Maskinoperatör till branschledande tillverkare
OnePartnerGroup Jönköping AB
Maskinsnickare och maskinoperatörer, träindustri

Är du händig, tekniskt lagd och trivs i en produktionsmiljö? Nu söker vi engagerade maskinoperatörer till ett av marknadens mest välrenommerade företag inom trätillverkning i Jönköping.   Hur kommer dina arbetsdagar se ut? I rollen som maskinoperatör arbetar du med tillverkning av komponenter i trä. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Maskinhantering och inställning Kvalitetskontroller av färdiga komponenter Materialhantering och logistik i produktionen   Vem är du? Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av industriarbete eller andra praktiska yrken. Du är lösningsorienterad, tar egna initiativ och har lätt för att samarbeta med andra. Har du dessutom arbetat som operatör inom trä- eller metallindustrin är det ett stort plus.   Vi ser att du Erfarenhet från industri eller liknande praktiska arbeten Teknisk förståelse och god verktygsvana B-körkort och giltigt truckkort Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.   Meriterande för tjänsten Tidigare arbete som maskinoperatör inom trä- eller metallindustrin Vana av truckkörning i produktion Arbetstider: 2-skift Omfattning: Heltidsanställning Vi står redo för dig så start för detta jobb är idag, imorgon eller inom kort – så snart du kan börja helt enkelt. Du kommer börja med en visstidsanställning på 6 månader. Innan du börjar hos oss kommer vi göra ett utdrag ur belastningsregistret.   När du blir en av oss  Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!   Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.   Vad händer när du har sökt tjänsten? För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Hanna Åstrand på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

27 maj 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Restaurangchef Jönköping
Holy Greens AB
Restaurang- och kökschefer

Är du en naturlig ledare som vill ta chansen att växa och utvecklas i branschen? Häng med på vår resa mot en mer hållbar och hälsosam värld! Vi erbjuder: Programmet ”Växa och Gro” som ger dig möjlighet att utvecklas inom företaget.  En arbetsplats som arbetar för en mer hållbar och hälsosam värld. Kollektivavtal och friskvård. Arbete främst dagtid. Ansök idag. Vi ser fram emot att träffa dig!   ÖVRIG INFORMATION Anställningsgrad: Heltid med tillträde 1/6 eller enligt överenskommelse  Plats: Jönköping Lön: Fast lön. Vi är anslutna till Visita och följer kollektivavtal Förmåner: Friskvårdsbidrag, förmånlig personallunch, sociala aktiviteter och trevligaste kollegorna.   Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

27 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Kundservicemedarbetare
Juneporten AB
Kundtjänstpersonal

Vi tror på att framgång skapas när passion och drivkraft möter teknik. Med rätt verktyg skapar vi på Junora möjligheter varje dag genom att skapa nytt liv i begagnade fordon eller maskiner. Genom ett tätt samarbete mellan alla medarbetare skapar vi en värdefull tjänst där vi samtidigt bidrar till en hållbar miljö. Arbetsbeskrivning Som kundservicemedarbetare hos oss har du en nyckelroll i att skapa en positiv kundupplevelse. Du fungerar som den viktiga länken mellan våra kunder och säljare, och bidrar till att säkerställa smidiga och effektiva processer. Du hanterar frågor kring affärer och objekt samt stöder våra säljare i deras vardag över hela Sverige. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att ta emot inkommande samtal, besvara kundfrågor av både praktisk och teknisk karaktär samt hantera administrativa uppgifter kopplade till affärer, exempelvis granskning av annonser, transporter och finansiering. Under samtalen identifierar du kundernas behov och presenterar företagets tjänster för att erbjuda bästa möjliga lösning. Ditt mål är att leverera snabb och professionell service genom att lösa ärenden vid första kontakten. Exempel på arbetsuppgifter: Hantera inkommande samtal och meddelanden via e-post, SMS och chatt. Presentera lösningar och svara på kunders frågor. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av kundservicemedarbetare och en genuin passion för service. Du trivs i en dynamisk miljö där du kan växla mellan självständigt arbete och teamwork. Med en lösningsorienterad och prestigelös inställning är du en person som tar initiativ, bidrar med energi och vågar ställa frågor för att hitta de bästa lösningarna. För att lyckas i rollen tror vi att du är strukturerad, engagerad och duktig på att prioritera i ett högt tempo. Din kommunikativa förmåga och ditt engagemang är avgörande för att du ska kunna ge våra kunder bästa möjliga service. Vi söker dig som är: Serviceinriktad och lösningsorienterad. Kommunikativ och ansvarstagande. Prestigelös och kvalitetsmedveten. Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi erbjuder En möjlighet att utvecklas och växa i en viktig roll inom företaget. En dynamisk och innovativ arbetsmiljö med engagerade och kompetenta kollegor. Chansen att vara delaktig i företagets framgångsresa och påverka våra framtida satsningar. Fokus på kreativitet, innovation och långsiktiga lösningar.

