Utbildningskoordinator

Sök bland 20 lediga jobb som Utbildningskoordinator och börja ditt nya yrkesliv idag!

Instruktör på Training Centers produktionsutbildningar
SAAB AB
Övriga handläggare

Vill du påverka och göra skillnad på riktigt? Här bidrar du till att skapa trygghet för människor och samhällen. Det du gör spelar roll. Din roll Vi behöver bli fler som undervisar och utvecklar vår förmåga att utbilda produktionspersonal i Tannefors. Training center är organiserad inom Fighter Production och ansvarar för att utveckla och underhålla kurser och utbildningsprogram för i första hand sammanbyggnad, slutmontering och elverkstad. Det innefattar både teori i klassrum såväl som praktiska moment i verkstad. Arbetsuppgifterna som förekommer på skolan är bland annat att: * utbilda i klassrum (teori) * visa praktiska moment i verkstad * underhålla och utveckla kurser och program i dialog med verksamheten * ta fram nya kurser utifrån verksamhetens behov * finnas ute i produktion och följa hur våra elever lyckas i samverkan med stödteam och produktionsledare. Skolan kommer att förstärkas med fler medarbetare som undervisar i: * Praktiska moment, med fokus på sammanbyggnad och slutmontering * Verkstadskurser som ritningsläsning, mätteknik, momentdragning, FOD och liknande områden Vi söker även personer som vill bidra till att utveckla våra utbildningar och utbildningsprogram. Mixen av arbetsuppgifter formar vi efter din bakgrund, intresse och utvecklingspotential. Din profil Det är meriterande om du har erfarenhet från arbete inom produktion - gärna inom Aeronautics - men även en mer teoretisk eller teknisk bakgrund kan vara ett värdefullt tillskott till vårt team. Är du en erfaren operatör från våra verkstäder som är sugen på att utvecklas och göra något nytt? Jobbar du med kvalitet eller produktionsteknik och vill vara med och ge våra nyanställda dom bästa förutsättningarna för att lyckas? Arbetar du idag som lärare inom ett tekniskt ämne och är nyfiken på nya utmaningar? Vänta inte - skicka in din ansökan och ta första steget till en spännande och utvecklande höst! Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekrytering. För att trivas hos oss behöver du ha god samarbetsförmåga, ett starkt eget driv och en nyfikenhet som gör att du gärna tänker i nya banor. Vi gillar det vi gör - och vi hoppas att du vill bli en del av vårt gäng! Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Vad du blir en del av Bakom våra innovationer finns alla de som har gjort det möjligt. Modiga pionjärer och kluriga tänkare. Vardagshjältar och kreativa problemlösare. De som delar djup kunskap och de som utforskar nya områden. Och alla däremellan. Här har du chansen att påverka och bidra på ditt unika sätt. Allt från att utveckla kod och bygga imponerande försvars- och säkerhetslösningar till att ta en kaffe med en kollega. Varje bidrag räknas. Vi ger dig möjlighet att anta utmaningar och skapa smarta innovationer. I vår vänliga och tekniksmarta värld finns plats för dig att växa. Vi finns här för att tillsammans skapa trygghet för människor och samhällen. Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 25,500 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare och mer hållbar värld. Saab utvecklar, tillverkar och underhåller avancerade system inom flygteknik, vapen, ledningssystem, sensorer och undervattenssystem. Saab har sitt huvudkontor i Sverige men en global verksamhet där Saab är en del av många nationers försvarsförmåga. Läs mer om oss här. Med tanke på den kommande semesterperioden kan du förvänta dig återkoppling på din ansökan efter sommaren. Om du tycker att tjänsten låter intressant är du varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag!

27 juni 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Administrativ koordinator till Ruter Dam
Academic Work Sweden AB
Övriga handläggare

Vi söker nu dig som vill arbeta i en organisation med ett tydligt syfte – att öka andelen kvinnor i ledande positioner inom näringslivet. Här får du chansen att bidra till något större, samtidigt som du utvecklas i en dynamisk och entreprenöriell miljö. OM TJÄNSTEN Ruter Dam är en väletablerad aktör inom chefsutveckling och mentorskap för seniora kvinnliga ledare i svenskt näringsliv. Organisationen har sedan starten haft ett tydligt syfte: att öka andelen kvinnor på högre chefspositioner. Genom att erbjuda några av marknadens mest kvalitativa chefsutvecklings- och mentorprogram, samt ett exklusivt affärsnätverk, har Ruter Dam blivit en självklar partner för företag som vill satsa på jämställt ledarskap. Tillsammans med övrig personal bidra till att Ruter Dams verksamhet inom de tre verksamhetsområdena levereras med högsta kvalitet. * Ruter Dams Chefsutveckling- och mentorprogram * Spader Ess Chefsutveckling- och mentorprogram * Ruter Dam och Spader Ess Affärsnätverk Allt arbete inom Ruter Dam genomsyras av värdeorden affärsmässighet, kvalitet, resultat och glädje. Med ett engagerat team säkerställer Ruter Dam att samtliga verksamhetsområden levereras med högsta kvalitet – och att fler kvinnor får möjlighet att nå toppen. Som koordinator är du en administrativa grundbult i förberedelserna av Ruter Dams olika program och säkerställer att stort som smått är väl förberett inför kursstarterna, programgenomföranden samt affärsnätverket samt att säkerställa att vi levererar kvalitet. Detta arbete sker tillsammans med övriga inom Ruter Dams organisation. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Custome Care i vårt medlemssystem Lime och utvecklingsarbete i detsamma. * Fakturering av programavgifter och medlemskap och uppföljning i Fortnox. * Förbereda för att allt praktiskt fungerar före, under och efter utbildningarna. * Administrera utbildningar och events. * Delta i och koordinera events. Ruter Damprogrammet sker på Internat så övernattning är aktuellt. * Boka lokaler, förbereda material mm inför kurstillfällena och event. * Övriga administrativa uppgifter som tillkommer ad hoc. * Dataskydd och översyn av nuvarande system. Dessutom * Se till att alla listor och system är uppdaterade med rätt kunduppgifter inför uppstart och införsäljning av nya program. * Producera utbildningsmaterial. * På sikt, vara kravställare för leverantören av kommunikationsplattformen Lime. * Producera och skicka ut inbjudningar till event, samt arbeta med uppföljning. * Producera nyhetsbrev. VI SÖKER DIG SOM * Innehar en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, kommunikation, marknadsföring eller projektledning. * Är intresserad av system och trivs att arbeta med administrativa processer. * Är bekväm i sociala sammanhang. * Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift, då du använder båda språken dagligen i rollen. Flera års arbetslivserfarenhet; - från arbete inom HR- och/eller utbildningsadministration. Vi ser det som positivt om du även har erfarenhet från en marknadsavdelning och/eller arbetat med events. - Mycket goda kunskaper i Officepaketet, Sharepoint och Dynamics. - Mycket goda kunskaper av ekonomisystem såsom Fortnox. - Intresserad av system och trivs att arbeta med administrativa processer. I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är en prestigelös och serviceinriktad person med god social kompetens. Du trivs i en familjär miljö där tempot kan variera, och du har lätt för att anpassa dig efter olika situationer. Du är snabb, flexibel och ser möjligheter snarare än hinder. Du arbetar strukturerat och noggrant, samtidigt som du har förmågan att ta egna initiativ och arbeta självständigt. Ansvar är något du tar på allvar, och du ser till att dina arbetsuppgifter blir utförda med hög kvalitet. Vi tror att du har ett starkt driv och en nyfikenhet som gör att du ständigt vill utvecklas och lära dig nya saker. Du är lösningsfokuserad, har ett positivt förhållningssätt och bidrar till en god stämning på arbetsplatsen. Då Ruter Dam är en liten organisation är det viktigt att inse att man är en del av ett team som arbetar nära för att gemensamt bidra till Ruter Dam höga kvalitet och anseende på marknaden. Att hjälpas åt och kunna hoppa in där det behövs även om det ligger utanför ens huvudansvar är en nödvändighet. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Ruter Dam | Chefsutveckling- och mentorprogram

