Har du erfarenhet av arbete med personalledning eller produktionsstyrning? Då kan rollen som Supervisor vara något för dig! DHL är ett av de ledande företagen i världen inom logistik, där DHL ser till att deras kunder får leverans av varor och material. Utan transporter stannar samhället, DHL har ett viktigt uppdrag - Förena människor, förbättra liv. Som medarbetare hos DHL är du en viktig nyckelspelare. Det som är unikt hos DHL i Eskilstuna är deras medarbetare. ”Dörrarna är alltid öppna hos oss” är ett citat från våra medarbetare som gör oss stolta och som på många sätt speglar vår verksamhet i Eskilstuna och som har gett oss ett öppet samtalsklimat och som ger oss möjlighet att tillsammans utvecklas via ständiga förbättringar med idéer och förslag som kommer från hela vår verksamheten. Då produktionen sker på eftermiddag/kväll så är arbetstiderna därefter. Du kommer att rapportera till Platschef och vara en viktig del i DHL:s lokala ledningsgrupp. Möten kan förekomma utanför dina arbetstider. Arbetsuppgifter och ansvar Du får en utvecklande och spännande roll då du ansvarar för att; - Planera, leda och följa upp den dagliga operativa verksamheten - Självständigt analysera ekonomi, processefterlevnad samt serviceutfall - Hitta förbättringsförslag av gällande processer - Identifiera möjliga förbättringsområden - Göra nulägesanalyser (lönsamhet, arbetsstruktur etc) - Hantera diverse personalärenden i samråd med HR - Utveckla, engagera och motivera dina medarbetare DETTA SÖKER VI För att lyckas i den här rollen ser vi helst att du har: - Minimum gymnasiekompetens - Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift - Erfarenhet och goda kunskaper i Microsoft Office - Att du tidigare arbetat med personalansvar - Meriterande om du har erfarenhet inom LEAN Management eller liknande Nedan kännetecknar dig som person: - Samarbetar väl och ser möjligheter i förändring - Trygg med respektfullt ledarskap. - Älskar utmaningar och har ambitioner - Visar energi, engagemang och uthållighet - Strukturerad och engagerad för kollegors och kunders nöjdhet. - Kommunicerar tydligt och inspirerande - Självgående i att arbeta med ständiga förbättringar, kvalitetsarbete och arbetsmiljö Tjänsten är tillsvidare med 100 % tjänstgöringsgrad. DHL tillämpar provanställning. Tjänsten är placerad i Eskilstuna Är du intresserad? Välkommen med din ansökan senast 2025-04-18, urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Cambrex Karlskoga är ett dynamiskt företag i en expansiv fas. Vi arbetar med avancerad organisk kemi och utvecklar processer samt levererar produkter till läkemedelsföretag. I våra anläggningar i Karlskoga tillverkar vi framförallt aktiva läkemedelssubstanser och läkemedelsintermediat. Vi har ca 470 anställda och tillhör den globala Cambrexkoncernen som är aktiv inom innovativ kemi. Till flera av våra fabriker söker vi nu Processoperatörer! Presentation av tjänsten Som Processoperatör hos oss arbetar du i ett skiftlag med drift av komplexa processanläggningar för produktion av våra olika produkter. Skiftlagen ansvarar för att produktionen sker enligt gällande rutiner med säkerhet, kvalitet och miljömedvetenhet i fokus. Visst förebyggande underhåll ingår också i skiftlagens arbete. Det är viktigt att du som Processoperatör har förmåga att ha en helhetssyn över hela processflödet samt förståelsen för och medvetenhet kring kritiska moment. Kvalifikationer Vi ser gärna att du har läst en teknisk eller naturvetenskaplig gymnasieutbildning, alternativt att du har erfarenhet från processindustrin. Körkort B är ett krav. Din personlighet utmärks av att du är en lagspelare och gillar att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma mål. Du har en stor drivkraft att lära dig nya arbetsområden. Du är analytisk och noggrann, kan ta initiativ och har förmåga att lösa flera uppgifter samtidigt. Vi tar endast emot din ansökan i vårt rekryteringssystem. Kontaktinformation Har du frågor kring rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta HR Business Partner Alva Samuelsson. Mail: [email protected].
