Business operation coordinator till spännande företag!
Academic Work Sweden AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Vi söker dig som är nyfiken, analytisk och trivs i en fartfylld miljö där ingen dag är den andra lik. Här får du möjlighet att kombinera ditt teknikintresse med affärsförståelse i ett växande bolag! OM TJÄNSTEN Som Business Operations Coordinator kommer du att hjälpa teamet för kommersiell utveckling med affärsanalys, att förbättra processer och att lansera nya produkter och tjänster. Du kommer att jobba tillsammans med kollegor inom sälj, marknad, produkt och operations, med målet att göra det lättare för företaget att nå ut till kunder och växa. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Stötta i planering och genomförande av marknadsstrategier * Skapa material, presentationsunderlag och verktyg för sälj och kunddialoger * Identifiera och driva förbättringar i interna processer * Arbeta med dataanalys och utveckling av dashboards för rapporter VI SÖKER DIG SOM - Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller likvärdigt - Har 1–3 års erfarenhet inom affärsutveckling eller projektledning - Har ett stort intresse för digitala verktyg och AI för effektivisering - Har goda kunskaper i excel - Är strukturerad, lösningsorienterad och analytisk - Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska Det är meriterande om: - Du har erfarenhet av SQL och PowerBI Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Strategic CRM and Martech Manager
Telenor Sverige AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Letar du efter en arbetsplats för framtiden?   Hos oss är karriären din. Här får du möjlighet att styra den i riktningen du drömmer om och samtidigt vara delaktig i tekniska innovationer som idag knappt ens finns i fantasin. Innovationer som vi vet kommer rita om kartan för hur vi kommunicerar med varandra och lever våra uppkopplade liv i framtiden. Letar du efter en arbetsplats där du får vara med och bidra till det viktigaste som finns – relationerna människor emellan? Välkommen till oss på Telenor.   Nu letar vi efter dig som vill bli Senior CRM and Martech Manager i vårt team Customer Experience & Process Management   Så kommer du göra skillnad med oss   Vi inom Customer Experience & Process Management-teamet har ett ansvar att både kort- och långsiktigt förbättra kundupplevelsen och de interna processerna för våra företagskunder (B2B). Vi eftersträvar att göra allt så enkelt, säkert och värdeskapande som möjligt, både för våra kunder och kollegor.   Till vårt team söker vi nu en till medarbetare som med stort engagemang kan driva förbättringsagendan kring CPQ, CRM och Martech. I detta ingår att du, utifrån vår strategi, de tekniska möjligheter som finns samt våra kunders behov, tar fram en strategi och målbild för ditt ansvarsområde. Med ett agilt angreppssätt arbetar du sedan med att implementera både system- och processförbättringar. Du säkerställer att våra lösningar inom området lever upp till både våra kunders och kollegors förväntningar. Till detta kommer du även att agera Product owner för vår Salesforce-implementation.   Du arbetar nära processägarna och specialisterna i vårt team, stakeholders i organisationen för att förstå interna förbättringsområden. Precis som du hela tiden har örat mot kunden för att säkerställa god kundupplevelse. För implementation jobbar du tätt med B2C-divisionen, leverantörer samt vår IT-avdelning.   Är du den vi söker?   Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon.   Vi ser att du har förmågan att höja blicken och tänka strategiskt, samtidigt som du har tålamod att sätta dig in i de mindre frågorna som hanteras i organisationen. Du har en god teknisk förståelse och kring CRM och Martech i allmänhet, men Salesforce i synnerhet, där du har mycket god kunskap. Även om du i denna roll inte själv utvecklar i systemet är det viktigt att du ser de möjligheter som finns.   Du är van att arbeta agilt och att hantera många olika stakeholders. Möjligtvis har du en bakgrund som ledare eller Product owner. Inte minst är du nyfikenhet och villig att lära.     Vårt löfte till dig Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar. Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum. Vi ger plats för livet. Arbeta hemifrån två dagar i veckan om du vill, så länge dina arbetsuppgifter gör det möjligt. Resten av tiden skapar vi magi tillsammans på kontoret. Två give-me-a-break-days per år ger en extra paus och flexibla arbetstider hjälper dig att balansera jobbet och livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu.   Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. Vi avsätter 40 timmar om året för att du ska kunna fördjupa dig, utforska nya områden och växa i din roll. Genom Telenor Academy och andra lärandeinitiativ får du verktygen och friheten att forma din egen karriär. När du vill vidare väntar möjligheter i hela Norden.    Sök till oss idag                                                                                                Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag. Om du har frågor och vill veta mer är du välkommen att kontakta rekryterande ledare Peter Lindström på 0709-908182. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökan via mejl.   Bra att känna till Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.

