Junior lånehandläggare till Reducero i Göteborg
Reducero AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du utvecklas inom försäljning och finans och samtidigt hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi? Är du social, tävlingsinriktad och motiveras av att nå resultat? Vill du jobba i en energifylld miljö där du utvecklas snabbt och får värdefull erfarenhet inom försäljning och ekonomi? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Som låneförmedlare på Reducero är du den första kontakten med våra kunder. Din uppgift är att guida dem genom ansökningsprocessen, förstå deras behov och boka in dem för rådgivning. Du blir en del av ett säljdrivet team där vi firar framgångar tillsammans! Vi letar efter dig som älskar att prata med människor, drivs av mål och vill bygga en karriär inom försäljning. Erfarenhet är inget krav – vi ger dig all utbildning du behöver för att lyckas! Vad vi erbjuder dig? En arbetsplats med energi, driv och en stark teamkänsla Trygg garantilön med en attraktiv provisionsmodell Utbildning i försäljning, bankmarknaden och låneförmedling – bli en stjärna på kundkontakt!  Snabb utveckling för rätt person – väx in i rollen som rådgivare Tävlingar, AW:s och resor med företaget – vi har kul på jobbet! Vi söker dig som: Social och gillar att bygga relationer Har ett intresse för ekonomi och vill utvecklas inom försäljning  Är en tävlingsmänniska som motiveras av att uppnå mål. Uthållig och ser utmaningar som möjligheter Motiveras av en prestationsbaserad lön Det är meriterande om du tidigare arbetat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring.  Övrig information Arbetstider mån-fre 09:00-17:00 Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Göteborg. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan.

16 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025
Mötesbokare i Norrköping (20 000 - 40 000:-/mån)
Placitum AB
Telefonförsäljare m.fl.

Phonecall är ett växande företag med nyrenoverade lokaler i centrala Norrköping och vi söker nu efter mötesbokare som vill vara med och utveckla företaget tillsammans med oss. Vi erbjuder: - Förmåner så som friskvård, gymkort m.m. - Hög provision - Löpande utbildning - Säljutbildning - Coachning Arbetsbeskrivning: Som mötesbokare på Phonecall kommer du att ansvara för att kontakta potentiella kunder via telefon och boka in kundmöten. Erfarenhet som mötesbokare är meriterande men inget krav då vi erbjuder löpande utbildning och coachning på plats. Profil: Vi söker dig som är samarbetsvillig, social och vill leverera goda resultat både individuellt och i grupp. Du är bekväm att prata i telefon och har lätt för att bygga relationer. Du ska vara målinriktad och resultatinriktad trotts motgångar. Som person är du kommunikativt skicklig i både tal och skrift och van att ta egna initiativ och jobba effektivt. Om anställningen: Lön: Fast grundlön samt provision, 20 000 - 40 000 :- Placering: Norrköping Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Heltid Arbetstider: Dagtid, mån-fre Vill du vara med på vår resa? Sök jobbet som mötesbokare hos Phonecall nu!

16 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Junior Account Manager / Säljare
Cloudo Sales AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du driven, nyfiken och redo att ta dina första steg inom försäljning? På Cloudo söker vi en Junior Account Manager som vill utvecklas i en expansiv organisation där möjligheterna är många och resan spännande! Om Cloudo Cloudo är ett växande företag som erbjuder moln-, IT- och telefonitjänster till företag. Vi befinner oss i en expansiv fas och söker nu en engagerad person som vill vara med och bidra till vår fortsatta tillväxt. Din roll som Junior Account Manager Som Junior Account Manager blir du en viktig del av vårt säljteam. Du får möjlighet att bygga starka kundrelationer, identifiera affärsmöjligheter och skapa skräddarsydda lösningar för våra kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Skapa och utveckla nya kundrelationer genom aktivt säljarbete Identifiera kundens behov och presentera lösningar som matchar deras verksamhet Bygga långsiktiga samarbeten och bidra till kundernas framgång Delta i förhandlingar och stänga affärer tillsammans med erfarna kollegor Vem är du? Vi söker dig som: Är i början av din karriär och vill växa inom försäljning Har ett starkt driv, nyfikenhet och en vilja att utvecklas Är bekväm med att använda telefonen som arbetsverktyg Trivs i en dynamisk och målmedveten arbetsmiljö Vad vi erbjuder Karriärutveckling – Vi ger dig en tydlig väg framåt och verktygen för att lyckas Stöttande team – Du får coachning och stöd av erfarna kollegor En spännande arbetsplats – Vi är ett växande företag med stora möjligheter Är du redo att kickstarta din säljkarriär? Skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor? Hör av dig – vi ser fram emot att lära känna dig!

