We are now helping our client, a global fashion company, to find a Category Manager in marketing procurement!Based at the company’s Stockholm headquarters, this full-time assignment runs from February to June 30th, offering you the opportunity to help shape and optimize the marketing procurement landscape. As a Category Manager in marketing procurement, you will lead and develop specific categories of spend while contributing to strategic planning and execution. Your role involves analyzing spend, managing supplier relationships, and implementing category strategies to ensure long-term success and value creation. This role is full-time and based in the Stockholm office, with the option to work 50% from home. You will play a pivotal role in the organization and your responsibilities will include: Identifying opportunities for improvement within your category by conducting spend analysis and assessing the development of spend categories. Creating and executing a category plan, including strategic sourcing initiatives, to optimize procurement processes and maximize value. Monitoring and managing supplier relationships, ensuring alignment with business needs and fostering strategic partnerships. Securing long-term contract compliance and performance, delivering sustainable results for the organization. Implementing strategic changes to drive innovation and improvement within your category, often involving change management processes. Building and maintaining relationships with stakeholders across the organization, leading category teams, and influencing decision-makers. About you: To excel in this role, you bring extensive experience in marketing procurement, including expertise in media, production, digital services, and events. Your strong ability to build relationships across brands and functions, combined with your results-driven mindset, will allow you to secure sustainable progress and navigate complex organizational landscapes. We also see that you bring: Extensive experience in Category Management and Sourcing of Marketing Services within large enterprise environments. A university degree in Procurement, Business Administration, Industrial Engineering, or Management. Proficiency in category management, sourcing, and negotiation, paired with strong analytical skills, including spend analysis and opportunity assessments. A solid understanding of various pricing models and contract structures. A proven track record in driving progress in complex situations and managing change in organizations with multiple stakeholders. Experience in developing and implementing procurement strategies. Fluency in English. About the assignment For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants.
Aleris är en av Skandinaviens främsta vårdgivare. Vi erbjuder specialistsjukvård inom bland annat ortopedi, psykiatri, plastikkirurgi, gynekologi, mage/tarm och ögon och har verksamhet i Sverige, Norge och Danmark. Aleris erbjuder tjänster av hög kvalitet till patienter som kommer via den offentliga vården, genom en sjukvårdsförsäkring eller själva betalar för sin vård. Vi är inne i en intensiv förändringsresa med sikte på att leda vägen till morgondagens hälsa och vård, i linje med våra värderingar ansvarsfullt, enkelt och innovativt. Är du en lagspelare med vilja att utvecklas och skapa resultat tillsammans med andra? Gillar du att jobba både strategiskt och operativt med att bygga varumärke och göra det enkelt för fler att komma till Aleris för att få vård? Då ska du söka jobbet som digital marknadskoordinator hos oss. RollenSom marknadskoordinator har du ett stort fokus på vår digitala marknadsföring. Du är en del av marknads- och kommunikationsteamet och ansvarar för att stötta våra olika affärsområden. Du rapporterar till marknadschefen för Aleris och kommer att arbeta med teamet inom affärsutveckling samt våra verksamheter. Det är en operativ marknadsföringsroll där du jobbar med att planera, genomföra och optimera digitala aktiviteter i samarbete med externa leverantörer. Ansvarsområde och exempel på arbetsuppgifter Vara delaktig i planering av marknadsplaner Planera och aktivera innehålls- och aktivitetsplaner löpande tillsammans med marknadsteamet Ansvara för marknadsföringskampanjer enligt gällande kanalstrategi inklusive kampanjbudgetar, tidsplaner, resultatmål och löpande rapportering Säkerställa konsekvent varumärkesbudskap och visuell identitet över alla kanaler Producera