Vill du bli en del av ett företag där du gör skillnad i ett sammansvetsat team? Vi söker nu mark- och anläggningsarbetare för vår kunds räkning inför mark- och anläggningssäsongen 2025. Hos vår kund blir du en viktig del av ett familjärt företag med korta beslutsvägar och en företagskultur där medarbetarna är den främsta tillgången. Vi erbjuder dig en spännande roll med stora möjligheter att utvecklas och växa inom branschen. Om tjänsten Som mark- och anläggningsarbetare får du en varierad vardag där du arbetar med olika uppdrag hos våra kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: Markarbeten för grundläggning Plattläggning Justering inför asfaltering VA-arbeten Arbetet sker främst utomhus, och projekten varierar i omfattning. Du arbetar huvudsakligen dagtid, måndag till fredag kl. 07:00–16:00. Vid behov kan arbete under kvällar och helger förekomma. Din anställning börjar med en introduktion där vi ger dig en gedigen onboarding och hjälper dig snabbt in i både rollen och företaget. Tillsammans med din chef skapar ni en plan för din utveckling. Säsongen sträcker sig från maj till november 2025, med möjlighet till vidare anställning om allt fungerar väl för båda parter. Vi söker dig som För att trivas och lyckas hos i rollen är din inställning och ditt engagemang viktigast. Vi söker dig som är en lagspelare och trivs med samarbete, men som också kan arbeta självständigt när det behövs. Vi ser gärna att du: Har B-körkort Behärskar svenska i tal och skrift Det är meriterande om du också har: Erfarenhet eller utbildning inom mark- och anläggningsarbete, exempelvis VA-arbeten, plattläggning eller stensättning Erfarenhet av att läsa ritningar Certifikat för Arbete på väg och/eller Safe Construction (om du saknar dessa utbildningar ges de innan din anställning påbörjas) BE-körkort Behörighet för hjullastare och/eller grävmaskin. Ansökningsförfarande Tjänsten kan fyllas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Norra Resurs hanterar rekryteringsprocess för kunds räkning. Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Maria Berggren på [email protected] eller 070-336 67 30. Låter det som något för dig? Välkommen med din ansökan! Om oss Norra Resurs är en aktör inom rekrytering och bemanning i Norrland. Vi specialiserar oss på att matcha rätt kandidater med rätt roller och hjälper företag att bygga starka team. Med djup förståelse för den lokala arbetsmarknaden är Norra Resurs din pålitliga partner för rekryterings- och bemanningslösningar i Norrland.
Vi på SANIQ Consulting AB söker nu en erfaren och självgående Byggledare inom transmission för ett konsultuppdrag hos Svenska kraftnät. Uppdraget avser luftledningsprojekt och kräver kompetensnivå 4 enligt ramavtalsstruktur. Om rollen Du kommer att arbeta som Svenska kraftnäts representant i fält, med ansvar för kontroll och uppföljning av entreprenadarbeten inom om- eller nybyggnation av kraftledningar. Uppdraget regleras enligt AB04 kap. 3 § 5 samt ABT06 kap. 3 § 5. Exempel på arbetsuppgifter: Kontroll av stolpmontage, jordning, linläggning och entreprenörens egenkontroll/kvalitetsdokumentation. Uppföljning av mängder enligt teknisk beskrivning (AMA). Hantering av tekniska frågor och samordning på plats. Delta i för-, slut- och driftbesiktningar. Dokumentation av utförda arbeten i text och bild. Rapportering till projektledare, delta i byggmöten, samt granskning av ÄTA-hantering. Stödja vid erfarenhetsåterföring och riskbedömningar. Kvalifikationer: Flerårig erfarenhet som byggkontrollant eller byggledare inom kraftöverföringsprojekt, gärna luftledningar. Mycket god kunskap om entreprenadjuridik (AB04/ABT06). Förmåga att arbeta självständigt i fält samt dokumentera enligt krav. Erfarenhet av AMA, TB/MF, egenkontroll, och arbetsberedningar. Körkort B är ett krav. Omfattning: Konsultuppdrag på heltid, med start enligt överenskommelse. Projektets längd och omfattning specificeras vid intervju. Placeringsort: Fältarbete i olika delar av Sverige kan förekomma. Resor ingår i tjänsten. Ansökan Är du en strukturerad och tekniskt kompetent byggledare som vill vara med och utveckla Sveriges elinfrastruktur? Skicka in din ansökan så snart som möjligt! Urval sker löpande. [email protected] 070 721 11 50
