till tjänstebil och arbetar med förtroendearbetstid, och som en extra motivation finns dessutom många säljtävlingar där du har chans att vinna priser från några av marknadens främsta leverantörer. Denna rekrytering sköts av StudentConsulting, men anställningen sker direkt hos kund. Vid eventuella frågor eller mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Lydia Kvist på [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande med tillsättning så snart vi hittat rätt kandidat. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Driven säljare till Canon Business Center – Ta nästa steg i din försäljningskarriär! Har du drivkraften och förmågan att bygga starka affärsrelationer? Vill du vara en del av ett framgångsrikt team där idéer får ta plats, kollegor stöttar varandra och där du ges möjlighet att utvecklas? Då kan det här vara rätt roll för dig! Om tjänsten Canon Business Center i Luleå söker nu två engagerade medarbetare som vill göra skillnad för företag genom innovativa dokument- och utskriftslösningar. Vi arbetar med kunder i olika branscher, från småföretag till stora koncerner, och erbjuder marknadsledande produkter och tjänster som hjälper dem att effektivisera sitt arbete, stärka sin säkerhet och minska sin miljöpåverkan. Som en del av vårt team blir du en nyckelspelare i vår tillväxt, där du genom ditt engagemang och din förmåga att bygga relationer hjälper företag att optimera sin digitala utveckling. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: • Sälja Canons breda sortiment av produkter, mjukvaror och tjänster. • Självständigt boka möten, bygga nya kundrelationer och utveckla befintliga samarbeten. • Identifiera kundernas behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. • Samarbeta med ett nätverk av kompetenta säljare från hela landet och dra nytta av Canons starka varumärke. • Delta i teamaktiviteter som stärker sammanhållningen och arbetsglädjen. Din profil Vi söker dig som: • Är en engagerad och initiativrik person som motiverar både kunder och kollegor. • Drivs av att skapa affärer och bygga långsiktiga relationer. • Trivs med att arbeta målfokuserat och är beredd att ta ansvar för din egen framgång. Vi ser gärna att du har: • Erfarenhet av kundbokningar och affärsberäkningar. • B-körkort och goda kunskaper i svenska samt grundläggande engelska. Vad vi erbjuder Hos Canon Business Center får du: • En arbetsplats med stark teamkänsla och god sammanhållning. • Tillgång till ett engagerat nätverk av professionella säljare. • En av Sveriges bästa säljutbildningar för rätt kandidat, där du får fördjupad kunskap inom försäljning, produktutbud och finansiering. • Stora möjligheter att utvecklas och växa inom företaget. • Ett välrenommerat varumärke som ger dig de bästa förutsättningarna att lyckas. • Attraktiva förmåner och en inspirerande arbetsmiljö. Placeringsort Vi söker säljare med ett starkt nätverk och en vilja att bygga långsiktiga relationer med sina kunder. Du kan antingen utgå från vårt huvudkontor i Luleå och arbeta med kunder i regionen, eller om du bor i Piteå eller Kalix kan du fokusera på att utveckla affärer där. Oavsett ort kommer du att vara en del av vårt team och ha regelbunden kontakt med kollegorna i Luleå. För den som utgår från Piteå eller Kalix innebär rollen även regelbundna besök på kontoret i Luleå några dagar i veckan för att samarbeta med teamet och träffa kunder i andra delar av länet. Är du den vi letar efter? Kontakta Jonny på Nordisk Kompetens, [email protected] som hanterar rekryteringen, så berättar han mer! Denna rekrytering hanteras av Nordisk Kompetens och tjänsten kan tillsättas innan tiden löper ut så tveka inte med att skicka in din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen? Hör gärna av dig till Jonny Häggström – han ser fram emot att komma i kontakt med dig! Kontakt: Jonny Häggström, rekryteringskonsult E-post: [email protected]
