Är du en vass customer relations specialist (kundtjänstmedarbetare) som vill mer? Du har erfarenheten. Du har hanterat hundratals – kanske tusentals – kundärenden. Du vet vad bra service innebär, och du gör det utan att blinka. Nu är frågan: Är du redo för nästa steg? Vi söker en skicklig, lösningsorienterad och orädd kundtjänstmedarbetare som vill ta sin expertis till en arbetsplats där tempo, professionalism och kvalitet är standard. Här får du chansen att vässa dina färdigheter, ta mer ansvar och jobba med ett team som faktiskt vet vad de håller på med. Vad du kommer göra Hantera komplexa kundärenden – och lösa dem på riktigt Ha direktkontakt med kunder via telefon, mejl och chatt Tänka steget före och bidra till att förbättra våra processer Representera företaget med skärpa och självförtroende Vem vi söker Du har minst 2–3 års erfarenhet av kundservice och är redo att kliva upp en nivå Du är en kommunikativ stjärna som vet hur man hanterar alla typer av kunder Du har skinn på näsan, men också fingertoppskänsla när det behövs Du talar och skriver obehindrat såväl Norska, Svenska som Engelska Vi är inte ute efter någon som bara svarar i telefon och skickar vidare ärenden. Vi letar efter dig som äger varje kundkontakt, löser problem och höjer ribban för vad riktigt bra service innebär. Redo att visa vad du går för? Skicka in din ansökan idag – vi kör löpande urval!
Vill du arbeta i en spännande och innovativ bransch där du får bidra till en mer hållbar fordonsindustri? Vi söker nu en noggrann och serviceinriktad person till vårt team i Södertälje! Om företaget Hos oss får du arbeta på ett av Sveriges ledande företag inom bilindustrin, där vi driver innovation och hållbar utveckling. Vi är kända för vårt starka varumärke inom elbilar och vårt engagemang för en grönare framtid. Vår verksamhet i Södertälje omfattar bland annat produktplanering, marknadsföring, kommunikation och service. Vi berättar mer om företaget under intervjun! Vi erbjuder En spännande roll i ett av Sveriges ledande företag inom bilindustrin Du kommer få en gedigen utbildning via Workz Academy. Detta sker löpande under 6 månader, samt stöttning av kollegor och ledare på plats, som ger dig rätt verktyg för att lyckas. En arbetsplats där du får utvecklas och växa i din karriär Om rollen Som handläggare ansvarar du för att beräkna total ägandekostnad (TCO) för bilar, inklusive leasingavgifter, förmånsvärden, serviceavtal och andra parametrar. Du kommer att arbeta nära både kunder och återförsäljare och spela en viktig roll i att säkerställa korrekta kostnadskalkyler. Vi söker dig som har Fullständig gymnasieutbildning eller motsvarande God vana att arbeta i Excel och hantera olika system och applikationer Noggrannhet, samarbetsförmåga och självständighet i ditt arbete Stark kommunikativ förmåga på både svenska och engelska, i tal och skrift Praktisk information: Plats: Södertälje, Hovsjö Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltidsanställning, med inledande provanställning Arbetstider: Kontorstider Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Kontakt: Vid frågor, mejla oss på [email protected] Ansökan Vi värdesätter vad du kan och din vilja att utvecklas, snarare än att bara titta på CV:n. Första steget i vår rekryteringsprocess är därför ett test som skickas till din e-post direkt efter ansökan. För att gå vidare behöver du slutföra testet, det tar max 15 minuter att genomföra. Låter det som något för dig? Ansök redan idag!
