Collection Advisor till Coeo

På coeo är vi övertygade om att allt börjar med människor. Vi vågar utmana gamla sanningar och är nyfikna på att testa nya idéer. Nu står våra dörrar öppna för både dig som besitter tidigare erfarenhet eller dig som vill utvecklas i en ny roll som rådgivare. Vi söker efter dig som vill vara en del av coeos resa! I rollen som rådgivare kommer du att vara en viktig del av det lag som hjälper våra kunder att driva hanteringen av fordringar och du ansvarar för hela inkassokedjan. Genom kundmöten telefon och chat kommer du arbeta i nära dialog med våra kunder och gäldenärer. Du arbetar proaktivt, lösningsorienterat och relationsbyggande för att hjälpa människor att bli skuldfria. Det är ett utmanade arbete som ställer höga krav på att kunna kombinera ett empatiskt bemötande med förhandling för att kunna komma fram till en bra lösning.Du har ett stort eget ansvar och planerar och prioriterar ditt arbete tillsammans med övriga kollegor. Tillsammans når vi både dina personliga och coeos visioner! Personliga egenskaper Vi söker både dig som har erfarenhet från branschen samt dig som inte kommer ifrån branschen men har god service- och kundvana med dig ifrån tidigare arbeten. Du behärskar både svenska och engelska i tal ock skrift - behärskar du ytterligare språk är det en merit. Du kombinerar ett starkt driv och resultatfokus med ödmjukhet och relationsbyggande. Du är nyfiken och utmanar dig själv och andra genom att ha ett proaktivt förhållningssätt. Du har förmågan att fatta tuffa beslut och förmedla/förklara dessa på ett professionellt, förtroendeingivande och pedagogiskt sätt. Du har en god samarbetsförmåga att trivs att arbeta i grupp. Coeo erbjuder dig en arbetsplats där människan och kulturen på bolaget värderas högt. Vi vill skapa de bästa förutsättningarna för dig att må bra och göra bra. Eftersom människor har olika behov ser vi att alla hos oss behöver vara just nyfikna och intresserade av varandra. Vi lyssnar in och omvärderar kontinuerligt. Vi tror på mångfald, att olikheter berikar och att du är en viktig framgångsfaktor. Hos oss kan alla vara som de är och hur vi har det tillsammans är viktigt på riktigt. När du börjar hos oss kommer du att utbildas för att ha rätt förutsättningar att lyckas och utvecklas i ditt nya jobb som Collection Advisor, oavsett vilken bakgrund du har. Utbildningen varvar teori med praktiskt jobb tillsammans med erfarna kollegor i ett av våra team. Din kunskap gör skillnad för oss och våra kunder och du ansvarar för att utveckla dig själv och vår affär varje dag. I vårt fina kontor är beläget på Arena Platinan i centrala Göteborg bjuder vi på frukost varje morgon. Vi erbjuder möjlighet till hem och distansarbete och har självklart goda anställningsförmåner med pension, träning på arbetstid och subventionerad lunch. Du får arbeta i en miljö där vi gör och testar mer än tänker och planerar och där nyfikenhet och drivet av att hitta de bästa lösningarna står i centrum. Vi är redan ett härligt team på plats som längtar efter att få välkomna en ny kollega! Coeo Inkasso AB är en del av coeo Group, som har sitt huvudkontor i Tyskland. Totalt finns coeo representerat i 7 länder, där vi i Sverige utgår från Göteborg. Vi är övertygade om att kombinationen av att använda avancerad teknologi tillsammans med ett stort fokus på att hjälpa människor är en framgångsfaktor. Vårt mål är tydligt: snabbt återställa balans och vi gör det med en vänlig, kompetent och personlig touch vid varje steg. Hos oss får du kombinationen av storföretagets kapacitet, medelstor företags flexibilitet och fintech-startupens anda. ÖVRIG INFORMATION Arbetstider och start: Heltid med fast månadslön. Arbete måndag-fredag. Start efter överenskommelse. Typ av uppdrag: Rekrytering eller konsultuppdrag. Plats: Göteborg I denna rekrytering samarbetar coeo med A-hub. Så kontakta oss gärna för mer information [email protected]. Vi gör löpande urval till tjänsten - så tveka inte på att söka!

25 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Servicemarknadssäljare - Scania Sverige AB, Gästrikland

Spännande utmaningar finns i en region på tillväxt och vi söker nu en Servicemarknadssäljare. Transportbranschen är en spännande fas och vi på Scania ser en stor möjlighet i att lösa våra kunders behov och samtidigt utveckla och växa vår serviceaffär. Som en del i detta söker vi nu en Servicemarknadssäljare till Region Gävleborg/Dalarna, placeringsort är Gävle. Servicemarknadssäljarens huvudsakliga ansvar är att proaktivt marknadsföra och sälja Scanias alla tjänster och serviceprodukter för att få in mer jobb i verkstaden. Du ansvarar även för att uppfylla affärsmässiga samt finansiella mål och därigenom bidra till Scanias lönsamma tillväxt. Uppdrag Rollen kommer att fokusera på potentialet hos kunder med fordon i drift och där fordonet redan har sålts. Exempel på uppgifter och försäljningstillfällen: Underhåll och reparationsavtal till kunder utan avtal kunder med egen verkstad där det finns potential att tillhandahålla reservdelar eller överta verkstadsaktiviteter återvinna förtroende hos kunder som ej använder våra verkstadstjänster. Få dem att se värdet i att använda auktoriserade serviceverkstäder som arbetar med servicebehov från fordonskontroller av myndigheter. Sälja Fleet Management för att stötta kunderna i effektivt användning av fordonsflottan. Arbeta för att vi tar hand om släp och påbyggnationer för kundens fordon. Att fokusera på kunden, förstå och omvandla deras behov till värdeskapande lösningar samt att upprätthålla en positiv märkesimage är också viktiga aspekter i rollen. Bidra till att identifiera potentiella kunder och skapa försäljningsmöjligheter där Scania kan ge värde till kunden och vara lönsamma. Att verka för ett positivt samarbete med kollegorna på serviceverkstäderna och övrig försäljning där alla driver åt samma håll och hjälps åt. Din profil Vi vill att du har erfarenhet från säljande roller och/eller kundbearbetning. Vi ser gärna att du är van att arbeta systematiskt med försäljning och har en känsla för affärer. Det är en stor fördel om du har kännedom om vårt produktutbud och om våra tjänster samt en god förståelse för våra kunder, branschen och verkstadsdrift. Du är van att arbeta självständigt såväl som i grupp och du har en hög social kompetens. Körkortsbehörighet minst B, gärna CDE. Ytterligare information Här du några frågor - vänligen kontakta: Återförsäljarchef Johan Engstrand , telefon +46107066704 eller Service Manager Pär Fahlen, telefon +46107066513 Ansökan Din ansökan ska innehålla personligt brev, CV och betygskopior. Sista ansökningsdatum är 24 maj 2024. Intervjuer sker löpande. Vi använder tester i vår urvalsprocess och en bakgrundskontroll kan komma att genomföras under processen. Välkommen med din ansökan! Scania Sverige AB är ett bolag inom Scaniakoncernen, och distributör för Scanias produkter och tjänster på den svenska marknaden. Scania Sverige ansvarar för ett brett produkt- och tjänsteutbud inklusive försäljning och service via ett återförsäljarnät med 90-talet Scaniaanläggningar och 2 000 medarbetare, varav knappt 1 000 personer i den egna återförsäljarverksamheten i storstadsregionerna Stockholm, Göteborg och Malmö samt inom Gävleborg, Dalarna, Södermanland och Västmanland. Huvudkontoret ligger i Stockholm, Kungens Kurva. 2022 registrerade Scania Sverige 2 462 tunga fordon till en marknadsandel på 40,6%, därtill registrerade Scania Sverige 239 Scaniabussar.