11 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Business Analyst till Dun & Bradstreet
MultiMind Bemanning AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Dun & Bradstreet, a global leader in business data and analytics, is undergoing a strategic transformation of its business processes (across Q2C). The goal is to reshape and streamline the entire customer journey – from quote and order to billing and invoicing. To support this initiative, Dun & Bradstreet is seeking an experienced Business Analyst to help define, structure, and drive the transformation forward. This is a 12 month project with the possibility for an extension. About the role As a Business Analyst, you will be responsible for reviewing, documenting, and analysing Dun & Bradstreet´s end-to-end Q2C processes. Much of the current landscape is undocumented or inconsistently captured, so your role will be critical in identifying gaps, pain points, and areas for improvement. You will collaborate with stakeholders across Sales, Finance, Product, and Operations to ensure a clear, structured, and aligned path forward. Your findings will directly inform the design of future technical solutions and ways of working. Requirements: • Proven experience as a Business Analyst in process and system-heavy environments • Hands-on experience working with Quote-to-Cash or similar end-to-end business mode • Ability to bridge the gap between business needs and technical solutions • Skilled in facilitating workshops, gathering requirements, and producing clear, structured documentation • Comfortable working across multiple teams in a complex and evolving business environment • Experience with relevant systems such as Salesforce (CRM), Kappa, PI & Workflow (Back Office), AX, and Workday Finance (Finance) Sounds interesting? If you think this role would suit you please submit your application! We are interviewing candidates continuosly so the role may be filled before the application deadline.

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Senior Project Manager
Etraveli Group AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Etraveli Group is the globally leading company for tech solutions and fulfillment capabilities for online sales of flights. We are here to solve complexity, by connecting millions of flights and travelers across the globe, from search and selection to trip and beyond. We hold consumer online travel agency brands like Mytrip, GoToGate & Flight Network and serve Booking.com with flights. Etraveli Group has also established strategic partnerships with companies like Skyscanner, Google Flights, TUI, etc. Every day we strive to make the world smaller for our customers and bigger for our people. Our diverse team of more than 3000 passionate professionals is what makes us the industry’s tech wonder and the best in the world at what we do. Our major offices are in Sweden (HQ), Greece, India, Canada, Poland and Uruguay. About the role As a member of the Project Management Office at Etraveli Group you will work on key company Strategic Initiatives leading cross functional projects and facilitating their delivery. Such projects may range from setting up a new initiative/business line with an external partner to new company initiatives to internal process optimisation, performance improvements or new product development. You will report to the Senior Director of Strategic planning and PMO (part of the Commercial organization), you will be part of the central PMO team and work in close cooperation with internal as well as external teams, stakeholders and partners. If you are looking to work in travel and technology and be part of a leading international company, this is an ideal position for you. Responsibilities Lead strategic initiatives and cross functional projects and facilitate their delivery. Create business cases to support decision making and develop recommendations. Perform data analysis that will drive insights to be turned into actions. Manage and engage stakeholders from different teams/departments (internal & external). See a project through from conception to delivery and optimisation. Identify areas for optimisation, gather product requirements. Work closely with the respective CxO/project sponsor to set-up, facilitate and deliver the agreed upon project. Run business development initiatives and set up external partnerships as required. Requirements Master’s degree in a quantitative discipline such as Engineering, Economics, Statistics, Mathematics. MBA will be considered a plus. A minimum of 5 years of previous relevant working experience, preferably in consulting or in a big 4 accounting firm Past experience in ecommerce and business development will be considered an asset. Business acumen, ability to set-up