Fastighetsskötare
Fastighets AB Balder
Fastighetsskötare

Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder. Vår snabba utveckling är ett resultat av investeringar såväl som kunniga och engagerade medarbetare. Framför allt, hade vi inte varit Nordens största börsnoterade fastighetsbolag om det inte vore för våra kunder och hyresgäster. På Balder sätter vi människan i fokus och vi söker nu en fastighetsskötare till Norrköping. Vad kan vi erbjuda dig? Som fastighetsskötare hos oss erbjuder vi dig en arbetsmiljö i ett mindre team där alla får vara delaktiga att ge högsta service till våra hyresgäster. Arbetet är självständigt och du ansvarar för att planera och lägga upp ditt arbete för att på ett effektivt sätt underhålla våra hyresrätter, och samtidigt leverera en hög service. Dina arbetsuppgifter innefattar daglig tillsyn av samtliga ytor i en fastighet som du får ansvar över. Vidare får du även utföra felanmälan varav tjänsten i huvudsak innefattar invändig fastighetsskötsel i form av felanmälan, reparationer samt kontakt med entreprenörer. Det innebär alltså att du spenderar en större del av arbetsdagen i våra fastigheter. Vad kan du erbjuda oss? För att lyckas i rollen är det viktigt att du trivs i mötet med människor. Relationsbyggande och service är A och O eftersom du agerar som första kontakt i relation till våra hyresgäster. Hur du har lärt dig ta hand om fastigheter är egentligen inte avgörande. Kanske har du studerat, kanske är du självlärd? Det viktigaste för oss är att du är nyfiken och vill lära dig mer! Vissa delar av ditt arbete sker digitalt så det krävs viss datorvana/användning av iPhone. Du behöver även kunna behärska det svenska språket i tal och skrift, inneha B-körkort samt ha god fysik då tjänsten innebär ett aktivt arbete. Det är meriterande om du har kunskap inom elektriska installationer, VVS-tekniska anläggningar, ventilation samt styr- och reglerteknik. Låter detta som en tjänst för dig? Kul! Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Tjänsten är placerad på vårt kontor på Norrköping, med arbete på plats fem dagar i veckan. I denna process ber vi dig inte skicka med personligt brev, utan vill i stället att du besvarar våra urvalsfrågor. Vi använder oss av rekryteringstester för att hjälpa oss göra ett så bra och objektivt urval som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Matina Khosravian på [email protected]. Hjärtligt välkommen till en bransch full av möjligheter!

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Maintenance Technician (60%) till Joyweek Linköping
Joyweek AB
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

Är du praktiskt lagd, gillar kundkontakt och vill arbeta på ett bolag som brinner för att skapa glädjefyllda arbetsmiljöer? Då kan rollen som Maintenance Technician på Joyweek vara något för dig! Vi söker nu en engagerad och självständig medarbetare för att förstärka vårt team och skapa de bästa förutsättningarna för våra kunder. Om Rollen Som Maintenance Technician spelar du en avgörande roll i att säkerställa hög kvalitet och funktionalitet på våra kunders kaffe- och vattenmaskiner. Du följer ett månatligt serviceschema och är på plats hos våra kundföretag för att serva och underhålla deras maskiner. I rollen ingår även att leverera förbrukningsmaterial som kaffe, te och mjölk. En typisk arbetsdag börjar på vårt lager där du hämtar produkter och planerar dagens rutt. Du arbetar självständigt och får företagsbil för att köra mellan kundföretagen. Arbetsuppgifter Besöka kundföretag för att utföra service och underhåll på kaffe- och vattenmaskiner Åtgärda tekniska problem och säkerställa att maskinerna fungerar optimalt Leverera förbrukningsmaterial Dokumentera och rapportera status och eventuella åtgärder till vår Operations Coordinator Vara ansiktet utåt för Joyweek och bygga starka kundrelationer genom hög servicekvalitet Din Profil För att lyckas hos oss tror vi att du är en händig och ansvarstagande person som trivs med att arbeta självständigt men samtidigt uppskattar kundkontakt. Tidigare erfarenhet inom området är meriterande är det inte ett krav. Vi söker dig som: Har B-körkort och grundläggande datorkunskaper Talar och skriver flytande svenska & har goda kunskaper i engelska Är strukturerad, initiativrik och kan arbeta självständigt Gillar att ge hög service och skapa kundnöjdhet Vad vi erbjuder Ett coachande ledarskap med närvarande chefer och kollegor som stöttar dig i din arbetsvardag Möjlighet att forma och påverka din roll och ditt arbetssätt Förmåner som friskvårdsbidrag, rikslunchkort och förmånsportal Om Joyweek På Joyweek skapar vi kontorsmiljöer som både fungerar effektivt och sprider glädje. Som en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster erbjuder vi allt från lokalvård, kaffe, växtservice och bemanning till flyttjänser och inredning. Vår mission: Skapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt. Vår vision: Hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara. Joyweek ägs av Verso Capital, och har kontor i Stockholm, Oslo, Göteborg, Malmö och Linköping. Övrig Information Start: Omgående Omfattning: 60% (tre dagar per vecka) Plats: Linköping Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
CE-chaufförer – Dagdistribution av livsmedel
Jobwise AB
Lastbilsförare m.fl.

