Hemstädare / Home cleaner - Hemfrid Gävle

We are looking for new home cleaners to join our team in Gävle. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Gävle. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan.  Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!

12 maj 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Personlig assistent på dagtid i sommar

OP Assistans söker en personlig assistent till en kund i Ockelbo Arbetet sträcker sig mellan v 24-28 Kunden är en kvinna i 80-årsåldern. Hon använder rullstol och behöver stöd vid bland annat förflyttningar och praktiska saker i och utanför hemmet.  Vi söker dig som: Har körkort och tillgång till bil Är kvinna Är 40 år eller äldre Kan jobba v 24-28 Arbetstid och omfattning: Arbetspassen är förlagd på dagtid kl 8.30-13.30, 3 dagar per vecka mellan Måndag och Torsdag.  Vi erbjuder: En trygg anställning med kollektivavtal Ett nära samarbete med ett engagerat team Friskvårdsbidrag till alla anställda. Både ordinarie personal och timvikarier Möjlighet att utvecklas inom företaget. Bland annat med samordnaransvar __________ OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gästrikland, Hälsingland och NordUppland. Vi erbjuder en assistans som tydligt utgår ifrån kundens behov och önskemål samtidigt som vi prioriterar god arbetsmiljö för våra medarbetare. OP Assistans har idag 55 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle. Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se __________ För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Personlig assistent sökes till Alfta
Inkludera assistans i Sverige AB
Personliga assistenter

Kunden är en man som behöver stöd och hjälp med sin vardag. Du jobbar i kundens hem utifrån uppsatta och tydliga rutiner. Kunden är talande och berättar vad han behöver ha hjälp med.   Vi söker en personlig assistent som kan hoppa in vid korttidsfrånvaro samt eventuellt ta en schemarad.   Du bör behärska svenska i både tal och skrift. Du kommer få introduktion hos kunden för att säkerställa trygghet mellan dig och kunden.   Vi söker dig som är van att jobba utifrån uppsatta rutiner. Du kommer jobba aktivt utifrån kundens behov . Du ska ha hög arbetsmoral och ansvarskänsla.   Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg, gärna som personlig assistent. Då det är kunden som väljer sin assistent så kommer vi att lägga stor vikt kring personligheten.   Rekryteringen sker löpande så ansök redan idag.  Välkommen in med din ansökan! Företagsinformation Inkludera Assistans grundades år 2015 och jobbar hårt för sina kunders rättigheter och sina anställdas status i samhället. Hållbarhet gäller inte bara luften vi andas, bilarna vi kör eller energislagen vi använder. Hållbarhet är så mycket mer än så och omfattar oss alla. Vi vill verka för hållbar omsorg, för hållbara arbetsplatser och –villkor och för ett hållbart och ansvarsfullt välfärdssystem där privata och kommunala aktörer agerar tillsammans med myndigheter mot ett gemensamt mål: en hållbar välfärd. Med tydlighet och transparens inom både kvalitet, ekonomi och miljöpåverkan vill vi leda utvecklingen av en ny, ansvarstagande branschrörelse. Vi vill att varje människa ska kunna känna sig trygg med att det finns en god välfärd, inte bara idag utan även i framtiden.

9 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Personlig assistent sökes till Alfta
Inkludera assistans i Sverige AB
Personliga assistenter

Kunden är en man som behöver stöd och hjälp med sin vardag. Du jobbar i kundens hem utifrån uppsatta och tydliga rutiner. Kunden är talande och berättar vad han behöver ha hjälp med.   Vi söker en kvinlig personlig assistent som kan hoppa in vid korttidsfrånvaro nu under våren men också har möjlighet att jobba under sommaren.    Du bör behärska svenska i både tal och skrift. Du kommer få introduktion hos kunden för att säkerställa trygghet mellan dig och kunden.   Vi söker dig som är van att jobba utifrån uppsatta rutiner. Du kommer jobba aktivt utifrån kundens behov . Du ska ha hög arbetsmoral och ansvarskänsla.   Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg, gärna som personlig assistent. Då det är kunden som väljer sin assistent så kommer vi att lägga stor vikt kring personligheten.   Rekryteringen sker löpande så ansök redan idag.  Välkommen in med din ansökan! Företagsinformation Inkludera Assistans grundades år 2015 och jobbar hårt för sina kunders rättigheter och sina anställdas status i samhället. Hållbarhet gäller inte bara luften vi andas, bilarna vi kör eller energislagen vi använder. Hållbarhet är så mycket mer än så och omfattar oss alla. Vi vill verka för hållbar omsorg, för hållbara arbetsplatser och –villkor och för ett hållbart och ansvarsfullt välfärdssystem där privata och kommunala aktörer agerar tillsammans med myndigheter mot ett gemensamt mål: en hållbar välfärd. Med tydlighet och transparens inom både kvalitet, ekonomi och miljöpåverkan vill vi leda utvecklingen av en ny, ansvarstagande branschrörelse. Vi vill att varje människa ska kunna känna sig trygg med att det finns en god välfärd, inte bara idag utan även i framtiden.

9 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Servitris / Servitör till Asiatisk Restaurang
Bvs i Gävle AB
Hovmästare och servitörer

bong mai Restaurang & Bar är en Asiatisk restaurang som erbjuder en äkta och spännande matupplevelse från Thailand, Vietnam, Kina. Belägen i närheten av Södermalmstorg hittar du bong mai Restaurang & Bar som erbjuder specialiteter från det Vietnamesiska, Thailändska, Kinesiska köket med äkta och spännande smakupplevelser. Restaurangen kan ta emot upp till 70 personer och passar för alla åldrar och plånböcker. Lunch, avhämtning, à la carte - alltid lika fin kvalitet och smakrik mat. På sommaren så har bong mai Restaurang & Bar även uteservering. Om dig: Vi vill att du ska tycka om att ge våra gäster den absolut bästa servicen i alla lägen samt ge dem mer värden och personlig omtanke. Vi söker dig som är: Serviceminded. Har erfarenhet av servering. Har god kännedom om mat och dryck. Är social, glad, lättsam. Har lätt att samarbeta med andra, men som även är självgående. Kan jobba dag, kväll och helger. Kan svenska i tal och skrift. Om tjänsten Vi söker en servitris / servitör med erfarenhet till vår restaurang. Tjänsten skall tillsättas omgående, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

9 maj 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
NOC Operatör 2nd line

Nu söker vi dig som vill vara med och driftsäkra infrastruktur inom mobilnät, kommunikationsnät samt el-infrastruktur! Du kommer att tillhöra vårt team, Network Operations Center, NOC, och arbeta från vårt kontor i Gävle. Du kommer att ingå i ett team där du bland annat får övervaka, registrera, hantera och åtgärda näten men även hantera angränsande infrastrukturnära uppdrag telekom och datakom. Vi ser också att du är den som är med och utvecklar våra arbetssätt och arbetar med våra interna system. Varmt välkommen med din ansökan! Om tjänsten Som NOC Operatör i 2nd line kommer du att jobba dagtid där din uppgift blir att stödja NOC operatörerna som går skift, 24/7, 365 dagar om året. Du ansvarar bland annat för infrastruktur relaterad till mobilnät, kommunikationsnät samt el-infrastruktur och driftstjänster. Vi vill att du har kännedom om drift av olika nät inom IP-nät, våglängdsnät, kritiska infrastrukturer samt dess roll och relation till andra nät och slutanvändartjänster. Du kommer att övervaka, registrera, prioritera, åtgärda inkommande larm och ärenden. När du gjort allt som går att genomföra från NOC så eskalerar du ärendena vidare till andra instanser eller fältorganisation. Du ansvarar också för att övervaka att planerade arbeten utförs enligt uppsatta processer. Tillsammans arbetar teamet för att säkerställa att det ständigt levereras ett felfritt nätverk, förbättrade förutsättningar och en arbetsplats med glimten i ögat. En viktig del är att stödja NOC operatörerna och sedan vara länken till 3:e linjens support för felsökning av de ev problem som uppstår Några av dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara: Stödja NOC operatörerna i deras arbete Du kommer att vara den som äger systemfrågorna och utvecklar arbetssätt tillsammans med Teamlead. Övervaka inkommande larm, ärenden och avvikelser från nät, infrastruktur och stödsystem Skapa, logga och dokumentera felhanteringsärenden Analysera, felsöka och åtgärda ärendena Analysera, godkänna och hantera planerade arbeten i näten Eskalera ärenden till relevant parter via stödsystem, samtal eller mail Hantera alla ärenden utifrån överenskomna SLA/KPI-nivåer Vara SPOC för olika typer av driftsärenden som berör våra kunder Vi söker dig som Har kännedom om drift av olika nät inom IP-nät, mobil-nät, kritiska infrastrukturer samt dess roll och relation till andra nät och slutanvändartjänster. Har en förståelse och ett intresse av att arbeta i många olika händelsestyrda IT driftsmiljöer och kan arbeta med flertalet parallella IT applikationer och verktyg. Kan vara flexibel och hoppa in och arbeta extra pass vid oplanerad frånvaro eller vid hög arbetsbelastning samt kan arbeta skiftgång dag, kväll, natt och helg. Det är meriterande om du har erfarenhet från arbete med NOC/drift/support eller liknande arbetsuppgifter. Vi vill att du har utbildning i grundläggande Nätverkskunskap: Motsvarande tex IT inriktning på gymnasiet inriktning Nätverk o datateknik Ev Yrkesutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet Meriterande är djupare kunskap inom routade och switchade nätverk samt våglängdsteknik. Certifiering hos Cisco tex CCNA/CCNP eller likvärdig certifiering hos annan leverantör. Vem är du? Vi tror att du som söker tjänsten vill vara en del av en organisation som växer där ingen dag är den andra lik. Som person är du problemlösande, noggrann och har en mycket god kommunikativ förmåga. Du är en lagspelare ut i fingerspetsarna som under dina arbetsdagar arbetar efter kundernas och teamets bästa. Då arbetsbelastningen kan variera är det viktigt att du har förmåga att hantera flera ärenden samtidigt samt prioritera de olika arbetsuppgifterna under stressade perioder. Slutligen har du ett proaktivt arbetssätt, utmanar det som är otydligt och kan bli bättre samt har en pragmatisk inställning till att arbeta reaktivt. Vi på Transtema tror att mångfald bidrar till en mer dynamisk och kreativ arbetsmiljö som gör att fler trivs på jobbet. Vi hoppas därför att du som söker, med din bakgrund och kompetens, kan bidra till att öka vår mångfald. Vi erbjuder Våra medarbetare är vår största tillgång och det är viktigt för oss att du trivs på jobbet. Vi är stolta över den drivkraft som finns inom Transtema och vi vill att alla medarbetare ska vara engagerade i att utveckla verksamheten. Vi erbjuder en utmanande och utvecklande miljö, ett omväxlande arbete och möjlighet till kompetensutveckling. Vår kultur genomsyras av våra värdeord - att tänka nytt, visa respekt och ta ansvar. Om oss Transtema ser till att nätet fungerar! Vi vill vara den naturliga partnern när det gäller att designa, bygga, underhålla och sköta driften av olika typer av kommunikationsnät och infrastruktur. Vi finns över hela Sverige och Norge och våra tekniker är tillgängliga 24 timmar om dygnet för att se till att våra kunders nät alltid fungerar. Vi arbetar aktivt med hållbarhet utifrån fyra aspekter - våra medarbetare, vår affär, vår miljö och vårt engagemang. Våra medarbetare är vår största tillgång och vår ambition är att vara branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi har en värderingsstyrd företagskultur och arbetar aktivt med kompetensutveckling, inkludering och att erbjuda en trygg arbetsplats för alla. Övrig information Placeringsort: Gävle (on site) Start: Enligt ök. Omfattning: Heltid, tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.  I denna rekrytering kan vi komma att utföra en säkerhetsprövning och registerkontroll. Urval sker löpande, vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor om tjänsten, kontakta Magnus Vagfalvi, avdelningschef NOC. [email protected] Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet, men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Betongarbetare
S:T Eriks AB
Maskinoperatörer, cement-, sten- och betongvaror

Om tjänsten: Som Betongoperatör ansvarar du för att framställa och bearbeta betong med precision och kvalitet i fokus. Rollen innefattar även att underhålla och rengöra utrustningen samt bidra till en säker och välorganiserad arbetsmiljö. Genom nära samarbete med dina kollegor ser du till att produktionen flyter på effektivt och att våra kunder får förstklassiga produkter. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Arbeta med drift och skötsel av utrustning och se till att maskinerna fungerar enligt plan. Producera och rapportera enligt den aktuella produktionsplaneringen Ansvara för att i det dagliga arbetet verka för ökad tillgänglighet och produktivitet Genomföra kontroller enligt våra rutiner och standarder för att säkerställa produktkvalitet Följa företagets och arbetsplatsens säkerhets- och skyddsföreskrifter Medverka aktivt i företagets förbättringsarbete, främst inom sitt eget arbetsområde och alltid inom Hälsa & Säkerhet Personliga egenskaper: I tjänsten lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du är driven och engagerad i ditt arbete. Du är även mån om noggrannhet och kvalité i dina arbetsuppgifter samtidigt som du tycker om att jobba i ett effektivt tempo. Självklart ser vi det som en fördel om du har tidigare erfarenhet av att arbetat med armering, betongelement, svetsning eller liknande men ser det inte som något krav. Det är meriterande om du innehar tillstånd för travers samt motvikstruck. Krav: • B-körkort (nödvändigt för att ta sig till och från produktionen) • Flytande svenska i tal och skrift Övrigt: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader på heltid och är placerad i Ockelbo. Vi arbetar med löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid rekrytering tillämpar vi bakgrundskontroll och drogtester. Om oss: S:t Eriks är en ledande svensk tillverkare och leverantör av betong- och naturstensprodukter till entreprenörer och återförsäljare på den nordiska marknaden för infrastruktur, bygg och landskapsarkitektur. Vi är cirka 550 medarbetare vid fabriker och kontor över hela Sverige och koncernen har en årsomsättning om cirka 1,5 miljarder kronor. S:t Eriks är en del av Volati.

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Säljare Gävle
Isolerab AB
Företagssäljare

Inspireras du av att träffa nya människor? Vill du kunna styra din egen tid mot uppsatta mål? Vill du kunna påverka din inkomst? Då tror vi att denna tjänst kan vara något för dig! Isolerab söker en pålitlig och initiativtagande person till vårt härliga säljteam! Isolerab är en ledande helhetsleverantör inom isolering, ventilation och mögelbehandling. Vår affärsidé är att erbjuda friskare inomhusklimat och lägre energikostnader till våra kunder - och vi har verkligen lyckats. Med flera tusen nöjda kunder runt om i Dalarna, Gästrikland, Västmanland, Uppsala, Örebro och Stockholm är vi mycket stolta över våra första 14 år. Vi har haft en snabb tillväxt i företaget – och den fortsätter. Nu ser vi fram emot en mycket ljus framtid, både på existerande och framtida marknader.  Jobbet som fältsäljare på Isolerab Nu söker vi dig som vill vara vår representant i Gävle. Rollen som fältsäljare innebär i huvudsak uppsökande försäljning men även besiktning och rådgivning. Att möta kunder, både befintliga och nya är en stor och viktig del i arbetet. Vi erbjuder dig en härlig företagskultur med glädje och energi. För oss är det viktigt med gemenskap och att ha roligt på jobbet.  Som fältsäljare får du: Kontinuerlig utbildning inom kundbemötande, försäljningsteknik och personlig utveckling Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt växande företag Förmånsbil Kollektivavtal Roliga event och motiverande tävlingar i form av utlandsresor mm En attraktiv lönemodell Vem söker vi? Med fokus på att anställa rätt medarbetare vill vi positionera oss som en av de stabilaste spelarna i branschen. Och när vi säger rätt medarbetare menar vi dig som har initiativförmåga, energi och en positiv inställning till livet. Vi söker dig som gillar människor, att ge service och göra kunden nöjd. Om du också har en god kommunikativ förmåga och kan strukturera och organisera ditt arbete för att nå uppsatta mål så vill vi gärna träffa dig. Din tidigare erfarenhet och utbildning är mindre viktig för oss. Har du rätt inställning så ger vi dig verktygen för att lyckas. Vi ser fram emot din ansökan! Urval Urval och intervjuer för tjänsten sker löpande så ansök redan idag.

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Personlig assistent sökes till Illsbo
Inkludera assistans i Sverige AB
Personliga assistenter

Vi söker dig som med kort varsel kan hjälpa till vid ordinarie personals frånvaro och som även vill arbeta på schemarad i sommar. Har du bra arbetsmoral, ansvarskänsla och gott ordningssinne, kan du vara vår nästa kollega. Utifrån tydliga rutiner arbetar du aktivt med kundens behov. Tryggheten mellan dig och kunden samt i dina arbetsuppgifter säkerställs genom introduktionspass.   - Jag är en 55 årig kvinna med MS, som behöver stöd och hjälp med allt i min vardag, här i mitt hem i Ilsbo. Förflyttar mig med rullstol/permobil och nyttjar golvlyft. Jag gillar att spela på iPad, lösa korsord, plantera, spela sällskapsspel och titta på tv.   För vår kommunikation behöver du tala och skriva svenska.   Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg, gärna som personlig assistent. Kunden väljer själv sina assistenter och stor vikt läggs kring personlighet.   Arbetstider: dygnspass   Intervjuer sker löpande varvid tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen in med din ansökan! Märk ansökan med "05" i ämnesraden om du säker via mejl.  Företagsinformation Inkludera assistans i Sverige AB tidigare MR Assistans grundades år 2015 och jobbar hårt för sina kunders rättigheter och sina anställdas status i samhället. Hållbarhet gäller inte bara luften vi andas, bilarna vi kör eller energislagen vi använder. Hållbarhet är så mycket mer än så och omfattar oss alla. Vi vill verka för hållbar omsorg, för hållbara arbetsplatser och –villkor och för ett hållbart och ansvarsfullt välfärdssystem där privata och kommunala aktörer agerar tillsammans med myndigheter mot ett gemensamt mål: en hållbar välfärd. Med tydlighet och transparens inom både kvalitet, ekonomi och miljöpåverkan vill vi leda utvecklingen av en ny, ansvarstagande branschrörelse. Vi vill att varje människa ska kunna känna sig trygg med att det finns en god välfärd, inte bara idag utan även i framtiden.

8 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Tandhygienist - Smile Sandviken
Colosseum Smile AB
Tandhygienister

Var med och skapa Sveriges bästa tandvård tillsammans med oss! Hos oss på Smile får du chansen att vara med och skapa Sveriges bästa tandvård. Här får du gehör för dina tankar och idéer – i teamet, på kliniken och i hela Smile. Vi som arbetar på Smile är trygga i vår kompetens. Därför kan vi också vara okomplicerade och varma, inkluderande och lyhörda. Vår kultur är familjär och prestigelös samtidigt som vi drivs av kvalitét och utveckling. Till vår fina klinik i Sandviken söker vi nu en tandhygienist. Här får du möjligheten att arbeta på toppen av din kompetens och tillhöra ett engagerat och familjärt team, med detta skapas goda möjligheter till dig att kompetensutvecklas. Missa inte möjligheten att bli en del av Smile! Vilka är Smile? Sveriges största privata tandvårdskedja - det är viktigt för oss att finnas tillgängliga för våra patienter i hela landet - inte begränsa oss till varken små- eller storstad. Över 65 kliniker och 1100 medarbetare. Här får du bli en del av ett stort nätverk och vår bredd ger stora möjligheter för både utbildning och personlig utveckling. Collaboration, Care & Entrepreneurship - vår värdegrund. Vår vision - friska leenden i hela Sverige! Här siktar Smile på att verka för friska patienter i hela landet och skapa varma leenden hos våra medarbetare genom vår unika kultur. Tillsammans med våra systerorganisationer inom Colosseum Dental Group erbjuder vi tandvård för fler än 3 miljoner patienter i 11 länder i Europa. Att arbeta som tandhygienist på Smile Tandvård Förebyggande tandvård är en viktig del i vårt erbjudande och som tandhygienist har du en viktig roll i detta. Du arbetar med sedvanliga tandhygienistuppgifter men även med behandlingar såsom tandblekning. Du utför behandlingar på vuxenpatienter och ibland även barn och arbetar löpande med din tidbok för att säkerställa att den är optimalt bokad. På kliniken har vi regelbundet klinik- och terapimöten där du får möjlighet till gemensam diskussion och reflektion. Som tandhygienist arbetar du självständigt på rum men du samarbetar nära med de andra tandhygienisterna på kliniken. Genom detta har du möjlighet till stor påverkan och utveckling av din arbetsplats tillsammans med dina kollegor. På Smile arbetar vi i Frenda. Vem söker vi? Smile Tandvårds medarbetare är avgörande för vår framgång. Därför är din inställning och personlighet A & O för oss. Vi ser att du precis som oss arbetar för att ge dina patienter bästa möjliga vård och tillhandahåller högsta möjliga servicenivå. På Smile är vi ett lag, och vi är bäst tillsammans, därför ser vi att du är samarbetsvillig och prestigelös och verkar för att hela kliniken skall gå framåt.  Utöver ovan kompetenser ser vi att du: Är legitimerad tandhygienist Har arbetslivserfarenhet som tandhygienist Talar & skriver god svenska Anställningsform och tillträde Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid med en omfattning som motsvarar 100%. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag så välkommen med din ansökan redan idag. Anställningen inleds med en provanställning. Ansökan och frågor Har du läst så här långt tror vi inte att du missat Smiles framåtanda, och delar den med oss. Vi hoppas och tror då att tjänsten hos oss på Smile kan vara intressant för dig. Du ansöker till tjänsten genom vårt digitala ansökningsformulär, så återkommer vi till dig via mail eller telefon för återkoppling så snart vi har möjlighet. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss att på ett objektivt tillvägagångssätt identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa i rollen. Utöver arbetspsykologiska tester kan vidare urval förekomma genom intervjuer, referenstagning och bakgrundskontroll för de kandidater som går vidare i processen. Det som avgör vilka kandidater som går vidare i processen är tjänstens kravprofil. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst och vi kommer i processen skicka ut en eller flera frågor om oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Har du specifika frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig chef för kliniken Christel Palm: [email protected] alternativt ansvarig rekryterare Amanda Wyser: [email protected]. Smiles erbjudande Odontologi - kärnan i allt vi gör! Här erbjuder vi dig en arbetsplats med odontologi och kvalité som kärna i vår kultur med stark gemenskap. Vill du ta del av medarbetarberättelser och lära känna några av våra stjärnor? Läs mer HÄR. Vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Därför är vi extra stolta över att ha fått ta emot utmärkelserna Årets Karriärföretag 2024 & 2025 samt Great Place to Work. HÄR kan du läsa mer om dessa utmärkelser. Vi älskar kompetensutveckling! Hos oss är utveckling A & O. Därför är vi stolta över de utbildnings- och utvecklingsmöjligheter vi erbjuder våra medarbetare. Läs mer HÄR. Vi firar framgångar! Och vi har självklart goda villkor och förmåner för att du är viktig för oss. Läs mer om vårt erbjudande till dig HÄR.

8 maj 2025
Sista ansökan:
30 september 2025