Säljare till Skellefteå Kraft – med placering på kontoret i Umeå
Online Fulfillment Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du ta nästa steg i din karriär inom försäljning? Nu söker vi en ny kollega till vårt engagerade och välkomnande team – med Skellefteå Kraft som uppdragsgivare och Umeå som bas! Vi växer – och söker dig som vill vara med på resan Som en del av vårt team får du mer än ett jobb – du får en möjlighet att utvecklas i en stimulerande miljö där vi sätter laget före jaget. Vi värdesätter driv, ansvarstagande och god laganda, och vi tror att arbetsglädje är nyckeln till både prestation och trivsel. Vad vi erbjuder: En ljus, modern och inspirerande arbetsmiljö högst upp i Thulehuset – med utsikt över Umeälven. Arbete under fasta kontorstider – du arbetar från kontoret i Umeå, där du är en del av ett samarbetsinriktat team. Efter en inledande period på kontoret finns möjlighet att delvis arbeta på distans. Trygga anställningsvillkor med kollektivavtal via Unionen. En lönemodell där du har en stabil garantilön och möjlighet att påverka din inkomst genom tydlig provision. Ett team där olikheter ses som en styrka – vi jobbar aktivt för inkludering och respekt i vardagen. Om rollen: Som säljare arbetar du med telefonförsäljning av elavtal från Skellefteå Kraft till privatpersoner. Du kontaktar nya kunder för att väcka intresse och skapa nya kundrelationer. Tillsammans med ditt team på 12 personer arbetar du måndag till fredag under kontorstid, vilket ger dig möjlighet till balans mellan arbete och fritid. Vem söker vi? Vi söker dig som: Har en positiv inställning och gillar att prata med människor. Är självgående men också värdesätter ett gott samarbete i grupp. Gillar att sätta mål och strävar efter att nå dem. Talar och skriver svenska obehindrat. Tidigare erfarenhet av försäljning eller kundservice är meriterande – men inget krav. Har du dessutom haft en ledande roll tidigare ser vi det som ett plus. Därför ska du söka: Du vill ha ett jobb där din insats gör skillnad – både för teamet och kunden. Du söker trygghet men också möjlighet att påverka din utveckling och inkomst. Du gillar när det händer saker och trivs i ett företag där beslutsvägarna är korta. Ansök idag – vi träffar kandidater löpande! Vi söker en ny kollega, tveka inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi värdesätter rätt personlighet och vilja, och du är varmt välkommen att söka även om du saknar erfarenhet inom försäljning. Om oss på Online: Online är ett företag byggt på entreprenörskap, engagemang och personlig drivkraft. Sedan 1993 har vi hjälpt företag att skapa långvariga och hållbara kundrelationer. Vi tror på att bygga förtroende och ansvarstagande för att skapa verkliga värden för våra kunder – och nu vill vi att du ska bli en del av vår framgångssaga.

21 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Semestervikarie 28tim/v Skopunkten Charlottenberg
Nilson Group AB
Butikssäljare, fackhandel