Vi söker nu efter en erfaren Arbetsledare inom drift och underhåll av kommunal utemiljö till Sollentuna. Vår kund är ett modernt och nytänkande bolag som lägger sin fokus på att vara bäst i branschen. Du kommer vara med och driva produktionen framåt och ser till att projektet går enligt tidplan och kalkyl. Du kommer planera och arbeta tätt ihop med produktionschefen och ha en daglig dialog med beställare, personal och underentreprenörer. Krav Minst 3 års arbetsledarerfarenhet i liknande entreprenad, dvs Gatudrift och underhåll i kommunalt uppdrag. Alt 5 års erfarenhet av praktiskt arbete i liknande entreprenad. APV. God datorvana och vana av Office-paketet. B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du har Erfarenhet av utförande/arbetsledning av jourhavande beredskapstjänstgöring. Kunskap om entreprenadjuridik. Förmåga att arbeta med prognos och budget. Logistik och tidplan. BAS-U & BAS-P. Kunskaper i AB, ABFF samt AB04/ABT06. Personliga egenskaper: Som person är du serviceinriktad, ansvarstagande, flexibel och kan arbeta både självständigt och i team. Du har en positiv attityd och ett driv att ta projekten i mål. Du vet vad god service innebär och strävar alltid efter att vara steget före. Du förväntas ha förmågan att ta egna initiativ och att du kan planera, utföra, driva och prioritera arbetsuppgifter självständigt. Att vara ordningsam och strukturerad är en självklarhet för dig. Vår kund Vår kund är ett profilerat bolag inom vård och skötsel av utemiljön. De skapar och underhåller välskötta utemiljöer som bidrar till trivsel, trygghet och hälsa för de som bor och verkar i dem. De utför alla typer av tjänster inom vård och skötsel av utemiljön, från planering och utformning till skötsel och förvaltning. De utvecklar branschen genom att vara innovativa, kvalitetsmedvetna och hållbara i sitt arbete. Följer de senaste trenderna och forskningarna inom utemiljöområdet, de använder moderna verktyg och metoder för att optimera processer och resultat, och de tar ansvar för miljöpåverkan genom att välja miljövänliga material och metoder. Medarbetarna ses som den viktigaste resursen. De har höga krav och söker de bästa kandidaterna som har kompetens, erfarenhet och engagemang för att kunna leverera hög servicenivå till kunder och samarbetspartners. Ansök nu! Ansvarig rekryterare är Talent Manager Sanna Vestin. Kontakta Sanna vid frågor eller om du önskar presentera dig i samband med din ansökan på 073-506 68 39. Ansök till tjänsten via länken och inte via mail. Vi ser fram emot att höra från dig!
Gemkom Engineering and Machinery Filial is a newly established branch of the Turkish company Gemkom. It is a leading engineering and manufacturing company that operates in a number of areas and in various ways within the steel industry. We are participating in a project where Stegra AB establishes a steel mill in Norra Svartbyn in Boden where steel will be produced through an almost fossil-free process using hydrogen gas. Our mission is, among other things, to install machines used in steel production and includes work in mechanics, electronics and plumbing. We now want to employ a Piping Works Site Engineer. The work tasks may include but are not limited to: Job Description Supervise daily Mechanical/piping work progress in line with construction schedule. Monitor the welding, testing, reinstatement and installation of piping to ensure the work agrees with the project's design and inspect work progress to identify challenges, mitigate risks and guarantee the safety of piping stuff. Ensure the prerequisites are on place to commence piping and mechanical activities as planned. Attend all inspection, welding tests, hydrotest, reinstatement, walkdowns as per QA/QC plan. Advanced knowledge of industry standards and regulations (ASME, EN) related to piping works in industrial projects; Prepare daily/weekly progress report and other concerns to the management. Report daily, weekly, and/or monthly on installed quantities and status. Intervene to site issues and take appropriate action to the way forward of activities. Performs coordination and communications with Design Engineering to resolve technical problems and initiating, reviewing, implementing, and/or dispositioning change requests such as Field Change Notices, Field Change Requests, Nonconformance Reports, Conditioned Reports, and other technical documentation. Cross discipline review of design documents and interface with engineering team, Checking subcontractors’ quantity survey and progress payments reports. Desirable qualifications (not mandatory) Educational qualification of bachelor’s in mechanical engineering. Total 7 years of experience in the projects mainly in piping and mechanical. Experience of working with multi - national and multi - cultural project teams is strongly preferred Demonstrated leadership experience and previous track record of successfully working in mechanical (piping) contractor team Our headquarters are in Stockholm, and applications are received via the specified e-mail address.
Trähusarbetare till – Småländska Höglandet Om tjänsten Eterni söker nu trähusarbetare för uppdrag hos våra kunder inom husproduktion på det Småländska Höglandet. Arbetet sker i fabriksmiljö och omfattar allt från modultillverkning till kapning, väggmontering och takstolstillverkning. Start sker efter industrisemestern. Anställningen är en visstidstjänst på 6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning hos kund eller via Eterni. Arbetsuppgifter Montering och snickeriarbete i fabrik Modultillverkning och väggmontage Kapning och tillverkning av takstolar Ritningsläsning och arbete med handverktyg Kvalifikationer Vana av handverktyg och praktiskt arbete Erfarenhet från industri- eller byggmiljö är meriterande Förmåga att läsa enklare ritningar Utbildning inom trä/snickeryrket är starkt meriterande God samarbetsförmåga och ansvarskänsla Vi erbjuder Anställning enligt kollektivavtal Friskvårdsbidrag Veckovisa uppföljningar med konsultchef Möjlighet till förlängning eller övertag hos kund Om Eterni Eterni är ett av Nordens snabbast växande bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är lokalt engagerade i Småland och arbetar nära både våra kunder och våra medarbetare. Ansökan Urval sker löpande. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor, kontakta:Mattias EkmanEterni Bemanning & Rekrytering010-2065382 [email protected]
Vill du ta helhetsansvar för eftermarknadsarbetet? Vi söker nu en trygg och driven senior eftermarknad till vår kund- en ledande aktör inom projektering och byggnation av större bostadsprojekt. Om tjänsten Du ansvarar för att samordna, bevaka och följa upp garantiåtgärder inom tilldelade projekt och säkerställa god kommunikation med alla parter. Rollen innebär varierande arbete med många kontaktytor, både internt och externt. Rollen kräver både teknisk förståelse, juridisk kompetens och god kommunikationsförmåga. Du har en viktig funktion i att fånga upp förbättringsområden, följa upp arbetet och skapa långsiktiga relationer.Tjänsten är placerad i Ulricehamn, men innebär tjänsteresor, främst till Stockholm, men även Skåne och Göteborg. Arbetsuppgifter I rollen som senior eftermarknad ansvarar du för att leda och samordna eftermarknadsärenden under garantitiden samt driva dessa självständigt inom avtalade ramar. Du följer upp produktionen redan under byggtiden för att identifiera risker och förbättringar, hanterar reklamationer och försäkringsärenden samt upprättar kostnads- och prognosbedömningar. Arbetet innefattar även upphandling av underentreprenörer och uppföljning av projekt under garantitiden, med fokus på struktur, tydlighet och hög kundnöjdhet. Du agerar proaktivt med helhetsperspektiv på eftermarknadsprocessen, implementerar interna arbetssätt och bidrar till erfarenhetsåterföring och kvalitetsutveckling. Rollen innebär nära samarbete i teamet, där du stöttar kollegor vid behov, och du rapporterar direkt till eftermarknadschefen. Personliga egenskaper Som person är du strukturerad och organiserad, med förmåga att hantera flera ärenden samtidigt utan att tappa fokus. Du är engagerad, drivande och har en stark problemlösningsförmåga. Du förstår vikten av noggrann dokumentation och ser till att arbetet utförs korrekt och med hög kvalitet. Kvalifikationer Vi söker dig med flerårig erfarenhet från byggbranschen, gärna som platschef, projektledare eller senior arbetsledare med eftermarknadsfokus. Du har goda kunskaper i entreprenadjuridik, särskilt ABT 06, och förståelse för avtal mellan total- och underentreprenörer. Du är van att tolka avtal, har praktisk byggkunskap och erfarenhet av projektledning. Erfarenhet av garantiärenden är meriterande. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Starkt meriterande om du har erfarenhet av Ascendo, Bluebeam och Tekla. Din ansökan Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då urval sker löpande. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Mirnessa Omerika, [email protected]. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.
