Tender Engineer
Northern Partners AB
Ordersamordnare m.fl.

Position Summary We are seeking a motivated and detail-oriented Tender Engineer to join our preconstruction team. As a Tender Engineer, you will be responsible for managing the preparation and submission of competitive and compliant tenders and bids for construction projects. Your expertise will play a crucial role in helping us win strategic contracts while maintaining high standards of accuracy, risk management, and client focus. Key Responsibilities Analyze tender documents, specifications, and drawings to develop a full understanding of project requirements. Prepare detailed cost estimates, including materials, labor, equipment, and subcontractor inputs. Coordinate with engineering, procurement, and project teams to gather technical and commercial information. Develop technical proposals and pricing strategies aligned with client expectations and our capabilities. Conduct risk assessments and value engineering during the bid process. Ensure timely submission of tenders and compliance with all legal, contractual, and technical requirements. Engage with clients, consultants, and suppliers during tender clarifications and negotiations. Maintain a database of historical costs and market intelligence to support continuous improvement in pricing. Qualifications Bachelor’s degree in Civil Engineering, Construction Management, or related field. Minimum 2–4 years of experience in tendering, estimating, or project engineering in the construction sector. Strong understanding of building systems, construction methods, and cost structures. Proficiency in estimation software (e.g., Bidcon, Bluebeam, MS Excel). Excellent written and verbal communication skills in English and preferably Swedish. Strong analytical skills and attention to detail. Ability to work under pressure and meet tight deadlines. Why Join Us? Work with a respected regional leader in building systems and construction innovation. Be part of a collaborative and supportive team in a growing company. Competitive salary and benefits package. Opportunities for continuous professional development and career growth. Contribute to impactful projects that shape the future of Northern Sweden.

2 juli 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Säljare till HLR Proffsen i Sverige AB
HLR Proffsen i Sverige AB
Företagssäljare

Vill du vara en del av ett företag som räddar liv och gör skillnad? HLR Proffsen i Sverige AB söker nu en engagerad innesäljare till vårt team i Motala! Om oss På HLR Proffsen jobbar vi med utbildningar inom hjärt- och lungräddning (HLR), första hjälpen och brand. Vi erbjuder även hjärtstartare och första hjälpen-produkter till företag och privatpersoner över hela Sverige. Vår vision är att bidra till en tryggare vardag genom att sprida livsviktig kunskap och utrustning – och vi behöver fler passionerade säljare för att hjälpa oss nå dit! Din roll Som innesäljare hos oss kommer du att spela en central roll i att bygga relationer med nya företagskunder och föreningar. Ditt huvudsakliga uppdrag blir att kontakta nya företagskunder och föreningar via telefon för att presentera och sälja våra utbildningar och produkter. Många säljmöten kommer att ske via Teams, och vid behov så finns även möjlighet att besöka våra kunder. Vi söker dig som... Vill vara en del av ett växande företag med hjärta och ambitioner Är social, utåtriktad och gillar att skapa nya kontakter Har ett driv att utvecklas och lära dig mer inom försäljning Är målinriktad och gillar att jobba i team med positiv energi Har ett tävlingssinne och gillar att uppnå goda resultat Erfarenhet inom försäljning är ett plus, men inget krav. Vid anställning så erbjuder vi en säljutbildning internt, så det viktigaste är att du har rätt inställning och vilja att lära dig! Vad vi erbjuder dig En arbetsplats med härlig stämning och trevliga kollegor En spännande möjlighet att jobba med livsviktiga produkter och tjänster Moderna säljsystem och kontinuerlig coachning för din personliga utveckling Intresserad? Skicka in din ansökan till oss via mejl och bli en del av ett team som gör skillnad! Vi ser fram emot att höra från dig!

2 juli 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Fastighetsmäklare, Luleå
Careerguide Media Group AB
Fastighetsmäklare

Vi söker för kunds räkning. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/fastighetsmaklare-lulea-1. Vi ser fram emot din ansökan! Ludvig och Co erbjuder spetskompetens inom ekonomi, juridik, och fastigheter till landets företagare. Med 1300 medarbetare på närmare 100 orter över hela landet har vi en oslagbar kompetensbredd. Vill du hänga med på vår resa? Vi ger dig kraft att växa! Om rollen I din nya roll kommer du att arbeta med: • Förmedling av skogs- och lantbruksfastigheter. • Rådgivning till spekulanter samt ta dig an värderingsuppdrag. • Arbeta utåt på marknaden för att etablera nätverk i syfte att skapa förmedlingsuppdrag. Hos oss blir du en del av en lättsam, hjälpsam och prestigelös grupp där vi stöttar varandra, lyfter fram varandras styrkor och har kul tillsammans. Vill du arbeta i en miljö där både utveckling och arbetsglädje står i centrum så ska du söka till oss. Vi erbjuder Vi ger dig verktyg och stöd för att växa i din roll och hos oss finns det inga gränser för vad du kan utvecklas inom. Vi har ett stort utbud av lärande och tror att det mesta du lär dig sker i vardagen. Därför har du en chef som kan ditt kompetensområde och massor av kollegor med spetskompetens att dela kunskaper med. Du har flexibla arbetsvillkor och bra förmåner så att hela livet kan gå ihop, exempelvis: 💙Flextid och möjlighet till distansarbete. 💙Friskvårdsbidrag 5000 kr. 💙Utfyllnad av föräldralön. Nyfiken på att veta mer om våra förmåner? Läshär Vi söker dig För att passa i rollen hos oss: • Du är registrerad fastighetsmäklare. • Du har arbetat minst några år som fastighetsmäklare. Vi söker dig som har ett genuint intresse för skogs- och lantbruksfastigheter men kanske även är nyfiken på kommersiella fastigheter. • Det är meriterande om du är skogsmästare, lantmästare, agronom eller jägmästare, alternativt utbildar dig till detsamma. Om du har god samarbetsförmåga med vilja att bidra till utveckling och vill göra skillnad för Sveriges företagare kan du passa i vårt team. Vill du bli vår nästa kollega? Då ser vi fram emot din ansökan!

2 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Fastighetsmäklare, Umeå
Careerguide Media Group AB
Fastighetsmäklare

Vi söker för kunds räkning. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/fastighetsmaklare-umea-1. Vi ser fram emot din ansökan! Ludvig och Co erbjuder spetskompetens inom ekonomi, juridik, och fastigheter till landets företagare. Med 1300 medarbetare på närmare 100 orter över hela landet har vi en oslagbar kompetensbredd. Vill du hänga med på vår resa? Vi ger dig kraft att växa! Om rollen I din nya roll kommer du att arbeta med: • Förmedling av skogs- och lantbruksfastigheter. • Rådgivning till spekulanter samt ta dig an värderingsuppdrag. • Arbeta utåt på marknaden för att etablera nätverk i syfte att skapa förmedlingsuppdrag. Hos oss blir du en del av en lättsam, hjälpsam och prestigelös grupp där vi stöttar varandra, lyfter fram varandras styrkor och har kul tillsammans. Vill du arbeta i en miljö där både utveckling och arbetsglädje står i centrum så ska du söka till oss. Vi erbjuder Vi ger dig verktyg och stöd för att växa i din roll och hos oss finns det inga gränser för vad du kan utvecklas inom. Vi har ett stort utbud av lärande och tror att det mesta du lär dig sker i vardagen. Därför har du en chef som kan ditt kompetensområde och massor av kollegor med spetskompetens att dela kunskaper med. Du har flexibla arbetsvillkor och bra förmåner så att hela livet kan gå ihop, exempelvis: 💙Flextid och möjlighet till distansarbete. 💙Friskvårdsbidrag 5000 kr. 💙Utfyllnad av föräldralön. Nyfiken på att veta mer om våra förmåner? Läshär Vi söker dig För att passa i rollen hos oss: • Du är registrerad fastighetsmäklare. • Du har arbetat minst några år som fastighetsmäklare. Vi söker dig som har ett genuint intresse för skogs- och lantbruksfastigheter men kanske även är nyfiken på kommersiella fastigheter. • Det är meriterande om du är skogsmästare, lantmästare, agronom eller jägmästare, alternativt utbildar dig till detsamma. Om du har god samarbetsförmåga med vilja att bidra till utveckling och vill göra skillnad för Sveriges företagare kan du passa i vårt team. Vill du bli vår nästa kollega? Då ser vi fram emot din ansökan!

2 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Fastighetsmäklare Jämtland
Careerguide Media Group AB
Fastighetsmäklare

Vi söker för kunds räkning. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/fastighetsmaklare-jamtland-1. Vi ser fram emot din ansökan! Är du en relationsskapare som vill arbeta för Sveriges största förmedlare av skog- och lantbruksfastigheter? Trivs du bäst med varierande arbetsuppgifter och när du hela tiden kan utmana dig själv? Vi söker dig som fastighetsmäklare till något av våra kontor i Östersund eller Hede. Ludvig och Co Fastighetsförmedling och Skog, Södra Norrland Hos oss i blir du en del av ett team med omkring 10 kollegor inom affärsområde Fastighetsförmedling och SkogSödra Norrland, som innefattar Jämtlands, Västernorrlands samt delar av Gävleborgs län.Vi värdesätter ett bra samarbete med ett tydligt fokus på resultat där vi alla drar åt samma håll och där vi har roligt på jobbet. Vi tror på att växa med eget ansvar samtidigt som vi tar stöttning i varandra. Du har mig, Ida Steffansson, som din närmaste chef. Om rollen I din nya roll kommer du att arbeta med: • Förmedling av skogs- och lantbruksfastigheter. • Rådgivning till spekulanter samt ta dig an värderingsuppdrag. • Arbeta utåt på marknaden för att etablera nätverk i syfte att skapa förmedlingsuppdragochbidra till Ludvig och Co Fastighetsförmedlings pågående tillväxtresa. Vi erbjuder Vi ger dig verktyg och stöd för att växa i din roll och hos oss finns det inga gränser för vad du kan utvecklas inom. Vi har ett stort utbud av lärande och tror att det mesta du lär dig sker i vardagen. Därför har du en chef som kan ditt kompetensområde och massor av kollegor med spetskompetens att dela kunskaper med. Du har flexibla arbetsvillkor och bra förmåner så att hela livet kan gå ihop, exempelvis: 💙Möjlighet till distansarbete. 💙Friskvårdsbidrag 5000 kr. 💙Utfyllnad av föräldralön. 💙 Internutbildningar för att vidareutvecklas i din roll. Nyfiken på att veta mer om våra förmåner? Läs Vi söker dig För att passa i rollen hos oss: • Du är registrerad fastighetsmäklare alternativt utbildar dig till detsamma. • Du har skoglig utbildning som skogsmästare, lantmästare, agronom, jägmästare eller liknande. • Du har hög social kompetens, är förtroendeingivande och tycker om att skapa långsiktiga relationer med kunder och samarbetspartners. Vill du bli vår nästa kollega? Skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vi ser fram emot att din ansökan!

2 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
BI-utvecklare till beslutsstödsteam!
Careerguide Media Group AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vi söker för kunds räkning. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/bi-utvecklare-till-beslutsstodsteam. Vi ser fram emot din ansökan! Vi söker BI-utvecklare till uppdrag hos våra prioriterade kunder! Har du erfarenhet av Microsoft BI-stack och vill jobba med kunder inom offentlig sektor har vi en möjlighet för dig! Vårt team växer! Som BI-utvecklarekommer du hjälpa oss att leverera högkvalitativa och nyttoskapande BI-lösningar till våra nyckelkunder.Agioär en ledande leverantör av BI-lösningar till företag inom privat- och offentlig sektor.Vi jobbar med framtidens energisystem, brottsbekämpning och effektiviserar hanteringen av vårdinformation. I din roll: • Utveckla och implementera BI-lösningar som möter kundens behov • Designa och implementera dataflöden från olika datakällor • Skapa och underhålla datamodeller för effektiv datahantering • Skapa rapporter och visualiseringar som ger insikter till våra kunder • Arbeta tillsammans med kundteam för att förstå deras behov och utveckla lösningar som möter deras krav • Bidra till kunskapsutbyte med kollegor på Agio och hos kund Team beslutsstöd Du kommer till ett lag på Agio med snart 100 kollegor som besitter olika roller och kompetenser, där du tillhör vårt beslutsstödsteam med BI-konsulter med liknande kompetenser som dig. Teamet jobbar Microsoftorienterat och jobbar idag från Stockholm och Luleå. Vi jobbar kundnära och har gedigen kompetens att ta en BI-produkt från ax till limpa.Området och du är prioriterade satsningar och du blir en nyckelspelare i teamets fortsatta utveckling. På Agio får du en egen utvecklingsresa där du tillsammans med teamet stärker Agios utbud ochskapar nytta hos våra kunder. Vi söker dig som: • Har minst fem års arbetslivserfarenhet somBI-utvecklare • Har ett intresse för Business Intelligence och utvecklingen inom området • Har erfarenhet av Microsoft plattform/datalagerpaket ex.SSIS, SSAS • Har erfarenhet av olika databasteknologier som ex. SQL, MySQL, SQL Server eller PostgreSQL • Har erfarenhet av BI-visualiseringsverktyg som Power BI • Erfarenhet av användarcentrerad datamodellering • Behärskar det svenska språket i tal och skrift. Har du erfarenhet av molntjänster som Azure eller Snowflake är det meriterande. Agio erbjuder dig: • Uppdrag med samhällsnyttiga tillämpningar • En anställning på ett företag med stabila kundrelationer och samarbeten • Balans i livet där det finns plats för både familj och fritid • En kompetensresa som är unik för dig och din karriärresa • En trygg anställning med kollektivavtal och bra förmåner • En lönemodell som kombinerar anställningstrygghet med rörlig del och vinstdelning • En platt organisation med närhet till ledning och stor delaktighet Vill du växa med oss?Skicka in en ansökan genom att svara på några korta frågor nedan.

2 juli 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Butiksmedarbetare (extrajobb), Willys Falun Origo
Willy:S AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Timanställning vid behov. Tillträde: 2025-07-14 eller enligt överenskommelse. Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger. Krav: Med anledning av Arbetsmiljölagen ska du ha fyllt 16 år och gått ut nian. Du behöver ha goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga gäng på Willys Falun Origo, och som kan arbeta extra vid behov. Det perfekta jobbet för dig som pluggar eller som har en annan sysselsättning och vill jobba lite mer. Många som jobbar hos oss idag har börjat med ett extrajobb – ett bra tillfälle att testa på att jobba i butik! Tjänsten innebär kort och gott att du bidrar till att erbjuda våra kunder bra och hållbar mat till riktigt bra priser. Du är en viktig del av butiksteamet som ser till att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen. Här kommer lite mer om tjänsten: Tillsammans med dina kollegor sköter du den dagliga driften i butiken. Du packar upp varor och ser till att våra hyllor är välfyllda och ser fina ut. Du ser till att det är rent och snyggt i butiken. Du hjälper våra kunder i kassan eller något av våra andra utcheckningsalternativ. Du hjälper våra kunder till rätta och möter dem med kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Vi är ansluta till Handelsanställdas kollektivavtal där schyssta villkor som pension, försäkringar och bra OB-ersättning ingår. Vi är ett gott gäng som anstränger oss för att alla ska trivas och känna sig som en viktig del i teamet. Hållbarhet är viktigt för oss och vi arbetar till exempel alltid med att minska matsvinn i och utanför våra butiker. Du får erfarenheter – om t ex försäljning, service och om att driva butik – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du vill lära dig nya saker och utvecklas. Du har positiv inställning och vill ha roligt på jobbet. Du ser när något behöver göras, kavlar upp ärmarna och får det gjort. Du har lätt för att samarbeta med andra – hos oss jobbar vi tillsammans som ett lag! Det är en fördel om du har jobbat i butik eller med service, men tidigare arbetslivserfarenhet är inte ett krav. Du pratar, skriver och förstår svenska. Många av våra kunder talar fler språk än det, så om du gör detsamma är det toppen! Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Elliot Nyroos Törnqvist, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-07-16. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].

2 juli 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Ungdomsjobb på café
Ludvika kommun
Butikssäljare, fackhandel

Ludvika kommun satsar på dig som är ung och vill ta ditt första steg ut i arbetslivet. Genom statliga medel har vi fått möjlighet att erbjuda meningsfulla ungdomsanställningar. – ett sätt för dig att tjäna egna pengar, skaffa värdefull arbetslivserfarenhet och samtidigt bidra till något viktigt. Det här är en chans att utvecklas, få stöd på vägen och få in en stark merit på ditt CV. Under hela perioden finns vi på Arbetsmarknads- och integrationsenheten (AMI) vid din sida. Arbetsplats Du kommer att arbeta på sporthallens cafè. Arbetet innebär helgarbete lördag-söndag, varannan vecka. Arbetsuppgifter är bl.a. försäljning, beredning av livsmedel, varuplock, disk och lokalvård. Kvalifikationer För att kunna söka jobbet ska du ha gått ut gymnasiet 2024 eller 2025, eller tillhöra det kommunala aktivitetsansvaret (KAA). Du ska även vara folkbokförd i Ludvika kommun. Vi söker dig som tycker om att arbeta med människor och har god samarbetsförmåga. Du behöver vara framåt och social då du möter kunder varje dag.  Anställningsvillkor Anställningsperiod: 16 september – 15 December 2025 Omfattning: 50 % Arbetstid: Dagtid Arbetsort: • 2 platser i Ludvika Upplysningar Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta: Lotta Eriksson Telefon: 0240-565 458 E-post: [email protected] För fackliga frågor, kontakta Kommunal på telefon: 0240-86 000. Intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdag: 15 juli 2025.

2 juli 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Innesäljare vikariat till Exide Technologies AB
Ps Partner AB
Inköps- och orderassistenter

Exide Technologies söker nu en strukturerad och serviceinriktad innesäljare till affärsområdet Motion – truckbatterier. Det handlar om ett vikariat där du kliver in i ett systemintensivt kundsupportteam med stort ansvar för orderhantering och daglig kundkontakt. Du blir en viktig del i att hålla ihop leveranskedjan – med fokus på att våra kunder får snabb och korrekt hjälp. Start oktober 2025. Ditt uppdrag Du kommer att ha en central roll i att stödja kunder, svara på inkommande ärenden och följa upp orderflöden med hög kvalitet. Ditt fokus ligger på kundgruppen inom truckbatterier. Arbetsuppgifter Kundsupport via telefon och mejl Hantering av orderkorg och uppföljning i affärssystem (EDI) Avvikelsehantering och proaktiv kunddialog Analysera beställningar, leveransstatus och marginaler Arbeta med Excel (bl.a. VLOOKUP) Samarbete med sälj, logistik och kundservice i Sverige och övriga Norden. Vi söker dig som har Erfarenhet av kundsupport, orderhantering eller innesälj God systemvana, gärna med EDI-flöden Mycket goda kunskaper i Excel Erfarenhet från fordonsindustrin, energilösningar eller materialhantering är meriterande Mycket goda kunskaper i svenska och engelska Personliga egenskaper Strukturerad och noggrann Proaktiv och serviceorienterad Analytisk med god förmåga att se mönster och avvikelser Hög kapacitet och driv i en systemtung miljö Kommunikativ och samarbetsinriktad Om Exide Technologies Exide Technologies är en av världens ledande leverantörer av avancerade energilagringslösningar för fordons- och industrimarknaden. Exide Technologies designar, tillverkar och marknadsför nuvarande och nästa generations batteriteknologier som används i ett brett spektrum av applikationer, från bilar, lastbilar, truckar och reservkraft. Exide Technologies tillhandahåller service till den globala marknaden med batteriteknologi i toppklass, know-how och mervärdestjänster under många välkända varumärken så som Tudor och Exide. Exide Norden har ca 140 anställda varav ca 60 i Sverige. https://www.exidegroup.com/se/sv/varumarke/exide Motion erbjuder lösningar för energilagring och laddning vid industriella applikationer, så som tex truckar. I rollen kommer du att arbeta från vårt huvudkontor i Mölnlycke, beläget precis utanför Göteborg. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör: Customer Excellence, Collaboration, Accountability, Agility, People, Engagement & Trust Vill du arbeta med tekniska produkter i ett företag med stark framtidstro? Välkommen med din ansökan. Vi kommer att påbörja intervjuer v. 31. För frågor kontakta Anna Petersson [email protected]

2 juli 2025
Sista ansökan:
19 december 2025
Civil Design Tender Lead
Hitachi Energy Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

The opportunity We are thrilled to offer an exciting opportunity for a Civil Design Tender Lead to join our team, focusing on HVDC tenders. This role presents a chance to engage in a variety of stimulating tasks while collaborating with a global network of professionals. You will take the lead in managing and coordinating all aspects of large-scale Civil Design bids, supported by a dedicated team that will assist with modelling and bill of quantities. As part of a dynamic group of 20 individuals based in Sweden, Finland, and India, you will play a key role in innovative projects that span the globe. This position is located in Sweden, with options in either Ludvika or Västerås. If you are ready to make a significant impact in the field of civil engineering and elevate your career, we would love to hear from you! How you will make an impact Manage the engineering budget for Civil Design and Auxiliary Systems during the tender phase Review technical specifications for tenders, identifying risks, opportunities, deviations, and necessary clarifications related to Civil Design Prepare quotation materials for Civil Design companies Ensure that Civil Design complies with local standards, laws, and regulations Oversee the bill of quantities (BoQ) derived from the Civil Design 3D model Review the schedule for Civil Design activities during project execution Actively participate in design and bid review meetings related to EPC and EP deliveries, focusing on Civil Design interfaces Your Background Bachelor's or master's degree in civil engineering or construction management Several years of experience in project tendering for large-scale civil or infrastructure projects Familiarity with BIM/Digital Delivery processes Strong communication skills to collaborate effectively with various project teams and partners Ability to take initiative and work under pressure to meet deadlines Proficiency in spoken and written English is required; knowledge of Swedish and other languages is a plus What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career opportunities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Are you ready for an exciting new challenge? Welcome to apply for this position! Recruiting Manager, Elyas Hashemi, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Swedish Association of Graduate Engineers; Mikael Hjort, + 46 107 38 29 86; Leaders: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Fredrik Holmgren, +46 107 38 21 85. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Ingrid Schjelderup, [email protected].

2 juli 2025
Sista ansökan:
28 december 2025