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker innesäljare som vill anta nya spännande utmaningar och som är nyfikna på säljbranschen. Letar du efter nya utmaningar och spännande utvecklingsmöjligheter? Vi söker dig som är målmedveten och nyfiken på säljbranschen, med eller utan tidigare erfarenheter, oavsett om du varit butikssäljare, fältsäljare, canvasförsäljning, servicesäljare och telefonförsäljare eller aldrig sålt något förut. Vi arbetar i ett varierat klimat i en innovativ bransch, med goda möjligheter för dig att växa vidare tillsammans med oss. Om tjänsten Jobbet faller inom kategorin telemarketing och innebär att du ringer som innesäljare till befintliga och nya privat- och företagskunder från vårt kontor i Göteborg. Genom att arbeta som säljare på Vendo förser du kunden med säkerhetslösningar genom god service, attraktiva erbjudanden och kompetens. För rollen krävs det en social kompetens som hanterar båda sidorna av en dialog - en duktig talare som även behärskar konsten att lyssna. Vi erbjuder vi dig utbildning och daglig personlig coaching inom kommunikationsteknik, självkänsla och ledarskap. Vi vill ge dig de bästa förutsättningarna till att kunna ta dig från där du är idag till din fulla potential. En av våra värderingar är långsiktighet. Vilket innebär att vi gärna ser att du vill arbeta långsiktigt med oss och utvecklas tillsammans med vårt team av duktiga säljare och ledare. Det finns goda möjligheter att avancera inom företaget och axla nya roller som leder till större ansvarsområden med bättre förmåner. Vi arbetar aktivt för att utveckla nya talanger inom försäljning och ledarskap med målet att skapa en av Sveriges bästa arbetsplatser. Vi erbjuder dig en arbetsplats inom en spännande bransch med goda möjligheter att påverka din egen lön. Om företaget Vendo är ett innovativt sälj- och servicebolag med ett framgångstänk som präglas av härliga individer som alla vill utvecklas. För oss är det viktigt att du ska trivas och verkligen vilja gå till jobbet varje morgon. Vår arbetskultur och klimatet vi har på kontoret är därför något vi prioriterar för att bidra till en positiv energi och stämning. Våra uppdragsgivare är främst verksamma inom säkerhetsbranschen. Vårt arbete innebär bland annat att vi bidrar till nollvisionen inom bostadsbränder och att helt kunna förebygga att bolags- och identitetskapningar förekommer i Sverige. Idag är vi över 70 medarbetare som jobbar med Vendo antingen internt eller externt med att öka vardagssäkerheten hos våra uppdragsgivares kunder i Sverige. Vi är en växande start-up med ambitionen att kunna bidra till en bättre och tryggare vardag för allmänheten, med hjälp av moderna tjänster av högsta kvalité. Vi söker dig som Är tävlingsinriktad och målmedveten. Är stresstålig och kan jobba med högt tempo. Behärskar svenska både i tal och skrift. Har rätt inställning och höga ambitioner. Älskar utmaningar. Ta nästa steg och jobba med företagskunder. Tidigare erfarenhet av telemarketing är meriterande. Vi erbjuder dig Produkt- & säljutbildning. Samt exklusiva utbildningar av Arndts Sales Academy vid utvalda tillfällen under året. Fasta löner och generösa provisioner. Personlig daglig coachning så att du utvecklas på bästa möjliga sätt. Möjligheter att jobba långsiktigt och klättra inom bolaget. Säljtävlingar med fina priser månadsvis. Heltidstjänster (Arbetstid 8.30-17.00). En härlig gemenskap och regelbundna AWs med olika teman. Intervjuer sker löpande, så ansök nu så bokar vi in en arbetsintervju tidigast möjligt! Jobbtyp: Heltid Lön vid fast anställning: 20 000,00kr till 40 000,00kr /månad Lär känna oss ännu bättre via våra sociala medier: Instagram Facebook Vendosales
