Just nu söker vi på Manpower lagerarbetare till ett uppdrag hos Lindex nya lager i Alingsås. Är du på jakt efter ett extrajobb som ständigt bjuder på nya utmaningar och som dessutom bjuder på variationsrika arbetsdagar? Då kan det här vara din nästa utmaning! Välkommen med din ansökan till oss på Manpower! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och Lindex. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos Lindex. Vad innebär det att jobba som lagerarbetare? Vi söker dig som är noggrann i ditt sätt att arbeta och drivs av att ha högt uppsatta mål. Som lagerarbetare ansvarar du för att arbeta med orderplock med hjälp av en handdator samt säkerställa och optimera lagernivåer. Dessutom ansvarar du för att sortera och placera gods till rätt del av lagret. För att trivas i rollen behöver du tycka om att arbeta fysiskt då tunga lyft förekommer och att du står och går hela dagarna. Övrigt * Ort: Alingsås * Anställningsform: Extrajobb vid behov * Arbetstider: främst dagskift men kvällsskift kan förekomma * Start: omgående Är du vår nya stjärna? Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med orderplock och lagerhantering. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta på lager. Vi söker dig som * har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - exempelvis: deltidsjobb, studier, elitidrott, egen företagare * har god svenska i både tal och i skrift * har tidigare lagererfarenhet * har god fysik Det är även meriterande för tjänsten om du * har körkort och tillgång till bil * har truckkort A1-A4 samt B1-B4 * har erfarenhet av truckkörning För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du har god förmåga att arbeta effektivt och att du har en förmåga att se till både helheten och detaljerna. Det är också viktigt att du sätter ambitiösa mål. Vad Manpower kan erbjuda Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Sök tjänsten idag! Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sabina Larsson, via e-post: [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående men notera att vi INTE tar emot ansökningar via mail. Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Vi söker medarbetare till CWS Tvätteri i Varberg CWS Tvätteri i Varberg söker nu nya medarbetare till sitt team! CWS är ett företag som erbjuder tvätt och hantering av arbetskläder, textilier och hygienprodukter. Hos CWS får du vara med och bidra till en hållbar framtid genom återanvändning och professionell tvätthantering. Om tjänsten: Som medarbetare på CWS Tvätteri kommer du att arbeta med industriell tvätt av bland annat arbetskläder, lakan, handdukar och mattor. Du kommer att använda olika maskiner för sortering, tvätt, registrering och märkning av textilier för att säkerställa rätt leverans. Arbetet innebär både maskinell och manuell tvätt samt kvalitetskontroll och efterbehandling som vikning och paketering.Arbetet är fysiskt krävande och därför är det viktigt att du är i god form. Ingen tidigare erfarenhet krävs då du får all utbildning på plats, men vi ser gärna att du har för intention att vara långsiktig hos oss. Arbetsuppgifter kan inkludera: Sortering och hantering av textilier Maskinell och manuell tvätt Registrering och märkning av textilier för korrekt leverans Kvalitetskontroll och efterbehandling som vikning och paketering Vi söker dig som: Är noggrann och effektiv och trivs i en fartfylld arbetsmiljö Har en positiv inställning och vill bidra till ett bra arbetsklimat Kan arbeta i ett högt tempo och gillar att jobba i team Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Har ett intresse av att bidra till hållbarhet och en bättre framtid Arbetstider: Arbetet är ett deltidsjobb och därför är arbetstiderna varierande och det krävs att du är flexibel. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal: Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
Om tjänsten Vill du vara med och driva ett modernt, automatiserat lager? Vi söker nu en lösningsorienterad operatör med god fysik till vår anläggning i Bålsta – med start omgående. I rollen som operatör arbetar du nära ett automationssystem och ansvarar för att snabbt och effektivt åtgärda eventuella driftstörningar. Det kan handla om att en back fastnat, att flödet av varor avstannar eller att något tekniskt fel behöver åtgärdas. Arbetet kräver problemlösningsförmåga, tekniskt intresse och ett lugnt fokus även under tidspress. Då vissa arbetsmoment innebär klättring på höjd, behöver du vara i god fysisk form och inte vara höjdrädd. Arbetstid: Heltid, med skiftarbete dag, kväll och framför allt natt Start: Omgående Dina arbetsuppgifter Övervaka och hantera driften i det automatiserade lagersystemet Lösa enklare tekniska problem, t.ex. avbrott eller stopp i flödet Klättra och ta dig fram i lagermiljön vid behov för felsökning eller åtgärd Samarbeta med övriga teamet och säkerställa ett effektivt flöde Vad vi söker Krav: God fysisk form Inte rädd för höjder Lösningsorienterad och ansvarstagande Goda kunskaper i svenska Meriterande: Tidigare erfarenhet av lager, logistik eller tekniskt arbete Intresse för teknik och automatisering Är du redo att ta dig an en ny utmaning i ett automatiserat lager? Skicka din ansökan redan idag – urval sker löpande! Om Pokayoke Pokayoke är ett kompetensbolag inom logistik med bemanning som kärnverksamhet. Vi består av logistikspecialister och med vår långa erfarenhet i branschen finns det inte en logistikutmaning vi inte stått inför. Detta är en kunskap vi nu vill dela med oss av.
