Om företaget Bakom våra innovationer finns alla de som har gjort det möjligt. Modiga pionjärer och kluriga tänkare. Vardagshjältar och kreativa problemlösare. De som delar djup kunskap och de som utforskar nya områden. Och alla däremellan. Här har du chansen att påverka och bidra på ditt unika sätt. Allt från att utveckla kod och bygga imponerande försvars- och säkerhetslösningar till att ta en kaffe med en kollega. Varje bidrag räknas. Vi ger dig möjlighet att anta utmaningar och skapa smarta innovationer. I vår vänliga och tekniksmarta värld finns plats för dig att växa. Vi finns här för att tillsammans skapa trygghet för människor och samhällen. Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 25,500 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare och mer hållbar värld. Saab utvecklar, tillverkar och underhåller avancerade system inom flygteknik, vapen, ledningssystem, sensorer och undervattenssystem. Saab har sitt huvudkontor i Sverige men en global verksamhet där Saab är en del av många nationers försvarsförmåga. Läs mer om oss här Dina arbetsuppgifter Rollen som sammanbyggnadsmontör innebär att du tillsammans med andra i ditt team monterar, nitar och tillverkar delar av Airbus eller Boeing. Teamet ansvarar för tillverkning, leveranser och kvalitet av olika produkter. Du kommer arbeta på en taktad lina med högt tempo med fokus på kvalité och noggrannhet. Denna roll erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du har ett nära samarbete med ditt team, vilket ger dig en fantastisk möjlighet att växa och lära dig av erfarna kollegor. Vi söker dig som vill anta nya utmaningar och tänker långsiktigt med en anställning hos oss. Din resa hos oss startar med en omfattande och spännande 6 veckors utbildning där du får alla verktyg och kunskaper som behövs för att axla rollen. Arbetsorten är Tannefors Linköping. Arbetstiderna för tjänsten är förlagda under dagtid. Vi ser även att man är öppen för skiftarbete, då det kan förekomma framöver. Din profil Detta är ett arbete för dig som har erfarenhet av montering eller dig som kanske vill prova en helt ny inriktning i ditt yrkesliv. Vi välkomnar alla som är redo att ta sig an utmaningen. Det viktiga är att du är en positiv lagspelare med sinne för kvalitet och öga för detaljer. Vi ser att du är en flexibel och ansvarsfull person som är nyfiken och öppen för att utveckla dina färdigheter. För att trivas och lyckas i rollen behöver du klara av att jobba praktiskt och vara bekväm med att arbeta med händerna. Arbetet innebär att du står upp under större delen av arbetspasset och hanterar vissa lyft och monteringsmoment som kan vara fysiskt krävande. Övriga krav för tjänsten: Avslutad gymnasieutbildning med godkända betyg Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Ansökningsförfarande Låt oss guida dig genom vår rekryteringsprocess! Ansökan: Skicka in din ansökan på vår hemsida skill.se. I ansökningsförfarandet får du besvara ett antal screeningfrågor. Intervju + Självdeklaration: Intervju med oss på Skill kommer ske digitalt under v.32-34. Som ett steg i säkerhetsprövningsprocessen får du fylla i en självdeklaration som kommer skickas ut via mejl från plattformen OneFlow. Anlagstest + studiebesök + Intervju med Saab: Om du går vidare från intervjun kommer du bli inbjuden på ett anlagstest för att visa på ditt handlag samt få en rundvandring för att få en inblick i hur din framtida arbetsplats kan se ut. Du kommer dessutom träffa produktionsledarna på respektive avdelning för en intervju. Anlagstest och studiebesök äger rum under v.35. Referenstagning: Referenstagning kommer att ske digitalt. Hälsoundersökning Observera att ovanstående moment är obligatoriska för att vara aktuell för tjänsten. Var noga med att hålla koll på din mejlkorg för att inte missa några viktiga meddelanden. Tjänsten börjar med en 6 veckor lång utbildning på Saabs utbildningsenhet med start 20 oktober 2025. Tjänsten innebär en direktanställning på Saab. I denna rekrytering samarbetar Saab med Skill. Vänligen observera att vi arbetar med löpande urval och återkoppling kan ta något längre tid på grund av semesterperiod. Vid frågor vänligen kontakta ansvarig rekryterare [email protected]. Välkommen med din ansökan! #LI-DNI
I Åtvidabergs kommun arbetar du i en organisation som präglas av framåtanda. Varje medarbetare bidrar med sin unika kompetens, och vi värdesätter samarbete och lärande inom organisationen. Här finns det möjlighet att utvecklas och växa i din yrkesroll. Läs gärna mer om hur det är att arbeta på Åtvidabergs kommun: https://atvidaberg.se/jobba-hos-oss Välkommen till en arbetsplats där vi inte bara vågar tänka nytt – vi uppmuntrar det! I Åtvidabergs kommun jobbar vi med mod, helhetssyn och långsiktighet i allt vi gör. Vi söker nu en landsbygdsutvecklare till vår samhällsbyggnadsförvaltning. Samhällsbyggnadsförvaltningen ansvarar för en hållbar samhällsutveckling i Åtvidaberg genom översiktsplanering, landsbygdsutveckling, stadsplanering, planberedskap och exploatering av mark. Förvaltningen arbetar med att skapa förutsättningar för ett hållbart samhälle genom exempelvis ökat byggande av bostäder och att skapa en attraktiv fritidsmiljö. En stor del av Åtvidabergs kommun består av landsbygder och det är viktigt att det finns möjligheter till utveckling i hela kommunen. Vi arbetar för att det ska vara attraktivt att bo, verka och besöka de olika landsbygderna i kommunen, med god livskvalitet och tillgång till service. I kommunens fyra noder för bebyggelse och service (Grebo, Björsäter, Falerum och Hannäs-Kvarnvik) finns kommunala servicepunkter som drivs i samverkan med lokala aktörer på orterna. Inom landsbygdsutveckling vill vi fortsätta arbetet med att skapa förutsättningar för stärkt lokal utveckling och engagemang. Dina arbetsuppgifter Som landsbygdsutvecklare är du en nyckelperson i vårt arbete med att främja och utveckla landsbygderna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att driva och samordna projekt – från idé och finansiering till genomförande och uppföljning. Du är en länk mellan kommunen och våra invånare, lokala företagare och föreningar, med fokus på att bygga dialog och samarbeten. Du samordnar regelbundna dialogmöten med utvecklingsgrupper i våra noder. Att stötta och lyfta fram utvecklingsinitiativ från lokala grupper, föreningar och företagare är en del av uppdraget och du omvärldsbevakar trender och finansieringsmöjligheter. Dessutom utarbetar du strategier/riktlinjer samt representerar kommunen i olika nätverk. Du handlägger och administrerar bland annat bidrag och ersättningar inom landsbygdsutveckling inom ramen för ditt uppdrag. Du som söker Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom landsbygdsutveckling, näringslivsutveckling eller annan utbildning som kan bedömas relevant för uppdraget. Du har erfarenhet av projektledning och har självständigt drivit projekt, allt från idé till slutförande inklusive budgetansvar och uppföljning. Vidare ser vi att du har erfarenhet av att arbeta med landsbygdsfrågor, gärna inom offentlig förvaltning och har förståelse för landsbygdens specifika utmaningar och möjligheter. B-körkort ett krav, detta då arbete utförs på landsbygden där kollektivtrafik kan vara starkt begränsad samt att man ibland kan behöva frakta saker. Du har goda IT-kunskaper och kan hantera relevanta program och verktyg för kommunikation, administration och projektuppföljning. Du behöver ha god förmåga att kommunicera flytande på svenska i tal och skrift. I rollen som landsbygdsutvecklare arbetar du strategiskt för att förverkliga mål, samt identifierar och utvecklar gränsöverskridande visioner/planer. Du har förmågan att sätta riktning för verksamheten, leda och motivera andra mot målet. Vidare är du bra på att arbeta med människor i olika sammanhang och funktioner, och har god förmåga att skapa och bibehålla relationer, både internt och externt. Du har god administrativ förmåga för att kunna handlägga och administrera. För att möta verksamhetens behov och delta i lokala evenemang/möten behöver du vara flexibel att kunna arbeta kväll några gånger per månad och i viss mån någon dag på helg. Om rekryteringsprocessen Varmt välkommen med din ansökan senast den 3 augusti. I Åtvidabergs kommun eftersträvar vi jämställdhet varför vi gärna ser en personalsammansättning som även speglar mångfalden i samhället. Vi välkomnar sökande som bidrar till detta. Vi sköter hela rekryteringsprocessen själva och önskar därför inte några ytterligare erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Är du en erfaren redovisningsekonom, gärna inom statlig sektor, som är redo att ta nästa steg i din karriär? Eller är du redovisningschef och söker en ny utmaning i ett affärsverk som leder flyget, där du får möjlighet att leda våra redovisningsprocesser? Brinner du också för att optimera, effektivisera och digitalisera våra processer och arbetssätt. Då är det här rollen för dig! Om tjänsten Rollen som gruppchef är en nyinrättad tjänst. Som gruppchef för redovisningsgrupperingen i ekonomienheten inom Gemensamma tjänster (GT) för LFV är du en nyckelspelare i att utveckla och säkerställa en god kvalitet i affärsverkets redovisningsprocesser. Du leder och inspirerar ett team på 9 personer inom redovisning, leverantörs- och kundreskontra och ett systemteam som förvaltar vårt affärssystem. Du har ett övergripande ansvar för redovisningsarbetet i gruppen, från kvalitetssäkring till rapportering, samtidigt som du driver förändring och utveckling med fokus på digitalisering och ökad automation. Du kommer också att ha en viktig roll i LFVs arbete med upphandling och implementering av affärssystem. Din roll Du ingår i ledningen för GT Ekonomi och rapporterar till enhetschef för GT ekonomi. Enheten består idag av ca 30 medarbetare uppdelade i en redovisningsgrupp, en controllergrupp och ytterligare en gruppering som stöttar en specifik del av LFV Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: • Leda och fördela det dagliga arbetet inom redovisningsgruppen. • Personalansvar för redovisningsgruppen. • Säkerställa att den löpande redovisningen och bokslut håller god kvalitet. • Processutveckling och kvalitetssäkring – du leder arbetet med att effektivisera och modernisera redovisningsprocesserna, med fokus på förenkling, digitalisering, automation och AI-stöd. • Regelefterlevnad – Säkerställande av att myndigheten följer interna rutiner och gällande regelverk. • Finansiell rapportering – Bistår med upprättandet av de finansiella delarna i delårsrapporter och årsredovisning samt övrig finansiell rapportering. Detta görs i nära samarbete med koncernfunktionen Styrning och ekonomi. • Rapportering till statsredovisningen (Hermes) och anslagsredovisning. • Kontakter med externa revisorer och Riksrevisionen. • Delta i bytet av affärssystem. Myndigheten står inför ett byte av affärssystem som kommer att ge förutsättningar för ytterligare automatisering och effektivisering inom redovisningsområdet. • Du tolkar vad god redovisningssed är. Vem är du? Vi söker dig som är trygg i dig själv och som kombinerar strategisk tänkande med ett operativ driv. Du är analytisk, prestigelös och har en öppen kommunikation som skapar engagemang och tydlighet i teamet. Du är van vid att hantera komplexa situationer och tar ansvar för att utveckla både processer och medarbetare. Vi söker dig som: • Har akademisk examen inom ekonomi eller annan erfarenhet som vi bedömer likvärdig • Har minst 5 års erfarenhet av kvalificerade redovisningsuppgifter, gärna från en statlig myndighet, affärsverk eller en större organisation • Tidigare drivit automation och effektivisering inom redovisningsområdet • Flytande svenska i tal och skrift Meriterande om du: • Tidigare haft personalansvar • Haft ansvar för en arbetsgrupp med motsvarande uppdrag • Har god kännedom av det regelverk inom redovisningsområdet som styr en statlig myndighet • Har erfarenhet av koncernredovisning • Har erfarenhet av att arbeta med affärssystemet IFS Övrig information Anställningen är tillsvidare med placering i Norrköping. Provanställning om 6 månader kan komma att tillämpas. Innan anställning genomförs ett drogtest. Vi värdesätter mångfald och vi tror att olika perspektiv gör oss bättre. Vår rekryteringsprocess är kompetensbaserad och innehåller urval, tester och intervjuer, vilket säkerställer att alla kandidater behandlas lika och rättvist. Om LFV Vi leder flyget - i takt med tiden, i alla lägen. LFV är Sveriges ledande aktör inom flygtrafikledning för civil och militär luftfart med tillhörande tjänster. Vi erbjuder flygtrafikledning och relaterade tjänster både nationellt och internationellt. Våra flygledare leder dagligen cirka 2 000 flygplan i svenskt luftrum. LFV var först i världen med flygtrafikledning på distans och vi driver digitaliseringen inom flera områden. Genom olika samarbeten är vi med och effektiviserar det europeiska luftrummet. Läs mer om LFV här LFV gör kontinuerliga och aktiva val kring exponering och rekryteringsstöd. Vi undanber oss därför direktkontakt av annonsförsäljare, bemannings-och rekryteringsföretag.
Vill du påverka och göra skillnad på riktigt? Här bidrar du till att skapa trygghet för människor och samhällen. Det du gör spelar roll. Din roll Som Technical Sales Specialist kommer du i första hand att stödja vår säljorganisation med teknisk och taktisk expertis kring sjömålsrobotsystemet RBS15 och dess användning i marina miljöer världen över. Du kommer även att ansvara för marknadsföring av våra produkter inom missilområdet. I din roll arbetar du bland annat med att: * Stödja säljorganisationen och kunder nationellt och internationellt, svara på taktiska och tekniska frågor samt bidra med specialistkunskap vid offertarbeten. * Delta i och stödja kunddemonstrationer och presentationer för att effektivt marknadsföra våra produkter i Sverige och globalt. * Planera och delta i försvarsmässor över hela världen för att stärka företagets närvaro och relationer. * Ansvara för konkurrentanalyser och aktiviteter inom sales and promotion, i nära samarbete med kommunikationsavdelningen, inklusive produktion av marknadsföringsmaterial. Du blir en viktig del av ett engagerat team som tillsammans med försäljningsorganisationen arbetar på en global marknad. Tjänsten är omväxlande och innebär både kontorsarbete på Saab Dynamics i Linköping och internationella resor. För rätt person erbjuder detta en spännande och utmanande tjänst med goda möjligheter till personlig utveckling och karriär. Din profil Vi tror att du har flera års erfarenhet av att arbeta med produkter inom försvarssektorn, och att du har en teknisk bakgrund eller en djupare förståelse för system. Som person är du social och kommunikativ, och trivs med att samarbeta och interagera med människor på olika nivåer i organisationer, både nationellt och internationellt. Du känner dig bekväm både med att arbeta självständigt och i team. Du behärskar svenska och engelska flytande, i både tal och skrift, och ytterligare språkkunskaper är meriterande. Eftersom tjänsten innebär resor, behöver du också vara flexibel och positiv till att resa ett antal dagar per år. Meriterande är erfarenhet från Försvarsmakten, gärna med arbete kring RBS15-systemet, samt kunskaper om andra robotsystem. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Vad du blir en del av Bakom våra innovationer finns alla de som har gjort det möjligt. Modiga pionjärer och kluriga tänkare. Vardagshjältar och kreativa problemlösare. De som delar djup kunskap och de som utforskar nya områden. Och alla däremellan. Här har du chansen att påverka och bidra på ditt unika sätt. Allt från att utveckla kod och bygga imponerande försvars- och säkerhetslösningar till att ta en kaffe med en kollega. Varje bidrag räknas. Vi ger dig möjlighet att anta utmaningar och skapa smarta innovationer. I vår vänliga och tekniksmarta värld finns plats för dig att växa. Vi finns här för att tillsammans skapa trygghet för människor och samhällen. Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 25,500 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare och mer hållbar värld. Saab utvecklar, tillverkar och underhåller avancerade system inom flygteknik, vapen, ledningssystem, sensorer och undervattenssystem. Saab har sitt huvudkontor i Sverige men en global verksamhet där Saab är en del av många nationers försvarsförmåga. Läs mer om oss här Med tanke på den kommande semesterperioden kan du förvänta dig återkoppling på din ansökan efter sommaren. Om du tycker att tjänsten låter intressant är du varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag!
Vi tror att framsteg och möjligheter skapas bäst tillsammans. Välkommen till en plats där samarbete gör skillnad. Din roll Du kommer att bli en del av Aeronautics i området IT Applications, där vår sektion Design Applications ansvarar för förvaltning, utveckling och användarsupport av Aeronautics CAD-verktyg inom konstruktion. Vi tillhandahåller system och metoder för Model Based Definition (MBD) med kompetens inom systemförvaltning, systemutveckling, systemadministration, användarstöd och metodikutveckling. I rollen som systemutvecklare hos Design Applications kommer du att arbeta med både daglig drift och utveckling av våra system, såsom bl.a VPM och Catia. Du kommer att ta fram lösningsförslag och systemkoncept samt omvandla verksamhetskrav till effektiva systemlösningar. Dina arbetsuppgifter inkluderar installation, övervakning, felsökning, felrättning, testning samt framtagning och uppdatering av systemdokumentation. Du kommer att vara delaktig i hela kedjan från idé till implementering. Din profil För rollen som systemutvecklare hos oss tror vi att du har en eftergymnasial utbildning inom datateknik, IT, systemvetenskap, maskinteknik eller design- och produktutveckling. Det är viktigt att du har ett intresse av automatisering och programmering. Vi önskar också att du har några av följande kompetenser: * Erfarenhet av systemförvaltning eller systemadministration * Erfarenhet av integrationer * Erfarenhet av serveruppsättningar * Erfarenhet av Windows administrativa funktioner * Erfarenhet av UNIX och AIX miljöer * Erfarenhet av att utveckla skript/program för exempelvis automatisering via Visual Basic Script, VB.Net, JavaScript, Java, Shell/KornShell, CAA, SQL, C++ och/eller C# * Erfarenhet av versionshantering via exempelvis SVN och GIT * Erfarenhet av olika PLM-system samt Agila arbetssätt Du är engagerad, ansvarstagande och fokuserar på resultat. Du har ett flexibelt och lösningsorienterat förhållningssätt och trivs både med att arbeta självständigt och i team. Du har en god analytisk förmåga och kan kommunicera effektivt på svenska och engelska. Hos oss får du möjlighet till stor kompetensutveckling, både på djupet och bredden. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Vad du blir en del av Bakom våra innovationer finns alla de som har gjort det möjligt. Modiga pionjärer och kluriga tänkare. Vardagshjältar och kreativa problemlösare. De som delar djup kunskap och de som utforskar nya områden. Och alla däremellan. Här har du chansen att påverka och bidra på ditt unika sätt. Allt från att utveckla kod och bygga imponerande försvars- och säkerhetslösningar till att ta en kaffe med en kollega. Varje bidrag räknas. Vi ger dig möjlighet att anta utmaningar och skapa smarta innovationer. I vår vänliga och tekniksmarta värld finns plats för dig att växa. Vi finns här för att tillsammans skapa trygghet för människor och samhällen. Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 23 000 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare och mer hållbar värld. Saab utvecklar, tillverkar och underhåller avancerade system inom flygteknik, vapen, ledningssystem, sensorer och undervattenssystem. Saab har sitt huvudkontor i Sverige men en global verksamhet där Saab är en del av många nationers försvarsförmåga. Läs mer om oss här Vänligen observera att vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har gått ut.
Veterankraft söker dig som är 55+ och vill jobba inom social omsorg och seniorstöd i Linköping. Hos oss på Veterankraft får du möjlighet att arbeta med varierande uppdrag där omsorg och trygghet står i fokus. Du kommer att ge stöd till seniorer och personer som har behov av hjälp med vardagliga sysslor, vilket kan innebära allt från praktisk hjälp som inköp och matlagning till sällskap och promenader. Oavsett uppdragets storlek är du alltid en viktig del i att skapa en trygg och värdefull vardag för våra kunder. Vi söker dig som med trygghet, omtanke och ansvar gärna vill bidra till att andra människor mår bra i sin vardag. Tillsammans med dina kollegor får du vara med och skapa en varm och välkomnande miljö, där varje person känner sig sedd, lyssnad på och uppskattad. Om oss Veterankraft är ett av Sveriges största bemanningsföretag och den ledande leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Vi finns på cirka 40 orter från Luleå i norr till Trelleborg i söder och erbjuder skräddarsydda tjänster som gör livet enklare och tryggare för våra kunder. Våra engagerade och kompetenta medarbetare gör varje dag skillnad genom sitt arbete och sina insatser, och vi söker nu nya medarbetare som vill vara en del av detta viktiga arbete. Din roll Som personal inom social omsorg och seniorstöd hos oss kommer du att arbeta med att ge stöd och omsorg åt seniorer och andra personer i behov av hjälp i vardagen. Dina arbetsuppgifter kan variera, men vanligtvis innebär det att ge praktisk hjälp med bland annat inköp, städning, matlagning och ledsagning till olika aktiviteter eller läkarbesök. Ditt arbete kommer att bidra till att våra kunder känner sig trygga och värdefulla, och du blir en viktig del i att skapa en positiv och stödjande miljö. Du kommer både att arbeta självständigt och i samarbete med dina kollegor för att säkerställa att våra kunders behov möts på bästa sätt. Tjänsten är en timanställning där du själv bestämmer hur mycket du vill jobba. Din profil Du är 55 år eller äldre Du tycker om att hjälpa andra och har en genuin vilja att göra skillnad Du är bra på att möta människor, tar ansvar och tycker om att ge omsorg och stöd Flytande svenska i tal och skrift Meriterande med tidigare erfarenhet inom vården, som undersköterska eller sjuksköterska Ansökan Är du intresserad av att bli en del av oss på Veterankraft? Varmt välkommen att skicka din ansökan redan idag!
Vi på Linköping 013 Taxi söker nu taxichaufförer för färdtjänst! Är du serviceinriktad och gillar att köra bil? Vi söker nu taxichaufförer för färdtjänstkörningar i Linköping. Vi erbjuder: Fast lön enligt kollektivavtal Trygg anställning Fasta körningar Heltid eller deltid - enligt överenskommelse Krav: Taxilegitimation God svenska i tal Intresserad? Skicka in din ansökan till [email protected] , eller ring 072-915 15 05
Vill du kickstarta din karriär inom försäljning? Eller drömmer du om att bli entreprenör i framtiden? Om oss Vi på Value Sales är ett snabbt växande säljbolag som brinner för att utveckla framtidens toppsäljare. Vi grundade företaget med ambitionen att ge unga människor en språngbräda in i försäljningsvärlden – oavsett tidigare erfarenhet. Med ett starkt fokus på utbildning, teamkänsla och personlig utveckling har vi hjälpt många att ta första steget mot sin drömkarriär. Om tjänsten I din roll som fältsäljare kommer du att representera välkända varumärken och aktivt möta kunder genom personliga kundbesök. Du har möjlighet att välja mellan att resa runt i Sverige tillsammans med teamet eller utgå från din hemort och arbeta lokalt. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta: Att sälja produkter/tjänster genom kundbesök i bostadsområden Att skapa relationer med nya kunder – både kalla och varma Att samarbeta med ditt team och delta i dagliga coachmöten Detta är en heltidstjänst som inleds med en 6 månaders provanställning. Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag, ca kl. 13.00–21.00. Vad vi erbjuder dig Möjlighet att resa och upptäcka olika delar av Sverige – eller arbeta från din hemort Garantibonus Generös provisionsmodell utan tak – du styr din egen lön Kontinuerlig säljutbildning och personlig coachning En stark företagskultur där vi lyfter varandra varje dag Karriärmöjligheter inom företaget – vi rekryterar våra ledare internt Om dig Vi söker dig som är: Driven, nyfiken och har ett stort intresse för människor Orädd inför att ta kontakt med nya personer Villig att lära dig och utvecklas varje dag Flytande i svenska, både tal och skrift Tidigare erfarenhet inom försäljning är meriterande men absolut inget krav – vi utbildar dig från grunden! Vill du vara med på en resa där du utvecklas varje dag och samtidigt har kul på jobbet? Sök nu här i annonsen – vi ser fram emot att lära känna dig!
Vill du kickstarta din karriär inom försäljning? Eller drömmer du om att bli entreprenör i framtiden? Om oss Vi på Value Sales är ett snabbt växande säljbolag som brinner för att utveckla framtidens toppsäljare. Vi grundade företaget med ambitionen att ge unga människor en språngbräda in i försäljningsvärlden – oavsett tidigare erfarenhet. Med ett starkt fokus på utbildning, teamkänsla och personlig utveckling har vi hjälpt många att ta första steget mot sin drömkarriär. Om tjänsten I din roll som fältsäljare kommer du att representera välkända varumärken och aktivt möta kunder genom personliga kundbesök. Du har möjlighet att välja mellan att resa runt i Sverige tillsammans med teamet eller utgå från din hemort och arbeta lokalt. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta: Att sälja produkter/tjänster genom kundbesök i bostadsområden Att skapa relationer med nya kunder – både kalla och varma Att samarbeta med ditt team och delta i dagliga coachmöten Detta är en heltidstjänst som inleds med en 6 månaders provanställning. Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag, ca kl. 13.00–21.00. Vad vi erbjuder dig Möjlighet att resa och upptäcka olika delar av Sverige – eller arbeta från din hemort Garantibonus Generös provisionsmodell utan tak – du styr din egen lön Kontinuerlig säljutbildning och personlig coachning En stark företagskultur där vi lyfter varandra varje dag Karriärmöjligheter inom företaget – vi rekryterar våra ledare internt Om dig Vi söker dig som är: Driven, nyfiken och har ett stort intresse för människor Orädd inför att ta kontakt med nya personer Villig att lära dig och utvecklas varje dag Flytande i svenska, både tal och skrift Tidigare erfarenhet inom försäljning är meriterande men absolut inget krav – vi utbildar dig från grunden! Vill du vara med på en resa där du utvecklas varje dag och samtidigt har kul på jobbet? Sök nu här i annonsen – vi ser fram emot att lära känna dig!
Välkommen till Folktandvården Östergötland, tandvårdssveriges första universitetssjukvårdsenhet! Jämte den kliniska tandvården är utbildning, utveckling och forskning våra kärnuppdrag. Här kan du fortsätta växa ett helt yrkesliv, samtidigt som du både arbetar utifrån och utvecklar bästa tillgängliga odontologiska kunskap. Just nu söker Folktandvården Östergötland tandhygienister till våra kliniker i Vadstena, Mjölby, Borensberg, Sandbyhov/Åby, Sparven, Kisa, Österbymo, Åtvidaberg och Söderköping. Vårt erbjudande Vi är en organisation med fokus på framtid, hållbarhet och jämlik munhälsa. Genom nära samarbete mellan våra kliniker bedriver vi utvecklingsarbeten och omformar våra arbetssätt för att klara framtidens krav på tandvården, samtidigt som vi själva får en hållbar arbetsmiljö och ett yrke som vi kan utvecklas inom hela livet. Vi är ungefär 600 medarbetare på ett trettiotal kliniker som erbjuder både allmäntandvård och specialisttandvård efter behov. Här finns alla utvecklingsmöjligheter för dig, vare sig du vill bli klinisk expert, specialist, chef eller något helt annat. Om du vill nå långt så finns vi bakom dig. Läs gärna om dina förmåner hos oss. Arbetsbeskrivning Du utför alla arbetsuppgifter inom en tandhygienists kompetensområde. Hos oss möter du ett varierat patientklientel där du får använda och utveckla din kompetens fullt ut. I det kliniska arbetet behandlar du både barn och vuxna. För dig med erfarenhet förekommer också handledning av studenter och nya medarbetare. Om dig Vi söker dig som är legitimerad tandhygienist. Du har god datorvana och då du arbetar i ständig dialog med patienter, kollegor och andra samarbetspartners är det viktigt att du har goda svenska språkkunskaper i både tal och skrift. Vi välkomnar både dig som är erfaren tandhygienist och dig som är, eller snart är, nyutexaminerad att söka till oss. Är du ny i yrket erbjuder vi handledning som en del i vårt introduktionsprogram. För alla våra nya medarbetare erbjuder vi ett ettårigt introduktionsprogram tillsammans med andra nya medarbetare i organisationen. Vi tror att du som vi ser den odontologiska kvaliteten som basen för ditt arbete, att du möter alla människor med förståelse, respekt och omtanke och att du sätter högt värde i god service. Vi vill att du har god pedagogisk förmåga och att du både kan arbeta självständighet och har god samarbetsförmåga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Ansökan och anställning Urvalet sker löpande så skicka din ansökan så snart som möjligt. Observera att urvalet kan dröja något under semesterperioden. Första steget i vår rekryteringsprocess är en telefonintervju med en representant från Folktandvårdens rekryteringsgrupp. Vi kommer att hålla i fysiska intervjuer 22 augusti och 5 september. Det kommer att ske ute på klinik och vi hör av oss till dig ifall det blir aktuellt. Inför anställning i ett patientnära arbete inom Region Östergötland kommer du att få fylla i en https://ledsys.lio.se/Document/Document?DocumentNumber=54500. Varmt välkommen in med din ansökan! Om du behöver hjälp med att registrera i systemet, kontakta kundtjänst Stöd och service, 010-103 60 00, under kontorstid. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Östergötland har upphandlade avtal.
Välj ett jobb för att visa detaljer