Vi letar nu efter flexibla och engagerade personliga assistenter som kan arbeta som vikarier, med chans till en fast tjänst. Vi söker även sommarvikarier som kan täcka upp under ordinarie personals semestrar. Arbetstiderna varierar och inkluderar dygnspass, kvällspass och längre pass mellan 09:00–21:00. Om tjänsten Du kommer att arbeta med en energisk och social 24-årig kvinna med stort intresse för smink, hudvård, sport och shopping. Hon har en medfödd CP-skada och behöver stöd i sin vardag, inklusive hjälp vid måltider, personlig hygien och förflyttningar. Eftersom hon har kommunikationssvårigheter, kommer du även att ha en viktig roll i att stödja henne i kontakten med omgivningen. Plats & förmåner Arbetsplatsen är i Krokom och har goda bussförbindelser. Körkort är meriterande, då kunden har en egen bil som kan användas vid behov. Inskolning kan starta omgående. Vem är du? Vi söker en positiv och engagerad kvinna som vill göra verklig skillnad i en annan människas liv. Om du är ansvarstagande, empatisk och gillar ett varierat arbete där ingen dag är den andra lik, kan detta vara jobbet för dig! Ansökan Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig! Ansök genom att gå in på www.a-assistans.se och klicka sedan på "jobba hos oss". Där skapar du ditt eget konto och profil. När profilen är klar, klicka på "lediga tjänster" och sök denna tjänst. Ansökningarna behandlas löpande så tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du kan också skicka en ansökan med CV och personligt brev till: [email protected] (ange referens 427). Om oss: A-Assistans Leimir AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans till assistansberättigade i hela landet. Vi har ca 600 personliga assistenter anställda. Kontor har vi i Hudiksvall, Karlstad, Göteborg, Stockholm, Östersund och Umeå. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi har kollektivavtal: Kommunal och Fremia för personliga assistenter. Semester -, OB- ersättning och andra lönetillägg tillkommer enligt avtal. Vi erbjuder även friskvårdspeng på 2 000 kr för heltidstjänst och år, fika på arbetet och andra förmåner.
Tjänsten är riktad mot svenska företagskunder och ger kunden stora besparingar! Som säljare hos oss består dina arbetsuppgifter av att kontakta svenska företag för försäljning av Eneas egna företagstjänster. Du kommer att ha en nära dialog med teamledare och kollegor för att säkerställa god kvalité och utveckling. Du kommer att få grundlig utbildning och löpande coachning för att kunna bli riktigt framgångsrik inom ditt arbetsområde. Just nu söker vi säljare till vårt kontor i Östersund. Du får: Garantilön och hög provision! Arbete i centrala lokaler i Östersund! Grundlig upplärning Grundlig uppföljning och coaching Erfarna ledare Social miljö Arbetstid 0800-1600 mån-fre Karriärmöjligheter internt i koncernen - möjlighet att jobba i Norge(Trondheim) i perioder om man önskar En erfarenhet på ditt CV som gör dig attraktiv för framtida arbetsgivare Arbetsgivaren: En av Skandinaviens ledande aktörer inom samköp- och energitjänster, med en kundportfölj på över 45 000 företag. Koncernen grundades 1995, och levererar tjänster i både Norge, Sverige och Finland och Tyskland. +300 anställda. Över 1 miljard i omsättning. En trygg och seriös arbetsgivare med bra ekonomi och växtambitioner. Läs mer här: https://eneasservices.se/energirevision/ https://eneasservices.se/om-oss/ Du har: Viljan att lyckas, utvecklas, tjäna pengar och skapa karriär Förmåga att både förmedla och lyssna Bra samarbetsförmåga Ett gott humör och rätt mental inställning Det är en förutsättning att du talar och skriver obehindrat på svenska. Om du vill veta mer om arbetet, ta kontakt med platschef Joakim Stenmark: mobil: +46702888880 mail: [email protected] Skicka in en ansökan!
