Customer Service Agent till Dun & Bradstreet
Bravura Sverige AB
Övriga handläggare

Om rollen Vi söker nu en engagerad Customer Service Agent till kundserviceteamet Business Domestic hos Dun & Bradstreet. I det här teamet ligger det fokus på företagets risk- och kredittjänster samt tryckta produkter. Rollen innebär att bidra till att skapa en så bra serviceupplevelse genom att hantera inkommande förfrågningar via telefon, mejl och chatt, och att arbeta proaktivt för att identifiera lösningar som förbättrar kundernas upplevelse och verksamhet. Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir initialt anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Dun & Bradstreet, med möjlighet till överrekrytering. Om företaget Dun & Bradstreet är ett globalt företag som tillhandahåller data, analyser och insikter för att hjälpa andra företag att fatta informerade beslut. Med en lång historia inom affärsinformation är företaget särskilt känt för sin omfattande databas över företag världen över, samt sitt arbete med kreditvärdering, riskbedömning och affärsanalys. Företaget värdesätter ett starkt samarbete, högt ansvarstagande och en positiv atmosfär där de ofta skrattar tillsammans – allt medan de upprätthåller den höga standard som förväntas av dem. Arbetsuppgifter Som Business-to-Business (B2B) Customer Service Agent är ditt huvudsakliga ansvar att ge högkvalitativ service och support till företagskunder, med fokus på att arbeta mot höga kvalitetsmål som kundnöjdhet, kort hanteringstid och en djup förståelse för deras kunders behov. En viktig del av arbetet är att bygga långsiktiga relationer med kunder, förstå deras verksamhet och bidra till deras framgång. Du kommer också samarbeta med interna team för att säkerställa att kundernas behov hanteras på bästa sätt. Som en del av teamet Business Domestic blir du en del av ett sammansvetsat team på 10 personer. Tillsammans arbetar ni nära för att hantera de dagliga uppgifterna, som inkluderar: Hantering av ärenden relaterade till fakturafrågor, exempelvis att förklara vad kunden har blivit fakturerad för eller att tillhandahålla de en fakturakopia. Rollen kommer även innebära ett nära samarbete med ekonomiavdelningen för att lösa fakturafrågorna. Hantering av kunders orderbestridanden, såsom att bestrida en faktura eller att kunden anser sig ha blivit felaktigt debiterad för en vara och så vidare. Support för företagets tjänster och produkter. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Kundtjänsterfarenhet eller erfarenhet av ett serviceyrke med hantering av olika system. Telefonvana God dator- och systemkunskap. Bekväm med att navigera i en Microsoft-baserad miljö. Obehindrade kunskaper i svenska både tal och skrift Ett intresse för nya utmaningar och förmågan att tänka i nya banor En lösningsorienterad inställning och trivs i en vardag med högt tempo och variation Vi söker dig som är strukturerad och har ett öga för detaljer. Du arbetar metodiskt och noggrant, vilket säkerställer att inget lämnas åt slumpen. Din precision och förmåga att hålla hög kvalitet i ditt arbete är avgörande för att lyckas i rollen.  Meriterande Tidigare arbete mot målsättning med goda resultat Tidigare arbete inom kundservice med inriktning mot finans Arbetat i Salesforce Övrig information Start: 19:e maj 2025 Plats: Solna (hybrid men minst två dagar på kontoret i veckan) Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer +46 72-143 91 82. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

14 april 2025
Sista ansökan:
24 september 2025
Utredare / Administratör till Ellevio!
Clevry Sweden AB
Övriga handläggare