27 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Kurssamordnare inom säkerhetsskydd sökes till Försvarshögskolan
Försvarshögskolan
Övriga handläggare

Försvarshögskolan är ett internationellt framstående lärosäte inom försvar, krishantering och säkerhet. Vi erbjuder en unik akademisk miljö där civilt möter militärt. Vi utbildar civila och militära chefer, experter och forskare som ska analysera och hantera dagens och framtida krissituationer och säkerhetsproblem. Försvarshögskolan utbildar Sveriges officerare och leder den akademiska utvecklingen av officersyrket. Vi bedriver forskning inom juridik med inriktning mot operativ juridik och folkrätt, försvarssystem, krigsvetenskap, ledarskap och ledning, militärhistoria och statsvetenskap. Centrum för totalförsvar och samhällets säkerhet (CTSS) samlar hela Försvarshögskolans kompetens och möter samhällets kunskapsbehov inom totalförsvar och samhällets säkerhet. Våra kunskapsområden terrorism, totalförsvar, informationssäkerhet och krisberedskap bygger på forskning och beprövad erfarenhet. CTSS är en uppdragsfinansierad verksamhet som arbetar nära uppdragsgivarna för att leverera användbar kunskap till chefer och medarbetare i säkerhetssektorn. Till varje kunskapsområde har det knutits omfattande nationella och internationella nätverk av forskare och praktiker. En av centrets främsta styrkor är långsiktigheten i verksamheten, vilket erbjuder uppdragsgivare kontinuitet för sin personalförsörjning och möjligheten att uppdatera kunskap som tidigare förmedlats. CTSS består av tre avdelningar; analysstöd, konceptutbildning och avdelningen för uppdragsutbildning. Sammanlagt är det drygt 50 anställda medarbetare vid centret. Avdelningen består av drygt 2o anställda och ansvarar huvudsakligen för att planera, utveckla och genomföra uppdragsutbildningar inom samhällets säkerhet, totalförsvar och säkerhetsskydd. Avdelningen har även uppdrag genom föreläsningar och övningsverksamhet. Målgruppen är ofta offentlig verksamhet med ett växande deltagande från näringslivet. Arbetet präglas av både längre planeringsperspektiv liksom kortare och snabbare uppkomna behov och uppdrag. Anställningen är placerad vid Centrum för totalförsvar och samhällets säkerhet vid avdelning för uppdragsutbildning i Stockholm. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer att vara att planera och genomföra kurser, utbildningar och workshops inom i huvudsak området säkerhetsskydd. I detta ingår att utarbeta kursupplägg för nya kurser, revidera befintliga kurser utifrån kursutvärderingar, kontakta föreläsare och stämma av önskat innehåll, skapa kurser i den digitala lärplattformen Canvas samt även undervisa på kurserna. Utöver genomförandet kommer du att bidra till utvecklingen av kursernas innehåll och pedagogiska utveckling. I arbetet kan arbetsledning inom projekt ingå. Vidare kommer du att regelbundet ha dialoger med centrumets externa partners om aktuella och kommande utbildnings- och samarbetsbehov. Vem söker vi? Krav Vi söker dig som har: - Relevant examen från högskola/universitet som arbetsgivaren bedömer lämplig i förhållande till arbetsuppgifterna eller har några års yrkeserfarenhet inom området säkerhetsskydd. - Dokumenterad erfarenhet av att arbeta både självständigt och i team. - Mycket god förmåga att kommunicera och uttrycka dig i tal och skrift på svenska såväl som engelska Meriterande Det är meriterande om du har: - Bred kunskap om samhället och den offentliga förvaltningsstrukturen och ett genuint intresse för din omvärld, för säkerhetsskyddsområdet men även totalförsvar och krishantering. Vi söker dig som är självgående som person, du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och för ditt arbete framåt. Därtill är du strukturerad, kan planera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du har en stor vilja att dela med dig av dina kunskaper, erfarenheter och kontakter samt bidrar till avdelningens sociala gemenskap. Du är både ödmjuk och prestigelös, har en mycket god förmåga att samarbeta och är bekväm i en roll med många kontaktytor. Vidare har du förmågan att kunna växla mellan att arbeta självständigt som i team och leverera god kvalité på arbetsuppgifterna.  Vi lägger mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper.  För att trivas hos oss behöver du vara en engagerad och närvarande individ som vill bidra till Försvarshögskolans professionella utveckling, kollegiala samarbetskultur och sociala sammanhållning. Det faller sig naturligt för dig att dela med dig av din kunskap och bidra till att skapa en givande och god arbetsmiljö. Om anställningen Anställningen är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med sex månaders provanställning på heltid. Svenskt medborgarskap krävs då befattningen är placerad i säkerhetsklass. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. Anställningen kan också komma att innefatta krigsplacering. Om du redan är krigsplacerad i din nuvarande anställning på en myndighet och din kompetens behövs i Försvarshögskolans krigsorganisation sker det en förhandling mellan berörd myndighet och Försvarshögskolan om var du ska vara placerad.] Tillträde Enligt överenskommelse Lön och förmåner Försvarshögskolan tillämpar individuell lönesättning. Förmåner för anställda vid Försvarshögskolan - https://www.fhs.se/om-forsvarshogskolan/jobba-hos-oss/formaner.html Ansökan Ansökan ska innehålla ett CV samt personligt brev och skickas in via Försvarshögskolans rekryteringssystem genom att klicka på länken ”Logga in och sök jobbet” på annonssidan. Märk din ansökan med dnr HFHR 128/2025. Din ansökan ska vara tillhanda senast 1 september 2025. Komplett ansökan ska vara Försvarshögskolan tillhanda senast sista ansökningsdagen vid midnatt, CET/CEST (Central European Time/Central European Summer Time).  På grund av sommartider med lägre bemanning till följd av sommarsemester kommer återkoppling ske på eventuella inskickade frågor ske i augusti och urval samt intervjuer i september 2025. Kontaktpersoner Ytterligare upplysningar om anställningen lämnas av: - Erik Biverot, C UTB, [email protected] - Malen Wallén, Kursansvarig, [email protected] - Amanda Beuthan, Biträdande HR-chef, [email protected] För kontakt med arbetstagarorganisationerna på Försvarshögskola mejla till [email protected], OFR/[email protected] och OFR/[email protected].  #LI-POST Välkommen med din ansökan senast 1 september 2025! Vi undanber oss erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp på grund av statliga upphandlingsregler.