NilsonGroup AB är en av Skandinaviens ledande skokoncerner med E-handel och butiker i Sverige och Norge. Genom våra butikskoncept DinSko och Skopunkten kan vi erbjuda något som passar för alla. Ett oslagbart utbud med låga priser för hela familjen. Vill du jobba med mode och skor är NilsonGroup det självklara valet - vi gör det enkelt, kul och inspirerande att handla skor! Arbetsbeskrivning Vi söker säljare med ett stort intresse för skor, mode och trender. Vi erbjuder dig ett varierande, kundinriktat och utmanande arbete. Du kommer att jobba i vår butik med försäljning av skor, exponering och lagerhantering. Vi har en modern och trevlig butiksmiljö. Arbetet innebär att du både gillar att jobba i team med dina kollegor såväl som självständigt. Med en vilja att lära sig och utvecklas kan vi erbjuda ett spännande och innehållsrikt arbete där varje dag inte är den andra lik. Din primära arbetsuppgift är framför allt att alltid ha kunden i fokus. Du kommer även att arbeta aktivt med merförsäljning, hålla dig uppdaterad om aktuella försäljningskampanjer och uppföljning av dessa, underhåll av butiksmiljö samt verka för och sträva mot 100% kundnöjdhet. Vem söker vi? Du har en pågående eller en genomförd gymnasieutbildning. Du har tidigare erfarenhet av försäljning i butik med hög servicegrad, du drivs av och trivs med att sälja och jobba efter uppsatta nyckeltal och mål. Du sätter alltid kunden i fokus och jobbar på ett serviceinriktat sätt. Vi söker dig som är positiv, lyhörd och stresstålig. Att vara engagerad, driven och ha vana av att ta egna initiativ är andra viktiga egenskaper som vi eftersöker hos dig. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och din roll som säljare. Du är social, öppen och arbetar både kundorienterat och försäljningsinriktat. Vi söker dig som har kassavana har erfarenhet av att ha arbetat i butik tidigare har pågående eller en genomförd gymnasieutbildning har fyllt 18 år när du tillträder tjänsten har god samarbetsförmåga Vi ser det som meriterande om du har exponeringskunskaper från tidigare arbete erfarenhet av att ha jobbat med mode/detaljhandel tidigare gått säljutbildning Information om tjänsten Befattning: Vi söker nu en säljare till Skopunkten Charlottenberg Omfattning: 28 tim/v Semestervikariat Tillträde: 2025-06-30 Sista ansökningsdag är 2025-06-15. Rekrytering sker löpande under ansökningstiden. Därför kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att vi endast tar emot ansökningar via länk till vårt rekryteringssystem, ej via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Ställföreträdande butikschef
Nordic Nest AB
Butikssäljare, dagligvaror

Är du en driven person med ett stort hjärta för service, försäljning och teamarbete? Vill du utvecklas i en roll där du får kombinera operativt butiksgolv med ledarskap? Då kanske du är vår nästa ställföreträdande butikschef! Hos oss får du vara en del av ett företag där design och heminredning ligger oss varmt om hjärtat. Som en del av Nordic Nest Group jobbar vi varje dag för att skapa hem att älska – och vi söker dig som vill skapa kundupplevelser i världsklass tillsammans med ett engagerat team. Vad innebär rollen? Som Ställföreträdande Butikschef har du, tillsammans med Butikschefen, ett övergripande ansvar för butikens dagliga drift. Du leder det dagliga arbetet på golvet, stöttar teamet i försäljning och skapar ett klimat där både kunder och medarbetare trivs. Rollen innebär ett varierande arbete där du kombinerar operativa uppgifter med att driva förbättring och utveckling. Några av dina arbetsuppgifter kommer vara att… Arbeta aktivt med försäljning och kundbemötande tillsammans med butikssäljarna Coacha och motivera teamet – du skapar engagemang och arbetsglädje Säkerställa att butiken håller en hög visuell standard och är säljande exponerad Planera och stötta i butikens dagliga drift Driva förbättringsarbete inom arbetssätt, kundmöte och lönsamhet Tillsammans med butikschefen följa upp resultat och arbeta mot gemensamma mål Övriga administrativa uppgifter kopplat till drift och planering Vem är du? Vi söker dig som vill utvecklas i en ledande roll och som brinner för försäljning, service och teamwork. Du är en person som tar initiativ, får energi av ett högt tempo och trivs med att ha många bollar i luften. Du föregår alltid med gott exempel, sprider positiv energi och är inte rädd för att kavla upp ärmarna när det behövs. Vi ser att du är en naturlig ledare som… Skapar motivation och engagemang i teamet Är lösningsorienterad och ser möjligheter även i utmaningar Har ett strukturerat och samtidigt flexibelt arbetssätt Är kommunikativ och duktig på att bygga relationer Trivs med ansvar och gillar att fatta beslut Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av detaljhandel, särskilt inom möbler eller inredning, men viktigast för oss är att du har rätt driv, vilja att utvecklas och en passion för att skapa världens bästa kundupplevelse. Välkommen hem! Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start så snart som möjligt. Arbetstiderna varierar och du arbetar både vardagar och helger i vår fantastiskt butik i Sickla. Vi tror på kraften i personliga egenskaper, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede i processen. Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande! Frågor? Kontakta Conny Norberg, via [email protected]. VÄLKOMMEN HEM!