16 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Sales/Business Development | FUCHS Lubricants | Kungsbacka
Experis AB
Företagssäljare

Är du en modig och driven säljare med fina sociala förmågor? Du gör affärer där båda parterna är vinnare. Här får du möjligheten att bygga en egen portfölj som du sedan förvaltar. Kanske har du arbetat med försäljning av smörjmedel till industrin i några år? Är du intresserad av att göra en långsiktig karriär inom FUCHS? Läs vidare och ansök nedan! Om FUCHS FUCHS är en global koncern med rötter i Tyskland som har utvecklat, tillverkat och sålt smörjmedel och relaterade specialprodukter i över 85 år. Vårt nordiska huvudkontor ligger på Södermalm i Stockholm och vår nordiska tillverkningsanläggning ligger sedan 2020 i Västerhaninge. På den moderna anläggningen arbetar ca 60 personer och här finns, förutom produktion, även inköp och planering, forskning och utveckling samt kvalitetskontroll. I Kungsbacka arbetar ca 10 personer i olika befattningar och där finns ett mindre lager för våra specialprodukter. Vill du veta hur det är att arbeta på FUCHS inom Norden - se filmen här. Vill du veta mer om FUCHS globala verksamhet - då tittar du här! Ditt ansvar som Sales/Business Development för Specialty - Driva försäljningen inom division Specialty utifrån satta KPI:er - Driva utvecklingen av valda marknader/produktsegment inom Norden - Dela best practice, bidra till att utveckla och coacha kollegor inom valda segment inom Norden - Ansvara för utvecklingen av marknadssegment och kunder för att säkra lönsamhet på kortare och längre sikt - Utveckla en egen kundportfölj och ansvara för att driva affär för egna kunder samt KAM-kunder inom Norden - Samverka med Product Management för att skapa optimerade offerter utifrån kundens behov samt i syfte att stötta kunder och marknad För att trivas hos och kunna utvecklas inom organisationen söker vi dig som har - Några års erfarenhet av försäljning - Hunnit få en viss senioritet i att driva komplex och relationsbaserad försäljning till industrikunder - Erfarenhet av smörjmedel är det en stor fördel - Kunskap inom kemi och förmåga att förstå och analysera resultat inom det aktuella produktområdet - Naturligt intresse för kontinuerligt lärande avseende nya teknologier och industriprocesser - Stark entreprenörsanda, resultatorientering och förmåga att förstå och arbeta i en matrisorganisation - Erfarenhet av att arbeta genom digitala kanaler - Erfarenhet inom Pricing och Sales Channel management - Förmåga att målgruppsanpassa kommunikationen - Goda kunskaper i affärsengelska Vidare tror vi att du är en person med egenskaper som samarbetsvilja, stark drivkraft och en optimistisk syn på tillvaron! Rätt kandidat kommer att ges mycket fina möjligheter till vidareutveckling inom bolaget - antingen inom specialistspåret eller linjechefsspåret. Vi väntar på att få välkomna dig till FUCHS! Övrigt Placering: Kungsbacka Typ av anställning: tillsvidareanställning Förmåner: Arbetstidsförkortning, Subventionerad lunchförmån, Friskvårdsbidrag, Privat sjukvårdsförsäkring, Föräldraledighetsersättning, Löneväxling till pension Kontaktperson FUCHS har valt Jefferson Wells som partner i denna rekrytering. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Irene Bengtsson på mail alternativt på 031-617294. Vi arbetar med löpande urval och ber dig ansöka omgående. Varmt välkommen med din ansökan.

16 maj 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Account Director Comprend
AuraGroup AB
Företagssäljare