engagerande och konverterande innehåll för våra sociala medieplattformar, webb och mailutskick Ta fram kampanjmaterial (enklare klippning av film), skapa annonsenheter i ex Canva Analysera data och optimera digitala kampanjer för att hela tiden förbättra vårt arbete Framtagande och genomförande av aktiviteter som webinars, föreläsningar och event tillsammans med verksamheterna Ta fram och hantera digitala inbjudningar och nyhetsbrev Om dig Kandidat- eller magisterexamen i marknadsföring eller relaterat område. Erfarenhet av liknande tjänst inom marknad (sjukvård är meriterande). Erfarenhet av sökmotoroptimering och Google Analytics. Du är van att arbeta med sociala medier och har erfarenhet av att navigera i verktyg som Facebook Ads Manager och Linkedin Campaign Manager. Meriterande med erfarenhet av Optimizely, Wordpress, Webflow eller annat CMS. Erfarenhet av marknadsföring inom både B2C och B2B är meriterande. Du gillar samarbete över olika discipliner och är bekväm med att hantera förfrågningar från olika verksamhetsområden. Hos oss kommer du trivas om du är kreativ, strukturerad, omtänksam och håller en hög servicenivå. Vi värdesätter din samarbetsförmåga och att du har lätt att förstå och arbeta tillsammans med kollegor från olika delar av verksamheten samtidigt som du är självgående. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. AnställningsvillkorTillsvidareanställning med provanställning.Arbetsplats i Stockholm.Tillträde så snart som möjligt. Ansökningar hanteras löpande.Lön: Individuell lönesättningKollektivavtal finnsDu ingår i marknads- och kommunikationsteamet med nio medarbetare. Ansökan Vi är väldigt nyfikna på varför du vill jobba hos just oss och vad du tror att du kan bidra med, så beskriv gärna det i ditt personliga brev.
Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför alltpå To-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning Vi ser fram emot din ansökan!
Är du redo att ta en bilåterförsäljares viktigasteroll? Vi söker dig som vill varaansiktet utåt för bilåterförsäljarens verkstadsdel och drivs av att överträffa andras förväntningar! ArbetsuppgifterI rollen som servicerådgivare har du kontakt med verkstadens kunder genom hela serviceprocessen samt ger stöd och vägledning. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir tillgodosedda.Dina arbetsuppgifter kommer innebära att boka in kunder på verkstadsbesök via telefon, ta emot samt lämna ut bilar, vägleda kunderna i tekniska frågor och ta betalt eller fakturera.När du fått mer erfarenhet i rollen kommer du även att bedöma garantier samt bearbeta kundreklamationer. Du kommer vidareäven att ansvara för verkstadens produktivitet och drift samt planering av mekanikernas arbetsdag. Ditt arbete sker i verkstadens datorsystem samt via telefon och mail. Kvalifikationer Bakgrund inom serviceområdet samt har arbetslivserfarenhet av bilbranschen helst som servicerådgivare/ kundmottagare. Alternativt har du jobbat med ett annat servicekrävande yrke och är övertygad om attdetta är ditt drömjobb. Du behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift. Krav är att du innehar B-körkort. Mycket meriterande är om du har erfarenhet av något av bilbranschens datorsystem Kobra, Automaster, Elsa, Tacdis eller Winassist. Har du ett stort bilintresse ser vi det som ett plus. Personliga egenskaperViktiga egenskaper för att lyckas i rollen är ett effektivt arbetssätt, kunna ta egna initiativ samt kunna vara flexibel i arbetet. Du klarar av ett högt arbetstempo och kan trots det ha flera ärenden igång samtidigt.Du är en person som brinnerför att ge god service och strävar alltid efter attöverträffa kundens förväntningar. Som person är dusocial och har lätt för att samarbeta med andra. Du har enpositiv attityd som lätt smittar lätt av sig till dina kollegor och säkerligen även till dina kunder. I tjänsten kommer du att möta olika typer av utmaningar och olika situationer, men med din inställning hittar du alltid lösningarna som gör kundens dag.Du är lyhörd och anpassar dig efter varje människas personlighet och behov och du är en fena på attskapa en personlig relation med kunden.I detta urval kommer stor vikt att läggas vid din personlighet. Ansökan och tillträdeDetta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda under dagtid, måndag-fredag. I den här processen besvaras frågor om tjänstenav Starfinder, Amanda Svenberg 076 009 77 46.Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!
Arbetsuppgifter Är du en driven och erfaren inköpare som vill vara med och bidra till spännande projekt inom försvarsindustrin? Vi söker nu inköpare med några års erfarenhet till framtida uppdrag hos vår kund i Göteborg. Oavsett om du har erfarenhet av operativa, taktiska eller strategiska inköp har vi garanterat något som passar dig! Hos vår kund erbjuds du en varierad och utvecklande arbetsmiljö där din kompetens gör skillnad! Beroende på rollens karaktär så är såväl arbetsuppgifter som ansvarsområden varierande, men oavsett så spelar inköpare hos vår kund alltid en nyckelroll i att säkerställa effektiva inköpsprocesser och starka leverantörsrelationer. Vanligt förekommande arbetsuppgifter kan inkludera: Ansvar för ett antal leverantörer, inklusive att hantera relationer och leverantörsutveckling. Stöd till projekt och program genom hela inköpsprocessen. Upprätta förfrågningar, utvärdera offerter, genomföra förhandlingar och upprätta inköpsorder. Förhandla, aktivt hantera och vidareutveckla leverantörsavtal. Utveckla strategier för leverantörsbasen och säkerställa att de implementeras. Säkra att inköpsstrategi, inköpspolicy och rutiner följs och efterlevs. Uppföljning och hantering av avvikelser i leveransflödet både internt och externt. Kvalifikationer Du har en högskole- eller yrkesutbildning inom inköp eller upphandling. Du har några års erfarenhet av inköp, gärna från produktion, tillverkningsindustrin eller liknande branscher. Du har erfarenhet av att arbeta i ett ERP-system, gärna IFS. Du har erfarenhet av att driva förhandlingar och hantera leverantörsavtal. Du är flytande i svenska i tal och skrift. Du behärskar engelska obehindrat i tal och skrift Personliga egenskaper Du är affärsmässig och resultatinriktad, med en förmåga att fatta välgrundade och strategiska beslut. Din självgående och initiativrika inställning gör att du driver processer framåt med energi och fokus. Samtidigt är du flexibel och anpassningsbar, vilket gör dig skicklig på att hantera flera parallella arbetsuppgifter utan att tappa överblick eller kvalitet. Du trivs i samarbeten och har en stark förmåga att bygga och vårda långsiktiga relationer, vilket gör dig till en uppskattad partner i såväl interna som externa samarbeten. Företagspresentation Vår kund är ett av de starkaste varumärkena inom svensk industri och har kunder i över 100 länder. Här kommer du vara en del i att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökanHeltid, kontorstider. Vår kund önskar start enligt överenskommelseoch uppdraget förväntas löpa i minst 6 månadermed stormöjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Göteborg. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
The opportunity We are now looking for a team player with outstanding communication and problem-solving skills, who has black belt in structure and a result-oriented and an open mindset. If you are a curious person with the drive to challenge yourself and the organization for continuous improvement, you may be the one! You will be part of a great team of 10 people and report to the Procurement Manager. In this role you will initiate, drive and follow up on strategic sourcing activities for your categories and suppliers. You will collaborate closely with internal and external stakeholders, to find the most cost-efficient and reliable solutions and setups. We are located in Landskrona, an easy 30-minute train ride from Malmö. How you´ll make an impact Develop the supply base with focus on delivery, quality, and total cost. Identify and qualify new suppliers in cooperation with quality and engineering colleagues. Lead supplier performance evaluations, in collaboration with internal stakeholders and initiate improvement projects where required. Conduct request for quotations and tenders and negotiate terms and conditions. Contracting, NDA, frame agreements and general terms and conditions, in line with Business directives and guidelines. Identify, realize and track cost improvement opportunities and initiatives. Take lead in SCM related topics to support the business. Your background Hold an Academic degree in a relevant field, such as business and/or engineering. Excellent communication and networking skills as well as outstanding problem-solving skills are needed. Strong sense of ownership and entrepreneurial attitude. Well versed in MS tools – specifically Excel. As you will be part of a company that operates on a global arena, proficiency in English and Swedish is required. Technical interest is a plus. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us We offer you an exciting and stimulating work environment, where you become an important team player collaborating to deliver our world-class technology. We value you as a person and believe in personal development. Join Hitachi Energy and work in a diverse environment that is dedicated to creating a sustainable energy future for today's generations and those to come. We are growing and are looking for a variety of people to join our team so don’t hesitate to apply even though you don’t meet all the requirements. Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply now! Recruiting Manager Jennie Lundin, [email protected] will be happy to answer your questions regarding this position. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Philip Bengtsson, +46 107-38 25 17; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Erik Grahn, +46 107-38 68 71. All other questions should be directed to Talent Partner Michael Blomberg, [email protected].