Ellevio är ett av Sveriges största elnätsföretag med cirka 700 medarbetare i Stockholm och Karlstad. Våra värderingar pålitlighet, engagemang och utveckling styr allt vi gör. Genom långsiktiga satsningar och nya innovativa lösningar möjliggör vi energiomställningen och att Sveriges klimatmål kan uppnås. Med en pålitlig och stabil eldistribution skapar vi förutsättningar för att lamporna i hemmen lyser, att kylskåp och rulltrappor fungerar och att företag kan producera sina varor – 365 dagar om året, dygnet runt. Vi förbättrar därigenom livskvaliteten i nära 960 000 hem och företag och för samhället i stort. Din roll Du kommer i rollen som utredare tillhöra gruppen Kundavtal. Du blir en av flera utredare och kommer att arbeta administrativt med olika typer av ärenden inom flytt- och leverantörsbytesprocesserna. I det dagliga arbetet kommer du bland annat teckna elnätsavtal, göra utredningar gällande kundinformation, ta fram rapporter/statistik och arbeta med avvikelsehantering. Rollen innebär även att ha kontakt med fastighetsägare, elhandelsbolag och samarbetspartners via mail och telefon. I ditt arbete ingår att samarbeta med kollegorna i teamet och i andra delar av organisationen. Du kan också involveras i pågående utvecklings- och processförbättringsarbete. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du är anställd av Clevry och arbetar som konsult hos Ellevio.    Önskat startdatum: omgående Omfattning: Heltid, kontorstider Placering: Valhallavägen, Stockholm (möjligheter att arbeta hemifrån cirka 2 dagar i veckan) Anställningsform: konsultuppdrag till årsskiftet med chans till förlängning    Din profil Vi ser gärna att du som söker har tidigare administrativ erfarenhet. Du har exempelvis arbetat som handläggare eller utredare innan, gärna i kombination med någon tidigare kundfokuserad roll. Du har god tidigare systemvana. Det är meriterande ifall du har en akademisk examen. Du besitter en hög social kompetens och håller gärna i kontakter med såväl kunder som kollegor. Du är även en skicklig och självgående problemlösare med god analytisk förmåga. Vi sätter värde på din förmåga att ta initiativ och att agera som en hjälpsam lagspelare i teamet. Du har ett positivt förhållningssätt samt är strukturerad och effektiv i arbetet. Dessutom uttrycker du dig mycket väl i svenska och engelska (tal och skrift). Det är viktigt att du bidrar med ditt personliga ledarskap där noggrannhet och hög servicekänsla är ledorden. För slutkandidat utförs bakgrundskontroll. Vi tillämpar en löpande urvalsprocess och välkomnar din ansökan redan idag! Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Ellevio med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.  Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

10 april 2025
Sista ansökan:
27 september 2025
Customer Service Agent till branschledande företag
Bravura Sverige AB
Övriga handläggare

Om rollen Vi söker nu en engagerad Customer Service Agent till kundserviceteamet Business Domestic för vår kunds räkning. I det här teamet ligger det fokus på företagets risk- och kredittjänster samt tryckta produkter. Företaget värdesätter ett starkt samarbete, högt ansvarstagande och en positiv atmosfär där de ofta skrattar tillsammans – allt medan de upprätthåller den höga standard som förväntas av dem. Rollen innebär att bidra till att skapa en så bra serviceupplevelse genom att hantera inkommande förfrågningar via telefon, mejl och chatt, och att arbeta proaktivt för att identifiera lösningar som förbättrar kundernas upplevelse och verksamhet. Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir initialt anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget, med möjlighet till överrekrytering. Arbetsuppgifter Som Business-to-Business (B2B) Customer Service Agent är ditt huvudsakliga ansvar att ge högkvalitativ service och support till företagskunder, med fokus på att arbeta mot höga kvalitetsmål som kundnöjdhet, kort hanteringstid och en djup förståelse för deras kunders behov. Samtidigt strävar företaget efter att automatisera sina processer och kontinuerligt förbättra deras arbetssätt. En viktig del av arbetet är att bygga långsiktiga relationer med kunder, förstå deras verksamhet och bidra till deras framgång. Du kommer också samarbeta med interna team för att säkerställa att kundernas behov hanteras på bästa sätt. Som en del av teamet Business Domestic blir du en del av ett sammansvetsat team på 10 personer. Tillsammans arbetar ni nära för att hantera de dagliga uppgifterna, som inkluderar: Hantering av ärenden relaterade till fakturafrågor, exempelvis att förklara vad kunden har blivit fakturerad för eller att tillhandahålla de en fakturakopia. Rollen kommer även innebära ett nära samarbete med ekonomiavdelningen för att lösa fakturafrågorna. Hantering av kunders orderbestridanden, såsom att bestrida en faktura eller att kunden anser sig ha blivit felaktigt debiterad för en vara och så vidare. Support för företagets tjänster och produkter. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Kundtjänsterfarenhet eller erfarenhet av ett serviceyrke med hantering av olika system. Telefonvana God dator- och systemkunskap. Bekväm med att navigera i en Microsoft-baserad miljö. Obehindrade kunskaper i svenska både tal och skrift Ett intresse för nya utmaningar och förmågan att tänka i nya banor En lösningsorienterad inställning och trivs i en vardag med högt tempo och variation Vi söker dig som är strukturerad och har ett öga för detaljer. Du arbetar metodiskt och noggrant, vilket säkerställer att inget lämnas åt slumpen. Din precision och förmåga att hålla hög kvalitet i ditt arbete är avgörande för att lyckas i rollen. Meriterande Tidigare arbete mot målsättning med goda resultat Tidigare arbete inom kundservice med inriktning mot finans Arbetat i Salesforce Övrig information Start: 19:e maj 2025 Plats: Solna (hybrid men minst två dagar på kontoret i veckan) Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer +46 72-143 91 82. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

7 april 2025
Sista ansökan:
24 september 2025
Handläggare
Eeze Consulting AB
Övriga handläggare

Om företaget Vår kund är en av Sveriges ledande aktörer inom försäkrings- och trygghetslösningar. Med en stark värdegrund och ett fokus på kundens bästa arbetar de för att skapa långsiktiga och hållbara lösningar för både privatpersoner och företag. Företaget är känt för sin stabilitet, sitt engagemang för samhällsansvar och sin inkluderande arbetsmiljö. Om rollen Som handläggare kommer du att arbeta med anslutning och avslut av arbetsgivare som tecknar eller avslutar kollektivavtal. Du kommer även att hantera inkommande mejl i gruppmejllådor, uppdatera adressuppgifter samt bemanna en telefonslinga. I dag består teamet av tre personer, och du kommer att arbeta i en strukturerad miljö där noggrannhet och service står i fokus. Kvalifikationer 1-3 års erfarenhet av administrativt arbete God kommunikationsförmåga i svenska, både i tal och skrift Förmåga att arbeta strukturerat och noggrant Erfarenhet av att hantera kundkontakter via mejl och telefon är meriterande Om dig Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och serviceinriktad. Du trivs med administrativa arbetsuppgifter, har en god kommunikativ förmåga och arbetar lösningsorienterat. Som person är du ansvarstagande, självgående och samarbetar väl med andra för att skapa en positiv arbetsmiljö. Startdatum: 28 april 2025 Slutdatum: 31 december 2025 Omfattning: 100% Plats: Stockholm (25% remote) Språk: Svenska För att bli aktuell för rollen krävs ett godkänt utdrag ur Polisens belastningsregister eller motsvarande kontroll för konsulter hemmahörande i annat land. Låter detta som en spännande möjlighet för dig? Välkommen med din ansökan!

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Servicerådgivare till kund i Göteborg!
Fordonsakademin Sverige AB
Övriga handläggare

Om tjänsten Vi söker en engagerad Servicerådgivare till vår kund i Göteborg som är en auktoriserad återförsäljare av Volkswagen. I rollen kommer du att arbeta i framkant med relationer och service, och säkerställa att våra kunders behov möts med högsta kvalitet. Du blir en del av ett dynamiskt team som strävar efter att leverera en världsledande kundupplevelse. Ansvarsområden som Servicerådgivare Ge professionell rådgivning och vägledning till kunder om bilservice och reparationer. Hantera bokningar och planera servicebesök på ett effektivt sätt. Fungera som en länk mellan kunden och verkstaden för att säkerställa nöjda kunder. Uppdatera kunder om status och förväntad leveranstid på fordon. Din Profil: Vi söker dig som är serviceinriktad och har en bakgrund inom kundservice eller rådgivning helst inom fordonssektorn. Du är kommunikativ och gillar att arbeta i en miljö där kundnöjdheten står i fokus. Erfarenhet av arbete inom fordonsindustrin är meriterande. God förmåga att kommunicera både i tal och skrift på svenska och engelska. Kundcentrerad med en lösningsorienterad inställning. B-körkort är ett krav. Vad företaget erbjuder Hos företaget i Göteborg får du möjlighet att arbeta med en av världens mest erkända varumärken inom fordonsindustrin. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med fokus på kontinuerlig utveckling och fortbildning. Attraktiva anställningsvillkor inkluderande konkurrenskraftig lön, förmåner, och möjlighet att växa inom företaget ingår i rollen. AnsökningsprocessVi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, då urval sker löpande. För frågor om tjänsten, vänligen kontakta Karwan via mail: [email protected] Om FordonsakademinFordonsakademin är specialiserade på att förse fordonsbranschen med rätt kompetens genom rekrytering, bemanning och utbildning. Vi är en del av Arenakoncernen, och finns representerade på över 160 orter i Sverige. Vi strävar efter att bidra till en kompetenshöjning inom branschen och säkerställa att arbetsgivare matchas med rätt medarbetare.

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Hyresadministratör sökes till Telge, Södertälje!
Arena Personal Sverige AB
Övriga handläggare

På uppdrag av kund söker vi en hyresadministratör till Telge! Om tjänsten: Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med hyresjuridiskt arbete. Du ska ha en avslutad socionomexamen och erfarenhet av att arbeta med försörjningsstöd och biståndshandläggning för enskilda klienter. Du ska ha erfarenhet av att hantera svåra samtal. Du behöver vara initiativrik, driven, ha gott ordningssinne samt vara resultat- och lösningsorienterad. Du ska ha ett stort engagemang för service, ansvar och att arbeta med människor. Vidare är en god kommunikativ förmåga en nyckelkompetens i denna roll. Ansvarsområde och befogenheter: Som hyres administratör arbetar du med att driva hyresjurdiska arbete kopplat hyresskulder. Erfarenhet och kompetens: Avklarad socionomexamen Erfarenhet av att arbeta som hands Erfarenhet av datasystem samt goda kunskaper i Officepaketet Mycket goda kunskaper i att uttryckas sig i tal och skrift God förståelse om juridiska processer kring boendefrågor Arbetsuppgifter: Hantering av hyresjuridiska frågor Inriktning på hyresskulder och samarbete med inkasso Uppsägningar och hantering av kommunikation med hyresgäster Stödja hyresgäster med avbetalningsplaner. Övrigt: Uppdraget är i Södertälje. Inledningsvis tecknas avtal om 6 månader, men med stor chans till förlängning. Start omgående! Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

19 februari 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Junior Handläggare Stockholm - start omgående!
Sway Sourcing Sweden AB
Övriga handläggare

Är du noggrann, strukturerad och trivs med administrativa arbetsuppgifter? Vill du vara en del av ett engagerat team där du gör skillnad varje dag? Då kan det här vara rollen för dig! Om tjänstenVi söker en handläggare för kunds kundservice med fokus på att hantera inkommande brevreturer. Ditt huvudsakliga ansvar är att sortera och vidareförmedla returer samt säkerställa att adressuppgifter är korrekta. Rollen innefattar även att hantera inkommande e-post och administrera information i våra system. Arbetsuppgifter: Hantera och sortera inkommande brevreturer. Uppdatera och säkerställa korrekta kunduppgifter i olika system. Administrera inkommande e-post med fokus på noggrannhet och effektivitet. Vem är du? Du är en person som: Gillar att arbeta strukturerat och noggrant. Har en positiv inställning och är en prestigelös lagspelare. Är målmedveten och drivs av att nå uppsatta mål. Kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av liknande administrativa uppgifter. Godkänd gymnasieutbildning Grundläggande IT-kunskaperoch vana att arbeta i olika system. Förmåga att arbeta självständigt och kvalitetsäkert Vi erbjuder Du blir en del av ett dynamiskt och engagerat team där vi värderar arbetsglädje, samarbete och personlig utveckling. Här får du möjlighet att bidra till en viktig verksamhet samtidigt som du utvecklar dina egna färdigheter. Start: OmgåendeOmfattning: Heltid 100%Placering: Centrala Stockholm Vill du bli en del av vårt team och göra skillnad? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig. Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

15 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025