23 juni 2025
Sista ansökan:
1 september 2025
Kurssamordnare sökes till Försvarshögskolan (2 st)
Försvarshögskolan
Övriga handläggare

Försvarshögskolan är ett internationellt framstående lärosäte inom försvar, krishantering och säkerhet. Vi erbjuder en unik akademisk miljö där civilt möter militärt. Vi utbildar civila och militära chefer, experter och forskare som ska analysera och hantera dagens och framtida krissituationer och säkerhetsproblem. Försvarshögskolan utbildar Sveriges officerare och leder den akademiska utvecklingen av officersyrket. Vi bedriver forskning inom juridik med inriktning mot operativ juridik och folkrätt, försvarssystem, krigsvetenskap, ledarskap och ledning, militärhistoria och statsvetenskap. Centrum för totalförsvar och samhällets säkerhet (CTSS) samlar hela Försvarshögskolans kompetens och möter samhällets kunskapsbehov inom totalförsvar och samhällets säkerhet. Våra kunskapsområden terrorism, totalförsvar, informationssäkerhet och krisberedskap bygger på forskning och beprövad erfarenhet. CTSS är en uppdragsfinansierad verksamhet som arbetar nära uppdragsgivarna för att leverera användbar kunskap till chefer och medarbetare i säkerhetssektorn. Till varje kunskapsområde har det knutits omfattande nationella och internationella nätverk av forskare och praktiker. En av centrets främsta styrkor är långsiktigheten i verksamheten, vilket erbjuder uppdragsgivare kontinuitet för sin personalförsörjning och möjligheten att uppdatera kunskap som tidigare förmedlats. CTSS består av tre avdelningar; analysstöd, konceptutbildning och avdelningen för uppdragsutbildning. Sammanlagt är det drygt 50 anställda medarbetare vid centret. Anställningen är placerad vid Centrum för totalförsvar och samhällets säkerhet vid avdelnings för uppdragsutbildning i Stockholm. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer att vara att planera och genomföra kurser, utbildningar och workshops inom i huvudsak området totalförsvar och krisberedskap tillsammans med övriga i teamet. Uppgifterna kan innebära kontakt med interna och externa föreläsare samt ansvara för olika moment, till exempel arbetet med studieplattformen, studiebesök eller spel och scenariobaserade diskussioner. Parallellt med det kan du stötta med administration och planering för en annan utbildning eller workshop. Vidare kommer du att regelbundet ha dialoger med centrumets externa partners om aktuella och kommande utbildnings- och samarbetsbehov. Vem söker vi? Krav Vi söker dig som har/kan: - Examen från högskola/universitet som arbetsgivaren bedömer lämplig i förhållande till arbetsuppgifterna, förmodligen inom samhällsvetenskaperna men inte nödvändigt, eller av arbetsgivaren bedömd relevant yrkeserfarenhet. - Flera års arbetslivserfarenhet av att arbeta med totalförsvar och/eller krisberedskap, inom verksamhet där teamarbete och projektledning med längre planeringsperspektiv har varit viktiga delar. - Erfarenhet av att leda och fördela arbete inom projekt. - Erfarenhet av att arbeta med verksamhetsplanering med längre tidsperspektiv. - Erfarenhet av att arbeta självständigt och i team. - Erfarenhet av att arbeta i projekt med en bestämd budget. - Uttrycka dig obehindrat i tal och skrift på svenska såväl som engelska. Meriterande Det är meriterande om du har: - Erfarenhet från att ha arbetat internationellt, såsom utlandsmission, EU, Nato eller FN. Personliga egenskaper Som person har du mycket god förmåga att samarbeta och strukturera ditt arbete. Du är prestigelös vilket medför att du delar med dig av dina kunskaper, erfarenheter och kontakter. Vidare är du bekväm med att prata inför flertalet människor och att leda individer i grupparbeten. Detta är ett arbete där du kommer ha flera kontaktytor vilket gör att du måste vara en god relationsskapare, som har lätt för att knyta nya kontakter och kan bibehålla dessa. I ditt arbete kommer du att representera CTSS och FHS såväl internt som externt vilket betyder att du i din roll representerar arbetsgivaren i dessa sammanhang. Därtill behöver du ha ett genuint intresse för din omvärld, för totalförsvar, krisberedskap och krishantering för att nå resultat i arbetet. För att trivas hos oss behöver du vara en engagerad och närvarande individ som vill bidra till Försvarshögskolans professionella utveckling, kollegiala samarbetskultur och sociala sammanhållning. Det faller sig naturligt för dig att dela med dig av din kunskap och bidra till att skapa en givande och god arbetsmiljö. Vi lägger mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper. Om anställningen Anställningen är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med sex månaders provanställning. Svenskt medborgarskap krävs då befattningen är placerad i säkerhetsklass. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. Anställningen kan också komma att innefatta krigsplacering. Om du redan är krigsplacerad i din nuvarande anställning på en myndighet och din kompetens behövs i Försvarshögskolans krigsorganisation sker det en förhandling mellan berörd myndighet och Försvarshögskolan om var du ska vara placerad. Tillträde Enligt överenskommelse. Lön och förmåner Försvarshögskolan tillämpar individuell lönesättning. Förmåner för anställda vid Försvarshögskolan - https://www.fhs.se/om-forsvarshogskolan/jobba-hos-oss/formaner.html Ansökan Ansökan ska innehålla ett CV samt personligt brev och skickas in via Försvarshögskolans rekryteringssystem genom att klicka på länken ”Logga in och sök jobbet” på annonssidan. Märk din ansökan med dnr HFHR 130/2025. Din ansökan ska vara tillhanda senast 1 september 2025. Komplett ansökan ska vara Försvarshögskolan tillhanda senast sista ansökningsdagen vid midnatt, CET/CEST (Central European Time/Central European Summer Time). På grund av sommartider med lägre bemanning till följd av sommarsemester kommer återkoppling ske på eventuella inskickade frågor ske i augusti och urval samt intervjuer i september 2025. Kontaktpersoner Ytterligare upplysningar om anställningen lämnas av: - Erik Biverot, C UTB, [email protected] - Johan Hägglöf, ansvarig programområdet totalförsvar och krisberedskap, [email protected] - Amanda Beuthan, Biträdande HR-chef, [email protected] För kontakt med arbetstagarorganisationerna på Försvarshögskola mejla till [email protected], OFR/[email protected] och OFR/[email protected]. #LI-POST Välkommen med din ansökan senast 1 september 2025! Vi undanber oss erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp på grund av statliga upphandlingsregler.

