Deltidstjänst som personlig assistent på Gotland
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Beskrivning av tjänsten som personlig assistent Vill du ha ett givande uppdrag som personlig assistent, där du har en nyckelroll i att få kunden att känna sig trygg och sedd. Har du intresse för arbetet med människor och vill jobba i en trevlig familj för att ge dem avlastning vid behov i Ljugarn, Gotland? Vi söker nu en eller flera personliga assistenter som vill jobba med vår kund som under sommarhalvåret vistas på Gotland, Ljugarn. Kunden är en kvinna i medelålder med epilepsi och autism.                          Vi erbjuder dig  Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper   Arbetat med människor, gärna inom LSS. God kommunikation på svenska. Kan du även finska så är det meriterande.  Om Frösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag.   Övrig information  Anställningsform:  Behovsanställd/deltid Omfattning:  Varierande men någon gång i veckan är önskemålet. 10-20h/v. Arbetstid: Varierande Dag/Kväll.  Tillträde:  Så snart som möjligt.  Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.   Varmt välkommen med din ansökan!

27 maj 2025
Sista ansökan:
13 november 2025
Sommarvikarier Personlig Assistans Vilhelmina
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team och som vill jobba som personlig assistent i Vilhelmina! Vad innebär jobbet som personlig assistent? Som personlig assistent arbetar du hos en person med funktionsvariation. Där hjälper du till med de saker i vardagen som många tar för givet, till exempel påklädning, ta hand om hemmet, personlig hygien och att delta i fritidsaktiviteter. Du gör stor skillnad och får någon annan persons dagliga liv att fungera. Vi har kunder i olika åldrar och med olika funktionsvariationer. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och jobbet är både varierande och händelserikt. Att varje dag bidra till att en person kan leva sitt liv som den vill tycker vi är världens viktigaste jobb. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Oberoende av din ålder, livssituation och bakgrund kan du vara just den assistent vi söker. Vi ser gärna att du: har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll och helg. Vissa av våra tjänster förutsätter även att du kan arbeta natt. har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Behovsanställning Omfattning: Behov Tillträde: Snarast Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: 2025-05-31 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: [email protected]

27 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Personliga assistenter sökes till kvinna i centrala Linköping
Lilja Assistans i Sverige AB
Personliga assistenter

Vi söker dig som har kunskap och förståelse för MS-sjukdomen samt empatisk inställning till människor i behov av stöd. Det är viktigt att du självsäker, trygg och kan hantera situationer som kan vara utmanande, samt att du kan se bakom frustrationen som ibland kan uppstå. Din förmåga att förstå och stödja i svåra stunder kommer att vara avgörande för att skapa en trygg och positiv miljö.   Arbetstider: Vardagar och helger: 8:00 – 16:00 eller 15:00 – 22:00   Arbetsuppgifter: - Av- och påklädning - Personlig hygien - Hushållssysslor - Stöd vid olika aktiviteter   Personliga egenskaper: - Att du är trygg, stabil och självsäker - Lyhörd och empatisk inställning - Ansvarstagande - Tillmötesgående   Kvalifikationskrav: Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.   Meriterande: - Utbildning inom vård och omsorg - Körkort - Tidigare yrkeserfarenhet av MS   Vi på Lilja assistans värdesätter ödmjukhet och en vilja att göra skillnad i någons liv. Om du känner att du kan bidra med ditt engagemang och din förståelse, ser vi fram emot din ansökan. OBS! Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande.   Vi erbjuder trygga anställningsvillkor enligt kollektivavtal med Fremia, OB-ersättning och andra förmåner, flexibla arbetstider som passar dina behov, möjlighet att vara en del av ett växande företag med goda utvecklingsmöjligheter samt stöd från erfarna arbetsledare och kollegor i teamet. Företagsinformation Lilja Assistans i Sverige AB är ett assistansbolag grundat 2023 med huvudkontor i Järfälla. Företaget erbjuder personlig assistans över hela Sverige och fokuserar på att skapa trygghet, tillgänglighet och individanpassad service för personer med funktionsvariationer.   Lilja Assistans drivs av ägare som är dagligen involverade i verksamheten, vilket möjliggör ett långsiktigt engagemang utan vinstkrav från externa investerare. Bolaget har kollektivavtal och satsar på utbildning, stöd och god arbetsmiljö för sina assistenter, vilket bidrar till hög kvalitet i assistansen.