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker innesäljare som vill anta nya spännande utmaningar och som är nyfikna på säljbranschen. Letar du efter nya utmaningar och spännande utvecklingsmöjligheter? Vi söker dig som är målmedveten och nyfiken på säljbranschen, med eller utan tidigare erfarenheter, oavsett om du varit butikssäljare, fältsäljare, canvasförsäljning, servicesäljare och telefonförsäljare eller aldrig sålt något förut. Vi arbetar i ett varierat klimat i en innovativ bransch, med goda möjligheter för dig att växa vidare tillsammans med oss. Om tjänsten Jobbet faller inom kategorin telemarketing och innebär att du ringer som innesäljare till befintliga och nya privat- och företagskunder från vårt kontor i Göteborg. Genom att arbeta som säljare på Vendo förser du kunden med säkerhetslösningar genom god service, attraktiva erbjudanden och kompetens. För rollen krävs det en social kompetens som hanterar båda sidorna av en dialog - en duktig talare som även behärskar konsten att lyssna. Vi erbjuder vi dig utbildning och daglig personlig coaching inom kommunikationsteknik, självkänsla och ledarskap. Vi vill ge dig de bästa förutsättningarna till att kunna ta dig från där du är idag till din fulla potential. En av våra värderingar är långsiktighet. Vilket innebär att vi gärna ser att du vill arbeta långsiktigt med oss och utvecklas tillsammans med vårt team av duktiga säljare och ledare. Det finns goda möjligheter att avancera inom företaget och axla nya roller som leder till större ansvarsområden med bättre förmåner. Vi arbetar aktivt för att utveckla nya talanger inom försäljning och ledarskap med målet att skapa en av Sveriges bästa arbetsplatser. Vi erbjuder dig en arbetsplats inom en spännande bransch med goda möjligheter att påverka din egen lön. Om företaget Vendo är ett innovativt sälj- och servicebolag med ett framgångstänk som präglas av härliga individer som alla vill utvecklas. För oss är det viktigt att du ska trivas och verkligen vilja gå till jobbet varje morgon. Vår arbetskultur och klimatet vi har på kontoret är därför något vi prioriterar för att bidra till en positiv energi och stämning. Våra uppdragsgivare är främst verksamma inom säkerhetsbranschen. Vårt arbete innebär bland annat att vi bidrar till nollvisionen inom bostadsbränder och att helt kunna förebygga att bolags- och identitetskapningar förekommer i Sverige. Idag är vi över 70 medarbetare som jobbar med Vendo antingen internt eller externt med att öka vardagssäkerheten hos våra uppdragsgivares kunder i Sverige. Vi är en växande start-up med ambitionen att kunna bidra till en bättre och tryggare vardag för allmänheten, med hjälp av moderna tjänster av högsta kvalité. Vi söker dig som Är tävlingsinriktad och målmedveten. Är stresstålig och kan jobba med högt tempo. Behärskar svenska både i tal och skrift. Har rätt inställning och höga ambitioner. Älskar utmaningar. Tidigare erfarenhet av telemarketing är meriterande. Vi erbjuder dig Produkt- & säljutbildning. Samt exklusiva utbildningar av Arndts Sales Academy vid utvalda tillfällen under året. Fasta löner och generösa provisioner. Personlig daglig coachning så att du utvecklas på bästa möjliga sätt. Möjligheter att jobba långsiktigt och klättra inom bolaget. Säljtävlingar med fina priser månadsvis. Heltidstjänster (Arbetstid 9:00-18:00). En härlig gemenskap och regelbundna AWs med olika teman. Intervjuer sker löpande, så ansök nu så bokar vi in en arbetsintervju tidigast möjligt! Jobbtyp: Heltid Lön vid fast anställning: 20 000,00kr till 40 000,00kr /månad Lär känna oss ännu bättre via våra sociala medier: Instagram Facebook Vendosales
