Att hyra ut pensionärer är framtiden
Goveteran KB
Företagssäljare

Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att starta företag, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli franchisetagare! Du behöver inte kämpa ensam med ditt företag när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara företagare, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som franchisetagare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som franchisetagare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som franchiseföretagare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected] Bästa hälsningar Michael Strauss

25 mars 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Operations Manager | B2B

Operations Manager – B2B Har du själv gjort resan inom försäljning – från att ringa kalla samtal till att leda team och driva resultat? Då kan detta vara din nästa utmaning! Som Operations Manager hos Impressive Relations har du det övergripande ansvaret för våra två framgångsrika sälj/mötesbokningsteam inom B2B. Vi söker dig som inte bara har ledarskapserfarenhet, utan som också har egen bakgrund inom försäljning och förstår vad som krävs för att lyckas. Vem är du? Har gjort resan själv – du har en bakgrund inom mötesbokning eller direktförsäljning och vet vad som krävs för att lyckas. Har tidigare ledarskapserfarenhet och trivs med att coacha och utveckla andra. Är resultatdriven, analytisk och har en strategisk förståelse för försäljning. Är en naturlig ledare som inspirerar och driver team framåt. Har en stark kommunikativ förmåga och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Vad erbjuder vi? Fastlön + Provision enligt överenskommelse. Stora utvecklingsmöjligheter inom ett snabbväxande företag. En nyckelroll i vår organisation – där din insats gör skillnad varje dag. Alla verktyg du behöver för att bygga och utveckla ett högpresterande säljteam. Om Impressive Relations: Vi är en framgångsrik säljorganisation som driver försäljningsverksamhet inom Mötesbokning, Fältförsäljning och Direktförsäljning. Med ca 70 anställda över hela landet representerar vi några av marknadens starkaste varumärken. Vi präglas av innovation, gemenskap och ett starkt resultatfokus. Redo att ta nästa steg i din karriär? Ansök idag! Kontaktperson: Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Head of Commercials Excellence
Sesol AB
Företagssäljare

Letar du efter ett arbete där du får bidra med din kunskap inom förbättringsarbete? Är du affärsdriven med ett stort sifferintresse? Vill du arbeta på ett företag som bidrar till en hållbar framtid? Då tror vi att vi har ett arbete för dig! Detta gör livet trevligt hos oss På Sesol har vi en stark gemenskap där glädje och engagemang är framträdande i allt vi gör. Att arbeta på Sesol innebär att du kommer utvecklas snabbt och få möjlighet att lära dig mycket nytt då tekniken och branschen är i ständig utveckling. Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra en bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Ett prestigelöst företag där alla hjälps åt är det som kännetecknar oss. Ta utmaningen I rollen som Head of Commercial Excellence leder du utvecklingen av Sesols säljprocess, vilket innebär att du implementerar nya initiativ inom vår fältförsäljning och skapar förutsättningar för oss att bli marknadsledande i vår bransch. Rollen är ny och du förväntas driva arbetet runt generering av kostnadseffektiva leads, bokning av möten, ruttplanering för säljarna, uppföljning av kundmöten och eftermarknadsförsäljning. I den här rollen samverkar du med närliggande roller för att säkerhetsställa en effektiv och optimal implementering. Dina främsta samarbetspartners blir Sesols Operational Excellence Team och tillsammans arbetar ni för att skapa ett gemensamt ramverk med målet att bygga den bästa kundresan på marknaden. Du är ansvarig för uppföljning av de nya processerna samt utvärdering av implementeringen och dess effekt för verksamheten. Du kommer självklart arbeta tätt även med vår säljorganisation och förväntas regelbundet delta i säljmöten på alla våra kontor i Sverige för att säkerställa kvalitet och på bästa sätt kunna stötta organisationen. I det arbetet ingår också ansvar för Sesols utbildningar inklusive vår säljskola samt utvärdering av de utbildningsinsatser vi ger våra säljare. Du kommer ta fram KPIer, säkerställa att säljarnas ersättningsmodell är konkurrenskraftig samt att deras CRM system och andra system stöttar dem i deras arbete. Du är den som tillsammans med CCO ser till att säljarna får det stöd de behöver för att kunna leverera på topp samtidigt som de bidrar till övrig organisation på bästa sätt. Vem är vår perfekta match Rollen kräver en djup förståelse inom teknisk försäljning, vana av att implementera och kontinuerligt förbättra säljverktyg, tex CRM system, samt ett stort intresse för analys och ett iterativt arbetssätt där kontinuerlig förbättring är en av de viktigaste ledstjärnorna. Du har en god organisationsförmåga och är bekväm i rollen att koordinera kompetenser och roller för att skapa ett gemensamt resultat. Du är energiskapande och har lätt att sprida din energi för att på så sätt skapa aktivitet i de grupper du befinner dig i. Siffor är något du gillar och du förstår hur du ska få dem att skapa värde genom din analys. Du är noggrann och mycket bra på att kommunicera i både tal och skrift. Vi önskar att du har Civilingenjörsutbildning eller liknande Flerårig erfarenhet inom teknisk försäljning och säljträning Stor erfarenhet inom processförbättringar, te x LEAN och Six Sigma inklusive SLAer, SOPer, standups etc Erfarenhet av att designa och implementera KPIer samt visualisera dem för säljorganisationer Erfarenhet av att vidareutveckla CRM och säljverktyg Du talar och skriver både svenska och engelska Det är extra bra om du även har Erfarenhet av B2C Erfarenhet av fältförsäljning Bra att veta om anställningen Lön: Fast lön Placering: Jönköping Tillträde: Enligt överenskommelse Resor: förekommer regelbundet till alla Sesols kontor i Sverige, huvudkontoret är beläget i Jönköping Om Sesol Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor i 17 andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och ut i solen. Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolag Nordic Energy på Cypern, så fortsätter vi vår tillväxtresa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!