Om rollen Vår kund söker efter juniora kundservicemedarbetare som kommer att spela en central roll i att ge professionell service och vägledning till deras kunder. Kundservicefunktionen fungerar som en förlängning av de lokala verksamheterna och hanterar inkommande samtal samt bokningar. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära att: Ta emot inkommande samtal och ge kunder rätt information och stöd. Boka tider och guida kunder baserat på deras behov. Arbeta lösningsorienterat för att säkerställa en positiv kundupplevelse Besvara allmänna frågor om verksamheten, så som öppettider och placering av kontor. Tjänsten är på plats och är belägen i nybyggda lokaler i Stockholm. Vem är du? Vi söker efter dig som är i början av din karriär och brinner för att leverera en god service. Kvalifikationer För att lyckas i tjänsten ser vi gärna att du: Trivs med kundkontakt och bemöter människor professionellt och lyhört. Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Är strukturerad, självgående och har god förmåga att lösa problem. Drivs av att arbeta mot mål och skapa goda kundupplevelser. Har en positiv och lösningsorienterad inställning. Här erbjuds du en modern och trivsam arbetsmiljö i nybyggda lokaler och blir en del av ett engagerat team där samarbete och trivsel är i fokus. Skicka in din ansökan redan idag, då tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Söker du en mångsidig roll där du får tillhöra ett härligt team, dyka ner i spännande projekt och ha mycket kundkontakt? Brinner du för att ta ansvar, arbeta självständigt och samtidigt bidra till samhällsnytta genom värdefulla uppdrag? Läs vidare! Nu söker vi en Teknisk administratör inom området Bygg & Flytt till Bravida i Linköping. OM ROLLEN I rollen som Teknisk administratör kommer du att arbeta projektbaserat och därmed varierat med olika spännande uppgifter, uppdrag och kontakter. Tillsammans med dina kollegor, kunder och beställare spelar du en viktig roll i att hålla samman Bravidas olika projekt gällande verksamhetsflyttar och ny-/ombyggnationer med fokus tillträden och låsning på exempelvis sjukhus och vårdinrättningar. Du kommer att hålla i låsmöten där du samlar in information kring tillträden för olika aktörer i syfte att säkerställa att rätt behörigheter för rätt personer finns på plats i samband med dessa projekt. Utifrån underlaget bygger du upp och administrerar passersystemen. Du kommer också vara med och bidra till ständig utveckling genom att förändra och förbättra arbetsrutiner och processer. Rollen är varierande och ingen dag kommer att vara den andra lik. Ibland dyker oväntade utmaningar upp och då gäller det att snabbt planera och prioritera arbetet tillsammans med kollegorna. Du kommer ansvara för följande arbetsuppgifter: Säkerställa smidiga flöden av vårdpersonal, patienter och andra aktörer i samband med verksamhetsflyttar och nybyggnationer Arbeta samordnande och ansvara för att fördela arbetsuppgifter till kollegor från andra yrkesgrupper i projekt Leda låsmöten tillsammans med vårdverksamheter och andra sjukhusaktörer Skapa underlag för vilka som ska få tillträde till aktuella områden Administrera passersystem samt utföra revisioner för att upprätthålla dess säkerhet Projektera och medverka vid förvaltning av mekaniska låssystem samt samordna cylinderutbyten Du kommer ingå i ett erfaret och sammansvetsat team med kollegor som hjälps åt och stöttar varandra samtidigt som ni tar ett stort eget ansvar för era egna arbetsuppgifter och projekt. Du får ta del av en gedigen onboarding där du introduceras till kunder, externa parter och entreprenörer för att skapa de bästa förutsättningarna för ett gott samarbete. Därefter får du successivt ta mer ansvar och utvecklas i din yrkesroll. VEM ÄR DU? Vi lägger stor vikt vid dina personliga kompetenser! Vi tror att du är serviceinriktad och relationsskapande för