Astar AB Har du en passion för att se människor växa? Kanske ledsnat på jobbet som Elektriker och är sugen på något nytt? På Astar, som finns från Malmö till Kiruna, letar vi brett efter nya kollegor med olika bakgrunder och kompetenser som vill vara och tända stjärnor i vår organisation. Vi bedriver vuxenutbildning, företagsutbildningar och arbetsmarknadsutbildningar och skapar en arbetsmiljö där ”Tillsammans” är mer än ett ord – det är en känsla av samhörighet och delaktighet som är själva grunden för allt vi gör. Hos oss får du goda möjligheter att utvecklas i din karriär och samtidigt hjälpa andra att nå sina mål. Om du gillar tanken på att vara med och forma framtidens arbetskraft, är det hos Astar du hör hemma. Vi söker en erfaren och inspirerande yrkesperson som vill utbilda nästa generations elektriker inom vuxenutbildningen. Vår enhet i Norrköping behöver ytterligare en lärare. Här kan du få möjlighet att använda dig av dina yrkeskunskaper och omvandla det till lärdomar för andra. Du behöver inte ha arbetat som lärare tidigare, du kommer att få stöd och introduktion. Men du behöver vara pedagogisk och tycka om att lära ut och tålmodigt se någon annan växa in i yrket. Kanske har du haft lärlingar och trivs med det, då är detta nästa steg för dig. Som lärare kommer du att undervisa i både teoretiska och praktiska moment inom elteknik och energisystem, samt handleda elever under deras arbetsplatsförlagda lärande (APL). Du kommer också att utveckla och anpassa undervisningsmaterial för att möta elevernas behov och säkerställa att undervisningen följer gällande säkerhetsföreskrifter och standarder från Elsäkerhetsverket. Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet från yrket och relevant utbildning inom elteknik eller energisystem. Du har även goda kunskaper i svenska och förmågan att inspirera och motivera. Meriterande för tjänsten är: B -auktorisation och/eller AI-auktorisation som elektriker Yrkeslärarexamen Tidigare erfarenhet från utbildning eller lärlingar Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med stora möjligheter till personlig och professionell utveckling, samt möjlighet att påverka och forma framtidens elektriker. Du får också stöd och resurser för att utveckla din undervisning och ta dig an en ny karriär som lärare. Tjänsten behöver tillsättas omgående men är du rätt person för oss så väntar vi gärna också. Intervjuer sker löpande och endast utifrån uppfyllande av kravbild. Referenser överlämnas vid intervjutillfället. Så ansöker du Vi tillämpar löpande rekrytering så sök omgående, men finns annonsen ute så pågår rekryteringen, sista ansökningsdag: 2025-07-31 E-post: [email protected] Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Inspirerande Ellärare" Omfattning upp 100 % för rätt person, tillsvidare med provanställning Vi vill arbeta med Sveriges mest engagerade medarbetare, så är du en av dem, välkommen med din ansökan direkt!