a project and see it through Strong analytical skills, methodical approach, translating findings into business actions Ability to gather and understand product requirements Strong foundation in agile methodologies in large organizations Experience from working at scale up companies will be considered an asset. Tech savvy, comfortable with technology (APIs etc.) and technical terms Strong working use of excel, ppt, word (we use Gdrive equivalents) Excellent communication & presentation skills (oral & written) in English as well as interpersonal skills Results-focused and metrics-driven, self motivated, team player with a can-do attitude Strong project management skills, attention to detail, ability to learn quickly and work well in a dynamic environment Ability to quickly grasp the context and effectively contribute to the organization and management of projects Ability to work without close supervision and prioritize, quick & resourceful, flexible, comfortable with ambiguity Creative, persistent, proactive, positive and outgoing personality, eager to learn Benefits Working at Etraveli Group means working at a fast-growing company with high ambitions of becoming the number one Online travel agency worldwide. The culture at the company embraces complexity and we like to keep the entrepreneurial spirit even as we grow into being a larger company. You will have awesome colleagues with whom you will have fun solving complex problems in a fast-moving business. We also offer: A flexible working environment. We work on a hybrid-model where you can choose to work two days from home and you will have two weeks per year that you can choose to work from a remote location Central office location in Stockholm, Regeringsgatan 30-32 Healthcare allowance – Each employee receives a maximum allowable amount each year according to the Swedish Tax Agency to spend on health-promoting activities such as a gym card, massage etc. Pension and health insurance – Through partners we offer a comprehensive pension and health insurance so that you can get help quickly in case of an accident Enjoy a vibrant company culture with daily office breakfasts, a weekly fika club, a ping pong table for friendly matches, and exciting events like our summer mingle and Christmas party. As part of this recruitment process, we will be conducting background checks. You will be able to read more information and give your consent to this process in the application form. At Etraveli Group we value diversity; we pride ourselves on being a company represented by people of all different backgrounds. During hiring, we are committed to ensure equality and promote diversity in the workplace at every selection stage. As such, we provide the same opportunities for all candidates regardless of race, religion or belief, gender, nationality, ethnicity, sexual orientation, age, marital status, disability, or any other characteristic protected under any anti-discrimination law or regulation. Welcome to Etraveli Group!

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Erfaren Programme Manager till global aktör inom affärsdata
Academic Work Sweden AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Vår kund, en global ledare inom affärsdata och analys, genomgår en strategisk transformation av sina Quote-to-Cash-processer. Vi söker nu en erfaren Programme Manager för att leda och strukturera detta arbete hos dem. OM TJÄNSTEN Som Programme Manager kommer du att leda den strategiska transformationen av vår kunds Quote-to-Cash-processer. Detta inkluderar att bedöma de nuvarande processerna, identifiera förbättringsområden och driva projektet mot en skalbar modell. Rollen kräver ett konsultativt tankesätt och förmågan att arbeta tvärfunktionellt mellan många delar i organisationen. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Leda och strukturera transformationen av Quote-to-Cash-processerna * Analysera befintliga arbetsflöden och identifiera förbättringsområden * Utveckla och implementera en framtidssäker, skalbar Q2C-modell * Arbeta tvärfunktionellt och driva förändringsarbete tillsammans med nyckelintressenter * Säkerställa effektiv implementering av nya verktyg och arbetssätt VI SÖKER DIG SOM - Gedigen erfarenhet som Programme Manager i större transformationsprojekt - Dokumenterad erfarenhet av att förbättra och leda affärsprocesser inom Quote-to-Cash eller motsvarande - Stark vana att leda förändringsarbete från grunden - Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, i tal och skrift Det är meriterande om du har - Det är meriterande om du har erfarenhet av system som Salesforce, AX, Workday Finance, Kappa, PI & Workflow. Kunskap om KAPPA-analyser och Axios är också positivt. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: Du är trygg i förändringsarbete, har hög stresstolerans och trivs i komplexa projektmiljöer. Du är målinriktad, ansvarstagande och har en förmåga att skapa förtroende i hela organisationen. Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A

9 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Skicklig Business Analyst till global transformation inom Quote-to-Cash
Academic Work Sweden AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Vill du vara nyckelspelare i en global förändringsresa? Vår kund, en ledande aktör inom affärsdata och analys, söker en erfaren Business Analyst för att kartlägga och utveckla sina Quote-to-Cash-processer. Start omgående. OM TJÄNSTEN I rollen som Business Analyst får du en avgörande roll i att driva vår kunds transformation av Q2C-processer. Du kommer att kartlägga nuvarande flöden, identifiera förbättringsområden och samarbeta med nyckelintressenter för att skapa en hållbar, datadriven förändring. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Kartlägga och analysera befintliga Q2C-processer * Identifiera luckor, flaskhalsar och förbättringspotential * Dokumentera affärsflöden och krav på ett strukturerat sätt * Leda workshops och samla in affärsbehov från olika intressenter * Samarbeta tvärfunktionellt för att säkerställa relevanta lösningsförslag VI SÖKER DIG SOM - Gedigen erfarenhet som Business Analyst i komplexa affärs- och IT-miljöer - Arbetat med transformationsprojekt inom Quote-to-Cash eller motsvarande - Förmåga att omsätta affärsbehov till krav på processer och system - Stark kommunikationsförmåga och erfarenhet av kravställning och workshops - Flytande svenska och engelska, i både tal och skrift - Erfarenhet av system som Salesforce, Workday Finance, AX, Kappa, PI & Workflow För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - För att trivas i rollen är du strukturerad, nyfiken och lösningsorienterad. Du arbetar metodiskt även under tidspress, tar ansvar för dina leveranser och bidrar till ett positivt och framåtlutat samarbete. Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A

9 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Financial Controller
Etraveli Group AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Etraveli Group is the globally leading company for tech solutions and fulfillment capabilities for online sales of flights. We are here to solve complexity, by connecting millions of flights and travelers across the globe, from search and selection to trip and beyond. We hold consumer online travel agency brands like Mytrip, GoToGate & Flight Network and serve Booking.com with flights. Etraveli Group has also established strategic partnerships with companies like Skyscanner, Google Flights, TUI, etc. Every day we strive to make the world smaller for our customers and bigger for our people. Our diverse team of more than 2600 passionate professionals is what makes us the industry’s tech wonder and the best in the world at what we do. Our major offices are in Sweden (HQ), Canada, Greece, India, Uruguay and Poland. We are seeking a meticulous and detail-oriented Accountant with strong analytical skills to be responsible for transaction level reconciliation processes, transactional controls and the analysis of large financial datasets. This role will focus on the General Ledger (GL) impact of various transactions, particularly on the Balance Sheet and Profit & Loss (P&L), and manage the impact and timing of P&L recognition for open items and related accruals. We are looking for a candidate with a solid understanding of accounting principles, exceptional analytical and data manipulation skills, and a proactive mindset for identifying discrepancies and delivering actionable business insights. Responsibilities and Duties: 1. Open Transactions Management: Assist in investigating and resolving reconciliation discrepancies in a timely and accurate manner, identifying root causes and driving corrective actions. Perform regular analysis to understand the impact of open transactions. Identify opportunities to improve reconciliation processes and enhance efficiency. Take ownership of the analysis and resolution of old or long-outstanding open transactions impacting the P&L. Investigate the nature and history of these transactions and collaborate with financial control to identify appropriate accounting treatment and timing of P&L recognition. Collaborate with relevant stakeholders to gather necessary information and facilitate the closure or adjustment of these items. Ensure that the P&L impact of these transactions is appropriately managed and documented in accordance with accounting policies. Recommend the need for accurate accruals for impact related to open transactions and estimate P&L timing. Assist with any monthly recurring reporting requirements. 