Stockholms Poolservice startade 2014 med målet att leverera och bygga kvalitativa pooler. Vi är stolta över vår nära kontakt med kunderna och vårt engagemang i att hjälpa dem genom hela processen – från planering till färdig pool. Vi lever som vi lär och strävar alltid efter att erbjuda den bästa servicen. Just nu expanderar vi och söker en engagerad säljsamordnare för att hjälpa oss växa ytterligare. Som säljsamordnare kommer du att arbeta tätt tillsammans med bolagets ägare och vara en del av vårt sammansvetsade team. Tjänsten innebär både självständigt arbete och samarbete med resten av teamet, där du får möjlighet att vara med och utveckla företaget på flera plan. Vi har i dagsläget 5 anställda, men vi har stora planer för framtiden och kommer att växa. Vi erbjuder en arbetsplats med god stämning där vi värdesätter trivsel, vilket också märks genom våra sociala aktiviteter såsom julbord och kickoffs. Som Säljkoordinator hos oss kommer du att: Samordna och genomföra försäljningsaktiviteter Arbetsleda projekt och stötta teamet Delta i utvecklingen av affärssystem och rekryteringar Skapa och vårda kundrelationer genom hela försäljningsprocessen Önskad Profil: B-körkort Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Erfarenhet från byggbranschen eller poolbranschen Vi söker dig som: Är lösningsorienterad och en problemlösare, Eftersom vi arbetar med komplexa projekt och kundförfrågningar, behöver du ha förmågan att snabbt hitta lösningar på problem som uppstår. Är samarbetsvillig och kan ge och ta kritik, Vi arbetar i team där samarbete är avgörande för framgång. Du måste kunna både ge och ta emot konstruktiv kritik för att bidra till utveckling och förbättringar inom både teamet och bolaget. Är en driven person med framåtanda, Vi befinner oss i en expansiv fas, och vi söker någon som har energi och engagemang att driva saker framåt. Att vara initiativrik och självmotiverad är avgörande för att lyckas i denna roll och för att utveckla verksamheten vidare. Har förmåga att arbeta självständigt, Det är viktigt att du är strukturerad och kan ta ansvar för dina egna projekt och uppgifter utan att behöva ständig vägledning. Meriterande om du: Har erfarenhet av CRM-system Har arbetat som säljare Har minst 5 års erfarenhet inom branschen Övrigt: Start: Enligt överenskommelse Arbetstider: Måndag – fredag, 08.00–17.00 (flexibla arbetstider) Placering: Tumba/Uttran, med möjlighet att arbeta hemifrån Anställningsform: 6 månaders provanställning med tillsvidareanställning Förmåner: Friskvårdsbidrag, tjänstepension Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
The opportunity We are looking for a R&D project manager to join our HVDC team at Hitachi Energy in Sweden. You will have the opportunity to collaborate with talent team of engineers and lead R&D projects focusing on development of innovative solutions for HVDC application. How you´ll make an impact Set-up and execute R&D projects together with your project team in alignment with our R&D portfolio management. Develop detailed work plans, schedules, project estimates and resource plans, perform risk analysis and monitor the progress of plans against project milestones and budgets. Proactively work with the team to identify potential risks and uncertainties associated with the implementation of new solutions. Develop risk management plans and strategies to respond to risks as they rise. Drive requirements analysis, pre-studies, solution development and documentation of results in the projects As an R&D Project Manager you will be a part of R&D Project Management Office. As a team we are all responsible to work on our processes, quality, learn from/help each other and to develop individually and as a team. Your background University degree (M.S. or Ph.D.) in electrical engineering or similar and strong technical background within electrical power industry Knowledge of engineering principles and practices related to HVDC, FACTS technology, power semiconductors and voltage source converters applications Knowledge of power system simulations studies, and simulation tools is an advantage. 5+ years of experience in technical project management of R&D projects related to power electron converters, high voltage electrical equipment. A proven track record of managing complex research and development projects from inception to completion is a plus. Excellent leadership and interpersonal skills with the ability to effectively engage and influence stakeholders at all levels of the organization. Experience with Agile and/or Waterfall project management methodologies, with the ability to adapt approaches based on project requirements and constraints. Strong analytical and problem-solving skills, with ability to anticipate challenges and proactively implement solutions. Ability to lead geographically dispersed teams in multi-site global environment. Fluency in English required What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us We are eager to learn more about you and the unique contributions you can bring to our team. Please note that our selection process is ongoing, and the position may be filled before the advertisement expires. If you’re interested, don’t wait – apply today! More information: Recruiting manager Gopichand Bopparaju, [email protected] will be happy to answer your questions regarding this position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Mikael Hjort, +46 107-38 29 86; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 514 2; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. All other questions should be directed to Talent Partner Pär Lyckbring, [email protected].
