På Avanta söker vi nu en junior redovisningskonsult eller ekonom som vill bli en del av vårt team! Hos oss får du möjlighet att arbeta i en familjär arbetsmiljö där vi ständigt arbetar för att erbjuda den bästa servicen till våra kunder samtidigt som du utvecklas i din yrkesroll. Vem är du?Till vårt Uppsala-kontor sökervi dig som lockas av variationen och dynamiken i konsultrollen och har en vilja att bidra till våra kunders och Avantas framgångar över tid. Du är ansvarstagande och vill ta dig an utmaningar för att växa. Du är ekonomiutbildad ochhar med fördel praktiserat på redovisningsbyrå tidigare eller arbetat lite inom ekonomi, men det är inget krav. I rekryteringsprocessen kommer stor vikt att läggas vid dina personliga egenskaper. Vi värdesätter att du är en person som trivs i sociala miljöer, tycker om att bygga relationer och hitta lösningar som skapar affärsvärde. Förmåga att ta ansvar för den egna prestationen och samarbeta bra med andra är något som stämmer in på dig. För att trivas hos oss är det viktigt att du ser variationen i uppdrag och kundrelationer på byrå som en fördel och att du uppskattar möjligheten att arbeta nära kunder av olika storlek och inom olika branscher. Viktigt för rollen: Relevant utbildning inom ekonomi God kunskap i svenska och engelska i tal och skrift God kommunikativ förmåga God samarbetsförmåga God problemlösningsförmåga Kundcentrerad med flexibelt arbetssätt Meriterande för rollen: Arbetslivserfarenhet från redovisningsbyrå eller annan konsultverksamhet, genom till exempel praktik eller anställning. Arbetslivserfarenhet av löpande redovisning, enklare företagsrådgivning och enklare bokslutsarbete. Arbetslivserfarenhet av försäljning och kundrådgivning Arbetslivserfarenhet av att arbeta i team Erfarenhet av Fortnox, Visma Lön och Björn Lundén Vad kommer du att arbeta med? I nära samarbete med kollegor kommer du huvudsakligen arbeta med enklare löpande redovisning, så som kund- och leverantörsreskontra, fakturering och kvittohantering.Vi ser självklart även att rollen utvecklas utifrån dina egna individuella mål för utveckling och lärande. Exempelvis finns goda möjligheter att utvecklas inom mer avancerad bokföring samt inombokslut, affärsrådgivning och deklarationer.Arbetet består av såvälsjälvständigt arbete som arbete tillsammans meddina kollegor. Vi erbjuder dig:Hos oss på Avanta får du möjligheten att arbeta i en ansvarsfull roll i ett bolag med familjär kultur där vi hjälper varandra, men vi erbjuder dig även: Moderna och trevliga kontorslokaler i närhet till Uppsala Centralstation medutmärktapendlingsmöjligheter med buss eller bil. Arbete självständigt och i team medsamarbete och kunskapsutbyte i fokus. En central roll i ett växande bolag där du kan påverka. Möjlighet att arbeta med utmanade kundprojekt där förändringsledning, digitalisering och automatisering samt affärsutveckling står i fokus. Ett omfattande förmånspaket med friskvårdsbidrag på maxnivå, tjänstepension och förmånliga försäkringar. Flexibla arbetstider samtmöjlighet till distansarbeteför att få livspusslet att gå ihop med vardagens alla måsten. Tydliga vägar för kompetensutveckling baserade på dina egna förutsättningar och målsättningar. Gemensamma luncher, fikaraster, årliga konferenser och andra sociala aktiviteter som en naturlig del av vår företagskultur Ansökan Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, 6 månaders provanställning tillämpas. Uppstart är planerad till mars/april 2025 om du har arbetat med bokföring tidigare. Om du inte har arbetat med bokföring tidigare är uppstart planerad till aug/sept 2025.Vi tillämpar ett löpande urval, vänta därför inte med din ansökan. Vi ser fram emot att få veta mer om dig och vad du kan tillföra vårt team!