23 juni 2025
Sista ansökan:
1 september 2025
Projektledare/utbildningsledare till Elevera Education Group
Medieinst i Sverige AB
Övriga handläggare

Vi växer och behöver bli fler. Elevera driver sex yrkeshögskolor med olika inriktningar och vi finns i Stockholm, Malmö, Göteborg och med distansutbildningar för att kunna kompetensförsörja hela Sverige. Nu söker vi kollega till Stockholmskontoret som vill vara med på vår resa framåt. För att lyckas i denna roll som projektledare/utbildningsledare så ser vi att du självständigt kan driva projekt och gillar ansvar. Att du lätt kan knyta kontakter och känner dig trygg i att kommunicera på svenska i tal och skrift. Söker du en bred roll där ledning av grupper varvas med administration? Då är det dig vi söker! Vem är du och vem söker vi? Rollen kallas hos oss Utbildningsledare, men motsvarar en projektledarroll. Vi söker en person med ett stort eget driv som är självgående, lösningsfokuserad, flexibel och som tycker om att ha många kontaktytor, där både studerande, föreläsare och företag ingår. Du ska också tycka om att ha en roll med ansvar för de studerandes och utbildningens resultat i nära samarbete med övriga medarbetare. Du bidrar med en härlig energi och positivitet och förstår begreppet att man ingår i och är varandras arbetsmiljö För att klara rollen behöver du ha erfarenhet av att självständigt kunna planera din arbetstid och är van vid att arbeta mot deadlines, jobba i system och med admin. Själva yrkesrollen som utbildningsledare lär vi dig, om du inte är utbildningsledare idag. Arbetsuppgifter i huvudsak Som utbildningsledare har du en central roll och kommer till exempel att jobba med: • Utbildningsplanering • Rekrytera och kvalitetssäkra utbildare • Följa processbeskrivningar och sköta all dokumentation kring utbildningen • Ha kontakt med myndighet, branschföretag och hjälpa de studerande i mål med sin LIA/praktikanskaffning och deras studier. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som lätt kan sätta dig in i en ny roll och som inte ser några hinder i att arbeta digitalt och i system. En ådra för noggrannhet och struktur krävs även för denna roll. Placering i Alvik. Tjänsten är en heltidstjänst med start i mitten/slutet av augusti. Intervjuer kommer att ske löpande, tjänsten kan tillsättas innan platsannonsen lyfts bort. Varmt välkommen att mejla in din ansökan till [email protected] I Elevera Education Group ingår Medieinstitutet, Stockholm School of Business, John Ericson institutet, IT-Högskolan, Iterum och Travel Education Centre. Våra utbildningar bygger på branschens framtida behov och inriktning. Vi samverkar med företag, organisationer och myndigheter. Våra utbildningar ingår i yrkeshögskolan, vilket garanterar både utbildning till aktuella yrkesroller och tätt samarbete med branschen.