26 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Ekonom med HR-funktion

Sedan 1948 har Holmebo Torv verkat i hjärtat av Småland med en tydlig filosofi: kvalitet, hållbarhet och gemenskap. Vi är ett familjeägt företag inom torvproduktion med en stark lokal förankring, där relationer, ansvarstagande och långsiktighet står i centrum. Om rollen Nu söker vi en engagerad och erfaren Ekonom som även har intresse för HR-frågor. En nyckelperson som vill vara med och utveckla vår verksamhet framåt. Som Ekonom hos oss har du en bred och självständig roll där du bland annat ansvarar för allt från löpande bokföring, bokslut, moms och deklarationer till lönehantering, fakturering och inventering. Du arbetar i systemet Visma och har en tät dialog med ledning och verksamhet. Utöver det ekonomiska arbetet har du också ett naturligt ansvar för administrativa HR-frågor och personalstöd, en viktig roll i vår fortsatta utveckling som arbetsgivare. Arbetsplatsen är belägen i Rydaholm, nära både natur och produktion, där Holmebo Torvs historia en gång började. Vem vi söker Vi söker dig som kan ta ett helhetsgrepp och bidra med struktur, rutiner och ett långsiktigt arbetssätt för vår ekonomi- och HR-funktion. Du är noggrann, ansvarstagande och van vid att arbeta strukturerat. Du har utbildning eller tidigare arbetslivserfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete och trivs i en miljö där du får vara både operativ och rådgivande. Du är inte bara trygg i siffror, du är också en person som gillar att bidra till ett gott arbetsklimat och som uppskattar den familjära känslan i ett mindre företag. För att trivas i rollen behöver du också uppskatta att arbeta självständigt och ta egna initiativ i vardagen. Ansökan Vill du bli en del av Holmebo och bidra till vår fortsatta framgång? Välkommen med din ansökan, CV och personligt brev. Vi hanterar ansökningar och intervjuer löpande och rekommenderar att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Denna rekrytering sker i samarbete med Purple Rekrytering & Interim där Jennie Holmberg är ansvarig rekryterare. Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Jennie. Jennie Holmberg, 076 307 01 23, e-post: [email protected]

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Smådjursveterinär till Vetlanda Djurklinik