25 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Servicehandläggare till Sundbyberg Avfall och Vatten

Är du en stjärna på service? Är du öppen och engagerad och brinner för att göra skillnad? Då kan du vara den vi söker! Vi söker nu en kollega till vårt engagerade team på enheten Kommunikation och service. Om tjänsten Servicecenter är den primära ingången till bolaget för våra kunder, leverantörer och samarbetspartners. Servicecenter kännetecknas av hög tillgänglighet, professionellt bemötande och bred kompetens. Vi har kundens fokus och strävar efter att ge så bra service som möjligt oavsett om kontakten sker via telefon, mejl eller e-tjänst. Som servicehandläggare ger du information och vägledning och du är expert på vad som händer i bolaget, vem som ansvarar för vad och kan snabbt guida och hjälpa. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att: - Ta emot och registrera felanmälningar och synpunkter på telefon, mejl och e-tjänster - Svara på frågor angående avfall, vatten och avlopp - Hantera relaterade arbetsuppgifter inom servicecenter, administration, entreprenörsuppföljning och statistik. Vårt erbjudande Hos oss får du arbeta med ca 50 engagerande medarbetare som trivs och har roligt tillsammans. Vi har en arbetskultur där vi hjälper och stöttar varandra. För oss är det viktigt att kunna kombinera arbetsliv och privatliv där det finns utrymme för dina prioriteringar. Vi erbjuder därför en tillsvidareanställning med en flexibel arbetsvardag med möjlighet att välja var du vill jobba upp till två dagar i veckan. Är det här du? För att trivas som servicehandläggare behöver du tycka om att hjälpa andra människor och ha erfarenhet av relationsskapande arbete med mycket kundkontakt. Du är en lagspelare som har tålamod, är pedagogisk och tillmötesgående i ditt bemötande. Det är viktigt att du vågar ta egna initiativ och att du är strukturerad och noggrann och ansvarar för att ta dina uppgifter i mål. Du har mycket god datorvana och söker och delar information och håller dig hela tiden uppdaterad. Du är lösningsorienterad och försöker alltid se möjligheter och har lätt att anpassa dig efter nya förutsättningar. Du är inte rädd för att fråga, är en fena på att söka information och du delar frikostigt med dig av den kunskap du själv har till dina kollegor. Rollen innebär mycket samarbete, därför krävs att du har hög social kompetens och skickligt kan navigera och samverka med såväl interna som externa aktörer. Du har gymnasiekompetens och talar och skriver flytande svenska och har grundläggande kunskaper i engelska. Meriterande är kunskap inom systemstöden Nilex och EDP Future. Ansökan Låter det här som en tjänst för dig? Skicka in din ansökan genom att bifoga ditt CV och personliga brev via länken nedan. Sista ansökningsdag är den 22 maj. Vi går löpande igenom inkomna ansökningar och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag är passerad. Bakgrundskontroll kommer att genomföras som en del i rekryteringsprocessen. Har du frågor rörande rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta enhetschef för Kommunikation och service, Malin Ljunggren på [email protected] Om Sundbyberg Avfall och Vatten Bolaget bildades 2017 och vårt uppdrag handlar främst om att möta våra kunders behov. Vi är ett kommunalt bolag som ansvarar för att leverera dricksvatten, omhänderta avloppsvatten samt ta hand om kommunalt avfall med målet att förbättra servicen för kommuninvånare och aktörer i Sundbybergs stad. Bolaget har därmed en viktig och aktiv roll i att bidra till en hållbar utveckling i staden. I ansvaret ingår att uppföra, äga, förvalta och underhålla alla stadens VA- och avfallsrelaterade anläggningar såsom pumpstationer, ledningsnät och stationära sopsugar. Bolaget har en egen driftorganisation som utför allt från mätarbyten till renovering i egen regi.