2. Transactional Controls Ownership: Develop, implement, and maintain a framework of how the discrepancies for known order flow issues will be identified and resolved. Manage the process to initiate any large write-offs. Monitor adherence to transactional controls and identify potential breaches or areas for improvement. Collaborate with relevant departments (e.g., System support, Customer Service, Fintech, FC and BC) to ensure understanding and compliance with transactional control policies. Actively collaborate with system support and other development teams around new order flows and changes to existing setups and assist with the potential impact to books. 3. Data Analysis and Business Insights: Analyze large datasets transactions flowing through the reconciliation bucket to identify trends, patterns, and anomalies. Develop and utilize data analysis techniques (e.g., trend analysis, variance analysis, statistical analysis) to extract meaningful insights. Identify opportunities for calibration optimization, or other data-driven decision support. Prepare clear and concise reports, visualizations, and presentations to communicate data analysis findings and recommendations to the business. Collaborate with other departments to understand their data needs and provide valuable decision support. Requirements Bachelor´s degree in Accounting, Finance, or a related field with a strong quantitative focus. 2-4 years of relevant accounting experience, with a significant focus on reconciliations, GL analysis, and data analysis. Strong understanding of accounting principles (e.g., IFRS, GAAP) Proven experience in performing complex account reconciliations. Excellent analytical and problem-solving skills with a keen attention to detail. Proficiency in data analysis tools and techniques (e.g., Excel advanced functions). Ability to interpret financial data, identify discrepancies, and extract meaningful insights. Strong communication and presentation skills, with the ability to convey complex data findings clearly and concisely to both finance and non-finance audiences. Strong interpersonal skills, with the ability to collaborate effectively with cross- functional teams. Experience with D365 a plus. A proactive and results-oriented approach with a passion for leveraging data to drive business value. Benefits Working at Etraveli Group means working at a fast-growing company with high ambitions in becoming the number one Online travel agency worldwide. The culture at the company embraces complexity and we like to keep the entrepreneurial spirit even as we grow into being a larger company. We also offer: A flexible working environment. We work on a hybrid-model where you can choose to work two days from home and you will have two weeks per year that you can choose to work from a remote location. Central office location in the City, a stone's throw from public transport and lunch restaurants. Healthcare allowance – Each employee receives a maximum allowable amount each year according to the Swedish Tax Agency to spend on health-promoting activities such as a gym card, massage etc. Pension and health insurance – Through partners we offer a comprehensive pension and health insurance so that you can get help quickly in case of an accident. As part of this recruitment process, we will be conducting background checks. You will be able to read more information and give your consent to this process in the application form.

9 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
UX Designer
Etraveli Group AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Etraveli Group is the globally leading company for tech solutions and fulfillment capabilities for online sales of flights. We are here to solve complexity, by connecting millions of flights and travelers across the globe, from search and selection to trip and beyond. We hold consumer online travel agency brands like Mytrip, GoToGate & Flight Network and serve Booking.com with flights. Etraveli Group has also established strategic partnerships with companies like Skyscanner, Google Flights, TUI, etc. Every day we strive to make the world smaller for our customers and bigger for our people. Our diverse team of more than 2600 passionate professionals is what makes us the industry’s tech wonder and the best in the world at what we do. Our major offices are in Sweden (HQ), Canada, Greece, India, Uruguay and Poland. The role As a UX Designer at Etraveli Group, you'll get the opportunity to push for innovation and develop new ways of working in an agile and flexible environment With an iterative mindset, you get to try, test and try again to learn and always continue to develop both yourself and the products. You will create beautifully crafted experiences for our customers across platforms based on user insights and business requirements. You do this in multi-disciplinary teams, together with product owners, developers, testers, and analysts. Who you are You are a passionate UX designer who thrives on empathy and curiosity. You understand that great design begins with a deep understanding of the user’s needs, and you constantly seek out new perspectives to inform your work. Communication is your superpower—you can clearly articulate your ideas and collaborate effectively with cross-functional teams to bring those ideas to life. Adaptability is second nature to you; you embrace feedback, learn from it, and continuously evolve your designs. Above all, you are a storyteller, able to craft compelling narratives that resonate with users and stakeholders alike, driving meaningful user experiences that make a lasting impact. What you will do Work as a UX designer in one of our product teams, where you will design the travel experience for our customers; before, during and after their trip. You will also drive the sales of additional products like baggage and seating. Your role will be essential in balancing customer support with business growth. Work in all parts of the UX process. From problem discovery, research to ideation, concept development, interaction design, prototyping and validation. Meet with customers, observe their needs and translate the insights into actions that continuously create value for them, the business, and the company. Requirements A few years of proven UX design experience within the e-commerce sector, working with both web and mobile solutions—Travel Industry experience is a plus! Relevant training in UX, HCI, cognitive science or a similar field. Experience working in all steps of the UX process, from discovery and ideation to prototyping and validation. Proficiency with Figma and working with component-based libraries and design systems. Experience working with agile methods in cross-functional teams. Experience in front-end development, digital design and/or CRO is a big plus. Κnowledge of accessibility best practices (e.g., WCAG). Fluent in English, both spoken and written. A strong portfolio showcasing your past work in all phases of the UX process. Benefits Working at Etraveli Group means working at a fast-growing company with high ambitions of becoming the number one Online travel agency worldwide. The culture at the company embraces complexity and we like to keep the entrepreneurial spirit even as we grow into being a larger company. You will have awesome colleagues with whom you will have fun solving complex problems in a fast-moving business. We also offer: A flexible working environment. We work on a hybrid-model where you can choose to work two days from home and you will have two weeks per year that you can choose to work from a remote location Central office location Healthcare allowance – Each employee receives a maximum allowable amount each year according to the Swedish Tax Agency to spend on health-promoting activities such as a gym card, massage etc. Pension and health insurance – Through partners we offer a comprehensive pension and health insurance so that you can get help quickly in case of an accident Enjoy a vibrant company culture with daily office breakfasts, a weekly fika club, a ping pong table for friendly matches, and exciting events like our summer mingle and Christmas party. As part of this recruitment process, we will be conducting background checks. You will be able to read more information and give your consent to this process in the application form. At Etraveli Group we value diversity; we pride ourselves on being a company represented by people of all different backgrounds. During hiring, we are committed to ensure equality and promote diversity in the workplace at every selection stage. As such, we provide the same opportunities for all candidates regardless of race, religion or belief, gender, nationality, ethnicity, sexual orientation, age, marital status, disability, or any other characteristic protected under any anti-discrimination law or regulation. Welcome to Etraveli Group!

2 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Sales Administratör
Rekryteringsgruppen i Stockholm AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Rekryteringsgruppen söker för kunds räkning en expert inom SAP och Sales Administration! Har du erfarenhet av att hantera Master Data och rapportering inom en SAP-miljö? Då har vi rätt möjlighet för dig! Spännande möjligheter inom SAP och säljadministrationVår kund är en ledande aktör inom home solutions, med ett starkt fokus på innovativa och högkvalitativa produkter inom diskhoar, kranar och fläktar. Som expert inom SAP och Sales Administration hos oss kommer du att spela en nyckelroll i vårt säljteam. Ditt ansvar blir att säkerställa korrekt hantering av Master Data samt effektiv rapportering både internt och till våra kunder på den nordiska marknaden. Huvudsakliga ansvarsområden Aktiv hantering och uppdatering av Master Data Skapa och underhålla kund- och affärspartnerinformation i SAP Utföra omfattande rapportering till både interna och externa intressenter Arbeta med priser och hantera prissättning i SAP-systemet Ansvara för processförbättringar och implementera lösningar för effektivare databasuppdateringar Förväntade kvalifikationer och erfarenhet Dokumenterad erfarenhet av att arbeta med SAP, särskilt fokus på Master Data Stark förmåga att skapa detaljerade och precisa rapporter Erfarenhet av att jobba med databasuppdateringar och systemintegrationer Kännedom om processoptimering och förbättringsarbete Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Språkkunskaper i Finska. (meriterande) Det vi söker i en idealisk kandidat Du är en analytisk och noggrann person med god förmåga att hantera stora datamängder. Din proaktiva attityd driver dig att ständigt söka förbättringar och optimera processer. Förmågan att kommunicera tydligt och samarbeta effektivt med olika team är en styrka. AnställningsinformationTjänsten är en heltidstjänst. Arbetstider 08-17 med möjlighet till hybrid arbete. Vår kunds kontor ligger i Bromma. Kollektivavtal. Är du redo att utvecklas i din karriär inom SAP och säljadministration? Skicka in din ansökan nu! Sökord: "SAP, Master Data, Säljadministration, databasuppdatering, rapportering, processförbättring, Rekryteringsgruppen, jobb, karriär, Stockholm"Om Rekryteringsgruppen Rekryteringsgruppen är ett etablerat bemanningsföretag sedan 2001, specialiserat på transport, lager/industri och kontor. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm, känt för vår höga servicenivå och vårt engagemang för kunden. Vi har kollektivavtal och är auktoriserade av branschen sedan 2004. Besök gärna vår hemsida för mer information: www.rekryteringsgruppen.com

19 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Sales Administratör
Rekryteringsgruppen i Stockholm AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Rekryteringsgruppen söker för kunds räkning en expert inom SAP och Sales Administration! Har du erfarenhet av att hantera Master Data och rapportering inom en SAP-miljö? Då har vi rätt möjlighet för dig! Spännande möjligheter inom SAP och säljadministrationVår kund är en ledande aktör inom home solutions, med ett starkt fokus på innovativa och högkvalitativa produkter inom diskhoar, kranar och fläktar. Som expert inom SAP och Sales Administration hos oss kommer du att spela en nyckelroll i vårt säljteam. Ditt ansvar blir att säkerställa korrekt hantering av Master Data samt effektiv rapportering både internt och till våra kunder på den nordiska marknaden. Huvudsakliga ansvarsområden Aktiv hantering och uppdatering av Master Data Skapa och underhålla kund- och affärspartnerinformation i SAP Utföra omfattande rapportering till både interna och externa intressenter Arbeta med priser och hantera prissättning i SAP-systemet Ansvara för processförbättringar och implementera lösningar för effektivare databasuppdateringar Förväntade kvalifikationer och erfarenhet Dokumenterad erfarenhet av att arbeta med SAP, särskilt fokus på Master Data Stark förmåga att skapa detaljerade och precisa rapporter Erfarenhet av att jobba med databasuppdateringar och systemintegrationer Kännedom om processoptimering och förbättringsarbete Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Språkkunskaper i Finska. (meriterande) Det vi söker i en idealisk kandidat Du är en analytisk och noggrann person med god förmåga att hantera stora datamängder. Din proaktiva attityd driver dig att ständigt söka förbättringar och optimera processer. Förmågan att kommunicera tydligt och samarbeta effektivt med olika team är en styrka. AnställningsinformationTjänsten är en heltidstjänst. Arbetstider 08-17 med möjlighet till hybrid arbete. Vår kunds kontor ligger i Bromma. Kollektivavtal. Är du redo att utvecklas i din karriär inom SAP och säljadministration? Skicka in din ansökan nu! Sökord: "SAP, Master Data, Säljadministration, databasuppdatering, rapportering, processförbättring, Rekryteringsgruppen, jobb, karriär, Stockholm"Om Rekryteringsgruppen Rekryteringsgruppen är ett etablerat bemanningsföretag sedan 2001, specialiserat på transport, lager/industri och kontor. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm, känt för vår höga servicenivå och vårt engagemang för kunden. Vi har kollektivavtal och är auktoriserade av branschen sedan 2004. Besök gärna vår hemsida för mer information: www.rekryteringsgruppen.com

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025