Alkohol och drogterapeut
Viljan Individ och Familj AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Om Viljan Selfhelp På ViljanSelfhelp har vi lång erfarenhet av att möta människor med allvarliga missbruksproblem. Varje dag möter vi människor som blivit uträknade eller själva gett upp hoppet om sig själva. Vi ser dem utmana sina egna gränser och växa som individer. Vi utgår från KBT eller 12 stegsprogrammet som metod i vår behandling och nu söker vi ytterligare en terapeut till vårt arbete. Om rollen som Terapeut Som terapeut håller du grupper och föreläsningar , våra manualbaserade teman: missbruk/beroende, kriminalitet, våld och aggressivitet, samt livsteman och vår 12-stegsbehandling med tillhörande arbete i stegen, där vi även har en egen avdelning där klienter tillåts substitutionsbehandling. Att ge våra klienter en trygg miljö liksom att skapa ett engagerande och positivt arbetsklimat för medarbetare är viktigast för oss och vi fäster därför stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet. Lyhörd, ansvarsfull, flexibel och lugn är egenskaper vi värdesätter högt Du kan arbeta både självständigt och tillsammans med andra Du har en positiv grundsyn och ett stort engagemang för målgruppen Kvalifikationer Krav: Alkohol och drogterapeut. Erfarenhet av arbete inom HVB vuxna missbruk/kriminalitet och då särskilt KBT Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift Mycket god samarbetsförmåga med såväl klienter, medarbetare och remittenter från socialtjänst, kriminalvård och arbetsgivare. Meriterande: KBT utbildning Anställningsvillkor Roll: Terapeut Anställningsform: Tillsvidare anställning med 6 månaders provanställning Tjänstgöringsgrad:100% Arbetstid: Dagtid vardagar, ledig röda dagar. Tillträde: Snarast Vad kan vi erbjuda dig? Viljan Selfhelp är en del av Attendogruppen, ett av Nordens största omsorgsföretag, som funnits sedan 1985. Det gör att vi är en trygg arbetsgivare, med många erfarna kollegor du kan lära dig av, och där vi, tack vare vår storlek som arbetsgivare kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Därtill kan vi erbjuda: Kompetensutveckling genom ett gediget internt utbildningsbibliotek Ledarskapsprogram Friskvårdsbidrag Vår förmånsportal Attendo plus i samarbete med Benify, med samlade rabatter och  personalförmåner Erfarna och stöttande chefer Kollektivavtal Om rekryteringsprocessen Sista ansökningsdag 250831 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka oss din ansökan. Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Välkommen med din ansökan – tillsammans för en bättre morgondag! Om Viljan Vi på Viljan Selfhelp tror att alla människor har möjlighet till förändring. Det gör att vi skapat en arbetsplats där du som kollega är med och påverkar, gör skillnad och utvecklas. Om du vill vara med och hjälpa människor att ta nästa positiva steg i livet så är Viljan Selfhelp arbetsplatsen för dig. Viljan samlar det bredaste utbudet av skräddarsydda lösningar inom individ- och familjeomsorg. Våra medarbetare arbetar med omtanke, engagemang och kompetens för att ge varje individ, förutsättningar att ta nästa positiva steg i livet. Tillsammans för en bättre morgondag!

19 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Sälj, res och upplev Sverige – Sommarjobb med extra allt!
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Redo för en sommar du sent kommer glömma? Följ med på vår sommarturné som fältsäljare – upptäck nya platser, träffa nya människor och bygg en karriär längs vägen! Vi på Impressive Relations söker målinriktade säljare som vill ta plats i vårt fältsäljarteam och kombinera försäljning med äventyr på vägarna. Vad går jobbet ut på? Du kommer jobba med face-to-face-försäljning tillsammans med ett av Sveriges mest välkända varumärken. Tillsammans med ditt team åker ni till olika platser i Sverige där du dagligen möter nya människor, presenterar erbjudanden och stänger affärer. Det här är inte ett stillasittande sommarjobb – det här är en chans att utvecklas som säljare samtidigt som du får upptäcka nya miljöer. Vi söker dig som: Är social, självgående och gillar att ta kontakt med människor. Triggas av att sälja, påverka din egen lön och nå tydliga mål. Har en positiv attityd och sprider energi omkring dig. Vill utvecklas inom försäljning och kommunikation. Har B-körkort (stort plus men inget krav). Det här får du av oss: Fast lön + provision utan tak – dina resultat lönar sig direkt. Försäljningsutbildning och coachning – lär dig sälja på riktigt. En minnesvärd sommarturné – nya städer, nya människor, nya utmaningar. Karriärmöjligheter – för dig som vill fortsätta efter sommaren. Gemenskap och teamkänsla – du jobbar alltid tillsammans med andra. Vilka är Impressive Relations? Vi är ett växande bolag inom försäljning och bemanning, och har funnits sedan 2012. Vi jobbar med stora nordiska aktörer inom bland annat bank, IT och grön energi. Hos oss finns inga gränser för vad du kan uppnå – bara möjligheter. Så söker du: Vi tror mer på attityd än på CV. Därför söker du utan CV eller personligt brev – svara bara på några korta frågor, så hör vi av oss snabbt! Redo att ta plats i vårt säljteam och göra din sommar oförglömlig? Ansök idag – urval sker löpande! Kontaktperson: Felicia Rullander 076 425 35 70 [email protected]

19 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Group Manager Outbound and Transport
Valueone AB
Transportledare och transportsamordnare

ValueOne rekryterar en Group Manager till en av Sveriges äldsta producenter för kontorsmöbler och det offentliga rummet, Edsbyn i Hälsingland. Vi söker dig med tidigare ledarskapserfarenhet inom logistik och transporter i tillverkningsindustrin med intresse för personalfrågor och förbättringsarbete.  Edsbyn skapar energi och fokus på alla typer av arbetsplatser. Med högt tempo och fokus ger vi oss ut på en förbättringsresa tillsammans med våra viktigaste kunder och partners, för att utveckla och kvalitetssäkra morgondagens erbjudanden för arbetsplatsen. I ett samarbete med några av Skandinaviens bästa formgivare med närproducerat material, som blir hållbara och cirkulära möbler i vår produktionsenhet i Edsbyn, lägger vi grunden för morgondagens arbetsplats. Edsbyn grundades 1899 och har idag cirka 140 medarbetare samt en omsättning på omkring 200 miljoner kronor. Om rollen Som Group Manager för Outbound och Transport har du det övergripande ansvaret för våra leveranser från fabriken i Edsbyn. Du leder ett väl sammansvetsat team på nio personer som ansvarar för att våra utleveranser sker enligt plan och når kunderna i rätt tid. Våra största marknader finns i Sveriges och Norges storstadsregioner, men vi exporterar även till England, övriga Europa och Kina. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Leda och utveckla logistikfunktioner. Aktivt arbeta med daglig styrning. Säkerställa effektiva interna och externa varuflöden. Optimera fraktavtal och upphandlingar. Ansvara för budget, personal och utvecklingsmål. Aktivt arbeta med kompetensutveckling och medarbetarnöjdhet.  Driva förbättringsarbete och projekt inom logistikområdet. Erfarenhet och kompetens För att lyckas i rollen ser vi att du har en eftergymnasial inom ett relevant område eller motsvarande erfarenhet inom logistik och frakter. Du har tidigare haft ledaransvar inom logistik och transporter i tillverkningsindustrin. Du är van att arbeta i affärssystem och har goda kunskaper i Microsoft 365. Du behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift, och det är meriterande om du även talar ytterligare språk. Har du dessutom erfarenhet av att leda projekt är det en fördel. Som person är du en trygg och närvarande ledare som trivs i en dynamisk miljö med att skapa struktur och utveckla processer både strategiskt och operativt. Med din analytiska förmåga, affärsmässiga inställning och fokus på nöjd kund ser du möjligheter att förbättra logistikflödet internt och externt för att skapa effektivitet och värde. Du har en stark förmåga att motivera och engagera ditt team och ser förändring som en naturlig del av vardagen. Du samarbetar och bygger relationer i ett nära samarbete med både interna och externa parter. I ditt ledarskap är du empatisk och lyhörd för omgivningen. Du har förmåga att självständigt identifiera vad som behöver göras samt sätter omgående i gång aktiviteter runt detta och du motiveras av att arbeta mot uppsatta tidsbestämda mål. Ansökan   Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänster löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdragen är du välkommen att kontakta Emmy Aho på telefon: 076 513 40 22 alternativt 010 332 29 20.   ValueOne är specialister inom supply chain management, inköp och logistik. ​Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning av inköp- och logistikkonsulter, rekrytering av inköpare och logistiker samt utveckling av företags supply chain verksamheter vad avser strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens.

19 maj 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Operation speciallist sjuksköterska sökes till uppdrag
VårdIX AB
Operationssjuksköterskor

Som operationssjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom operationssjukvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i operationssalen. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt team får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att ge patientsäker vård under operationer – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

18 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Anestesi och Intensivvårds speciallist sjuksköterska sökes till uppdrag
VårdIX AB
Anestesisjuksköterskor

Som anestesi och intensivvård speciallist sjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom anestesi och intensivvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i akutsjukvården. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att rädda liv – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

18 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Vi söker en betongbilschaufför i Gävle
Nästa Jobb i Sverige AB
Lastbilsförare m.fl.

Är du flexibel och ansvarstagande? Trivs du med en varierande vardag? Då kan du vara den vi söker! Vi söker en betongbilschaufför med utgångspunkt i Gävle. Som betongbilschaufför hos oss är du vårt ansikte utåt på byggarbetsplatser varje dag. Ingen dag är den andra lik! Vad innebär jobbet? Leverans av betong till olika byggarbetsplatser på ett säkert och professionellt sätt. Du kommer att köra till olika platser och leverera betong enligt kundens behov och tidsplaner. Daglig tillsyn och underhåll av fordon och utrustning. Detta inkluderar att säkerställa att fordonet är i gott skick, utföra enklare reparationer och rengöra utrustningen efter varje arbetsdag. Självständigt arbete men också en viktig del av ett team där samarbete och kommunikation är avgörande. Du kommer att ha nära kontakt med både kunder och kollegor för att säkerställa att leveranserna sker smidigt och effektivt. Om tjänsten: Utgångspunkt: Gävle Arbetstid: Måndag till fredag, med möjlighet till övertid vid behov. Anställningsform: Heltid, med provanställning de första sex månaderna. Start: Omgående Krav: CE-behörighet är meriterande Giltigt YKB Erfarenhet av att köra bil och släp är meriterande Tidigare erfarenhet av betongbil är meriterande Vem är du? Du är flexibel och lyhörd, och trivs med ett varierande arbete där både tider och plats kan ändras från dag till dag. Du har inga problem med att utgå från olika betongstationer och anpassar dig snabbt efter kundens behov. Med ett gott säkerhetstänk och ett ansvarstagande arbetssätt ser du till att både leverans och fordon hanteras på ett professionellt sätt. Du är serviceinriktad, lösningsfokuserad och samarbetar gärna med både kunder och kollegor. Vi erbjuder dig: Som anställd hos oss på flxbemanning en trygg anställning med kollektivavtal och ett närvarande engagemang. Din nya arbetsgivare är ett stadigt växande bemanning- och rekryteringsföretag inom transport & logistik. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. Vi är ett kunskapsdrivet team som har en lång erfarenhet från branschen. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och ett personligt engagemang. Jobba med oss! Ansök nu och bli vår nästa medarbetare. Om du har några frågor, ring Patrick Gustafsson på flxbemanning 076-847 27 27.

16 maj 2025
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Personlig assistent till en sprallig och glad tjej

Hej! Jag är en busig, sprallig och glad tjej på 19 år som älskar musik och dans. Att titta på Let’s Dance och Masked Singer är några av mina favoritaktiviteter. Annars gillar jag att vara ute och gå, gärna med en hund. På somrarna älskar jag att bada i poolen hos min pappa. Just nu letar jag efter assistenter eller som jag vill kalla dom mina framtida bästisar. Som vill göra min vardag trygg och innehållsrik. Jag gillar att följa med på vardagliga sysslor som att handla eller att ställa in i diskmaskinen. När jag är tillräckligt trygg med dig följer jag gärna med till ett café eller varför inte Furuvik. Men för mig är det också viktigt med återhämtning. Så du behöver kunna ta det lugnt en heldag med mig. Jag uppskattar om du är kontaktsökande då jag kan vara blyg ibland. Men när det släpper är jag social och framåt. Jag är glad nästan hela tiden. Men när saker inte går som jag vill kan jag bli upprörd och behöver då hjälp att hantera mina känslor. När jag lugnat mig vill jag gärna hålla din hand medan jag tittar på min iPad. Att umgås med min familj och titta på hockey är också några av mina favoritaktiviteter. Att hälsa på farmor och morfar tycker jag också om. Jag har inget tal så det bra om du kan använda dig av stödtecken eller bildstöd så vi lättare kan kommunicera. Men är det något du är ovan med är det helt okej, jag är duktig på att visa vad jag vill och inte :) Det spelar ingen roll om du är tjej eller kille. Det viktiga är att personkemin mellan oss stämmer. Men det finns också några saker som är viktiga om man ska jobba som min assistent, nämligen: Jag söker dig som är: rökfri tål pälsdjur lugn, trygg och lyhörd pratar flytande svenska och kan skriva på svenska Det är också meriterande om du: har körkort och bil (inget krav, men kan vara bra då jag inte uppskattar att åka kommunalt) har erfarenhet av TAKK, stödtecken och bildstöd har erfarenhet av Downs syndrom och/eller autism har erfarenhet av att jobba som personlig assistent och/eller annat yrke inom omsorgen.  har erfarenhet av lågaffektivt bemötande Arbetstid och omfattning: Arbetstiden är kl 15.45-08 med väntetid mellan kl 22-06 Jag söker tre personer för deltidstjänst med schema på ca 60-80%. Jag vill helst att du börjar som timvikarie i början så att vi får en chans att lära känna varandra.  Vi erbjuder: En trygg anställning med kollektivavtal Ett nära samarbete med ett engagerat team Friskvårdsbidrag till alla anställda. Både ordinarie personal och timvikarier Möjlighet att utvecklas inom företaget. Bland annat med samordnaransvar __________ OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gästrikland, Hälsingland och NordUppland. Vi erbjuder en assistans som tydligt utgår ifrån kundens behov och önskemål samtidigt som vi prioriterar god arbetsmiljö för våra medarbetare. OP Assistans har idag 55 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle. Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se __________ För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.

