Sales Operations Manager
Epidemic Sound AB
Företagssäljare

Join our global force of 500+ innovators, blending the latest in tech with the greatest in soundtracking, from our Stockholm HQ to offices in London, New York, Los Angeles, Berlin, Oslo, and Seoul. We’re an industry leader with a startup mentality. We take what we do seriously, but we don’t take ourselves too seriously. Creating and collaborating to transform the sound of streaming, content, and culture. Come join us—and let the world feel your work. As a Sales Operations Manager, you will play a crucial role in supporting and optimizing the sales effectiveness, productivity, and efficiency for our Enterprise Sales Division. Your role will be to ensure streamlined processes, manage forecasting, analyze sales data, and improve sales performance through strategic collaboration with regional sales leadership and cross-functional teams. Your key responsibilities include: Administer and report on booking & revenue forecasting, improving accuracy and driving adoption of forecasting tools and dashboards. Develop annual operating plans for the sales team in collaboration with Sales Leaders and Business Performance teams, ensuring optimal target setting, capacity planning, and account distribution. Analyze sales data and trends, implementing programs to continuously improve sales performance. Maximize the use of Sales Tools (e.g., Gong, Salesforce, Lusha, LinkedIn Sales Navigator) and ensure effective adoption of new tools and processes. Optimize CRM data management and hygiene, driving adoption of CRM best practices. Train and onboard new sales team members and leaders while enhancing sales processes. Requirements: Several years of experience in Sales Operations or Business Operations, including Sales Operations management experience. Advanced knowledge of Salesforce and sales automation tools, with the ability to learn and master other productivity tools. Superior analytical skills, with experience manipulating and analyzing data to drive business improvements. A Bachelor’s Degree in Business Administration or a related field (MBA preferred). Soft Requirements: Strong communication skills and active listening ability. Ability to prioritize and plan efficiently. A culture champion who actively promotes diversity and inclusion within the workplace. Proven ability to mediate and resolve conflicts fairly while maintaining confidentiality. A consultative approach to working with sales teams and advising on strategic improvements. Nice to have: Experience with sales tools such as Gong, Salesforce, Lusha, and LinkedIn Sales Navigator. Knowledge of best practices in sales operations and enterprise software sales. Equal Opportunity Employer: We believe that bringing people together from different backgrounds, experiences, and perspectives makes for a healthy workplace, a more successful business, and a better world. We value diversity and encourage everyone to come and soundtrack the world with us. Application: Ready to make the world feel your work? Please apply, in English, by clicking the link “Interested” below

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Från toppsäljare till teamleader? Här är chansen!