The role We are in the search of a account director to join our team in Öresund, with offices in Malmö and Helsingborg. Today we work with the largest brands in the Nordics and our future is truly exciting as the digitalization requires our knowledge and services to the fullest. As an account director at Comprend we believe that you have a natural talent with clients and you have a strong desire to drive and support your own as well as the company's goals. You will create strong long lasting relationships with client stakeholders across large complex organisations. You will build commercial success of your own client portfolio and development through proactive sales activities. Together with the client team you will create the roadmap for the clients journey and a compelling story to explain it. Who are you? A team player who enjoys working with large enterprise companies. In addition to marketing and communication expertise, you bring a growth mindset and a data-driven approach to solving problems and achieving results. Furthermore you have: Several years of experience from establishing and nurturing client relationships, preferably within B2B and/or industrial sector. Experience from marketing, brand communication and digital offers. Extensive and proven experience of great leadership and collaboration with team members and client stakeholders. Ability to identify sales and business development - you understand the importance of always being one step ahead. Fluent in Swedish and English. Why Comprend? Become an integral part of a leading digital agency, where collaboration with globally renowned brands is a daily experience. You'll have the opportunity to influence the full customer journey, working alongside experts in a variety of digital disciplines. We offer a competitive salary and excellent perks, all within a supportive work environment that values your wellbeing. Plus, our flexible hybrid work arrangement is complemented by stunning offices in either central Malmö or Helsingborg. Application: We look forward to receiving your resume and appreciate your interest in Comprend. Please contact or [email protected] for more information. We hope to hear from you soon! Comprendis a partner for tech-enabled marketing and communication driving transformative impact. We are 300+ specialists collaborating across Sweden, Finland, Poland and the UK. Comprend boasts extensive expertise and a strong track record in B2B, B2C and corporate communication. Bridging the gap between marketing and communication, we accelerate return on investments and create immediate and extraordinary change for our customers’ businesses. With us, your voice will be one of many diverse, highly valued perspectives that shape our ways of working and partnering with our clients. Comprend is part of a leading consultancy group Aura with over 600 + specialists.

16 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025
Account Manager till Joyweek Stockholm
Joyweek AB
Företagssäljare

Vi på Joyweek söker nu en Account Manager till vårt team i Stockholm: En viktig roll där du får driva försäljning, bygga starka kundrelationer och vara med och utveckla attraktiva arbetsplatser för våra kunder. Om rollen I rollen som Account Manager har du en nyckelroll i att hjälpa företag att skapa kontorsmiljöer där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. I rollen arbetar du med nykundsbearbetning och får möjlighet att själv bygga upp din kundstock, men du kommer även arbeta med utveckling av befintliga kundrelationer. Tillsammans med dina kollegor paketerar du rätt tjänstelösningar inom kaffe- och vattenmaskiner, lokalvård, fruktkorgar, växtservice, bemanning, inredningstjänster och mer. Du ansvarar för hela säljprocessen; från första kontakt och mötesbokning till kundmöten, behovsanalys och avtal. Därav är det viktigt att du såväl är trygg & bekväm i att lyfta telefonen för att få kontakt med kunder, som att sedan samarbeta med dem genom hela deras resa med oss som leverantör. Som kundansvarig säkerställer du att våra kunder är nöjda och får ett långsiktigt värde av våra lösningar. Ditt uppdrag Ansvara för försäljning mot både nya och befintliga kunder Genomföra kundmöten, ta fram lösningar och förhandla avtal Skapa och vårda långsiktiga kundrelationer Arbeta målinriktat utifrån vår etablerade säljmodell Bidra med energi, idéer och laganda i teamet Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning, gärna mot företag Har B-körkort Uttrycker dig väl i både svenska och engelska, i tal och skrift Är självgående, ansvarstagande och motiveras av att skapa resultat och se sin provision öka månad för månad Är en relationsskapare som bygger förtroende och sprider energi Vad vi erbjuder dig Hos Joyweek får du en viktig roll i ett växande och värderingsstyrt företag, där vi sätter arbetsglädje och samarbete i centrum. Vi tror på tydliga mål, stort ansvar och frihet att påverka. Vi värnar om både trivsel och balans; därför erbjuder vi bland annat förskottssemester, friskvårdsbidrag, friskvårdstimme och lunchkort. Du blir en del av - och kan fortsatt främja - en kultur där vi bryr oss om varandra och tillsammans skapar en arbetsplats att vara stolt över, samtidigt som vi gör detsamma för våra kunder. Om Joyweek Joyweek är en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster. Vi skapar glädjefyllda, hållbara kontor där människor trivs, presterar och vill vara. Med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Östersund, Karlstad och Oslo är vi cirka 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för över 2 350 kunder i Norden. Vi ägs av Verso Capital. Läs gärna mer på www.joyweek.se. Övrig information Start: Enligt Ö.K Omfattning: Heltid Plats: Stockholm Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

16 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025
Säljare och personlig tränare, Itrim Brommaplan
Itrim Sverige AB
Företagssäljare