Vi är glada att se en ökad efterfrågan från våra kunder som söker kompetens inom Bank och Finans. Därför söker vi nu dig som vill arbeta som tex inkassohandläggare, kredithandläggare, analytiker eller leasingadministratör. Vi söker dig som vill vidare till nya utmaningar och spännande uppdrag och som kan starta i gång under våren! På The Place hjälper vi våra kunder både med rekryteringsuppdrag och när de behöver få in en grym konsult under en period. Skulle du vara intresserad av att bli en del av vårt kompetensnätverk inom Bank och Finans? Då är första steget att du svarar på den här annonsen! Kvalifikationer Just nu söker vi söker dig som har intresse för och kunskaper inom något eller några av följande områden: Inkassohandläggare Kredithandläggare Kravhandläggare Leasingavtal Bank och Finans Kundservice Har flytande kunskaper i Svenska och engelska Som person letar vi efter dig som är noggrann, strukturerad och analytisk. En lagspelare som är social och kommunikativ och ger professionellt bemötande. Vilka system har du jobbat med? Berätta gärna i din ansökan! Har du specifika önskemål om geografiskt område, bransch, heltid eller deltid eller annat, skriv gärna det i din profil så kan vi hjälpa dig till ditt nästa gig! Hur processen går till Det första steget är att du skickar in din ansökan, det går snabbt, ladda upp ditt CV och fyll i hur vi får tag på dig. Du blir nu sökbar för mig och mina kollegor som jobbar med rekrytering inom IT. För dig som går vidare i processen kan nästa steg bli en kort telefonintervju för att komplettera med vissa frågor eller ett digitalt eller fysiskt möte hos oss på vårt Place som ligger centralt i Stockholm. Vi använder oss utav testverktyg och utför personlighetstest och logiskt test på våra kandidater. Kan ni garantera mig ett jobb? Vi gör vårt allra bästa för att matcha ihop rätt kompetens med rätt företag i vårt nätverk. Vår ambition är att hitta rätt jobb till så många som möjligt men vi kan inte garantera det tyvärr. Detta är en generell och proaktiv jobbannons och vi får in uppdrag löpande. Så vänta inte med att söka så att du inte missar något spännande jobb! The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Tycker du att det är viktigt att ge service i toppklass? Vi söker dig som är serviceinriktad, drivs av att arbeta mot uppsatta mål och vill hjälpa företagskunder att hitta de bästa lösningarna för dem. Här erbjuds du intern utbildning, utvecklingsmöjligheter, härlig stämning med dina lika ambitiösa kollegor, men framför allt, arbeta med relationsbyggande och problemlösning med kunden i fokus! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget och överrekrytering till Telia på sikt. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som företagssupport ansvarar du för den första kontakten med Telias företagskunder. Du tar emot inkommande samtal och hanterar ärenden som berör teknisk support. Frågorna är varierande och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Merförsäljning är en stor del av rollen, där du arbetar för att säkerställa att kunderna har rätt tjänster för sina behov genom en aktiv försäljning. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas i rollen. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden byggs din kunskap på med fler kompetenser. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och säkerställa nöjda kunder. I dina arbetsuppgifter ingår: • Besvara inkommande samtal och mejl från företagskunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Stort fokus på merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice och/eller teknisk support är meriterande • Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska Som företagssupport är det viktigt att du är serviceinriktad och drivs av att hjälpa kunderna att hitta de bästa lösningarna. Du har förmågan att sätta kunden i fokus samt är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Vidare är du en lagspelare som har en god förmåga att samarbeta internt med ditt team och med andra avdelningar inom Telia. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Övrig information Start: MarsPlats: SundsvallLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-28.
