Verksamhetsutvecklare

Sök bland 17 lediga jobb som Verksamhetsutvecklare och börja ditt nya yrkesliv idag!

Engagemangsutvecklare

Vill du vara med och förverkliga visionen om en större demokrati där unga har en starkare röst och påverkar samhällsutvecklingen? Brinner du för att öka ungas delaktighet och inflytande i samhället? Då är tjänsten som engagemangsutvecklare på Youth 2030 Movement något för dig! Youth 2030 Movement är en ideell förening som jobbar för att unga ska få mer makt i samhället. Vi arbetar tillsammans med kommuner, regioner, myndigheter, andra ideella föreningar, unga och vuxna för att skapa en starkare demokrati. Föreningen har kontor runt om i Sverige: Umeå, Göteborg, Malmö och Stockholm. Den här utlysningen hör hemma i Norrbotten där vi kommer överens om vilken ort du utgår ifrån. Om tjänsten Vi söker en peppad och kreativ Engagemangsutvecklare som vill delta i och bidra till att Youth 2030 Movement hittar fler lösningar i Norrbotten för ungas inflytande och delaktighet. Du kommer att arbeta på flera platser i främst Norrbotten med en del resor till Västerbotten och stundtals till våra andra kontor. Resor är därför en prioriterad del i rollen. Du kommer att rekrytera unga till aktiviteter, hålla i workshops med unga och/eller vuxna, planera och arrangera träffar mellan unga och beslutsfattare. Vi jobbar tillsammans i teamet för att nå våra gemensamma mål! Anställningsvillkor Tjänsten är en tillsvidareanställning (heltid) som inleds med sex månaders provanställning med start omgående. Projektet du kommer arbeta i är treårigt. Du kommer utgå ifrån Norrbotten och intensiteten i resor kommer variera men du behöver räkna med att det kan bli upp mot4-6 resor på en månad. Under dessa resor förekommer jobb på obekväm arbetstid. Du kommer att tillhöra vår förenings lilla och engagerade team på snart 15 personer som brinner för att testa nya saker och att göra verklig skillnad för barn och unga i Sverige. Tjänsten är placerad i vårt verksamhetsben som ökar ungas inflytande och delaktighet i offentlig sektor. Erfarenheter Vi söker efter kandidater som har erfarenhet av följande områden: Processleda och stärka unga Arrangera stora eller små aktiviteter/arrangemang Arbetat i projekt, och/eller projektlett mindre projekt Det är även önskvärt att ha erfarenhet av minst två av följande: Att leda workshops och/eller hålla föreläsningar mot unga Att leda workshops och/eller hålla föreläsningar mot vuxna Att leda unga genom till exempel föreningslivet Att ha arbetat med påverkans/kampanjarbete Erfarenhet av ungt engagemang, aktivism eller av arrangemang inom föreningslivet/civilsamhälle Om dig som person Du som söker ska trivas i miljöer där du själv är aktiv i att skapa förändring och utveckling. Du tycker om att ha tydliga mål och jobba för att nå dem. Du tycker om att bygga relationer till olika typer av människor och du har tilltro till unga som individer och samhällsbärare. Du delar vår syn på ett samhälle där demokratin är viktig. Vi söker dig som brinner för att jobba med unga och stötta unga att skapa förändring! Du vill inspirera och engagera. Du är självgående och utåtriktad, har en god samarbetsförmåga och gillar att arbeta i team. Vi söker dig som antingen är i målgruppen eller kan identifiera dig med målgruppen. Så här rekryterar vi kompetensbaserat: Vi vill verka för mångfald i våra rekryteringsprocesser, och tillämpar därför urval i första steg. Istället för personligt brev kompletterar du ditt CV genom att svara på ett antal kompetensbaserade frågor. Du ansöker till tjänsten genom att fylla i följande formulär: Engagemangsutvecklare samt skickar ditt CV till [email protected]. Vi tillämpar löpande urval, vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt men senast den 13 maj 2024. Övriga frågor: Har du några frågor är du varmt välkommen att höra av dig till [email protected]. Läs gärna mer om oss här på vår hemsida eller följ oss via sociala medier @youth2030movement.

