Ungdomlig personlig assistent sökes till aktiv tjej i Tyresö
Omsorg Assistans 1 AB
Personliga assistenter

Om jobbet Vi söker nu en kvinnlig personlig assistent till en glad och social tjej som bor tillsammans med sin familj i härliga Trollbäcken i Tyresö. På grund av hennes fysiska funktionsvariationer behöver hon hjälp i vardagen. Hon älskar att umgås med sina kompisar, lyssna på musik, besöka fritidsgården och ta en fika då och då. Hon har mycket energi, är en positiv person och vi hoppas att du också gillar att vara aktiv och engagerad! Om rollen Som assistent blir du hennes armar och ben och hennes stöd i kommunikation. Du hjälper henne i vardagen och finns med henne under såväl daglig verksamhet som utflykter. Tillsammans skapar ni en vardag fylld av skratt, upplevelser och gemenskap. Ibland blir det också aktiviteter utanför hemmet, du som söker bör vara social och flexibel – din närvaro blir en viktig del av hennes trygghet och glädje i vardagen. Vem är du Vi söker dig som har ett genuint intresse för att hjälpa andra och som ser det fina i att vara en del av någon annans vardag. Du är ärlig, pålitlig och har en naturlig förmåga att skapa en varm och trygg miljö. Du har god fysisk styrka eftersom det förekommer både manuella och hjälpmedelsstödda lyft, men framförallt har du hjärtat på rätt ställe. Det är också viktigt att du är lyhörd och flexibel – varje dag är inte den andra lik! Det är ett plus om du har arbetat som assistent förut, men det allra viktigaste att ni klickar och att du ser henne som den nyfikna och livsglada person hon är. Din personlighet, empati och vilja att stötta hennei både stort och smått och att du är engagerad och trygg i din roll är det som gör skillnaden. Vad du kan förvänta dig av jobbet Tillsammans skapar ni en meningsfull och rolig vardag där dina idéer och initiativ är välkomna. Att vara en del av hennes liv betyder att ni både får skratta, hitta på saker, ibland bara ta det lugnt och prata om allt mellan himmel och jord. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag. Är du redo att bli en viktig del av vår kunds liv och tillsammans utforska nya äventyr? Då ser vi fram emot att höra från dig! Tjänstgöringsgrad: Deltid/heltid, arbetstiden är förlagd dag/kväll/helg på ett rullande schema Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse, löper så länge assistansuppdraget varar. Märk din ansökan med "Tyresö" Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. På Omsorg Assistans har vi som policy att begära utdrag ur belastningsregistret från Polisen för alla personer som arbetar hos våra kunder vid eventuell anställning. Vänligen kontakta oss för mer information.

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Helg assistent till kvinna i Täby
Omsorg Assistans 1 AB
Personliga assistenter

Vi söker nu en  kvinnlig assistent hos en rullstolsburen självständig kvinna som bor i villa i Täby med sina barn och hund och söker nu dig som vill bli en del av hennes vardag. Vi söker dig som kan arbeta helger och Fredag kvällar.  Om rollen Som assistent kommer du att vara det stöd som får familjens vardag att fungera.  Vem är du Du är en ansvarsfull, lugn,pålitlig, ödmjuk och lyhörd kvinna med god fysik, gärna intresserad av trädgårdsarbete samt att hänga ute då det finns pool i hemmet och en mysig tomt. Erfarenhet av personlig assistans eller liknande arbete är ett plus, men det viktigaste är personkemin samt att du förstår din roll som personlig assistent i familjens vardag. Du är inte hundallergiker eller rädd för hundar. Det är viktigt att du är flexibel och kan hoppa in vid sjukdomar och helger vid behov. Det är ett plus om du bor i Täby eller dess närhet. Vad du kan förvänta dig av jobbet Du får en arbetsplats där ni tillsammans skapar en meningsfull vardag. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag. Vill du vara en del av hennes liv och skapa en glädjefylld och trygg tillvaro? Då ser vi fram emot att höra från dig! Tjänstgöringsgrad: Deltid, måndag-fredag Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse, sommarvikariat med möjlighet till förlängning. Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men våra kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. Vi begär alltid ett utdrag ur polisens belastningsregister. Vänligen kontakta oss för mer information.

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Sommarvikarie samt vid behov som personlig assistent, Alingsås
Move & Walk Sverige AB
Personliga assistenter

Vi söker dig som är driven, glad, ambitiös och lojal. Du kanske har arbetat som personlig assistent innan? Kanske har du aldrig arbetat som personlig assistent men vill göra något nytt? Vi söker främst sommarvikarier men även dig som har en annan sysselsättning och kan hoppa in vid behov, både med lång framförhållning och ibland med kort varsel.   Kvinnan som nu söker dig bor i centrala Alingsås. Hon behöver dig för att få vardagen att fungera! Du behöver hjälpa henne med personlig hygien, matsituationer, aktiviteter, träning, följa med till jobbet med mera.   Tjänsten innefattar arbetspass olika tider, både dag/kväll//helg samt natt med sovande jour.   Skicka in ditt personliga brev samt CV så snart som möjligt, intervjuer sker löpande! Företagsinformation Move & Walk Sverige AB.

12 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Vill du jobba med oss som personlig assistent?

Vi är ett assistansbolag med säte i Värmland som startade 2010. Hos oss är det alltid samma personer som svarar i telefon och vi arbetar med ledord som tillsammans. Vi är ett assistansföretag som vill ge både kunder och assistenter stor kvalitet i sin vardag. Vi har en nära kontakt med våra kunder och finns alltid till hands och stöttar dig som assistent och kund. Vi tillsammans kan skapa den bästa dagen! Du måste ha fyllt 18 år. Det är dina personliga egenskaper som väger tyngst. Kunden önskar ytterligare assistent då en av hans förra valt att gå vidare för studier efter 13 år. Vi söker en yngre kille som kan gå på schema 80-100% utifrån vad som önskas. En viktig del i jobbet som assistent är att vara följsam och smälta in då ni jobbar i skolan samt hemmet mestadels. Ditt jobb är att vara närvarande och skapa de bästa förutsättningarna under alla moment. Jobbet innebär en del fysiska lyft så det är viktigt att du är i god fysisk form. Vi söker dig som vill jobba en längre tid då du kommer nära inpå och blir en del av livet för kunden och arbetsgruppen. Assistans ges dag, kväll samt helger. Du bör även gilla att vara i rörelse samt bilkörning då vi har tillgång till bil. Du ska också finna glädje i att ge ditt stöd som assistent, tillsammans skapar den bästa dagen. Som personlig assistent är det viktigt att du är tålmodig och kan ta stort ansvar. Är du dessutom en person som gillar att spela ps4 och bygga lego samt bilturer så är det dig vi söker. Vi lägger störst vikt vid dina personliga egenskaper. Ansökningar behandlas löpande och kan tillsättas innan ansökningstiden löpt ut.

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Kurator, Kuratorsenheten Mora

Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar. Inom Region Dalarnas hälso - och sjukvård är vi på väg mot framtidens nära vård med personcentrering och kunskapsstyrning i fokus vilket även präglar vår verksamhets resa mot framtiden. Arbetsterapi- och kuratorsenheten har verksamhet vid tre lasarett i regionen, Ludvika, Falun och Mora. Kuratorsenheten i Mora är en liten unik enhet med totalt fem kuratorstjänster samt en avdelningschef. Vårt uppdrag är att bistå med, samt uppmärksamma den specialiserade hälso - och sjukvården på de psykosociala perspektivens betydelse för rehabilitering och hantering av sjukdom. Vi tar emot patienter och anhöriga på egen vårdbegäran eller remiss från specialistvården. Kreativitet, utveckling, hög kvalitet, god samverkan, värme, uppmuntran och trivsel på arbetet är viktiga ledord för oss. Vi står inför en utveckling av verksamhetens organisering och vill nu ha med oss två kuratorer som kan bidra till att tillgodose psykosociala behov inom regionens specialistvård i norra och västra Dalarna. Är du vår framtida kollega? Ansök redan idag! Kurator, Kuratorsenheten Mora Arbetsuppgifter Kuratorns uppdrag är att bidra med ett psykosocialt perspektiv i hälso- och sjukvården, med fokus på psykologiska, systemiska och socialrättsliga aspekter. Arbetet omfattar utredning och behandling av patienter och närstående, undervisning, samverkan med vårdpersonal och externa aktörer, studenthandledning samt utvecklingsarbete. Kuratorn är en psykosocial expert som lyfter hur den psykosociala situationen påverkar medicinska behandlingsresultat. Vidare motverkar kuratorn medikalisering av psykosocial problematik och har särskilt ansvar för frågor som våld i nära relationer, barn som närstående samt risk- och missbruk. Arbetet sker dagtid med fysiska och digitala besök, avdelningsbedömningar och hembesök inom specialiserad palliativ vård. Vanliga arbetsuppgifter inkluderar individuella samtal, patientundervisning i grupp och deltagande i psykosociala ronder. Vi söker dig som kan bidra till vår verksamhet genom samtal, undervisning och samarbete. Vi erbjuder en individuellt anpassad introduktion, fadderstöd, erfarenhetsutbyten och kompetensutveckling inom både basenheten och regionen. Från 2029 krävs legitimation som hälso- och sjukvårdskurator inom Region Dalarna. Har du redan legitimation är det meriterande. Saknar du legitimation i dag och du visar dig vara rätt person för oss kommer du att få genomföra utbildningen inom ramen för din anställning. Om du redan nu har påbörjat studier till hälso- och sjukvårdskurator eller har sökt utbildningen till hösten så kan du under vissa förutsättningar få möjlighet att slutföra eller genomföra din utbildning inom ramen för din anställning hos oss. Som regionanställd får du subventionerat busskort, friskvårdsbidrag på 2000 kr/år och tjänstepension. Övrig information Kvalifikationer För att söka någon av våra två tjänster finns det krav på att du har: Socionomexamen B-körkort för manuell växellåda Det är meriterande om du även har: erfarenhet av kuratorsarbete inom hälso - och sjukvården eller annat psykosocialt behandlingsarbete som bedöms likvärdigt. legitimation som hälso - och sjukvårdskurator grundläggande psykoterapiutbildning (steg 1) alternativt legitimationsgrundande psykoterapiutbildning (steg 2) handledarutbildning fördjupad kunskap och utbildningar inom områdena barn som närstående, våld i nära relation samt risk- och missbruk. Vi förutsätter att du som söker har god kommunikativ förmåga, kan skapa goda relationer med såväl kollegor som patienter och närstående och att du gärna delar med dig av din kunskap. Just nu befinner sig kuratorsenheten på en utvecklingsresa och vi behöver dig som både vill och kan bidra med både kompetens och framåtanda på heltid. Självklart bidrar du även rent generellt till ett positivt arbetsklimat med samarbete i fokus. Ansökan Region Dalarna kommer att införa krav på legitimation som Hälso- och sjukvårdskurator från 2029-07-01 för de som ska arbeta som kuratorer inom hälso- och sjukvården. Om du erbjuds tjänst och saknar legitimation kommer du att behöva en kompletterande utbildning för att uppnå behörighet att söka legitimation. Detta planeras i samråd med din närmaste chef. Har du skyddade personuppgifter? Ansök inte via systemet. Kontakta istället rekryterande chef direkt. Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss. Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobba med oss - Region Dalarna Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Fackliga kontaktuppgifter Fackförbund - Region Dalarna

12 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Seniorstöd till Veterankraft i Linköping
Veterankraft AB
Vårdare, boendestödjare

Veterankraft söker dig som är 55+ och vill jobba inom social omsorg och seniorstöd i Linköping. Hos oss på Veterankraft får du möjlighet att arbeta med varierande uppdrag där omsorg och trygghet står i fokus. Du kommer att ge stöd till seniorer och personer som har behov av hjälp med vardagliga sysslor, vilket kan innebära allt från praktisk hjälp som inköp och matlagning till sällskap och promenader. Oavsett uppdragets storlek är du alltid en viktig del i att skapa en trygg och värdefull vardag för våra kunder. Vi söker dig som med trygghet, omtanke och ansvar gärna vill bidra till att andra människor mår bra i sin vardag. Tillsammans med dina kollegor får du vara med och skapa en varm och välkomnande miljö, där varje person känner sig sedd, lyssnad på och uppskattad. Om oss Veterankraft är ett av Sveriges största bemanningsföretag och den ledande leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Vi finns på cirka 40 orter från Luleå i norr till Trelleborg i söder och erbjuder skräddarsydda tjänster som gör livet enklare och tryggare för våra kunder. Våra engagerade och kompetenta medarbetare gör varje dag skillnad genom sitt arbete och sina insatser, och vi söker nu nya medarbetare som vill vara en del av detta viktiga arbete. Din roll Som personal inom social omsorg och seniorstöd hos oss kommer du att arbeta med att ge stöd och omsorg åt seniorer och andra personer i behov av hjälp i vardagen. Dina arbetsuppgifter kan variera, men vanligtvis innebär det att ge praktisk hjälp med bland annat inköp, städning, matlagning och ledsagning till olika aktiviteter eller läkarbesök. Ditt arbete kommer att bidra till att våra kunder känner sig trygga och värdefulla, och du blir en viktig del i att skapa en positiv och stödjande miljö. Du kommer både att arbeta självständigt och i samarbete med dina kollegor för att säkerställa att våra kunders behov möts på bästa sätt. Tjänsten är en timanställning där du själv bestämmer hur mycket du vill jobba. Din profil Du är 55 år eller äldre Du tycker om att hjälpa andra och har en genuin vilja att göra skillnad Du är bra på att möta människor, tar ansvar och tycker om att ge omsorg och stöd Flytande svenska i tal och skrift Meriterande med tidigare erfarenhet inom vården, som undersköterska eller sjuksköterska Ansökan Är du intresserad av att bli en del av oss på Veterankraft? Varmt välkommen att skicka din ansökan redan idag!

12 juni 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Vaken natt åt 30 årig kvinna

Jag är en kvinna som söker en assistent som kan arbeta vaken natt heltid. Hos mig arbetar man 12 timmars pass, kl 20:00-08:00, två dagar i veckan och varannan helg. Jag bor lite utanför Uppsala men enbart ett stopp med upptåget och även bra kommunikation med buss.  Jag har aktiv tillsyn på natten då jag kan få epilepsianfall, och jag söker en assistent som trivs med att arbeta vakna nätter. Jag kommunicerar via talet och är gående. Jag vill att du är lyhörd inför mina behov samt ser vad som behöver göras. Tillsammans med Familjeassistans kommer jag att välja ut några kandidater som kommer att få en Teamsintervju och därefter även träffa mig. Den kandidat som jag väljer kommer att gå introduktion tillsammans med en av mina assistenter.  Då vi har stor hund så du kan ej vara allergisk mot pälsdjur. Viktigt att du är bra på svenska. Vi är medlemmar i Fremia och följer därav avtalet mellan Fremia och Kommunal.  Välkommen med din ansökning!

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Assistent sökes till ung man med intresse för teater & musik (ca 80 %)
Vivida Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker dig som vill göra verklig skillnad i vardagen för en 25-årig man med ett stort behov av assistans – men också med stort hjärta och intresse för livet omkring honom. Kunden bor i egen lägenhet i centrala Örebro, och hans dagar kretsar kring intryck, närvaro och lugna aktiviteter som konst, musik, fågelkvitter och tid i parkmiljö. Han kommunicerar inte med tal, men använder bilder och tecken – därför är det viktigt att du som assistent är lyhörd, tålmodig och villig att lära känna hans rytm, uttryck och sätt att vara.Det här är en meningsfull roll för dig som tycker om att ge omsorg med precision och närvaro. Vardagen innehåller mycket finmotoriska moment i det medicintekniska och kräver att du har både struktur och känsla. Kunden är extremt infektionskänslig, vilket gör att du måste ha mycket god hygien och vara noggrann i allt du gör.  VI SÖKER DIG SOM: - Har erfarenhet av eller intresse för arbete inom vård och omsorg - Är lugn, trygg, inkännande och har tålamod - Trivs med att jobba praktiskt och nära, i en miljö där detaljer gör skillnad - Har god fysik och är inte rädd för att ta i - Har god hygienrutin och förståelse för medicinska risker - Vill bidra till ett meningsfullt liv för en person med stora behov men också mycket personlighet - Erfarenhet av teckenkommunikation, sondmatning eller liknande är meriterande – men inget krav   OM KUNDEN - 25 år, ung vuxen - Ryggmärgsbråck och CP-skada (använder rullstol) - Andningssvårigheter - Intellektuell funktionsnedsättning (motsvarande nivå 3–5 år) - Har sond och kateter - Använder teckenkommunikation och bildstöd - Behöver hjälp med all personlig omvårdnad, förflyttningar och aktiviteter     ARBETSTIDER OCH TJÄNSTGÖRINGSGRADER Dag, kväll, natt och helg enligt schema.  Tjänstgöringsgrad: ca 80 %, med möjlighet till fler eller färre timmar i dialog.   NÄR KAN DU BÖRJA JOBBA HOS MIG? Om det känns rätt för oss båda finns det möjlighet att börja omgående.   ATT VARA ANSTÄLLD PÅ VIVIDA Vivida står för kvalitet. Vi arbetar för att du som anställd ska må bra och känna stolthet i din yrkesroll. Som personlig assistent har du ett givande arbete där du är mycket viktig för en annan människa. Du får stöd av oss som arbetsgivare och möjlighet till personlig utveckling genom dina arbetsuppgifter och utbildning. Att vara anställd på Vivida innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd, schyssta semestervillkor och friskvårdsbidrag. Vi arbetar för att du som anställd ska må bra – våra medarbetare är det viktigaste vi har!   DIN LÖN På Vivida får du som assistent en fast grundlön per timme + semesterersättning samt eventuell OB-ersättning. Kollektivavtal finns.   VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Sista ansökningsdag är 2025-07-11 Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, så tveka inte att skicka in din ansökan!   UTDRAG UR BELASTNINGSREGISTRET På Vivida har vi som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret för alla personer som arbetar hos våra minderåriga kunder och hos vissa vuxna kunder. Därför vill vi gärna att du som blir kallad på intervju tar med ett aktuellt belastningsregisterutdrag som inte är mer än ett år gammalt. Ansökan om registerutdrag får du via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Om Vivida Vivida Assistans är en assistansanordnare som funnits sedan 2004. Med gedigen erfarenhet och trygg arbetsledning erbjuder vi en komplett helhetslösning för våra kunders assistans. Vi finns i hela landet och är en arbetsgivare som värnar om våra medarbetare på riktigt. Våra kunder har även tillgång till kvalificerad juridisk kompetens. Vår verksamhet bygger på en stark värdegrund, för vilken vi tilldelats den högsta R-licensen i etiskt företagande. Vi har kollektivavtal och är medlem i Vårdföretagarna.  Läs mer om oss: http://www.vivida.se https://www.youtube.com/channel/UC-iIgCvlt8r5VH5UcKmLD8w https://www.instagram.com/vivida.se/ https://www.facebook.com/vividaassistans/ https://www.linkedin.com/company/vivida-assistans-ab?original_referer=https%3A%2F%2Fvivida.se%2F https://www.tiktok.com/@vividaassistans

12 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Är du min nya och ansvarstagande personliga assistent?
Assistans i Balans i Sverige AB
Personliga assistenter

Jag är en tjej på 16 år som bor i Nacka och söker en till assistent att komplettera mitt team med. Jag gillar att göra precis allt sånt som andra 16-åringar tycker om att göra! Jag är en aktiv tjej som hänger med vänner, gör TikToks, sminkar mig, åker och badar, spelar spel, går promenader och mycket annat.  För att kunna göra allt det roliga som jag vill så behöver jag din assistans. Du behöver därför vara vid min sida hela tiden under ditt arbetspass, redo att steppa in när jag vill göra grejer som jag inte fixar helt själv. Det kan vara hjälp vid förflyttningar, att se över mina hjälpmedel eller att tolka det jag säger. Ju mer vi umgås desto bättre kommer vi att förstå varandra. Eftersom jag är aktiv och har flera olika aktiviteter i min vardag så är det bra om du har en stabil och bra grundstryka.  Det är viktigt att vår personkemi stämmer och att vi kan ha kul tillsammans. Jag vill gärna ha kvinnliga assistenter och jag tror att du är mellan 20-30 år ungefär. Du får gärna tidigare ha arbetat som personlig assistent, men det är inget krav.  Hoppas vi hörs! Som assistent i Balans får du kontinuerligt stöd i ditt uppdrag, du får en god introduktion, personlig arbetsledning, handledning, ut- och fortbildning.  Tjänsten är på 75% + bemanningsansvar 1 vecka/månad ca. För bemanningsansvaret utgår givetvis ett arvode. Du kommer att få möjlighet att hoppa in extra på upp till heltid om det är din önskan. Ladda upp CV och personligt brev i formuläret nedan.  JAG SER FRAM EMOT DIN ANSÖKAN! Glöm inte att beställa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Beställ det i tid påwww.polisen.se”

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Timvikarier vid behov samt vid planerade arbetspass.
Humana AB
Personliga assistenter

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en ung vuxen bosatt i Östersund. har goda kunskaper i svenska har erfarenhet av att kommunicera med hjälp av teckenstöd. Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete delar kundens intressen Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Timanställning". Tjänsten innebär arbete under dagtid, kvällstid eller vaken natt. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Omgående Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Susanne Eldebro [email protected]

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025