Arbetsuppgifter Vi söker en handläggare till vår kund inom pension i centrala Stockholm! Som handläggare på bolagets kundserviceavdelning har du som uppgift att hantera kundens befintliga samt nyinkomna brevreturer. Du ska noggrant sortera returerna för rätt vidarehantering samt säkerställa att de har rätt adress till deras kunder. Kvalifikationer Du har tidigare erfarenhet av att jobba med lättare administrativa uppgifter. Du gillar att jobba mot uppsatt mål. Du har en god datavana. Personliga egenskaper Du är en person som tycker om att jobba strukturerat och noggrant. Du har en positiv inställning och är en god lagspelare som är lyhörd och prestigelös. Du är målmedveten och har en stark drivkraft. Företagspresentation Vår kund är en av de största aktörerna på den svenska pensionsmarknaden och har därför ett stort samhällsansvar. Deras uppdrag är att ge deras kunder en så hög och trygg pension som möjligt. De jobbar också för ett tydligt ledarskap, jämlikhet och mångfald genom rätten att få vara sig själv. De vill att alla ska känna arbetsglädje och trivas hos dem. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Tillträde och ansökan Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start enligt överenskommelse och uppdraget förväntas pågå till 2025-03-31 med goda chanser till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult och arbeta hos vår spännande kund i centrala Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Nu finns möjligheten att starta din karriär inom administration och kundservice hos Telia i Sundsvall. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll, tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. Beroende på din utveckling och intresse finns det goda möjligheter att vidareutveckla din karriär inom Telia. Telia erbjuder en modern och flexibel arbetsplats med möjligheter att arbeta hemifrån när du blivit självgående i din roll. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Supportera ärenden via telefon och chatt • Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du visar ett stort engagemang till att bidra med en god service och nöjda kunder. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Du ingår i ett team där det är viktigt att man värnar om varandra, därav ser vi att du är en lagspelare som trivs i samarbete med andra. Övrig information Start: 24e februariPlats: SundsvallLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-02.
Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Nu finns möjligheten att starta din karriär inom administration och kundservice hos Telia i Luleå. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll, tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. Beroende på din utveckling och intresse finns det goda möjligheter att vidareutveckla din karriär inom Telia. Telia erbjuder en modern och flexibel arbetsplats med möjligheter att arbeta hemifrån när du blivit självgående i din roll. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Supportera ärenden via telefon och chatt • Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du visar ett stort engagemang till att bidra med en god service och nöjda kunder. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Du ingår i ett team där det är viktigt att man värnar om varandra, därav ser vi att du är en lagspelare som trivs i samarbete med andra. Övrig information Start: 24e februariPlats: LuleåLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-02.
Vi söker en engagerad person som brinner för att leverera exceptionell kundservice inom moped- och cykelbranschen. Om du har en förmåga att kommunicera effektivt via text och telefon och motiveras av att överträffa kunders förväntningar, då kan denna tjänst vara perfekt för dig. Beskrivning av rollenSom kundförädlare kommer du att tillhandahålla service till våra kunder genom att hantera olika interaktioner, både i skrift och över telefon. Du kommer att bli företagets röst och ansikte utåt, så ett professionellt och positivt bemötande är avgörande. Ansvarsområden Bemöta och lösa kundförfrågningar och problem på ett snabbt och effektivt sätt. Bygga och upprätthålla starka kundrelationer genom att följa upp ärenden och ta ansvar för ditt arbetsområde. Förstå och förmedla känslor och budskap effektivt via text och telefon. Använda våra interna system för att hantera ordrar, garantiärenden och kundförfrågningar. Vara ansikte utåt som chaufför för leveranser till våra prenumerationskunder. KvalifikationerKrav Utmärkt problemlösningsförmåga och ett genuint intresse för att ge det lilla extra. Förmåga att arbeta strukturerat och ansvarsfullt. Intresse för cyklar och mopeder. Hanterar svenska professionellt i tal och skrift. Meriterande Pigg och glad personlighet. Intresse och kunskap inom hållbarhet. Erfarenhet från butik där hög servicegrad eftersträvas. B-körkort. Varför arbeta hos oss? Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du har möjlighet att göra en verklig skillnad för våra kunder. Vi värdesätter kontinuerlig utveckling och samarbeten inom teamet för att säkerställa en högkvalitativ serviceupplevelse. AnsökanRekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan den sista ansökningsdagen, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig och välkomnar din ansökan varmt. Om detta låter som du, ser vi fram emot din ansökan!
Vi är ett växande takföretag och söker nu en driven projektadministratör! Vad innebär rollen som produktionsplanerare hos DM TAK AB? Rollen innebär attdu kommeratt arbeta med inkommande beställningar av takomläggningar. Utifrån beställningarna schemläggar du personal och förbereder du projekten. Du kommer även vara ansvarig för logistiklokalerna och för inköp av material. Du jobbar i produktionsavdelningennära produktionschefen ochvåra underentreprenörer. Vi söker dig som: Vi söker i första hand dig som har framgångsrik erfarenhet av administrativt arbete inom logistik-/bemanningsplanering eller liknande. Oavsett din bakgrund så behöver du vara en person som gillar hårt arbete och som visat prov på förmågan att nå mycket bra resultat i dina tidigare jobb. Som person är du driven, social, ordningsam, noggrann,och har god administrationsvanaså att du kanplanera för bästa och mest möjliga produktion. Du har erfarenhet av att använda datorn och telefonen som främsta verktyg i det dagliga arbetet. Det är även bra om du har erfarnehet av office-paketet. På det här jobbet kommer du att ha många bollar i luften och du måste ha motor att jobba mycket och snabbt. Du behöver kunna behärska det svenska språket i både tal och skrift. Det krävs ett körkort och det är ett plus om du också har truckkort. Varför DM TAK AB? Vi erbjuder en arbetsplats där utveckling och trivsel är i fokus. Med trevliga och stöttande kollegor skapar vi en familjär och rolig arbetsmiljö. Vi ser till att alla nya medarbetare får en bra introduktion och onboarding för att komma in i arbetet på bästa sätt. Dessutom har vi tydliga arbetsuppgifter och en tydlig struktur, vilket möjliggör ett effektivt arbete. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas! Är du redo att bli en del av vårt vinnande team? Sök nu och ta steget mot en spännande framtid hos DM TAK AB
Kundtjänstmedarbetare till finansbranschen Är du en kommunikativ stjärna med ett öga för detaljer? Har du ett intresse för finans och vill vara en del av ett dynamiskt och växande företag? Då kan detta vara rollen för dig! Om tjänsten Vi söker en Kundtjänstmedarbetare som brinner för att leverera förstklassig service och samtidigt bidra till vår verksamhets framgång. Vår kund är ett etablerat bolag inom finansbranschen som erbjuder tjänster av högsta kvalitet till sina kunder. I denna roll kommer du att vara företagets ansikte utåt och ha en central roll i att säkerställa att kunderna får en positiv upplevelse genom professionellt bemötande och lösningsorienterad kommunikation. Arbetsuppgifter Besvara och hantera inkommande samtal, mejl och chatt från kunder. Identifiera och lösa kundfrågor med hög effektivitet och noggrannhet. Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa smidiga kundlösningar. Hålla dig uppdaterad om företagets produkter och tjänster för att kunna ge korrekt information. Bidra till att förbättra kundupplevelsen genom feedback och idéer. Vi söker dig som Har starka kommunikativa färdigheter, både muntligt och skriftligt. Är noggrann och har ett naturligt sinne för detaljer. Har erfarenhet av kundtjänst eller en roll där du arbetat nära kunder (meriterande men inte ett krav). Har ett intresse för finans och ekonomiska tjänster. Är lösningsorienterad, ansvarsfull och trivs i ett högt tempo. Talar svenska och engelska flytande. Vi erbjuder En inspirerande arbetsmiljö med fokus på utveckling och framgång. Möjlighet att arbeta i ett framgångsrikt företag i finansbranschen. Stora möjligheter till personlig utveckling och karriärvägar inom företaget. Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! Detta är ett konsultuppdrag vilket betyder att du blir anställd av Hero för uppdraget, initialt sex månader med stor chans till förlängning samt överrekrytering av kund. “We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