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Sales Specialist - Stockholm
Sway Sourcing Sweden AB
Företagssäljare

Vår kund söker just nu en Sales Specialist som är nyfiken och målinriktad med teknisk förståelse och ett stort hjärta för kundrelationer. I rollen kommer du att arbeta med försäljning av produkter och system inom kraftskyddslösningar för verksamhetskritiska miljöer – såsom datacenter, sjukhus och industriella anläggningar. Du arbetar utifrån vår kunds strategi och ansvarar för att identifiera kundbehov, erbjuda rätt teknisk lösning och säkerställa nöjda kunder – samtidigt som du når uppsatta affärs- och lönsamhetsmål.  Du driver säljprocessen från första kundkontakt till färdig leverans, med stöd från tekniker, planerare och projektledare. Din vardag kommer att kombineras av teknisk försäljning, lösningsbyggande och enklare projektledning.  Vi söker dig som har: Eftergymnasial utbildning inom elteknik, elkraft eller automation Erfarenhet av att sälja kompletta eltekniska lösningar till industri, datacenter eller andra kritiska miljöer God teknisk förståelse och intresse för att utvecklas vidare inom området Förmåga att arbeta strukturerat och affärsdrivet Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska – i tal och skrift B-körkort Vana att arbeta i Microsoft Office God kännedom om UPS-system, batterilösningar eller DC-system (meriterande) Hos vår kund får du möjlighet att växa i en framtidssäker bransch, i en roll som kombinerar teknik och affär – med stor potential till vidareutveckling inom exempelvis projektledning, systemdesign eller teamledarskap. Uppdragsperiod: 30 juni 2025 – 29 juni 2026 Plats: Stockholm (Kista/Sollentuna) Sista ansökningsdag: 26 maj, i denna process arbetar vi med löpande urval – skicka in din ansökan så snart som möjligt! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Kjell & Company Halmstad söker säljare med servicekänsla och teknikintre...
Kjell & Co Elektronik AB
Butikssäljare, fackhandel

Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta 12h/v  i våra butiker i Halmstad City och Hallarna. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Josefin Linde, People & Culture Partner, Kjell & Company

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Extrapersonal, Norrköping Partyland
Brunas Partytillbehör AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi på Partyland söker en ny kollega till vårt team! Vi söker dig som är en driven, lösningsorienterad, stresstålig och med en härlig inställning! Tjänsten är en vid behovs anställning där man kommer få arbeta stängning, öppning och helger. På Partyland ser vi våra kunder som gäster i vårt hem och förväntar oss en hög servicenivå från all vår personal. Alla våra kunder ska lämna oss med en wow-känsla och att de har fått ett bemötande något utöver det extra. Vi är ett roligt och kreativt företag som är i ständig utveckling i en snabbt växande bransch i förändring. Vem är du? Vi söker dig som är driven och van att arbeta varierade tempon. Du ska kunna hantera stressigare situationer med en bra och härlig inställning, vara självgående, flexibel, lösningsorienterad. Du älskar kundservice, fest, event, ballonger och att skapa magi och genom att engagera dig i att lära dig mer om produkterna vi säljer, erbjuda ännu bättre helhetsservice till våra kunder. Arbetsuppgifter I din roll som butikssäljare ansvarar du för våra kunder och vi vill att du ska känna ett ägandeskap för arbetsuppgiften, vilket innebär att alltid se till så att ballonger och service håller den standard som Partylands huvudkontor ställer. Schemat kommer vara med 3/h varannan vecka till mer beroande på vårat behov under semestrar och olika högtider. För denna tjänst behöver du ha universitets studier 100% vid sidan om men också kunna hoppa in med kort varsel under butikens öppettider. Som start på din nya tjänst kommer du genomgå en fullvärdig ballongutbildning hos oss så du behöver inte ha någon vana sedan tidigare. Men det är så klart meriterande. Din profil ● Gillar att arbeta med varierat schema, vardagar samt helger ●Flexibel & kan hoppa in på kort varsel ● God förmåga att organisera och planera ●Gillar att jobba själv och i grupp ●God förmåga att vara social och utåtriktad i relation till medarbetare och kunder ● God förmåga att växla mellan lugnt och högt tempo snabbt ● Ansvarskännande och lösningsorienterad problemlösare Krav på sökande: God förmåga att kommunicera i tal och skrift både på svenska och engelska. Känns detta som en tjänst för dig? Meriterande: -B-körkort & tillgång till egen bil, då vi ibland gör ballongjobb ute hos våra kunder. Ansök redan idag till oss! Rekrytering kommer ske löpande/under sommaren med start till slutet på juli/början av augusti.