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Fortcheck är ett snabbväxande bolag med en unik position på marknaden – och vi letar efter dig som vill ta plats i ett högpresterande, jordnära och kul team där idéer blir verklighet snabbt. Här får du jobba med varma leads, moderna säljverktyg och tydligt fokus på resultat. Du är med och driver hela säljresan – från första kontakt till onboarding. Låter det som din nästa utmaning? Detta får du hos Fortcheck: ⭐ En roll på ett bolag med starkt momentum och unik position på marknaden ⭐ Stora karriärmöjligheter i ett företag i snabb tillväxt ⭐ 30 semesterdagar, friskvårdsbidrag, sjukvårdsförsäkring och tjänstepension ⭐ Arbetstider som passar livet: 09.00–16.00 på vardagar ⭐ Hybridupplägg med kontor i Västerhaninge, Stockholm 💼 Din nya vardag hos Fortcheck Som säljare på Fortcheck är du med och driver hela kundresan – från första kontakt till avslut och onboarding. Du har daglig dialog med HR-chefer, säkerhetsansvariga, vd:ar och inköpare och blir en strategisk partner i deras rekryteringsarbete. Fortcheck jobbar smart. Tack vare automatiserade mejlflöden (bl.a. via Hubspot) får du snabbt tillgång till varma leads och effektiva säljprocesser. Fortcheck jobbar teamorienterat och flexibelt – den som har bäst förutsättningar att vinna affären driver den vidare. 👀 Vem vi tror att du är Du är en självgående doer som brinner för att göra affärer och skapa långsiktiga kundrelationer. Du älskar struktur, är resultatinriktad och trivs i en föränderlig miljö där du får ta stort ansvar – men också ha kul längs vägen. ✅ Vi tror att du: Har erfarenhet av B2B-försäljning Är kommunikativ och trygg i både tal och skrift Är positiv, ansvarstagande och prestigelös Är van att arbeta målinriktat och gillar att ta initiativ 🎯 Det är ett extra plus om du: Har jobbat inom HR-tech eller rekrytering Har erfarenhet av automatiserade säljflöden Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper. Vi är nyfikna på vad vi kan skapa tillsammans – inte bara vad du gjort tidigare. 📍Praktisk information Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning Arbetstid: 09.00–16.00 Start: Gärna 11 augusti – men vi är flexibla Plats: Förrådsvägen 2, Västerhaninge – hybridarbete är möjligt. Kontoret är hundvänligt. 💡Om Fortcheck Fortcheck är ett nytänkande HR-techbolag som vill förändra hur bakgrundskontroller används i rekrytering. Vi grundades 2023 med en tydlig vision: att skapa en mer transparent, smidig och rättvis rekryteringsupplevelse – för både arbetsgivare och kandidater. Bakom bolaget står erfarna entreprenörer med bakgrund från bland annat Workbuster, bemanningsbranschen och Schibsted. Vi är ett litet team med stora ambitioner – och vi har kul på vägen! 🔍 Rekryteringsprocessen Marketpeople har en rättvis och enkel rekryteringsprocess, ansök till tjänsten direkt via annonsen. När du skickat din ansökan kommer du få ett mail om att genomföra AI-intervju med Hubert. De som tar sig vidare kommer sedan få genomföra en juridisk bakgrundskontroll via Fortcheck. Efter detta tar Fortcheck själva över rekryteringsprocessen. Referenstagning kommer att genomföras på slutkandidater. Ansök nu, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. 💡Om Marketpeople Hemsida: www.marketpeople.se
Om jobbet Är du en driven säljare? Vill du kunna påverka din lön genom en ordentlig provision? Då är det kanske dig vi söker. Vanliga arbetsuppgifter Identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter, tar kontakt med kunderna Sälja våra tjänster, konsulttjänster inom Kvalitet, SCM och Digitalisering Ha kontakt med konsulter som är på uppdrag hos våra kunder Kvalifikationer Några års erfarenhet som säljare Stark kommunikations- och förhandlingsförmåga Van användare av Microsoft 365 Talar och skriver flytande svenska Varför ska du välja Northcon På Northcon tillvaratar vi och värdesätter kompetens, erfarenheter och olikheter. Vi tror att du kan bidra med det som gör just dig unik, din kompetens, dina erfarenheter och din förmåga att se saker ur ett nytt perspektiv. Ansökan Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Har du några frågor är du välkommen att mejla oss eller använda vår chatt så svarar inom kort. Välkommen med din ansökan! Vi väljer att inte ta emot några samtal från säljare och rekryterare i denna process.