att nå ut till kunderna på bästa sätt. Du är duktig på att upprätthålla goda relationer såväl internt som externt och får energi av kontakten med nya människor. Du har en stark administrativ ådra, du är duktig på att planera ditt arbete och har en förmåga att se både vad som behöver göras och när. Du trivs med att jobba i ett högt tempo och är van vid att hantera många bollar i luften. Vi tror också att du är nyfiken och drivs av att lära dig nya saker. Du har en god analytisk förmåga och kan kritiskt granska information och underlag. Vidare är du lösningsorienterad och kan sätta dig in i olika kunders förutsättningar för att hitta den bästa lösningen för kunden med hänsyn till regler och riktlinjer. När det kommer till bakgrund för den här tjänsten så tror vi att du har erfarenhet av servicerelaterade roller där du jobbat med människor. Du har också byggt på din erfarenhet med någon form av eftergymnasial utbildning, kanske inom Logistik eller annat liknande område. Utöver detta tror vi att följande punkter stämmer in på dig: Ett stort tekniskt intresse samt en god vana av datorer och system B-körkort (resor förekommer inom Östergötland) Flytande svenska, såväl i tal som skrift Tjänsten omfattas av särskilda säkerhetskrav och därför kommer en bakgrundskontroll göras samt ett utdrag ur belastningsregistret samlas in. Svenskt medborgarskap är ett krav. OM BOLAGET Bravida är Nordens ledande leverantör av helhetslösningar för service och installation av el, VVS, ventilation och andra tekniska funktioner i fastigheter och anläggningar. Genom välfungerande och resurseffektiva fastigheter hjälper de sina kunder i omställningen till ett mer hållbart samhälle. På kontoret i Tornby jobbar cirka 150 medarbetare och du kommer tillhöra ett team med tre trevliga kollegor. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Start: Snarast eller enligt överenskommelse. Placering: På Bravidas kontor i Tornby, Linköping. Arbetstider: Vardagar 7–16. Anställnigsform: Tjänsten är ett föräldravikariat som löper till och med augusti 2026 med god chans till förlängning. Du blir anställd som konsult hos A-hub. Övrigt: Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Vänligen kontakta [email protected] vid frågor kring tjänsten eller processen.
Sök sommarens roligaste jobb – bli vår stjärna i receptionen! Älskar du kundservice, är stresstålig och har en passion för djur och människor? Då har vi sommarjobbet för dig! Vad du får göra Som receptionist på Blå Stjärnans Djursjukhus är du den första personen våra djurägare och deras fyrbenta vänner möter. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Ta emot och registrera både bokade och akuta besök. Hantera försäkringsärenden och övriga administrativa uppgifter. Sköta kassahantering och ge förstklassig service. Hjälpa kunder i vår butik med foderförsäljning och butiksarbete. NYA FRÄSCHA LOKALER! Vi har precis flyttat till våra moderna och välutrustade lokaler i Lackarebäck Mölndal, vilket ger en fantastisk arbetsmiljö både för personal och patienter. Vem vi söker Vi letar efter dig som: Har tidigare erfarenhet av reception eller kundservice. Är en positiv, stresstålig och serviceinriktad person. Har god samarbetsförmåga och är kommunikativ. Är ansvarstagande, flexibel och snabb på att lära dig nya system. Erfarenhet inom djursjukvård är meriterande men inget krav! Arbetstider & varaktighet Vi bemannar receptionen alla dagar mellan 07.00-23.00, och arbetstiderna är varierande med dag-, kväll- och helgpass. Sommarvikariatet sträcker sig från mitten av juni till slutet av augusti. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande, så vänta inte för länge. Kontaktperson: Malin Mattsson, Arbetsledare Kundcentrum [email protected] Sista ansökningsdag: Urval sker löpande – sök direkt! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och våra nya lokaler i Lackarbäck!
Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Har du en stark känsla för service? Nu har du chansen att växa i en professionell miljö tillsammans med engagerade kollegor! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som Service Desk Analyst är du den första kontakten för Telias största företagskunder inklusive stora internationella företag, kommuner, regioner och myndigheter. Du ansvarar för att lösa ärendet och återkoppla, så att kunden får ett tydligt omhändertagande och kan följa ärendets progression från start till slut. Dina arbetsuppgifter innebär att analysera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden. Kunden tar kontakt via telefon, mail eller via kundportal. Utöver att registrera ärendena från kund ansvarar du för att svara på frågor och lösa ärendena i den mån som det är möjligt. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden bygger du på din kunskap med fler kompetenser. Du ingår i en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och för att säkerställa nöjda kunder. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice • Mycket god datorvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet från telekombranschen och/eller företagssupport är mycket meriterande I rollen som Service Desk Analyst tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt dagliga arbete för att driva processerna framåt. Du har förmågan att fatta beslut, samtidigt som du söker hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och lägger stor vikt vid att följa kvalitetsstandard. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har både intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra, och du anstränger dig för att leverera lösningar. Då kommunikation huvudsakligen sker i skrift ser vi att du har förmågan att uttrycka dig tydligt och informativt både skriftligt och muntligt. Övrig information Start: Omgående Plats: Norrköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-10. #Nextgen
Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Har du en stark känsla för service? Nu har du chansen att växa i en professionell miljö tillsammans med engagerade kollegor! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som Service Desk Analyst är du den första kontakten för Telias största företagskunder inklusive stora internationella företag, kommuner, regioner och myndigheter. Du ansvarar för att lösa ärendet och återkoppla, så att kunden får ett tydligt omhändertagande och kan följa ärendets progression från start till slut. Dina arbetsuppgifter innebär att analysera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden. Kunden tar kontakt via telefon, mail eller via kundportal. Utöver att registrera ärendena från kund ansvarar du för att svara på frågor och lösa ärendena i den mån som det är möjligt. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden bygger du på din kunskap med fler kompetenser. Du ingår i en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och för att säkerställa nöjda kunder. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice • Mycket god datorvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet från telekombranschen och/eller företagssupport är mycket meriterande I rollen som Service Desk Analyst tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt dagliga arbete för att driva processerna framåt. Du har förmågan att fatta beslut, samtidigt som du söker hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och lägger stor vikt vid att följa kvalitetsstandard. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har både intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra, och du anstränger dig för att leverera lösningar. Då kommunikation huvudsakligen sker i skrift ser vi att du har förmågan att uttrycka dig tydligt och informativt både skriftligt och muntligt. Övrig information Start: Omgående Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-10. #Nextgen
Har du tidigare erfarenhet av förstklassigt kundbemötande och försäljning via telefon? Drivs du av att jobba efter uppsatta mål? Vill du vara del av en organisation i rörelse där du har en nyckelroll gentemot kunderna? Då ska du söka denna tjänst idag! I din roll som Innesäljare/Kundsupport på HomeMaid arbetar du främst med att erbjuda våra kunder en förstklassig service via telefon och mejl. Du tar emot inkommande förfrågningar rörande HomeMaids tjänster och sköter tillkommande administration samt jobbar med bland annat uppsökande försäljning via telefon. ARBETSUPPGIFTER Arbeta med nykundsbearbetning Arbeta aktiv med merförsäljning till såväl befintliga som gamla kunder. Arbeta med uppsökande försäljning via telefon Supportera kunder via telefon och mejl. Hantera kundärenden såsom av-och ombokningar, kundklagomål, enklare skadeärenden samt avlasta övriga kollegor i av- och ombokningar av tjänster. PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER För att trivas i rollen som Kundsupport/Innesäljare har du tidigare erfarenhet av att arbeta serviceinriktat och kundorienterat. Du har en naturlig fallenhet för att alltid göra det lilla extra samt en flexibilitet som hjälper dig hantera perioder med högre belastning. Du trivs med telefonen som främsta arbetsredskap och har en förmåga att hantera olika arbetsmoment samtidigt utan att tumma på kvaliteten. Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. Självklart gillar du att jobba mot uppsatta säljmål. Viktigt för tjänsten är att du: Är inkluderande och respektfull i kontakt med olika människor Är lösningsorienterad och glädjespridande Har dokumenterad erfarenhet från försäljning och service, med fördel via telefon Har god dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME och Tengella Kan flytande svenska och har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift. OM TJÄNSTEN Tjänsten är placerad i Halmstad och arbetstiderna är främst förlagda dagtid 08.00 - 17.00 måndag till fredag, men andra arbetstider kan förekomma. Placering: Halmstad Anställning: Heltid, med 6 månaders provanställning Tillträde: Enligt överenskommelse Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