16 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025
Servicepersonal Hudiksvall Minimum 20år
Brödernas Group AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Är du sugen på nya utmaningar, en karriär inom restaurangbranschen och ett företag där det går snabbt att växa? Då har du kommit rätt! Vilka är Brödernas?  Brödernas bedriver med framgång sin verksamhet i hela Sverige från Umeå i norr till Malmö i söder. Brödernas expanderar i en rasande takt med visionen att bli känt även utanför Sveriges gränser. Vår ambition är att Brödernas ska associeras med god kvalité och fantastisk service. Vi har idag över 90 öppnade enheter i Sverige och vi öppnar nya enheter varje månad.  Det viktiga för oss är att oavsett vilket mål du har för framtiden så har vi garanterat en plats för dig. Hos oss är det dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vad innebär jobbet som Servicepersonal hos oss? I tjänsten ingår det att vara ansiktet utåt. Dina arbetsuppgifter består av att välkomna gäster, ta emot beställningar i kassan eller vid bordet, servera mat och dryck, se till att gästerna är nöjda och lämnar restaurangen med gott humör. I arbetsuppgifterna ingår också att öppna och stänga samt säkerställa en ansvarsfull alkoholservering. Vem är du? Som person har du god arbetsmoral, är en social person och tycker om att ha kontakt med människor. Du är samarbetsvillig och trevlig. Du har ett öga för vad du behöver prioritera och tar självständiga beslut i ditt arbete. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en fartfylld arbetsplats som är mitt under en stor expansion vilket innebär mycket goda möjligheter till att utvecklas med företaget. Rekryteringsprocessen  När du har sökt tjänsten så kommer du att få tillgång till en länk för en digital intervju med roboten Hubert som tar ca 20 - 30 minuter. Syftet med att Hubert-intervjun är vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Vi ser gärna att du svarar på denna inom 48 - 72 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://my.hubert.ai/advice-before-hubert-interview/sv-se Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.  Vi ser fram emot att höra från dig! Intervjuer sker löpande så tveka inte! Sök! Are you eager for new challenges, a career in the restaurant industry and a company where you can grow fast? Then you have come to the right place! Who are the Brödernas? Brödernas successfully conducts its operations throughout Sweden from Umeå in the north to Malmö in the south. Brödernas are expanding at a rapid pace with the vision of becoming known even outside Sweden's borders. Our ambition is for Brödernas to be associated with good quality and fantastic service. We currently have over 80 opened units in Sweden and we open new units every month. The important thing for us is that no matter what goal you have for the future, we have guaranteed a place for you. With us, it is your own ambitions and results that determine how far you can go. What does the job as a Service Personnel with us mean? The service includes being the face outwards. Your duties consist of welcoming guests, taking orders at checkout or at the table, serving food and drink, making sure guests are happy and leaving the restaurant in a good mood. The tasks also include opening and closing and ensuring responsible alcohol serving. Who are you? As a person, you have a good work ethic, are a social person and enjoy having contact with people. You are cooperative and nice. You have an eye for what you need to prioritize and make independent decisions in your work. What do we offer? We offer a fast-paced workplace that is in the middle of a major expansion, which means very good opportunities to develop with the company. The recruitment process Once you have applied for the job, you will have access to a link for a digital interview with the robot Hubert, which takes about 20-30 minutes. The purpose of the Hubert interview is to give all candidates the opportunity to tell more about themselves and for us to ensure that all candidates are judged in the same way, regardless of gender, age and ethnicity. We are happy to see that you respond to this within 48 - 72 hours to quickly move forward in the process. You will then be contacted by one of our recruiters if you become relevant for a second interview. We look forward to hearing from you! Interviews are ongoing, so do not hesitate! Apply!