Har du jobbat med försäljning länge nog för att veta att du är riktigt vass – och känner att det är dags att ta nästa kliv? Är du redo att bygga upp något eget, leda ett nytt team och samtidigt fortsätta prestera själv på hög nivå? Då har du chansen nu. Vi på Impressive Relations söker en Teamleader som ska vara med från start och bygga upp vårt nya team inom B2B Direktförsäljning – i samarbete med ett av Sveriges mest välkända bolag inom digitala affärstjänster. Vad innebär rollen?Som Teamleader hos oss får du flera ansvarsområden – och dubbla möjligheter att påverka. Du är både en ledare och en säljare. Du kommer att: - Vara med och starta upp teamet från grunden - Själv vara aktiv i försäljningen – från prospekt till affär - Coacha, stötta och utveckla säljare i teamet - Vara en nyckelspelare i vår expansion inom B2B - Det här är en perfekt roll för dig som är redo att ta nästa steg och kombinera ditt operativa säljdriv med ett större ansvar. Vem är du?- Har erfarenhet av egen B2B-försäljning - Trivs med att ta täten och inspirera andra - Är resultatdriven, strukturerad och kommunikativ - Har ett starkt eget säljfokus, men vill också lyfta andra - Gillar ansvar, snabba puckar och möjligheten att bygga något nytt - Tidigare ledarerfarenhet är meriterande, men inget krav – viktigast är att du har viljan att ta det steget och rätt inställning. Vad erbjuder vi? - En nyckelroll i ett nytt team – där du får sätta din prägel - Fast lön + attraktiv provisionsmodell - Heltid, vardagar 08–17 – balans och struktur - Tydlig väg för karriärutveckling och ledarskap - Ett drivet bolag med bra energi och snabb beslutsväg Om Impressive Relations: Vi är en framgångsrik säljorganisation som driver försäljningsverksamhet inom Mötesbokning, Fältförsäljning och Direktförsäljning. Med ca 70 anställda över hela landet representerar vi några av marknadens starkaste varumärken. Här blir du en del av en driven kultur där innovation, gemenskap och resultat står i fokus. Ansök snabbt och enkelt - Utan CV eller personligt brev! På Impressive Relations letar vi efter rätt person – inte det perfekta CV:t. Det viktigaste för oss är din vilja, inställning och ditt engagemang. Så även om du inte uppfyller alla kriterier, tveka inte att söka! För att göra rekryteringen så rättvis och träffsäker som möjligt har vi skippat CV och personligt brev. Istället använder vi oss av urvalsfrågor som hjälper oss att förstå vem du är och vad du kan bidra med. Vi tror att detta ger dig en bättre möjlighet att visa din potential och samtidigt skapar en mer objektiv och schyst process. Låter det som en spännande utmaning? Vänta inte – ansök redan idag, då vi gör urval löpande! Kontaktperson: Felicia Rullander Head of Recruitment 076-425 35 70 [email protected]

8 april 2025
Sista ansökan:
18 september 2025
Head of Key Account Management Nordics
Benify AB
Företagssäljare

Benify was founded in Sweden in 2004 with a bold vision: to revolutionize HR and create better workplaces for everyone. In September 2024, we merged with Benefex and joined Zellis Group, uniting two leading innovators in benefits and employee engagement. Together, we’re shaping the future of work - creating remarkable experiences that employees love. We are Benifex, the next evolution in employee benefits and engagement! With a team of over 1,200 Benifexers across 14 global offices, we partner with around 3,000 clients in more than 120 countries, delivering exceptional experiences to 5 million end users. The role as Head of Key Account Management Nordics As Head of Key Account Management Nordics, you will play a key role in driving strategic customer engagement, expanding revenue, and leading a high-performing team within our Nordics enterprise customer portfolio. You will be responsible for scaling and optimizing the Key Account Management function, ensuring strong customer relationships, and driving revenue growth through strategic leadership and operational excellence. Acting as the bridge between our enterprise customers, internal teams, and company leadership, you will have a direct impact on our continued success as a fast-growing SaaS company. Your responsibilities will include: Leading, mentoring, and coaching a team of 15 Key Account Managers and three Team Leaders. Owning and developing the key account portfolio, driving growth and retention through proactive engagement strategies. Identifying and executing strategies for upselling, cross-selling, and reducing churn. Collaborating with sales, marketing, and product teams to expand key accounts. Setting clear goals for the team, tracking performance, and ensuring alignment with company objectives. Establishing best practices for account management and fostering a high-performing, customer-first culture. Building and maintaining strong relationships with C-level executives and key decision-makers at enterprise customers. Acting as the voice of the customer internally, providing insights to enhance product development and services. Analyzing key performance metrics (ARR growth, churn risk, NPS, customer health scores) and reporting to executive leadership. Who we are looking for We are looking for an experienced leader who thrives in a fast-paced, customer-focused environment. You have a strong commercial mindset, a passion for sales and customer engagement, and a proven ability to successfully lead large teams. You are both strategic and hands-on, inspiring your team while actively engaging with customers and internal stakeholders. Additionally, you take a data-driven approach to account management. Your experience includes: Leading B2B Key Account Management teams, either in new business sales or existing customer sales. Managing and scaling large teams, driving both performance and engagement. Leading change initiatives, navigating challenges, and delivering positive transformation. Working in a KPI- and data-driven manner, tracking sales performance, customer health, and key success metrics. Experience from a SaaS or product company is highly desirable. Experience managing an existing customer base is a plus. Fluency in Swedish, as the role requires close collaboration and communication with customers in Sweden. Your mindset and approach: You have a hunter mentality – passionate about sales, customer relationships, and business growth. You are driven, proactive, and always looking for ways to improve and challenge the status quo. You thrive in a data-driven environment and use insights to guide decision-making. You enjoy being hands-on, engaging with customers, and adding value in every interaction. You have a strong understanding of cross-sell and up-sell strategies and how to maximize account potential. Location: Our offices in Stockholm, Copenhagen, Gothenburg, or Malmö. Start date: As soon as we find the right match. Are you ready to take on a key leadership role in a dynamic SaaS environment? Apply now and join us on our journey to success! At Benifex, we are committed to equal opportunities and celebrating diversity. We value every individual, regardless of race, religion, gender, sexual orientation, age, disability, or other characteristics, fostering a workplace where everyone feels respected and valued. By embracing diverse perspectives, we drive innovation and exceed expectations together. We’re proud to be an inclusive employer, celebrating the unique contributions of everyone. If you need reasonable adjustments for interviews, please respond to the email you’ll receive after applying.

7 april 2025
Sista ansökan:
24 september 2025
Säljledare till Åhléns Trollhättan
Åhléns AB
Företagssäljare

Vill du bli en del av ett vinnande team? Älskar du försäljning och brinner för att coacha andra? Då är kanske rollen som Säljledare hos oss rätt för dig! Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter och lösningar för livets alla dagar. Vi vill att våra kunder alltid ska känna sig välkomna hos oss, känna att det är enkelt att handla, känna sig inspirerade och kunna lita på oss. Om din roll Som Säljledare hos oss på Åhléns är ditt ansvar att coacha och utveckla våra säljare att bli lite bättre varje dag. Du ansvarar för att varje kund som besöker Åhléns möts av säljare som kan sina produkter och ger ett bemötande i världsklass varje dag. Med din entusiasmerande ledarstil coachar, engagerar och inspirerar du medarbetarna. Som Säljledare är du en viktig förebild och en av nyckelpersonerna för den dagliga operativa driften i varuhuset. Du samarbetar med Varuhuschef, Säljare och Visual Merchandiser. Du är en del av varuhusets ledningsgrupp och rapporterar till Varuhuschefen. Då Varuhuschefen inte är på plats är du ytterst ansvarig i varuhuset. Vi letar efter Vi på Åhléns är övertygade om att när vi delar med oss av kunskaper och erfarenheter, framgång och entusiasm, gör vi varandra bättre. Tillsammans kan vi åstadkomma så mycket mer! Till oss tar du med dig: - Flerårig erfarenhet av försäljning, gärna inom detaljhandeln - Flerårig erfarenhet av att coacha andra i försäljning och kundmötet - Dokumenterad erfarenhet av att leda medarbetare och utveckla team med goda resultat För att lyckas i rollen hos oss krävs att du har ett stort intresse för detaljhandeln och brinner för människor, service och försäljning! Du har ett stort sälj- och resultatfokus och är en stjärna på försäljning. Att arbeta i ett högt tempo är du van vid och det kräver att du är tydlig i ditt sätt att kommunicera. Du är initiativtagande, lösningsorienterad och känner dig trygg i en ledande roll. Du har en motiverande ledarstil där du får andra att växa och har lätt för att ge feedback på ett sätt som inspirerar och engagerar andra. Om rekryteringen Tjänsten är en en tillsvidareanställning på 32 h/v och arbetstiderna kan komma att variera mellan kl 08-19. Vi ser gärna att du kan börja hos oss i slutet på juli. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Som säljledare på Åhléns blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Vi ger dig förtroende och möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns! För att jobba hos oss behöver du ha fyllt 18 år. Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med snart 51 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,6 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se

1 april 2025
Sista ansökan:
27 september 2025
Operations Manager | B2B

Operations Manager – B2B Har du själv gjort resan inom försäljning – från att ringa kalla samtal till att leda team och driva resultat? Då kan detta vara din nästa utmaning! Som Operations Manager hos Impressive Relations har du det övergripande ansvaret för våra två framgångsrika sälj/mötesbokningsteam inom B2B. Vi söker dig som inte bara har ledarskapserfarenhet, utan som också har egen bakgrund inom försäljning och förstår vad som krävs för att lyckas. Vem är du? Har gjort resan själv – du har en bakgrund inom mötesbokning eller direktförsäljning och vet vad som krävs för att lyckas. Har tidigare ledarskapserfarenhet och trivs med att coacha och utveckla andra. Är resultatdriven, analytisk och har en strategisk förståelse för försäljning. Är en naturlig ledare som inspirerar och driver team framåt. Har en stark kommunikativ förmåga och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Vad erbjuder vi? Fastlön + Provision enligt överenskommelse. Stora utvecklingsmöjligheter inom ett snabbväxande företag. En nyckelroll i vår organisation – där din insats gör skillnad varje dag. Alla verktyg du behöver för att bygga och utveckla ett högpresterande säljteam. Om Impressive Relations: Vi är en framgångsrik säljorganisation som driver försäljningsverksamhet inom Mötesbokning, Fältförsäljning och Direktförsäljning. Med ca 70 anställda över hela landet representerar vi några av marknadens starkaste varumärken. Vi präglas av innovation, gemenskap och ett starkt resultatfokus. Ansök snabbt och enkelt - Utan CV eller personligt brev! På Impressive Relations letar vi efter rätt person – inte det perfekta CV:t. Det viktigaste för oss är din vilja, inställning och ditt engagemang. Så även om du inte uppfyller alla kriterier, tveka inte att söka! För att göra rekryteringen så rättvis och träffsäker som möjligt har vi skippat CV och personligt brev. Istället använder vi oss av urvalsfrågor som hjälper oss att förstå vem du är och vad du kan bidra med. Vi tror att detta ger dig en bättre möjlighet att visa din potential och samtidigt skapar en mer objektiv och schyst process. Låter det som en spännande utmaning? Vänta inte – ansök redan idag, då vi gör urval löpande! Kontaktperson: Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]

1 april 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Teamleader | Mötesbokning B2B

Vi söker en Teamledare inom B2B Mötesbokning! Är du en naturlig ledare med passion för försäljning? Vill du kombinera eget säljdriv med att coacha ett team till framgång? Då kan detta vara din nästa utmaning! Som Teamledare inom B2B Mötesbokning ansvarar du för att leda och utveckla vårt drivna säljteam samtidigt som du själv är aktiv i försäljningen. Du skapar struktur, driver teamet framåt och säkerställer att vi når våra mål – varje dag. Med din energi, ditt strategiska tänk och din kommunikativa förmåga blir du kugghjulet i vår framgångsrika verksamhet. Vem är du? Erfaren inom mötesbokning/försäljning, gärna inom B2B Har tidigare ledarskapserfarenhet och trivs med att coacha andra Har en stark vinnarmentalitet och inspirerar din omgivning Är målinriktad, kommunikativ och har en förmåga att skapa relationer Vad erbjuder vi? Konkurrenskraftig lön enligt överenskommelse Möjlighet till både personlig och professionell utveckling En nyckelroll i teamets framgång – där din insats gör skillnad Alla verktyg du behöver för att lyckas i rollen Om Impressive Relations: Vi är en framgångsrik säljorganisation som driver försäljningsverksamhet inom Mötesbokning, Fältförsäljning och Direktförsäljning. Med ca 70 anställda över hela landet representerar vi några av marknadens starkaste varumärken. Här blir du en del av en driven kultur där innovation, gemenskap och resultat står i fokus. Ansök snabbt och enkelt - Utan CV eller personligt brev! På Impressive Relations letar vi efter rätt person – inte det perfekta CV:t. Det viktigaste för oss är din vilja, inställning och ditt engagemang. Så även om du inte uppfyller alla kriterier, tveka inte att söka! För att göra rekryteringen så rättvis och träffsäker som möjligt har vi skippat CV och personligt brev. Istället använder vi oss av urvalsfrågor som hjälper oss att förstå vem du är och vad du kan bidra med. Vi tror att detta ger dig en bättre möjlighet att visa din potential och samtidigt skapar en mer objektiv och schyst process. Låter det som en spännande utmaning? Vänta inte – ansök redan idag, då vi gör urval löpande! Kontaktperson: Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]

1 april 2025
Sista ansökan:
18 september 2025
Teamleader | Telemarketing

Teamledare inom Telemarketing – Led och inspirera vårt framgångsrika säljteam! Är du en driven ledare med passion för försäljning? Vill du ta ansvar för ett motiverat team och skapa framgångsrika resultat? Då är det dig vi söker! Som Teamledare inom Telemarketing hos oss får du en nyckelroll där du kombinerar eget försäljningsarbete med att coacha och utveckla ditt team. Du planerar och strukturerar den dagliga verksamheten och ser till att teamet når och överträffar sina mål. Vi erbjuder en dynamisk och snabbföränderlig miljö där du får stora möjligheter att påverka och växa, både som ledare och individ. VEM ÄR DU? Du har en stark vinnarmentalitet och trivs i en ledarroll. Du är en inspirerande och närvarande ledare som coachar ditt team till framgång. Du har erfarenhet av försäljning och gärna inom telemarketing. Du har en naturlig förmåga att bygga relationer och skapa engagemang. Du ser lösningar där andra ser hinder och drivs av att nå resultat. VAD ERBJUDER VI? Lön enligt överenskommelse + prestationsbaserade incitament. Stora utvecklingsmöjligheter – både i rollen och inom företaget. En nyckelroll i ett växande företag där du kan påverka och göra skillnad. En inspirerande arbetsmiljö med drivna kollegor och en stark teamkänsla. Verktyg och stöd för att lyckas i din roll som ledare. OM IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett expansivt bolag inom försäljning med verksamhet inom mötesbokning samt fältförsäljning. Med ca 70 anställda på olika orter i Sverige representerar vi några av marknadens starkaste varumärken. Vår framåtlutande kultur präglas av högt tempo, stora möjligheter och en stark gemenskap. Ansök snabbt och enkelt - Utan CV eller personligt brev! På Impressive Relations letar vi efter rätt person – inte det perfekta CV:t. Det viktigaste för oss är din vilja, inställning och ditt engagemang. Så även om du inte uppfyller alla kriterier, tveka inte att söka! För att göra rekryteringen så rättvis och träffsäker som möjligt har vi skippat CV och personligt brev. Istället använder vi oss av urvalsfrågor som hjälper oss att förstå vem du är och vad du kan bidra med. Vi tror att detta ger dig en bättre möjlighet att visa din potential och samtidigt skapar en mer objektiv och schyst process. Låter det som en spännande utmaning? Vänta inte – ansök redan idag, då vi gör urval löpande! Kontaktperson: Felicia Rullander 076 425 35 70 [email protected]

1 april 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Säljledare till Åhléns Trollhättan
Åhléns AB
Företagssäljare

Vill du bli en del av ett vinnande team? Älskar du försäljning och brinner för att coacha andra? Då är kanske rollen som Säljledare hos oss rätt för dig! Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter och lösningar för livets alla dagar. Vi vill att våra kunder alltid ska känna sig välkomna hos oss, känna att det är enkelt att handla, känna sig inspirerade och kunna lita på oss. Om din roll Som Säljledare hos oss på Åhléns är ditt ansvar att coacha och utveckla våra säljare att bli lite bättre varje dag. Du ansvarar för att varje kund som besöker Åhléns möts av säljare som kan sina produkter och ger ett bemötande i världsklass varje dag. Med din entusiasmerande ledarstil coachar, engagerar och inspirerar du medarbetarna. Som Säljledare är du en viktig förebild och en av nyckelpersonerna för den dagliga operativa driften i varuhuset. Du samarbetar med Varuhuschef, Säljare och Visual Merchandiser. Du är en del av varuhusets ledningsgrupp och rapporterar till Varuhuschefen. Då Varuhuschefen inte är på plats är du ytterst ansvarig i varuhuset. Vi letar efter Vi på Åhléns är övertygade om att när vi delar med oss av kunskaper och erfarenheter, framgång och entusiasm, gör vi varandra bättre. Tillsammans kan vi åstadkomma så mycket mer! Till oss tar du med dig: - Flerårig erfarenhet av försäljning, gärna inom detaljhandeln - Flerårig erfarenhet av att coacha andra i försäljning och kundmötet - Dokumenterad erfarenhet av att leda medarbetare och utveckla team med goda resultat För att lyckas i rollen hos oss krävs att du har ett stort intresse för detaljhandeln och brinner för människor, service och försäljning! Du har ett stort sälj- och resultatfokus och är en stjärna på försäljning. Att arbeta i ett högt tempo är du van vid och det kräver att du är tydlig i ditt sätt att kommunicera. Du är initiativtagande, lösningsorienterad och känner dig trygg i en ledande roll. Du har en motiverande ledarstil där du får andra att växa och har lätt för att ge feedback på ett sätt som inspirerar och engagerar andra. Om rekryteringen Tjänsten är en en tillsvidareanställning på 32 h/v och arbetstiderna kan komma att variera mellan kl 08-19. Vi ser gärna att du kan börja hos oss i slutet på juli. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Som säljledare på Åhléns blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Vi ger dig förtroende och möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns! För att jobba hos oss behöver du ha fyllt 18 år. Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med snart 51 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,6 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se

28 mars 2025
Sista ansökan:
23 september 2025
Säljledare med hög provision och frihet
Submit AB
Företagssäljare

Vill du leda ett säljteam och göra verklig skillnad för människor? Vi söker en driven och engagerad säljledare som vill vara med och bygga framgång tillsammans med oss! Här får du möjlighet att leda ett team, påverka din egen lön och hjälpa villaägare att undvika dyra framtida problem. Om oss Vi är experter på att identifiera och förebygga kostsamma problem i avloppssystem hos villaägare. Med lång erfarenhet och innovativa lösningar skapar vi trygghet och hållbara alternativ för våra kunder. Vi brinner för service, kvalitet och långsiktiga kundrelationer – och vi vill ha dig med på vår resa Vad vi erbjuder Hög provision och trygg grundlön – Se detaljer nedan. Tjänstebil – Börjar du leverera goda resultat kan du få den som förmånsbil. Tjänstepension – Enligt kollektivavtal (4,5% upp till 47 000 kr, därefter 30%). Utbildning och coachning – Extern säljcoachning. Säljtävlingar och resor – Allt från resor till nya telefoner! Frihet och flexibilitet – När du är varm i kläderna styr du själv över dina arbetstider. Din roll Leda, coacha och motivera säljteamet till att nå gemensamma mål. Stötta i planering, boka kundmöten och genomföra framgångsrika säljmöten. Föregå med gott exempel genom egen försäljning. Följa upp teamets prestationer och ge löpande feedback. Hålla veckomöten och utbildningar för att utveckla teamet. Vem vi söker En naturlig ledare med förmåga att inspirera och engagera. Någon som bygger starka kundrelationer och skapar förtroende. Självständig, resultatorienterad och lösningsfokuserad. Erfaren inom försäljning, gärna F2F. Krav Tidigare erfarenhet av försäljning. B-körkort (automat). Möjlighet att arbeta flexibla arbetstider. Meriterande Erfarenhet som teamleader eller i liknande ledarroll. Kunskap om försäljning till villaägare. Plats: Gävle Start: Omgående Lön: Garantilön: 30 000 kr/mån 1% av teamets försäljning/mån Bonusmodell baserad på teamets prestation 3,5% provision på leads/förfrågningar 4,5% provision på egenanskaffade kunder Om du känner att det här kan vara rätt för dig får du gärna skicka in ditt CV och personligt brev så hörs vi! Om du har några frågor eller funderingar kan du kontakta Emil Voxby på [email protected], eller ringa på 076-724 61 67.