Vi letar nu efter flexibla och engagerade personliga assistenter som kan arbeta som vikarier, med chans till en fast tjänst. Vi söker även sommarvikarier som kan täcka upp under ordinarie personals semestrar. Arbetstiderna varierar och inkluderar dygnspass, kvällspass och längre pass mellan 09:00–21:00. Om tjänsten Du kommer att arbeta med en energisk och social 24-årig kvinna med stort intresse för smink, hudvård, sport och shopping. Hon har en medfödd CP-skada och behöver stöd i sin vardag, inklusive hjälp vid måltider, personlig hygien och förflyttningar. Eftersom hon har kommunikationssvårigheter, kommer du även att ha en viktig roll i att stödja henne i kontakten med omgivningen. Plats & förmåner Arbetsplatsen är i Krokom och har goda bussförbindelser. Körkort är meriterande, då kunden har en egen bil som kan användas vid behov. Inskolning kan starta omgående. Vem är du? Vi söker en positiv och engagerad kvinna som vill göra verklig skillnad i en annan människas liv. Om du är ansvarstagande, empatisk och gillar ett varierat arbete där ingen dag är den andra lik, kan detta vara jobbet för dig! Ansökan Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig! Ansök genom att gå in på www.a-assistans.se och klicka sedan på "jobba hos oss". Där skapar du ditt eget konto och profil. När profilen är klar, klicka på "lediga tjänster" och sök denna tjänst. Ansökningarna behandlas löpande så tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du kan också skicka en ansökan med CV och personligt brev till: [email protected] (ange referens 427). Om oss: A-Assistans Leimir AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans till assistansberättigade i hela landet. Vi har ca 600 personliga assistenter anställda. Kontor har vi i Hudiksvall, Karlstad, Göteborg, Stockholm, Östersund och Umeå. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi har kollektivavtal: Kommunal och Fremia för personliga assistenter. Semester -, OB- ersättning och andra lönetillägg tillkommer enligt avtal. Vi erbjuder även friskvårdspeng på 2 000 kr för heltidstjänst och år, fika på arbetet och andra förmåner.
I takt med att behovet på en hållbar infrastruktur ökar behöver vi arbeta hårdare med att förebygga riskerna för arbetsplatsolyckor hos de hjältar som gör det möjligt. Nu växer vi och blir fler - näst på tur söker vi efter dig som vill arbeta som BAS-P i våra spännande järnvägsprojekt! Om WSP Järnväg WSP Järnväg är en nationell sektion inom WSP. Sektionen består idag av ca 200 medarbetare representerade runt om i Sverige, globalt är vi över 7 000 inom Rail & Transit. Inom sektion Järnväg finns kompetens representerade för samtliga discipliner såsom mark, bana, elkraft, kontaktledning, signal, tele, kanalisation, trafik och kapacitet och tidiga skeden. Samtliga medarbetare, både nationellt och internationellt, binder samman sin kompetens genom att jobba i stora multidisciplinära såväl som mindre uppdrag. Under 2025 är vi verksam uppdrag såsom bland annat Hallsberg-Stenkumla, Norrbotniabanan, Mälarbanan, Maria-Helsingborg, Fyra Spår Uppsala, Malmbanan, Sävenäs, Laxå och Ostlänken. Vi är delaktiga i alla skeden i järnvägsprocessen från tidiga planskeden till besiktning av färdig anläggning och rådgivande inom underhåll. WSP är ledande inom utveckling av Railsys och ERTMS där vi under flera år varit delaktiga i utrullningen och utvecklingen inom ERTMS-införandet i Sverige både i systemhandlingsskede, bygghandlingsskede, utvecklingsprojekt och kapacitetsstudier. Om tjänsten I rollen som BAS-P har du som primär uppgift att bistå med din arbetsmiljökompetens och således upprätthålla att arbetsmiljöregler följs, redan från ett tidigt skede i projektet. Du samordnar arbetsmiljöarbetet i planering- och projekteringsskedet ihop med projektörer och konstruktörer, för att förebygga att den system- och bygghandling som levereras kan medföra risker i byggskedet. Du ansvarar för att följa upp projektörernas arbetsmiljöarbete och att arbetsmiljön är en faktor som tagits hänsyn till i handlingarna. Fokus i rollen är att se till så att arbetsmiljön beaktas i de lösningar som projektörerna tar fram, det är därför förekommande att du ger anvisningar som de bör följa. Du kommer ha ett nära samarbete med projekteringsledningen och deltar på projekteringsmöten för att ges förutsättningar att kunna påverka i arbetsmiljöfrågan. Kvalifikationer Vi tror att du som söker har genomgått en arbetsmiljöutbildning för BAS-P enligt arbetsmiljöverkets riktlinjer som är max fem år gammal. Du har 3+ år av arbetslivserfarenhet i en roll som BAS-P eller handläggare BAS-P i järnvägsprojekt. Du har erfarenhet av att ha upprättat en arbetsmiljöplan. För att vara framgångsrik i rollen är det viktigt att du trivs av att samordna och att samarbeta i grupp, då vi arbetar i projektform där BAS-P har kontinuerlig dialog med olika aktörer i projektet samt beställaren. Då våra leveranser i huvudsak sker på svenska är det viktigt att du behärskar det svenska språket väl i tal och skrift. Sista ansökningsdag Under sommarperioden och stundande ledighet kan urvalsprocessen komma att dra ut på tiden, varav återkoppling kan dröja något. Urval sker löpande och vi önskar få in din ansökan senast 23 juli. Kontakt från rekryteringsföretag, CV- och annonssäljare undanbedes. OM WSP I SVERIGE WSP är en av världens ledande teknikkonsulter. Med en enastående bredd av ingenjörer, rådgivare och forskare förenas våra globala talanger för att utveckla lokala lösningar. WSP är verksamma i över 50 länder och har cirka 73 000 medarbetare, eller som vi säger Visionärer. På WSP i Sverige jobbar cirka 3 800 konsulter med att leverera innovativa projekt inom transport, infrastruktur, byggnation, miljö, projektledning, strategisk rådgivning och energi. Följ oss gärna på WSP Sverige (LinkedIn), WSP Sverige (Facebook), eller @wspsweden (Instagram) för en närmare inblick i vår verksamhet samt hur en dag i arbetet kan se ut för våra medarbetare.
Söker en Kinesisk kock som kan woka och förbereda mat. Ska ha helst jobba inom nån restaurang med kinesisk matlaging.
När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter. Var med och skapa välkomnande fjällmiljöer för tusentals gäster varje vecka! Vill du jobba i en miljö där naturen, människorna och verksamheten förändras från dag till dag? Där högsäsong möter högt tempo – och där du får vara med och skapa trygga, välfungerande och välkomnande fjällmiljöer för tusentals gäster varje vecka? Vi söker nu engagerade och lösningsorienterade lokalvårdare till vår verksamhet i Vemdalen. Tillsammans med SkiStar driver vi en spännande satsning där vi ansvarar för lokalvården i fjällstugor, fjällhotell och andra lokaler inom deras anläggningar. Det här är en möjlighet för dig som vill ta stort ansvar, bidra till en positiv upplevelse för gästerna och vara med och bygga starka team i en miljö som aldrig står still. Var med på vår resa och skapa minnen och vänner för livet! Vad du kommer att jobba med: • Genomföra schemalagda städuppgifter enligt kvalitetsstandard • Säkerställa att alla ytor är rena, fräscha och inbjudande • Fylla på förbrukningsmaterial och hålla ordning på lager • Bidra till en trygg och säker arbetsmiljö – för både kollegor och gäster Vad du bidrar med: • Erfarenhet av yrkesmässig städning eller annat servicearbete • God servicekänsla och förmåga att bemöta olika människor • Noggrannhet, struktur och en stark känsla för kvalitet • Flexibilitet och stresstålighet – du trivs när tempot är högt • Förmåga att följa instruktioner och snabbt växla mellan uppgifter • Du är en lagspelare med positiv energi som smittar av sig Hos oss får du: • En unik arbetsmiljö i några av Sveriges mest populära fjälldestinationer • Vara del av ett engagerat team som jobbar nära SkiStars verksamhet • Möjlighet till utveckling, ansvar och långsiktigt arbete inom lokalvård • Vara med och göra skillnad – varje dag, för varje gäst Om tjänsten Säsongsanställning. 80% - 100%. Start i september, oktober, november samt december, eller enligt överenskommelse. Tjänsten är placerad på site i Vemdalen. Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av Elin Hammer, [email protected] Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Din ansökan vill vi ha senast 31-08-2025 Observera att alla medarbetare inom Sodexo ska ha genomgått en identitetsvalidering innan anställning. Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.
När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter. Var med och skapa välkomnande fjällmiljöer för tusentals gäster varje vecka! Vill du jobba i en miljö där naturen, människorna och verksamheten förändras från dag till dag? Där högsäsong möter högt tempo – och där du får vara med och skapa trygga, välfungerande och välkomnande fjällmiljöer för tusentals gäster varje vecka? Vi söker nu engagerade och lösningsorienterade lokalvårdare till vår verksamhet i Åre. Tillsammans med SkiStar driver vi en spännande satsning där vi ansvarar för lokalvården i fjällstugor, fjällhotell och andra lokaler inom deras anläggningar. Det här är en möjlighet för dig som vill ta stort ansvar, bidra till en positiv upplevelse för gästerna och vara med och bygga starka team i en miljö som aldrig står still. Var med på vår resa och skapa minnen och vänner för livet! Vad du kommer att jobba med: • Genomföra schemalagda städuppgifter enligt kvalitetsstandard • Säkerställa att alla ytor är rena, fräscha och inbjudande • Fylla på förbrukningsmaterial och hålla ordning på lager • Bidra till en trygg och säker arbetsmiljö – för både kollegor och gäster Vad du bidrar med: • Erfarenhet av yrkesmässig städning eller annat servicearbete • God servicekänsla och förmåga att bemöta olika människor • Noggrannhet, struktur och en stark känsla för kvalitet • Flexibilitet och stresstålighet – du trivs när tempot är högt • Förmåga att följa instruktioner och snabbt växla mellan uppgifter • Du är en lagspelare med positiv energi som smittar av sig Hos oss får du: • En unik arbetsmiljö i några av Sveriges mest populära fjälldestinationer • Vara del av ett engagerat team som jobbar nära SkiStars verksamhet • Möjlighet till utveckling, ansvar och långsiktigt arbete inom lokalvård • Vara med och göra skillnad – varje dag, för varje gäst Om tjänsten Säsongsanställning. 80% - 100%. Start i september, oktober, november samt december, eller enligt överenskommelse. Tjänsten är placerad på site i Åre. Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av Elin Hammer, [email protected] Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Din ansökan vill vi ha senast 31-08-2025 Observera att alla medarbetare inom Sodexo ska ha genomgått en identitetsvalidering innan anställning. Mer om Sodexo och vilka vi är • Vårt syfte, hållbarhetsarbete och våra tjänster • Medarbetarsidorna Mitt Sodexo Redo att vara en del av något större? Ansök idag! Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.
När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter. Var med och skapa välkomnande fjällmiljöer för tusentals gäster varje vecka! Vill du jobba i en miljö där naturen, människorna och verksamheten förändras från dag till dag? Där högsäsong möter högt tempo – och där du får vara med och skapa trygga, välfungerande och välkomnande fjällmiljöer för tusentals gäster varje vecka? Vi söker nu två engagerade och lösningsorienterade gruppledare till vår verksamhet i Åre. Tillsammans med SkiStar driver vi en spännande satsning där vi ansvarar för lokalvården i fjällstugor, fjällhotell och andra lokaler inom deras anläggningar. Det här är en möjlighet för dig som vill ta stort ansvar, bidra till en positiv upplevelse för gästerna och vara med och bygga starka team i en miljö som aldrig står still. Var med på vår resa och skapa minnen och vänner för livet! Vad du kommer att jobba med: • Schemaläggning och vikarietillsättning av personal • Kvalitetskontroller • Stötta, motivera och coacha medarbetare • Genomföra schemalagda städuppgifter enligt kvalitetsstandard • Säkerställa att alla ytor är rena, fräscha och inbjudande • Beställa och köra ut material • Bidra till en trygg och säker arbetsmiljö – för både kollegor och gäster Vad du bidrar med: • Erfarenhet av yrkesmässig städning eller annat servicearbete • God servicekänsla och förmåga att bemöta olika människor • Noggrannhet, struktur och en stark känsla för kvalitet • Flexibilitet och stresstålighet – du trivs när tempot är högt • Förmåga att följa instruktioner och snabbt växla mellan uppgifter • Du är en lagspelare med positiv energi som smittar av sig Hos oss får du: • En unik arbetsmiljö i några av Sveriges mest populära fjälldestinationer • Vara del av ett engagerat team som jobbar nära SkiStars verksamhet • Möjlighet till utveckling, ansvar och långsiktigt arbete inom lokalvård • Vara med och göra skillnad – varje dag, för varje gäst Om tjänsten Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med inledande provanställning. Tillträde sker enligt överenskommelse. Tjänsten är placerad på site i Åre. Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av Elin Hammer, [email protected] Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Din ansökan vill vi ha senast 31-07-2025. Observera att alla medarbetare inom Sodexo ska ha genomgått en identitetsvalidering innan anställning. Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.
När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter. Var med och skapa välkomnande fjällmiljöer för tusentals gäster varje vecka! Vill du jobba i en miljö där naturen, människorna och verksamheten förändras från dag till dag? Där högsäsong möter högt tempo – och där du får vara med och skapa trygga, välfungerande och välkomnande fjällmiljöer för tusentals gäster varje vecka? Vi söker nu två engagerade och lösningsorienterade gruppledare till vår verksamhet i Vemdalen. Tillsammans med SkiStar driver vi en spännande satsning där vi ansvarar för lokalvården i fjällstugor, fjällhotell och andra lokaler inom deras anläggningar. Det här är en möjlighet för dig som vill ta stort ansvar, bidra till en positiv upplevelse för gästerna och vara med och bygga starka team i en miljö som aldrig står still. Var med på vår resa och skapa minnen och vänner för livet! Vad du kommer att jobba med: • Schemaläggning och vikarietillsättning av personal • Kvalitetskontroller • Stötta, motivera och coacha medarbetare • Genomföra schemalagda städuppgifter enligt kvalitetsstandard • Säkerställa att alla ytor är rena, fräscha och inbjudande • Beställa och köra ut material • Bidra till en trygg och säker arbetsmiljö – för både kollegor och gäster Vad du bidrar med: • Erfarenhet av yrkesmässig städning eller annat servicearbete • God servicekänsla och förmåga att bemöta olika människor • Noggrannhet, struktur och en stark känsla för kvalitet • Flexibilitet och stresstålighet – du trivs när tempot är högt • Förmåga att följa instruktioner och snabbt växla mellan uppgifter • Du är en lagspelare med positiv energi som smittar av sig Hos oss får du: • En unik arbetsmiljö i några av Sveriges mest populära fjälldestinationer • Vara del av ett engagerat team som jobbar nära SkiStars verksamhet • Möjlighet till utveckling, ansvar och långsiktigt arbete inom lokalvård • Vara med och göra skillnad – varje dag, för varje gäst Om tjänsten Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med inledande provanställning. Tillträde sker enligt överenskommelse. Tjänsten är placerad på site i Vemdalen. Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av Elin Hammer, [email protected] Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Din ansökan vill vi ha senast 31-07-2025. Observera att alla medarbetare inom Sodexo ska ha genomgått en identitetsvalidering innan anställning. Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.