16 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025
Kökspersonal Hudiksvall
Brödernas Group AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Är du sugen på nya utmaningar, en karriär inom restaurangbranschen och ett företag där det går snabbt att växa? Eller vill du bara ha ett extra jobb vid sidan av studierna? Då har du kommit rätt!  Vilka är Brödernas? Brödernas bedriver med framgång sin verksamhet i hela Sverige från Umeå i norr till Malmö i söder. Brödernas expanderar i en rasande takt med visionen att bli känt även utanför Sveriges gränser. Vår ambition är att Brödernas ska associeras med god kvalité och fantastisk service. Vi har idag över 90 öppnade enheter i Sverige och vi öppnar nya enheter varje månad. Det viktiga för oss är att oavsett vilket mål du har för framtiden så har vi garanterat en plats för dig. Hos oss är det dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vad innebär jobbet som Kökspersonal hos oss? Tjänsten innebär att du jobbar i köket och roterar mellan stationer som stekbord, fritering och sallad. Du ser till att det är rent i köket och att egenkontroller följs. Som kökspersonal på Brödernas arbetar du i team och det är därför viktigt att du är en lagspelare och förstår vikten av kommunikation och gruppsamverkan. Vem är du? Vi söker dig som gillar ett högt arbetstempo, är serviceinriktad och älskar att jobba med människor. Du tycker om att jobba med andra och vill ha en karriär i restaurangbranschen. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en fartfylld arbetsplats som är mitt under en stor expansion vilket innebär mycket goda möjligheter att utvecklas med företaget. Rekryteringsprocessen  När du har sökt tjänsten så kommer du att få tillgång till en länk för en digital intervju med roboten Hubert som tar ca 20 - 30 minuter. Syftet med att Hubert-intervjun är vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Vi ser gärna att du svarar på denna inom 48 - 72 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju. Vi ser fram emot att höra från dig! Intervjuer sker löpande så tveka inte! Sök! Are you eager for new challenges, a career in the restaurant industry and a company where you can grow fast? Or do you just want an extra job alongside your studies? Then you have come to the right place! Who are the Brödernas? Brödernas successfully conducts its operations throughout Sweden from Umeå in the north to Malmö in the south. Brödernas are expanding at a rapid pace with the vision of becoming known even outside Sweden's borders. Our ambition is for Brödernas to be associated with good quality and fantastic service. We currently have over 80 opened units in Sweden and we open new units every month. The important thing for us is that no matter what goal you have for the future, we have guaranteed a place for you. With us, it is your own ambitions and results that determine how far you can go. What does the job as a Kitchen staff with us mean? The service means that you work in the kitchen and rotate between stations such as frying tables, frying and salad. You make sure that the kitchen is clean and that self-checks are followed. As a kitchen staff at Brödernas, you work in teams and it is therefore important that you are a team player and understand the importance of communication and group collaboration. Who are you? We are looking for you who like a high work pace, are service-oriented and love working with people. You enjoy working with others and want a career in the restaurant industry. What do we offer? We offer a fast-paced workplace that is in the middle of a major expansion, which means very good opportunities to develop with the company. The recruitment process Once you have applied for the job, you will have access to a link for a digital interview with the robot Hubert, which takes about 20-30 minutes. The purpose of the Hubert interview is to give all candidates the opportunity to tell more about themselves and for us to ensure that all candidates are judged in the same way, regardless of gender, age and ethnicity. We are happy to see that you respond to this within 48 - 72 hours to quickly move forward in the process. You will then be contacted by one of our recruiters if you become relevant for a second interview. We look forward to hearing from you! Interviews are ongoing, so do not hesitate! Apply!

16 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025
Sjuksköterskor till Gävle
Sverek AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi söker Sjuksköterskor till Gävle. Pga lagar och regler behöver vi vara restriktiva med mer information här. Intresserad av att veta mer? Läs mer och gör en intresseanmälan via knappen "Ansök här" och en konsultchef kontaktar dig inom en arbetsdag. Tillsammans kommer ni sedan fram till vilket uppdrag som passar dig. Efter sedvanlig referenstagning bokas du ut på uppdrag. Slutligen skickar du in din signerade tidrapport och vi betalar ut din ersättning.

16 maj 2025
Sista ansökan:
3 november 2025