Längtar du efter småstadsliv och närhet till natur och friluftsliv? Ta chansen och bli en del av familjära Vetlanda Djurklinik som nu utökar arbetsgruppen med en veterinär! Om tjänsten & vem vi söker Vi söker en legitimerad veterinär, gärna med några års erfarenhet av klinikarbete, men vi är inte främmande för att anställa en nyutexaminerad kollega. Hos oss har du möjlighet att följa de enskilda patienterna hela vägen och du kommer därmed även kunna skapa långsiktiga relationer med djurägarna. Detta är en stor fördel med att jobba på en mindre klinik. Vi har en stor och trogen kundkrets efter 36 år på orten. Som person ser vi att du är glad och positiv. Du tar ansvar för ditt arbete, har god servicekänsla och stark samarbetsförmåga. Vi uppskattar personer som är självgående. Du kanske har jobbat i en stressig miljö och vill ha möjligheten att varva ner och känna glädje i jobbet igen? Då tror vi att du kommer att trivas hos oss! Vad vi erbjuder Här får du möjligheten att bli en del av ett härlig gäng som värnar om sina kollegor, patienter och djurägare. Vi erbjuder en tillsvidareanställning med tjänstgöringsgrad på ca 40-60 %. Vi är flexibla. Kliniken är öppen på dagtid vardagar. Vi har kollektivavtal med SVF och vi tillämpar provanställning. Vi är en del av Svenska Veterinärgruppen som är en större sammanslutning av veterinärkliniker och djursjukhus över hela Sverige. Vi samarbetar klinikerna emellan och hjälper varandra med allt ifrån professionell rådgivning till vidareutbildningar. Utöver fysiska och digitala utbildningar inom gruppen möjliggörs även samarbetet auskultation hos gruppens meriterade experter och specialister inom olika medicinska områden. Om kliniken Vetlanda Djurklinik bedriver smådjurssjukvård sedan 1988. Vi är idag 2 veterinärer, 4 leg. djursjukskötare och 2 receptionister som arbetar i ljusa, trevliga lokaler. Vi har digitalröntgen, ultraljud, eget lab, operationsavdelning med gasnarkos, tandavdelning med röntgen och tandunit samt butik. På vår klinik har vi god sammanhållning, realistisk arbetsbörda och vi månar om varandra. Personalen är mycket erfaren och har jobbat länge hos oss. Största patientgruppen är hundar och katter, men vi tar även emot gnagare. Vi har en föreläsningssal där vi håller utbildningar m.m. Vi har gott samarbete med kringliggande djursjukhus. I byggnaden finns även ett hundrehab. Lär gärna känna oss bättre på vår hemsida. Övrig information Vetlanda är en skön småstad med härlig landsbygd. Skog, fält och sjöar så långt ögat når. Vänlig atmosfär. Närhet till större städer. Aktivt hundliv med 2 brukshundklubbar och vallningsaktiviteter. Gott om hästar. Urval sker löpande, så tjänsten kan tillsättas enligt överenskommelse. Vi önskar få in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen!

26 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Lugn och engagerad assistent till 22-årig man
Alma Assistans AB
Personliga assistenter

Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Vill du jobba med något viktigt och meningsfullt? Är du lojal, omtänksam och älskar att arbeta med människor? Då är du kanske den personen vi söker! Nu söker vi en stabil och engagerad assistent till vår kund! Kunden är en man i 22-års åldern som bor själv i en lägenhet på Strandängen i Jönköping. Han är glad, går på daglig verksamhet och tycker om att vara aktiv med sina assistenter. Kunden har ett stort hjälpbehov och behöver hjälp med allt. • Hjälp med personlig hygien, på- och avklädning, förflyttningar, tunga lyft kan förekomma • Städning och andra hushållssysslor • Följa med på aktiviteter, träning, läkarbesök • Kommunikation och socialt stöd Kunden har ett stort medicinsk behov med sond, sug och epilepsi. Erfarenhet av detta är önskvärt, men inget krav. Du som söker ska ha en hög arbetsmoral och känna stort ansvar för ditt arbete. Du ska vara flexibel, ha god förmåga att anpassa dig efter situation, uppskatta och arbeta för kundens bästa i vardagen. Du uppskattar noggrannhet och tydlig kommunikation. Du är lugn, empatiskt och lyhörd för kundens behov och önskemål. Du behärskar svenska i tal och skrift. God samarbetsförmåga efterfrågas då det är dubbelbemanning dygnets alla timmar. Erfarenhet av personlig assistans eller liknande arbete är ett plus, men det viktigaste är att du är engagerad och trygg i din roll. Vi söker i första hand en timvikarie som vill arbeta på schema under sommaren, med möjlighet att gå på en deltidstjänst efter sommaren. Arbetspassen är förlagda, dag, kväll och helger. Vaken natt kan eventuellt förekomma vid enstaka tillfällen Vi ser gärna att du är rökfri. Tillträde enligt överenskommelse. Introduktion och delegering. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan slutdatum så tveka inte, skicka in cv och personligt brev snarast! Vi ser fram emot din ansökan!