27 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Familjebehandlare sökes till kommun i Västra Götalands län!

Vi söker Dig som har en socionomexamen och minst 3 års erfarenhet av familjebehandling och erfarenhet skall vara i närtid. Uppdraget som är i en kommun i närheten av centrala Göteborg startar omgående och pågår under hösten. Du ska ha flerårig arbetserfarenhet av att stödja familjer i olika frågor utifrån barnens och familjernas behov. Målgruppen är barn och unga 0-18 år och deras föräldrar. Omfattning; Heltid/deltid från 50% och uppåt. Du ska vara utbildad och ha god arbetsvana av följande metoder; MI, COS, Trappan, Tejping samt Systemisk utbildning. God arbetsvana i verksamhetssystemet Treserva är meriterande. Du ska självständigt och strukturerat kunna driva ditt arbete framåt, vara relationsskapande och ha en god samarbetsförmåga med både de familjer som du möter och med kollegor i ditt arbete. Det är viktigt att du har förmåga att hålla ett tydligt fokus utifrån uppdraget. Goda kunskaper i svenska språket i både tal och skrift är ett krav. Du ska kunna arbeta på arbetsplatsen och kunna göra hembesök hos familjerna. B-körkort är ett krav i tjänsten.  Uppfyller du de kvalifikationer som efterfrågas? Tillsättning sker med kort varsel, skicka in din ansökan redan idag! Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som familjebehandlare. Du kommer i sällskap med andra verksamma inom området arbeta utifrån vad som framkommer i utredningarna och anpassa insatser efter det. Du kommer att ha familjesamtal, föräldrastöd och samtal med barn och unga. Samverkan sker med interna och externa samverkanspartners.  Anställning Du kommer att bli anställd som konsult för Vårdlänken Bemanning Rekrytering, med varierande arbetstider och tjänstegrad efter överenskommelse. Som konsult hos oss erbjuds du: • Konkurrenskraftig lön och intressanta uppdrag i olika verksamheter • Kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och semesterersättning • Stora möjligheter att själv välja arbetsplats och arbetstider • Hjälp med resa och boende om du arbetar på annan ort • Introduktion och kontinuerlig coachning så att du snabbt kommer in i din roll • En dedikerad och tillgänglig konsultchef, som själv varit verksam inom ditt yrkesområde • Inbjudningar till seminarier och konsultträffar Vårdlänken är ett auktoriserat bemanningsföretag genom arbetsgivarorganisationen Almega – en trygghet för dig som konsult. Det innebär bland annat att vi har kollektivavtal och gedigna ansvars- och olycksfallsförsäkringar för våra konsulter, samt att vi betalar in till din tjänstepension från den allra första kronan du tjänar. Ansökan Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss via ansökningsformuläret. Urval och intervjuer sker löpande, så vi tar tacksamt emot din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten, var vänlig kontakta kontaktpersonen nedan. På www.vardlanken.se/lediga-jobb presenterar vi alla våra lediga uppdrag.