22 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Samordnare - gymnasieskolan
Fagersta kommun
Övriga handläggare

Fagersta ligger i norra Västmanland. Kommunen har en omfattande samverkan med närliggande kommuner. Det geografiska läget är mycket bra med närhet till ett stort befolkningsområde. I kommunen är vi idag cirka 13 100 invånare. Välkommen till ett meningsfullt arbete och en arbetsplats där vi samarbetar för dem vi är till för utifrån kommunens gemensamma värdegrund; samarbete, trygghet, ansvar, respekt - STAR. Hos oss har du möjlighet till bland annat friskvårdsbidrag och frikort till simhall, gym och utomhusbad. Beskrivning Vi söker en engagerad samordnare till vår gymnasieskola!  Vill du göra skillnad i ungas liv och vara en trygg vuxen i skolmiljön? Har du ett brinnande intresse för ungdomars utveckling och vill bidra till en trygg och inkluderande skolmiljö? Då kan du vara den vi söker!   Om tjänsten  Som samordnare kommer du att spela en central roll i våra elevers skolvardag. Du är en närvarande vuxen som stöttar, motiverar och vägleder elever både i deras studier och i sociala sammanhang. Du arbetar nära skolans elevhälsoteam, mentorer och vårdnadshavare för att skapa bästa möjliga förutsättningar för varje elev.  För anställning krävs uppvisande av utdrag ur Polisens belastningsregister Provanställning upp till 6 månader kan komma att bli aktuellt. Urval sker löpande, anställning kan komma att ske under ansökningstiden. Huvudsakliga arbetsuppgifter Vara en trygg och tillgänglig vuxen för eleverna.  Medla i konflikter och hantera akuta situationer.  Stötta elever i deras personliga och sociala utveckling.  Främja närvaro och arbeta aktivt med trygghetsfrågor.  Bidra till att skolans ordningsregler efterlevs.  Utföra administrativa uppgifter såsom CSN-rapportering och frånvaroutredningar.  Samarbeta med elevhälsoteamet och externa myndigheter.  Ha regelbunden kontakt med vårdnadshavare och mentorer.  Samt: samordna – praktik/ APL, Som APL-samordnare (arbetsplatsförlagt lärande) är du den person som skapar meningsfulla praktikplatser för våra elever. Du kommer även att ansvara för att samordna praktikplatser/ APL för delar av våra program. Det innebär att:  Skapa och underhålla kontakter med arbetsgivare inom olika branscher, lokala företag och organisationer.  Matcha elever med rätt praktikplats utifrån deras utbildning, behov och intressen.  Följa upp praktikperioder för att säkerställa kvalitet och utveckling.  Samarbeta med lärare, studie- och yrkesvägledare samt arbetslivet. Arbetet är föränderligt och anpassas efter verksamhetens behov.   Kvalifikationer Utbildning som socialpedagog, beteendevetare eller annan likvärdig utbildning.  Erfarenhet av arbete med ungdomar är ett krav.  Erfarenhet av elevhälsofrågor är meriterande.  God administrativ förmåga och vana att arbeta med digitala verktyg (t.ex. Office, Schoolsoft, ProRenata).  Förmåga att arbeta självständigt och strukturerat.  God samarbetsförmåga och ett lösningsfokuserat arbetssätt.  Förmåga att skapa förtroendefulla relationer med både elever och vuxna.  Villkor Tjänsten kan anpassas utifrån din kompetens och erfarenhet.  Vi eftersträvar en god åldersspridning och ser positivt på sökande ur alla åldrar. Vi strävar även efter att vara en arbetsplats som speglar samhällets mångfald. Fagersta kommun ingår i finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökande med kunskaper i finska i tal och skrift. Vi har gjort våra val av annonskanaler och vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

19 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Verksamhetsutvecklare med fokus frikyrkan - Bilda Sydöst - Östergötland