Bilmekaniker sökes till vårt team i Partille! Är du en skicklig och självgående bilmekaniker med erfarenhet inom fordonsreparationer? Vill du arbeta i ett litet och familjärt företag där du får möjlighet att använda din expertis och ge service i toppklass? Då kan du vara den vi söker! Om oss: Vi är ett mindre företag i Partille som brinner för högkvalitativ bilservice och personlig kundkontakt. Vi utför allt från reparationer till demontering av bilar och försäljning av begagnade bildelar. Nu söker vi en erfaren mekaniker som vill vara med och stärka vårt team. Dina arbetsuppgifter: Utföra felsökningar, reparationer av alla sorter och service på olika typer av fordon. Ha direkt kontakt med kunder och ge professionell rådgivning kring bilreparationer. Arbeta med diverse uppgifter som kan förekomma på en verkstad. Säkerställa att arbetet utförs enligt höga kvalitets- och säkerhetsstandarder. Vi söker dig som: ✅ Har erfarenhet som bilmekaniker. ✅ Är självgående och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. ✅ Har goda kundservicefärdigheter och kan kommunicera professionellt. ✅ Är lösningsorienterad, noggrann och effektiv. Vad vi erbjuder: Ett litet och sammansvetsat team med trevlig arbetsmiljö. Varierade arbetsuppgifter och utvecklingsmöjligheter. Möjlighet att jobba med både reparationer och bildemontering. Bra villkor och chans att påverka din egen arbetsdag. Låter det som något för dig? Ansök redan idag! Skicka ditt CV och en kort presentation av dig själv till bifogad mail. Har du frågor är du välkommen att kontakta oss! Vi ser fram emot att höra från dig! (Vi vill förtydliga att vi söker en person som är självgående och har goda kunskaper inom yrket. Vi har inte möjlighet att ta emot någon som inte är fullt kapabel till självständigt arbete inom fordonsreparationer.) Obs! Lön diskuteras vid eventuell anställning.
Intresserad av att arbeta i en organisation där utveckling, sunda värderingar och eget ansvar är ledord? Har du ett genuint intresse för boendemiljöer och människor? Då kan du vara den fastighetsskötare HSB nu söker till Karlskrona. Om Rollen I rollen som fastighetsskötare har du ett helhetsansvar för leveransen ut mot kund. Arbetsuppgifterna varierar och innebär att både inre och yttre miljöer är hela, rena och trygga hos våra kunder. Exempel på vanligt förekommande uppgifter i yttre miljöer är gräsklippning, trimning, häckklippning, plantering och snö/halkbekämpning. I de inre miljöerna ingår bland annat tillsyn av undercentraler, tvättstugeservice, reparationer och underhållsarbete. Som HSB:s ansikte i bostadsområdena blir du ofta den första och mest naturliga kontakten för kunderna. Vilja och engagemang att ge professionell service samt arbeta för goda dialoger med styrelser och de boende är av största vikt i rollen. Arbetet passar dig som trivs med att arbeta fysiskt och självständigt men uppskattar samarbete och förtroendefulla relationer med kunder likväl som med kollegor. Din profil För att nå framgång i rollen som fastighetsskötare med kundansvar tror vi att du: • trivs i, och har erfarenhet av, ett serviceyrke. • är van att hantera olika handverktyg, redskap och maskiner. • har ett växt- och trädgårdsintresse. • är allmänt händig inom reparationer och underhållsarbete. Utbildning för röjsåg, motorsåg, heta arbeten, lift och fallskydd ses som meriterande liksom erfarenhet och/eller utbildning som är relevant för tillsynsarbete av undercentraler. Inom HSB är samarbete och möten med kunder, kollegor och andra kontakter oerhört viktigt. Vi söker dig som är driftig, strukturerad och kan arbeta självständigt för att bygga och förvalta goda relationer. Du ser lösningar och möjligheter och bör ha en vilja att utveckla och utvecklas samt god fysik då arbetet periodvis är intensivt. Vi sätter stort värde i dina personliga egenskaper och kommer därför att lägga stor vikt vid dem i den här rekryteringen. Vi erbjuder Vi erbjuder ett utvecklade arbete i en medlemsägd organisation där våra kärnvärderingar Engagemang, Trygghet, Hållbarhet, Omtanke och Samverkan (ETHOS) är en levande värdegrund som vår arbetsmiljö präglas av. HSB är en organisation med bred kompetens och där det finns goda förutsättningar till personlig utveckling. Möjligheterna finns hos oss på HSB! Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med inledande provanställning samt placering i Karlskrona. Som medarbetare på HSB Mellersta Götaland får du tillgång till våra anställningsförmåner, alltifrån friskvårdsbidrag till semesterstuga i Tandådalen. Läs mer om alla våra förmåner här. Känns rollen rätt för dig? Kul! Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2025-08-15, urval och intervjuer kommer ske löpande under sommaren. Har du frågor kring tjänsten kontakta Robert Green, Teknisk chef, 010-451 31 27. Har du frågor kring rekryteringsprocessen kontakta Gustav Stensson, HR-chef, 010-451 31 78. Om HSB Mellersta Götaland HSB är ett kooperativt bostadsföretag som erbjuder ett komplett utbud av tjänster för fastighetsförvaltning, ekonomisk förvaltning samt nyproduktion utav bostäder. Vi är en helhetsentreprenör med eget fastighetsbolag och hyreslägenheter. Utöver våra bostadsrättsföreningar har vi en rad privata fastighetsägare som nöjda kunder. Vi finns i Jönköpings, Kronobergs, Kalmars, Blekinges, Hallands samt i delar av Södra Älvsborgs län. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till som är försäljare. Vi undanber oss vänligen med bestämt kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Nu söker vi servicetekniker till området södra Bohuslän / västra Västergötland med omnejd som vill ha ett omväxlande och flexibelt arbete i nära kontakt med kunder. Du erbjuds ett självständigt arbete inom svensk mjölkproduktion med möjlighet att utvecklas inom den senaste robot- och datatekniken. Låter det intressant? Ansök idag! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, ansök därför redan idag! Om DeLaval DeLaval är världsledande inom mjölkningsutrustning. De har 4 300 anställda på över 100 marknader. I snart 130 år har lösningar och service för effektiv mjölkproduktion utvecklats. Forskningen och utvecklingen syftar till att ge lantbrukare tillgång till pålitliga och hållbara system som främjar djurhälsa och produktion av kvalitetsmjölk. DeLaval är ett företag i Tetra Laval-gruppen. DeLaval Sales AB ingår i Region Norra Europa och tar hand om försäljningen på den svenska marknaden. Företaget har ca 180 anställda. Huvudkontoret finns i Tumba söder om Stockholm, intill forsknings- och utvecklingsgården Hamra. Här ligger även koncernens huvudkontor och fabrik för mjölkningsrobotar. Om rollen I rollen som servicetekniker arbetar du främst med att utföra service, felsökning och reparationer på DeLavals olika produkter som exempelvis mjölkningsanläggningar och mjölkningsrobotar. Du har en egen kundstock och arbetar självgående i DeLavals säljverktyg där du kontaktar dina kunder för att boka in ett möte för att exempelvis genomföra service eller ett enklare montage. En del av tjänsten handlar också om försäljning där du genom att analysera kundens behov säljer tillbehör, reservdelar och förbrukningsartiklar. Du utgår hemifrån och arbetar i södra Bohuslän och västra Västergötland med omnejd. Beredskapsarbete i ett större geografiskt område samt resor och övernattningar förekommer i tjänsten och vid behov kan du behöva arbeta på kringliggande orter. Dina dagar består av att besöka kunder i möten som du själv bokar in. Vi ser gärna att du också tar eget initiativ och besöker dina kunder spontant för att ytterligare förstärka kundrelationer och kanske även skapa relation med nya kunder. För att lyckas i tjänsten och bli långsiktig hos DeLaval får du en omfattande grundutbildning vid Hamra gård i Tumba, samresor med erfarna kollegor samt kontinuerlig vidareutbildning. Din profil Det här är tjänsten för dig som trivs med ett flexibelt arbete där du har stor frihet att lägga upp och planera dina egna dagar. Du har en stor portion av driv och arbetar målinriktat och självgående med alla uppgifter. Tjänsten som servicetekniker innebär en stor del administrativt arbete till exempel gällande fakturahantering men också i säljverktyget där du planerar och bokar dina egna kundbesök, så det är viktigt att du har goda datakunskaper. För att lyckas i rollen tror vi att du är praktiskt lagd med arbetslivserfarenhet som elektriker, mekaniker eller från liknande tekniska roller. Du har ett gediget tekniskt intresse som exempelvis visar sig i ditt stora intresse för fordon, fordonsmekanik och datorer. Vidare har du hög social kompetens, älskar det personliga mötet där du säljer in dig själv som kundens personliga servicetekniker och du värdesätter att ge god service enligt högsta standard. Krav för tjänsten Gymnasieutbildning, gärna el- / teknikprogram eller arbetslivserfarenhet inom relevant område för tjänsten Ett stort tekniskt intresse och att du brinner för att ge kunder god service God datorvana B-körkort Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska Meriterande för tjänsten Erfarenhet av lantbruk, djurhållning och/eller mjölkproduktion Övrigt Startdatum: Så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Ort: Du utgår hemifrån i tjänsten och jobbar i området södra Bohuslän / västra Västergötland. Urval sker löpande, ansök därför redan idag. Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. Läs mer om varför vi använder tester i våra rekryteringar här. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 och [email protected]. Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.