Are you interested in joining a company recently recognized as one of the top 10 growth companies by the Financial Times? Would you like to be part of a dynamic environment within a large organization with thousands of employees? We are seeking a motivated and talented individual. This role offers you the chance to be part of an exciting growth journey with excellent development opportunities! About the Position This is a full-time consulting assignment that lasts for 9 months. You will be employed by Bravura and work as a consultant at the client company. There are good opportunities for extending the assignment. About the Company The company is a leading player in global business communications. They offer cloud-based communication services that enable customers to integrate messaging (SMS), voice application and mobile data services into their business. Communication services are used for handling critical information at, for example, banks, airlines, healthcare players and technology companies. The company was started in 2008 with headquarter in Stockholm. The company is listed as a top 10 growth company by the Financial Times and # 1 by Bloomberg. Job Responsibilities As a Billing Assistant, your primary responsibility will be to prepare billing submissions for various customers, along with managing financial reconciliations. You will handle the preparation and review of monthly invoices, ensuring they align with company guidelines and meet all necessary deadlines through the use of financial reports. Additionally, you will analyze, research, and resolve a range of billing inquiries from both internal and external customers. Effective communication with stakeholders will be key to addressing and resolving any billing discrepancies. Key responsibilities: • Responsible for communication of billing requests through Salesforce and email between customer, sales-team and other internal stakeholders • Maintain and improve financial documents • Collaborate with other departments to ensure billing precision • Address customer and sales team inquiries promptly and accurately • Support monthly and quarterly audits and clean-ups Education, Experience, and Personal Characteristics • Bachelor’s degree in accounting, or similar field ispreferred • Experience working as a Billing Assistant or Analyst, preferably within the telecom domain • International experience is highly valued • Proficiency in MS Office, you love Excel and have good Excel skills • Fluent in written and spoken English • Familiarity with databases and SQL is a plus To be successful in this role, you are customer focused and have excellent communication skills. You are organized and pay attention to details. The role requires you to have the ability to work independently and take ownership of your own work as well as be a team player. Being able to plan your work and work towards deadlines is also key. Other Information Start: 14/4-2025 Location: Stockholm Salary: Upon agreement We use a competency-based method in all recruitment processes to ensure unbiased selection. We also work with ongoing selection, which means that we’ll take down the job ad when enough candidates have reached the final steps of the process. If you are considered for the position, we will contact you for an initial interview. Regardless of whether you proceed in the process or not, you will receive feedback on your application. If you have questions about the service or about your application, you are welcome to contact our support by emailing [email protected] or calling 010-171 47 10 and we will help you. Please indicate which service it applies to. We recommend that you submit your application immediately as we make a continuous selection. Welcome with your application!
Om Agera Pay Vill du arbeta i en dynamisk miljö där du får hjälpa företag att förbättra sin ekonomi? Agera Pay är ett nytänkande alternativ till traditionella inkassobolag och specialiserar sig på att stötta små och medelstora företag. Sedan vår start har vi framgångsrikt hanterat tiotusentals ärenden och hjälpt hundratals kunder att nå sina affärsmål – och vi fortsätter växa! Vi sitter i moderna lokaler i centrala Stockholm och har även representation i Malmö och Karlskrona. Hos oss blir du en del av en engagerad och driven organisation där vi värdesätter samarbete, utveckling och professionalism. Nu söker vi en ny kollega som vill följa med oss på vår spännande resa! Om rollen Som en del av vårt team kommer du att spela en central roll i att hantera och driva inkassoärenden från start till avslut. Du arbetar självständigt med våra klienters ärenden och har löpande kontakt med kunder, samarbetspartners och gäldenärer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: - Hantera inkassoärenden i vårt specialiserade system - Kommunicera och samarbeta med klienter, ombud och partners - Säkerställa att ärenden hanteras strukturerat och effektivt - Bidra till en positiv kundupplevelse genom professionell service Vem är du? Vi söker dig som trivs med ordning och struktur, är lösningsorienterad och tycker om att arbeta i ett högt tempo. Du är kommunikativ, prestigelös och har lätt för att samarbeta. För att lyckas i rollen ser vi att du har: - Erfarenhet från en liknande roll eller relevant arbetslivserfarenhet - Mycket god datorvana och förmåga att snabbt lära dig nya system - Grundläggande förståelse för ekonomi och fakturahantering - Flytande svenska och goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift Vad vi erbjuder: - En viktig roll i ett växande bolag med stora möjligheter till utveckling - Inspirerande arbetsmiljö i anrika Posthuset på Vasagatan 28 i Stockholm - Engagerade och stöttande kollegor som värdesätter samarbete och trivsel Vill du bli en del av Agera Pay? Skicka in din ansökan redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer