* Du bör ha god erfarenhet inom sushi och japansk matlagningskonst. Du skall vara ambitiös, älska sushi och vara passionerad för det japanska köket. *Du har känsla för kvalitet och vet att god mat och noggrann rengöring hänger tätt samman *Du drivs av att vara delaktig i att alltid leverera en smak- och restaurangupplevelse *Du brinner för att sätta gästen i centrum *Du har god samarbetsförmåga och en positiv utstrålning *Du tycker om att verka i ett företag som ständigt utvecklas *Du kan ta eget ansvar *Du kan hantera stress/högt tempo Processer matsäkerhet Vi lägger stor vikt vid personkemi, yrkesstolthet och att du har ett öga för detaljer. Vidare är du utåtriktad och engagerad samt vill göra ditt bästa i alla lägen. Sedvanliga arbetsuppgifter: *Tillagning av sushi och vissa asiatiska rätter *Kassa och servering *Renhållning, städning och diskhantering
Om tjänsten Är du en godkänd trafiklärare och utbildad utbildningsledare med ett brinnande engagemang för att hjälpa elever nå sina mål? Vi söker dig som vill bidra till en trygg och effektiv väg mot körkortet – där kvalitet och pedagogik står i fokus. Om oss Välkommen till vår trafikskola i hjärtat av Sandviken – belägen på Storgatan 36, mitt i centrum. Vi är en väletablerad trafikskola har erfarenheter inom körkortsutbildning och en stark passion för att hjälpa våra elever att bli trygga, säkra och självständiga förare. Krav Godkänd trafiklärare från Transportstyrelsen Utbildad utbildningsledare Goda kunskaper i Svenska, både i tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet Meriterande Van att använda digitala verktyg Övriga språkkunskaper utöver svenska. Har du tidigare erfarenhet av att hålla kurser såsom introduktionsutbildning, Riskettan , Skicka din ansökan via mail till oss [email protected] eller slå en signal till 0739544854om du har frågor.
Uppskattar du kundkontakt och är sugen på en rolig och utvecklande roll tillsammans med ett grymt team? Då är vi på Transcom definitivt något för dig! Vi bryr oss om vem du är och inte så mycket om vad du har gjort tidigare. Det viktigaste för oss är din inställning och ditt driv. Din roll kommer innebära att stötta privatkunder via telefon och e-post med diverse frågor inom el och energibranschen – allt från elförbrukning till avtal och elnät. Oroa dig inte, du behöver inga förkunskaper inom området, då vi erbjuder en omfattande utbildning som ger dig den kunskap du behöver för att lyckas i din roll. Anställningsgrad och arbetstid Anställningsgrad: 80% (med möjlighet att utöka till 100% under juni–augusti, vilket vi ser som en stor fördel). Anställningsstart: 6 juni. Arbetstid: Varierande schema mellan kl. 08:00–17:00. Vi är flexibla och försöker ta hänsyn till dina önskemål kring schemat. Viktig information om semesterFör att vi ska kunna ge bästa möjliga service under sommarmånaderna behöver vi din tillgänglighet under juni–augusti, vilket innebär att semester inte beviljas under denna period. Om detta inte fungerar för dig, kanske detta inte är rätt tjänst just nu – men vi hoppas att det passar och att du vill vara med på vår resa! Vad vi erbjuder Bonusmodell efter 10 veckors onboarding, som kompletterar din ordinarie lön och är kopplad till din prestation och dina resultat. Du kan tjäna upp till 5 000 kr i bonus per månad med fokus på att skapa mervärde, ge förstklassig service och höja kundnöjdheten. Betald utbildning och omfattande utvecklingsmöjligheter, särskilt med tanke på vår expansiva fas. Trygg anställning med kollektivavtal i samarbete med UNIONEN och Almega. Grundlönen enligt kollektivavtal är: Timlön under 24 år: 122,65kr | Timlön över 24 år: 142,19kr. En familjär arbetsmiljö där vi bryr oss om varandra och där du blir en del av teamet från dag ett. Vår trivselkommitté anordnar regelbundet roliga aktiviteter som padelkvällar, julfester, afterworks och mycket mer. Vad vi söker Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad utbildning). Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. God datorvana. Rent brottsregister. Meriterande är om du: Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. Har erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. En inkluderande rekryteringsprocessVi vill veta vem du är och vad du kan tillföra till vårt team. Därför fokuserar vi mindre på formella dokument och mer på dig som person. CV är frivilligt, och vi ger dig möjlighet att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. Sök nu och bli en del av vårt fantastiska team!Är du redo för en ny utmaning? Skicka in din ansökan redan idag och ta chansen att bli en del av vår härliga gemenskap!
Mister York söker nya ledare till Gävle! Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Är du den vi söker? Vi söker dig som är ansvarstagande, utåtriktad, engagerad & bra på att samarbeta i grupp. Som person är du driven, sprider en positiv energi omkring dig till resten av arbetslaget och sätter laget före jaget. Du är resultatinriktad och inspirerar teamet till att ständigt uppnå högre resultat. Du förstår vikten av att vara en god förebild och tycker om att se dina kollegor växa och utvecklas. Vad innebär rollen som Shift Leader på Mister York? En Shift Leader har ansvar för att den dagliga driften drivs enligt Mister Yorks rutiner för att uppnå uppsatta KPIer och att restaurangen under skift når fastslagna försäljningsprognoser. Tillsammans med Managers och övriga Shift Leaders ingår du i restaurangens ledningsgrupp. Som Shift Leader leder du skift där du är ansvarig för hela restaurangens drift. Arbetsuppgifterna innefattar följande: Leda skift genom ansvar, medverkan och delegering av arbetsuppgifter Rutinmässig rapportering till Manager Sprider energi och glädje till medarbetarna som för detta vidare till gäst Coachning av medarbetare Ta emot och kontrollerar leveranser från leverantörer Inköp av varor Utbildning av nya medarbetare Ansvar för egenkontrollprogram, checklistor och att rutiner följs En Shift Leader har fullt ansvar för resultatet på enheten under sitt ledda pass. Resultatet innefattar kundnöjdhet, väntetider, renlighet och kvalitet. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. TJÄNST Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: 70-100% Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Timlön Arbetstider: Varierande; dag, kväll och helg. Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Uppskattar du kundkontakt och är sugen på en rolig och utvecklande roll tillsammans med ett grymt team? Då är Transcom i centrala Gävle definitivt något för dig! Vi bryr oss om vem du är och inte så mycket om vad du har gjort tidigare. Det viktigaste för oss är din attityd, ditt driv och din glädje. Din roll kommer innebära att stötta privatkunder via telefon och e-post med diverse frågor inom el och energibranschen – allt från elförbrukning till avtal och elnät. Du behöver inga förkunskaper inom området, då vi erbjuder en omfattande utbildning som ger dig den kunskap du behöver för att lyckas. Anställningsgrad och arbetstid Anställningsgrad: 80% (med möjlighet att utöka till 100% under juni–augusti, vilket vi ser som en stor fördel). Anställningsstart: 19 maj. Arbetstid: Schemalagd vardagar mellan kl. 08:00–17:00. Vi är flexibla och försöker ta hänsyn till dina önskemål kring schemat. Viktig information om semesterFör att vi ska kunna ge bästa möjliga service under sommarmånaderna behöver vi din tillgänglighet under juni–augusti, vilket innebär att semester inte beviljas under denna period. Om detta inte fungerar för dig, kanske detta inte är rätt tjänst just nu – men vi hoppas att det passar och att du vill vara med på vår resa! Vad vi erbjuder Bonusmodell efter 10 veckors onboarding, som kompletterar din ordinarie lön och är kopplad till din prestation och dina resultat. Du kan tjäna upp till 5 000 kr i bonus per kalendermånad med fokus på att skapa mervärde, ge förstklassig service och höja kundnöjdheten. Betald utbildning och omfattande utvecklingsmöjligheter, särskilt med tanke på vår expansiva fas. Trygg anställning med kollektivavtal i samarbete med UNIONEN och Almega. Grundlönen enligt kollektivavtal är 20 081 kr/månad för de under 24 år och 23 054 kr/månad för de över 24 år. En familjär arbetsmiljö där vi bryr oss om varandra och där du blir en del av gänget från dag ett. Vår trivselkommitté ordnar regelbundet roliga aktiviteter som padelkvällar, julfester, afterworks och mycket mer. Vad vi söker Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad utbildning). Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. God datorvana. Rent brottsregister. Meriterande är om du: Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. Har erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. En inkluderande rekryteringsprocessVi vill veta vem du är och vad du kan tillföra till vårt team. Därför fokuserar vi mindre på formella dokument och mer på dig som person. CV är frivilligt, och vi ger dig möjlighet att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. Sök nu och bli en del av vårt fantastiska team!Är du redo för en ny utmaning? Skicka in din ansökan redan idag och ta chansen att bli en del av vår härliga gemenskap!
Sommar uppdrag Hemsjukvård i Gävle! Vi söker nu legitimerade sjuksköterskor för ett eftertraktat sommaruppdrag i Gävle kommun inom hemsjukvård, VÅBO och LSS! Detta är ett perfekt uppdrag för dig som är trygg i din roll, har minst 3 års erfarenhet inom hemsjukvård/kommunal vård/SÄBO – och som söker ett meningsfullt och flexibelt sommaruppdrag! Plats: Gävle kommun Period: 11 juni (v24) – 13 augusti (v33) Sista svarsdatum: 20 april 2025 Omfattning: Upp till 100% (75–100%) Arbetstider: Dag, kväll och helg Kravprofil Minst 3 års erfarenhet inom hemsjukvård, SÄBO och kommunal vård Körkort för manuellt växlad bil Erfarenhet av journalsystemet Treserva Hälsoärende Tillgänglig hela perioden (v24–v33) Giltigt SITHS-kort Goda kunskaper i svenska Uppdaterat CV Utdrag från HOSP och IVO (max 6 månader gammalt) Referenser från chef/överordnad Kontrollerad mot belastningsregistret Om uppdraget Du kommer att arbeta som omvårdnads ansvarig sjuksköterska, med ansvar för planering, genomförande och uppföljning av insatser. Arbetet innebär också nära samverkan med omvårdnadspersonal och andra vårdinstanser. Fokus ligger på ett helhetsperspektiv med individens behov i centrum – samt handledning av personal utifrån patientens specifika behov. Vi söker just dig som vill arbeta med trygghet och frihet i sommar! Skicka din intresseanmälan med CV till: [email protected] Frågor? Ring/SMS: 070-302 12 20 Vi erbjuder våra konsulter uppdrag över hela Sverige som avtalsleverantör i regionernas nationella avtal. Vi har även avtal med hälften av Sveriges kommuner och en del privata vårdgivare. Uppdragen kommer in löpande. Att vara en del av Cura Vårdbemanning och vårt team som Sjuksköterska innebär att du väljer en arbetsplats som värdesätter ditt bidrag till samhället och jobbar för en hållbar vård och omsorg. Vi strävar efter att skapa en miljö där din passion för att hjälpa andra får utrymme och där du kan bidra med positiv förändring. Vill du ha hjälp att hitta ett uppdrag som passar just dig eller om du har några frågor så är du välkommen att kontakta oss. 0703021220 [email protected] Detta erbjuder Cura vårdbemanning dig som konsult: • Attraktiv ersättning som speglar din kompetens och uppdragets karaktär • Trygga villkor • En kontaktperson som arbetar för dig och dina önskemål under hela processen • Resor och boende vid uppdrag på annan ort • Flexibiliteten • Möjlighet att forma arbetslivet så att det passar dig • Unika möjligheter till kompetensutveckling och nya karriärmöjligheter • Tillgång till rabatter och erbjudanden från samarbetspartners • Mängder av uppdrag över hela landet från olika uppdragsgivare Vi är med dig hela vägen Oavsett om du är ny som konsult eller saknar tidigare erfarenhet är du varm välkommen. Hos Cura Vårdbemanning har du en dedikerad konsultchef som stöttar dig och ger en grundlig introduktion till ditt nya uppdrag, vilket gör att du är i trygga händer hos en engagerad och seriös arbetsgivare. Vi är ett team och finns med dig hela vägen. Hos oss är du en del av Cura Vårdbemanning och vår gemenskap! Om du är redo att ta nästa steg i din karriär eller bara vill utforska nya möjligheter inom vården, tveka inte att kontakta oss. Vi är här för att stödja dig på din resa och matcha dig med spännande möjligheter som passar dina färdigheter.
Är du strukturerad och bekväm med fysiskt arbete? Lockas du dessutom av att arbeta på ett företag inom sågverksindustrin som värderar sin personals trivsel? Vi söker nu två engagerade lagermedarbetare till USNR! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i dryft 3 månader från maj till augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos USNR AB. Om företaget USNR är världens största leverantör- och är den leverantör som har det mest omfattande produktprogrammet- för sågverksindustrin. Deras system producerar konstruktions- och snickerivirke, panel, plywood och fingerskarvat virke och förädlade träprodukter. USNR levererar system, service och support för anläggningar runt hela världen. Du som lagermedarbetare kommer här stötta upp kontoret i Söderhamn, som är Europas huvudkontor med 130 medarbetare inom olika områden. USNR strävar efter att utveckla värdefokuserade lösningar med hög prestanda genom att kombinera den senaste tekniken med innovativ design med den erfarenhet de skaffat sig genom långvariga kundrelationer. Arbetsuppgifter I rollen som lagermedarbetare består dina huvudsakliga arbetsuppgifter av allmänt lagerarbete i form av truckkörning, plockning, packning, ta emot inkommande leveranser, registrering i datasystem. Du har nära samarbete med övriga kollegor på arbetsplatsen som teamledare och andra lagermedarbetare. Ni har alla ett ansvar för att upprätthålla en god ordning på lagret. • Plockning, packning • Ta emot leveranser, registrera i system • Hålla ordning på lager • Truckkörning om truckkort Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Gymnasieexamen • God datorvana • Meriterande med arbete inom lager/logistik • Meriterande med truckkort • Goda kunskaper i svenska och engelska Rollen innebär att du har flera kontaktytor och kan ta direktiv, därför är det viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra. Du kan se till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat och en god stämning, där du gärna ställer upp och stöttar dina kollegor vid behov. Under stressiga perioder har du förmågan att behålla lugnet och fortsätta arbeta noggrant och strukturerat. Du håller ordning kring dig och i ditt arbete. Övrig information Start: Början av av maj Plats: Söderhamn Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Nu söker vi jour- och familjehem i hela Sverige! Trygga barn är en familje- och jourhemsverksamhet som tar emot placeringar av barn utsatta för olika typer av våld, allt från anknytningstrauma till akuta skyddsbehov. Barnen som placeras hos oss är i behov av att komma till en trygg och kärleksfull familj som står kvar vid barnets sida oavsett vad. Barnen som placeras hos oss kan uttrycka trauma och psykisk ohälsa på olika sätt, allt från självdestruktivt beteende, traumadiagnoser, otrygg anknytning och panikångest. Trygga Barn är den första familjehemsverksamheten i Sverige där alla barn som placeras hos oss får ett barnombud. Ett barnombud har sekretess mot familjehemmet för att tillgodose barnet god familjehemsvård och förhindra missförhållanden. Vi är också den första verksamheten i landet som har specialistkunskap om narcissistiskt våld och känslomässigt våld. I vår verksamhet utbildas alla familjehem utifrån certifierade utbildningar om olika typer av våld, barns känsloreaktioner vid våld, traumadiagnoser, psykosocialproblematik, barnkonventionen och mycket mer! Hos oss får alla familj kontinuerliga utbildningar, handledning samt avlastning i form av kontaktperson. Om uppdraget Nu söker vi engagerade människor som är villiga att öppna upp sitt hem för barn och vuxna i behov av ett kärleksfullt och tryggt hem för att tillgodose en gynnsam utveckling för den placerade.Vi arbetar utifrån mod, engagemang, självbestämmande, trygghet och kontinuitet. Vi är nu i behov av att rekrytera familjer som önskar att vara en del av en förändring för ett bättre Sverige för landets alla barn. Du som sökande behöver inte ha tidigare erfarenhet av uppdraget utan kommer handledas och utbildas av socionomen och verksamhetschefen Rebecca Lysholm som har flera års erfarenhet av våld i nära relationer Oavsett om du vill bli jourhem eller familjehem så garanterar Trygga Barn dig att du kommer erhålla ny kunskap och möjlighet till självutveckling. Vi tar emot alla typer av familjekonstellationer, både kärnfamiljer, ensamstående, stjärnfamiljer, samkönade par och familjer som redan har barn eller inte har haft barn! Vi har som krav att barnet kan få ett eget sovrum oavsett om ni vill ta emot ett spädbarn. För oss är barns integritet viktigt. Om det krävs att du ska vara tjänsteledig så kommer vi kompensera dig för inkomstbortfallet. Alla sökande familjehem genomgår en familjehemsutredning för bedömning av lämplighet. Om det framkommer utvecklingsområden ska sökande tillsammans med verksamhetschef skapa en planering för att utbildas och få stöd inom dessa områden. Familjehem Ett familjehem är ett hem som ett barn kan bo hos under en kortare tid eller resten av uppväxten. Ett familjehem är en familj som kan erbjuda en stabil och trygg tillvaro för det placerade barnet. Vi värdesätter mångfald och samtliga familjekonstellationer och åldrar (minst 18 år gammal) kan bli familjehem i vår verksamhet. Familjehemmet har friheten att bestämma vilken målgrupp familjehemmet önskar att ta emot samt komplexiteten på ärendet. Har du ingen tidigare erfarenhet av uppdraget får du möjlighet att successivt samla erfarenhet. Att vara familjehem innebär utmaningar och där av värdesätter vi kontinuerlig handledning och tillgång till stöd från verksamhetschef alla tider på dygnet. Dina personliga egenskaper bör vara att du är kärleksfull och har tillgång till dina känslor, motivation att utvecklas, självmedveten, prestigelös samt en trygg vuxen. En av de viktigaste uppgifterna för ett familjehem är att samarbeta med verksamhetschef, barnet, ursprungsfamiljen, socialtjänsten och andra viktiga aktörer i barnets liv. Jourhem Ett jourhem är ett hem som kan ta emot ett barn med kort varsel, oftast akutplaceringar. Det kan exempelvis handla om ett barn som har blivit omedelbart omhändertaget på grund av att socialtjänsten har fått information om att det förekommer fysiskt våld i hemmet. För att bli jourhem behöver du kunna erbjuda en trygg person som kan vara hemma på heltid, en egen stabil situation, plats i hemmet, ha körkort och inte förekomma i något register. Vissa jourhem väljer att gå över till att bli familjehem om socialtjänsten bedömer att barnet ska vara familjehemsplacerat under en längre tid. Alla jour- och familjehem får arvode för uppdraget samt omvårdnadskostnader för det placerade barnet. För att kunna bli familjehem/jourhem hos oss behöver du inlämna belastningsregister, misstankeregister, socialregister, LOB register samt register från Försäkringskassan och Kronofogden. Vid behov kan familjehemsutredaren begära in andra intyg om det finns behov av det. Familjehemmet ska även kunna tillgodose barnet skolgång och kontakt med vårdinsatser vid behov. Familjehemmet ska erbjuda barnet ett eget rum till det placerade barnet under placeringen. Vill du veta mera eller har frågor kan du alltid kontakta oss på [email protected] Med vänliga hälsningar Trygga barn Vivant
Nu finns möjlighet att vara med att leda och utveckla serviceverksamheten hos en av branschens främsta aktörer inom hållbar materialhantering! Är du en affärsfokuserad ledare med stort intresse för dina kunders verksamhet? Hos Kalmar väntar nu ett utåtriktat och omväxlande arbete där du ges stora möjligheter att utveckla och driva din sites framgång! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Kalmar Solution.. Om företaget Kalmar Solutions är ett globalt företag som idag är verksamma i över 35 länder med cirka 5 500 anställda. Sedan introduktionen av den första elektriska gaffeltrucken 1980 har Kalmar varit en pionjär inom branschen. Kalmar lanserade en helt elektrisk portfölj 2021 bestående av materialhanteringsutrustning från elektriska reachstackers till tunga, medelstora och lätta gaffeltruckar, terminaltraktorer samt straddle carriers. Under 2021 introducerade de Kalmar Robotic Portfolio med ett utbud av intelligenta, flexibla och autonoma mobila utrustningslösningar för framtiden. Kalmar introducerade även Electric Straddle Carrier Charge Family, 2023 som inkluderar batteriteknologier, laddningslösningar och mjukvara för att stödja straddle carrier-operatörer i deras övergång mot koldioxidfria verksamheter. Efter avknoppningen från Cargotec noterades Kalmar Solutions på Nasdaq Helsinki den 1 juli 2024. I denna roll arbetar du främst ute hos Kalmar Solutions kund i Gävle Hamn. Arbetsuppgifter I rollen som Sitechef blir du en nyckelspelare för Kalmars fortsatta framgång, med det övergripande ansvaret för verksamheten kopplad till en av företagets största kunder – Gävle Hamn. Du får en central roll där du leder, utvecklar och formar både teamet och organisationen framåt. Uppdraget är strategiskt viktigt och kombinerar ledarskap, affärsmannaskap och teknisk förståelse i nära samarbete med både kund och kollegor. Du har fullt ansvar för drift, personal och budget inom Gävleområdet, som omfattar tre verkstäder och ett team om cirka 15 personer. En stor del av ditt uppdrag är att utveckla de lokala kundaffärerna och skapa goda, långsiktiga relationer för att uppnå både lönsamhet och hög kundnöjdhet. Som Sitechef leder du den dagliga driften och säkerställer att arbetet utförs säkert, effektivt och med hög kvalitet. Du förväntas driva förbättringsarbete, coacha dina medarbetare och ta ett tydligt ansvar för att verksamheten når sina mål. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår • Övergripande ansvar för sitens drift och utveckling i Gävle Hamn • Personal- och budgetansvar • Utveckla och vårda lokala kundaffärer • Driva förbättringsarbete och säkerställa en hög kundnöjdhet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Några års erfarenhet från en liknande roll i en serviceorganisation som innefattat ledarskap och personalansvar • Mycket god ekonomisk- och affärsförståelse • Mycket god kommunikativförmåga i både svenska och engelska, i tal och skrift • B-körkort Vi söker dig som drivs av att leda och motivera andra för att uppnå gemensamma mål. Du får med dig dina medarbetare genom att engagera, motivera och tydliggöra vägen framåt. Vidare har du intresset och förmågan att förstå affärsmässiga principer med fokus på god lönsamhet och tillväxt. I ditt arbete är du noggrann och har förmågan att identifiera områden som behöver förändras eller vidareutvecklas. Du är en handlingsinställd och modig ledare, som tar tag i saker och räds inte en utmaning. Vidare är du flexibel och trivs i en dynamisk miljö med högt tempo. Vi tror att du som söker är en lagspelare som trivs i en ansvarstagande och koordinerande roll. I kontakt med andra skapar du nya relationer, såväl med kunder som med medarbetare. Slutligen ser vi även att du har en naturlig fallenhet att tillhandahålla god kundservice och strävar alltid efter att överträffa kundernas förväntningar. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Gävle Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Kock sökes! Vi behöver utöka med en kock som kan laga husmanskost. Tidigare erfarenhet är ett krav. Man behöver även ha körkort och bil för att ta sig till och från arbetsplatsen. Arbetete sker under vardagar, kan förekomma enstaka helger, men väldigt sällsynt då det endast sker vid större förfrågningar/event. Vardagar 07:00-15:00 Finns möjlighet att utöka arbetstiderna till natt för att jobba med smörgåsberedningen. Tjänsten är på minst 75%, men det kan finnas möjlighet till mer.
Välj ett jobb för att visa detaljer