Är du en strukturerad och kommunikativ person som trivs med att arbeta självständigt? Vi söker en Beredare till vår kunds verksamhet söder om Stockholm. Vad erbjuder vi? Kontoret kännetecknas av en positiv atmosfär Variationsrik vardag inom en platt organisation Du får möjligheten att utvecklas och vara med och påverka Goda arbetsvillkor och förmåner. Vår kund arbetar i en framtidsbransch och bedriver en samhällsviktig verksamhet där de hjälper kunder med service och underhåll av deras energiinfrastruktur. Mer information om kunden ges vid personlig kontakt. Vem söker vi? Relevant 3-årig gymnasieutbildning med elteknisk inriktning eller annan likvärdig utbildning Minst 2 års erfarenhet av arbete med eldistribution/distributionsberedning Tidigare erfarenhet av EBR och utbildning inom beredning God datorvana Flytande svenska i både tal och skrift B-körkort. Vi söker dig som är strukturerad och trivs med att arbeta självständigt. Du är en person som ser helheten i ett projekt utan att tappa detaljerna. Som person har du förmågan att kommunicera rakt och tydligt samt har en väl utvecklad social förmåga då kontaktytorna är många. Du behöver vara noggrann, inte minst när det gäller att hålla tidsramar. Då detta är en nyinrättad tjänst är det viktigt att du har tidigare erfarenhet av dessa arbetsuppgifter och är självgående. Vad innebär rollen? Som beredare ansvarar du i huvudsak för beredning av anslutningsärenden och projekt inom lokalnät 0,4–24 kV mot företagets kunder med elnät. I tjänsten ingår arbetsuppgifter såsom: Utföra elutredningar, fältmätningar och markundersökningar Ansvara för att sammanställa materiallistor, arbetskartor och ta fram övriga beredningshandlingar/tekniska beskrivningar som uppdraget kräver Göra kostnadskalkyler inklusive framtagning av underlag för dessa Att utifrån beställarens önskemål ta fram materialåtgång, räkna på arbetstimmar och sammanställa byggunderlag med dokumentation Uppdatera uppdragets dokumentation under uppdragets gång. Arbetet innebär mycket kontakter med beställare, leverantörer, myndigheter, markägare och självklart med företagets projektledare och montörer. Arbetstider är måndag till fredag 08-17 och kontoret är beläget i Huddinge. Intresserad? Välkommen in med din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryterare Elida Rhodin. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
OM TJÄNSTEN Nordlings El & Larm som är partner med Securitas Direct söker en driven säljare som kommer att arbeta med försäljning av larmsystem och kameralösningar till företagskunder. Vill du göra karriär inom försäljning är detta en fantastisk möjlighet. Vi är ledande inom vår bransch och står för hög kvalité och har det starkaste varumärket på marknaden. Vårt utbud av produkter och tjänster till företag kan du läsa mer om på www.securitasdirect.se OM OSS Vi vänder oss i huvudsak till företagskunder som har höga krav på säkerhetslösningar. Grunden för våra säkerhetssystem är högteknisk kvalitet med snabb och säker uppkoppling. Med norra Europas största larmcentral som är bemannad dygnet runt är vi en stor organisation med en stark lokal närvaro för en snabb och träffsäker åtgärd. ARBETSUPPGIFTER Som säljare hos oss är du ansiktet utåt och kommer att bearbeta företag som ännu inte är våra kunder. I dina arbetsuppgifter ingår även att vårda och utveckla relationerna med våra befintliga kunder. Arbetet är både självständigt och drivet av ett starkt teamwork med andra säljare och tekniker. Dina dagar planeras tillsammans med din närmsta chef vilket gör att du har stort inflytande över din egen tid. Du kommer att ingå i ett team, som har nära