24 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Verksamhetsutvecklare till Stena Stål

Stena Stål, en av Sveriges mest expansiva strålgrossister är en rikstäckande stålleverantör med ett brett sortiment av produkter som balk, armering, rör, plåt, stångstål, rostfritt, aluminium och specialstål. Vi arbetar tillsammans med våra kunder på att vidareutveckla erbjudanden som tillför kundnytta och affärsvärde. Med lokala kontor på femton platser i landet och vår logistikapparat täcker vi hela Sverige. Vi satsar på att vara marknadsledande inom hållbarhet och digitala lösningar. Stena Stål ingår i familjeägda Stena Metallkoncernen med säte i Göteborg. Läs mer på www.stenastal.se Har du talang för att jobba systemnära och säkerställa funktionella processer? En fallenhet av att pedagogiskt förklara och beskriva komplexa flöden? Då ska du verkligen kika närmare på tjänsten som Verksamhetssutvecklare/Verksamhetsssupport D365 på Stena Stål i Västerås. Verksamhetsutvecklare I rollen som Verksamhetsutvecklare/Verksamhetssupport D365 på Stena Stål kommer du ingå i ett mindre team med fokus på utveckling och support av verksamhetens systemprocesser. Ditt fokusområde och ansvarsområde kommer vara inom verksamhetsområdet Lager och Produktion där du får en central roll i att säkerställa att affärssystemet, Microsoft Dynamics 365, integreras väl med verksamhetens olika affärsprocesser. Ditt uppdrag omfattar bland annat att leda projekt inom systemintegrering och uppdatering, vidareutveckling av affärsstödet, utbildning av nyckelanvändare, skriva och utforma instruktioner och lathundar samt erbjuda snabb support för akuta ärenden och utredningar. En roll som samverkar till stor del med linjeverksamheten, IT-avdelningen samt systemleverantören. Tjänstens placering blir i Västerås men rollen supporterar alla Stena Ståls siter i Sverige. Stena Stål är en del av Stena Metallkoncernen vilket möjliggör ett brett nätverk av kompetens och för rätt person finns även goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget. Stena Stål innebär även trygghet då företaget står sig starkt finansiellt. Arbetsuppgifter Rollen som Verksamhetsutvecklare/Verksamhetssupport D365 har som syfte att stötta företagets verksamhet i att använda deras affärsplattform på mest effektiva sätt. Det innebär att löpande lösa olika typer av supportärenden som uppstår i olika affärsprocesser och underprocesser. Komplexiteten kan variera från avancerade till enklare uppgifter, vilket ställer krav på förståelse för flödet i en process, från att kundbehovet uppstår tills att kunden har fått sin leverans. Det innebär att du kommer jobba i en matrisfunktion och mot flera siter i Sverige. Dina kontaktytor är både funktioner inom Stena Stål och mot leverantör. Resor i tjänsten förekommer. Ansvaret innefattar även en kontinuerlig utveckling av affärsstödet i takt med utvecklingen av företagets processer samt att uppgradera och implementera nya och befintliga funktioner i systemet från testning till implementering. I din vardag internt är det främst svenska som gäller men det ingår möten och diskussioner med leverantörer och kollegor på engelska. Huvudsakliga arbetsuppgifter Hantering och prioritering av supportärenden och snabbt och effektivt säkerställa åtgärder Agera som gränssnitt mellan IT och linjeverksamheten i olika frågor Genomföra rotorsaksanalyser och upprätta handlingsplaner Vara en del av att driva verksamhetsutveckling inom systemfrågor Ansvar för att säkerställa att affärsstöd och affärsprocesser är överensstämmande Hantera IT-beställningar och förändringar från leverantören Delta eller leda projekt för implementation av nya applikationer eller funktioner och utbilda användare Förstå och hantera processförändringar och deras påverkan i affärssystemet Din profil Vi tror att du som person söker en ny utmaning för din förmåga och vilja att bidra med ordning och reda genom att säkerställa väl fungerande affärsprocesser. Du har i grunden en gymnasial utbildning och några års arbetserfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom systemfrågor. Det viktigaste är inte dina teoretiska kunskaper utan vi värdesätter snarare din kapacitet och dina personliga kvalifikationer kopplat till tjänsten där vi vill se egenskaper som lämpar sig för en supporterande teamspelare. Egenskaper som krävs då du kommer att behöva samarbeta och kommunicera med olika personer och kompetensområden på alla nivåer i en verksamhet. Har du däremot praktisk erfarenhet av lager-/produktionsprocesser så ses det som meriterande. Då rollen innebär att supportera alla siter inom Stena Stål så kommer resor ingå. Goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift då information och daglig kommunikation sker på båda språken. Stena Stål Stena Stål är en del av Stena Metallkoncernen med sju verksamhetsområden på mer än 200 platser i nio länder. Koncernen har en total nettoomsättning för förra räkenskapsåret på 43 509 MSEK. Varje år återvinner och förädlar Stena Metall sex miljoner ton avfall och uttjänta produkter samt förser kunder med nödvändiga råvaror, stålprodukter och marina bränslen. Genom forskning och utveckling arbetar vi för att möta framtidens utmaningar med nya, hållbara lösningar. Stena Metalls 3 500 medarbetare samarbetar nära med partners och kunder för att skapa värde ur såväl ett affärsperspektiv som för miljön och samhället i stort. Låter detta intressant för dig? I detta uppdrag samarbetar vi med rekryteringsföretaget Skills Rekrytering. Din ansökan registrerar du på www.skillsrekrytering.se senast den 12 maj 2024. Urval och intervjuer kan ske löpande under ansökningsperioden. Frågor om tjänsten besvaras gärna av rekryteringskonsult Julia Öhrberg Nyberg på 073-096 18 15. Välkommen!

22 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Junior verksamhetsutvecklare - Borås och/eller Göteborg

Detta är Legacy Vi är ett personligt konsultbolag inom verksamhetsutveckling inklusive digital affärsutveckling, revision av ledningssystem, ekonomi, lösningar för intelligenta transportsystem (ITS) och luftvärdighetsgranskning. Vi verkar inom både privat och offentlig sektor i Västra Götaland. Med lokal förankring i Göteborg och Borås, skapar vi närhet till våra kunder. Vi specialiserar oss på att skapa ledningssystem enligt branschstandarder och genomför professionella revisioner för att säkerställa ledningssystemens effektivitet. Vårt expertteam levererar avancerade ITS-lösningar för transportsektorn och vi är stolta över att även erbjuda luftvärdighetsgranskningar till kommersiella flygbolag. Arbetsområden som junior verksamhetsutvecklare Stödja i skapande av ledningssystem för kunder. Stödja i förändringsprojekt för att effektivisera processer och maximera resultat. Skapa processer och rutiner. Genomföra omvärldsanalyser utifrån kunders behov. Ta fram dokumentation i form av rutiner, formulär och mallar. Följa upp och uppdatera lagar & förordningar. Identifiera och analysera verksamhetsbehov och utvecklingsmöjligheter. Utforma och implementera strategier för verksamhetsförbättringar. Samarbeta med olika kunder och intressenter för att säkerställa en smidig implementering av förbättringsinitiativ. Mäta och utvärdera framsteg och resultat av genomförda förändringar. För att lyckas i tjänsten ska du brinna för utveckling och förändring. Du planerar, arbetar strukturerat och håller deadline. Du tycker om att prata med andra människor och skapar goda relationer med dem omkring dig och du är lyhörd för andras åsikter och idéer. Du är flexibel och ser lösningar i stället för problem. Du kan driva andra och dig själv och är trygg i att ta kommandot när det behövs. Du är välorganiserad och pedagogisk och tycker om att förklara för andra. Kvalifikationer Relevant högskole-/universitetsexamen inom industriell ekonomi, verksamhetsutveckling eller annan utbildning och erfarenhet som vi bedömer likvärdig. Kunskaper inom verksamhetsprocesser och förbättringsstrategier såsom Lean eller Six Sigma. Analytisk förmåga och förståelse av att arbeta med data för att identifiera möjligheter till förbättring. Teamorienterad med förmåga att arbeta självständigt och driva projekt framåt. Framstående kommunikations- och presentationsfärdigheter. Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Meriterande kvalifikationer Tidigare erfarenhet av programmet 2c8. Arbete med internrevision. Erfarenhet från ledningssystemstandarder. Kunskaper inom GDPR. Vi värdesätter kompetenser som Driven Självständig Noggrann Strukturerad Utvecklingsorienterad Du erbjuds En attraktiv arbetsplats. Möjligheter till att växa som individ i din yrkesroll och som person. Meriterande arbetsuppgifter. Att bli en del av ett företag med en härlig gemenskap och kultur. Möjligheten att bygga ett nätverk med värdefulla kontakter. Att dela med dig av din kunskap och bidra till att stärka utvecklingen i företaget. Arbetet medför resor i tjänsten, körkort B är därav ett krav. Tjänsten kan innebära placering i säkerhetsklass och därav krävs svenskt medborgarskap. Hur du ansöker: Om du är redo att ta dig an en spännande utmaning och tror att du har rätt kompetens och erfarenhet för rollen som junior verksamhetsutvecklare hos Legacy AB, ansök på www.legacyab.se. Välkommen med din ansökan!

