Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
Som bemanningssjuksköterska på VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer. Hos oss är du inte bara en ersättare för någon annan, du är en viktig del av vårt team, och vi ser och lyssnar på dig. Din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje är viktiga för oss. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt: Hos oss är du mer än en resurs. Vi lyssnar på dina önskemål och ser till att du får uppdrag som passar just dig, både när det gäller arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet: Vi erbjuder en rad olika uppdrag inom sjukvården som kan anpassas efter dina behov. Du väljer när och var du vill arbeta. Respekt och värde: Vi uppskattar den viktiga roll du spelar för patienterna och för oss. Din kompetens och engagemang är något vi verkligen värdesätter och vill belöna på bästa möjliga sätt. Starta eget? Vi hjälper dig – Om du är intresserad av att starta eget bolag kan vi guida dig genom processen och ge dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan och berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vad är viktigt för dig när det gäller arbetsuppdrag? Vad har du för förutsättningar? Vi ringer upp dig inom 48 timmar för att prata vidare. Vi vill förstå dina behov, önskemål och hur vi bäst kan matcha dig med uppdrag som passar dig perfekt. När vi hittat den bästa matchningen för dig, ser vi till att du får de bästa förutsättningarna för att trivas i ditt arbete och kunna göra skillnad för dina patienter. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som verkligen bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill skapa förutsättningar för att du ska kunna göra det du älskar, samtidigt som du har balans i livet. För oss handlar det om att bygga långsiktiga relationer med våra sjuksköterskor, där både du och patienterna får det bästa. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du verkligen blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Jobba hos Plyfa i sommar – operatörsjobb via Hälsinglands Rekrytering Vill du ha ett meningsfullt och aktivt sommarjobb inom industrin? Just nu söker vi på Hälsinglands Rekrytering semestervikarier för bemanningsuppdrag hos Plyfa i Hassela – en av regionens mest välrenommerade arbetsgivare inom träindustrin. Du blir anställd av oss, men arbetar hos Plyfa under perioden juni till och med augusti. Om jobbetSom skiftgående operatör hos Plyfa kommer du att: Övervaka och styra delar av produktionsprocessen Säkerställa att maskiner och utrustning fungerar som de ska Utföra kvalitetskontroller och dokumentera resultat Arbeta i team med kollegor för att uppnå produktionsmål Följa säkerhetsrutiner och bidra till en trygg arbetsmiljö Start sker omgående och arbetet pågår till och med 31 augusti. Vi söker dig som: Är noggrann, ansvarstagande och trivs i en praktisk arbetsmiljö Gärna har tidigare erfarenhet från industri eller produktion – men det är inget krav Har tekniskt intresse och vill lära dig nya saker Kan arbeta skift (dag/kväll) Vill bidra till ett gott samarbete och arbetsklimat Om Plyfa Plyfa är ett modernt företag med lång tradition i Hassela. Här kombineras hög teknisk kompetens med starkt engagemang för bygden, naturen och människorna som bor här. Plyfa är marknadsledande inom produktion av faner till parkettindustrin, och satsar stort på kvalitet, hållbarhet och arbetsmiljö. Målet är att alla som jobbar här – oavsett om det är tillfälligt eller långsiktigt – ska känna stolthet över att vara en del av verksamheten. Vi erbjuder: En trygg bemanningsanställning genom Hälsinglands Rekrytering Ett sommarjobb där du får lära dig industriproduktion från insidan Bra kollegor och en arbetsplats med höga ambitioner för säkerhet och kvalitet Ansök redan idag! Vi går igenom ansökningar löpande och tillsättning sker så snart rätt personer hittas. Välkommen med din ansökan – kanske är det just du som får chansen att jobba på Plyfa i sommar? Frågor ang anställningen ställs till Simon på Hälsinglands rekrytering - 0768001109
OM TJÄNSTEN Vi Omsorg söker nu dig som vill arbeta som personlig assistent hos vår kund i Viksjöfors. Vi söker både dig som vill arbeta i en tjänst på cirka 60–70%, med 5–6 arbetspass i månaden, och dig som vill arbeta som timvikarie vid behov. Arbetsdagarna börjar tidigt, klockan 07:00, och beroende på dag slutar du runt 18:00 eller 19:00. OM KUNDEN I den här rollen får du möjlighet att arbeta nära en glad och energisk tjej i 22-årsåldern, som nyligen har avslutat gymnasiet och nu står inför spännande nya utmaningar i livet. Hon har en intellektuell funktionsnedsättning, autism, ADHD och epilepsi, och för henne är tydliga rutiner en viktig del av vardagen. Hon bor nära sina föräldrar, och som personlig assistent kommer du att ha ett naturligt samarbete med dem. Som assistent hos vår kund kommer dina uppgifter bland annat att innebära: Stöd i hennes dagliga rutiner Assistera vid personlig hygien, på- och avklädning, samt vid måltider Ge stöd i sociala sammanhang, då hon kan bli utåtagerande vid höga ljud eller när hon träffar nya människor Vara med på daglig verksamhet Motivera och sysselsätta ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som är trygg, empatisk och har en förståelse för vikten av att skapa en lugn och strukturerad miljö. Du bör även ha gott tålamod och trivas med att arbeta efter uppsatta rutiner. I rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Kunden önskar endast kvinnliga assistenter. KRAV Körkort och tillgång till bil för att ta sig till arbetsplatsen MERITER Har tidigare erfarenhet av att arbeta inom vården eller liknande Har tidigare arbetslivserfarenhet av att arbeta med personer som har intellektuell funktionsnedsättning, autism, adhd eller epilepsi Tillträde: Sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. Sysselsättningsgrad: 60-70% samt timvikarie vid behov. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Vi Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! VILKA ÄR VI? Vi Omsorg är ett assistansbolag med hjärtat i Dalarna. Vi finns till för att skapa kvalitativ assistans för våra kunder och strävar efter ständig förbättring för att hålla oss aktuella. Hos oss har kunden ett stort inflytande över vem som ska anställas som assistent och hur assistansen ska utföras. Samtidigt som vi erbjuder våra kunder individspecifik assistans riktar vi stort fokus på våra medarbetare och värnar om deras arbetsmiljö. Vad kan vi erbjuda dig? En utvecklande och lärorik arbetsmiljö Kollektivavtal Förmånskort Aktiviteter för både kunder och assistenter Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.viomsorg.se ATT ARBETA PÅ VI OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! För anställning hos oss på Vi Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Vi Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.
Om dig Hudikskolan har en tydlig vision - att bli världens bästa skola. För att bli det behöver vi världens bästa personal. Vårt värdegrundsarbete i kombination med vårt gedigna kvalitets- och utvecklingsarbete är framgångsreceptet för att vara både en bra skola och en bra arbetsplats. Vi har två tydliga mål för vår skola - att alla elever skall prestera på en hög nivå samtidigt som de utvecklas som människor. Elevhälsan är en grupp specialistkompetenser som stödjer och utför de specialpedagogiska, psykosociala och medicinska insatserna vilket lägger grunden för att alla elever skall ha förutsättningarna att må bra och nå goda resultat i skolan. Elevhälsan arbetar främst hälsofrämjande och förebyggande och stödjer elevens utveckling mot utbildningens mål. Genom elevhälsans uppdrag sätts sambandet mellan lärande och hälsa i fokus och elevhälsan knyts därmed närmare skolans uppdrag. En god hälsa är en viktig förutsättning för att klara skolan. Elevhälsans mål är att skapa en så positiv lärandesituation som möjligt för alla elever. Hos oss skall var och en kunna bli allt det man vill och har förutsättningar att bli. Vi söker nu förstärkning till elevhälsans medicinska funktion. Är du skolsköterska eller har motsvarande adekvat kompetens som vill jobba tillsammans med andra i en utvecklande organisation mot gemensamma mål? Då är det dig vi söker. Om tjänsten Tjänsten är som skolsköterska inom elevhälsan på Hudikskolan & Hudikgymnasiet men kan också omfatta samtalsfunktion beroende på din kompetens. Tjänsten rör till största del grundskolan men en del av tjänsten omfattar också gymnasieskolan. Du är välkommen att höra av dig för ett förutsättningslöst samtal om du vill veta mer om oss innan du skickar in din ansökan. Tjänsten är en tillsvidaretjänst, heltid eller deltid beroende på överenskommelse. Bifoga relevant examen och eller legitimation tillsammans med din ansökan. Vi håller intervjuer löpande och tillsätter tjänsten när vi hittat rätt person. Om Arbetsplatsen Det ska ha gjort skillnad att välja Hudikskolan, både som elev och som lärare. Vi lägger stor vikt vid relationer till varandra och eleverna. Vi jobbar i tighta arbetslag under ledning av dagligt närvarande rektorer. Vi har en flexibel arbetsplats och du kan som lärare välja om du har semester eller ferietjänst. Vi har ordning och reda både i klassrummen och i organisationen, på Hudikskolan jobbar vi med tydliga strukturer men stor individuell frihet. Vi är överens om viktiga saker - där det viktigaste är att du delar våra värderingar.
Om dig Hudikskolan och har en tydlig vision - att bli världens bästa skola. För att bli det behöver vi världens bästa personal. Vårt värdegrundsarbete i kombination med vårt gedigna kvalitets- och utvecklingsarbete är framgångsreceptet för att vara både en bra skola och en bra arbetsplats. Vi har två tydliga mål för vår skola - att alla elever skall prestera på en hög nivå samtidigt som de utvecklas som människor. Hos oss skall var och en kunna bli allt det man vill och har förutsättningar att bli. Vi letar just nu dig med motivation och rätt kompetens för ett antal olika uppdrag. Är du en skicklig ledare som vill jobba tillsammans med andra i en utvecklande organisation mot gemensamma mål? Då är det dig vi söker! Välkommen med din ansökan. Om tjänsten Vi söker en elevassistent / resurs med start till höstterminen 2025. Tjänsten är heltid och omfattar grundskolans ÅK F-3. Du som söker bör ha ett par yrkesverksamma år bakom dig och det är meriterande om du har erfarenhet av barn med NPF-diagnos. Du är välkommen att höra av dig för ett förutsättningslöst samtal om du vill veta mer om oss innan du skickar in din ansökan. Bifoga relevanta handlingar tillsammans med din ansökan. Vi håller intervjuer löpande och tillsätter tjänsten så snart vi hittat rätt person. Om Arbetsplatsen Det ska ha gjort skillnad att välja Hudikskolan, både som elev och som lärare. Vi lägger stor vikt vid relationer till varandra och eleverna. Vi jobbar i tighta arbetslag under ledning av dagligt närvarande rektorer. Vi har en flexibel arbetsplats och du kan som lärare välja om du har semester eller ferietjänst. Vi har ordning och reda både i klassrummen och i organisationen, på Hudikskolan jobbar vi med tydliga strukturer men stor individuell frihet. Vi är överens om viktiga saker - där det viktigaste är att du delar våra värderingar.
Är du nyexaminerad automationsingenjör? Eller har du några års erfarenhet inom automation? Nu finns möjligheten att fortsätta utvecklas och arbeta i framkant av teknikutveckling hos ScanArc! Här är du med och formar framtidens lösningar och blir en del av deras fortsatta tillväxtresa! Varmt välkommen med din ansökan då urval sker löpande. OM TJÄNSTEN ScanArc Plasma Technologies arbetar med en kostnadseffektiv och miljövänlig plasmateknik för att omvandla elektrisk energi till varm gas. Detta har de gjort i över 30 år och levererat sina lösningar för industriella tillämpningar i området 50-8000 kW. Tack vare detta arbete minskar de koldioxidavtrycket från fossila värmekällor till el. Oavsett bransch erbjuder deras teknik ett kraftfullt verktyg för att framtidssäkra produktionen och ta ett aktivt kliv mot en mer hållbar industri. Du blir en del av teknikgruppen och kommer vara i gott sällskap av sex kollegor som arbetar inom konstruktion, mekanik, el och utveckling. Dina arbetstider måndag-fredag och inom ramen för kontorstider. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Som automationsingenjör spelar du en nyckelroll i Scanarcs projekt och dina arbetsuppgifter kan variera. Ditt huvudsakliga ansvarsområde är löpande arbete med mjukvaran i deras försöksanläggning. Du har ett nära samarbete med utvecklingsingenjörer, tekniker, projektledare och kommer också ha kontakt med kunder. Det här är en spännande möjlighet för dig som vill vara med och driva teknikutveckling framåt i en innovativ miljö som präglas av samarbete, teknisk spetskompetens och nytänkande. I arbetat kommer du exempelvis att arbeta med: * Felsökning, förbättringsarbete och vidareutveckling av befintliga automationssystem * Utveckling av programmering och styrsystem som t.ex. Mitsubishi, Siemens och HMI * Dokumentation av anläggning och objekt i EPLAN och CAD * Kalibrering och mätvärdeskontroll * Enklare montagearbete VI SÖKER DIG SOM - Har en teknisk eftergymnasial ingenjörsutbildning inom automation eller har tidigare arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdigt - Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift då det krävs för kommunikation och dokumentation - Är öppen för att resa i tjänst vid enstaka tillfällen - Har B-körkort Det är meriterande om du har - Tidigare arbetslivserfarenhet inom styr- och reglerteknik - Tidigare erfarenhet av PLC-programmering och automationssystem - Tidigare erfarenhet av industriella processer och/eller vana av el/installationer Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och för denna tjänst är det viktigt att du är prestigelös i ditt förhållningssätt och har ett driv och nyfikenhet av att vilja att såväl utveckla som att utvecklas. För att trivas i tjänsten är du en kommunikativ och analytisk problemlösare med ett öga för detaljer och kvalitet. Samarbetsförmåga är A och O hos ScanArc, du blir en del av ett ett tight team som stöttar varandra och tillsammans når framgång. Om du gillar att arbeta i en flexibel organisation med korta beslutsvägar och högt i tak, kommer du att passa perfekt i denna roll. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Här kan du läsa mer om Scanarc via deras hemsida.
Vi söker dig som vill ha ett aktivt och lärorikt sommarjobb! Nu har du möjligheten att bli en del av vårt team på XXL Gävle i Valbo köpstad! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och jobbar tillsammans som ett team för att uppnå våra gemensamma mål! Vi delar upp vårt varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Jakt och vildmark - Skidor och cyklar - Verkstad - Lager och logistik - Kassa. Du kommer främst att arbeta på vår Barn- och fritidsavdelning, där vi erbjuder fritidsskor och -kläder för både vuxna och barn i alla åldrar. Som säljare är ditt huvudsakliga mål att säkerställa att kunderna får en positiv upplevelse och lämnar butiken nöjda. Arbetsuppgifter: Hjälpa kunderna att hitta rätt produkter Packa upp och ställa upp varor samt bidra till att hålla avdelningen ren och snygg Bidra med utbildning av egna kollegor Praktisera XXL:s driftsstandarder och följa gällande rutiner och riktlinjer Som sommarvikarie är det viktigt att du är flexibel och har möjlighet att arbeta dagtid, kvällstid och helger. Tjänsten är på 35% och eventuellt mer efter behov under sommaren. Det kan eventuellt bli aktuellt med en tjänst efter sommaren också. För att lyckas i rollen tror vi att du: Motiveras av att skapa goda kundupplevelser Har ett intresse för sport och friluftsliv, samt för produkterna vi säljer Har god samarbetsförmåga och strävar efter att nå teamets gemensamma mål Trivs med att arbeta i ett högt tempo Är självgående och tar initiativ Behärskar svenska eller annat skandinaviskt språk Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss? Som sommarvikarie på XXL kommer du att få en spännande, lärorik och varierad arbetsdag. Vi har en inkluderande miljö där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi erbjuder bra personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Åldersgräns 18 år Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige Är du den vi letar efter? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan! Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Sök på tjänsten via knappen "sök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du söker tjänsten kommer du bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.
Är du utbildad Ortopedingenjör och redo för en ny utmaning? Vill du arbeta på en av Sveriges största ortopedtekniska verksamheter? Vill du ha ett roligt och meningsfullt arbete och vara en del av ett dedikerat team som hjälper människor till ett rörligare liv? Vi söker två Leg. Ortopedingenjörer - Välkommen till Ottobock Care! Om oss Ottobock Care är en av Sveriges största ortopedtekniska verksamheter med kliniker på 20 orter runt om i Sverige, och tillsammans med Ottobock är vi en av världens ledande leverantörer inom ortopedteknik. Vi tar emot patienter via remiss såväl som privatpersoner som är i behov av proteser, ortoser, sitthjälpmedel och ortopediska skor eller inlägg. Utifrån våra unika samarbeten med medicinsk personal, patienter, anhöriga, brukarorganisationer och leverantörer är vår ambition att kunna erbjuda marknadens bästa möjliga helhetslösning för våra patienter och kunder. Vi vill skapa förutsättningar för ett aktivt liv och oavsett var du hittar oss, delar vi samma mission: Vi hjälper människor att bibehålla eller återfå sin rörelsefrihet. På Ottobock Care i Gävle jobbar just nu 16 personer varav 10 patienthandläggare i olika roller. Vi bedriver verksamhet på Gävle Sjukhus och har även en närverkstad i Hudiksvall på Hudiksvalls Sjukhus. Vi är delaktiga i flera multidisciplinära team och har ett bra samarbete med bl.a. barnhabiliteringen, diabetesteamet, ortopeden. Vi är ett starkt team som präglas av bra sammanhållning och ett glatt humör. Om tjänsten Som Leg. Ortopedingenjör kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara patientmottagning med utprovning av samtliga typer av ortopedtekniska hjälpmedel. Du blir delaktig i utveckla vår verksamhet som kan vara allt från vårt sortiment till att förbättra våra processer. I din roll ingår att samverka med övrig vårdpersonal inom regionen och du kommer även att delta i vår jourverksamhet gentemot sjukhuset. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö som präglas av djup kunskap och hög yrkesstolthet. Du kommer att ha en nyckelroll och ingå i ett engagerat och kompetent team med där samarbete och kunskapsutbyte står i centrum och vars arbete syftar till att öka livskvaliteten hos människor genom att förbättra deras rörlighet och självständighet. På Ottobock Care i Gävle får du arbeta brett med alla typer av hjälpmedel men även möjlighet att nischa dig mot vissa inom vissa områden. Vid behov kommer du få stöttning av våra medarbetare, där många har lång erfarenhet i branschen. Vi erbjuder Anställningen är en tillsvidareanställning med placering i Gävle. Arbetstider enligt schema, dagtid. Tillträde till tjänsten är enligt överenskommelse. Vi har kollektivavtal vilket innebär att du omfattas av kollektivavtalade försäkringar. Resor i tjänsten kan förekomma. Du erbjuds ett gediget förmånspaket som bland annat innebär en årlig bonus enligt vår bonuspolicy, friskvårdsbidrag, personalrabatter på befintliga produkter inom företaget och semesterrätt enligt vår lokala semestertrappa. Är du nyutexaminerad från Ortopedingenjörsprogrammet får du möjlighet att delta i ett 2-årigt traineeprogram hos oss. Som ortopedingenjör hos oss kan du även söka en plats till ett av våra komptensteam. Om dig Vi söker dig som är utbildad Leg. ortopedingenjör. Legitimation och examen från ortopedingenjörsprogrammet i Jönköping eller likvärdigt är ett krav för att ansökan skall behandlas. Undantag gäller dig som är nyutexaminerad och ännu inte fått legitimation från Socialstyrelsen. Erfarenhet av arbete som ortopedingenjör är meriterande. Du har god datorvana och behärskar svenska flytande i tal och skrift. Du har lätt för att visa förståelse för andra och du kan sätta dig in i någon annans perspektiv utan att ta över personens känslor. I ditt arbete tar du självständigt ansvar för dina arbetsuppgifter, driver på dina egna processer och ser till att slutföra dem. Du ser möjligheter i förändring och har lätt för att anpassa dig till nya omständigheter och snabbt ändra ditt förhållningssätt. Du arbetar proaktivt, självständigt och omsätter idéer till praktisk handling. Du kommer med idéer och nya infallsvinklar i arbetsrelaterade frågor som kan omsättas i praktiken och leder till resultat. Ansökan Sista ansökningsdag är 2025-08-31. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta Verksamhetschef Andreas Carlsson, [email protected]. Urvalsprocessen sker fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ovan datum. Besök gärna våra hemsidor för mer information: www.ottobockcare.se | www.ottobock.se Vi strävar efter att vara en inkluderande arbetsplats, fri från diskriminering oavsett var i vår organisation du arbetar. Vi uppmuntrar olikheter och tillåter människor att ha olika erfarenheter, uttryckssätt och synsätt. Mångfald leder till nytänkande och vi anser att det utvecklar vår företagskultur och vårt sätt att arbeta till det bättre. Vi genomför standardiserade och likvärdiga rekryteringsprocesser. Alla sökande bedöms rättvist utan hänsyn till kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, funktionsnedsättning, sexuell läggning, ålder eller någon annan egenskap som skyddas av tillämplig lag.
Välj ett jobb för att visa detaljer