About Minnovation Minnovation aims to be a top-tier HR consulting firm, providing tailored expertise and advisory services to businesses and individuals across the Nordic and broader European regions. Our services include training, staffing, recruitment, and outsourced manpower solutions. With a team of industry experts, each bringing over 15 years of experience in HR management, finance, business development, and project management, we support both local and international companies. Our diverse and multilingual team deeply understands European and Chinese business practices, offering seamless HR and administrative solutions. Job Description We are looking for a highly motivated Sales Representative who is eager to grow in their career, has a strong sales drive, and is willing to travel. While an HR background is not required, an interest in learning about the industry and engaging with HR solutions is essential. As a Sales Representative, you will play a crucial role in driving Minnovation’s business growth by identifying potential clients, managing relationships, and promoting our HR services. You will work closely with customers in the Asian market, and with the leadership team to expand our presence in the Nordic and European markets. Key Responsibilities: Develop and maintain strong relationships with new and existing clients to promote Minnovation’s HR services. Proactively identify business opportunities, generate leads, and drive sales growth. Conduct market research to understand client needs and tailor HR solutions accordingly. Engage in direct client interactions, from initial contact to closing deals. Collaborate with internal teams to ensure high-quality service delivery. Attend industry events, networking sessions, and client meetings to enhance market presence. Provide regular sales reports and updates to the CBDO. Travel as required for client meetings and business development activities. Requirements: Bachelor’s degree or equivalent experience in Business, Sales, Marketing, or a related field. Strong sales drive, enthusiasm, and willingness to develop a career in sales. 1+ years of B2B sales experience preferred, though ambitious early-career candidates are encouraged to apply. Interest in HR consulting and workforce solutions; prior experience in HR or recruitment is a plus but not required. Excellent communication, negotiation, and relationship-building skills. Self-motivated, goal-oriented, and capable of working independently in a fast-paced environment. Fluency in English and Chinese is required; proficiency in other languages is an advantage. Willingness to travel as part of the role. What We Offer: A dynamic and international work environment with a supportive team. Clear career growth opportunities and professional development support. Hands-on experience in the HR consulting industry. A chance to work closely with senior leadership and contribute to business expansion. A flexible and inclusive company culture that values diversity and the entrepreneurial spirit Opportunities to shape your own role and contribute to strategic decisions in a growing company. Applications will be reviewed on a rolling basis. Interested candidates can apply below! We look forward to welcoming you to our team!
The opportunity As a Service Sales Specialist, you will be part of our international Grid Automation Service Sales Team. We provide Service Solutions for substation automation systems, control and protection, cyber security, communication and telecontrol technology. The team is highly motivated with a strong customer and service-oriented approach. It is our ambition to provide high quality service, delivering solutions aligned with customers' needs. In this role you are responsible for Service tenders from initial customer request to contract closing and handover to operations. “Our successful candidate will be a highly motivated, collaborative, and fast-paced sales hunter with a history of meeting or exceeding sales targets and a strong drive to succeed. You will have responsibility to drive service sales within country of Grid Automation services generating service sales opportunities and securing profitable sales. The role will focus on installed equipment and sell the entire Service product portfolio of Grid Automation in collaboration with the business line technical expertise.” - Mohamed Hussien, Hiring Manager. Developing Service sales account plans to ensure growth, building long-term customer relationships, driving high levels of customer satisfaction, ensuring expected response to specific customer needs and issues are key success factors for this position. This position is primarily based in Västerås/Stockholm, Sweden. There is an option for hybrid work arrangements if you live within commuting distance to the office. How you’ll make an impact Service Sales Delivery: You implement the service sales strategy and growth plans, engaging with the installed base (IB) to promote upgrades and value-added solutions. Volume and Profit: You use IB data to identify and develop sales opportunities for Service products and solutions, focusing on the entire Hitachi Energy Service portfolio. New Opportunities: You conduct sales calls, perform customer facility walk-throughs, generate sales leads, and develop new market opportunities based on market trends. Customer Approach: You establish long-term customer relationships, understand their requirements and regulations, demonstrate technical knowledge, and ensure customer satisfaction. Sales Process: You sell the service product portfolio, monitor sales proposals and tenders, prepare service offerings, communicate contract details, and manage the administrative sales process. Marketing: You act as a marketer and salesperson during marketing activities, translating customer needs into relevant service offerings and solutions. Health, Safety, and Integrity: You contribute to risk assessments, register information into SFDC, ensure technical reliability, safety, and cost-effective solutions, and comply with health and safety directives. Additional responsibilities: You provide technical direction for service sales training to less-experienced staff and support management with key data and insights on markets and effective service selling tactics. Your background You have a Bachelor’s degree or higher, in an Engineering or technical discipline. You have at least 5 years of experience in sales, sales support, and/or service of power systems/solutions. If you have experience working with electric substation equipment (i.e. IED, RTU, SCADA, Communications, etc.), recent technical sales and/or client-facing experience presenting electric substation equipment solutions, this is is highly preferred. Being familiar with Operations & Maintenance practices of electric substation equipment and substation construction is expected of you. To be successful in this position we see that you have experience negotiating long term substation service contracts, or other contracts that could be seen as equal. Familiarity with multiple Hitachi Energy power products and services. In order to meet your customers, you need to travel mainly within Sweden (circa 70%) and sometime each year within Europe. Being fluent in English is mandatory. Fluency in Swedish is considered very advantageous. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks We are interested to learn more about you and what you can contribute with. Embrace Diversity and Innovation and join our team at Hitachi Energy! Applications will be reviewed on an ongoing basis and might result with the advertisement being unposted with short notice, so don’t delay – apply today! More about us Recruiting Manager, Mohamed Hussein, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Jan Skogeby +46 738 16 42; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42. All other questions can be directed to Lead Christian Falevik, [email protected].