19 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Verksamhets- och affärsutvecklare

Vi på IOSoft är på jakt efter en engagerad och erfaren verksamhets- och affärsutvecklare som kan hjälpa oss att driva vårt förändrings- och utvecklingsarbete samt leda ett nytt affärsområde. OM IOSOFT: IOSoft erbjuder IT-support, hosting, Microsoft 365, apputveckling samt systemutveckling i form av kundanpassade mjukvaror, integrationer och e-handelslösningar med hjälp av våra olika avdelningar. Vi har snabbt blivit allt fler och just nu är vi 23 anställda på kontor i Tanumshede och Uddevalla. Vi strävar efter att vara en "One stop shop" för våra kunder och att göra IT enkelt och tillgängligt för dem. ANSVARSOMRÅDEN: Utveckling och implementering av strategier för affärs- och verksamhetsutveckling samt tillväxt inom företaget Leda och genomföra förändringsprojekt internt och externt för digitalisering och effektivisering av våra kunders arbetsprocesser Starta och driva ett nytt affärsområde inom företaget vilket innebär bl. a. identifiera affärsmöjligheter, skapa affärsplaner och konsultera dessa tjänster till våra kunder Samarbeta med andra avdelningar inom IOSoft för att säkerställa en smidig implementering av nya affärsstrategier och lösningar KVALIFIKATIONER: Erfarenhet av affärsutveckling och förändringsledning inom IT-branschen Starka analytiska och problemlösningsförmågor Utmärkta kommunikations- och ledarskapsfärdigheter Erfarenhet av projektledning och genomförande av strategiska initiativ Meriterande kvalifikationer: Akademisk utbildning inom företagsekonomi, management eller relaterat område Tidigare arbetslivserfarenhet som drifttekniker och/eller systemutvecklare Vi erbjuder konkurrenskraftig lön och förmåner enligt överenskommelse. Tjänsten är heltid med placering i Tanumshede eller Uddevalla. Rekrytering sker löpande.

17 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Verksamhets- och affärsutvecklare

Vi på IOSoft är på jakt efter en engagerad och erfaren verksamhets- och affärsutvecklare som kan hjälpa oss att driva vårt förändrings- och utvecklingsarbete samt leda ett nytt affärsområde. OM IOSOFT: IOSoft erbjuder IT-support, hosting, Microsoft 365, apputveckling samt systemutveckling i form av kundanpassade mjukvaror, integrationer och e-handelslösningar med hjälp av våra olika avdelningar. Vi har snabbt blivit allt fler och just nu är vi 23 anställda på kontor i Tanumshede och Uddevalla. Vi strävar efter att vara en "One stop shop" för våra kunder och att göra IT enkelt och tillgängligt för dem. ANSVARSOMRÅDEN: Utveckling och implementering av strategier för affärs- och verksamhetsutveckling samt tillväxt inom företaget Leda och genomföra förändringsprojekt internt och externt för digitalisering och effektivisering av våra kunders arbetsprocesser Starta och driva ett nytt affärsområde inom företaget vilket innebär bl. a. identifiera affärsmöjligheter, skapa affärsplaner och konsultera dessa tjänster till våra kunder Samarbeta med andra avdelningar inom IOSoft för att säkerställa en smidig implementering av nya affärsstrategier och lösningar KVALIFIKATIONER: Erfarenhet av affärsutveckling och förändringsledning inom IT-branschen Starka analytiska och problemlösningsförmågor Utmärkta kommunikations- och ledarskapsfärdigheter Erfarenhet av projektledning och genomförande av strategiska initiativ Meriterande kvalifikationer: Akademisk utbildning inom företagsekonomi, management eller relaterat område Tidigare arbetslivserfarenhet som drifttekniker och/eller systemutvecklare Vi erbjuder konkurrenskraftig lön och förmåner enligt överenskommelse. Tjänsten är heltid med placering i Tanumshede eller Uddevalla. Rekrytering sker löpande.

17 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Verksamhetsutvecklare

Verksamhetsutvecklare för ICA Transport Är du en Verksamhetsutvecklare som drivs av att skapa hållbara resultat och utveckla verksamheten? Avdelningen Verksamhetsstöd Transport söker nu två verksamhetsutvecklare för att arbeta med medarbetaren och kunden i fokus. Huvudsakliga ansvarsområde som Verksamhetsutvecklare för ICA Transport är att leda och samordna funktionens förflyttningar och förbättringsarbete i linje med uttalade strategier. Detta genom att: Systematiskt förbättra hur en organisation leds, styrs och skapar värde Strukturerat och tryggt leda organisationen i den transformationsresa vi är på, genom att involvera, lyfta fram och stötta kollegor Leda, stötta och koordinera initiativ och projekt för att realisera strategiska förflyttningar/förbättringar med lean- och agila metoder Agera Transports representant i gränssnittsforum inom ICA, samt agera point of contact för initiala diskussioner om förflyttningar på idébasis Bidra med utblickar och nya perspektiv Vi söker dig som har kunskap och erfarenhet av att leda förbättringsarbete med förståelse för flödesperspektivet (supply chain) och logistik. Du har förmåga att visualisera potentialer och avvikelser utifrån kvalitativa och kvantitativa data. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom projektledning, förändringsledning och praktiskt arbete utifrån lean och agila metoder. Har du också en relevant högskoleutbildning inom området så är det meriterande. Du kommer ingå i Centralt Verksamhetsstöd Transport vars uppgift är att efter uttalade mål och strategiska fokusområden, tillsammans med Transportorganisationen driva verksamhetsutveckling som effektiviserar, kvalitetssäkrar och standardiserar våra arbetssätt. Vi är en avdelning med olika specialistkompetenser som arbetar efter övertygelsen om att framgång ligger i nära samarbeten där alla får bidra med sina styrkor. Inom Transportorganisationen är det en hög förändringstakt. Verksamheten befinner sig i en implementation av ett nytt Transport Management System, samtidigt som det pågår en rad andra processarbeten och projekt. Som verksamhetsutvecklare bidrar du med kraft och kompetens till allt detta! För att lyckas i rollen krävs det att du är pedagogisk och entusiasmerande med mycket god kommunikativ förmåga. Du har ett starkt personligt ledarskap som väl balanserar med ICAs värderingar. Du fånga upp verksamhetens behov och ser dess potentialer. Du är strukturerad och metodisk, och gillar samarbete med olika funktioner och människor i en komplex och föränderlig vardag. Du förväntas resa ungefär två gånger i månaden till något av ICAs transportkontor. Vi tillämpar flexibel arbetsplats vilket innebär en möjlighet att arbeta hemifrån två dagar i veckan. Om ICA ICA Gruppen är ett av Nordens ledande detaljhandelsföretag med verksamhet inom mat och måltider, bank, apotek, specialvaror och fastigheter. ICAs värderingar grundar sig på enkelhet, engagemang och entreprenörskap. Balansen mellan individens drivkraft och kraften i det gemensamma är en del av vår framgång. Har du vilja och egna idéer finns en mängd möjligheter att lyckas hos oss. Sista dag för ansökan är 28 april 2024. Intervjuer sker löpande och vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt! Tjänsterna är tillsvidareanställning på heltid. Vi ser gärna att du har placeringsort på något av våra transportkontor som finns i Västerås, Helsingborg, Kallhäll och Borlänge. Huvudkontoret ligger i Solna och rekryterande chef har placeringsort Västerås. Kontaktperson och rekryterande chef: Emma Wedegård, chef Verksamhetsstöd Transport 072-2202426 Vi ska spegla våra kunder såväl som samhället i stort och är beroende av medarbetare med olika kompetenser. Vi strävar efter att anställa människor med olika bakgrund och värdesätter den kunskap och erfarenhet det medför. Vi värnar om goda förutsättningar för ett hållbart arbetsliv för våra medarbetare med god arbetsmiljö och möjlighet till ständig utveckling. Vi tillämpar kompetensbaserad rekrytering. Drogtestning förekommer i samband med vissa av våra rekryteringsprocesser.

10 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Verksamhetsutvecklare Projekt Vita Rosen

Om projektet Projekt Vita Rosen är ett treårigt arvsfondsprojekt för barn med neuropsykiatrisk funktionsnedsättning (NPF) eller liknande svårigheter att prestera socialt och/eller i skolan. Projektets syfte är att utforma en samverkansmodell och aktivitetsmodell med individ- och situationsanpassade insatser som ger barn med särskilda behov rätt stöd, i rätt tid och med rätt kompetens/profession. Projektet har sin utgångspunkt i rådande lagstiftning, nationella riktlinjer och evidensbaserad forskning. Projektet arbetar utifrån övertygelsen om att mår man bra så går det bra och att god samverkan av vuxna i barnets närhet föräldrar, skola/kommun och region är helt avgörande för att bygga tillit, tillhörighet och trygghet TILLSAMMANS FÖR BARNEN! Ditt uppdrag Som verksamhetsutvecklare kommer du att ta fram, leda och utveckla aktiviteter för projektets målgrupp, barn i åldern förskoleklass till årskurs sex. Du kommer att ha ett nära samarbete med barn, föräldrar och andra viktiga samverkansparter som skola. Du leder arbetsgruppens arbete och rapporterar till styrgruppen. Arbetsuppgifterna består bland annat av: · Tillsättning av referensgrupper. · Delta i dialoger med barn, föräldrar, region, kommun och skola. · Utveckla och möjliggöra aktiviteter inom ramen för projektets målgrupp. · Bevakning av förändringar i lagstiftning, myndighetsrekommendationer och aktuell, för projektet, forskning. · Bistå projektledare i arbetet med information och kommunikation till projektets olika intressenter. · Planera, ansvara och genomföra projektets arrangemang och workshops. · Löpande kvalitetssäkra, utvärdera och bidra till strategin för projektets fortlevnad. · Bidra till sammanfattande rapporter, dokumentation, kontinuerliga ekonomiska rapporter, avstämningar, uppföljningar, scheman och slutrapportering. Kompetens Du har en universitets- eller högskoleutbildning inom relevant område eller motsvarande erfarenhet samt kunskap och erfarenhet av neuropsykiatriska funktionsnedsättningar. Du har erfarenhet av processutveckling, tillhörande arbetsmetoder och direkta aktiviteter samt förmågan att gå från strategi och planering till genomförande och implementering Du förstår komplexa sammanhang, har förmågan att sätta dig in i och förstå problem utifrån olika intressenter samt besitter förmågan att se och kommunicera möjligheter och potentialer. Du är skicklig på att skapa hållbara relationer såväl internt som externt. Meriterande · Erfarenhet av förändringledning på en strategisk nivå som chef eller ledare · Erfarenhet av att driva styrgrupp och arbetsgrupp såväl internt som externt · Erfarenhet av att leda större evenemang såsom workshops och konferenser · Erfarenhet av att leda andra mot uppsatta mål och resultat Personliga egenskaper I den här rollen är det viktigt att du ser problem som möjligheter till utveckling och att du besitter förmåga att omvärdera det du trodde var rätt. Vi söker dig som drivs av viljan att förbättra och se resultat. Du har förmågan att skapa förtroende och tillitsfulla relationer med såväl barn som vuxna och inser att trygghet är produkten av det vi gör tillsammans. För att trivas i rollen behöver du vara självständig, trygg i dig själv och lita på din egna förmåga att göra bedömningar. Du ska tycka om att arbeta i ett team som jobbar hårt, hjälps åt och brinner för att skapa förändring och förbättring i viktiga samhällsfrågor. Du är prestigelös och arbetar utifrån ”jaget för laget”! Om tjänsten Tidsbegränsad anställning, 100%, start enligt överenskommelse Lön: Månadslön Fast månads- vecko- eller timlön Placeringsort: Kalix Event på kvällstid samt resor med övernattning förekommer i tjänsten Ansökan Ansökan med CV och personligt brev skickar du till [email protected]. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt dock senast 28 april I en eventuell rekryteringsprocess kommer vi att be dig visa utdrag ur belastningsregistret. Tillträde enligt överenskommelse dock senast mitten på augusti 2024. Kontakt Emma Nilsson Projektledare [email protected] 070-277 17 01

8 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Verksamhetsutvecklare

Synskadades Riksförbund, SRF, är landets företrädare för personer med synnedsättning. Vi skapar gemenskap, sprider kunskap, ökar självständigheten och driver med en stark röst, frågor för bättre livskvalitet. Läs gärna mer på www.srf.nu Tjänsten innebär att på uppdrag av SRF Bohusläns styrelse vara en del i arbetet med distriktet och våra lokalföreningar i Bohuslän. I arbetet ingår. - Stöd till styrelser i lokalföreningarna. - Hitta nya vägar för att nå potentiella medlemmar. - Knyta nya kontakter och samarbetspartners för att utöka verksamheten. - Hitta lämpliga event där föreningen kan marknadsföra sig. - Utveckla föreningens kanaler för att nå nya och befintliga medlemmar. - Utveckla föreningens medlemsblad, Facebook och hemsida. Arbetet innebär många kontakter såväl internt inom SRF som externt med olika aktörer. Arbetsuppgifterna utförs på olika platser inom SRF Bohusläns verksamhetsområde. Kvalifikationer: - Du har lätt för att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift - Du är självgående med eget driv och du har lätt för att knyta kontakter. - Du är social, kreativ och gillar utmaningar. - Du känner dig bekväm med att arbeta både ensam och i grupp. - Du har erfarenhet från föreningslivet, det är ett plus om du har en egen koppling till synskadade. - Du ska ha genomgått gymnasiet med godkända betyg. Relevant eftergymnasial utbildning ses som meriterande - Du har god datorvana, ett tekniskt intresse och inblick i sociala medier - Stor hänsyn tas till personliga egenskaper och lämplighet vid rekryteringen SRF Bohusläns verksamhetsområde är stort och det ingår en del resor. Därför är det ett krav att du har körkort och egen bil. Tillträde enligt överenskommelse. Notera att på våra kanslier finns det ledarhundar, och att dessa får vistas på kansliet och i vår verksamhet. Det är ett plus om vi kan få lönestöd från arbetsförmedlingen.

5 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Verksamhetsutvecklare

Är du den drivna och erfarna kraften som kan förvandla engagemang till handling och visioner till verklighet? Riksorganisationen I.F.O söker nu personer med gedigen erfarenhet från arbete inom ideella föreningar för att stärka vårt team och utöka vårt arbete med projektet "Ingen Föds Ond”. Arbetsgivare: Kwin Sales AB Vad vi letar efter: Vi är på jakt efter individer som med sin erfarenhet, kunskap och passion kan ta vår organisation till nästa nivå. Du har redan bevisat din förmåga att navigera den ideella sektorn med framgång och har en djup förståelse för de utmaningar och möjligheter som finns inom detta område. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att inkludera: Strategisk planering och genomförande av projekt som syftar till att bekämpa rekryteringen av barn och ungdomar till kriminella miljöer m.m. Utveckling och förstärkning av relationer med partners, donatorer och volontärer. Kapacitetsbyggnad inom organisationen för att säkerställa långsiktighet och hållbarhet i vårt arbete. Representation av I.F.O i olika sammanhang, från lokala community-evenemang till nationella forum. Att förstå på både statlig och kommunalnivå hur vi ska projektera för att nå våra gemensamma mål. Vem du är: Du har dokumenterad erfarenhet av arbete inom ideella sektorn, särskilt i ledande eller strategiska roller. Du är en stark kommunikatör som kan inspirera och engagera både internt och externt. Du är en problemlösare som är van att tänka kreativt och strategiskt för att övervinna utmaningar. Du är passionerad om samhällsfrågor, särskilt de som berör barn och ungdomars rättigheter och välbefinnande. Vi erbjuder: En meningsfull position där du kan göra en konkret skillnad i samhället och bidra till en ljusare framtid för våra yngsta. Möjligheten att arbeta i en dynamisk och stöttande miljö där din erfarenhet och kunskap värdesätts och utnyttjas till fullo. Chansen att vara en del av en växande organisation som är djupt engagerad i sitt uppdrag och sina värderingar. Om du känner att din bakgrund, dina färdigheter och din passion matchar det vi söker, då vill vi gärna höra från dig. Tillsammans kan vi arbeta för en framtid där Ingen Föds Ond, och där varje barn ges möjligheterna till ett tryggt och positivt liv. Skicka in din ansökan idag och ta det första steget mot att bli en del av vårt team. Din erfarenhet kan vara nyckeln till vår framgång. Maila din ansökan till: [email protected] Allt gott! // Riksorganisationen I.F.O

4 april 2024
Sista ansökan:
4 maj 2024
Verksamhetsutvecklare

Är du den drivna och erfarna kraften som kan förvandla engagemang till handling och visioner till verklighet? Riksorganisationen I.F.O söker nu personer med gedigen erfarenhet från arbete inom ideella föreningar för att stärka vårt team och utöka vårt arbete med projektet "Ingen Föds Ond”. Arbetsgivare: Kwin Sales AB Vad vi letar efter: Vi är på jakt efter individer som med sin erfarenhet, kunskap och passion kan ta vår organisation till nästa nivå. Du har redan bevisat din förmåga att navigera den ideella sektorn med framgång och har en djup förståelse för de utmaningar och möjligheter som finns inom detta område. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att inkludera: Strategisk planering och genomförande av projekt som syftar till att bekämpa rekryteringen av barn och ungdomar till kriminella miljöer m.m. Utveckling och förstärkning av relationer med partners, donatorer och volontärer. Kapacitetsbyggnad inom organisationen för att säkerställa långsiktighet och hållbarhet i vårt arbete. Representation av I.F.O i olika sammanhang, från lokala community-evenemang till nationella forum. Att förstå på både statlig och kommunalnivå hur vi ska projektera för att nå våra gemensamma mål. Vem du är: Du har dokumenterad erfarenhet av arbete inom ideella sektorn, särskilt i ledande eller strategiska roller. Du är en stark kommunikatör som kan inspirera och engagera både internt och externt. Du är en problemlösare som är van att tänka kreativt och strategiskt för att övervinna utmaningar. Du är passionerad om samhällsfrågor, särskilt de som berör barn och ungdomars rättigheter och välbefinnande. Vi erbjuder: En meningsfull position där du kan göra en konkret skillnad i samhället och bidra till en ljusare framtid för våra yngsta. Möjligheten att arbeta i en dynamisk och stöttande miljö där din erfarenhet och kunskap värdesätts och utnyttjas till fullo. Chansen att vara en del av en växande organisation som är djupt engagerad i sitt uppdrag och sina värderingar. Om du känner att din bakgrund, dina färdigheter och din passion matchar det vi söker, då vill vi gärna höra från dig. Tillsammans kan vi arbeta för en framtid där Ingen Föds Ond, och där varje barn ges möjligheterna till ett tryggt och positivt liv. Skicka in din ansökan idag och ta det första steget mot att bli en del av vårt team. Din erfarenhet kan vara nyckeln till vår framgång. Maila din ansökan till: [email protected] Allt gott! // Riksorganisationen I.F.O

4 april 2024
Sista ansökan:
4 maj 2024