WorkNordic söker nu efter en erfaren Projektingenjör med inriktning mot KMA, tillståndshantering och projektstöd. Vår kund är ett av Sveriges största och mest välkända bolag inom branschen. Företaget arbetar för närvarande med flertalet omfattande mark- och anläggningsprojekt och söker därför efter Projektingenjör för jobb med utgångspunkt i Lysekil. Om uppdraget: Du får helhetsansvar för Kvalitet, Miljö och Arbetsmiljö (KMA), tillståndshantering och brett projektstöd i en pågående entreprenad vid kusten. Du kommer driva flera parallella frågor och fungerar som nav mellan platsledning och myndigheter. Huvudsakliga arbetsuppgifter *Upprätta, följa upp och vidareutveckla KMA-planer.*Genomföra skydds- och miljöronder samt hantera avvikelser.*Ansvara för tillståndsprocesser och myndighetskontakter.*Stötta platschef i tidplan, ekonomiuppföljning och dokumentation.*Facilitering av möten, protokoll och uppföljningslistor. Kvalifikationer: *Du har högskole- eller YH-utbildning inom bygg, miljö eller samhällsbyggnad.*Du har minst 3 års praktisk erfarenhet av KMA-arbete/projektingenjörsroll inom anläggning eller infrastruktur. *Du behärskar svenska flytande och engelska på arbetsnivå. *Du känner dig trygg med AML, Miljöbalken och entreprenadjuridik *Du innehar BAS-P / BAS-U *Du är strukturerad, proaktiv och trivs med ett stort eget ansvar. Följande kunskaper är meriterande, men inget krav: *AB/ABT-kunskap*Vana av digitala KMA-system (Vision, Dalux) *Lokalkännedom i Västra Götaland Vi erbjuder *Uppdrag i en stabil koncern med tydliga processer och korta beslutsvägar.*Projekt i havsnära Lysekil – boende kan ordnas för veckopendlare. *Konkurrenskraftigt konsultavtal, utvecklande arbetsuppgifter och ett engagerat team. Uppstart: Omgående Arbetsort: Lysekil med omnejd Omfattning: Heltid, 100%Omgående – året ut (sannolik förlängning) Antal tjänster: 1 Om du känner igen dig i arbetsbeskrivningen ovan vill vi gärna komma i kontakt med dig så snart som möjligt. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonseringstiden har löpt ut. Varmt välkommen med din ansökan!
Att bygga och sköta om vägar och infrastruktur är stort. Att bidra till samhällsutvecklingen är ännu större. Hos oss får du göra både och. Nu söker vi en engagerad lastbilschaufför som vill gå in som vägarbetare och förare av våra häftiga specialfordon till vår etablering i Järna. Inom Svevia kombinerar vi det lilla företagets gemenskap och lagkänsla med storföretagets stabilitet. Här får du möjlighet att utvecklas som en specialist på väg - med engagemang, samarbete och ansvar. Ditt uppdrag som vägarbetare I tjänsten som vägarbetare kommer du att arbeta med våra specialfordon, såsom snabel- och HP27-bilar. Arbetet går ut på att sommartid laga sprickor och hål i beläggningen men även mindre beläggningsåtgärder åt våra kunder inom region mitt. Då arbetsområdet är från Södermanland i syd upp till Dalarna i norr innebär det att du kan behöva ligga ute under veckorna. Arbetet är självständigt där du har kontakt med både kunder och leverantörer samt beställer grus- och emulsion efter behov. Du ansvarar också för att underhålla det fordon du kör. På vintern stöttar vi våra driftområden med driftrelaterade arbeten samt är en del i en vinterjourgrupp där våra fordon utför snö- och halkbekämpningsåtgärder på vägar kring Stockholm. På Svevia tillämpar vi individuell lönesättning. Tjänsten är heltid med start enligt överenskommelse. Placering på vår etablering i Järna. Vem är du?För att vara aktuell för tjänsten som vägarbetare bör du ha: 2-3 års erfarenhet som lastbilschaufför C-körkort Det är dessutom meriterande om du har: CE-körkort (högt meriterande) YKB Utbildningen Arbete på väg 2.1 Maskinvana Din personlighet är viktig för oss! Vi söker dig som är van att arbeta självständigt och tycker om att ta egna initiativ, du värdesätter en god kommunikation med kollegor och anser att ett bra kundbemötande är en självklarhet. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och värdesätter god social förmåga. En del av något större Svevia är i dag Sveriges största driftentreprenör. Inom drift och underhåll sköter vi bland annat sommar- och vinterväghållningen för hälften av statens vägnät. Och många kommuner, privata företag och vägföreningar anlitar oss för att ta hand om deras vägar och utemiljöer. Hos oss bidrar du till en större helhet. Vi plogar för barnfamiljen som är på väg till fjällen. Vi gör så att näringslivets varutransporter når fram och ser till att gator, torg och parker är rena och snygga. Dessutom skyddar vi liv på vägen genom vårt erbjudande inom trafikanordningar. Varför Svevia? Hos oss blir du snabbt en i gänget och vi månar om att vara en arbetsplats för alla. Beslutsvägarna är korta och det är lätt att göra sin röst hörd. Samtidigt blir du en del av en praktisk verklighet och ett företag där konkreta resultat skapas med rykande asfaltmaskiner, stora snöplogar och tonvis med armeringsjärn och betong. Med ditt yrkeskunnande kan du göra skillnad på vägen. Och vi sätter alltid säkerheten först – både med omtanke om din egen arbetsmiljö och andras trygghet. För dig som vill ta nästa steg i utvecklingen finns det många möjligheter. Både om du vill fördjupa dig inom ditt specifika område eller gå vidare i en arbetsledande position. Tillsammans får vi stad och land att fungera. Vill du dela väg med oss? Ansökan och information Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV och svara på några urvalsfrågor. Vår rekryteringsprocess bygger på ett kompetensbaserat arbetssätt, det är en förutsättning för att rekrytera kvalitetssäkert, inkluderande och fördomsfritt. Därför vill vi inte ha ett personligt brev. Skicka in din ansökan snarast möjligt och som senast den 20 juli. Urval görs löpande. Ansökan görs längre ner på sidan. Har du ytterligare frågor om tjänsten kontakta rekryterande chef Tommy Söderholm [email protected]. Vi har tagit ställning till annonsering, vilket gör att vi inte önskar säljsamtal för ytterligare frågor kring annonsering, rekrytering eller bemanning.
Om rollen Vill du ta en ledande roll i projekteringsuppdrag och leda samt instruera andra projektörer? Vill du utveckla din expertis i en öppen, samarbetsinriktad och inspirerande kultur? Vill du vara med och arbeta för en hållbar framtid? Om du känner igen dig kan denna roll vara något för dig. Kom och jobba som vår nya Projektledare VA. Din nya befattning I rollen som Projektledare VA kommer du att vara nyckelperson i våra kundrelationer. Du kommer att vara den som sätter riktning och mål i branschens utveckling. Ditt huvudsakliga ansvar kommer att vara: Projektledning och uppdragsledning samt proaktiv utveckling i våra befintliga kundrelationer. Bidra till nya tekniska lösningar och utveckla nya affärsmöjligheter som driver vår affär framåt. Ansvara för multidisciplinära uppdrag med VA-ledningsnät i fokus. Teknikansvarig i multidisciplinära uppdrag. Delta i innovationsarbete inom teknikgrenen. Din nya arbetsgrupp Du kommer att utgöra en del av enheten Water Infrastructure and Climate Adaptation (WICA) i Göteborg eller Halmstad. WICA finns med ca 120 konsulter representerade i Stockholm, Uppsala, Göteborg, Malmö, Linköping/Norrköping och Sundsvall. Du kommer att vara en del av vår verksamhet inom vattenresurser, dricksvatten- och avloppsvattenrening, ledningsnät för vatten och avlopp, dagvatten samt klimatanpassning. Du kommer även att ha möjlighet att leda teknikområdet i internationella uppdrag. Om dig Från din allra första dag på Ramboll kommer vi ge dig det stöd du behöver för att maximera din personliga och professionella potential inom företaget. De kvalifikationer, färdigheter och kunskaper som kommer att vara viktiga för dina framgångar och din utveckling hos oss är: Minst 6 års erfarenhet inom VA. Relevant utbildning Goda kunskaper i AMA Anläggning. Svenska och engelska både i tal och skrift. Det är meriterande om du har kunskaper inom ABK och entreprenadjuridik. Vad vi kan erbjuda dig Utvecklingsmöjligheter där dina drivkrafter och motivation är styrande Trygga ledare i ett värderingsstyrt bolag med medarbetaren i fokus En inkluderande arbetsmiljö där olika erfarenheter och perspektiv värdesätts En internationell kunskapsmiljö med erfarenheter från 35 länder Långsiktiga mål i ett stiftelseägt företag som investerar i sina medarbetare samt i forskning och humanitära insatser runt om i världen Flexibel arbetstid Arbeta med hållbar förändring