26 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Restaurangmedarbetare - Jönköping City - Deltid 50%
Holy Greens AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Har du energi, tycker om att ta initiativ och är ansvarstagande? Häng med på vår resa mot en mer hållbar och hälsosam värld! Vi erbjuder: Programmet ”Växa och Gro” som ger dig möjlighet att utvecklas inom företaget. Kollektivavtal – för att säkerställa schyssta arbetsvillkor. En rolig arbetsplats med fantastiska kollegor. Friskvård. Ansök idag. Vi ser fram emot att träffa dig! ÖVRIG INFORMATION Anställningsgrad: Deltid 50% Arbetstider: Varierande arbetstider utefter våra öppettider 07.00-20.00, inklusive lördag söndags öppet.  Plats: Jönköping City  Lön: Timlön - vi är anslutna till Visita och följer kollektivavtal Förmåner: Friskvårdsbidrag, förmånlig personallunch, högt tempo och trevlig service med härliga kollegor + gäster Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan komma att bli tilsatt innan sista ansökningsdatum.

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Designingenjör
Hirely AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Do you want to help shape the future of electric drive technology? At Together Tech, you'll get the opportunity to combine technical expertise with sustainable innovation. We’re now looking for an Electric motor designer with strong skills in CATIA and a passion for high-performance design. You will initially join a highly skilled R&D team focused on developing the power systems for next-generation handheld products. Your work will play a key role in their future performance and efficiency. You will be responsible for the design and optimization of electric motors, working across the full development process, from requirements and concept to final design and validation. The role involves deep technical challenges related to performance needs, magnetic materials, and lamination design. Key Responsibilities: Design and optimize electric motors and electromechanical components for portable products. Develop magnet configurations, winding concepts, and lamination stacks Perform performance analysis and support system-level requirements Collaborate with cross-functional teams to drive the development from concept to testing and validation Your technical bakgrund Master's/Bachelor’s degree in mechatronics engineering, or a related technical field Deep technical understanding of electric motor design and of manufacturing methods and processes. Experience in performance simulations, testing, magnet material selection, and CAD design using CATIA v5. Good command of written and spoken English professionally. Proficiency in Swedish is considered a merit. Your personal characteristics Being a consultant puts extra light on having a flexible and curious mindset, a self-reliant way of working and your capability to build strong relationships with customers and colleagues, while keeping track of the target picture. You stay current with industry trends and emerging technologies and are motivated to develop together with us. Together Tech for sustainability We provide opportunities for development through a variety of assignments in different industries, whether it be client projects or in one of our exciting in-house projects. At Together Tech, you work together with other engineers who are passionate about the environment and sustainability, all with a desire to create lasting solutions using technology - or as we say: Better World Tech! Your development & our support🌱 Your development and well-being are important to us, and Together Tech offers benefits that support you and your career in the best way. We value the importance of secure employment and fixed salary, and we have a collective agreement. We prioritize your health and provide a wellness allowance of 4000 SEK per year. Moreover, we offer health check-ups, contributions to activities, and wellness discounts. We enjoy spending time together through various social activities and team-building activities suitable for everyone! From after-works and sport activities to pentathlons and corporate conferences. Our commitment is to give you great conditions to grow through various assignments and projects as well as individual development plans. We also offer courses in sustainability and other courses within the framework of your role and goals. We take pride in being recognized as one of Sweden's most attractive employers in 2024 and 2025 by Karriärföretagen! 🌟 Learn more about us at www.togethertech.com. For questions regarding the position, please contact Business Unit Managers Håkan Rolin +46 709 72 71 60 or Claes +46700 889 729