till skratt och trivs med varandra. I teamet finns också den lokala förankringen, erfarenhet och kompetensen vilket blir en värdefull stöttning i ditt arbete. Distriktet gäller främst Hälsingland med lokalkontor i Sundsvall. VI SÖKER DIG SOM Vi söker dig som har ett stort eget driv, som tar ansvar för sin och teamets insats. Du ser möjligheter, har lätt för att knyta nya kontakter och förstår att alla våra kunder har olika behov. Vi jobbar med säkerhet och skyddar det som betyder mest, varför det är självklart att du är seriös i din framtoning, värdesätter kvalitet i arbetet och har ett rent belastningsregister. Det är meriterande om du har arbetat med uppsökande försäljning inom B2B, men det viktigaste för oss är att du är rätt person. B-körkort är ett och krav. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen in med ditt CV!
Nu söker vi servicetekniker till området södra Bohuslän / västra Västergötland med omnejd som vill ha ett omväxlande och flexibelt arbete i nära kontakt med kunder. Du erbjuds ett självständigt arbete inom svensk mjölkproduktion med möjlighet att utvecklas inom den senaste robot- och datatekniken. Låter det intressant? Ansök idag! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, ansök därför redan idag! Om DeLaval DeLaval är världsledande inom mjölkningsutrustning. De har 4 300 anställda på över 100 marknader. I snart 130 år har lösningar och service för effektiv mjölkproduktion utvecklats. Forskningen och utvecklingen syftar till att ge lantbrukare tillgång till pålitliga och hållbara system som främjar djurhälsa och produktion av kvalitetsmjölk. DeLaval är ett företag i Tetra Laval-gruppen. DeLaval Sales AB ingår i Region Norra Europa och tar hand om försäljningen på den svenska marknaden. Företaget har ca 180 anställda. Huvudkontoret finns i Tumba söder om Stockholm, intill forsknings- och utvecklingsgården Hamra. Här ligger även koncernens huvudkontor och fabrik för mjölkningsrobotar. Om rollen I rollen som servicetekniker arbetar du främst med att utföra service, felsökning och reparationer på DeLavals olika produkter som exempelvis mjölkningsanläggningar och mjölkningsrobotar. Du har en egen kundstock och arbetar självgående i DeLavals säljverktyg där du kontaktar dina kunder för att boka in ett möte för att exempelvis genomföra service eller ett enklare montage. En del av tjänsten handlar också om försäljning där du genom att analysera kundens behov säljer tillbehör, reservdelar och förbrukningsartiklar. Du utgår hemifrån och arbetar i södra Bohuslän och västra Västergötland med omnejd. Beredskapsarbete i ett större geografiskt område samt resor och övernattningar förekommer i tjänsten och vid behov kan du behöva arbeta på kringliggande orter. Dina dagar består av att besöka kunder i möten som du själv bokar in. Vi ser gärna att du också tar eget initiativ och besöker dina kunder spontant för att ytterligare förstärka kundrelationer och kanske även skapa relation med nya kunder. För att lyckas i tjänsten och bli långsiktig hos DeLaval får du en omfattande grundutbildning vid Hamra gård i Tumba, samresor med erfarna kollegor samt kontinuerlig vidareutbildning. Din profil Det här är tjänsten för dig som trivs med ett flexibelt arbete där du har stor frihet att lägga upp och planera dina egna dagar. Du har en stor portion av driv och arbetar målinriktat och självgående med alla uppgifter. Tjänsten som servicetekniker innebär en stor del administrativt arbete till exempel gällande fakturahantering men också i säljverktyget där du planerar och bokar dina egna kundbesök, så det är viktigt att du har goda datakunskaper. För att lyckas