24 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Tjänstgöring som röstmottagare på valdagen vid EU-valet den 9 juni 2024

Den 9 juni är det EU-val. Nu har du möjlighet att anmäla ditt intresse att jobba som röstmottagare i en av våra vallokaler. Att arbeta som röstmottagare innebär att du medverkar till att valet genomförs korrekt, tryggt och säkert och därför söker vi dig som har en god administrativ förmåga, gillar att möta och hjälpa människor, är noggrann och effektiv och dessutom är över 18 år. I vallokalen arbetar röstmottagare tillsammans med en ordförande och en vice ordförande vilka har arbetsledningsansvar i vallokalen. Tillsammans ansvarar ni för att hjälpa väljare och svara på väljarens frågor om röstning, hålla ordning i lokalen, dela ut valkuvert och ta emot röster samt pricka av i röstlängden. Vallokalerna är öppna för röstning mellan klockan 08:00-21:00. Efter vallokalens stängning räknar ni rösterna och återställer lokalen. Du bör vara inställd på en lång arbetsdag med flera schemalagda raster. I arbetet som röstmottagare ingår även att iordningsställa vallokalen lördagen den 8 juni. Ordförande och vice ordförande: I varje vallokal ska det finnas en ordförande och en vice ordförande. Som ordförande och vice ordförande ska du ha goda kunskaper om val och det är ni som leder arbetet i valdistriktet. Krav på röstmottagare: - Du är noggrann och har ett gott bemötande och god samarbetsförmåga. - Du har goda kunskaper i svenska. Flerspråkighet är meriterande. - För att kunna arbeta som röstmottagare måste du fyllt 18 år senast på valdagen den 9 juni 2024. Du behöver inte vara boende i kommunen för att arbeta som röstmottagare men du måste gå den obligatoriska utbildningen som ingår i förberedelserna för arbetet som röstmottagare. Utbildningen är cirka tre timmar lång och kommer att hållas den 15 och 16 maj, antingen i Kungsängen eller Bro.  Ange i ansökan om du är intresserad av att arbeta som röstmottagare, ordförande eller vice ordförande. Om du blir erbjuden att tjänstgöra som ordförande eller vice ordförande kommer du bli ombedd att lämna in ett utdrag ur belastningsregistret. Ekonomisk ersättning: När du arbetar som röstmottagare får du ett skattepliktigt arvode. Att vara röstmottagare är ett förtroendeuppdrag och inte en anställning. Det utgår även ett arvode för att delta på utbildningen men arvodet för utbildningen erhålles endast om du fullgör tjänstgöringen som röstmottagare. EU-valet infaller under en långhelg. Observera att det inte utgår något extra arvode för obekväma arbetstider. Är du politiskt aktiv? Är du politiskt aktiv och finns med på en valsedel eller om du som person förknippas med ett av de valbara partierna så är du dessvärre inte aktuell som röstmottagare. Rekryteringsprocess: När du skickar in din ansökan kommer valkansliet att behandla den. Vi återkopplar till dig med information om eventuellt arbete eller för kompletterande frågor så snart som möjligt. Rekrytering sker löpande i flera steg och pågår tills alla platser blivit tillsatta. Dina personuppgifter: Valnämnden är ansvarig för att behandlingen av lämnade personuppgifter sker i enlighet med dataskyddsförordningen. Behovet av att valnämnden kan behandla personuppgifter om personer som gjort en intresseanmälan är avgörande för att kunna utföra valadministrativa arbetsuppgifter vid planering och genomförande av val. Vid registrering av intresseanmälan lämnas samtycke till behandling av den sökandes personuppgifter. Läs mer om hur vi behandlar dina personuppgifter här: https://www.upplands-bro.se/kommun-och-politik/sa-arbetar-vi-med/dina-personuppgifter.html

12 april 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Vikarierande handläggare lönegaranti