21 maj 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Engineering Sales Practitioner (Smart Manufacturing)

Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO) is a leading technology services and consulting company focused on building innovative solutions that address clients' most complex digital transformation needs. Leveraging our holistic portfolio of capabilities in consulting, design, engineering, and operations, we help clients realize their boldest ambitions and build future-ready, sustainable businesses. With over 230,000 employees and business partners across 65 countries, we deliver on the promise of helping our customers, colleagues, and communities thrive in an ever-changing world. For additional information, visit us at www.wipro.com. Role & Responsibilities: Responsible for carrying sales quota driving new Order Bookings for Engineering R&D Services across multiple industry verticals including but not limited to Manufacturing, ENU, Automotive, Health etc. Identify opportunities of growth in Engineering Sales in the Nordics and lead account strategy and planning Drive penetration in relevant client orgs, developing and strengthening relationships with decision-makers and influencers Create propositions working with Wipro competencies. SME and Strong Solutioning background. Lead negotiation and commercial terms for large deals. Identify short-term as well as long-term business opportunities and shape, generate and maintain a healthy pipeline Establish and maintain mutually beneficial relationships with current and future customers Actively work our existing and extensive customer base to create new opportunities Gather intelligence and obtain a clear and comprehensive understanding of the client's business issues and challenges Develop and grow relationships within the global sales team and actively collaborate and share customer intelligence and opportunities Participate in sales team gatherings and sales initiatives Skills & Experience & Expectations: Should have at least 7 to 8 yrs as practitioner sales (Industrial 4.0). Excellent verbal and written communication skills. Able to thrive in Wipro's multi-cultural, global work environment. Excellent analytical ability and strong persuasion skills Bachelor's degree in Engineering + MBA from a reputed institute. Consistent track record in technical and product engineering sales region and globally and consistently meeting or exceeding increasing sales goals Well versed with the working of various industry verticals. Experience in shaping and closing multi-million-dollar deals Prior experience in product engineering sales a strong plus Have knowledge of various technologies such as Industry 4.0, 5G, AI/ML, Engineering design services, PLM, VLSI, IOT, SW/HW and Embedded services etc Demonstrated ability to run solution-based sales at multiple levels in our customer's organization Excellent inter-personal skills to create and maintain profitable relationships with existing and potential customers. Equal Opportunity Employer: We are an Equal Opportunity Employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, marital status, age, ethnic and national origin, sexual and political orientation and disability status, or any other characteristic protected by law. Why Work for Wipro: All of our employees are expected to embody Wipro's 5-Habits for Success which are: Being Respectful, Being Responsive, Always Communicating, Demonstrate Stewardship, Building Trust. Wipro has been globally recognized by several organizations for our commitment to sustainability, inclusion, and diversity. Social good is in our DNA, we believe in sustainability for the health of our planet, its inhabitants, and our business. For over 75 years we have operated as a purpose-driven company with an unwavering commitment to our customers and our communities. Energized by what we call the Spirit of Wipro, we commit ourselves to being a catalyst for change – working to build a more just, equitable and sustainable society. Around 66% of Wipro’s economic ownership is pledged towards philanthropic purposes. All of our employees are expected to embody Wipro’s 5-Habits for Success which are: Being Respectful, Being Responsive, Always Communicating, Demonstrate Stewardship, Building Trust. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

21 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Teknisk Fältsäljare till MTS Systems Norden
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Är du en affärsdriven relationsbyggare med stark teknisk förmåga och mekanisk förståelse? Vill du arbeta med högteknologiska lösningar i framkant och ha friheten att själv styra din vardag? MTS söker nu en Teknisk Fältsäljare som vill vara med och utveckla affären i Norden och Baltikum – i nära samarbete med några av Nordens ledande industribolag. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos MTS Systems Norden. Om företaget MTS är en ledande global leverantör av test- och simuleringssystem. Oavsett om det handlar om fordonstillverkare, universitet eller forskningsinstitut: alla förlitar sig på MTS komplexa test- och simuleringssystem för att fastställa produkters tillförlitlighet och uppfylla kvalitetsstandarder. MTS är en del av ITW-gruppen som är en global Fortune 200-ledande tillverkare inom flera industrier med 49 000 anställda i 56 länder världen över. Företagets sju branschledande segment utnyttjar den unika ITW-affärsmodellen för att driva stabil tillväxt med branschledande marginaler och avkastning på marknader där innovativa, kundfokuserade lösningar krävs. Genom att bli en del av MTS får du tillgång till de senaste verktygen och teknikerna. En mångsidig och inkluderande arbetsmiljö där alla kan bidra med sina talanger och idéer är väldigt viktigt för MTS. Därför satsar de på sina medarbetare genom att erbjuda konkurrenskraftiga villkor och förmåner samt spännande möjligheter till kompetensutveckling, inklusive utlandsbaserade program för talangutveckling och befordran. Nu söker de en affärsmässig fältsäljare för att skapa tillväxt inom segmentet Ground Vehicle. Du tillhör det nordiska dotterbolaget MTS Systems Norden som idag är ett team på 15 medarbetare och hanterar försäljning, service och installation i Norden och Baltikum. Arbetsuppgifter Som Teknisk fältsäljare hos MTS ansvarar du för att driva försäljningen av högteknologiska test- och simuleringssystem inom främst fordonsindustrin i Norden och Baltikum. Du arbetar med både befintliga kunder – däribland några av Nordens största industribolag – och med att identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter. Nykundsbearbetningen sker proaktivt genom omvärldsbevakning, nätverkande, mässor, referenser och sociala medier, där du själv initierar kontakt och för dialogen framåt. Du har ett helhetsansvar för dina affärsdialoger från början till slut, samt uppföljning på pågående projekt tillsammans med befintliga kunder. Rollen är kundnära och lösningsorienterad, där du tillsammans med MTS applikationsingenjörer tar fram tekniska och kundanpassade lösningar. Du arbetar värdebaserat snarare än prismässigt, där du som fältsäljare behöver förstå och kommunicera komplex teknik på ett affärsmässigt sätt. Rollen innebär stor frihet under ansvar, där du själv planerar och prioriterar dina kundmöten och resor utifrån affärsbehoven. Du utgår från kontoret i Sisjön när du inte är på resande fot, vilket du är cirka 50% av tiden – motsvarande ungefär 50–60 övernattningar per år. Vid start får du en gedigen introduktion som inleds med en utbildning i USA i ett par veckor. Ansvar för försäljning av högteknologiska test- och simuleringssystem mot fordonsindustrin i Norden och Baltikum Nära samarbete med applikationsingenjörer för kundanpassade lösningar Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Eftergymnasial utbildning, med fördel inom ingenjörsområdet, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet med mekanisk inriktning Några års arbetslivserfarenhet inom försäljning av tekniska system eller lösningar inom industri Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt God dator- och systemvana av CRM-verktyg Villig att resa upp till 50% av arbetstiden i Norden B-körkort Vi söker dig som har ett starkt inre driv och tar stort ansvar för att driva dina affärer framåt på ett självständigt sätt. Du har förmågan att se helheten i kundens behov och lösningar snarare än att fastna i detaljer, vilket gör att du kan agera effektivt och fokuserat för att nå resultat. Din positiva attityd och kommunikativa förmåga gör att du lätt skapar nya relationer och samarbetar väl både internt i teamet och med kunder. Din tekniska höjd och förmåga att kommunicera komplexa och tekniska lösningar skapar förtroende hos kunden vilket gör att du bygger långsiktiga relationer. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg, Sisjön Lön: Fast lön + provision och tjänstebil Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Innesäljare till centrala Stockholm
Docupartner i Stockholm AB
Telefonförsäljare m.fl.