Vi är övertygade om att hållbara förändringar ska vara till nytta för både människor och miljö. Det är vår utgångspunkt - och grunden för vårt arbetssätt. Våra medarbetare är vår främsta tillgång, och våra grundare hade en tydlig vision av hur ett ansvarstagande företag ska agera. Öppenhet och nyfikenhet är hörnstenar i vår företagskultur. Vi har ett mindset där vi alltid håller ögonen öppna efter nya och innovativa synsätt. Vi respekterar och välkomnar mångfald och fokuserar på att aktivt främja en inkluderande miljö till förmån för alla medarbetares yrkesmässiga och personliga utveckling. Är du redo att börja jobba hos oss? Skicka in din ansökan. Glöm inte att bifoga viktiga dokument som CV, personligt brev m.m. Sista ansökningsdag: 2025-08-22 Vi ser fram emot att ta del av din ansökan. Ramboll i Sverige Ramboll grundades i Danmark och är en stiftelseägd, internationell teknik-, och arkitektkonsult. Vår målsättning är att vara med och bygga framtidens hållbara städer och samhällen. Vi har tusentals anställda världen över, varav ca 2 000 i Sverige. Vi inriktar oss på hållbara förändringar i marknader som byggnader & fastigheter, infrastruktur, urban utveckling, energi samt vatten- miljö- och managementkonsulttjänster. Vår tillväxt bygger på de etiska värderingar som kommer med ägarformen och på våra individfokuserade lösningar. Hos oss får du bidra till en hållbar framtid på ett företag som främjar öppenhet, samarbete och personlig utveckling. Genom att kombinera lokala erfarenheter med globala kunskaper kan vi tillsammans forma morgondagens samhällen. Lika möjligheter för alla För att skapa samhällen och städer där både människor och natur kan blomstra behöver olika erfarenheter och perspektiv finnas representerade hos oss – det är våra olikheter som gör att Ramboll och våra medarbetare hela tiden utvecklas! Vi välkomnar ansökningar oavsett ålder, könstillhörighet, kulturella perspektiv, livssituation eller livsåskådning. Vi värdesätter en inkluderande arbetsmiljö och kultur och strävar efter att våra arbetsplatser ska ha god tillgänglighet för alla medarbetare oavsett behov. Vi lyssnar och lär av varandra, och ser till att det finns en balans mellan arbete och fritid.
Kalkylator – Bli en del av oss! Vill du bidra till framgången hos ett företag som värnar om sina medarbetare? Söker du ett självständigt arbete med stort eget ansvar där du får möjlighet att påverka? Då är det dig vi söker till vår kalkylavdelning på Bäckström Anläggning AB! Om rollen Som kalkylator kommer du att besvara och analysera inkomna förfrågningar samt ta fram kalkyler för olika projekt utifrån tekniska lösningar och kunders föreskrifter. Du har stor delaktighet i projekten från start, arbetar med hela processen från anbudsförfrågan till överlämnad offert och håller kalkylgenomgångar. Som kalkylator är du kostnadsmedveten och värdesätter goda relationer. Du samverkar med leverantörer, beställare, UE, konsulter och kollegor genom anbudsprocessen och besitter en god kommunikationsförmåga. Vi söker dig som har: Minst 1 års erfarenhet som kalkylator Erfarenhet av TA-planering och kalkylarbete inom fjärrvärme, vägar eller grunder Arbetat med större projekt på minst 50 miljoner kronor God datorvana Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift B-körkort Personliga egenskaper: Lösningsorienterad och självgående God kommunikationsförmåga och samarbetsförmåga Förmåga att hantera stress och prioritera rätt i en tidvis intensiv arbetsmiljö Vi erbjuder: Hos Bäckström Anläggning AB blir du en del av en växande organisation med kvalitet och utveckling i fokus. Här får du arbeta i en dynamisk och stimulerande miljö med engagerade kollegor, där dina insatser verkligen gör skillnad. Vi erbjuder konkurrenskraftiga villkor, möjlighet att utvecklas i din roll och en arbetsplats som värdesätter samarbete, innovation och framåtanda. Ansökan: Låter detta som en roll för dig? Skicka ditt CV till [email protected] Vi hanterar ansökningar löpande, så tveka inte att höra av dig redan idag! Då vi strävar efter att öka antalet kvinnor i företaget ser vi gärna kvinnliga sökande! Märk ansökan med "Kalkylator". Vi ser fram emot din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer