Personlig assistent
Högsby kommun
Personliga assistenter

Högsby kommun Vill du arbeta i en mindre kommun med korta beslutsvägar och god samverkan mellan verksamheterna? Då är du välkommen att söka jobb hos oss i Högsby kommun. Vi vill göra Högsby kommun ännu bättre. Det gör vi tillsammans med våra invånare, ett starkt förenings- och näringsliv, och såklart med dig som anställd. Vi hoppas att du delar samma inställning som oss, och att du blir vår nya medarbetare! Som personlig assistent arbetar du i brukarens hem. Arbetsplatsen är belägen i Högsby. ARBETSUPPGIFTER Lss-verksamheten verkställer beslut om insatser enligt "Lagen om stöd och service till vissa personer med funktionsnedsättning" (LSS). De insatser individen har fått beslut som ska främja jämlikhet i levnadsvillkor, delaktighet i samhällslivet och ge möjlighet att leva som andra. Insatserna ska utföras med god service och kvalité och fortlöpande utvecklas. I arbetet ingår bl.a. personlig omvårdnad, hushållsgöromål, fritidsaktiviteter, rehabiliterande insatser m.m. Den mesta av arbetstiden utförs i brukarens hem. Arbetstiden är schemalagd till dag-kväll-helg. Vi söker även medarbetare till tjänst där arbetstiden är förlagd till natt-helg. Skriv gärna i din ansökan vad du är intresserad av. KVALIFIKATIONER Du har personlig assistans utbildning, eller annan pedagogisk utbildning som arbetsgivaren finner lämplig. Erfarenhet av liknande arbete ser vi som meriterande. Som person ska du ha goda sociala egenskaper, vara ansvarsfull och noggrann. Vi söker dig som har god självinsikt och en positiv människosyn. Som medarbetare är det viktigt att du vill och kan samarbeta. För dig är ett professionellt bemötande gentemot brukare och anhöriga och medarbetare en självklarhet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Slutkandidat för tjänsten ska uppvisa giltigt svenskt medborgarskap/arbetstillstånd innan tillsättning av tjänsten. ÖVRIGT Högsby kommun samarbetar med rekryteringsverktyget OffentlígaJobb. Vi ber dig därför att söka tjänsten via "sök jobbet här"-funktionen på denna sida, då urvalet sker i en databas där kompetens, utbildning, arbetslivserfarenhet och andra kvalifikationer bedöms utifrån ditt ansökningsformulär. När vi mottagit din ansökan får du en bekräftelse via mail. Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp i samband med denna annons.

13 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Personlig assistent sökes i Varberg!
VITA i Stockholm AB
Personliga assistenter

Vi söker dig som är intresserad av att jobba som personlig assistent till en tjej i 16-årsåldern med AMC. I rollen som assistent kommer du göra skillnad i hennes liv och få chansen att hjälpa en person till att få leva ett liv på samma villkor som andra, så långt det går. Arbetet innefattar allt från omvårdnad, intimhygien, förflyttningar, användning av olika hjälpmedel, motorisk träning, hjälp vid aktiviteter, m.m. Arbetsplatsen är i hennes hem, skolmiljö, utomhus och var än hon befinner sig. Arbetstiderna är förlagda både dag och kväll, vardagar. Helger kan förekomma. Vi ser gärna att du även kan arbeta med kort framförhållning vid behov, p.g.a sjukdom o dyl. Då du kommer ingå i ett team av personliga assistenter utvalda av och för just din brukare är det därför viktigt med god arbetsmoral där alla ställer upp för varandra och kan arbeta med kort framförhållning vid behov, p.g.a sjukdom o dyl. VEM SÖKER VI? Vi ser gärna att du som söker tjänsten har ett flexibelt och självständigt arbetssätt och lätt kan anpassa dig till nya situationer. Du måste kunna ta ansvar då du arbetar utifrån den enskildes behov. Du ska ha god kompetens i dokumentation samt ha ett professionellt förhållningssätt. Du som söker har ett genuint intresse och känsla för omsorg om människor. Hästvana är en stor merit, samt att häststall är en bekant miljö för dig. Körkort är ett krav. Övriga egenskaper hos dig som är bra i jobbet är ett gott humör, lugn, tålamod, och att du är ansvarstagande. Du ska kunna tala flytande svenska då detta är ett jobb där bra kommunikation är väldigt viktigt. Det är en stor merit ifall du har erfarenhet av arbete inom personlig assistans. Eftersom vi värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har därför som rutin att ta utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Vi kommer endast att kontakta kandidater som blir aktuella för intervju och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Vita assistans har kontor i Stockholm och Göteborg men kunder och anställda på andra orter runt om i landet.

13 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Personlig assistent sökes i Halmstad!
VITA i Stockholm AB
Personliga assistenter

Vi söker dig som är intresserad av att jobba som personlig assistent till en tjej i 16-årsåldern med AMC. I rollen som assistent kommer du göra skillnad i hennes liv och få chansen att hjälpa en person till att få leva ett liv på samma villkor som andra, så långt det går. Arbetet innefattar allt från omvårdnad, intimhygien, förflyttningar, användning av olika hjälpmedel, motorisk träning, hjälp vid aktiviteter, m.m. Arbetsplatsen är i hennes hem, skolmiljö, utomhus och var än hon befinner sig. Arbetstiderna är förlagda både dag och kväll, vardagar. Helger kan förekomma. Vi ser gärna att du även kan arbeta med kort framförhållning vid behov, p.g.a sjukdom o dyl. Då du kommer ingå i ett team av personliga assistenter utvalda av och för just din brukare är det därför viktigt med god arbetsmoral där alla ställer upp för varandra och kan arbeta med kort framförhållning vid behov, p.g.a sjukdom o dyl. VEM SÖKER VI? Vi ser gärna att du som söker tjänsten har ett flexibelt och självständigt arbetssätt och lätt kan anpassa dig till nya situationer. Du måste kunna ta ansvar då du arbetar utifrån den enskildes behov. Du ska ha god kompetens i dokumentation samt ha ett professionellt förhållningssätt. Du som söker har ett genuint intresse och känsla för omsorg om människor. Hästvana är en stor merit, samt att häststall är en bekant miljö för dig. Körkort är ett krav. Övriga egenskaper hos dig som är bra i jobbet är ett gott humör, lugn, tålamod, och att du är ansvarstagande. Du ska kunna tala flytande svenska då detta är ett jobb där bra kommunikation är väldigt viktigt. Det är en stor merit ifall du har erfarenhet av arbete inom personlig assistans. Eftersom vi värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har därför som rutin att ta utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Vi kommer endast att kontakta kandidater som blir aktuella för intervju och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Vita assistans har kontor i Stockholm och Göteborg men kunder och anställda på andra orter runt om i landet.

13 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Socialsekreterare Barnföljare
Eskilstuna kommun
Socialsekreterare

Vill du ha ett av Sveriges viktigaste jobb? Vi söker dig som vill jobba med myndighetsutövning i målgruppen placerade barn och unga. Din vilja att nå fram, din förmåga att möta andra och att skapa relationer är det vi letar efter. Hos oss får du vara med och förändra framtiden! Du ingår i ett av två barnföljarteam, om 7 kollegor och en teamledare. Till enheten hör också ett familjerättsteam där det finns en nära samverkan. Här möts du av engagerade kollegor med stora hjärtan, som tillsammans skapar den arbetsglädje som enheten präglas av. Vi ser fram emot att förstärka vårt team med ytterligare en kollega. ARBETSUPPGIFTER Hos oss jobbar du med uppföljning av vården för de barnen som är placerade i familjehem. I uppdraget ingår traditionell myndighetsutövning med bland annat utredningar, skyddsbedömningar och beslut om insatser. Du har ett nära samarbete med familjehemsenheten, skolor, hälso- och sjukvård och andra relevanta aktörer. Tjänsten innebär regelbundna resor inom och utanför vår region. Du kommer göra besök hos barn på olika orter, vilket kan inkludera resor med övernattning. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har socionomexamen alternativt beteendevetenskaplig examen med påbyggnad som uppfyller Socialstyrelsens behörighetskrav för socionom (socialt arbete grundnivå, socialt arbete fortsättningsnivå, socialrätt, förvaltningsrätt, psykologi). Du har tidigare erfarenhet av myndighetsutövning med särskilt fokus på barn och ungdomar. Du behöver även ha goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift eftersom stora delar av arbetet består av dokumentation och möten med barn, föräldrar och andra samarbetspartners. Du har en inlevelsefull förmåga med ett stort intresse i att lyssna på andra människor och har lätt för att förstå samt sätta dig in i andras känslor och beteende. Du har en god samarbetsförmåga och är prestigelös. Det är viktigt att du är trygg och stark i dig själv samt att du i krissituationer kan ha förmåga att agera lugnt, behärskat och självständigt. Du har en god förmåga att planera och strukturera ditt arbete samt kan hantera förändring i arbetsmängd på ett flexibelt sätt. Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Socialförvaltningen ansvarar för arbetet med att skapa social trygghet för barn, ungdomar och vuxna. Målet är att arbeta för att uppnå social uthållighet. Inom socialförvaltningen bedrivs kvalificerat och välutvecklat socialt arbete. Förvaltningens arbete innehåller både myndighetsutövning samt behandlande och stödjande insatser för barn, ungdomar, vuxna och familjer. Vill du vara med och leda vägen? Vi erbjuder en arbetsplats som går före och leder vägen i en av Sveriges mest hållbara kommuner. Tillsammans med kompetenta och engagerade medarbetare är du med och utvecklar Eskilstuna genom goda hållbara möten, vägledning och service. Genom ett aktivt och modigt medarbetarskap samt ett tillitsfullt och engagerat ledarskap är du med och driver förändring. Du gör skillnad för människor varje dag. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. För vissa tjänster behöver du visa upp registerutdrag från Polismyndighetens belastningsregister i samband med anställning. Merparten av alla tillsvidareanställda i Eskilstuna kommun krigsplaceras. Om din tjänst berörs informeras du under rekryteringsprocessen. Det innebär att du har en skyldighet att tjänstgöra inom kommunen även under höjd beredskap. Vi ber dig söka tjänsten via länken i denna annons. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan eftersom den ligger till grund för vårt urval. Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i vår reception på Alva Myrdals Gata 3 D. Märk din ansökan med Rekryteringsenheten och annonsens referensnummer.

13 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Personlig assistent i Helsingborg Ref:91- Vikarie
Hil Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker en pålitlig och engagerad kvinnlig personlig assistent till en 40-årig kvinna som bor i en egen trerumslägenhet i Helsingborg (Filborna området). Hon har en utvecklingsstörning och är delvis rullstolsbunden men klarar av att gå själv med rollator inomhus. Hon är glad, social och har alltid nära till skratt. Hon tycker om att vara ute och hitta på aktiviteter såsom fika, gå på bio, musikevenemang med mera. Träning är också en viktig del av hennes vardag. Arbetspassen är främst förlagda eftermiddag, kväll och natt samt helger. Brukaren är annars på daglig verksamhet måndag - fredag 10.00-15.00. Den vi söker ska vara en social, ansvarsfull och initiativrik person som gillar att arbeta med människor. Arbetsuppgiften kräver att du har erfarenhet som personlig assistent, helst med någon form av utbildning inom sjukvården och har ett sinne för ordning. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi föredrar att du är rök- och allergifri samt behärskar svenska språket i tal och skrift för det är viktigt med kommunikation med brukaren, kollegor och andra närstående. Låter detta intressant är du välkommen att skicka in en skriftlig ansökan samt komplett CV till [email protected] Glöm inte att skriva ref:91 Kollektivavtal Fremia-Kommunal

13 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Personlig assistent 50-81% till tjej i Uppsala
Libra Assistans AB
Personliga assistenter

Hej! Vad roligt att du hittat hit! Nu söker vi omgående assistenter till en av våra kunder i Uppsala! Är du ansvarsfull, trygg och glad!? Kanske pluggar du och behöver ett extrajobb? Härligt! Då kan du vara den vi söker! Vem vi söker: Du är en god lyssnare, inkännande och har ett öppet sinnelag. Du är glad och pigg med hög ansvarskänsla. Vi tror också att du har en god förmåga att fokusera och vara närvarande i stunden. Har du också lätt för att lära och är kreativt lagd -Toppen! Om kunden: En tjej på 30 år som bor i Uppsala i egen lägenhet. Jag är glad och positiv, har en CP-Skada som gör att jag är rullstolsburen och har stort hjälpbehov som tex sondmatning. Jag kommunicerar med pratkarta och har en hörselnedsättning. Mina intressen är tex racerunning, pyssla, baka, mm. Jag går även på gym och surfar på nätet. Om tjänsten: Tjänster på 50-81% och timvikarier vid behov. Detta krävs: Körkort Behärska svenska mycket väl Meriterande: Tidigare erfarenhet Arbetstider:  Dygnsjobb veckans alla dagar varierat. Bakgrundskontroll genomförs på alla som går vidare i processen. Vi intervjuar löpande och jobbet kan komma att tillsättas innan annonstidens utgång. Varmt välkommen! Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe. Vi har ett av världens viktigaste jobb - att stötta de som behöver samhällets stöd allra mest! Och det är vi stolta över. Idag finns vi på ett flertal ställen i Sverige, men vår vision är att fortsätta växa i landet och stötta ännu fler till en berikande vardag. Inom Hedera Assistans finns Libra Assistans, Assistanspoolen och Livsanda Assistans. Här arbetar enastående människor med olika bakgrunder som förenas med energi och glädje för att förmedla livskvalitet. Tillsammans har vi en och samma ledstjärna - att handling, tanke och ord alltid ska överensstämma. Vår verksamhet är uppbyggd på en trygg och stabil värdegrund. Alla ska få möjlighet till självbestämmande, ett innehållsrikt liv med trygghet och ett gott mående. Att vi dagligen bidrar och skapar en meningsfull vardag för dessa människor gör oss både stolta och lyckligt lottade. Genom en genuin passion och med ett hjärta för såväl kunder som medarbetare bildar vi en välmående verksamhet som fortsätter att blomstra. Det är kärnan i organisation och vårt arbete. Vi hoppas att just du vill bli vår nästa personliga assistent. Ansök redan idag, så hörs vi!

13 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Personlig assistent sökes till uppdragsgivare i Lund (ALS)
Saand Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker nu en personlig assistent till vår uppdragsgivare, en kvinna som bor i Lund och lever med ALS. Hon använder hjälpmedel såsom ventilator, lift, sug- och hostmaskin, och behöver stöd i sin vardag för att leva ett tryggt, aktivt och meningsfullt liv. I hemmet finns även två snälla katter, så du som söker behöver vara djurvän.   Om dig vi söker: Både män och kvinnor sökes Du är empatisk, trygg och har en god känsla för integritet Du får gärna vara social och flexibel, då uppdragsgivaren värderar tid med familj och vänner Meriterande:  Erfarenhet inom vård eller personlig assistans  Körkort  Intresse för långsiktig anställning     Arbetstider: Dagpass: 09:00–15:00 Kvällspass: 15:00–21:00 Nattpass: 21:00–09:00 (vaken natt)   Anställningsform: Timanställning med möjlighet till fast tjänst   Du behöver inte ha en formell utbildning för att arbeta i rollen, du får en grundlig introduktion i hjälpmedel och rutiner.

13 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Personliga assistenter sökes i Sundsvall
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu fler personliga assistenter till vårt assistentteam i Sundsvall. Vi söker personer som vill arbeta under sommaren och/eller som vikarier vid ordinarie personals frånvaro samt även personer som söker fast tjänst med högre sysselsättningsgrad. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Arbetstiderna är fördelade på dygnets alla timmar med vaken natt, mån-sön. Om kunden Jag är en snart 19-årig tjej, bor med mina föräldrar och syskon men har en egen del i huset. Du bör inte vara allergisk då djur finns i hemmet (hundar och katter). Arbetet som personlig assistent hos mig innebär att din arbetsplats är var jag än befinner mig. Dina arbetsuppgifter är att hjälpa mig med allt i min vardag, exempelvis mat, hygien, förflyttningar, gymnastik och kommunikation. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Är rökfri, Inte är pälsdjursallergiker, Kan uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister från Polisen vid en eventuell anställning. Det är meriterande om du Har erfarenhet av arbetet som personlig assistent, Har en vårdrelaterad utbildning, Innehar B-körkort. Omfattning: Extra/vid behov, sommarvikarie samt deltid (2, en på lägre sysselsättningsgrad och en på ca. 80-95 %). Antal tjänster: 4. Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!  Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.  Om du vill arbeta med denna kund måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

13 juni 2025
Sista ansökan:
30 november 2025
Personlig assistent sökes till 27-årig kille i Eskelhem - Heltid/schemarad
hjelpa i Norden AB
Personliga assistenter

Personlig assistent sökes till 27-årig kille i Visby/Eskelhem   Antal tjänster: 1   Sysselsättningsgrad: Heltid - fast schemarad   Vi söker en assistent till vår kund som bor i Eskelhem tillsammans med sina föräldrar. Vi söker dig som kan arbeta eftermiddagar/kvällar och helger. Du kommer ha fast schemarad med möjlighet till flexibilitet i arbetstider och dagar utifrån kundens aktiviteter.   Kund är 27 år och går på daglig verksamhet i Visby fyra dagar i veckan. Målet är att han ska flytta hemifrån, till en egen lägenhet i Visby. Då blir det även aktuellt att arbeta vaken natt, om det är ett önskemål från din sida.   Kunden har många aktiviteter på sin fritid där du är med honom. Han gillar bland annat luftgevärsskytte, bowling och tv-spel. Han har en utvecklingsstörning med inslag av autism och han har även diabetes och epilepsi. Du kommer få utbildning och delegering i hantering av diabetes.   Du som söker skall ha stor ansvarsförmåga, vara noggrann, inkännande, lyhörd samt har en positiv grundsyn. Det krävs att du är flexibel och hjälper till att aktivera honom. Du skall kunna vara en förebild för en ung kille på väg in i vuxenlivet. Du är rökfri.   Det är inget krav att ha erfarenhet av att ha arbetat som personlig assistent tidigare, däremot är det meriterande. Vi kräver dock goda referenser, gärna från liknande arbete.   Skriv och berätta om din bakgrund, varför du söker detta arbete och vad som gör just dig till en bra assistent. Vi erbjuder ett omväxlande yrke hos en trygg arbetsgivare. Körkort och tillgång till egen bil är ett krav. Urval sker löpande.    Hjelpa är ett assistansbolag som startades för att förnya assistansbranschen. Vi vill visa att kompetens och kvalitet i kombination med respekt, tro och glädje gör skillnad. För varje individ och för samhället i stort. Nyckeln till att lyckas är våra medarbetare. Vänta inte med din ansökan. Vi rekryterar löpande. Vill du bli en av oss? Krav: Körkort: * B (Personbil) Tillgång till: * Personbil

13 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
socialsekreterare enhet barn och unga

Vi söker Dig som har en socionomexamen och som har flerårig erfarenhet av området barn och unga samt familjehemsvård till ett uppdrag i en kommun i Västra Götalands län. Uppdraget har sin start nu och pågår under hösten. Heltidsuppdrag. Du ska vara självständig och självgående i din profession, ha god samarbetsförmåga och självklart ett respektfullt bemötande mot alla du möter i ditt arbete. Vidare ska du ha god dokumentationsförmåga och goda kunskaper i svenska språket i både tal och skrift. Du ska kunna göra utredningar enligt LVU och kunna följa upp beviljade insatser. Du ska kunna arbeta på arbetsplatsen. B-körkort är ett krav. Har du erfarenhet inom området och är tillgänglig under uppdragsperioden? Ansök tjänsten idag! Tillsättning sker löpande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter för socialsekreterare inom myndighetsutövning för barn och unga i åldersgruppen 0-18. Du kommer att utreda och föreslå insatser för att sedan följa upp insatser. Du kommer att ha en nära kontakt med barnet/den unga och dennes nära anhöriga. Du kommer även samverka med andra aktörer i tjänsten. Anställning Du kommer att bli anställd som konsult för Vårdlänken Bemanning & Rekrytering, med varierande arbetstider och tjänstegrad efter överenskommelse. Som konsult hos oss erbjuds du:• Konkurrenskraftig lön och intressanta uppdrag i olika verksamheter• Kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och semesterersättning • Stora möjligheter att själv välja arbetsplats och arbetstider • Hjälp med resa och boende om du arbetar på annan ort • Introduktion och kontinuerlig coachning så att du snabbt kommer in i din roll • En dedikerad och tillgänglig konsultchef, som själv varit verksam inom ditt yrkesområde • Inbjudningar till seminarier och konsultträffar Vårdlänken är ett auktoriserat bemanningsföretag genom arbetsgivarorganisationen Almega – en trygghet för dig som konsult. Det innebär bland annat att vi har kollektivavtal och gedigna ansvars- och olycksfallsförsäkringar för våra konsulter, samt att vi betalar in till din tjänstepension från den allra första kronan du tjänar. Ansökan Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss via ansökningsformuläret. Urval och intervjuer sker löpande, så vi tar tacksamt emot din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten, var vänlig kontakta kontaktpersonen nedan. På www.vardlanken.se/lediga-jobb presenterar vi alla våra lediga uppdrag. Om oss Vårdlänken Bemanning & Rekrytering förmedlar intressanta konsultuppdrag och tjänster till dig som är läkare, sjuksköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut, socionom, chef eller har annan profession inom vård eller socialt arbete. Vårt mål är att ge dig ett flexibelt och utvecklande arbetsliv, samtidigt som vi tillsammans bidrar till en välfungerande vård- och omsorgssektor genom rätt kompetens på rätt plats. Vi har över 26 års erfarenhet av vårdbemanning. Våra kunder är både privata och offentliga aktörer inom hälsovård, sjukvård och omsorg över hela Sverige. Vi hjälper dem med skräddarsydda bemanningslösningar och hjälper även till att rekrytera personal till fasta tjänster. Det gör oss till helhetsleverantör av kompetens inom vård- och omsorgsområdet. Läs mer på www.vardlanken.se, samt följ oss på Linkedin: www.linkedin.com/company/vardlanken

13 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025