28 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Försäljningschef
Carla AB
Företagssäljare

Om Carla Vi på Carla vill sätta en ny standard för hur man köper bil. Vårt mål är att det ska vara lika lätt och tryggt att köpa eller leasa en bil online, som allt annat man köper på nätet. Självklart ska alla bilar vara laddbara. Vårt mål är att fler människor ska kunna uppleva fördelarna med att köra elbilar. Därför har vi skapat det säkraste, mest bekväma och transparenta sättet att sälja, köpa eller leasa en elbil på. Carla grundades år 2020 i Stockholm och vi befinner oss i en spännande tillväxtfas. 4 år efter lansering är marknadsledande inom kundnöjdhet, har över 800 omdömen och ett imponerande snitt på 4.7/5 i betyg. På Trustpilot kan du läsa mer om vad våra kunder tycker om oss: https://www.trustpilot.com/review/carla.se Om rollen Som Försäljningschef på Carla har du som huvudansvar att öka Carlas försäljning och lönsamhet. Detta kommer du att göra genom att leda och utveckla Carlas säljteam, mäta och följa upp på nyckeltal, hitta förbättringsområden. I den här rollen rapporterar du direkt till Carlas Chief Commercial Officer och medgrundare Niklas Jungegård. Exempel på ansvarsområden Ledarskap och personalansvar: Leda, motivera och kompetensutveckla Carlas försäljningsteamet. Daglig uppföljning med säljteamet kring leads, kundärenden, fokus, prioriteringar och åtgärder Säkerställa att både individuella och kollektiva försäljningsmål uppnås Rekrytera, schemalägga, utbilda och utveckla försäljningspersonal i samarbete med Carlas HR-avdelning Resultat och förbättringsansvar: Maximera försäljningen genom konstant hitta möjligheter och driva på teamet att nå sina mål Mäta, analysera och följa upp nyckeltal Nördigt intresse av smart användning av digitala affärs- och CRM-system (HubSpot) Identifiera förbättringar i säljprocessen utifrån lönsamhet, omsättning, och kundnöjdhet Dagligen följa upp leads, kundärenden och försäljningsmål För att trivas och lyckas i denna roll söker vi någon som har: Extremt driv och nyfikenhet för att konstant hitta affärsmöjligheter och förbättringspotential Bevisad förmåga att kontinuerligt överträffa försäljningsmål Minst 2 års erfarenhet som ledare för ett försäljningsteam Erfarenhet från B2C- eller SME-sektorer med komplexa försäljningsprocesser och hög volym Goda kunskaper i Excel/Sheets, PPT/Slides och B2C-fokuserade CRM-system, exempelvis HubSpot Flytande svenska och engelska och stark skriftlig förmåga Personliga egenskaper: En ödmjuk och inspirerande ledare som både utmanar och motiverar teamet Analytiskt lagd; data- och sifferorienterad Proaktiv, ansvarsfull, engagerad och driven Detaljfokuserad med tävlingsinriktad inställning Starkt kundfokus och drivet att upprätthålla hög kundnöjdhet Lagorienterad med ett "laget före jaget" mindset Vad vi erbjuder dig: Först och främst, så erbjuder vi en fantastisk möjlighet att ansluta till ett bolag som bygger en ny onlinemarknad, med starka värderingar, och en affärsmodell som ska vara hållbar på alla sätt. Utöver det så erbjuder vi: Chansen att vara med och skala upp Carla och skapa en ny standard för hur kunder köper el- och laddhybridbilar online En dynamisk scale-up miljö, där vi försöker jobba smartare och inte hårdare. Ett tankesätt där vi tror att styrka finns i mångfald Bra lön och andra trevliga förmåner Fantastiska, drivna och kompetenta kollegor Vill du bli vår nya kollega? Se till att ansöka redan idag! Urval och intervjuprocessen sker löpande så säkerställ att skicka din ansökan snarast

26 mars 2025
Sista ansökan:
12 september 2025