Välkommen att arbeta hos oss vid Länsstyrelsen i Dalarnas län! Vi samverkar med länets olika aktörer och arbetar mot visionen ”Tillsammans för Dalarnas framtid”. Vi är en viktig länk mellan länet och regeringen, riksdagen och centrala myndigheter. Vi arbetar med frågor som rör miljö, natur, klimat, samhällsbyggnad, social hållbarhet, beredskap och mycket mer. Vår verksamhet gör nytta för hela samhället. Vi vill nu ha din hjälp att göra Länsstyrelsen ännu bättre. Hos oss finns goda möjligheter att förena privatliv med arbetsliv genom flexibla arbetssätt och flertalet uppskattade förmåner såsom; distansarbete upp till 49,9%, lång semester, 28, 31 eller 35 dagar beroende på ålder och löneväxling. Läs mer om vår verksamhet och våra förmåner på Jobba hos oss, Länsstyrelsen Dalarna (lansstyrelsen.se). Beskrivning Vi söker en vikarierande handläggare av lönegarantier till Ekonomienheten där vi arbetar med redovisning och bokslut, projektekonomi, lönegarantier och upphandling. Som handläggare av lönegarantier kommer du att vara en viktig del med att säkerställa att vår handläggning av statliga lönegarantier sker på skyndsamt och rättssäkert sätt samt att utbetalning sker till mottagaren av lönegaranti. Ekonomienheten är en av sju enheter på Avdelningen för verksamhetsstöd och samhällsskydd.   Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av lönegarantihandläggning. Arbetet består av ett antal moment som exempelvis; registrering av lönegarantiärenden i systemet Garanti, utbetalningar, kontroll av försäkran enligt lönegarantilagen, skatteberäkningar, stöd till handläggare på advokatbyråer, slutredovisning till konkursförvaltare, kontakter med lönegarantimottagare etc. Du kommer att arbeta på en enhet där samarbete och prestigelöshet utgör en framträdande roll i vårt förhållningssätt. Även andra arbetsuppgifter inom enheten kan bli aktuella. Kvalifikationer Krav:  - Du har gymnasieexamen - Du har dokumenterad arbetslivserfarenhet av löne- och ekonomiadministration - Du har god datorvana Personliga egenskaper: Du är lyhörd och har lätt för att samarbeta och kommunicera på ett tydligt och lättbegripligt sätt. Du är driftig, initiativrik, kan självständigt prioritera och ansvara för ditt arbete samt har goda administrativa färdigheter. Du tar ett stort eget ansvar för arbetsuppgifterna och förstår vikten av att ge en god service.  Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och referenser. Villkor Tjänsten avser ett vikariat med möjlighet till förlängning.   Länsstyrelsen i Dalarnas län arbetar för att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och för att ge alla lika möjligheter. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet, men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Länsstyrelsen i Dalarnas län har en viktig samordnande roll vid samhällsstörningar och därmed ingår samtliga anställda i kris- och krigsorganisationen. Vissa av våra tjänster är säkerhetsklassade vilket innebär att säkerhetsprövning då kommer att genomföras innan anställning. Vi kan erbjuda medflyttarservice via rekryteringslots Dalarna.

9 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Handläggare till Hojab Utland och Hojab Fakturaservice

Vi söker dig som vill jobba som handläggare genom att hjälpa våra kunder såväl svenska som utländska att erhålla betalning för sina utestående kundfordringar. Tjänsten är delad 50/50 mellan Hojab utland och Hojab fakturaservice vilket innebär en stor variation och utveckling inom rollen. Om rollenI den här rollen blir du del av ett team på 5 personer, som tillsammans arbetar med ärenden/fakturor som ligger både inom och utom Sveriges gränser. Du kommer självständigt ansvara för våra klienters gränsöverskridande ärenden. Detta innebär att du kommer ha löpande kontakter med våra klienter, ombud och samarbetspartners i Sverige och utlandet samt gäldenärer såväl i som utanför Sverige. Du kommer att arbeta i olika internationella ärendeplattformar, samt i våra egenutvecklade system och det är väldigt viktigt att ha en god struktur och ordning i sina ärenden, då det kan vara många som hanteras parallellt. Vem söker vi? För att trivas i rollen ser vi att du som person är flexibel, noggrann och gillar att arbeta på ett strukturerat sätt. Vi ser vidare att du är prestigelös och har lätt för att samarbeta med kunder, samarbetspartners såväl som med dina kollegor. Då det tidvis också kan vara högt tempo ser vi att du har god förmåga att hantera dessa situationer väl och är trygg i din roll. Du är vidare ansvarstagande för ditt arbete och förstår vikten av att det blir gjort på ett noggrant sätt. Du har även: Erfarenhet från en liknande roll eller motsvarande arbetslivserfarenhet Mycket god datorvana och förmåga att sätta dig in i nya system God förståelse för ekonomi Förmåga att kommunicera väl på svenska och engelska, både i tal och skrift Om SveaI 40 år har vi fungerat som finansieringspartner till företag och därigenom hjälpt dem nå och överstiga sina mål! På Svea råder en entreprenöriell anda, flexibilitet och en utpräglad familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna en delaktighet och möjlighet att kunna påverka. På Svea värdesätter vi worklife balance och har en tydlig gräns mellan arbetsliv och privatliv. Vi sitter i nya och fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Välkommen att följa med oss på vår fortsatta resa! AnsökanVi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har frågor om tjänsten går det bra att kontakta Johanna Rooth på [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande och vi önskar tillsätta tjänsten så snart som möjligt, så skicka din ansökan redan idag!

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Handläggare till välkänt bolag!

Brinner du för kundservice och söker ett arbete där du har daglig kontakt med kunder och återförsäljare i kombination med administrativt arbete i ett högt tempo? Vi söker nu handläggare till vår del av kundservice, som hanterar våra serviceavtal på Service Operation-avdelningen. Varmt välkommen med din ansökan! OM FÖRETAGET Här får du jobba på ett av Sveriges största företag inom bilindustrin. Tillsammans jobbar de för att ge människor frihet att röra sig på ett personligt, hållbart och säkert sätt. Företaget är ett ledande märke inom elbilar och står för en hållbar värld som måste förändras. De arbetar ständigt mot utveckling och här finns det goda chanser för just dig att utvecklas inom din karriär. Företagets finns i Södertälje där dem ansvarar för allt från produktplanering, marknadsföring och kommunikation, till service och andra frågor. Vi berättar mer djupgående om företaget vid intervju. OM TJÄNSTEN Service Operations ansvarar dels för kundservice och support, både via mail, telefon och chatt, samt det administrativa flödet gällande serviceavtal och tillhörande tjänster. De är idag ett team på omkring 12 personer som arbetar med avtal från början till avslut. Kunder är privatpersoner, företag, återförsäljare, övriga avdelningar inom företaget samt märkesgruppers försäljnings- och servicefunktioner. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara frågor från våra kunder och återförsäljare gällande serviceavtal. Utöver detta består arbetet också av support till övriga avdelningar inom företaget. Övriga arbetsuppgifter är, handläggning av förlängningar, överlåtelser, kontraktsändringar, fellistor, back-loghantering m.m. VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen har du förmåga att anpassa dig vid snabba förändringar och sätter stort värde i att bemöta kunden på ett professionellt sätt i alla lägen. Som person är du lösningsfokuserad och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ, är ansvarstagande, noggrann och har förmågan att kunna prioritera samt arbeta självgående på ett organiserat och effektivt sätt. Du har tidigare erfarenhet inom kundservice och administration eller har tidigare arbetat som servicerådgivare eller inom servicemarknad. För att trivas i rollen ser vi även att du har ett brinnande intresse och/eller erfarenhet av bilbranschen. Vidare ser vi gärna att du har: En gymnasial utbildning (meriterande om du har en eftergymnasial utbildning) Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Goda dator och systemkunskaper PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: Mer information vid intervju Start: Enligt överenskommelseOmfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Södertälje, Hovsjö (möjlighet till hybrid) Arbetstider: Kontorstider (08.00 - 17.00) VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz! ANSÖKANVi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

28 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Handläggare till välkänt bolag!