CHAUFFÖRER SÖKES Jimmys Transport Service AB är ett bemanningsföretag som utgår från olika orter i Skåne. Vi söker positiva och ansvarsfulla chaufförer för F-skattare,Provanställning ,timanställda samt Semestervikarier. Med god chans till förlängning. Du är en tjej eller kille som är serviceinriktad. Du måste kunna passa en tid! Du har ordning och reda omkring dig. Du bör vara ganska flexibel med arbetstiden då det ofta är tvära kast i jobbet. Du är självgående och initiativtagande. Du har ett trevligt sätt mot kolleger och kunder. Du kan god svenska i tal och skrift . Behörigheter: CE, YKB, ADR, Truckkort samt förarkort. Lön enligt avtal. Tjänsterna tillsätts löpande så vänta inte med din ansökan. Mejl [email protected]
Om Kalles Bud & Transport Kalles Bud bildades 1974 och är idag ett välrenommerat logistikföretag med lång erfarenhet och gedigen branschkunskap inom våra affärsområden. Vi är ett fullfjädrat serviceföretag med stor erfarenhet och kunskap som utför in- och utrikestransporter, fjärrtransporter, distribution, spedition och montage till företag och privatpersoner. Vi är experter på att transportera oemballerat, svårhanterligt gods samt farligt/ADR-gods. Du har säkert sett våra bilar eller träffat någon av våra chaufförer. Idag är vi cirka 100 anställda och har ett 50-tal fordon. Vår personliga service och förmåga att alltid sätta kundens behov i centrum har lett till nöjda kunder, nya uppdrag och företagets positiva utveckling. Kalles Bud är kvalitets- miljö- och arbetsmiljöcertifierat enligt ISO 9001, 14001 och 45001. Vi är även anslutna till Fair Transports hållbarhetscertifiering. Vi utför våra uppdrag med en modern fordonsflotta som ständigt uppdateras för att möta branschens och kunders miljökrav. Vi har terminaler i Luleå, Umeå och Kiruna. Huvudkontoret är beläget i Luleå. Din profil I din roll hos Kalles Bud & Transport så är du ansiktet utåt mot våra kunder och för dig är kunden alltid nummer ett. Du brinner för serviceyrket och förstår vikten av en god kommunikation. Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper Du trivs med att arbeta självständigt där det krävs god initiativ- och problemlösningsförmåga. För att lyckas med arbetet är det viktigt att du är engagerad, ansvarstagande, självgående och har god arbetsförmåga samt fysik. Vi ser att du minst innehar körkortsklass C, högre klasser är meriterande. Vad du kommer göra Vi söker en ansvarsfull C/CE-chaufför för transport av gaser, däribland, industriell, gasol och medicinsk gas. Som en viktig del av vårt team kommer du att vara involverad i lastning, lossning och leverans av gas till kunder runtom i Västerbotten. Teamet finns alltid nära tillhands på vår nya fina terminal på Tegelslagarvägen 31,906 22 Umeå. Transport av varierade gaser, industriell, gasol och medicinsk gas Lastning och lossning med truck eller hjullastare. Fysiskt arbete förekommer Alltid ha säkerheten som första prioritering vid körning och leveranser Övernattning på annan ort i lastbil förekommer Rekrytering för denna tjänst sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Arbetsuppgifter Vi söker en ansvarsfull C/ CE-chaufför för transport av gaser, däribland, industriell, gasol och medicinsk gas. Som en viktig del av vårt team kommer du att vara involverad i lastning, lossning och leverans av gas till kunder runtom i Västerbotten. Teamet finns alltid nära tillhands på vår nya fina terminal på Tegelslagarvägen 31,906 22 Umeå. Krav C (minst 3år) Giltigt digitalt färdskrivarkort Svenska i tal och skrift Meriterande Giltigt ADR Giltigt YKB Truckkort CE Varaktighet Tillsvidareanställning Tillträde Enligt överenskommelse Stationeringsort Umeå
Nu söker vi chaufförer med C behörighet i Tibro. Vi söker dig som både har erfarenhet sedan tidigare eller är i början av din karriär, är du noggrann, självständig och vill vara med och göra samhället bättre? Då har du hamnat rätt. Perioden för arbetet gäller under sommaren mellan V.26-V.35 med en stor chans till förlängning. Kan man inte arbeta hela perioden är det också av intresse. Om jobbet: Tjänsten är en heltidstjänst med arbete dagtid. Du kommer att arbeta med distribution och leverera gods till butiker och återförsäljare. Vi söker dig som är redo att jobba heltid som C-Chaufför åt ett transportföretag. Som chaufför är det viktigt att du klarar av att köra fordonet på ett säkert och tryggt sätt. Du ska leverera med ett leende på läpparna och hålla ditt tidschema. Du kommer att ha chansen att utvecklas och arbeta för ett företag som är ett utav de största i sin bransch. Arbetsuppgifter: Framföra fordonet på ett säkert sätt Ansvara för godset i bilen Leverera med ett leende på läpparna Om dig: Denna roll passar dig som har god körvana med C-Fordon. Du uppskattar ett högt arbetstempo, kan ta dig an olika uppgifter inom yrket och ha god kunskap inom logistik och transport. Du ska ha ett glatt kundbemötande och en bra inställning. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Kvalifikationer: Positiv och prestigelös C-Körkort samt YKB Kunna tala och skriva svenska Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom distribution och kunskap av att framföra tyngre fordon är meriterande. Dina arbetstider är mån-fre 06:00-15:00. Lön enligt kollektivavtal. God ersättning. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
You will be responsible for ensuring that our clients at Arlanda Airport receive their products on time. We currently work with several customers at Arlanda, where we are responsible for delivering food and beverages to the aircraft on schedule. Your duties will include loading and unloading the delivery truck, driving to Arlanda, and loading the ordered items onto the aircraft. Load and unload of all equipment on trucks and in the airplanes Check the conformity of the amount of trolleys and cabinets to be delivered before loading Fill pre-trip inspection book & perform mandatory safety checks of the vehicle for each shift Ensure loading the products into vehicles according to plan Ensure on time delivery of all items for each flight Communicate by radio to supervisors and dispatcher Drive a heavy vehicle respecting traffic regulations (road and track) Secure all products before delivery to the aircraft by sealing material (truck) Ensure compliance of loading according to the procedures in place Ensure cleaning of the vehicle and the area around the dock after each shift Fill various security documents (certificate...), safety and HACCP Install protective devices, such as bracing, padding, strapping, to prevent shifting or damage to items being transported Observe the proper use of equipment Follow all procedure for health, safety and security Maintain clean working area, maintain clean loading docks, maintain clean equipment following rules Be diligent, punctual, and reliable Varying working hours, including early mornings, evenings, weekends, and public holidays Krav: Category C driving license Valid CPC (Certificate of Professional Competence) (Giltigt YKB, Yrkeskompetensbevis) Good knowledge of Swedish or English, both spoken and written Approved extract from the Swedish Police criminal record Ability to pass a security clearance, including providing proof of activities over the past five years At least 2 years of experience in a similar role Start date: ASAP ABOUT NEWREST : Specialist in out-of-home catering in 54 countries, and the only player to intervene in all sectors of catering and related services, Newrest is one of the world leaders in multi-sector catering. Our 36,000 committed and talented employees do what is necessary to offer consumers balanced, diversified and tasty meals while scrupulously respecting hygiene and food safety standards.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: At Sysarb, we’ve been pioneering the field of pay equity for nearly two decades. Through our powerful combination of data, technology, and expertise, we enable companies around the world to create fair, transparent, and equitable workplaces. With 700 clients across more than 80 countries, our solutions are shaping the future of compensation – and we’re just getting started. 💥 🌟 What this role is about: As a Client Executive, you will play a key role in Sysarb’s growth across the European Union market. Your primary mission will be to identify, engage, and convert new business opportunities – especially those driven by the growing demand for compliance and strategy related to the EU Pay Transparency Directive. You'll handle the full sales cycle – from prospecting and running demos, to building a strong pipeline and driving deals to closure. You'll also contribute to market analysis, partner-driven sales, and tracking pay equity developments within EU legislation. Your insights will directly influence how we scale in a rapidly evolving regulatory landscape. This position is based in Stockholm and reports to our Head of Sales. 🧭 We’re looking for someone who: Has 1–2 years of experience in SaaS/B2B sales or business development Holds a Bachelor’s degree in Business Administration, Marketing, or a related field (or has relevant experience in place of a degree) Has a proven track record of creating and closing new business opportunities Speaks Swedish and English fluently Brings a growth mindset and thrives in a fast-paced, evolving environment 🎁 What we offer: Competitive Compensation – Base salary of 30,000 SEK/month with commission potential up to 40,000 SEK/month Flexible Vacation Policy – Recharge when you need to A dynamic, inclusive, and collaborative work culture The opportunity to work with a cutting-edge product that’s having real, positive impact across global workplaces