Är du intresserad av samhällsfrågor, kristen tro och kultur? Hardu erfarenhet av frikyrklig verksamhet och lätt för att skapa nya kontakter? Vill du skapa bättre förutsättningar för folkbildning och kultur i frikyrkorna? Vill du vara med att utveckla en mångfald av verksamheter? Vi söker dig som vill arbeta som verksamhetsutvecklare med fokus på bildning och kultur i samarbete med frikyrkorna i Östergötland! Bilda är ett studieförbund som erbjuder studiecirklar, kulturprogram och andra sociala mötesplatser. Vårt uppdrag är att ta tillvara våra medlemsorganisationers, samverkansparters, och enskilda människors drivkraft och tillsammans möjliggöra idéer och initiativ som leder till bildning, delaktighet och utveckling för individ och samhälle.Vi vet av erfarenhet att det är i mötet med andra, som vi lär av varandra. Genom att bilda gemenskap, bildar vi för livet. Bilda Sydöst är en av sex regioner i Studieförbundet Bilda med verksamhet i Jönköping, Kalmar, Kronoberg, Blekinge och Östergötland, med regionkontor i Jönköping och lokalkontor i Kalmar, Växjö och Linköping. Om tjänsten Bildas verksamhetsåtagande har sitt fokus på tro och livstolkning som grund för existentiell hälsa. Särskild uppmärksamhet ägnas åt att involvera unga, äldre samt utrikesfödda med målet att bryta social isolering och att stärka både individens välmående och demokratin. Vi söker nu en person som kan bidra till detta arbete. I nära samarbete med våra kyrkliga medlemsorganisationer ansvarar du för att utveckla folkbildningsverksamhet, främst studiecirklar och olika slags arrangemang. Det innebär verksamheter inom bland annat kultur, kristen tro och teologi, hållbarhet och integration. Arbetet som verksamhetsutvecklare är relationellt – du söker nya, och upprätthåller befintliga kontakter för att i samverkan utvecklakultur- och bildningsverksamhet. I rollen ingår att initiera, genomföra och följa upp. Ledarutveckling är en väsentlig del av arbetet - du kommer att rekrytera, utbilda och introducera cirkelledare samt säkra att de får kontinuerligt stöd i sitt uppdrag. Du kommer också att hålla i Bildas fortsättningsutbildning för cirkelledare. I arbetet ingår flera administrativa moment. Du ingår i en region av engagerade kollegor som arbetar med folkbildning inom våra tre profilområden kultur, kyrka och samhälle, och du relaterar i första hand till ett lokalt kyrkteam i Linköping som leds av en regional teamledare. Rollen ger goda möjligheter till självständigt arbete, eget ansvar och att bidra till att utveckla vårt folkbildningsarbete som möter behov inom våra medlemsorganisationer men också i samhället i stort. Kravprofil - vi söker dig som:  Har gymnasial utbildning Har god kännedom om frikyrkorna och har ett relevant nätverk inom dessa i Östergötland. Har erfarenhet av att samverka med kyrkor, civilsamhälle och offentlig sektor. Är nytänkande, relationsskapande och intresserad av att utveckla nya bildningsverksamheter. Planerar och organiserar ditt arbete på ett strukturerat och har god administrativ förmåga, även gärna erfarenhet av projektledning Har kompetens och erfarenhet av ledarutveckling, är pedagogisk och van att föreläsa Har god digital- och systemvana; van användare av sociala medier, Officepaketet och Microsoft Teams. Har god kommunikativ förmåga, både i tal och skrift. Är en trygg person med integritet, som har stark egen drivkraft till att arbeta självständigt för att nå uppsatta mål God samarbetsförmåga med tålamod och en nyfikenhet kring oliktänkande. B-körkort Meriterande: Relevant eftergymnasial utbildning, t.ex inom något av områdena pedagogik, integration eller projektledning Erfarenhet av arbete med mångfaldsfrågor kopplat till integration. Erfarenhet av folkbildning och/eller av arbete inom ideell sektor/civilsamhälle/ föreningsliv. Erfarenhet av arbete i administrationsverktyget Gustav, som används i studie-verksamheten inom samtliga studieförbund Kännedom om våra medlemsorganisationer. Erfarenhet av att vara cirkelledare för en studiecirkel. För att lyckas i rollen behöver du ha några års relevant arbetslivserfarenhet. Tillgång till bil är ett plus, eftersom vår verksamhet finns utspridda över hela regionen. Vi eftersträvar mångfald och en jämn könsfördelning och lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som anställd i Bilda får du en genomtänkt introduktion, 38 timmars arbetsvecka, goda kompetensutvecklingsmöjligheter, bra personalförmåner men framför allt får du arbeta med viktig, meningsfullverksamhet tillsammans med energigivande och kompetenta kollegor och externa kontakter. Arbetet innebär stor frihet och mycket ansvar. Anställningsform: Tillsvidareanställning (vi tillämpar 6-månaders provanställning) Omfattning: 100 % (omfattningen går att diskutera vid behov) Placeringsort: Linköping Sista ansökningsdag: 2025-08-04 Intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Vänta därför inte med din ansökan! Upplysningar om tjänsten lämnas av: Regionchef David Gunnarsson, tfn: 0766-975873 (Vecka 26-28)  Enhetschef Henrik Demetriades, tfn: 013-31 28 25 (Vecka 29 och framåt)  Facklig företrädare (Unionen) är Fredrik Wallstedt, tfn: 0730–701732 OBS! Vi har gjort våra val beträffande rekryteringsstöd och val av mediekanaler för annonsering i rekryteringsprocessen och vill inte bli kontaktade av säljare via telefon eller mejl. Tack! Registrera din ansökan via knappen "Skicka ansökan" eller via länken "Ansök via webben". Studieförbundet Bilda är ett av Sveriges åtta studieförbundoch erbjuder folkbildning; kurser, studiecirklar ochkulturprogram. Med stöd och inspiration från oss fårmänniskor med olika bakgrund möjlighet att mötas, skapafritt och utvecklas.Vi har erfarenhet, kunskap och nätverk kopplat till kultur,samhällsfrågor, tro, religion och existentiella frågor. Läs gärna mer på Bilda.nu.

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Internationell koordinator
Högskolan i Borås
Övriga handläggare

Högskolan i Borås erbjuder mer än bara ett jobb – här är du med och påverkar och bidrar till utveckling. Vi vill att du ska må bra både på och utanför jobbet. Därför erbjuder vi bland annat flexibla arbetstider, ett generöst semesteravtal och bra villkor vid föräldraledighet. Det finns även möjlighet till internationell kompetensutveckling genom studier eller praktik utomlands. Med vårt centrala läge har du nära till stadens utbud och goda pendlingsmöjligheter. Välkommen till oss på avdelningen Akademistöd! Dina arbetsuppgifter Som internationell koordinator vid International Office är du en del av Akademistöd inom Verksamhetsstöd. Ditt uppdrag är att ge kvalitativt stöd och service till både studenter och medarbetare i frågor som rör internationell mobilitet, stipendieprogram och mottagning av internationella studenter. Arbetet utgår från högskolans och akademiernas arbete med internationalisering. Du arbetar nära akademierna för att tillsammans möjliggöra både in- och utresande mobilitet. Det innebär att du hanterar och handlägger processer som sker före, under och efter en mobilitet. I dessa sammanhang har du en samordnande roll och för dialog med institutioner, partnerlärosäten och studenter. International Office hanterar flera högskoleövergripande stipendieprogram för internationell mobilitet och är högskolans kontaktperson gentemot de nationella programkontoren. Som internationell koordinator deltar du i arbetet med att ansöka om och slutrapportera mobilitetsprojekt. Du ansvarar också för att sprida information om programmen och regelverken samt för att aktiviteter inom projekten dokumenteras på ett korrekt sätt. Du ingår i en arbetsgrupp med sju andra internationella koordinatorer och arbetar både självständigt och i team. Nära kontakter med studenter, kollegor inom högskolan och partnerlärosäten är en viktig del av din vardag. Arbetet omfattar även administrativ samordning, uppföljning och informationsspridning. Du behöver känna dig bekväm med att tala inför både mindre och större grupper, på svenska och engelska. Uppdraget kan även innebära handläggning av internationella projekt. Dina kvalifikationer  För att vara aktuell för anställningen behöver du ha en kandidatexamen inom relevant område eller arbetslivserfarenhet som arbetsgivare bedömer likvärdig. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är också en förutsättning liksom erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete som arbetsgivaren bedömer relevant för anställningen. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och söker dig som är ansvarstagande, strukturerad och noggrann i ditt arbete. Du har förmåga att vara flexibel vid ändrade förutsättningar, du har servicekänsla samt lätt för att kommunicera. Arbetsuppgifterna ställer även stora krav på förmåga att samarbeta, skapa relationer, ta initiativ, vara lyhörd samt att arbeta både självständigt och i grupp. Din anställning Vikariat på heltid som längst till och med 31 augusti 2026. Tillträde 17 november eller enligt överenskommelse. Placeringsort Borås. Diarienummer: PA2025/121 Så här ansöker du Välkommen med din kompletta ansökan inklusive diarienummer och bilagor via vårt rekryteringssystem senast 7 juli.  Guide för hur du ansöker i vårt rekryteringssystem och bilagor som ska bifogas Högskolan i Borås uppmuntrar ansökningar från personer med varierande bakgrunder, erfarenheter och synsätt eftersom detta berikar och stärker vår verksamhet. Vi eftersträvar jämn könsfördelning hos medarbetarna och värdesätter mångfald i verksamheten. Vill du veta mer? Högskolan i Borås är en statlig myndighet vilket innebär att du får särskilda förmåner, generös semester och en förmånlig tjänstepension. Förmåner för anställda Jobba hos oss Kontakta nedanstående personer om du vill veta mer: Gustav Kibe, interationell koordinator. Facklig företrädare för Saco-S är Klas Håkan Alm som nås via högskolans växel tfn 033-435 40 00. Facklig företrädare för OFR/S nås via [email protected]. Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag och annonsförsäljare i samband med denna rekrytering.

16 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Internationell koordinator vid Ekonomihögskolan
Lunds Universitet
Övriga handläggare

Lunds universitet grundades 1666 och rankas återkommande som ett av världens främsta lärosäten. Här finns omkring 47 000 studenter och mer än 8 800 medarbetare i Lund, Helsingborg och Malmö. Vi förenas i vår strävan att förstå, förklara och förbättra vår värld och människors villkor. Lunds universitet välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Jämställdhet, lika villkor och mångfald är grundläggande principer för alla delar av vår verksamhet. Ekonomihögskolan vid Lunds universitet är en internationellt framstående handelshögskola som har s k trippel kvalitetsackreditering. Vi arbetar i en internationell miljö och har eftertraktade utbildningar på grund-, masters- och forskarnivå. Ekonomihögskolan har ett nära samarbete med företag och myndigheter såväl nationellt som internationellt. Vi månar om en god, stimulerande arbetsmiljö och arbetar kontinuerligt med att utvecklas som en attraktiv arbetsgivare. Internationella avdelningen arbetar brett med internationalisering i många forum där Ekonomihögskolans utbytesprogram utgör den största delen av verksamheten. Totala antalet utresande studenter är cirka 400 per år till några av våra 130 partneruniversitet. Ekonomihögskolan tar också emot lika många inresande studenter varje år. Vi söker nu en medarbetare till vårt team. Vi erbjuder Lunds universitet är en statlig myndighet vilket innebär att du får särskilda förmåner, generös semester och en förmånlig tjänstepension. Vi har även ett flextids- och distansarbetsavtal som skapar goda förutsättningar för balans mellan arbete och fritid. Läs mer på universitetets webbplats om att vara anställd vid Lunds universitet, https://www.lu.se/om-universitetet/jobba-hos-oss. Arbetsuppgifter Du kommer att delta i arbetet med administration av studentutbyten på Ekonomihögskolans utbytesprogram. Du arbetar i nära kontakt med medarbetare inom hela universitetet och utgör en av fem medarbetare vid Ekonomihögskolans Internationella avdelning. Några exempel på vanliga arbetsuppgifter är att i samarbete med kollegorna på Internationella avdelningen organisera och genomföra informationsmöten för utresande och inresande utbytesstudenter, allmän studentservice till utbytesstudenter, kursregistreringar, uppdatering av hemsidor och våra kurssidor i Canvas, hantering av ansökningar i mobilitetssystemet Solemove, statistikuppföljningar, information till partneruniversitet, bemanning av studentmottagningen, allmänt administrativt arbete rörande bland annat tillgodoräknanden och intyg. Övriga arbetsuppgifter är att ha kontakt med partneruniversitet och övriga institutioner vid Ekonomihögskolan, företräda internationella avdelningen i olika nätverk och forum samt hantera praktiska detaljer inför och under internationella studenters ankomst. Kvalifikationer Vi söker dig med en kandidatexamen eller motsvarande, företrädesvis inom de ekonomiska ämnesområdena. Du ska ha mycket goda muntliga och skriftliga språkkunskaper i både svenska och engelska, eftersom dessa är våra huvudsakliga arbetsspråk. Erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete samt god erfarenhet av arbete med internationella frågor är båda krav. Erfarenhet av arbete med internationella frågor inom högskolesektorn samt erfarenhet av studieadministrationssystem såsom LADOK, Solemove och Canvas är meriterande. Arbetet är serviceinriktat och innebär mycket kontakter med studenter och medarbetare. Att presentera inför studentgrupper kommer exempelvis att vara en arbetsuppgift. Sammanfattningsvis  måste du därför ha lätt för att samarbeta, kommunicera men även presentera samt vara intresserad av människor från olika kulturer.  Du måste vara noggrann samt ha lätt för att arbeta såväl självständigt som i grupp. Du bör även kunna ta egna initiativ och kunna hantera arbetssituation med säsongsvariationer där många olika arbetsuppgifter ska lösas parallellt och ofta inom snäva tidsramar. Villkor Tillsvidareanställning. Provanställning kan komma att tillämpas. Universitetet tillämpar individuell lönesättning. Ange gärna löneanspråk i din ansökan. Övrigt Resor i tjänsten kan förekomma. Vi undanber oss alla kontakter från annonsförsäljare, rekryterings- och bemanningsföretag på grund av statliga upphandlingsregler.