Vem är du? Vill du ha roligt på jobbet? Är du sugen på en karriär inom snabbmatsbranschen eller ett extra jobb vid sidan av studierna? Oavsett vilket mål du har för framtiden så tror vi att du kommer att trivas hos oss! Du är en riktig lagspelare och tycker om att jobba i team. Du ser dig själv som serviceinriktad och gillar ett högt arbetstempo. Du är noggrann men samtidigt effektiv och tummar aldrig på kvalitet. Att arbeta i team är något du trivs bra med, och du delar våra värderingar mod, passion och gemenskap. MAX utgångspunkt är alla människors lika värde. För oss betyder det lika möjligheter, rättigheter och skyldigheter oavsett vem du är. Det är dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vi hjälper dig på vägen med en tydlig plan, interna utbildningar och goda utvecklingsmöjligheter på Sveriges godaste burgarkedja. En dag på MAX Som restaurangbiträde är dina arbetsuppgifter varierande. Du serverar våra gäster och ser till så att det är fint och rent ute i restaurangen, jobbar i köket där du bland annat tillreder burgare, smoothies och friterar pommes. Du ansvarar för kassan där du tar emot beställningar och ser till så att gästerna får rätt varor, allt detta tillsammans med dina kollegor. Arbetet innebär varierande arbetstider på dagar, kvällar, nätter och helger. Under handledning av restaurangchefen eller en erfaren kollega lär du dig jobbet steg för steg på de olika stationerna samt genom våra digitala utbildningar. Nästan alla våra chefer har börjat i den här rollen! Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig ett fartfyllt jobb i ett sammansvetsat team med väldigt goda möjligheter att växa och utvecklas. Vi erbjuder en rad olika internutbildningar för dig som är intresserad av att växa tillsammans med oss. Lön och villkor enligt kollektivavtal samt friskvårdsbidrag. MAX är Sveriges näst största burgarkedja och vi är i dagsläget strax över 7000 anställda. Vi befinner oss i en spännande expansion både i Sverige såväl som internationellt och vill ha med dig på resan. Smak, kvalitet och renlighet är värden vi aldrig tummar på. Vi är väldigt stolta över våra värderingar MOD, PASSION OCH GEMENSKAP. Vi lägger också mycket stor vikt och fokus på hälsa, miljö och socialt ansvar. Vi vill bli världens bästa burgarkedja och vägen dit är att göra världen lite godare, både genom att servera de godaste burgarna och genom att vara en god kraft i samhället. Hur går processen till? Vi har valt att slopa CV och personligt brev till våra tjänster som restaurangmedarbetare. Istället för att skicka in ditt CV och personliga brev svarar du på ett antal urvalsfrågor och gör ett Servicetest. Vi ber dig att svara utförligt på urvalsfrågorna. Efter att du har skickat in din ansökan kommer du att få ett test skickat till din mail, detta är ett Servicetest och går ut på att du svarar hur du hade agerat i en situation som kan uppstå i det dagliga arbetet på MAX. Genom testet får du som kandidat ett smakprov på hur det är att arbeta på MAX. Testet tar max 15 minuter. Efter att du har gjort testet går vi igenom din ansökan och återkopplar till dig så snart vi kan. Går du vidare i processen får du en inbjudan till intervju, går du inte vidare återkopplar vi till dig via Mail. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att Servicetestet är ett obligatoriskt steg i vår rekryteringsprocess, vi tar därför inte vidare kandidater som inte genomför Servicetestet. Varmt välkommen med din ansökan! Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd
Välj ett jobb för att visa detaljer