Bigacom söker innesäljare till flera spännande projekt i Stockholm! Vill du påbörja eller utveckla din karriär inom försäljning? Bigacom expanderar och söker nu fler engagerade innesäljare till vårt kontor i Stockholm. Vi arbetar med flera välkända och etablerade varumärken inom olika branscher – och du har nu chansen att bli en del av ett växande team där du får utvecklas och göra skillnad! Oavsett vilket projekt du arbetar med kommer du att spela en viktig roll i att skapa värde för både kund och företag. Arbetet sker via telefon, där du ansvarar för hela säljprocessen – från första kontakt till avslutat avtal. Beroende på uppdraget kontaktar du antingen nya kunder eller följer upp varma leads. Om rollen: Kontakta privatpersoner via telefon – både kalla och varma leads beroende på               projekt Presentera tjänster och produkter på ett engagerande och professionellt sätt Identifiera kundbehov och erbjuda skräddarsydda lösningar Arbeta självständigt med stöd från chef och coacher Bidra till en positiv kundupplevelse i varje samtal Vi söker dig som: Har ett stort driv och vill utvecklas inom försäljning Trivs med att kommunicera via telefon och har en positiv energi Är målinriktad och gillar att se konkreta resultat av ditt arbete Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande men inget krav Vi erbjuder dig: Fast grundlön på 17 000 kr + attraktiv provision – mållön ca 35 000 kr Utvecklingsmöjligheter inom bolaget – många av våra ledare började som                       innesäljare Möjlighet att efter 6 månader arbeta från vårt kontor i Spanien Ett sammansvetsat team som stöttar och firar varandras framgångar Friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och 25 dagars semester Centralt beläget kontor vid Stadshagen i Stockholm, nära tunnelbana och buss Arbetstider: Mån–tors 8.30–17.00, fre 8.30–16.00 Om Bigacom Bigacom är en växande aktör inom extern försäljning, kundservice och bemanning. Vi driver flera projekt tillsammans med några av Sveriges största varumärken. Vår verksamhet bygger på engagemang, kvalitet och fokus på människan – både våra kunder och våra medarbetare. Vi finns i Stockholm och Marbella. Ansökan I denna rekrytering samarbetar Bigacom med DocuPartner. Rekryterare Linda Ström ansvarar för rekryteringsprocessen och svarar gärna på dina frågor: [email protected] 070-825 08 10 Urval sker löpande – välkommen med din ansökan redan idag!

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Innesäljare för Fortum - 100% varma kunder
Docupartner i Stockholm AB
Telefonförsäljare m.fl.

Bigacom söker innesäljare till projekt för Fortum! Vill du ta nästa steg i din karriär inom försäljning? Bigacom söker nu engagerade innesäljare till vårt kontor i Stockholm. I det här uppdraget får du möjlighet att representera Fortum, ett av Sveriges största energibolag, och arbeta med försäljning av elavtal till privatpersoner. Vi erbjuder dig en chans att utvecklas i ett motiverat och stöttande team – där din insats verkligen gör skillnad! Om rollen: Som innesäljare kommer du att kontakta befintliga kunder och varma leads med fokus på att erbjuda anpassade elavtal. Ditt främsta arbetsredskap är telefonen, vilket innebär att du bör känna dig trygg i muntlig kommunikation. Du får stöd av både närmaste chef och coacher på kontoret och arbetar i ett strukturerat och utvecklande säljteam. Arbetsuppgifter: Sälja elavtal till privatpersoner via varma leads/samtal Ansvara för hela säljprocessen – från första kontakt till signerat avtal Säkerställa att kunderna får en positiv upplevelse och rätt information Vi söker dig som: Är självgående, målinriktad och resultatorienterad Har en positiv och lösningsfokuserad inställning Gärna har erfarenhet av försäljning – men det viktigaste är viljan att lära och                   utvecklas Vad vi erbjuder dig: Fast grundlön på 17 000 kr + provision – mållön ca 35 000 kr Utvecklingsmöjligheter inom bolaget – många av våra ledare började som                        innesäljare Ett sammansvetsat team som stöttar och firar varandras framgångar Möjlighet att efter 6 månader arbeta från vårt kontor i Spanien Friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och 25 dagars semester Centralt kontor vid Stadshagen med utmärkta kommunikationer Arbetstider: mån–tors 8.30–17.00, fre 8.30–16.00 Om Bigacom: Bigacom är din partner för resultatdriven extern försäljning, kundtjänst och bemanning. Vi är en växande aktör med starkt fokus på kvalitet och människan i centrum. Våra kontor finns i Stockholm (Kungsholmen) och i Marbella, Spanien. Vi intervjuar löpande – vänta inte med din ansökan! I denna rekrytering samarbetar Bigacom med DocuPartner. För frågor om tjänsten, kontakta rekryterare Linda Ström på: [email protected] eller 070-825 08 10 Varmt välkommen med din ansökan!

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025