Brinner du för kundservice och söker ett arbete där du har daglig kontakt med kunder och återförsäljare i kombination med administrativt arbete i ett högt tempo? Vi söker nu handläggare till vår del av kundservice, som hanterar våra serviceavtal på Service Operation-avdelningen. Varmt välkommen med din ansökan! OM FÖRETAGET Här får du jobba på ett av Sveriges största företag inom bilindustrin. Tillsammans jobbar de för att ge människor frihet att röra sig på ett personligt, hållbart och säkert sätt. Företaget är ett ledande märke inom elbilar och står för en hållbar värld som måste förändras. De arbetar ständigt mot utveckling och här finns det goda chanser för just dig att utvecklas inom din karriär. Företagets finns i Södertälje där dem ansvarar för allt från produktplanering, marknadsföring och kommunikation, till service och andra frågor. Vi berättar mer djupgående om företaget vid intervju. OM TJÄNSTEN Service Operations ansvarar dels för kundservice och support, både via mail, telefon och chatt, samt det administrativa flödet gällande serviceavtal och tillhörande tjänster. De är idag ett team på omkring 12 personer som arbetar med avtal från början till avslut. Kunder är privatpersoner, företag, återförsäljare, övriga avdelningar inom företaget samt märkesgruppers försäljnings- och servicefunktioner. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara frågor från våra kunder och återförsäljare gällande serviceavtal. Utöver detta består arbetet också av support till övriga avdelningar inom företaget. Övriga arbetsuppgifter är, handläggning av förlängningar, överlåtelser, kontraktsändringar, fellistor, back-loghantering m.m. VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen har du förmåga att anpassa dig vid snabba förändringar och sätter stort värde i att bemöta kunden på ett professionellt sätt i alla lägen. Som person är du lösningsfokuserad och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ, är ansvarstagande, noggrann och har förmågan att kunna prioritera samt arbeta självgående på ett organiserat och effektivt sätt. Du har tidigare erfarenhet inom kundservice och administration eller har tidigare arbetat som servicerådgivare eller inom servicemarknad. För att trivas i rollen ser vi även att du har ett brinnande intresse och/eller erfarenhet av bilbranschen. Vidare ser vi gärna att du har: En gymnasial utbildning (meriterande om du har en eftergymnasial utbildning) Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Goda dator och systemkunskaper PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: Mer information vid intervju Start: Enligt överenskommelseOmfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Södertälje, Hovsjö (möjlighet till hybrid) Arbetstider: Kontorstider (08.00 - 17.00) VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz! ANSÖKANVi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

27 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Handläggare till välkänt bolag!

Brinner du för kundservice och söker ett arbete där du har daglig kontakt med kunder och återförsäljare i kombination med administrativt arbete i ett högt tempo? Vi söker nu handläggare till vår del av kundservice, som hanterar våra serviceavtal på Service Operation-avdelningen. Varmt välkommen med din ansökan! OM FÖRETAGET Här får du jobba på ett av Sveriges största företag inom bilindustrin. Tillsammans jobbar de för att ge människor frihet att röra sig på ett personligt, hållbart och säkert sätt. Företaget är ett ledande märke inom elbilar och står för en hållbar värld som måste förändras. De arbetar ständigt mot utveckling och här finns det goda chanser för just dig att utvecklas inom din karriär. Företagets finns i Södertälje där dem ansvarar för allt från produktplanering, marknadsföring och kommunikation, till service och andra frågor. Vi berättar mer djupgående om företaget vid intervju. 

 OM TJÄNSTEN Service Operations ansvarar dels för kundservice och support, både via mail, telefon och chatt, samt det administrativa flödet gällande serviceavtal och tillhörande tjänster. De är idag ett team på omkring 12 personer som arbetar med avtal från början till avslut. Kunder är privatpersoner, företag, återförsäljare, övriga avdelningar inom företaget samt märkesgruppers försäljnings- och servicefunktioner. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara frågor från våra kunder och återförsäljare gällande serviceavtal. Utöver detta består arbetet också av support till övriga avdelningar inom företaget. Övriga arbetsuppgifter är, handläggning av förlängningar, överlåtelser, kontraktsändringar, fellistor, back-loghantering m.m. VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen har du förmåga att anpassa dig vid snabba förändringar och sätter stort värde i att bemöta kunden på ett professionellt sätt i alla lägen. Som person är du lösningsfokuserad och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ, är ansvarstagande, noggrann och har förmågan att kunna prioritera samt arbeta självgående på ett organiserat och effektivt sätt. Du har tidigare erfarenhet inom kundservice och administration eller har tidigare arbetat som servicerådgivare eller inom servicemarknad. För att trivas i rollen ser vi även att du har ett brinnande intresse och/eller erfarenhet av bilbranschen. Vidare ser vi gärna att du har: - En gymnasial utbildning (meriterande om du har en eftergymnasial utbildning) - Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. - Goda dator och systemkunskaper 
 PRAKTISK INFORMATION 

