Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Tillsvidareanställning, heltid. Provanställning tillämpas Tillträde: 2025-08-04 eller enligt överenskommelse Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger Krav: Gymnasial utbildning, goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Vi välkomnar sökande i alla åldrar. Du behöver ha tidigare erfarenhet från ledarroller, gärna inom detaljhandeln. Färskvaruavdelningen är en mycket viktig del av vår butik och som teamchef Färsk har du en nyckelroll i butiken. Våra teamchefer är en mycket viktig del i butikens och butiklagets utveckling, och i arbetet för att erbjuda våra kunder bra och hållbar mat till riktigt bra priser! Här kommer lite mer om tjänsten: Du är en del i butikens ledningsgrupp, med butikschefen som närmaste chef, och du leder och planerar verksamheten i färskvaruteamet. Självklart tar du aktivt del i det dagliga operativa butiksarbetet – du kan räkna med att få många steg på stegräknaren! Du arbetar målinriktat för att utveckla butikens försäljning, lönsamhet och övriga viktiga nyckeltal. Du deltar också i arbetet med att ta fram och följa upp butikens affärsplan. Du har personalansvar för medarbetarna i färskvaruteamet och ansvarar därmed bland annat för rekrytering, schemaläggning och introduktion. Du leder, motiverar och utvecklar ditt team och bidrar till att medarbetarna utvecklas och presterar utifrån sin fulla potential. Du är en förebild i arbetet för att välkomna alla våra kunder och möta dem med kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Det finns tydliga rutiner och strukturer på plats, vilket frigör tid för dig att fokusera på att utveckla ditt team och din avdelning. Du kommer att erbjudas många sätt att växa och utvecklas i din ledarroll. Majoriteten av våra butikschefer har en gång arbetat som teamchef. Willys är ett av branschens mest framgångsrika företag och vi fortsätter att växa. Och eftersom vi växer, kan du också göra det – inom ditt egna ansvarsområde eller andra, i butik, på lager eller på kontor. Willys är dessutom en del av Axfoodfamiljen, en koncern med en mängd olika företag och verksamheter, med många olika karriärvägar och möjligheter till utveckling. Genom Axfoodakademien kan vi erbjuda våra anställda en rad olika utbildningar. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du drivs av att inspirera och engagera dina medarbetare, du är bra på att skapa ett positivt arbetsklimat och på att kontinuerligt utveckla ditt team. Du trivs i resultatorienterade miljöer där tempot är högt, du har ett starkt eget driv, en god problemlösningsförmåga och ryggar inte för att fatta beslut när det krävs. Du har goda kunskaper kring butiksdrift och är van att leda och arbeta tillsammans i ett team. Då färskvaruavdelningen är en så viktig del av vår butik är det viktigt att du, liksom vi, har höga ambitioner, är noggrann och har en mycket hög nivå på struktur och planering. Du gillar utmaningar och ser möjligheter istället för svårigheter i en vardag som ofta bjuder på varierande förutsättningar och oförutsedda händelser. Du gillar människor, sätter kundens behov först och är bra på att få med dig folk – såväl kunder som medarbetare. Du är bra på att kommunicera och kan genom feedback och coachning utveckla ditt team och din butik. Du behöver ha tidigare erfarenhet från ledarroller i ett serviceyrke och det är en klar fördel om du har erfarenhet från dagligvaruhandeln. Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Helen Kristoffersen, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-07-15. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].
Vill du kickstarta din karriär inom försäljning – i en snabbväxande framtidsbransch? Trygga växer kraftigt och nu söker vi fler drivna lånehandläggare med säljfokus till vårt framgångsrika team! Hos oss får du chansen att utvecklas snabbt, göra skillnad för våra kunder – och ha kul på vägen. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet av försäljning – det viktigaste är att du har rätt inställning, vill lära dig och är redo att satsa. Därför ska du söka tjänsten: Karriärmöjligheter från dag 1 – Klättra från dag 1 En meningsfull roll – hjälp kunder att sänka sina lånekostnader Generös ersättningsmodell – du belönas för din insats Trygga anställningsvillkor – 34 timmars arbetsvecka och fasta tider Utbildning och coaching – lär dig försäljning, bank och finans Härlig gemenskap – AW:s, tävlingar, resor och skratt på jobbet Om rollen: Som lånehandläggare kontaktar du konsumenter som vill få bättre villkor på sina lån. Genom att jämföra flera långivare hjälper du dem att sänka sina kostnader – helt kostnadsfritt. Det gör tjänsten både relevant och uppskattad. Om oss på Trygga: Vi är en prisbelönt låneförmedlare som varje dag hjälper människor att förbättra sin ekonomi. Vi kombinerar hög tillväxt med en familjär företagskultur där varje medarbetare är viktig. Vi tror på utveckling, sammanhållning – och att jobbet ska vara roligt. Redo att bli en del av något större? Sök tjänsten idag och ta första steget mot en spännande karriär inom finans och försäljning!
Är du intresserad av att bidra till Norrlands lantbruksutveckling? Vi söker en försäljare av lantbruksmaskiner till vårt område Hudiksvall/Sundsvall. Norrmaskiner är certifierad återförsäljare av John Deeres produkter i Sverige, vilka är kända för bland annat sina högteknologiska maskiner och dess goda kvalité. Utöver John Deere så jobbar vi dessutom med några av branschens största märken av tillbehör och redskap som Nordfarm, Avant, Överum, Fliegl, He-Va mm. Norrmaskiner är ett företag med stora framtidsplaner och en marknadsledande projektportfölj. Vi har ca 75 medarbetare som utgår från någon av våra anläggningar i Luleå, Skellefteå, Umeå, Övik, Östersund och Hudiksvall. Vi vill förse Norra Sverige med det mesta av det bästa inom maskiner och redskap. Arbetsuppgifter I rollen som säljare hos oss arbetar du med försäljning av lantbrukstraktorer, lantbruksmaskiner, entreprenadmaskiner och grönytemaskiner. Dina kunder är både företag och privatpersoner. Du jobbar självständigt och bearbetar nya och befintliga kunder strukturerat på ditt område och jobbar från prospektering till kundbesök till avslutad affär och leverans. Du svarar på förfrågningar och offererar både nya och begagnade maskiner och ombesörjer med finansiering om så önskas. Stort fokus på bearbetning av nya kunder. Du ingår i en grupp av ca 10 försäljare. Din profil För att lyckas i rollen så bör du ha ett eget driv för affärer och att bygga långsiktiga relationer med kunderna. Du har god social förmåga och kan jobba både självständigt och i grupp. Du är teknikintresserad och har grundläggande kunskap om lantbruksmaskiner, tidigare erfarenhet inom branschen är ett stort +.
Beskrivning Vi söker nu en självgående och strukturerad inköpare för ett spännande konsultuppdrag inom produktutveckling och prototypmaterial. Uppdraget är placerat hos vår kund i Landskrona, med omgående start och möjlighet att göra avtryck i en dynamisk projektorganisation. Som konsult hos oss blir du anställd och uthyrd till kunden för uppdragets genomförande. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta i nära samverkan med projektledare och utvecklingsteam i olika projekt. Ditt ansvar är att säkerställa inköp av rätt material i rätt tid. Exempel på arbetsuppgifter: Skicka offertförfrågningar till leverantörer Genomföra inköp och orderläggning av prototypmaterial Följa upp leveranser och leverantörskontakter Bidra till inköpsrelaterade förbättringar inom projektflödet Kvalifikationer För att vara aktuell för rollen behöver du uppfylla följande skall-krav: Eftergymnasial utbildning inom relevant område (exempelvis Supply Chain Management, inköp eller planering) eller ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter Erfarenhet av att arbeta i projektmiljö Mycket god samarbetsförmåga och vana att kommunicera med flera kontaktytor Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av inköp inom tillverkande industri eller teknikutveckling Erfarenhet av affärssystem (t.ex. SAP, IFS eller liknande) Villkor Omfattning: Heltid, 100% Placeringsort: Landskrona (arbete på plats 3–5 dagar/vecka) Start: Så snart som möjligt Uppdragslängd: 3–6 månader Anställningsform: Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss och uthyrd till kund Sista ansökningsdag: 11 juli 2025 Ansökan Vi arbetar löpande med urval och intervjuer – vänta därför inte med din ansökan. För att vi ska kunna göra en rättvis bedömning är det viktigt att ditt CV tydligt visar att du uppfyller skall-kraven. Varmt välkommen med din ansökan! Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.
Är du serviceinriktad, tycker att det är kul med människor och brinner för försäljning? Vill du bidra med stolthet till Sveriges många restaurangkök? Då är det dig vi söker! På Snabbgross blir du en viktig del i vår resa mot att bli Sveriges ledande restauranggrossist. Snabbgross är ett framgångsrikt företag inom en växande marknad. Hos oss möts du av en gemenskap och en kultur byggd på starka kärnvärden, där vi månar om styrkan av att arbeta tillsammans. Hos oss är varje medarbetare viktig och mångfald bland våra medarbetare är centralt för oss. Hos oss finns det många möjligheter att växa inom både rollen och företaget. Det finns många utvecklingsmöjligheter inom företaget, men även koncernen. Vi brinner för bra mat, till bra priser och förväntar oss att du delar våra värderingar. Vi värderar ett matintresse och serviceförmåga högt. Huvudsakliga arbetsuppgifter Nu söker vi en ny medarbetare till vårt härliga gäng på Snabbgross Borås. Som butiksmedarbetare kommer du att ha ett varierande arbete. Allt från kassaarbete, beställningar, plock av varor i butik eller i E-handel samt varuexponering. I din vardag möter du kunden som du ska bearbeta aktivt för att driva lönsam försäljning. Du kommer även medverka i butikens förbättringsområden, utveckling och säkerställa en god kundupplevelse och arbetsmiljö. Arbetet är fysiskt och kan innebära en del tunga lyft. Vem är du? Du är matintresserad, tycker om att jobba med kunder och försäljning, vilket är en förutsättning för rollen. Vi uppmuntrar mångfald av sökande till våra tjänster och har du även kunskap av andra språk ser vi det som positivt. Om du gillar när tempot är högt, är duktig på att prioritera och samtidigt noggrann, är kvalitetsmedveten och har lätt för att arbeta i team, då kommer du att trivas hos oss på Snabbgross. Du har en gymnasial utbildning och goda kunskaper i svenska, såväl tal som skrift. Det är en fördel om du har jobbat inom servicebranschen, gärna butik/livsmedel. Det här erbjuder vi Vi är anslutna till Handelsanställdas kollektivavtal Pension och försäkringar enligt kollektivavtal Rabatt hos våra kedjor Friskvårdsbidrag (när du varit anställd i minst 3 månader) Omfattning: Semestervikariat på 40 timmar per vecka till och med 2025-08-31 Tillträde: 2025-07-29 eller enligt överenskommelse. Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger. Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Josefine Dahlberg, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-07-15. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected]. Om Snabbgross Under flera decennier har Snabbgross brunnit för delad glädje för bra mat, till bästa pris. Vi strävar efter att bidra till stolthet bland Sveriges många restaurangkök genom att vara tillgängliga med prisvärda råvaror, varje dag. Snabbgross är Sveriges ledande hämtgrossist för restaurang, café, fastfood och övrig företagsmarknad. Vi har 31 butiker som sprider sig från Luleå i norr till Malmö i söder, med cirka 600 medarbetare, som även når ut till stora delar av landet med vår e-handel. Tillsammans med bland annat Willys, Hemköp och Dagab ingår vi i Axfood – ett av de största företagen inom svensk dagligvaruhandel. Hos oss finns det gott om möjlighet att växa och utvecklas.
På INTERSPORT arbetar vi tillsammans som ett team där våra medarbetares engagemang och passion är avgörande för att vi ska nå hela vägen. Tillsammans skapar vi köpupplevelser i världsklass och inspirerar till ett hållbarare liv! Vi letar efter dig som tycker att kombinationen av att jobba med försäljning, sport och människor vore ditt drömjobb. Är du redo att ge dig in i matchen? Tjänsten är tillsvidare på 80% med start i slutet av Augusti/början September, och du förväntas kunna arbeta såväl dagtid som vissa kvällar och helger. (Vi tillämpar 6 mån provanställning) Det här innebär rollen Rollen som Säljare på INTERSPORT är en varierande, spännande och framförallt helt avgörande roll för vår fortsatta framgång! Duktiga och engagerade Säljare är vad som gör att kunderna vill komma tillbaka till oss, om och om igen. Försäljning hos oss på INTERSPORT innebär lyhördhet, att vara aktiv i kundmötet, fokus på att skapa en inspirerande kundupplevelse och personlig helhetsförsäljning med de bästa lösningarna! Förutom kundmötet och försäljning finns det även andra arbetsuppgifter i butiken, som att beställa och packa upp varor samt se till att butiken alltid är ren och fräsch. Hos oss får du en varierad vardag med möjligheten att arbeta på flera av våra avdelningar. Vad vi förväntar oss av dig INTERSPORT andas sport och utmaningar, därför ser vi det som självklart att du som Säljare gör detsamma. Det viktigaste för oss är att du som söker har ett genuint intresse för försäljning och kundservice i kombination med en inre drivkraft och en vilja att fortsätta utvecklas. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete i butik. Har du tidigare bakgrund inom sport/träning eller erfarenhet av arbete i sportbutik ser vi det som ett stort plus i kanten. Vi hoppas att du som söker är en gladlynt lagspelare, som är bra på att ta initiativ och som tycker om utmaningar. Du älskar kundmötet, lyfts av att tillhöra ett team som vill framåt samt uppmuntrar och lyfter dina kollegor. Vi ser gärna att du är en person som bidrar till ett öppet arbetsklimat där människor inspireras och vågar utmana. På INTERSPORT är personliga egenskaper och rätt inställning minst lika viktigt som erfarenhet och kunskap. Det här tror vi på Vi tycker det är viktigt att alla våra medarbetare utmanas och utvecklas. Vi har därför flera intressanta utbildningar gällande allt från försäljning och service till produktkunskap och ledarskap. Vi tycker att passion och inspiration inte bara är till för våra kunder, det är till för alla som arbetar hos oss. Din ansökan Vill du bli en av oss? I din ansökan ber vi dig inkludera CV och personligt brev. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Ansök redan idag Välkommen med din ansökan!
Är du en person som brinner för att ge utmärkt service? Vill du arbeta för ett bolag i tillväxt? Delar du vår tro på att engagemang, kompetens och samarbete är grundstommen för framgång? Då kan det var precis dig som vi letar efter, som tillsammans med oss vill skapa ett kundbemötande i världsklass inom den växande Alligo koncernen! Ditt anställningserbjudande Du blir en viktig nyckelperson i Alligos fortsatta tillväxtstrategi. Som medarbetare hos oss får du ett intressant och omväxlande arbete där du kommer få möjligheter att utveckla dig själv och dina kunskaper inom försäljning, exponering och våra produktområden. Du omfattas av kollektivavtal och dess förmåner som försäkringar, tjänstepension och semester. Vi erbjuder friskvårdsbidrag och förmånliga personalpriser i våra butiker. Om avdelningen Här arbetar vi i team och tillhandahålla vårt sortiment, hela tiden med kunden i fokus. Vi arbetar relationsbyggande och en väldigt viktig del i arbetet är att vilja ge service samt att träffa nya och återkommande kunder dagligen. Om tjänsten I rollen som butiksmedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara: Försäljning och service till kund i butik Uppackning och exponering av varor Klädtryck efter beställning Ansvarig över ett produktområde med ansvar för inventering, beställning samt varuexponering Registrera kundernas köp i kassan samt ta betalt eller fakturera Om dig Alligos värdegrund vilar tungt på tre nyckelord – Engagemang, Kompetens och Samarbete. Dessa värdeord är styrande i våra beslut, vår kommunikation och våra dagliga handlingar. Viktiga ord som vi vill skall lysa igenom hos alla våra medarbetare. För att vi skall trivas ihop ser vi att du är en person som brinner för att ge en utmärkt service. Som person är du driven, ansvarsfull, resultatinriktad, kommunikativ samt en lagspelare. Utöver din personliga profil behöver du följande: Utbildning på gymnasial nivå Förstå, tala och skriva god svenska Tidigare erfarenhet av service Erfarenhet av försäljning B2B är meriterande Om din Ansökan: Vänta inte med din ansökan, med personligt brev och CV då urval och intervjuer sker löpande och tillsättning av tjänsten kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vi tillämpar bakgrundskontroller på samtliga slutkandidater. Kontakt Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta (rekryterande chef) Sista ansökningsdag: 2025-07-31 Start: Snarast möjligt Omfattning: Heltid, tillsvidaretjänst Vi tillämpar 6 månaders provanställning och bakgrundskontroll på alla slutkandidater. Alligo tror på mervärdet av mångfald och välkomnar därför sökanden med olika bakgrund.
Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta ombyggnation, varuexponering, försäljning och varuplock. Du kommer dagligen att genomföra besök i butiker runt om i Södra Stockholm där du tillsammans med Celsius kommer fram till hur produkterna ska exponeras. Detta för att på bästa sätt nå ut till kunder och uppnå ett gemensamt önskvärt resultat. Vem är du? Vi söker dig som är kreativt lagd, kommer ofta med idéer och nya angreppssätt för att effektivera varuexponering samt optimera försäljning. Som merchandiser i detta uppdrag kommer du att vara ansiktet utåt för vår uppdragsgivare Celsius. Du bör ha tidigare butikserfarenhet eller ha erfarenhet av en liknande roll för att besitta den förståelsen som krävs för rollen. Då arbetet innebär mycket självständigt arbete så söker vi efter dig som är bekväm med att axla eget ansvar. Vidare ser vi att du som person är självgående, engagerad, noggrann och mål-och resultatinriktad. Du har även en god samarbetsförmåga då du kommer att samverkar med andra merchandiser och säljare. Krav Körkort Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Anställningsform Du kommer att vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Vi tillämpar en provanställning på 6 månader därefter tillsvidareanställning. Det är en unik möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag och få användning av din kreativitet. Arbetet är på heltid med start enligt överenskommelse. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl på grund av GDPR, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är det dig vi pratar om? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag. Varmt välkommen med din ansökan! Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen Celsius Sweden AB är ca 55 anställda i Sverige med en global omsättning på över 10 miljarder. Varumärket finns på 3 kontinenter och 15 i länder. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärket Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym. På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se.
About CHIMI Founded in 2016 by Daniel Djurdjevic (CEO) and Charlie Lindström (CD), CHIMI has rapidly grown from a Swedish eyewear start-up to a globally recognized brand. Known for its innovative designs and premium-quality products—including sunglasses, optical eyewear, and ski goggles—CHIMI is at the forefront of blending fashion and functionality. With the US as a key market for expansion, the company is now seeking a skilled and results-driven Performance Marketing Specialist to join its team. In this role, you will play a pivotal part in driving performance marketing efforts, optimizing ad campaigns, and ensuring measurable growth across digital channels. About the role As the Performance Marketing Specialist, you will drive CHIMI’s digital marketing efforts. Working closely with the CMO, you will execute strategies across various paid platforms to ensure revenue and profitability targets are met. Your focus will be on driving international growth and enhancing brand awareness through performance marketing. In this role, you will: Execute paid campaigns and digital strategies to optimize channels for maximum revenue generation and scalable growth, focusing primarily on Meta, while also driving performance across Google (SEM) and TikTok Allocate and manage budgets across campaigns and markets while continuously evaluating performance data to ensure alignment with company objectives Stay at the forefront of digital marketing by adapting to new media trends, tools, and best practices to seize growth opportunities Lead A/B testing and refine target group analysis, ensuring data-driven decisions to improve user engagement Collaborate with cross-functional teams—marketing, product development, sales, and customer service—to align efforts with overall business objectives Support the CMO in analyzing KPIs across all digital platforms and use analytics to forecast trends and drive profitable growth Work closely with the Content Manager to manage content creation, ensuring strong alignment with paid strategies and overall brand vision About You We’re looking for someone who is results-driven, creative, and analytical. You should have a strong background in performance marketing with specific expertise in Paid Social, particularly Meta (Facebook & Instagram). We value a person who can manage large budgets, collaborate effectively with content teams, and develop strategies that drive growth and align with CHIMI's vision. You are someone who: Has 3+ years of experience in performance marketing, with a proven track record of driving growth in e-commerce or D2C environments Has a strong analytical background and the ability to make data-driven decisions. A relevant educational background in areas like business or engineering is a plus Has experience running large-scale Meta & TikTok campaigns is essential, along with SEM skills Has a passion for content and works closely with content teams to ensure materials align with paid strategies and campaign goals Is proactive and results-driven, also dedicated to executing tasks with efficiency Possesses creativity, strategic thinking, and the ability to innovate while staying aligned with business objectives Excellent written and verbal communication skills in English (Swedish is a plus) As a true brand ambassador, you not only love the brand but also deeply connect with its culture and values, driving performance marketing efforts with authenticity and passion. Placement & start This is a full-time position based at CHIMI's headquarters in central Stockholm. The preferred start date is as soon as possible but can be flexible based on mutual agreement. Application Process This recruitment process is handled through E-commerce Recruit, should you have any inquiries about the position, please feel free to reach out to Jennifer Holmgren at [email protected]. We evaluate applications continuously, so we recommend submitting yours early to be part of our review process. We are keen to see what you bring to the table!
Nu söker vi Coffe Advisors till Nespresso i Helsingborg, en perfekt roll för dig som vill inspirera kunder och växa i karriären!🚀 Vad rollen innebär: Som Coffe Advisor för Nespresso är du inte bara en säljare, du är vårt ansikte utåt och den som ger kunder en smak av Nespressos värld. Din arbetsplats blir några av Sveriges största elektronikbutiker, som Elgiganten och Power, där du: Säljer Nespressos kaffemaskiner och tillbehör och hjälper kunder hitta sin perfekta kaffekompis!🤝 Inspirerar och engagerar kunder genom att visa upp produkternas fantastiska funktioner💥 Bjuder på smakprov av Nespressos premiumkaffe och låter kunderna få uppleva den perfekta koppen!☕️ Ett perfekt extrajobb för dig som studerar eller vill jobba extra vid sidan av då vi har flexibla tider, med fokus på helger och högsäsong. Vi söker dig som är: Social och utåtriktad – Du är alltid redo för ett leende och ett samtal😁 Energisk och positiv – Din glöd smittar av sig på både kunder och kollegor👥 Nyfiken och utvecklingsfokuserad – Du vill lära dig nytt och förbättras varje dag🧠 Målmedveten och driven – Du är peppad på att slå försäljningsmål och gillar utmaningar📈 Kaffepassionerad – Om kaffe är din grej, kommer du att älska den här rollen!☕️ Vad vi erbjuder: En dynamisk och rolig arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik!💥 Möjligheten att representera ett världsledande varumärke. Flexibla arbetstider som anpassas efter ditt schema. Motiverande bonussystem för dig som alltid strävar efter att överträffa målen!🤝 Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan och bli en del av vårt inspirerande team på Nespresso!🌟 Om WaveCrest x Retail United Retail United, som blev en del av det danska företaget WaveCrest i maj 2024, är en av Nordens ledande shopper marketing-byråer. Med över 220 säljrepresentanter i Norden och Baltikum hjälper vi starka varumärken som SONY, Nestlé och ATG att nå ut och inspirera sina kunder.
Välj ett jobb för att visa detaljer