i rollen tror vi att du är praktiskt lagd med arbetslivserfarenhet som elektriker, mekaniker eller från liknande tekniska roller. Du har ett gediget tekniskt intresse som exempelvis visar sig i ditt stora intresse för fordon, fordonsmekanik och datorer. Vidare har du hög social kompetens, älskar det personliga mötet där du säljer in dig själv som kundens personliga servicetekniker och du värdesätter att ge god service enligt högsta standard. Krav för tjänsten Gymnasieutbildning, gärna el- / teknikprogram eller arbetslivserfarenhet inom relevant område för tjänsten Ett stort tekniskt intresse och att du brinner för att ge kunder god service God datorvana B-körkort Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska Meriterande för tjänsten Erfarenhet av lantbruk, djurhållning och/eller mjölkproduktion Övrigt Startdatum: Så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Ort: Du utgår hemifrån i tjänsten och jobbar i området södra Bohuslän / västra Västergötland. Urval sker löpande, ansök därför redan idag. Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. Läs mer om varför vi använder tester i våra rekryteringar här. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 och [email protected]. Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.
Bussmekaniker med tekniskt driv och servicekänsla Vi söker en engagerad och kunnig bussmekaniker för kunds räkning! Hos dem får du en varierande och utvecklande roll där du arbetar med allt från regelbundet underhåll till avancerad felsökning, diagnostik och reparation av tunga fordon. Har du certifikat för AC, färdskrivare eller CNG är det starkt meriterande. Som bussmekaniker har du ett stort eget ansvar och goda möjligheter att påverka både din arbetsdag och din yrkesmässiga utveckling. Vi erbjuder en arbetsmiljö med familjär stämning, där samarbete, trygghet och respekt är centrala värden. Du kommer att trivas om du:Trivs med varierande arbetsuppgifter som kräver hög teknisk kompetens Har förmågan att arbeta lösningsorienterat, snabbt och kvalitetsmedvetet Är initiativtagande och motiveras av att bidra till förbättring och utveckling Har ett starkt servicetänk och förståelse för kundens behov Kvalifikationer och meriter: Fordonsteknisk utbildning Erfarenhet av arbete med tunga fordon, gärna bussar Erfarenhet av elarbete är meriterande Förmåga att arbeta både självständigt och i team Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift B-körkort är ett krav, C- eller D-körkort är meriterande Certifikat för AC, färdskrivare eller CNG är starkt meriterande Vad vår kund erbjuder: Hos oss är stämningen familjär och du får stora möjligheter att påverka din arbetsdag och utveckling. Våra medarbetare är vår största tillgång och därför ger vi de bästa förutsättningarna att växa, både i karriären och som person. Utbildning och utvecklingsmöjligheter Friskvårdsbidrag och kollektivavtal Möjlighet att växa i företaget Friskvårdsbidrag Kollektivavtal Individuell lönesättning Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande. adacto people är en specialist inom rekrytering och bemanning inom logistik och fordonsbranschen. Med över 10 års erfarenhet erbjuder vi skräddarsydda lösningar för att hitta rätt kompetens till rätt företag. Vi arbetar nära både kunder och kandidater för att säkerställa långsiktiga och framgångsrika partnerskap. Detta uppdrag är en direktrekrytering, vilket innebär att du anställs direkt av företaget och får möjlighet att bli en del av ett engagerat team med fokus på kvalitet och utveckling. Välkommen att ta nästa steg i din karriär med oss! We are adacto people.
Välj ett jobb för att visa detaljer