26 maj 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Vi växer och söker fler industrimedarbetare till Gislaveds Kommun!
Personaluthyrning, Logistik & Service Anderstorp
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Puls Bemanning Rekrytering söker just nu fler industrimedarbetare till våra kundföretag i Gislaveds kommun, tillverkande industrier med ett stort behov av kompetent och engagerad personal – och kanske är du den vi söker? Vi letar efter dig som vill arbeta i roller som: Maskinoperatör Svets CNC-operatör Truckkörning Orderplock Det här är roller där du får vara med och hålla produktionen igång, bidra med struktur, noggrannhet och ett lösningsfokuserat arbetssätt – och växa i din roll med stöd från oss.   Vem är du? Vi söker både dig med erfarenhet från industri, och dig som kanske är ny i branschen men har rätt inställning. ✔ Du är händig, noggrann och ansvarstagande. ✔ Du trivs med att jobba i team och bidra till gemensamma mål. ✔ Du är nyfiken och har en vilja att lära dig nytt. ✔ Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter är meriterande, men personlig matchning väger också tungt. Hos Puls får du en trygg anställning som konsult med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension – och en närvarande konsultchef som stöttar dig hela vägen.   Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag via www.pulsbemanning.se. Urval sker löpande!   Kontakt För mer information eller frågor om tjänsterna, vänligen kontakta våra konsultchefer.  Lisa Johansson | 073 422 68 78 | [email protected] Alexander Josefsson | 070 548 35 11 | [email protected] Jonas Stigemyr | 0371-176 34 | [email protected] Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team! PULS skapar mångfald, möten möjligheter för just DIG!  Puls är ett företag som värdesätter både personal och kunder, och vi strävar efter att matcha rätt arbetsplats för både arbetssökande och företag. Vi erbjuder konsulter flexibilitet och trygghet i deras arbete och hjälper dig att komma ut på arbetsmarknaden. Vår drivkraft, tillgänglighet, snabbhet och kompetens ger både kunder och personal en känsla av att vara "rätt från start". Vi betjänar kunder i hela GGVV-regionen från våra kontor i Anderstorp, Värnamo och Ljungby. När du blir en av oss  Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på Puls Bemanning Rekrytering och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!    Vad händer när du har sökt tjänsten? I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning.   Är du vår nästa stjärna? För att lyckas i denna roll är det viktigt att du är en flexibel, ambitiös, noggrann och ansvarsfull person. Vi letar efter individer som är självgående och kan ta initiativ när det behövs. Du hanterar att jobba under tidspress och har en vilja att utvecklas och bli bra på det du gör. Det är viktigt att du trivs med att jobba i grupp och vara en lagspelare. För att vara framgångsrik i rollen förväntar vi oss att du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. För att lyckas i denna roll är det viktigt att du är händig. Det är även meriterande med truck och traverskort, samt erfarenhet av ritningsläsning.  Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team!

26 maj 2025
Sista ansökan:
3 september 2025
CE-Chaufförer Distribution heltid till Jönköping
WeStaff Sweden AB
Lastbilsförare m.fl.

WeStaff Sweden är ett växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige.  Vi söker nu en Distributionschaufför med CE-behörighet till vår kunds Hämtnings- och distributionsverksamhet i Jönköping. Vår kunds verksamhet består av hämtnings-, distributions- och fjärrtrafik inom inrikes gods och paket samt temperaturkontrollerade varor. Detta är fasta platser på heltid med god chans till anställning hos vår kund. Kom och jobba med oss!  Ditt nya jobb WeStaff Sweden söker nu CE-chaufför till Sveriges ledande åkerier. Är du en distributionschaufför med hög service-känsla, ordningssinne, noggrannhet och har en glad inställning på jobbet? Då är detta jobbet för dig!  I dina dagliga arbetsuppgifter ingår: Distributionskörning Lastning & lossning Ge god service till våra kunder Hantering av handdator Vi söker både heltids chaufförer. Platserna kommer tillsättas och schemaläggas snarast, så sänd in din ansökan redan idag. Uppdraget är attraktivt med god ersättning.  Information Placeringsorten är Jönköping Fasta uppdrag på heltid Anställning enligt kollektivavtal Arbetspassen är 10 timmar långa, måndag-fredag dagtid Uppdragen startar omgående Företagen har kollektivavtal. Kravprofil Svenskt körkort med CE-behörighet Svenskt YKB Truckkort Digitalt förarkort ADR 1.3 Svenska i tal & skrift Tillgänglig att starta omgående Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på WeStaff Sweden erbjuder vi dig en trygg anställning med kollektivavtal och ett närvarande engagemang. Din nya arbetsgivare WeStaff Sweden är ett växande konsult- och rekryteringsföretag inom transport. Vi är auktoriserade inom bemanning & rekrytering. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. WeStaff Sweden erbjuder en mängd olika tjänster i Sverige. Kom och jobba med oss!

25 maj 2025
Sista ansökan:
28 juli 2025