Kock sökes till deltidstjänst till delikatessbutik i Sollentuna
Bemannica AB
Kockar och kallskänkor

Percys Kött är en kött- och delikatessbutik som varit verksam sedan 60-talet i Sollentuna.När du tar steget in i vår butik kan du ha höga förväntningar på att få ett gott bemötande, goda råd och tips samt att lämna butiken med en kasse fylld med varor av högsta kvalitet. Varor som ger dig och dina matgäster en härlig matupplevelse. Nu söker vi en deltidskock till kärnan i verksamheten, köket. I vårt kök tillagar vi grytor, kroppkakor, pajer, gratänger, catering,sallader och middagsmenyer. Vi tillverkar mat varje vardag under våra öppettider. Målet är att utveckla sortimentet och fortsätta erbjuda husmanskost av hög kvalité, något vi gjort i över 60 år!Vill du vara med på resan? Om tjänstenVi söker nu ytterligare en kock som vill delta i utvecklingen av butikens kök. Du kommer att arbeta tillsammans med vårt team i köket medkock och kallskänkor samt säljarna i butiken. För att passa in i rollen som kock ser vi att du är en lagspelare som är stresstålig ochkan hålla flera bollar i luften samtidigt. Du värdesätter hantverket i matlagning och är bekväm med att tillaga husmanskost, dessutom är du positiv och driven i arbetet. Krav för tjänsten Kock-utbildning Meriterande för tjänsten Erfarenhet av arbete i delikatessdisk / kallskänk Om anställningenTjänstens omfattning är 1 fast arbetsdag/ vecka samt extra vid behov. Arbetstiderna är förlagda dagtid, helgarbete kan förekomma.Tillträde omgående, så skicka in din ansökan idag. Lön enligt kollektivavtal. Om oss Tjänsten avser anställning direkt hos butiken. Rekryteringsprocessen hanteras i sin helhet av PercysKött. Du kan läsa mer om verksamheten påwww.percys.seeller på våra sociala medier,facebookochinstagram.

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Bistroansvarig
Svenska Storesupport Bemanning AB
Köksmästare och souschefer

Har du vad som krävs för att överträffa våra kunders förväntningar och skapa en serviceupplevelse i världsklass? Vill du vara med och forma framtiden för vår nya Bistro – från menyplanering till att sätta dryckesutbudet? Vi på ICA Kvantum Liljeholmen söker Dig som har en passion för mat och kundservice. Som ansvarig för vår Bistro blir du en nyckelperson i att utveckla både vårt erbjudande och vårt team. Tillsammans skapar vi något unikt för våra kunder – en matupplevelse som inspirerar och imponerar. Är du redo att ta plats i vårt engagerade team och göra skillnad? Om tjänsten! Du driver Bistron som en kreativ mötesplats där bara fantasin sätter gränser för idéer och koncept. Du arbetar nära din försäljningschef och tillsammans säkerställer ni att den dagliga driften i avdelningen håller högsta nivå och utvecklas framåt.Vi söker dig som vill ta helhetsansvaret för vår nya Bistro och göra den till kundernas självklara val. Här får du möjligheten att arbeta med stor frihet och sätta din egen prägel – från att skapa en inspirerande meny och välja rätt dryckesutbud till att utveckla service konceptet. Vem söker vi? Du är en eldsjäl som ser möjligheter och tänker kreativt. Har erfarenhet av mat och dryck, gärna från restaurang och butik. Positiv, social och inspirerande för både kollegor och gäster. Resultatorienterad med stark drivkraft för effektiv drift. Kreativ och utvecklar nya idéer för Bistron. Flexibel, lösningsorienterad och trivs i en varierande vardag. Samarbetar väl och hanterar flera uppgifter samtidigt. Ditt mål är att bygga den bästa Bistron, där både smakupplevelser och atmosfär överträffar kundernas förväntningar. Du kommer att leda och utveckla verksamheten med ett stort fokus på kvalitet, innovation och kundnöjdhet. Med ditt driv och engagemang skapar du en Bistro som inte bara möter dagens behov, utan också formar framtidens måltidsupplevelser. Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Tjänsten är en tillsvidareanställning på Heltid 38,25h/v med6 månaders provanställning. Vi tillämpar handelsavtalet. Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmen och en rolig resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida & Instagram här