24 mars 2025
Sista ansökan:
6 september 2025
Teamleader | Telemarketing

Teamledare inom Telemarketing – Led och inspirera vårt framgångsrika säljteam! Är du en driven ledare med passion för försäljning? Vill du ta ansvar för ett motiverat team och skapa framgångsrika resultat? Då är det dig vi söker! Som Teamledare inom Telemarketing hos oss får du en nyckelroll där du kombinerar eget försäljningsarbete med att coacha och utveckla ditt team. Du planerar och strukturerar den dagliga verksamheten och ser till att teamet når och överträffar sina mål. Vi erbjuder en dynamisk och snabbföränderlig miljö där du får stora möjligheter att påverka och växa, både som ledare och individ. VEM ÄR DU? Du har en stark vinnarmentalitet och trivs i en ledarroll. Du är en inspirerande och närvarande ledare som coachar ditt team till framgång. Du har erfarenhet av försäljning och gärna inom telemarketing. Du har en naturlig förmåga att bygga relationer och skapa engagemang. Du ser lösningar där andra ser hinder och drivs av att nå resultat. VAD ERBJUDER VI? Lön enligt överenskommelse + prestationsbaserade incitament. Stora utvecklingsmöjligheter – både i rollen och inom företaget. En nyckelroll i ett växande företag där du kan påverka och göra skillnad. En inspirerande arbetsmiljö med drivna kollegor och en stark teamkänsla. Verktyg och stöd för att lyckas i din roll som ledare. OM IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett expansivt bolag inom försäljning med verksamhet inom mötesbokning samt fältförsäljning. Med ca 70 anställda på olika orter i Sverige representerar vi några av marknadens starkaste varumärken. Vår framåtlutande kultur präglas av högt tempo, stora möjligheter och en stark gemenskap. Vill du ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt framgångsrika team? Sök idag! Kontaktperson: Felicia Rullander 076 425 35 70 [email protected]

19 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Teamleader | Mötesbokning B2B

Vi söker en Teamledare inom B2B Mötesbokning! Är du en naturlig ledare med passion för försäljning? Vill du kombinera eget säljdriv med att coacha ett team till framgång? Då kan detta vara din nästa utmaning! Som Teamledare inom B2B Mötesbokning ansvarar du för att leda och utveckla vårt drivna säljteam samtidigt som du själv är aktiv i försäljningen. Du skapar struktur, driver teamet framåt och säkerställer att vi når våra mål – varje dag. Med din energi, ditt strategiska tänk och din kommunikativa förmåga blir du kugghjulet i vår framgångsrika verksamhet. Vem är du? Erfaren inom mötesbokning/försäljning, gärna inom B2B Har tidigare ledarskapserfarenhet och trivs med att coacha andra Har en stark vinnarmentalitet och inspirerar din omgivning Är målinriktad, kommunikativ och har en förmåga att skapa relationer Vad erbjuder vi? Konkurrenskraftig lön enligt överenskommelse Möjlighet till både personlig och professionell utveckling En nyckelroll i teamets framgång – där din insats gör skillnad Alla verktyg du behöver för att lyckas i rollen Om Impressive Relations: Vi är en framgångsrik säljorganisation som driver försäljningsverksamhet inom Mötesbokning, Fältförsäljning och Direktförsäljning. Med ca 70 anställda över hela landet representerar vi några av marknadens starkaste varumärken. Här blir du en del av en driven kultur där innovation, gemenskap och resultat står i fokus. Redo att ta nästa steg? Ansök idag! Kontaktperson: Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]

19 mars 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Praktik som säljledare eller säljare av rekryteringstjänster på entrepre...
Watersheds AB
Företagssäljare

Watersheds är ett entreprenörsstyrt rekryteringsföretag som har för avsikt att gå sin egen väg för att skapa bättre rekryteringar och hitta de bästa kandidaterna åt sina uppdragsgivare. Med professionell rekrytering och innovativa och lekfulla marknadsföringsstrategier blir du en viktig del för att göra arbetet mer engagerande och effektivt. Vi erbjuder Praktikplats/LIA/APL (med provision och/eller säljtävlingar) inom sälj med höga ambitioner som läser en relevant utbildning. Vår ambition är att kunna erbjuda en del- eller heltidsanställning efter praktikperioden. Verktyg Vi använder iPhone och MacBook Air och arbetar i Callmaker, Zoho, Drive, Metricool, Vidyard, Canva, Instagram, TikTok, LinkedIn, Facebook och Pinterest. Köper även tjänster av t ex Fiverr. Vi håller just nu på att lägga över arbetet på Hubspot och du kommer vara en stor del av den transfereringen 1) Praktik som säljledare: Vi ser gärna 1-2 personer som vill leda, utveckla och analysera säljavdelningen (med handledning av oss såklart) som består av ett team yngre förmågor. Vår ambition är att varva kalla samtal med kreativa vägar och gärna automatisering. Du kommer vara en viktig del i vår tillväxt och expansion av vår försäljningsavdelning och därför jobba tätt ihop med en kreativ marknadsavdelning och ägaren för att skapa spännande och utvecklande affärer. Vi vill välja vägar i tonalitet, kommunikation och marknadsföring som underlättar försäljning av våra rekryteringstjänster. Du kommer arbeta drivande med försäljning och kundbearbetning genom kalla samtal, mailutskick, kundbesök samt analysera andra marknadsstrategier och sätt att kontakta och bygga upp vår kundportfolio. En viktig del i arbetet är att utveckla vår rörliga (video) kommunikation med potentiella kunder och här är din input av högsta vikt. Du kommer få ersättning för din insats genom deltagande i säljtävlingar och/eller provision. Din profil Först och främst driven, effektiv, orädd, positiv, mentalt stark, tålmodig, respektfull, tålmodig och språkligt välutvecklad. Meriterande är studier från eftergymnasiala utbildningar. Du kommer ha bra stöd av oss, men måste vara en strukturerad och engagerad doer med nyfikenhet och entreprenörsförståelse. Det betyder att du inte väntar på att någon ska ge dig en arbetsuppgift eller lösa problemet åt dig. Vi letar efter en praktikant som vill fortsätta vara anställd, fortsätta utveckla våra tidigare kollegors arbete och företagets vision. Du behöver kunna formulera dig väl och vara lite av en "språkpolis" för svenska språket, då struktur och lätthet att hitta/förstå är viktigt för ett litet företag. Du kommer i tid och håller en bra balans mellan fokuserat jobb och friskhet. Vi anser att praktik ska vara en win-win. 2) Praktik som säljare: Vi ser gärna dig som drivs av att sälja på ett respektfullt sätt, bygga relationer och som intresserar sig för beteende, psykologi, påverkan, företagsekonomi och har en naturlig tävlingsinstinkt. Att sälja rekryteringstjänster är en utmaning. Vår ambition är att varva kalla samtal med kreativa vägar och gärna automatisering. Du kommer vara en viktig del i vår tillväxt. Du kommer få ersättning för din insats genom deltagande i säljtävlingar och/eller provision. Du kommer arbeta drivande med försäljning och kundbearbetning genom kalla samtal via en dialer (övervägande delen), prospektering, mailutskick, social selling, sätta upp smarta automatiseringar samt analysera andra marknadsstrategier och sätt att kontakta och bygga upp vår kundportfolio. Vi varvar säljandet med Watersheds Academy som består av företagsekonomi, säljutveckande coachning, marknadsföring och annan kompetenshöjande kunskap. Din profil Först och främst driven, effektiv, orädd, positiv, mentalt stark, tålmodig, respektfull, noggrann och språkligt välutvecklad. Meriterande är studier från eftergymnasiala utbildningar. Du behöver vara en strukturerad och engagerad doer med nyfikenhet och entreprenörsförståelse. Du behöver kunna formulera dig väl och vara lite av en "språkpolis" för svenska språket, då struktur och lätthet att hitta/förstå är viktigt för ett litet företag. Du kommer i tid och håller en bra balans mellan fokuserat jobb och friskhet. Vi anser att praktik ska vara en win-win. Våra värderingar Entrenörstyrt företag med en vilja att zooma ut och våga göra annorlunda, att överraska och snabbare vinna affärer genom toppsäljare, smart och kul marknadsföring, automatisering, event samt kraftfullt relationsbyggande med både kandidater och uppdragsgivare. Praktiklängd Enligt dina studier. Placering Fantastiska Stortorget i Gamla stan, Stockholm

14 mars 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Att hyra ut pensionärer är framtiden
Goveteran KB
Företagssäljare

Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att starta företag, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli franchisetagare! Du behöver inte kämpa ensam med ditt företag när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara företagare, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som franchisetagare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som franchisetagare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som franchiseföretagare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected] Bästa hälsningar Michael Strauss

14 mars 2025
Sista ansökan:
1 september 2025
Area Sales Manager
Hitachi Energy Sweden AB
Företagssäljare

Vill du bidra till Svensk Industrihistoria och känna att din insats och kompetens gör skillnad? Vill du dessutom vara med och skapa en hållbar framtid för vår planet och samtidigt utveckla dig själv och din karriär? Hitachi Energys produktionsenhet i Piteå, Composites, tillverkar kompositdelar till stora elektriska transformatorer, brytare och ställverk för kunder i hela världen. Efterfrågan på våra produkter och tjänster växer kraftigt och vi utökar därför nu vår organisation. Du har nu chansen bli en del av vårt Marknads & Försäljningsteam i Piteå som vår nästa Area Sales Manager. Som Area Sales Manager är du ansvarig för försäljning och support mot nyckelkunder runt om i världen. Detta innebär också ett ansvar för dina kunder gällandes kommersiella frågor samt utvecklingen av våra produkter och tjänster mot kunden. Dina ansvarsområden Bedriva marknads- och försäljningsaktiviteter mot befintliga och nya kunder. Tillsammans med kunden utveckla affären tekniskt och kommersiellt. Representera Hitachi Energy. Självständigt driva utvecklingen inom ditt ansvarsområde samtidigt som du har förmågan att stärka samarbetet inom teamet. Du delar Hitachi Energys grundläggande värderingar kring säkerhet och integritet, vilket innebär att du tar ansvar för dina egna handlingar, dina kollegor och för affärsverksamheten. Din bakgrund Flerårig arbetslivserfarenhet från B2B-sales. Teknisk utbildning i kombination med erfarenhet och intresse. Fördelaktigt om du har en teknisk utbildning, exempelvis teknisk kandidatexamen, yrkeshögskola inom relevant område, alternativt tillgodogjort motsvarande kunskaper från tidigare tjänster. Rollen kräver att du är duktig på att kommunicera och har en god förmåga att skapa tillit i relationer och i nätverk, därmed är goda kunskaper i Svenska och Engelska ett krav (tal och skrift). Du har förmåga att arbeta strategiskt såväl som hantera detaljer, men har alltid ett proaktivt arbetssätt. Vi värderar dina personliga egenskaper högt och ser att du är problemlösare i såväl små som stora utmaningar, samt att du vågar ta beslut och initiativ. Vad vi erbjuder Kollektivavtal Flexibla arbetstider Företagshälsovård och frskvårdsbidrag Fantastiska karriärmöjligheter inom Hitachi Energy, inom Sverige såväl som globalt Utbildningar och kurser som bidrar till personlig och professionell utveckling Diversifierat företag med över 70+ nationaliteter representerade inom den svenska organisationen Kompletterande bidrag vid föräldraledighet Förmånsportal med över tusen förmåner och rabatter  Ytterligare förmåner kan vara kopplade mot den specifika tjänsten Mer om oss Ta chansen att bli en del av ett världsledande och teknikledande företag och ge dig själv obegränsade karriärmöjligheter genom att ansöka till denna tjänst! Ansök redan idag. Vi går igenom ansökningarna löpande och annonsen kan därmed komma att stängas utan förbehåll. För frågor rörande tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef Åke Persson, [email protected]. Fackliga representanter – Sveriges Ingenjörer: Håkan Blomquist, +46 107-38 31 52; Unionen: Tomas L. Gustafsson, +46 107-38 27 47; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. Övriga frågor kan ställas till Talent Acquisition Partner [email protected]

13 mars 2025
Sista ansökan:
8 september 2025
Chef Företagsförsäljning Blomsterlandet

Som Sveriges ledande blomsterhandel är Blomsterlandet en viktig aktör för företag inom trädgårdsodling och växter. Vi tillhandahåller växter, blommor och tillbehör till många företag i olika former; från planteringar för kommuner och kyrkogårdar till att stödja trädgårdsmästare och trädgårdsarkitekter med deras projekt. Vi är måna om att skapa hållbara affärslösningar och stärka långsiktiga kundrelationer där kundernas behov och preferenser alltid står i centrum. Om tjänsten Som Chef Företagsförsäljning får du det övergripande ansvaret för att driva och optimera vår företagsförsäljning. Du arbetar operativt tillsammans med våra butiker och andra avdelningar för att säkerställa en effektiv integration av våra försäljningskanaler. Tillsammans med ditt team arbetar du nära vår inköpsavdelning och logistik för att säkerställa att vi har rätt produkter för våra företagskunder och kan leverera på ett smidigt sätt. Du rapporterar till Blomsterlandets Sortiment- och inköpschefen och är en del av ledningsgruppen för avdelningen. Ditt uppdrag är att utveckla erbjudanden och lösningar som möter kundernas behov, både nu och i framtiden. Försäljningen sker i teamet men även i butiksled, och vi ser de digitala gränssnitten som en viktig möjliggörare för enkla och smidiga köp. Dina ansvarsområden Du ansvarar bland annat för att: Analysera försäljningsdata och identifiera förbättringsområden för att optimera försäljningen. Säkerställa att Blomsterlandets B2B-verksamhet drivs effektivt och inom givna riktlinjer. Du kommer att ha ett stort fokus på hållbarhet och ser till att vår verksamhet bedrivs på ett hållbart sätt, vilket är centralt för oss. Arbeta med hållbarhet som en naturlig del av affären. Vi alltid följer lagar, regler och interna arbetssätt för att upprätthålla hög kvalitet. Ständigt förbättra B2B-försäljningsorganisationen, där du identifierar och driver tvärfunktionella förbättringar för att effektivisera våra arbetsprocesser. Vem är du? Vi söker dig som har flera års erfarenhet av B2B-försäljning, gärna från liknande branscher. Har du arbetat med växter och färskvaror är det en fördel, men inte ett krav. Du kan lätt växla mellan operativa frågor och långsiktig affärsutveckling. Du brinner passionerat för kunden och att genom försäljningsinsikter ta fram anpassade lösningar. Kundnöjdhet är något du värderar högt, och du förstår vikten av långsiktiga affärsrelationer. Du är van vid att fatta datadrivna beslut och analysera resultat för att fatta korrekta beslut framåt. Som ledare är du en lagspelare som gillar att coacha ditt team, men även samarbeta tvärfunktionellt med andra avdelningar för att utveckla företaget framåt. Erfarenhet av verktyg som IFS, QlikSense och avancerade Excel-funktioner är meriterande, och du brinner för att utveckla både affären och kundrelationerna. Ansök nu och bli en del av vårt team! Är du redo att ta nästa steg i din karriär och göra skillnad i ett företag som blomstrar? Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt dock senast den 2024-04-50. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Våra rötter Blomsterlandet startades 1986. Vi kombinerar det stora kedjeföretagets styrka med den lokala butikens personliga engagemang. Blomsterlandet erbjuder växter för hem och trädgård samt interiörprodukter och trädgårdstillbehör.Vår verksamhet har omkring 900 medarbetare och omsätter cirka 2 miljarder kronor. Blomsterlandet drivs av S-Invest Trading AB och ägs av Stena Adactum, vilka tillhör Stena-Sfären. Väx med oss! På Blomsterlandet får du vara en del av ett växande och passionerat team som har ett stort engagemang för allt som har med trädgård och växtliv att göra. Vi erbjuder en arbetsmiljö där kreativitet, samarbete och innovation står i centrum, och där varje medarbetare spelar en avgörande roll för vår framgång. Du kommer att ha stora möjligheter att påverka och du kommer att fa en spännande, strategisk och utvecklande roll hos oss.

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Gymansvarig
Svenska N'ergy AB
Företagssäljare

WHO, Folkhälsomyndigheten och regeringens utredare är alla överens: vi sitter still för mycket, övervikten ökar och psykisk ohälsa som depression blir allt vanligare. Men det finns en enkel lösning som gör underverk för både kropp, hjärta och hjärna – rörelse! Forskningen är tydlig, och på STC vill vi vara en del av lösningen genom att få fler människor i rörelse. Men vi behöver din hjälp! Vi söker nu en Gymansvarig på 100% som vill ta ansvar för att driva tillväxten på våra viktigaste gym i Kungälv och utveckla vårt ledarskap i linje med vår mission och värdegrund. Ditt uppdrag Som Gymansvarig har du ett helhetsansvar för den dagliga driften, servicen och tillväxten och rapporterar till Distriktschefen. Du ansvarar för att säkerställa en utmärkt medlemsupplevelse, coachar och utvecklar ditt team samt ser till att gymmet är väl underhållet. Tillsammans med ditt team av gymvärdar driver du schemaläggning, bemanning och försäljning för att inspirera fler människor att komma i rörelse men inkluderar inte personalansvar. Du följer också upp gruppträning och personlig träning i nära samarbete med din distriktschef och gruppträningsansvarig (GTA) samt central träningschef. Din roll är central för gymmets utveckling och framgång, och du har ett helhetsperspektiv som täcker allt från daglig drift till långsiktig tillväxt och medlemsnöjdhet. Din roll kommer vara operativt aktiv där du befinner dig nära medlemmen för bästa service. Observera att arbetstiden kommer att vara schemalagd under dagtid, kvällstid samt under helger. Detta innebär att flexibilitet kring arbetstider är ett krav för tjänsten. Du förväntas kunna anpassa dig till ett varierande schema och vara tillgänglig för arbete under olika tidpunkter för att möta verksamhetens behov och säkerställa en hög servicenivå för våra medlemmar. Vem är du? Som person drivs du av att inspirera andra och har en stark känsla för service och ledarskap. Du trivs i en dynamisk miljö där du har möjlighet att påverka och utveckla både ditt team och gymmets verksamhet. Med en positiv och lösningsorienterad inställning är du duktig på att bygga relationer, såväl internt som externt, och du har en förmåga att engagera både medarbetare och medlemmar. Du har en förmåga att växla mellan operativa och strategiska uppgifter och känner dig bekväm med att ta initiativ och fatta beslut. Du är en naturlig ledare som inte bara motiverar andra utan också ständigt utvecklar dig själv och söker nya sätt att förbättra och effektivisera arbetet. Du har också en stark affärsmässig förståelse och förmåga att identifiera tillväxtmöjligheter, samtidigt som du alltid sätter medlemmarnas upplevelse i första rummet. Krav: God förmåga att arbeta resultatinriktat med fokus på försäljning och medlemsnöjdhet. Vana att arbeta med schemaläggning och personalplanering. Talar och skriver flytande på svenska och engelska. B-körkort Meriterande: Erfarenhet av att arbeta som team lead, gärna inom tränings-, service- eller detaljhandelsbranschen. Erfarenhet av att leda och coacha personal. Om STC Glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap är värdeorden som präglar våra 215 gym som finns från Trelleborg i söder till Åre i norr. STC sysselsätter över 1500 medarbetare och ingår sedan 2018 familjeägda Axel Johnson-koncernen genom vår majoritetsägare Novax Gym Holding. Hälsan är det viktigaste vi har, därför är ett friskare liv STC:s självklara målsättning. Regelbunden träning är en av nycklarna till rummet där alla känner styrka, kondition och inte minst en ökad livslust. Resan dit startar på våra klubbar där det personliga mötet mellan personal och medlemmar är viktigt. Att hjälpa, serva och ge goda råd till de som besöker våra gym är en del av vardagen. Med engagemang och kunskap ger vi våra medlemmar stöd på vägen till ett friskt och hållbart liv. Varför STC? Om du vill vara med på en spännande tillväxtresa och få chansen att spela en nyckelroll i en organisation som verkligen gör skillnad i människors liv, så är STC bolaget för dig. Vi har en stark kultur där vi delar passionen för en aktiv och hälsosam livsstil men där vi även värdesätter att ha roligt tillsammans! Låter detta som ett jobb för dig? Då är vi jätteintresserade av att veta lite mer om dig. Vi kommer att göra urval löpande tills vi hittar vår nya stjärna! Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Terese Sahlin Holmqvist på [email protected]. Sista ansökningsdag: 2024-03-16

12 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025