13 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Verksamhetsutvecklare med fokus frikyrkan - Bilda Sydöst - Östergötland

Är du intresserad av samhällsfrågor, kristen tro och kultur? Hardu erfarenhet av frikyrklig verksamhet och lätt för att skapa nya kontakter? Vill du skapa bättre förutsättningar för folkbildning och kultur i frikyrkorna? Vill du vara med att utveckla en mångfald av verksamheter? Vi söker dig som vill arbeta som verksamhetsutvecklare med fokus på bildning och kultur i samarbete med frikyrkorna i Östergötland! Bilda är ett studieförbund som erbjuder studiecirklar, kulturprogram och andra sociala mötesplatser. Vårt uppdrag är att ta tillvara våra medlemsorganisationers, samverkansparters, och enskilda människors drivkraft och tillsammans möjliggöra idéer och initiativ som leder till bildning, delaktighet och utveckling för individ och samhälle.Vi vet av erfarenhet att det är i mötet med andra, som vi lär av varandra. Genom att bilda gemenskap, bildar vi för livet. Bilda Sydöst är en av sex regioner i Studieförbundet Bilda med verksamhet i Jönköping, Kalmar, Kronoberg, Blekinge och Östergötland, med regionkontor i Jönköping och lokalkontor i Kalmar, Växjö och Linköping. Om tjänsten Bildas verksamhetsåtagande har sitt fokus på tro och livstolkning som grund för existentiell hälsa. Särskild uppmärksamhet ägnas åt att involvera unga, äldre samt utrikesfödda med målet att bryta social isolering och att stärka både individens välmående och demokratin. Vi söker nu en person som kan bidra till detta arbete. I nära samarbete med våra kyrkliga medlemsorganisationer ansvarar du för att utveckla folkbildningsverksamhet, främst studiecirklar och olika slags arrangemang. Det innebär verksamheter inom bland annat kultur, kristen tro och teologi, hållbarhet och integration. Arbetet som verksamhetsutvecklare är relationellt – du söker nya, och upprätthåller befintliga kontakter för att i samverkan utvecklakultur- och bildningsverksamhet. I rollen ingår att initiera, genomföra och följa upp. Ledarutveckling är en väsentlig del av arbetet - du kommer att rekrytera, utbilda och introducera cirkelledare samt säkra att de får kontinuerligt stöd i sitt uppdrag. Du kommer också att hålla i Bildas fortsättningsutbildning för cirkelledare. I arbetet ingår flera administrativa moment. Du ingår i en region av engagerade kollegor som arbetar med folkbildning inom våra tre profilområden kultur, kyrka och samhälle, och du relaterar i första hand till ett lokalt kyrkteam i Linköping som leds av en regional teamledare. Rollen ger goda möjligheter till självständigt arbete, eget ansvar och att bidra till att utveckla vårt folkbildningsarbete som möter behov inom våra medlemsorganisationer men också i samhället i stort. Kravprofil - vi söker dig som:  Har gymnasial utbildning Har god kännedom om frikyrkorna och har ett relevant nätverk inom dessa i Östergötland. Har erfarenhet av att samverka med kyrkor, civilsamhälle och offentlig sektor. Är nytänkande, relationsskapande och intresserad av att utveckla nya bildningsverksamheter. Planerar och organiserar ditt arbete på ett strukturerat och har god administrativ förmåga, även gärna erfarenhet av projektledning Har kompetens och erfarenhet av ledarutveckling, är pedagogisk och van att föreläsa Har god digital- och systemvana; van användare av sociala medier, Officepaketet och Microsoft Teams. Har god kommunikativ förmåga, både i tal och skrift. Är en trygg person med integritet, som har stark egen drivkraft till att arbeta självständigt för att nå uppsatta mål God samarbetsförmåga med tålamod och en nyfikenhet kring oliktänkande. B-körkort Meriterande: Relevant eftergymnasial utbildning, t.ex inom något av områdena pedagogik, integration eller projektledning Erfarenhet av arbete med mångfaldsfrågor kopplat till integration. Erfarenhet av folkbildning och/eller av arbete inom ideell sektor/civilsamhälle/ föreningsliv. Erfarenhet av arbete i administrationsverktyget Gustav, som används i studie-verksamheten inom samtliga studieförbund Kännedom om våra medlemsorganisationer. Erfarenhet av att vara cirkelledare för en studiecirkel. För att lyckas i rollen behöver du ha några års relevant arbetslivserfarenhet. Tillgång till bil är ett plus, eftersom vår verksamhet finns utspridda över hela regionen. Vi eftersträvar mångfald och en jämn könsfördelning och lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som anställd i Bilda får du en genomtänkt introduktion, 38 timmars arbetsvecka, goda kompetensutvecklingsmöjligheter, bra personalförmåner men framför allt får du arbeta med viktig, meningsfullverksamhet tillsammans med energigivande och kompetenta kollegor och externa kontakter. Arbetet innebär stor frihet och mycket ansvar. Anställningsform: Tillsvidareanställning (vi tillämpar 6-månaders provanställning) Omfattning: 100 % (omfattningen går att diskutera vid behov) Placeringsort: Linköping Sista ansökningsdag: 2025-08-04 Intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Vänta därför inte med din ansökan! Upplysningar om tjänsten lämnas av: Enhetschef Henrik Demetriades, tfn: 013-31 28 25. Facklig företrädare (Unionen) är Fredrik Wallstedt, tfn: 0730–701732 OBS! Vi har gjort våra val beträffande rekryteringsstöd och val av mediekanaler för annonsering i rekryteringsprocessen och vill inte bli kontaktade av säljare via telefon eller mejl. Tack! Registrera din ansökan via knappen "Skicka ansökan" eller via länken "Ansök via webben". Studieförbundet Bilda är ett av Sveriges åtta studieförbundoch erbjuder folkbildning; kurser, studiecirklar ochkulturprogram. Med stöd och inspiration från oss fårmänniskor med olika bakgrund möjlighet att mötas, skapafritt och utvecklas.Vi har erfarenhet, kunskap och nätverk kopplat till kultur,samhällsfrågor, tro, religion och existentiella frågor. Läs gärna mer på Bilda.nu.

10 juni 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025