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Restaurangbiträde
Sushi Centralen AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

* Du bör ha god erfarenhet inom sushi och japansk matlagningskonst. Du skall vara ambitiös, älska sushi och vara passionerad för det japanska köket. *Du har känsla för kvalitet och vet att god mat och noggrann rengöring hänger tätt samman *Du drivs av att vara delaktig i att alltid leverera en smak- och restaurangupplevelse *Du brinner för att sätta gästen i centrum *Du har god samarbetsförmåga och en positiv utstrålning *Du tycker om att verka i ett företag som ständigt utvecklas *Du kan ta eget ansvar *Du kan hantera stress Vi lägger stor vikt vid personkemi, yrkesstolthet och att du har ett öga för detaljer. Vidare är du utåtriktad och engagerad samt vill göra ditt bästa i alla lägen. Sedvanliga arbetsuppgifter: *Tillagning av sushi och vissa asiatiska rätter *Kassa och servering *Renhållning, städning och diskhantering

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Glad och serviceinriktad kock till Volvo Cars Torslanda
NR drift AB
Kockar och kallskänkor

Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag, somarbetar med restauranger, cateringuppdrag, på skolor och inom omsorgen. Vi är ett värderingsstyrt företag där vi varje dag vill leverera en schysst måltidsupplevelse genom att servera god mat i trevliga miljöer samtidigt som vilever efter våra värderingar: sprida glädje, vara tillgängliga och överraska positivt.Vi tillhandahåller ettsystematiseratentreprenörskap vilket innebär att vi bistår med ledningssystem, inköpsrutiner och administrativa rutiner men vi kombinerar det med lokalt beslutsfattande. Vi uppmuntrar och uppskattar entreprenörsandan! På Volvo Cars Torslanda driver Nordrest flera restauranger och kiosker. Nu söker vi en duktig kock till en av våra restauranger som tillsammans med köksmästaren och övrig personal ska fortsätta att utveckla vår populära lunch och middagsservering. Tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning. Vi söker: Dig som har ett stort intresse för matlagning ochgillar att jobba med råvaror som gör en meny lockande. Fokus på street food och modern husman. Du har erfarenhet av kock- och serviceyrket och är van vid att skapa bra relationer och kontakter med gäster. Som person är du ansvarsfull, ambitiös och du är respektfull mot din omgivning. Arbetstider:Främst måndag till fredag 10.30 - 19.00 Vi vill att du har: 3-årig gymnasial kockutbildning eller motsvarande Minst tre års arbetslivserfarenhet som kock Goda kunskaper i svenska och engelska B-körkort (ej krav) Det är meriterande om du har: Erfarenhet av menyplanering och varubeställning Ett gediget intresse och gärna kunskap och erfarenhet av hållbarhetsarbete då restaurangen är både KRAV-certifierad ochmiljö- och kvalitetscertifierad enligt ISO 9001 samt ISO 14001 Omfattning:Heltid Ansökan:Skicka din ansökan senast 26.e januari.Ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare. Lön:Enligt överenskommelse Kollektivavtal:HRF Nästa steg i rekryteringsprocessenNär du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 20-30 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen.Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet.Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Gekås Restauranger söker medarbetare inför vår/sommar 2025
Gekås Ullared AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Trivs du med att arbeta i en fartfylld och varierad miljö där lagandan står i fokus? Vill du vara med och överträffa våra besökares förväntningar? Då har du stor chans att bli en del av vårt team!Nyckeln till Gekås Ullareds framgång är engagerade medarbetare. Vi strävar hela tiden efter att vara en bra arbetsgivare genom att erbjuda en fartfylld, kreativ, rolig och dynamisk arbetsplats där alla ska känna sig välkomna och inkluderade i gemenskapen. Dina arbetsuppgifterDe olika arbetsuppgifterna kan bland annat bestå av förberedelse och portionering av mat, kassatid samt finnas tillhands för våra ätande gäster. Alla i arbetslaget ansvarar för att hålla rent och snyggt omkring sig i sin arbetsmiljö. Det innebär att vi alla torkar bord, rengör golv och övriga ytor samt tar hand om diskvagnar och diskstationer.Vi söker dig som: Är serviceinriktad och har en positiv inställning Är prestigelös och kan rycka in där det behövs Trivs med att arbeta i team och har en god samarbetsförmåga Har du tidigare erfarenhet av restaurangbranschen är det meriterande, men inget krav. Omfattning: Vi är i behov av dig som kan arbeta heltid/deltid eller dig som enbart är intresserad av att arbeta helger. Arbetstiderna är varierande och kan förläggas under dagtid, kvällar och helger. Tillträde: Löpande under vår och sommar.Inför eventuell anställning kan vi komma att göra en juridisk bakgrundskontroll. Dessa uppgifterna kommer inte att dokumenteras eller att sparas. Vad erbjuder vi?Vi erbjuder en fartfylld arbetsplats med goda möjligheter för att utvecklas och växa med företaget. Vi har förmåner som aktivitetscenter, friskvårdsbidrag, personalrabatt i varuhuset samt premie. Vi har avtalsenliga löner under Hotell och restaurangs kollektivavtalsområde (HRF)Vi erbjuder även restaurangbranschens kanske bästa Ob-tillägg. Läs mer här >>. Om Gekås RestaurangerFör att skapa bästa möjliga shoppingupplevelse för våra besökare erbjuder vi ett varierat utbud av restauranger i varuhuset och i anslutning till våra boendeanläggningar. Under högsäsong serverar vi allt ifrån frukost, fika, lunchrätter och husmanskost. Gekås restauranger består av Kund- och personalrestaurangen, Kaffebaren, Sportbaren, Macka & Jos, Hotellrestaurangerna - Matsalen- och Innergården, Gekåsbyns Bistro och Hotell Ulla. Här kan du läsa mer om våra olika restauranger >> KontaktVid frågor är du välkommen att ta kontakt med [email protected]

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Kock, Bemanningsenheten gemensam service
Kristianstads kommun
Kockar och kallskänkor

Kristianstads kommun har drygt 7 000 medarbetare som gör skillnad i människors vardag, varje dag. Hos oss hittar du medarbetare som brinner för välfärden och vill utveckla idéer till verklighet. Kristianstads kommun erbjuder flera olika karriärvägar så att du kan utvecklas genom hela arbetslivet. Gemensam Service levererar kostnadseffektiva tjänster av hög kvalitet till Kristianstad kommuns förvaltningar. Hos oss finns 450 medarbetare inom lokalvård, måltid, fordon, transport, bemanning/rekrytering och intern service. Vi vågar tänka nytt och arbetar med ständiga förbättringar samt möter kundernas behov med respekt och professionalitet. Vi skapar mervärde varje dag. Studerar du och vill tjäna lite extra pengar eller bara vill stärka ditt CV? Som vikarie får du ett intressant, roligt och omväxlande jobb och kommer att bli bokad som kock eller ekonomibiträde på flera olika arbetsplatser inom förskola, skola och vård och omsorgsboenden inom kommunen. Att arbeta som vikarie passar många och kan vara en väg in på arbetsmarknaden. Genom att jobba som vikarie hos oss får du nya erfarenheter, möjlighet att bidra med din kompetens och göra skillnad för andra människor. Du har daglig kontakt med elever, kunder, personal med flera som vistas i de lokaler som arbetar i. Du kommer att bli intermittent anställd, vilket innebär att varje enskilt arbetstillfälle är ett nytt anställningsförhållande. Bokningar kommer att kunna ske från en dag upp till sex månader vid olika tillfällen. För att vi ska kunna ta ställning till din ansökan behöver du bifoga utbildningsbetyg/intyg vid ansökan. ARBETSUPPGIFTER Som kock hos oss rycker du in vid tillfälliga behov till vår kostenhet. Du kommer att få utföra matlagning, tillagning av specialkost och servering. I arbetsuppgifterna ingår även diskning, städning, packning, beställning, egenkontroll samt andra förekommande uppgifter i ett kök. Du kommer att arbeta i kostprogrammet Mashie och vi använder Time Care Pool som bokningssystem för dina arbetspass. Som vikarie vet du inte i vilket kök du kommer att placeras, det ställer därför höga krav på dig att kunna vara öppen för nya utmaningar varje dag. Hos oss arbetar du dagtid och helgarbete förekommer i vår verksamhet. Som vikarie hos oss är du en ambassadör för bemanningsenheten gemensam service. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har godkänt restaurang- och livsmedelsprogram med inriktning kök eller annan likvärdig utbildning. Du har kunskap och erfarenhet om specialkost och minst ett års erfarenhet av arbete i produktionskök samt ensamkök. Vi vill att du har goda kunskaper om livsmedelshygien och egenkontroll samt har erfarenhet av beställningar och fakturahantering. Har du kunskap och erfarenhet av kostdataprogram är det meriterande. Eftersom det ingår beställningar och kommunikation i arbetet förutsätter vi att du har god datorvana och behärskar svenska i tal och skrift. Du som söker till oss har B-körkort och tillgång till bil. Dina personliga egenskaper är viktiga och vi söker dig som är flexibel, lyhörd och har lätt för att samarbeta. Du är lösningsfokuserad, positiv, har driv och engagemang. Att kunna bidra med det lilla extra både till arbetskollegor och gäster är viktigt för dig. Eftersom vi har viss verksamhet som även är kopplade till barnomsorg kommer du att få visa upp ett belastningsregister enligt bestämmelser i 2 kap. 31-33 §§ skollagen om du erbjuds anställning. ÖVRIGT Kommunledningskontoret leder, samordnar, följer upp och utvecklar kommunens verksamhet utifrån en helhetssyn. Här finns verksamheter som ekonomi, HR, IT, medborgarcenter och strategiska frågor samt all gemensam service med lokalvårds-, måltids- och transportverksamheter i förvaltningen. Kommunledningskontorets arbete ska bidra till en positiv utveckling för alla som bor, arbetar, driver företag, studerar eller besöker vår kommun . Kommunstyrelsen ger ramarna och direktiven. I Kristianstads kommun tillämpar vi heltid för alla, vilket innebär att alla medarbetare med tillsvidareanställning har rätt till heltid och deltid är en möjlighet. Vi tillämpar också rökfri arbetstid. Har du skyddade personuppgifter skickar du in din ansökan via post märkt med titel och referensnummer. Du kan också lämna din ansökan på Rådhus Skåne. Har du frågor kan nå oss via växeln 044-13 50 00. Har du frågor kring hur du gör din ansökan, kontakta systemets support på telefon 0771-69 36 93 eller via länken https://zero.comaround.com/sv-se/.