Är du en trygg ledare med erfarenhet av transportplanering och logistik? Drivs du av att utveckla människor och vill göra världen mer hållbar? Sök tjänsten som arbetsledare för vår export och transport! Intervjuer görs löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Genom second hand, utvecklingssamarbeten och arbetsintegrering arbetar Artikel2 för en värld som håller, på riktigt. Vi är en ideell organisation, som är religiöst och partipolitiskt oberoende, med kollektivavtal och 90-konto. OM ROLLEN Som arbetsledare för transport och export ansvarar du för effektiva och hållbara transporter vid insamling, butiksleveranser och exportförsäljning. Du leder och planerar den dagliga driften med ditt team av 10 chaufförer utifrån inflöde och leveransplaner till våra butiker och exportkunder. Gruppen du leder består av både anställda och personer i arbetsmarknadsåtgärder. Rollinnehavaren behöver därför ha ett genuint intresse för människors utveckling och ser möjligheter framför begränsningar när krav ställs och förväntningar klargörs. Arbetsledaren har god överblick över hela varuflödet och arbetar i nära kontakt med produktion och butiker. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att: Planera insamling, butiksleveranser och exportförsäljning. Uppföljning av fastställd budget och målsatta nyckeltal. Kontakt med samarbetspartners inom kommun, myndigheter och andra externa aktörer. Övergripande ansvarsområden: Introduktion, utveckling och uppföljning av avdelningens tilldelade personer i arbetsmarknadsåtgärder. Säkerställa effektiv lagerhållning. Underhåll av fordonspark och inventarier. Avtalsefterlevnad avseende insamling och export. Rollen är övervägande operativ men du har också ansvar för utveckling av processer och verksamhet i samråd med varuförsörjningschefen. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månader provanställning. Placering är på vår sorteringsanläggning i Hägersten, Västberga Industriområde, Stockholm. Artikel2 har kollektivavtal. Om dig Du har ett gott och tydligt ledarskap som präglas av lyhördhet och en positiv människosyn. Du delar vår vision om en arbetsmarknad där det finns förståelse för att människor har olika förmågor och förutsättningar – och att personer kan växa. För att trivas i rollen tycker du om snabb problemlösning och kan hantera det oväntade, detta då det inkommande second hand-flödet till stor del är oförutsägbart. Du kan självständigt prioritera mellan uppgifter beroende på situation och är både strukturerad och flexibel i din roll. Krav: B-Körkort Minst 2-års arbetslivserfarenhet av arbetsledning för 5 personer eller fler Erfarenhet och god förmåga inom logistik Mycket god administrativ och digital kompetens Flytande svenska och engelska i tal och skrift Meriterande: Truckkort B Erfarenhet av bemanningsplanering och transportplanering Tidigare erfarenhet av att arbeta med arbetsintegration Vana att arbeta mot externa kunder och samarbetspartners Vana att underhålla en fordonspark Eftergymnasial utbildning inom relevant område (exempelvis logistik eller ekonomi) eller likvärdig erfarenhet
Om tjänsten Är du en morgonpigg person som söker extraarbete, då har vi tjänsten för dig! Arbetsuppgifterna består i huvudsak av paketsortering och kan innebära en del truckkörning. Arbetstider: måndag: 02.30-07.30, tisdag-fredag: 05.00-09.00. Din profil Vi söker nu dig med annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% som vill arbeta extra tidiga morgnar. Tjänsten är ute hos vår kund på Sturups flygplats, därav är det krav att du har körkort och tillgång till bil. Arbetet kommer att vara på deras lagerterminal där du kommer sortera och hantera paketet. Meriterande om du: - Truckkort A+B - Tidigare erfarenhet från terminalarbete och truckkörning. Vi ser att du som söker är: - Studerande/ har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - Vid god fysik och trivs med att arbeta i ett högt tempo. - Flexibel Om ansökan Stämmer ovanstående beskrivning in på dig? Tveka isåfall inte, sök tjänsten redan idag. Urvalet sker löpande.
Välj ett jobb för att visa detaljer