The opportunity You will be part of HVDC Service, in Ludvika. The HVDC technology has been on the market for the past 60 years and is used to transmit electrical power over long distances with minimal losses, using overhead lines, underground and submarine cable systems as well as to interconnect ac networks asynchronously to achieve optimized operation. For our Marketing, Sales and Product Management team, understanding the full potential of our technology and the trends in our markets is highly rewarding. In addition, helping customers all over the world improve efficiency, save resources and reduce emissions gives our work a powerful sense of purpose. Does this seem interesting to you? Apply today! How you´ll make an impact You will support the sales team. You will be responsible for spare parts tendering. Active communication and coordination with different departments. Customer contact is an important part of this role. Live Hitachi Energy core values of safety and integrity, which means taking responsibility for your own actions while caring for your colleagues and the business. Your background You hold a technical university degree or similar You have a genuine technical interest and preferably technical work life experience and/or similar education. You have a high level of self-motivation, curiosity, and desire to learn. You are a team-player who enjoys collaborating with others and find it easy to build and maintain relationships. As a person you are responsible and structured. Good English communication skills, both written and spoken are mandatory. Preferably you have previous experience in sales and sales management. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us We are interested to learn more about you and what you can contribute with so don’t hesitate to apply even though you don’t meet all requirements. We work with an ongoing selection so don’t wait – send in your application today! More information: Recruiting Manager Jonny Gustavsson [email protected], will answer your questions about the position. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Mikael Hjort, +46 107-38 29 86; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Fredrik Holmgren, +46 107-38 21 85. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Christian Falevik, [email protected].
Vi söker nu för kunds räkning en vass bilförsäljare mot företag. Det finns stor chans till att få en KAM roll om man visar framfötterna. Som en del av teamet kommer du att ansvara för att bygga starka relationer med kunder, identifiera affärsmöjligheter och säkerställa en exceptionell kundupplevelse. Vem är du? Du skall inte vara rädd för att skapa relationer samt ha ett driv och stark vilja att nå resultat i allt du gör. Du kommer jobba mycket med uppsökande och proaktiv hantering av nya potentiella företagskunder. Trivas att jobba ensam men även i team för att kunna uppnå försäljningsmål och bidra till ökad försäljning i butiken. Krav: B-körkort Tidigare erfarenhet av av bilbranschen och dokumenterade resultat Meriterande: Tidigare erfarenhet av Fleet-försäljning är meriterande. Utbildning inom försäljning eller liknande område är meriterande Kunskap inom SAMS (försäljningssystem) är meriterande Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande. adacto people är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Våra konsulter arbetar hos oss för att de trivs och känner sig uppskattade och de är motiverade att göra ett gott arbete hos våra kunder. Vi arbetar hårt för att ha en familjär känsla vilket ger resultat även hos våra kunder. Läs mer om oss på vår hemsida www.adactopeople.se We are adacto people!
Välj ett jobb för att visa detaljer