12 januari 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Ekonomibiträde, Bemanningsenheten gemensam service
Kristianstads kommun
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Kristianstads kommun har drygt 7 000 medarbetare som gör skillnad i människors vardag, varje dag. Hos oss hittar du medarbetare som brinner för välfärden och vill utveckla idéer till verklighet. Kristianstads kommun erbjuder flera olika karriärvägar så att du kan utvecklas genom hela arbetslivet. Gemensam Service levererar kostnadseffektiva tjänster av hög kvalitet till Kristianstad kommuns förvaltningar. Hos oss finns 450 medarbetare inom lokalvård, måltid, fordon, transport, bemanning/rekrytering och intern service. Vi vågar tänka nytt och arbetar med ständiga förbättringar samt möter kundernas behov med respekt och professionalitet. Vi skapar mervärde varje dag. Studerar du och vill tjäna lite extra pengar eller bara vill stärka ditt CV? Som vikarie får du ett intressant, roligt och omväxlande jobb och kommer att bli bokad som kock eller ekonomibiträde på flera olika arbetsplatser inom förskola, skola och vård och omsorgsboenden inom kommunen. Att arbeta som vikarie passar många och kan vara en väg in på arbetsmarknaden. Genom att jobba som vikarie hos oss får du nya erfarenheter, möjlighet att bidra med din kompetens och göra skillnad för andra människor. Du har daglig kontakt med elever, kunder, personal med flera som vistas i de lokaler som arbetar i. Du kommer att bli intermittent anställd, vilket innebär att varje enskilt arbetstillfälle är ett nytt anställningsförhållande. Bokningar kommer att kunna ske från en dag upp till sex månader vid olika tillfällen. För att vi ska kunna ta ställning till din ansökan behöver du bifoga utbildningsbetyg/intyg vid ansökan. ARBETSUPPGIFTER Som ekonomibiträde hos oss rycker du in vid tillfälliga behov till vår kostenhet. Du kommer att få utföra matlagning, tillagning av specialkost och servering. I arbetsuppgifterna ingår även diskning, städning, packning, beställning, egenkontroll samt andra förekommande uppgifter i ett kök. Du kommer att arbeta i kostprogrammet Mashie och vi använder Time Care Pool som bokningssystem för dina arbetspass. Som vikarie vet du inte i vilket kök du kommer att placeras, det ställer därför höga krav på dig att kunna vara öppen för nya utmaningar varje dag. Hos oss arbetar du dagtid och helgarbete förekommer i vår verksamhet. Som vikarie hos oss är du en ambassadör för bemanningsenheten gemensam service. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har godkänt restaurang- och livsmedelsprogram med inriktning kök eller annan likvärdig utbildning. Du har kunskap och erfarenhet om specialkost och vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete i storkök. Kunskap och erfarenhet av kostdataprogram är meriterande och vi vill att du har goda kunskaper i livsmedelshygien. Eftersom det ingår mycket skriftlig information och kommunikation i arbetet förutsätter vi att du har god datorvana och behärskar svenska i tal och skrift. Du som söker till oss har B-körkort och tillgång till bil. Dina personliga egenskaper är viktiga och vi söker dig som är flexibel, lyhörd och har lätt för att samarbeta. Du är lösningsfokuserad, positiv, har driv och engagemang. Att kunna bidra med det lilla extra både till arbetskollegor och gäster är viktigt för dig. Eftersom vi har viss verksamhet som även är kopplade till barnomsorg kommer du att få visa upp ett belastningsregister enligt bestämmelser i 2 kap. 31-33 §§ skollagen om du erbjuds anställning. ÖVRIGT Kommunledningskontoret leder, samordnar, följer upp och utvecklar kommunens verksamhet utifrån en helhetssyn. Här finns verksamheter som ekonomi, HR, IT, medborgarcenter och strategiska frågor samt all gemensam service med lokalvårds-, måltids- och transportverksamheter i förvaltningen. Kommunledningskontorets arbete ska bidra till en positiv utveckling för alla som bor, arbetar, driver företag, studerar eller besöker vår kommun . Kommunstyrelsen ger ramarna och direktiven. I Kristianstads kommun tillämpar vi heltid för alla, vilket innebär att alla medarbetare med tillsvidareanställning har rätt till heltid och deltid är en möjlighet. Vi tillämpar också rökfri arbetstid. Har du skyddade personuppgifter skickar du in din ansökan via post märkt med titel och referensnummer. Du kan också lämna din ansökan på Rådhus Skåne. Har du frågor kan nå oss via växeln 044-13 50 00. Har du frågor kring hur du gör din ansökan, kontakta systemets support på telefon 0771-69 36 93 eller via länken https://zero.comaround.com/sv-se/.

12 januari 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Receptionist till Hotel Arena i Göteborg
Got City Center Hotels AB
Hotellreceptionister m.fl.

Om tjänsten: Hotel Arena är ett mindre hotell i centrala Göteborg, några minutersgångpromenad från Centralstationen och Ullevi. Verksamheten ingår i hotellgruppen GCCH. Hotellet ingår även i kedjan Best Western. Arbetsuppgifter: I arbetsuppgifterna ingår sedvanliga receptionsuppgifter som in- och utcheckning. Du svarar i telefon, lägger in bokningar, tar betalningar och liknande. I arbetsuppgifterna ingår även att hjälpa kollegorna inomfrukost och städ. På hotellet arbetar vi alla ihop och samarbetar alltidmellan avdelningarna. Vem vi söker: Vi söker dig som är serviceinriktad med en stor passion för service och som framför allt har en positiv och proffsig attityd mot våra gäster. Du ska varaflexibel, trivas med att arbeta i team samtidigt som du klarar av att varasjälvständig då man ofta arbetar ensam i receptionen. Du får gärna tycka om att hålla rent och snyggt omkring dig. Vad vi söker: Vi söker receptionister till både förmiddag &eftermiddag. Om du är intresserad av tjänsten men vill jobba mindre än 60% så har vi också behov av helg- och extrapersonal.