Tjänstebeskrivning I rollen som säljare jobbar du med att hitta nya potentiella medlemmar och sitter i säljmöten. Du tar kontakt med potentiella kunder via telefon och bokar in möten. I mötet visar dem vårt center, du förklarar våra erbjudanden samt tecknar avtal. I rollen ingår både att möta kunder på centret genom bokade möten samt aktivt skapa nya möjligheter för fler nya medlemmar. Som personlig tränare arbetar du nära medlemmarna och följer deras utveckling, både som vikt- och träningsmedlemmar. Din uppgift är att skapa långsiktiga och givande relationer som hjälper medlemmarna att lyckas med sin förändringsresa och att hålla i sin nya hälsosammare livsstil. Rollen är omväxlande och omfattar primärt försäljning i from av medlemsrådgivning - men även personlig träning. Vi arbetar i små, tajta team som hjälps åt med den dagliga driften. Vad det gäller försäljningen så stöttar vi såklart varandra men du bär huvudansvaret för att dina timmar och grupper är fullbokade. Anställningen är 75% vikariat med sex månaders provanställning. 65% av tjänsten är sälj, resterande Personlig Träning. Möjlighet till mer tid för personlig träning finns när kundbas ökar. Fast och rörlig lön. Tillträde i augusti. Tjänsten innebär att arbetstiderna varierar och ibland omfattar tidiga morgnar, kvällar och helger. En hög grad av flexibilitet är därför viktigt. Låter den som ett roligt och stimulerande uppdrag för dig? Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Arbetsuppgifter Här är följer några exempel på arbetsuppgifter: - Skapande och kontakt av leads - Jobba mot dagliga säljmål för dig och centret - Medlemsutveckling och löpande träningsuppföljningar - Personlig träning, individuellt och i liten grupp samt gruppträning utomhus - Aktiv försäljning av varor och tjänster på plats - Arbeta med företagsförsäljning, etablera kontakter samt försäljning av medlemskap och träning. - Medlemskommunikation Kvalifikationer Vi söker dig som har en relevant bakgrund och/eller utbildning inom hälsa, coaching och försäljning. Väl på plats erbjuder vi alla våra coacher en grundutbildning i tre steg och löpande kompetensutveckling på specifika områden. Du bör också ha en utbildning som personliga tränare från någon av nedanstående aktörer. - SAFE - The Academy - PT-School - Eleiko Exceed Performance - DS PT School - MF Gruppen PT-utbildning - GIH hälsopedagogprogrammet - Fustra - Axelssons - Ylab Egenskaper Du brinner för försäljning, och har god planeringsförmåga och kan självständigt lägga upp ditt arbete. Du är målinriktad och tycker att det är inspirerande att nå mål, du brinner även för att hjälpa andra människor till ett hälsosammare liv. Den breda rollen kräver att du uppskattar att växla mellan aktiva träningstimmar och försäljningstid. Itrims koncept för hållbar viktminskning är ledande och bygger på beteendeförändring för en hälsosammare livsstil. Metoden är forskningsbaserad och vetenskapligt beprövad. Fokus ligger på kost, träning och återhämtning. Nyckeln till framgång är personligt stöd såväl som snabba och mätbara resultat. En studie visar att medlemmarna i snitt går ner 10,9 kg och minskar midjemåttet med 11,8 cm under de första veckorna, ett resultat som också håller i sig ett år senare. Itrim startade 2003 och har en kombination av franchise och helägda center. Kedjan har nyligen investerat i smarta träningsmaskiner från EGYM och vågar från InBody. All data och medlemsutveckling lagras i en molnbaserad app där den är lättillgänglig för medlemmar och medarbetare. Itrim har ett brett sortiment av egna varor som kostersättning, smoothies, bars och proteinberikade produkter som gröt och pannkakor. Teamen består av hälsocoacher och personliga tränare med ett genuint engagemang och medlemmens bästa i fokus. Vill du veta mer om Itrim och hur det är att jobba hos oss? Följ oss i sociala media eller lyssna på Itrimpodden!

16 maj 2025
Sista ansökan:
11 november 2025
Strategic Sourcing Manager
Jobbusters AB
Inköpare och upphandlare

Din nya rollVill du arbeta i en strategisk och affärsnära roll där du får vara med och påverka utvecklingen av avancerad teknik? Vi söker nu en engagerad och affärsdriven Strategic Sourcing Manager till en högteknologisk verksamhet med internationella samarbeten i Linköping. I den här rollen arbetar du nära verksamhet, projekt och leverantörer, med fokus på långsiktiga affärsrelationer och strategiska inköp. Du ansvarar för utvalda leverantörsrelationer med fokus på deras långsiktiga engagemang och delaktighet i företagets projekt. Tjänsten omfattar upphandling i både nya och befintliga utvecklingsprojekt, i nära samarbete med teknik- och ingenjörsteam. Du kan även komma att ha en projektledande roll för inköpsteamet inom ramen för större projekt, och förväntas aktivt driva utveckling och förbättringar inom ditt ansvarsområde. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvara för affärsrelationer med strategiskt viktiga leverantörer. Leda upphandlingar i nya och pågående utvecklingsprojekt. Bygga och underhålla ett brett professionellt nätverk, både externt och internt. Driva förbättringsinitiativ och utveckla arbetssätt inom inköp och sourcing. Stödja och samverka med tekniska och kommersiella funktioner i projektmiljö. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du En civilekonomexamen, civilingenjörsexamen, juristexamen eller motsvarande utbildning. Erfarenhet av strategiska inköp och leverantörssamarbeten. God förmåga att leda, driva och utveckla arbetssätt och affärsrelationer. Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper eller internationell erfarenhet är meriterande.  Vem är du? Vi söker dig som har kommersiell erfarenhet och god kunskap inom strategisk sourcing. Du arbetar strukturerat, affärsmässigt och engagerat, och trivs i en roll där du bygger långsiktiga relationer med såväl leverantörer som interna samarbetspartners. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning med chans till överrekrytering hos kund. Start: Enligt överenskommelse Slut: 6-12 månader med god chans till direktanställning hos kund. Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera Övrig information: Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer. Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationVår kund är ett av de starkaste varumärkena inom svensk industri och har kunder i över 100 länder. Här kommer du vara en del i att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle.

16 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025
Account Manager
Platinum Capital AB
Företagssäljare

Vill du jobba med aktier och investeringar? Ta chansen idag och bli en del av vårt växande team! Vi söker en Account Manager inom Företagsfinansiering Har du ett stort intresse för aktier och finans? Är du en driven person som gillar att skapa affärsmöjligheter och bygga relationer? Då är detta jobbet för dig! Om rollen Som Account Manager hos oss blir du en nyckelspelare i att koppla samman företag i tillväxtfas med rätt kapital. Din uppgift är att hitta och skapa affärer, bygga långsiktiga relationer och presentera investeringsmöjligheter på ett tydligt och professionellt sätt. Du driver affären från första kontakt till avslut och jobbar nära ditt team för att nå framgång. Vad du kommer att göra - Prospektera och bearbeta dina egna leads och hitta nya affärsmöjligheter Bygga och utveckla relationer med investerare och företag Förmedla värdet av spännande bolag och tillväxtmöjligheter på ett övertygande sätt Driva hela säljprocessen från första kontakt till avslut Samarbeta med ditt interna team för att säkerställa framgång Vem vi söker - Erfarenhet av försäljning och kundkontakt, gärna inom finans och investeringar men inget krav En stark drivkraft präglar ditt arbetssätt, och du tar gärna egna initiativ för att skapa affärsmöjligheter Trygg med att arbeta via telefon och kommunicera professionellt Skicklig på att bygga förtroende och skapa långsiktiga relationer Flytande svenska i både tal och skrift Vad vi erbjuder - En dynamisk arbetsmiljö med högt tempo och möjlighet att påverka din lön Möjlighet att jobba med spännande bolag i tillväxt Stort eget ansvar och goda utvecklingsmöjligheter Löpande coachning och utbildning för att du ska utvecklas i din roll Konkurrenskraftig lön och attraktiva förmåner För att lyckas i rollen ser vi gärna att du: Har minst 1 års erfarenhet av försäljning eller liknande via telefon Har god datorvana och erfarenhet av att arbeta i Excel Är van vid att arbeta självständigt och driva processer framåt Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Tänk på att urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

16 maj 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
ICA, Coop och Hemköp söker delikatessmedarbetare
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Om tjänsten Vi söker efter en serviceinriktad person som brinner för att arbeta med färskvaror och delikatesser. I din roll kommer du att upprätthålla hög kvalitet och standard i våra butikers färskvarudiskar. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta att hjälpa kunder över delikatess disken, samt ta emot och hantera beställningar av charkuterier, deli, ostar, fisk och andra delikatesser. Tjänsten innefattar även kassaarbete, varuplock och inventering. Personliga egenskaper Du som söker ska ha ett genuint intresse för mat och delikatesser. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i fisk, charkuterier och ost, men det är inte ett krav då vi erbjuder möjligheter till utbildning. Du behöver vara framåt och våga ta för dig, då detta arbete handlar mycket om att sälja in en upplevelse till kunderna. Erfarenhet från liknande arbete inom dagligvaruhandeln är meriterande Anställningsform  Tjänsten är en heltidsanställning. Arbetstiderna är förlagda främst måndag-fredag, vilket inkluderar både dag- och kvällspass. Ditt schema kommer att bestå av såväl planerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

16 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025