ArkivIT är ett av Sveriges ledande konsultbolag med expertis inom digital arkiv- och informationshantering med tjänster inom våra områden Arkiv & Registratur, Dataskydd, Informationssäkerhet och E-arkiv. Företaget startades 2010, sedan dess har tjänsterna blivit fler, kompetensen bredare och vi fortsätter att växa. Våra konsulter är hängivna sitt yrke och bidrar med sin specialistkompetens till kunder runt om i hela Sverige. Vår ambition är att ta hand om och värna om det digitala kulturarvet, och samtidigt stärka våra kunder inom modern e-förvaltning och informationshantering. Är du en engagerad IT-projektledare som brinner för att skapa verklig verksamhetsnytta? Vill du arbeta i en dynamisk roll där du får möjlighet att kombinera teknik, förändringsledning och affärsutveckling? Då kan detta vara uppdraget för dig! Om rollenI denna roll kommer du att arbeta som konsult med spännande uppdrag hos både privata företag och offentliga organisationer. I rollen ansvarar du för att driva olika typer av projekt som har en tydlig verksamhetsnytta och se till att de lösningar som implementeras verkligen används och skapar värde. Du kommer till exempel att: Planera, leda och följa upp projekt från start till mål. Säkerställa projektbudget, tidsplaner och resurser. Samverka med chefer och medarbetare på olika nivåer inom kundorganisationer. Driva projekt som bidrar till effektivisering och kundnytta. Eftersom detta är ett nytt affärsområde inom ArkivIT kommer du ha möjlighet att vara med och forma detta nya spännande område. Kvalifikationer Vi söker dig som har: Minst 5 års erfarenhet av att driva IT-relaterade projekt, gärna i miljöer med komplexa förändringsbehov. Erfarenhet av förändringsledning och förmågan att navigera i organisationer på flera nivåer. Ett starkt intresse för verksamhetsutveckling och att skapa lösningar som används och gör skillnad. Erfarenhet av att leda förstudier, exempelvis rörande kravställning och utredning. Förmågan att snabbt lösa problem, prioritera och agera när det behövs. Erfarenhet av projektbudgetering, planering och rapportering. Erfarenhet av att arbeta både strategiskt och operativt i projekt. Meriterande är om du har: Certifieringar eller utbildning inom projektledning, såsom PRINCE2, PMP eller motsvarande. Erfarenhet av att arbeta med verksamheter inom både privat och offentlig sektor. Kunskap om agil projektledning eller erfarenhet av ramverk som Scrum och SAFe. Tidigare erfarenhet av att leda tvärfunktionella team. Erfarenhet av att arbeta med verksamhetsutveckling i samband med IT-projekt. Kompetens inom implementering och migrering av IT-system. Har du erfarenhet av IT-säkerhet är det ett extra plus. Personliga förmågor Vi söker dig som är intresserad av människor och relationer – du har en naturlig nyfikenhet för att förstå olika individer och deras behov, vilket hjälper dig att bygga förtroende och samarbete. Du är också lyhörd och kommunikativ, du är bra på att lyssna in olika perspektiv och skapa tydlighet i dialoger, vilket främjar samarbete mellan intressenter. Du har en unik förmåga att få människor från olika funktioner och nivåer i verksamheten att arbeta mot gemensamma mål. Vårt erbjudande till dig ArkivIT är ett kompetensbolag, vilket innebär att vi värnar om din utveckling och ger dig många möjligheter att öka dina kunskaper. Vi ser till att du utbildas årligen genom en kompetenspott och samlar alla medarbetare med jämna mellanrum, både fysiskt och digitalt. Dina kollegor är erfarna inom branschen och som arbetsgivare ser vi till att samla alla vid årliga events. I denna roll har du en flexibel vardag där du lägger upp din egen arbetstid utifrån kundens behov. Gustav, som är din chef, tror starkt på frihet under ansvar, ett coachande ledarskap och att utmana samt utveckla sina medarbetare. Vi är måna om dig som medarbetare och värnar om en lärande miljö med öppet klimat och avsätter tid för reflektion och feedback. Ansökan Vänta inte med din ansökan, vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas när vi hittat rätt kandidat. Vid frågor kring rollen eller företaget, är du välkommen att kontakta [email protected]. Start: Enligt överenskommelse Omfattning: 100%, heltid Placering: Stockholm eller enligt överenskommelse Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer