Säljare till färdigt säljkoncept!
Partnerverket Sverige AB
Företagssäljare

Gillar du att göra affärer och är en driven säljare? Är du nyfiken och sugen på att driva eget företag? Välkommen att bli en del av Skyltstället och vårt grymma team av företagare runt om i Sverige! Skyltstället erbjuder dig som säljare/franchisetagare ett unikt koncept, där du blir egen företagare, med lågt risktagande och en enkel uppstart. Du säljer! – våra upphandlade leverantörer producerar! Du kan göra affärer från dag 1! Skyltstället är ledande i Sverige inom skylt och synlighet för företag och organisationer. Vi är en rikstäckande franchisekedja med lokala kontor från söder till norr. Varje lokalkontor är en helhetsleverantör inom varumärkesprofilering, med erbjudande av reklam/profil/marknadsprodukter och framför allt skyltar för inne/utemiljö och event. Din roll som säljare/ franchisetagare är att arbeta proaktivt med att söka upp nya kunder och sälja företagets produkter och tjänster men också att skapa relation med befintliga kunder och ta hand om inkommande leads. Du är ansvarig för hela säljprocessen från beställning till installation. Genom att bli en del av en kedja får du tillgång till ett beprövat och framgångsrikts koncept. Förhandlingarna med leverantörer är redan klara och vi kan lova dig att du får tillgång till marknadens största och bredaste produktportfölj. För att hjälpa dig i ditt arbete har vi tagit fram ett proffsigt och enkelt affärssystem, en plattform med allt du behöver i ditt arbete. Dessutom får du utbildning och tillgång till support och stöttning av oss på servicekontoret samt av alla andra säljare/franchisetagare inom Skyltstället. Hos oss är du aldrig ensam. Arbetet är fritt och omväxlande arbete. Du planerar ditt arbete och din tid. Det är du som bestämmer hur bra din verksamhet ska bli och hur mycket pengar du ska tjäna! Med Skyltställets produktportfölj i ryggen, i en bransch med stor målgrupp, finns inget stopp. För att trivas som säljare/franchisetagare gillar du att göra affärer. Du är en duktig säljare, som är medveten om att hög aktivitet, driv men även uthållighet ger resultat. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av B2B-försäljning med fokus på relationsförsäljning. Du är kontaktskapande, framåt och orädd, har god kännedom om det lokala området och får gärna ha ett etablerat nätverk. Vi har inget krav på att du varit verksam inom branschen sedan innan eller har erfarenhet av eget företagande, även om det är meriterande. Du innehar B-körkort, behärska svenska i tal och skrift. Viktigast är din personlighet och att du förstår att avgörande för din framgång som försäljningsansvarig/franchisetagare är ditt engagemang, ditt driv och ditt kundfokus. Är det dags nu? Ta chansen och bli en del av Skyltstället! När du skickat in din intresseanmälan kontaktar vi dig, för att berätta mer och för att prata om just dina möjligheter till eget företagande inom Skyltstället!

3 juli 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Resande säljare till snabbväxande teknikbolag
EdZa AB
Företagssäljare

Nu söker vi dig som vill vara med och bygga upp den interna säljfunktionen på ett teknikbolag i tillväxtfas. Tidigare har försäljningen legat ute på partner, men har nu hämtat hem funktionen med ambition att bygga upp en stabil och framgångsrik intern säljavdelning. Bolaget har kontor i Sverige, England och USA så för rätt person kan detta även innebära möjligheter till utlandsarbete om ambitionen och intresse finns för det.  Denna roll passar dig som älskar att träffa nya människor, är duktig på försäljning och som trivs med en ombytlig  vardag! Placeringsort: Utgår från Stockholm (Ingår resor i tjänsten, man kommer resa runt till olika projekt i Sverige och bo över. Boende, bil och transportmedel bekostas av arbetsgivaren) Önskad start: Augusti Omfattning: Heltid Lön: Grundlön + provision Om teamet & rollen Som Byggsäljare är du bolagets lokala närvaro i slutskedet av säljfasen – innan bolaget bygger fibernätet i ett område. Du går från dörr till dörr och informerar om att projektet snart drar igång, svarar på frågor och erbjuder boende en sista chans att haka på. Din insats gör att fler hushåll får tillgång till framtidens infrastruktur – samtidigt som du maximerar projektets lönsamhet. Huvudsakliga arbetsuppgifter Besöka hushåll i områden där fiberutbyggnad snart påbörjas Informera om projektet och svara på frågor från boende Erbjuda anslutning till fiber i sista minuten – och hantera beställningar Dokumentera besök och uppdatera CRM- eller ordersystem Samarbeta nära med projektledare och byggteam för att hålla tajming Följa upp på intresseanmälningar och tidigare dialoger Om dig Vi ser att du har: Erfarenhet av fältförsäljning, dörrknackning, event- eller butikssälj – gärna mot privatpersoner Körkort Har möjlighet att arbeta på annan ort under veckorna  Van att jobba mot tydliga mål och resultat God förmåga att skapa förtroende i mötet med människor Teknisk förståelse för bredband/fiber är meriterande – men inte ett krav För att både passa och trivas i roller ser vi att du trivs med att prata med nya människor och trygg i att jobba självständigt ute i fält. Du ger dig inte efter ett “nej” utan har uthållighet och är tålmodig. Du är strukturerad och noggrann i din uppföljning samt resultatdriven och tävlingsinriktad. Vi ser det som meriterande med: Tidigare försäljning inom fiber, energi eller abonnemang Vana att jobba i CRM-system eller säljappar Erfarenhet av att hantera invändningar och anpassa sitt budskap efter målgrup Lokalkännedom i aktuellt område Om företaget Digital infrastruktur för alla - I dagens samhälle är tillgång till stabil och snabb uppkoppling en förutsättning för att kunna delta fullt ut. Bolaget arbetar för att minska det digitala utanförskapet genom att bygga öppen och robust fiberinfrastruktur – även i mindre orter och på landsbygden. Sedan starten i Sverige har bolaget vuxit snabbt och finns idag även i flera europeiska länder och i USA. Deras mål är att skapa framtidssäkrade nät med hög kapacitet, byggda för att klara både vardag och kris. Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

3 juli 2025
Sista ansökan:
20 december 2025
Säljare till färdigt säljkoncept!
Partnerverket Sverige AB
Företagssäljare

Gillar du att göra affärer och är en driven säljare? Är du nyfiken och sugen på att driva eget företag? Välkommen att bli en del av Skyltstället och vårt grymma team av företagare runt om i Sverige! Skyltstället erbjuder dig som säljare/franchisetagare ett unikt koncept, där du blir egen företagare, med lågt risktagande och en enkel uppstart. Du säljer! – våra upphandlade leverantörer producerar! Du kan göra affärer från dag 1! Skyltstället är ledande i Sverige inom skylt och synlighet för företag och organisationer. Vi är en rikstäckande franchisekedja med lokala kontor från söder till norr. Varje lokalkontor är en helhetsleverantör inom varumärkesprofilering, med erbjudande av reklam/profil/marknadsprodukter och framför allt skyltar för inne/utemiljö och event. Din roll som säljare/ franchisetagare är att arbeta proaktivt med att söka upp nya kunder och sälja företagets produkter och tjänster men också att skapa relation med befintliga kunder och ta hand om inkommande leads. Du är ansvarig för hela säljprocessen från beställning till installation. Genom att bli en del av en kedja får du tillgång till ett beprövat och framgångsrikts koncept. Förhandlingarna med leverantörer är redan klara och vi kan lova dig att du får tillgång till marknadens största och bredaste produktportfölj. För att hjälpa dig i ditt arbete har vi tagit fram ett proffsigt och enkelt affärssystem, en plattform med allt du behöver i ditt arbete. Dessutom får du utbildning och tillgång till support och stöttning av oss på servicekontoret samt av alla andra säljare/franchisetagare inom Skyltstället. Hos oss är du aldrig ensam. Arbetet är fritt och omväxlande arbete. Du planerar ditt arbete och din tid. Det är du som bestämmer hur bra din verksamhet ska bli och hur mycket pengar du ska tjäna! Med Skyltställets produktportfölj i ryggen, i en bransch med stor målgrupp, finns inget stopp. För att trivas som säljare/franchisetagare gillar du att göra affärer. Du är en duktig säljare, som är medveten om att hög aktivitet, driv men även uthållighet ger resultat. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av B2B-försäljning med fokus på relationsförsäljning. Du är kontaktskapande, framåt och orädd, har god kännedom om det lokala området och får gärna ha ett etablerat nätverk. Vi har inget krav på att du varit verksam inom branschen sedan innan eller har erfarenhet av eget företagande, även om det är meriterande. Du innehar B-körkort, behärska svenska i tal och skrift. Viktigast är din personlighet och att du förstår att avgörande för din framgång som försäljningsansvarig/franchisetagare är ditt engagemang, ditt driv och ditt kundfokus. Är det dags nu? Ta chansen och bli en del av Skyltstället! När du skickat in din intresseanmälan kontaktar vi dig, för att berätta mer och för att prata om just dina möjligheter till eget företagande inom Skyltstället!

3 juli 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Växtsäljare till Svenska Foder, Östergötland
Svenska Foder AB
Företagssäljare

Välkommen till Svenska Foder – där hjärtat och engagemanget hos våra medarbetare skapar en arbetsplats fylld av energi och möjligheter! ”Tillsammans” är vårt ledord och hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team där du kan växa och utvecklas. Till vår växtgrupp i Östergötland, söker vi nu en engagerad säljare som drivs av att arbeta med värdebaserad försäljning och att skapa positiva resultat för våra kunder och Svenska Foder. I stora drag, kommer du att arbeta med: • Bygga och upprätthålla långsiktiga kundrelationer genom rådgivning och värdebaserad försäljning. • Aktivt arbeta med att identifiera och bearbeta nya kunder • Uppnå och gärna överträffa försäljningsmål och budgetresultat inom ditt distrikt. För att lyckas i rollen tror vi att du har: • Förmåga att bygga starka och utvecklande relationer med både kunder och kollegor. Gärna tidigare erfarenhet från rådgivning eller försäljning. • Är självgående och har ett starkt inre driv att nå uppsatta mål. • Har utmärkta kommunikations- och förhandlingsfärdigheter samt ett skarpt affärssinne. • Förstår och tillämpar principerna för värdebaserad försäljning. • Kunskap om växtodling, eller en stark vilja och intresse att lära sig om detta område. • En god administrativ förmåga, arbete i CRM och baskunskaper inom MS Office. • Flytande svenska i både tal och skrift. • B-körkort. Vad erbjuder vi? • En härlig tillsammans-anda som genomsyrar hela företaget. • En fartfylld, omväxlande och viktig roll, med stor frihet under ansvar. • Påverkansmöjlighet - hos oss på Svenska Foder värdesätter vi utveckling, nytänkande och samarbete. Vi tror på att skapa en arbetsplats där alla kan växa och bidra till vår gemensamma framgång. • Fin möjlighet till karriärutveckling, både inom Svenska Foder och internationellt då Svenska Foder är en del av DLG-koncernen. Låter det som en spännande möjlighet för dig? Välkommen med din ansökan senast den 3 augusti. Urval sker löpande och tillsättning kan ske innan sista ansökan, så missa inte möjligheten att bli en del av Svenska Foder. Sök idag!

3 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Butikssäljare/Slangmontör
Hydroscand AB
Butikssäljare, fackhandel

Är du en teknisk problemlösare som vill utmanas i ditt arbete? Vill du arbeta med försäljning på ett växande familjeföretag och är redo att ge våra kunder förstklassig service? Då kan du vara den vi söker som vår nya butikssäljare/slangmontör i Uppsala! Arbetsuppgifter  Som butikssäljare/slangmontör jobbar du med personlig försäljning över disk. Ditt jobb blir att på ett professionellt och ödmjukt sätt finna den bästa lösningen för varje enskild kund. Andra dagliga arbetsuppgifter är hantering av inkommande förfrågningar, materialanskaffning och orderhantering. Utöver detta ingår hantering av inkommande/avgående gods, samt monterings- och produktionsarbete. Vi erbjuder  En rolig och varierande arbetsmiljö med en familjär känsla där vi hjälps åt. Vi på Hydroscand värnar om våra medarbetare och erbjuder både interna och externa utbildningar. Hos oss får du ett arbete med mycket kundkontakt och goda utvecklingsmöjligheter, på ett svenskt familjeföretag som är verksamt i 20 länder globalt. Din profil  Du bör ha ett tekniskt intresse och gärna tidigare erfarenhet av försäljning. Utbildning eller arbetserfarenhet inom fordons-, pneumatik- eller hydraulikteknik är ett plus, men inget krav. Det är viktigt att du har ett stort engagemang, är lösningsfokuserad och har en känsla för god service. B-körkort är ett krav. Som person tror vi att du är driven, ordningsam, resultatinriktad, samarbetsvillig och lösningsfokuserad. Dessutom vill vi att du har en god social kompetens samt en förmåga att skapa och vårda goda relationer till både kunder och medarbetare. Hydroscand arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämnare könsfördelning inom företaget. Därför uppmuntrar vi en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Är du intresserad?  För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Richard Stjernstedt (platschef) på telefon: 018-14 16 05 Sista ansökningsdag är den 21 juli 2025 men urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Ansökning sker via vår karriärsida (ansökning via e-post undanbedes). Vi avböjer, vänligt men bestämt, kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag. För mer företagsinformation, vänligen besök hydroscand.se

3 juli 2025
Sista ansökan:
20 december 2025
Vi söker en skarp mötesbokare som älskar första kontakten
Ecareer AB
Företagssäljare

Rollen Vi söker dig som brinner för försäljning och vill vara med och driva affärer i en bransch som gör skillnad. Vi är riktigt vassa på att bygga relationer, förstå våra kunders behov och sälja lösningar som skapar verkligt värde. Du drivs av och tycker om att ta första kontakten.  Vi letar efter dig som kan: Boka kvalificerade möten med rätt beslutsfattare Jobba proaktivt med kalla samtal, DM:s och mailutskick Värma upp nya leads och öppna dörrar till bolag vi vill jobba med Samarbeta nära vårt team som tar vid och stänger affären Vem är du? Du är resultatinriktad, orädd och trivs i samtalet – även när det är kallt. Du förstår vikten av att lyssna in, väcka intresse och snabbt fånga kärnan i ett företags behov. Har du erfarenhet av försäljning mot medelstora och stora bolag eller jobbat inom hållbarhet, tech eller tjänsteförsäljning är det ett plus – men viktigast är din inställning och förmåga att skapa kontakt. Vi erbjuder dig: Möjligheten att jobba i ett värderingsdrivet bolag Stor frihet att forma din roll och dina arbetssätt Tätt samarbete med ett dedikerat team och en affärsdriven ledning Möjlighet att påverka din lön utifrån resultat Plats: Mölndal/hybrid Omfattning: Deltid/heltid Vill du vara en del av ett företag där affärsnytta och samhällsnytta går hand i hand – och där dina insatser syns och räknas direkt? Hör av dig!

3 juli 2025
Sista ansökan:
20 december 2025
B2B Säljare i Norrköping/Linköping
Poolia Sverige AB
Företagssäljare

Har du erfarenhet av försäljning och ett brinnande intresse för att bygga affärer och relationer? Vi på PreZero erbjuder nu en säljroll med goda utvecklingsmöjligheter, där du blir en viktig del av företagets fortsatta tillväxtresa. Vi söker en säljare till region mellan öst med inriktning proaktiv försäljning inom B2B.   Vilka är arbetsuppgifterna? Som säljare hos PreZero jobbar du självständigt med att driva försäljning genom att etablera nya kontakter samt vårda och utveckla befintliga kundrelationer. Du ansvarar för hela försäljningsprocessen, både vad gäller nya och befintliga kunder. Du får vara med på en stor och positiv förändringsresa mot modernisering i en viktig bransch, där fokus ligger på miljö, hållbarhet och återvinning. Försäljningsprocessen innebär bland annat prospektering och kartläggning av företag samt att boka och genomföra möten, skriva offerter, stänga affärer och arbeta med kundvård. Du utgår från vårt kontor i Norrköping alternativt Linköping och ditt försäljningsarbete fokuseras i Östergötland . Du kommer att tillhöra försäljningsteam mellan öst och rapporterar direkt till säljchef i Tomas Kårefjärd. Vad erbjuder vi dig? Motiveras du av en roll där du får möjlighet att påverka och vara en del av en härlig gemenskap? Hos oss kommer du att ingå i vad vi kallar ”branschens bästa säljteam” med nio andra säljare på region mellan öst där ni tillsammans bollar idéer och förslag. Vi på PreZero erbjuder en arbetsplats med familjär stämning där vi hjälper och stöttar varandra. Utan våra medarbetare, ingen verksamhet. Vi har ett starkt fokus på att både stötta din utveckling på jobbet och underlätta för dig att kombinera arbetet med allt annat som livet erbjuder och kräver. Tillsammans bidrar vi varje dag till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. Något som ger engagemang och stolthet oavsett yrkesroll. Vi är noga med att bry oss om varandra och ha kul på arbetet.  Vem söker vi? Vi tror att du har en bakgrund med erfarenhet av kvalificerad försäljning. Har du ägnat dig åt B2B-försäljning är det meriterande, dock inget krav. Du ser på ditt jobb som en social mötesplats och gillar att arbetet ger dig nya kontakter och relationer. Vi förväntar oss att du gillar att ta mycket eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt. Du trivs i en nätverkande och säljande roll där du på ett övertygande och förtroendegivande sätt vågar coacha och utmana kunden. Samtidigt är du gärna prestigelös och orädd att fatta egna beslut. B-körkort är ett krav. I rollen krävs även att du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Vi på PreZero ser på mångfald som en av våra största styrkor och vi strävar efter att skapa en arbetsplats där alla medarbetare känner sig inkluderade och uppmuntrade att bidra. Vi välkomnar alla sökande oavsett bakgrund och livssituation. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträdesdag enligt överenskommelse. Placering Norrköpings kontoret alternativt Linköping. Intresserad? I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Poolia. Ansvarig rekryteringskonsult är Halima Iman Barre ([email protected]). Vi tar gärna emot din ansökan redan idag, dock senast den 10/8. Då vi står inför en kommande semesterperiod kan vi komma att återkomma till dig från v33 och framåt. Varmt välkommen med din ansökan! Om du blir erbjuden tjänsten hos oss ska du uppvisa ett giltigt utdrag (max en månad gammalt) från Polisens belastningsregister.  PreZero strävar mot att främja varje medarbetares professionella utveckling samtidigt som vi stödjer en sund balans mellan arbete och privatliv. Vår företagskultur präglas av en familjär atmosfär och vi känner stolthet över att dela visionen om en mer hållbar morgondag. PreZero Sverige är ett avfalls- och återvinningsföretag som ingår i det internationella miljöbolaget PreZero med huvudsäte i Tyskland och verksamhet i elva länder. I Sverige är vi cirka 1 200 medarbetare på drygt 60 orter.

3 juli 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Extrajobb: i Helsingborg
Norstat Sverige AB
Marknadsundersökare och intervjuare

Om jobbet På uppdrag av Håll Sverige Rent ska Norstat genomföra en Skräpmätning, vi söker därför 2 personer. Arbetsbeskrivning Din arbetsuppgift innebär att räkna skräp på utvalda ytor och registrera det i en app som vi tillhandahåller, appen hjälper dig att hitta rätt koordinatpunkter. Med hjälp av måttband mäter du upp en mindre yta där du ska observera och räkna skräpet, denna information matar du sedan in i appen. Skräpet ska sedan plockas upp och i slutet av dagen och vägas enligt instruktion. Varje dag ska du observera/räkna/plocka skräp på 13 olika punkter. Arbetet sker under 7 dagar i rad, ca 5 timmar per dag. Det är oerhört viktigt att du genomför arbetet under dessa 7 dagar. Gällande arbetstider så är det flexibelt så länge du observerar de 13 punkterna under samma dag och i den ordning som appen beskriver. I vissa kommuner arbetar man två och två – känner du någon som kan vara intresserad går det bra att ansöka tillsammans. Du kommer att få en digital utbildning av oss, utbildningen sammanfattas också i en skriftlig instruktion. Materialet som du behöver för att genomföra arbetsuppgifterna kommer att skickas hem till dig. Vem är du? Du är självständig och trivs med ett fritt och flexibelt jobb där du delvis kan bestämma dina tider själv! Du är noggrann och ansvarstagande och du kan följa instruktioner till punkt och pricka. Vi tror att du trivs med att vara ute och röra på dig (undersökningen måste pågå oavsett väder) och du ska gå/cykla mellan de olika mätpunkterna. Det kan vara bra att ha tillgång till cykel eller elsparkcykel, framför allt i större städer. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Fast timlön. Uppdraget genomförs under följande vecka: VECKA:33, STAD: Helsingborg Kontakta Charis för mer information eller skicka din ansökan direkt. E-post: [email protected] Telefon: 0763-23 58 79

3 juli 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Apotekstekniker med receptbehörighet till Apotek Hjärtat ICA Maxi Linköping
Apotek Hjärtat AB
Apotekstekniker

Är du utbildad apotekstekniker med receptbehörighet och är redo för din nästa utmaning? Vill du vara en del av en organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utvecklas? Välkommen till Apotek Hjärtat! Om jobbet som apotekstekniker på Hjärtat Som apotekstekniker på Hjärtat arbetar du omväxlande med försäljning, professionell rådgivning och kassatjänst inom egenvården I rollen bidrar du med din kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. På Hjärtat kan din karriär ta många spännande vägar. Möjligheterna är många! Läs mer om våra karriärvägar här. Därför ska du jobba hos oss - apotekschef Shelan berättar Välkommen till vårt fina apotek i anslutning till ICA Maxi i Linköping! Vi är ett härligt och engagerat team bestående av farmaceuter, apotekstekniker och apoteksassistenter som varje dag arbetar för att ge våra kunder bästa möjliga service.Nu utökar vi teamet och söker dig som är utbildad apotekstekniker med receptbehörighet och vill bli en del av vårt glada gäng! Apoteket är Linköpings mest öppna hjärta med generösa öppettider 7–22 alla dagar i veckan, vilket uppskattas mycket av våra kunder och ger möjlighet till varierade arbetstider för oss personalen. Hos oss kommer laget före jaget. Vi ställer upp för varandra, har god kommunikation och en positiv energi som vi vill att du bidrar till och utvecklas i. För oss är det viktigt att ha roligt tillsammans – både med kollegor och kunder – och att vi hjälper varandra att växa i våra yrkesroller. Vi har alltid kundernas bästa för ögonen och vi strävar efter att överträffa kundernas förväntningar. Vill du ha stor variation i din arbetsvardag och gillar när det rör på sig, då är detta jobb för dig! Välkommen till Apotek Hjärtat Ica Maxi i Linköping! Vi ligger vid Tornby bredvid IKEA och har fina kommunikationsmöjligheter. Våra kunder är främst våra trogna ICA Maxi-besökare, det vill säga allt från barnfamiljer till äldre, men också en hel del djurägare och vi har många trogna kunder som kommer enbart för vår omtänksamma service. Tjänsten är en tillsvidareanställning som apotekstekniker. Tjänsten är på deltid enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Är du den vi söker? Vi söker dig som är utbildad apotekstekniker med recepetbehörighet. Du är antingen i början av din karriär eller erfaren apotekstekniker och känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på ditt apotek och i hela regionen/ hela Apotek Hjärtat Du tar ansvar för att förhålla dig till de krav som ställs på dig som rådgivare och tar hjälp av ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen Nyfiken på att lära känna våra kollegor? Lyssna på vår podcast. Du hittar den här! På Hjärtat strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, skicka in din ansökan redan idag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 31 augusti 2025 Kontaktperson: Shelan Zangana Välkommen till oss - ett apotek med Hjärtat på rätt ställe!