27 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Kurator till Kry Sexuell hälsa

Om verksamheten I moderna och nya lokaler öppnade vi i september 2024 vår nya mottagning för sexuell hälsa. Mottagningen ryms under samma tak som Kry Vårdcentral- och Barnmorskemottagning Haga som öppnades i november 2021. Är du kurator eller socionom med KBT steg 1 och erfarenhet från Sexuell hälsa? – Sök till oss! Vi växer och behöver bli fler! Du kommer att ingå i ett tvärprofessionellt team av barnmorskor och gynekolog. Här får du chansen till flexibelt och utmanande arbete där du kommer få vara med och fortsätta bygga vår nya mottagning. Om rollen Du kommer att ha individuella patientkontakter med patienter inom området sexuell hälsa. I arbetet ingår även smittspårning. Kvalifikationer & egenskaper Socionomexamen eller legitimation som hälso- och sjukvårdskurator KBT steg 1 Erfarenhet inom sexuell hälsa HBTQIA+-kompetens Du förväntas vara trygg med att prata om sex och sexualitet och du behöver vara         förberedd på att synen på sexualitet och vad som anses vara normalt/sunt varierar       mellan individer Vi önskar att du är trygg i din yrkesroll. Den som jobbar på vår mottagning behöver       vara flexibel, lösningsorienterad och van vid att ta eget ansvar i arbetet. Vi erbjuder dig Du får vara med i arbetet kring att fortsätta bygga Krys första mottagning för                 sexuell hälsa. En möjlighet att bidra till individ- och verksamhetsutveckling och             därmed vara med på resan att förändra primärvården  En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet       som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg,       processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder         och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar                   kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Praktisk information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Deltid, 50-80% Arbetstider: Vardagar, dag- och kvällstid. Plats: Kry sexuell hälsa mottagning Haga, Hälsingegatan 29, 113 31 Stockholm. Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta verksamhetschefen på mail. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.

27 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Ledare boll & lek för barn 2-6 år HT25 - Sprid rörelseglädjen ⭐
Einar Sports AB
Fritidsledare m.fl.

Älskar du fotboll? Vill du vara med och inspirera barn till en aktiv fritid? Då skall du skicka in en ansökan till oss på Fotbollskul! Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb På Fotbollskul får du möjlighet att introducera fotboll som idrott till ett härligt gäng barn mellan 2-6 år på ett lekfullt sätt. Vår förhoppning är att barnen skall få inspiration till att fortsätta idrotta och där spelar ditt ledarskap stor roll. Vi söker dig som: Älskar att arbeta med barn Vara glädjefull, lekfull och engagerad Har fotbollserfarenhet eller en generell bollerfarenhet av andra bollidrotter Har erfarenhet att leda aktiviteter för barn, gärna yngre barn, alternativt har en lång idrottsbakgrund och varit ledare för barn i något annat sammanhang (ex. förskola, skola, barnpassning) Som person är du trygg och säker i dig själv!  Du ska även ha som mål att hela tiden arbeta för att samtliga deltagare ska känna sig nöjda när de går ifrån varjeFotbollskulspass. Du kommer på ett lekfullt och engagerat sätt leda barnen och deras föräldrar genom olikaövningar inspirerade av fotboll och bollekar som är framtagna av Active Academysidrottspedagoger. Vi jobbar utifrån ett färdigt passupplägg som innebär att alla övningar och lekar färdigplanerat. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! där vi lägger fokus på bollek, bollbanor, skjuta och passa.  Inför arbetet hos oss får du möjligheten att gå vår ledarutbildning där vi förutom ledarskap utbildar i vårat specifika koncept.   Vad väntar du på? Ansök direkt!  Anställningsvillkor Timanställning Arbetet pågår under hösten 2025 med start vecka 35. Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna.  ca 1-2 h/veckan. Mer info får du via eventuell videointervju.  VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM!     Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

27 maj 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Vikarier till aktiv kvinna 34 år i Hallstahammar
Preventia Assistans AB
Personliga assistenter

Preventia Assistans är ett företag i snabb tillväxt och med många spännande utmaningar framför oss. Hos Preventia Assistans får du ennära och lättillgänglig kontakt med din närmaste chef och en trygg arbetsmiljö. Vi har kollektivavtal och tillstånd att bedriva assistans från Inspektionen från vård och omsorg. . Vi behöver nu en timvikarie till ett uppdrag som gäller assistans dygnet runt med väntetid på natten. Vi har ett stort behov av vikarier som kan arbeta på kvällar/sovande jour och samtliga arbetspass under helger. Vi söker dig som vill bli en i vårat fina gäng, och vill arbeta hos en tjej som är 34 år gammal och har bland annat diagnosen ospecificerad psykisk utvecklingsstörning, autism och epilepsi. Hon behöver stöd och tillsyn dygnet runt, och behöver guidning och instruktioner för att kunna utföra vardagliga moment och uppgifter. Hon behöver hjälp med bland annat planera sin dag med bildstöd, hygien, dusch, intag av medicin och stöd vid påklädning. Hjälp med att laga och ställa i ordning måltider mm. Hon vill gärna vara så delaktig som möjligt.   Detta är en väldigt aktiv tjej, med ett aktivt liv och många olika dagliga aktiviteter. Hon pratar mycket men osammanhängande och hon kommunicerar mycket med kroppsspråket och med hjälp av ljud och egna tecken. Hon tycker om att lyssna på musik, sjunga, cykla, promenera, åka på utflykt med bil. Äta på restaurang ibland. Du kommer att arbeta väldigt nära familjen och därför är det viktigt att samarbetet er emellan fungerar bra. Vi tror att du är mellan 25-45 år gammal och du behöver ha en lugn personlighet, tålamod och förmågan att hitta på aktiviteter. Mycket tid spenderas utomhus och på olika aktiviteter med bl. a FUB med flera. Du behöver ha kunskap och förståelse för diagnoser samt hur man bäst bemöter henne. Önskvärt är B-körkort (manuell) och tillgång till egen bil Till detta uppdrag söker vi endast kvinnliga assistanter.  Arbetstiderna är: Dag: 08.00-15.00 Kväll: 15.00-08.00 (väntetid 21.00-06.00)   Vi kräver utdrag från polisens belastningsregister. Anställning kommer ske löpande under ansökningstiden så skicka in din ansökan omgående. För anställning hos Preventia Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. Välkommen med din ansökan!

27 maj 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Vikarier till man i Hallstahammar
Preventia Assistans AB
Personliga assistenter

Preventia Assistans är ett företag i snabb tillväxt och med många spännande utmaningar framför oss. Hos Preventia Assistans får du ennära och lättillgänglig kontakt med din närmaste chef och en trygg arbetsmiljö. Vi har kollektivavtal och tillstånd att bedriva assistans från Inspektionen från vård och omsorg. Vi söker nu timvikarier till ett uppdrag som gäller assistans dygnet runt. Kunden är en man, som har en muskelsjukdom och är 60 år gammal. Han behöver stöd och hjälp dygnet runt, är rullstolsburen och förflyttas med hjälp av taklyft. Han behöver hjälp med av-och påklädning, intag av medicin, hygien och dusch. Hjälp med att handla, laga och ställa i ordning måltider, samt att finfördela maten och få hjälp med matning. Hjälp med vanligt förkommande hushållssysslor såsom städning och tvätt. Du kommer även följa med kunden på sjukhusbesök. Mannen har ett bil/motor och djur- intresse, ibland är han hundvakt åt vänner och bekanta, så du bör ej ha allergi eller vara rädd för hundar. Har önskemål att kunna komma ut mer på kortare aktiviteter och utflykter. Vi tror att du som söker är minst 40 år gammal och har kommit en bit i livet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och att samarbetet mellan arbetsgrupp och familj fungerar bra.  Du är social och utåtriktad, och är en person som vill hitta på aktiviteter och kan motivera till detta. Men även är lyhörd och inkännande för kundens dagliga form och behov. Det är oerhört viktigt är att du behärskar svenska i tal och skrift, för en bra kommunikation mellan kund och assistent. Och för att kunna dokumentera viktig information. Arbetstid: Varierande arbetstid 07.00-19.00 19.00-07.00 Du bör ha B-körkort   Vi kräver utdrag från polisens belastningsregister. Anställning kan ske löpande under ansökningstiden så skicka in din ansökan omgående. För anställning hos Preventia Assistans krävs att du har ett Bank ID och godkänner att använda ditt Bank ID i tjänsten. Välkommen med din ansökan!

27 maj 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Personlig assistent sökes i Ulricehamn under sommaren
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en 40-årig kvinna i Ulricehamn. Tjänsten en timanställning vid behov och ordinarie personals frånvaro, under sommaren. Möjlighet till förlängning kan öppnas upp, men är inget löfte eller måste. Arbetet innebär att du kommer att följa med i kvinnans vardag, förutom när hon är på daglig verksamhet (varje vardag mellan klockan 08.45-15.30). Arbetsuppgifterna kan exempelvis innefatta att du är med henne när hon ska handla, följer med henne och fikar eller att ni går på stan och shoppar. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 15.30-08.45, mån-fre. 08.45-08.45 (dagen efter), lör-sön. Under veckorna 28, 29, 30 och 31 är arbetstiden förlagd mellan klockan 08.45-08.45 (dagen efter), mån-sön.  Om kunden Fysisk aktivitet och bad är något denna kvinna tycker mycket om och därför är toppen om du också gör det. Hon kommunicerar med tecken som stöd, bilder och diverse andra kommunikationshjälpmedel. Kan du tecken som stöd är det meriterande, eftersom hon gillar att kommunicera med sin omgivning. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är positiv, lyhörd, ansvarstagande och tålmodig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Är rökfri, Kan simma och delta på aktiviteter som innefattar bad, Behärskar det svenska språket väl, i både tal och skrift. Det är meriterande om du Har erfarenhet inom vård och omsorg och i synnerhet inom personlig assistans, Har erfarenhet av kommunikationshjälpmedel. Omfattning: Extra/vid behov.  Antal tjänster: 1. Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med denna kund måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

27 maj 2025
Sista ansökan:
13 november 2025
KOLLA HIT! Vi söker en personlig assistent med humor
God Assistans i Mitt AB
Personliga assistenter

God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godassistans.se KOLLA HIT! Vi söker en personlig assistent med humor  Vi söker en personlig assistent med en härlig dos humor och hjärta på rätt ställe för att hjälpa en 30-årig man med en stor passion för livet. Vår kund är en social och aktiv individ med intressen som sträcker sig från ekonomi till sport, böcker, tv-spel, god mat m.m. Som personlig assistent kommer du att vara en viktig del av hans vardag och även följa med på hans jobb på veckornas. Lite av vad som ingår i jobbet: - Följa med vår kund på hans jobb under veckorna. - Delta i olika aktiviteter så som träning. - Stötta med vardagliga behov och sysslor. - Var beredd att vara flexibel och anpassa dig till kundens önskemål. - Tidigare erfarenhet som personlig assistent är ett stort plus. - Ordningsam och strukturerad som person. - Fysiskt aktiv/stabil för att hjälpa med eventuella lyft. - Dela vår kunds sinne för humor och social interaktion. - Hjärta på rätt ställe och viljan att göra en positiv skillnad i hans liv. Anställning: - Tjänsten är en vikarieanställning vid behov (mindre schemarad är vakant just nu till följd av en sjukskriven assistent) Om du är redo att göra skillnad i någons liv samtidigt som du får chansen att uppleva spännande dagar och skapa minnen, är detta rätt jobb för dig! Skicka in din ansökan och berätta varför du är den perfekta personen för denna roll.   Vi ser fram emot att höra från dig! För att styrka din rätt att arbeta i Sverige behöver du kunna uppvisa svenskt pass/personbevis, uppehållskort (EU) eller uppehålls- och arbetstillstånd/LMA-kort (utanför EU).

27 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025