 Arbetsgivare: Workz
 Uppdragsgivare: Mer information vid intervju 
 Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning 
 Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas 
 Placering: Södertälje, Hovsjö (möjlighet till hybrid) 
 Arbetstider: Kontorstider (08.00 - 17.00)
 VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!
 ANSÖKAN
 Vi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen (https://www.workz.se/f%C3%B6r-jobbs%C3%B6kare) om vår rekryteringsprocess. 
 Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

26 mars 2024
Sista ansökan:
12 september 2024
Handläggare till välkänt bolag!

Brinner du för kundservice och söker ett arbete där du har daglig kontakt med kunder och återförsäljare i kombination med administrativt arbete i ett högt tempo? Vi söker nu handläggare till vår del av kundservice, som hanterar våra serviceavtal på Service Operation-avdelningen. Varmt välkommen med din ansökan! OM FÖRETAGET Här får du jobba på ett av Sveriges största företag inom bilindustrin. Tillsammans jobbar de för att ge människor frihet att röra sig på ett personligt, hållbart och säkert sätt. Företaget är ett ledande märke inom elbilar och står för en hållbar värld som måste förändras. De arbetar ständigt mot utveckling och här finns det goda chanser för just dig att utvecklas inom din karriär. Företagets finns i Södertälje där dem ansvarar för allt från produktplanering, marknadsföring och kommunikation, till service och andra frågor. Vi berättar mer djupgående om företaget vid intervju. 

 OM TJÄNSTEN Service Operations ansvarar dels för kundservice och support, både via mail, telefon och chatt, samt det administrativa flödet gällande serviceavtal och tillhörande tjänster. De är idag ett team på omkring 12 personer som arbetar med avtal från början till avslut. Kunder är privatpersoner, företag, återförsäljare, övriga avdelningar inom företaget samt märkesgruppers försäljnings- och servicefunktioner. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara frågor från våra kunder och återförsäljare gällande serviceavtal. Utöver detta består arbetet också av support till övriga avdelningar inom företaget. Övriga arbetsuppgifter är, handläggning av förlängningar, överlåtelser, kontraktsändringar, fellistor, back-loghantering m.m. VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen har du förmåga att anpassa dig vid snabba förändringar och sätter stort värde i att bemöta kunden på ett professionellt sätt i alla lägen. Som person är du lösningsfokuserad och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ, är ansvarstagande, noggrann och har förmågan att kunna prioritera samt arbeta självgående på ett organiserat och effektivt sätt. Du har tidigare erfarenhet inom kundservice och administration eller har tidigare arbetat som servicerådgivare eller inom servicemarknad. För att trivas i rollen ser vi även att du har ett brinnande intresse och/eller erfarenhet av bilbranschen. Vidare ser vi gärna att du har: - En gymnasial utbildning (meriterande om du har en eftergymnasial utbildning) - Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. - Goda dator och systemkunskaper 
 PRAKTISK INFORMATION 

 Arbetsgivare: Workz
 Uppdragsgivare: Mer information vid intervju 
 Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning 
 Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas 
 Placering: Södertälje, Hovsjö (möjlighet till hybrid) 
 Arbetstider: Kontorstider (08.00 - 17.00)
 VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!
 ANSÖKAN
 Vi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen (https://www.workz.se/f%C3%B6r-jobbs%C3%B6kare) om vår rekryteringsprocess. 
 Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

25 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024