3 juli 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Kategorichef/inköpsansvarig till Proteinbolaget sökes!
Professionals Nord Örebro AB
Inköpare och upphandlare

Är du en affärsdriven kategorichef/inköpsansvarig med erfarenhet av kategoristyrning inom dagligvaruhandel? Har du ett genuint intresse för träning, hälsa och kosttillskott? Då kan du vara den vi söker till en nyckelroll på Proteinbolaget, ett ledande bolag inom sportnutrition och livsstil. Här får du arbeta nära marknadens starkaste varumärken och ta ägandeskap över affären – från sortiment och marginaler till kampanjplaner och tillväxt. Professionals Nord söker i samarbete med Proteinbolaget en kategorichef/inköpsansvarig med tydligt kategoriansvar för externa varumärken inom kosttillskott. Välkommen med din ansökan, löpande urval! Information om tjänsten Med ett brett sortiment av kosttillskott och hälsoprodukter representerar Proteinbolaget en destination för träning och hälsa. Visionen är tydlig: att guida sina kunder genom djungeln av kosttillskott och sportnutrition och med det göra hälsosamma livsstilar enklare, roligare och tillgängligt för alla. Proteinbolaget fortsätter sin framgångsresa och Professionals Nord söker därför för deras räkning en kategorichef/inköpsansvarig. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Proteinbolagets önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds En roll med fullt kategoriansvar där du styr sortiment, prissättning och kampanjer – påverkar försäljning, marginaler och kundupplevelse En dynamisk och växande organisation med passion för träning, hälsa och entreprenörskap Möjlighet att arbeta med marknadens ledande varumärken inom sportnutrition Arbetsuppgifter I rollen som kategorichef/inköpsansvarig ansvarar du för att driva lönsamhet och tillväxt inom ditt område. Det innebär att du arbetar långsiktigt med kategoristrategier, förhandlingar och sortimentsoptimering, samtidigt som du säkerställer att vi kontinuerligt erbjuder kunderna marknadens mest relevanta och efterfrågade produkter. Du ingår i ett engagerat kategoriteam och samarbetar tätt med marknad, ekonomi och logistik. Dina arbetsuppgifter kommer innebära:Sortimentsarbete: Analysera, revidera och optimera nuvarande sortiment samt introducera nya varumärken och produkter. Inköps- och kategoristrategi: Lägga och genomföra strategisk och taktisk plan, inklusive sortimentsrevidering, nyintag, prisstrategi och kampanjer – i linje med övergripande affärsmål. Kampanjplanering: Utforma kampanjer i linje med den övergripande marknadsplanen och kategoriplanen. Datainsamling och analys: Samla in artikeldata, genomföra analyser och initiera åtgärder för att förbättra försäljning och lönsamhet. Lanseringsarbete: Driva in registreringsfiler, texter och bilder inför produktlanseringar. Vi söker dig som: helst har en universitetsutbildning, förslagsvis inom inköp, marknad, ekonomi eller affärsutveckling. Du har något års erfarenhet av kategoriarbete eller en strategisk inköpsroll inom dagligvaruhandel. Vidare är du avancerad användare i Excel samt goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift. Det är meriterande om du besitter kunskap inom kosttillskott, kapslar, vitaminer etc och har ett genuint intresse för träning och hälsorelaterade produkter. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som kategorichef/inköpsansvarig hos Proteinbolaget. Du har ett starkt affärsdriv, ett analytiskt mindset och trivs med att ta ansvar för sortimentets lönsamhet och utveckling. Du är datadriven, målinriktad och har förmåga att omsätta insikter till konkreta affärsbeslut. Vidare är du en tydlig och kommunikativ lagspelare som skapar resultat genom struktur, samarbete och beslutsamhet. START: OmgåendeOMFATTNING: HeltidSTAD: I denna roll kan du antingen utgå från kontoret i Stockholm (Kungsholmen) eller kontoret i Örebro.URVAL: Sker löpandeKONTAKT: Mia Haaster Sök tjänsten genom att klicka på ”sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

3 juli 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025