12 januari 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Bartender till Pinchos Skellefteå

Just nu söker vi en ny kollega till baren, på deltid, lön efter överenskommelse Hos oss på Pinchos lever och utvecklas våra värderingar och vårt engagemang i varje medarbetare. Därför är det viktigt att hitta fina människor som passar in i just vår kultur och i vår restaurangmiljö för när alla trivs och mår bra så fungerar även jobbet bättre! Det viktigt för oss att hitta rätt person, med rätt attityd och som har dendär magiska fingertoppskänslan. Vi letar efter någon som kan arbeta självständigt i baren men som också förstår vikten av teamkänslan i restaurangen i sin helhet.Vi behöver någon som inte bara levererar välsmakande drinkar utan också har förmågan ge vår gäster ett glatt och personligt bemötande samtidigt. Vilka är vi?På Pinchos tror vi på att leverera en WOW-upplevelse både till våra kunder men också till våra anställda. Vi uppmuntrar alla anställda att vara sig själva, och att just din unika personlighet tillsammans med alla andras är det som utgör Pinchos personlighet! Pinchos är ett restaurangkoncept baserat på en svensk originalidé från Göteborg 2012. Huvudkontoret är tillika etablerat i Göteborg. Förutom att erbjuda ett brett, varierat utbud av smårätter i lokaler med extravagant dekor utmärker sig Pinchos också genom att vara världens första app-restaurang. Sedan starten har våra gäster tagit både oss, vår app och vår mat till sina hjärtan. 2014 öppnades konceptet upp för franchisetagare och 2017 startades en internationell etablering. I dagsläget har kedjan över 70 restauranger och expanderar stadigt. Vi kan erbjuda dig stora möjligheter att utvecklas i kedjan ett innovativt koncept nya spännande drinkar på menyn fantastiska kollegor! en riktigt rolig arbetsplats För att passa bra hos oss tror vi att du har tidigare barvana kan prestera i en miljö med högt tempo är snabb, noggrannoch effektiv förstår vikten av att ge personlig service är bra på att säkerställa kvalitet sprider positiv energi omkring dig alltid gör ditt yttersta för att göra gästen nöjd uppskattar att våra drinkar tillagas efter recept Låter det som något för dig? Skynda dig att söka!

11 januari 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Frukostchef sökes till nya Elite Hotel Frost i Kiruna!
Elite Hotels Of Sweden AB
Hovmästare och servitörer

Vill du vara med och forma något unikt? Vi söker en engagerad och drivande Frukostchef på 100% till vårt nya hotell Elite Hotel Frost i Kiruna, som öppnar våren 2025. Om rollen Som Frukostchef ansvarar du för att skapa en förstklassig frukostupplevelse för våra gäster. Rollen innebär att leda och inspirera ditt team, planera och säkerställa högsta kvalitet på både service och produkter. Du har ett helhetsansvar för frukostverksamheten, inklusive schemaläggning, beställningar och uppföljning av resultat. Vi söker dig som: Har erfarenhet av att arbeta i en ledande roll inom restaurang- eller hotellbranschen, gärna med fokus på frukostservering. Är strukturerad, lösningsorienterad och har ett öga för detaljer. Är en inspirerande ledare som motiverar ditt team att leverera bästa möjliga service. Brinner för mat och service och har ett starkt kundfokus. Kan arbeta flexibla arbetstider, då frukost innebär tidiga morgnar. Vi erbjuder: Möjligheten att vara med från start och sätta din prägel på frukostupplevelsen i Kirunas nya hotellpärla. En trygg och utvecklande arbetsmiljö där vi satsar på våra medarbetare. En plats i ett sammansvetsat team som värdesätter samarbete och kvalitet. Praktisk information: Tjänsten: Heltid, tillsvidare med start 10 april 2025. Placering: Elite Hotel Frost, Kiruna. Rapporterar till: F&B Manager. Ansökan Låter detta som din nästa utmaning? Skicka in din ansökan redan idag via länken nedan! Har du frågor om tjänsten? Kontakta Hotellchef Silvester Mujkic på [email protected]. Välkommen till en spännande resa med oss på Elite Hotels of Sweden!

11 januari 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025