Vi skapar säkerhetslösningar inom industrin och vi söker nu en Ekonom som vill bidra till att våra ekonomiska processer är lika säkra och stabila som de lösningar vi levererar. Vill du vara en del av ett engagerat team där vi bygger för framtiden? Då kanske detta är något för dig! Om tjänsten I rollen får du chansen att arbeta med ett brett spektrum av ekonomiska arbetsuppgifter och vara en aktiv del av en organisation som ständigt utvecklas och förbättras. I ditt arbete kommer du både att bidra till dagliga rutiner och vara delaktig i viktiga långsiktiga förbättringar, vilket ger dig möjlighet att växa och utvecklas inom Axelent Group. Du kommer bland annat att få arbeta med: Löpande redovisning där fokus ligger på hantering av kund- och leverantörsreskontra. Avstämningar och delaktighet i bokslutsarbete samt månadsrapportering. Bidra till att utveckla och effektivisera våra arbetsprocesser. Du kommer tillhöra ett team om 7 personer och rapportera till vår Redovisningschef. Vem är du? Vi söker dig som har en eftergymnasial ekonomiutbildning eller motsvarande arbetserfarenhet. Vi ser det som meriterande om du har några års erfarenhet av att arbeta inom ekonomi, gärna på en ekonomiavdelning i en större organisation, där du har fått chansen att utveckla dina färdigheter och arbeta strukturerat med både löpande redovisning och avstämningar. Personlighet är viktigt för oss och för rätt person som vill växa och utvecklas har vi inget emot att du är nyutexaminerad. För att lyckas i rollen behöver du också ha goda kunskaper i Excel och Office-paketet. Har du erfarenhet av att arbeta i affärssystem så är det meriterande. Då Axelent är en global koncern bör du känna dig trygg i att kommunicera på både svenska och engelska. Som person är du noggrann, strukturerad och tar ansvar för att dina arbetsuppgifter utförs i tid och med hög kvalitet. Samtidigt trivs du med att vara en del av ett team, där du bidrar med en positiv inställning och gärna samarbetar för att nå gemensamma mål. Vi värdesätter en inkluderande arbetsmiljö där alla känner sig välkomna och vi söker dig som bidrar till en öppen dialog, där olika perspektiv och idéer kan lyftas fram. Du har hög integritet och är inte rädd för att ställa frågor eller ta egna initiativ för att lösa problem. Med ditt driv och engagemang bidrar du både till din egen utveckling och till att vi tillsammans kan förbättra och utveckla våra arbetssätt. Om du tycker att detta låter spännande, tveka inte att skicka in din ansökan till oss! Vad kan vi erbjuda och vilka är Axelent? Hos Axelent AB erbjuder vi goda utvecklingsmöjligheter med fokus på kontinuerlig utbildning, bra anställningsvillkor och en flexibel arbetsmiljö med engagerade kollegor. Vi strävar efter ständig förbättring både individuellt och som organisation, tar ansvar för vårt arbete och våra handlingar, främjar en inkluderande arbetsmiljö och tror starkt på en positiv och engagerande atmosfär. Axelent Group består av de fyra företagen Axelent AB, Axelent Engineering AB, Axelent Solutions AB och Axelent Wire Tray AB. Gemensamt för de fyra bolagen är visionen om att göra industrin konkurrenskraftig, säker och lönsam genom automatisering, säkra lösningar, effektiva rutiner, funktion och kompetens. Axelent AB är det största bolaget inom gruppen och har i sin tur ett 10-tal helägda dotterbolag och ytterligare ett 50-tal agenter runt om i världen. Axelent Group har cirka 400 anställda och majoriteten av de anställda finns på huvudkontoret i Hillerstorp, men organisationen finns även i Europa, USA, Japan och Australien. Läs mer om oss på www.axelent.se Bra att veta Vi intervjuar kandidater löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Ort: Hillerstorp, Sverige För frågor kring tjänsten och arbetsuppgifter kontakta rekryterande chef Emma Isaksson på [email protected] För frågor om rekryteringsprocessen kontakta HR på [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!
Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande jobb samtidigt som du arbetar för att dagligen ge människor ett bra liv? Då har du möjligheten att söka jobbhos oss på Humana. I rollen kommer du tillsammans med oss att arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om oss Oasen HVB är ett behandlings- och utredningshem för barn. Oasen HVB är beläget strax utanför Aneby i Jönköpings län.Här finns plats för 23 barn som oftast är i ålder ca 7-13 år. Neuropsykiatriska diagnoser och traumatiska erfarenheter är vanligt förekommande hos de barn som kommer till Oasen.Nu söker vi sommarvikarier och vill gärna träffa dig som är under utbildning eller utbildad behandlings- eller socialpedagog, alternativt att du har adekvat utbildning eller erfarenhet av arbete som har relevans för målgruppen. Om rollen Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Planering och genomförande av vardagliga moment och aktiviteter Aktiviteter med barn Omvårdnad av barn Dokumentation Behandlingsarbete som baseras på tydliggörande pedagogik, lågaffektivt bemötande, traumamedvetet förhållningssätt, samtal samt social- och känslomässig färdighetsträning. Arbetet sker varierat under dagtid, kväll och helg. Lön sker enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde sker enligt överenskommelse men vi ser gärna att du introduceras till verksamhetenunder våren. Vem är du? Som person är du ansvarstagande, relationsskapande, flexibel och trygg. I rollen är det viktigt att du visar stor empati samtidigt som du har förmågan att sätta gränser vid behov. Arbetet innebär ett nära och förtroendefullt samarbete med dina kollegor och du har därför god kommunikations- och samarbetsförmåga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och mognad. Inför anställning lämnas utdrag ur belastningsregistret. För att söka tjänsten krävs det att du: Är utbildning till eller ärutbildad socialpedagog, socionom, behandlingspedagog eller har annan avslutad eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig Har erfarenhet av behandlingsarbete Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Har god systemvana då dokumentation förekommer Har B-körkort Vi erbjuder Ett spännande och glädjefyllt arbete i lantlig, naturskön miljö.Verksamheten har eget stall och hästar. En blandad personalgrupp med bred kompetens.Humana har kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag samt en intern lärportal med ett brett utbud av utbildningar. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Katarina Johansson, [email protected] Sofie Gustafsson, [email protected] Kimona Magnusson, [email protected] facklig företrädare Martin Baier, [email protected]
Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför alltpå To-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning Vi ser fram emot din ansökan!
Är du legitimerad veterinär som vill tillbringa sommaren i ett fantastiskt team? Ger det dig energi att vara med och skapa ett klimat där varje besökare känner sig speciell och lämnar oss med en varm känsla inombords? Skicka i så fall in din ansökan, för vi vill gärna veta mer om dig! Om jobbet: Vi söker nulegitimerade veterinärerför vikariat under sommaren 2025, med möjlighet till förlängning eller anställning. Hos oss finns möjlighet att arbeta på samtliga våra avdelningar - operation, tand, bilddiagnostik och polikliniken - och ditt intresse kommer styra vart fokus kommer att ligga. Den här tjänsten passar dig som endast vill arbeta helgfri måndag till fredag, med arbetspass förlagda mellan 07.30-18.30. Vad erbjuder vi? Vi välkomnar dig att bli en del av ett engagerat och sammansvetsat team som brinner för djurens välmående! Smådjurskliniken har funnits i snart 25 år och kan idag stoltsera med en modern och topputrustad klinik som har fantastiskt hög kompetens inom samtliga våra verksamhetsområden. För oss är utveckling och kompetenshöjning centralt och vi ser detta som helt avgörande för både den enskilda medarbetarens och klinikens framtid. Vem söker vi? Visöker dig som harett stort engagemang och en förmåga att alltid se kunden.Som person är du positiv, ansvarstagandeochsocial.Du tycker om att träffa nya människor och att ha varierande arbetsuppgifter.Vi möter dagligen djurägare och djur i olika situationer vilket medför att du som person måste vara flexibel och lyhörd.För oss är det viktigt att du har god samarbetsförmåga men att du samtidigt klarar av att arbeta självständigt. Även om all tidigare erfarenhet naturligtvis är viktig så är det framförallträttperson ochrättattityd vi söker! Du trivs med att hitta nya sätt att lösa uppgifter och har en vilja att utvecklas. Ort: Jönköping Omfattning: Tjänsten en vikariat under sommaren 2025, men ev förlängning eller anställning kan bli aktuellt. Tillträde och lön enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag: Urval sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi önskar därför att du skickar in dinansökan så snart som möjligt.Sista ansökningsdag är2025-02-21. För information: Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta klinikchef Tomas Bolin via e-post:[email protected] telefon 072-504 94 60 Varmt välkommen med din ansökan! Smådjurskliniken Jönköpingstartades upp år 2000. Idag är vår ambition att vara en klinik som alltid utstrålar närhet, värme och personligt bemötande samtidigt som vi erbjuder den högsta kompetensen med de bästa resurserna. Vår strävan är alltid känslan av”bara tassa in”och våra öppettider är måndag till fredag 07:30-18:00. Vi har stängt alla helger och röda dagar. Välkommen att läsa mer om oss på vårkliniksida. Evidensia Djursjukvårderbjuder trygg och personlig vård för hundar, katter, exotiska djur och hästar. På lokala djurkliniker och specialiserade djursjukhus i hela Sverige får viktiga familjemedlemmar hjälp med förebyggande friskvård, primärvård, akutvård, avancerad kirurgi och rehabilitering. Varje möte med djur och ägare ska göra skillnad och tillsammans tar våra engagerade medarbetare emot över 500 000 patientbesök per år.Tillsammans arbetar vi för att driva den veterinärmedicinska utvecklingen framåt, för djurens bästa varje dag.Välkommen att läsa mer om oss på vårhemsida.
Professional Galaxy sökerElektronik konstruktör Altium (embedded) för en av våra kunder i Jönköping. Rollen Som mjukvaruutvecklare kommer du att vara en central del av kundens tekniska team.Du arbetar varierat med inbyggda system och fokuserar främst på att implementera funktioner i C-kod, systemering, felsökning och verifiering av systemen.Du kommer att samarbeta tvärfunktionellt med elektronikutvecklare, testare och applikationsingenjörer. Utöver utvecklingsarbetet förväntar vi oss att du aktivt bidrar till förbättringar av kundens arbetssätt.Personliga egenskaper Engagemang: Du är proaktiv och tar ansvar för dina uppgifter. Teknikintresse: Du brinner för teknik och är ständigt nyfiken på att lära dig mer. Pedagogik: Du kan förmedla dina lösningar och kunskap på ett tydligt sätt. Öppenhet: Du är ärlig, litar på dina kollegor och respekterar tagna beslut. Proaktivitet: Du tar ansvar för tilldelade uppgifter och söker aktivt svar inom organisationen. Samarbete: Du trivs med att arbeta i team och är strukturerad.Krav-Minst fem års erfarenhet av elektronikkonstruktion.-Har erfarenhet av Altium-Har erfarenhet av C/C++ och vill fortsätta utvecklas inom området.-Har goda kunskaper i svenska och engelska då dokumentation och kundkontakter förekommer på båda språken.-Du skall kunna felsöka och testa både på hård- och mjukvarunivå.-Förståelse för mjukvarudrivna hårdvarukrav-Möjlighet att arbeta 2-3 dagar på plats i VärnamoMeriterande-Har kunskap om Bluetooth och/eller radio.-Erfarenheter av JIRA-Erfarenhet av LINUXUppdraget löper mellan 2025-03-01 - 2025-12-01 med möjlighet till förlängning
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Jag är en kille i 50-årsåldern som har MS i progressiv form. Jag sitter i rullstol och behöver hjälp med det mesta i min vardag. Jag bor med min fru och hund i Stockholm, menjag är uppvuxen på bondgård utanför Sävsjö i Småland så jag älskar skog och natur. Jag är en social person och min vardag fyller jag bl.a. med att vara ute på promenader, träffa vänner, träna, och vara med min familj. Likaså är lugn och ro viktigt för mig och en go film då och då ligger också i mitt intresse.Jag kommer att spenderamycket tid på vårt landställe i Småland under vår och sommar, från slutet av april till september. Tjänsterna är tidsbegränsade anställningar under perioden slutet av april-september.Arbetstiden schemaläggs under dag-, kvälls- och nattid, på vardagar och under helger. Omfattning:Deltid.Antal tjänster:2.Tillträde: Enligt överenskommelse och de tidsperioder som nämnts ovan. Urval och intervjuer sker löpande. Om dig - Jag söker dig som älskar att vara i naturen och uppskattar det lugn som finns i skog och mark. Du som söker tjänsten är lugn och trygg i dig själv. Du är lyhörd för mina behov och kan vara social men även gå undan till assistentrummet när jag önskar det. Du bör ha god fysik då det ibland förekommer en del fysiskt krävande arbetsmoment. Du bör kunna vara flexibel och hoppa in och ta pass vid annan assistents frånvaro. Som personlig assistent ser vi gärna att du, utöver ovan nämnt, är samarbetsvillig, ansvarstagande och en bra lagspelare. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är meriterande om du: Delar kundens intressen, Har erfarenhet inom personlig assistans. Det är krav på att du: Är rök- och snusfri, Innehar B-körkort, Kan uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister från Polisen vid en eventuell anställning. RekryteringsprocessenDin ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare.Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia.Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuellanställningFöranställning hos oss på Nordström Assistansbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta hos denna kund måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret vid en eventuell anställning. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/För dig med anställningsstödNordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström AssistansVi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information påhttps://www.nordstromassistans.se
Är du kvicktänkt, utåtriktad och vill jobba utomlands på ett nytt fräscht kontor med härliga kollegor? Då är du rätt person för oss. Vi söker nya motiverade säljare till vårt kontor i Barcelona. Fast grundlön & provision utan tak! Har du ingen tidigare erfarenhet? Det är inget krav! Hos oss får du lära dig försäljning från grunden samt hur du använder dig av dina färdigheter för att nå din fulla potential. Vilka är vi? Vi jobbar med de största varumärkena inom försäljning och har gjort det i över 10 år. Därför kan vi erbjuda branschens mest attraktiva provisionsmodeller som dem flesta säljare går igång på, utöver en grundlön. Konnect är Sveriges största säljbolag med kontor i Stockholm och Barcelona. Vi ger våra medarbetare det absolut bästa och vad kan vara bättre än att vara omgiven av likasinnade människor i en stad som Barcelona? Inget, tycker vi! Vi är störst och vi är bäst på det vi gör men vilka är vi på riktigt? Vi är 300 säljare som alla jobbar för samma sak - att ha kul och njuta av livet. Vi är kollegor men vi är också vänner. Vi jobbar ihop, kämpar och har riktigt kul! Oavsett om vi jobbar eller hänger på stranden så har vi ett gemensamt mål - att vara vårt bästa jag och sälja bra produkter och avtal för de bästa varumärkena inom branschen. Om tjänsten: Vi söker dig som är sugen på att arbeta i en stor och snabbväxande koncern och är redo att kavla upp ärmarna när det behövs. I rollen som säljare hos oss vill vi se vilja, driv, kreativitet och ett ”outside-of-the-box” tänk. Vi jobbar på ett ett strukturerat och noggrant tillvägagångssätt för att sälja in en produkt eller ett avtal till företagare och privatpersoner. Du kommer utöver det delta i utbildningar och feedbacksamtal från din teamleader, detta för att ständigt utvecklas och växa i rollen som säljare hos oss. Vi söker dig som: Drivs mot uppsatta mål, resultatinriktad och utöver det är en social person som har lätt att ta kontakt med nya människor. Viktigt att du vågar utmana dig själv! Vad erbjuder vi? - Hög provision för varje avtal du säljer. Och svenska kollektivavtal. - Daglig coaching och löpande utbildningar för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. - Fantastiska teamleaders som leder gruppen mot ständig utveckling, motiverar och anordnar tävlingar med otroliga priser varje månad. - Vi ser till att kombinera arbete med roliga aktiviteter så att gruppen stärks i positiv anda. Vid flytt till Barcelona: - Ersättning av flygbiljett. - Stöd vid letande utav boende. - Allmänna tips för en utomlandsflytt. - Stora utvecklingsmöjligheter. - Ett fantastiskt kontor med ljusa och öppna ytor, 10 minuters lugn promenad från en av Barcelonas vackraste stränder. Har du fler frågor? Du är varmt välkommen att kontakta oss. Ansök idag. Vi rekryterar löpande. Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.
Välkommen till SHIFT Electric Mobility – ett entreprenörsbolag som leder omställningen till elektrisk mobilitet i Norden. Vi fokuserar på tunga elfordon och säkerställer både driftsäkerhet och prestanda för våra kunders bussar och lastbilar. Genom vår expertis och vårt omfattande servicenätverk erbjuder vi tekniskt service och reservdelar till kunder över hela Norden. Våra värderingar – Dare, Care och Share – speglar vilka vi är och hur vi arbetar. Vi vågar tänka nytt och utmana det traditionella, vi bryr oss genuint om våra kunder och varandra, och vi delar med oss av vår kunskap för att tillsammans skapa hållbara lösningar för framtiden. SHIFT är en del av North Castle-koncernen och vårt huvudkontor ligger i Tenhult. Läs mer om SHIFT Electric Mobility här: https://www.shiftemobility.com/ Läs mer om North Castle här: https://www.northcastleab.com/en Om rollen Som Ekonomiansvarig på SHIFT har du ett övergripande ansvar för bolagets ekonomi i samtliga nordiska länder. Du kommer att samarbeta nära med löneadministratörer och redovisningskonsulter som är verksamma i varje land, för att säkerställa en effektiv och korrekt hantering av ekonomiska processer. Du har en central roll i ledningsgruppen där du förväntas bidra med ekonomiskt perspektiv och affärsutveckling för att stödja och utmana företagets tillväxtstrategier, detta i nära samarbetande med VD och ledningsgruppen. Huvudsakliga ansvarsområden: Ansvar för månadsrapportering, årsredovisning och finansiella analyser. Säkerställa korrekt och finansiell rapportering till ledning, styrelse och externa parter. Utforma och följa upp budgetar samt ta fram prognoser för framtida utveckling. Identifiera förbättringsmöjligheter och implementera processer som bidrar till ökad effektivitet. Säkerställa att bolaget följer relevanta regelverk och rapporteringskrav. Utveckla och implementera finansiella strategier som stödjer företagets affärsmål och driver affären framåt. Utöver detta arbetar du operativt med löpande bokföring, bokslut och andra uppgifter som hör till en ekonomiavdelning. Vem är du? För att trivas i rollen som ekonomiansvarig tror vi att du är lika driven och entreprenörsinriktad som vi är. Med ditt starka affärsfokus är du inte rädd för att driva förändringar och skapa resultat. Du är flexibel och ser möjligheterna med att befinna dig i en föränderlig miljö. Som medarbetare på SHIFT delar du vår filosofi om att gott resultat bygger på ett nära samarbete och sätter laget före jaget. Våra kärnvärden – Dare, Care och Share – speglar vilka vi är och hur vi arbetar. Vi vågar tänka nytt och utmana det traditionella, vi bryr oss genuint om våra kunder och varandra, och vi delar med oss av vår kunskap för att tillsammans skapa hållbara lösningar för framtiden. Erfarenhet och kvalifikationer Vi tror att du är en självgående, strukturerad och noggrann person som har förmågan att fatta välgrundade beslut. Du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi och/eller redovisning samt 2–5 års erfarenhet av liknande arbete i en roll som ekonomiansvarig eller motsvarande med strategiskt ansvar. Vidare har du goda kunskaper i Microsoft Office 365 och är flytande i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Känns det intressant? Tveka inte med att söka, rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor? Då är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Erica Lindau; [email protected]. Bra att veta: Placeringsort, Tenhult Startdatum, enligt överenskommelse. Tillsvidareanställning, heltid. Ansök senast
Knowit Connectivity Jönköping har etablerat sig som en betydande aktör på marknaden genom framgångsrika samarbeten och meningsfulla projekt inom flera olika områden, bland annat hos världsledande producenten av utomhusprodukter (läs om ett av våra projekt här) men även i utveckling av framtidens helautomatiska kassadiskar. Tillsammans med våra kunder löser vi frågan om hur vi hanterar och utvecklar komplexa, framgångsrika produkter och lösningar som är anpassningsbara, skalbara och hållbara. Vi vill nu utöka med medarbetare som har ett intresse för teknik och problemlösning då vi i Jönköping har möjligheten att växa. Vem söker vi? Vi letar just nu efter dig som är systemingenjör och vill arbeta med produkter och lösningar med hög teknisk komplexitet, ofta bestående av både hård- och mjukvara. För att lyckas i rollen behöver du några års erfarenhet inom yrket då arbetet kan innefatta allt från systemmodellering, analys, krav- och riskhantering och konfigurationsledning till stöd vid verifiering och validering. Vi tror att du, med hjälp av din tekniska kunskap och bredd, har förmågan att driva komplicerad problemlösning från start till mål. Utöver den tekniska kompetensen är det viktigt att du har god kommunikationsförmåga och du tycker om att arbeta i team där kunskap och erfarenhet delas med varandra. Att behärska både svenska och engelska är ett krav för denna roll då det används vid kommunikation hos kund men också i våra team. Flera av våra kunder kräver även svenskt medborgarskap vilket gör att det kan vara en förutsättning för anställning. Vår inriktning på Knowit Connectivity i Jönköping Connectivity är ett affärsområde i det stora bolaget Knowit, vilket betyder att vi erbjuder en stabil arbetsplats, men med kreativitet och beslutsförmåga av ett litet bolag. I koncernen får du 4500 kollegor med mängder av spännande kunderfarenheter och kundkontakter, fast lön i och mellan uppdrag och en hel del andra förmåner. Vårt fokus på Knowit Connectivity i Jönköping är att hjälpa regionens R&D-team att bygga och utveckla embedded, hårdvarunära och uppkopplad mjukvara. Vi har kunder inom en mängd branscher, från försvarsindustrin till textilindustrin (läs om ett av våra projekt här). Vårt erbjudande till dig Som konsult hos oss kan du få göra din leverans i kundens team eller via våra egna inhouse-team. Innan eller mellan uppdrag ser vi till att utveckla din kompetens och ger dig möjlighet att pröva nya tekniker tillsammans med befintliga eller potentiella framtida kunder. Ibland provar vi en av våra egna idéer också. Flera av våra medarbetare följer kundens sätt och plats att jobba från - kundens kontor, hemmakontoret eller en blandning däremellan. För våra inhouse-team gäller en blandning av vårt kontor mitt i stan och hemmakontoret. Vi brinner för hållbarhet och att göra världen bättre med hjälp av innovation och digitalisering, och strävar efter att detta ska märkas i våra uppdrag hos kunderna. Anställningsform: HeltidTillträde: Enligt överenskommelse Vi jobbar med ett löpande urval, så varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vill du höra mer om vad våra medarbetare säger? Lyssna gärna på detta poddavsnitt: Läs mer och se vad vi gör på vår Knowit Connectivity på vår linkedin
Vi på Knowit Connectivity söker nu duktiga och ambitiösa individer till vårt kontor i Jönköping. Att jobba hos oss är varierande och utöver att du får jobba med spännande kunder och teknik, får du möjligheten att utvecklas med våra kunder och växa tillsammans med duktiga kollegor. I vår region finns otroligt mycket spännande och duktiga företag som gör fantastiska produkter. Vi har bidragit inom flera olika områden, bland annat hos världsledande producenten av utomhusprodukter (läs mer här) men även i utveckling av framtidens helautomatiska kassadiskar. Att jobba på Knowit innebär att vi får vara med och glänta på locket och se tekniken bakom - och sedan bidra med våra kunskaper för att fortsätta utvecklingen. Vem söker vi? Vi söker dig som vill bidra med energi och engagemang till teamets leveranser och fortsätta din personliga utveckling här hos oss. Du har gedigen bakgrund som systemutvecklare inom inbyggda system och en vilja och ett intresse av att förstå våra kunders verksamhet, utmaningar och behov. Du är tekniskt intresserad och gillar att tillsammans med dina kollegor bygga de bästa lösningarna.Du har en tydlig uppfattning om vad du anser är goda principer för systemutveckling och best practices för en stabil teknisk plattform. Du tycker om att diskutera lösningar med kunder och kollegoroch hjälpa till i relationsbygget mellan kunden och Knowit.Du bemästrar C och C++och om du dessutom har jobbad med RTOS och Linux är det meriterande.Hur du utvecklas framöver och vad du vill jobba med i framtiden bestämmer du tillsammans med din chef, och ni gör tillsammans en planering för din framtida karriär. Vi vill fylla på teamet med dig som är en vass utvecklare och intresserad av att bidra till vårt embedded community internt på Knowit i Jönköping.Vårt mål nu och framgent är att växa vårt teamoch vi söker individer som kan vara med och bidra till vår framfart. Att behärska både svenska och engelska är ett krav för denna roll då det används vid kommunikation hos kund men också i våra team. Vår inriktning på Knowit Connectivity i Jönköping Connectivity är ett affärsområde i det stora bolaget Knowit, vilket betyder att vi erbjuder en stabil arbetsplats, men med kreativitet och beslutsförmåga av ett litet bolag. I koncernen får du 4400 kollegor med mängder av spännande kunderfarenheter och kundkontakter, fast lön i och mellan uppdrag och en hel del andra förmåner. Vårt fokus på Knowit Connectivity i Jönköping är att hjälpa regionens R&D-team att bygga och utveckla embedded, hårdvarunära och uppkopplad mjukvara. Vi har kunder inom en mängd branscher,bland annat telekom, textilbranschen och försvar. Vårt erbjudande till dig Vi växer nu våra in-houseteam men för dig som hellre föredrar att arbeta ute hos kund finns även det alternativet. Vi kan idag erbjuda bägge delarna.Oberoende av vilket uppdrag du hamnar i så har du möjligheten att växa inom ditt kompetensområde genom gott samarbete och erfarenhetsutbyte med dina Knowit-kollegor. Innan eller mellan uppdrag ser vi även till att utveckla din kompetens och ger dig möjlighet att pröva nya tekniker tillsammans med befintliga eller potentiella framtida kunder. Vi brinner för hållbarhet och att göra världen bättre med hjälp av innovation och digitalisering, och strävar efter att detta ska märkas i våra uppdrag hos kunderna. Kontakt och ansökan SÅ, känner du igen dig eller lockas av någonting du läst - tveka inte att höra av dig till oss så bekantar vi oss. Vi jobbar med ett löpande urval så känner du dig säker på att detta är något du vill vara med på - Ansök direkt! Konsultchefer: Joakim Gustavsson,[email protected], 076-141 58 94Erik Engvall, [email protected], 073-640 50 52 Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Vill du höra mer om vad våra medarbetare säger? Lyssna gärna på detta poddavsnitt:Spotify - Knowit Connectivity Du hittar oss också på LinkedIn:Knowit Connectivity
Välj ett jobb för att visa detaljer