Svensk Fastighetsförmedling i Göteborg Centrumsöker nu efter en mäklare för att utveckla distriktet vidare och fortsätta att leverera på våra kunders förväntan. Hos oss arbetar du engagerat hos ett välkänt varumärke som kunderna älskar och som medför en hel del förväntningar men också goda möjligheter till att utvecklas. Genom vårt unika arbetssätt säkerställer du att kunderna får en god upplevelse och bäst betalt oavsett om de säljer sin första lägenhet eller familjegården. OM DIG Som mäklare hos oss krävs det att du gillar försäljning och drivs av att skapa en smidig kundupplevelse med goda relationer på både kort och lång sikt. Vidare krävs det att du: Är utbildad till fastighetsmäklare och innehar en registrering (aktiv eller vilande) Vill lära dig ett välbeprövat sätt att arbeta som säkerställer att kunderna får bäst betalt Vi ser det som meriterande om du redan har lyckats driva igenom egna lyckade försäljningar, men vi känner oss också trygga i att vi annars har verktygen som krävs för att hjälpa dig att komma igång. SOM MÄKLARE HOS OSS Får du tillgång till marknadens största kundregister, ett lukrativt område och tyngden av att tillhöra ett etablerat och välkänt varumärke med 85 års branscherfarenhet. Dessutom lär du dig vår framgångsrika försäljningsmetod, moderna digitala system, egna jurister och marknadsavdelning till förfogande. Vi erbjuder även kontinuerlig kompetensutveckling och ett löpande arbete med ledarskapet för att säkerställa att du få allt stöd och utmaning du behöver för att fortsätta utvecklas i rollen. Du kommer också att ingå i en stark gemenskap och väletablerad erfarenhet som finns inom kedjan, landet runt. VILL DU VETA MER? Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Du är varmt välkommen att kontakta rekryterare Vendela Ejdenwik på [email protected] eller skicka in din ansökan via knappen "Ansök här". Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. OM SVENSK FAST Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas och vi flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Hos oss erbjuds du som medarbetare löpande utbildningar, unika verktyg och delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se Läs mer om oss här:https://jobb.svenskfast.se/ https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/ https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/
Visste du att varannan svensk kan tänka sig att semestra med husbil eller husvagn? Vår marknad har inte bara växt de senaste åren, vår kundgrupp har också breddats - och idag ser vi likväl pensionärer, småbarnsfamiljer eller inbitna golfare som våra kunder och under alla årstider. Vår bransch är i förändring och vi på Forsbergs Fritidscenter vill leda den utvecklingen. Är du redo att vara med? Då enav våra fantastiska Servicerådgivare ska axla en ny rollsom förälder söker vi en stjärna till vårt team i Linköping! Är du ett serviceproffs som brinner för kundmötet, att skapa hållbara planeringar och att vara spindeln i nätet? Då passar du in hos oss. Som Servicerådgivarepå Forsbergs… ...har du kontakt med verkstadens kunder genom hela processen samt ger stöd och vägledning. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett professionellt bemötande samt säkerställa att önskemålen uppfylls. Allt handlar om ditt intresse, planering, kommunikation och försäljning! I vår verkstad utförs service, reparation, eftermontage, skadereparation och iordningställande av våra husbilar och husvagnar. En husbil är likt ett hus inrett med el och värmesystem och har allt ifrån sov- och badrum till vardagsrum och kök. Huvudsakliga arbetsuppgifter är att boka in kunder via telefon, e-post och personliga möten samt ta emot och lämna ut bilar och vagnar. Du kommer även att sälja tillbehör och hantera vår butik, planera och följa upp leveranser av försäljningsfordon, bedöma garantianspråk, beställa reservdelar, hantera gods,bearbeta kundreklamationer och vägleda kunderna i tekniska frågor.Datorn och dess system är ditt främsta arbetsverktyg. Du har därtill ett ansvar för att verkstadens produktivitet och drift optimeras i nära samarbete med vår Servicechef. Du ingår i Eftermarknadsteamet......och totalt är ni 3 härliga Servicerådgivare i Linköping. Utöver dina kollegor i kundmottagningen har du även ett stort gäng Fordonstekniker och säljare som närmsta kollegor. Ni samarbetar dagligen över avdelningarna för att få till en så sömlös och smidig kundresa och medarbetarupplevelse som möjligt. Därtill har du alla kollegor ute på våra 7 center runt om i Sverige. Vi söker dig som... ...som har ett intresse för att lösa problem och är en god kommunikatör. Vi ser gärna att du har dokumenterad arbetslivserfarenhet av liknande arbete som servicerådgivare/kundmottagare. Det är viktigt att du har förståelse för vikten av god service och bra kundbemötande. Teknisk kompetens meriterande. Som person är du drivande och bidrar med nytänkande och ständiga förbättringar. Du är duktig på att balansera kraven i arbetslivet. Vi sätter stort värde i att vårda vårt team så det är en förutsättning att du besitter en god social kompetens och är van att jobba både självständigt men också i grupp. Det är viktigt att du är en problemlösare, då du i tjänsten kommer att möta många olika typer av situationer. Du är lyhörd och vet vad du behöver göra för att skapa en personlig relation med kunden och tillgodose deras behov. Ett krav att du har goda datakunskaper och innehar minst B-körkort. C1 körkort är meriterande. Låter det som ett jobb för dig? Vi arbetar med löpande urval, sök därför redan idag! För frågor om tjänsten, kontakta Dennis Bursäter, Servicechef Bilverkstad, på [email protected] Tjänsten är ett föräldravikariat som löper under ca 1-1,5 år, med chans till förlängning. Tillträde enligt överenskommelse. Arbetstid är vardagar dagtid, och enstaka helger kan förekomma vid event och/eller extraöppet. Varför Forsbergs Fritidscenter? På Forsbergs lever vi våra gemensamma värderingar; Nytänkande, Omtänksamma, Drivande och Enkla. Vi hjälper varandra och våra kunder, och vi ser att det är tillsammans som vi kan bli snabbare, starkare och bättre. Vi strävar efter att vara lite bättre idag än vad vi var igår och vet att en god idé är en god idé oavsett vem som levererar den. Vi har ett bra kollektivavtal, ett schysst förmånspaket och titt som tätt bjuds det på olika personalevenemang. Forsbergs Fritidscenter är Sveriges största importör och återförsäljare av husbilar och husvagnar. Vi har en bred produktportfölj med starka varumärken som Hobby, Frankia, Niesmann Bischoff, Polar, Pilote, Sunlight och Concorde. Vi har funnits i 30 år och finns idag på sju orter i landet. Totalt är vi strax under 100 anställda och stolt del av KVD-koncernen. Läs gärna mer om oss på www.forsbergsfritidscenter.se Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta. I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag. Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester. Som ett kvalitativt led i vårt sedvanliga rekryteringsarbete genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll samt ett drogtest, detta för att öka kännedomen om våra framtida medarbetare, trygga arbetsmiljön för våra medarbetare och möta regelkrav.
Välj ett jobb för att visa detaljer