Om rollen Vi söker nu en ansvarstagande och engagerad CE-chaufför som vill arbeta med dagdistribution av livsmedel. Tjänsten är på heltid och förväntas starta i slutet av våren. Arbetstiderna är förlagda dagtid enligt ett rullande schema, där helgarbete förekommer. Besitter du en stark arbetsmoral, är självgående och trevlig gentemot kollegor och kunder? Då passar du utmärkt för denna roll som erbjuder en stabil arbetsmiljö och möjligheter till personlig utveckling inom transportbranschen. Våra hjärtan slår extra hårt för transportbranschen och vi har många anställda chaufförer. I videoklippet (om du klickat in dig på vår annons) får du veta mer om vad våra chaufförer tycker om oss som arbetsgivare. Arbetsbeskrivning Korta och långa körningar Distribution med 5–9 stopp till butiker och terminaler Backning och lossning vid butik Kundkontakt och service genom hela arbetsdagen Våra kompetenskrav CE behörighet Yrkeskompetensbevis (YKB) Digitalt förarkort Truckkort Behärska svenska i tal och skrift Detta är även meriterande Erfarenhet av körning och backning med lastbil och släp, gärna till butiker och terminaler Erfarenhet av livsmedelstransporter och hantering av kylaggregat Erfarenhet av balkning och/eller dubbelplan Dina personliga drivkrafter är av stor vikt för oss på Jobwise Du är varmt välkommen att ansöka utan CV, men för att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du komplettera med det i efterhand. Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det. Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen. Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Extrajobb som grillmästare Norrköping
Brand Impact Sweden AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Om oss Brand Impact har sedan 1988 varit en ledande partner för varumärken inom detalj- och dagligvaruhandeln. Vi skapar upplevelser som sticker ut genom smakprov, engagerande samtal och kreativ exponering av produkter i butiksmiljö. Vill du bli vår nästa Grillmästare? Vi letar efter en entusiastisk grillmästare som vill ha världens roligaste extrajobb! I denna roll får du ansvaret för att förbereda och grilla läckra rätter, samtidigt som du bidrar till en härlig atmosfär och en smakupplevelse för våra kunder. Ansvarsområden och arbetsuppgifter Demonstrera och tillaga grillprodukter för kunder i livsmedelsbutiker. Bjuda på smakprov och engagera kunder genom samtal och produktkunskap. Hålla grillplatsen organiserad och ren för att säkerställa en säker och trivsam miljö. Samverka med butikspersonal för att säkerställa optimal produktplacering och synlighet. Vi söker dig som Är över 18 år. Kommunicerar väl och flytande på svenska. Har ett genuint intresse för grillning och matlagning. Är serviceminded och har lätt för att få kontakt med människor. Kan arbeta vid behov, främst på torsdagar och fredagar. Varför arbeta med Brand Impact? Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsmiljö med en marknadsmässig lön och support från vårt kunniga team! Intresserad? Är du redo att bli vår nya grillmästare? Tveka inte att skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot din ansökan! //Brand Impact Teamet

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Extrajobb som grillmästare Linköping
Brand Impact Sweden AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Om oss Brand Impact har sedan 1988 varit en ledande partner för varumärken inom detalj- och dagligvaruhandeln. Vi skapar upplevelser som sticker ut genom smakprov, engagerande samtal och kreativ exponering av produkter i butiksmiljö. Vill du bli vår nästa Grillmästare? Vi letar efter en entusiastisk grillmästare som vill ha världens roligaste extrajobb! I denna roll får du ansvaret för att förbereda och grilla läckra rätter, samtidigt som du bidrar till en härlig atmosfär och en smakupplevelse för våra kunder. Ansvarsområden och arbetsuppgifter Demonstrera och tillaga grillprodukter för kunder i livsmedelsbutiker. Bjuda på smakprov och engagera kunder genom samtal och produktkunskap. Hålla grillplatsen organiserad och ren för att säkerställa en säker och trivsam miljö. Samverka med butikspersonal för att säkerställa optimal produktplacering och synlighet. Vi söker dig som Är över 18 år. Kommunicerar väl och flytande på svenska. Har ett genuint intresse för grillning och matlagning. Är serviceminded och har lätt för att få kontakt med människor. Kan arbeta vid behov, främst på torsdagar och fredagar. Varför arbeta med Brand Impact? Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsmiljö med en marknadsmässig lön och support från vårt kunniga team! Intresserad? Är du redo att bli vår nya grillmästare? Tveka inte att skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot din ansökan! //Brand Impact Teamet

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Sprallig och glad kvinnlig assistent sökes till ungdomstjej i Motala
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Vi på Frösunda Personlig Assistans söker nu en kvinnlig personlig assistent som vill arbeta med vår kund boendes i Motala. Kunden är flicka i tonåren som bor hemma med sina föräldrar. Kunden tycker om att umgås, fika och div aktiviteter som ex: hinderbana och bad. Vi söker dig som kan börja som vikarie, med chans till mindre rad. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper: Vi söker dig som är social och tycker om att vara aktiv. Du bör ha god fysik då förflyttningar förekommer och det är viktigt att du har förmågan att vara lugn under stressiga situationer. Kunden söker en skojig person som är kreativ och har nära till skratt. Du ska självklart vara noggrann och ha en förmåga att arbeta självständigt med kundens bästa i åtanke. Eftersom kunden är i behov av assistans vid bad, krävs det att du är simkunnig. Du får gärna ha erfarenhet att liknande arbeten. Förutom detta ser vi att du: - Är en kvinnlig sökande, 20-30 år gammal - Pratar flytande svenska Det är viktigt att du är strukturerad, tydlig och stabil i ditt arbete med kunden. Viktigast är dina personliga egenskaper och personkemi mellan dig och kund. Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Om Frösunda Personlig Assistans: Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information - Anställningsform: Behovsanställning timmar - Omfattning: Vikarie, vid behov - Arbetstid: Eftermiddagar-kvällar, helger - Tillträde: efter överenskommelse, intervjuer sker löpande! Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 2025-04-30 Vid frågor är du välkommen att kontakta: Marion Eriksson, Verksamhetschef Frösunda [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
☀️Uppdrag olika uppdrag Äldrevård i Linköping
CURA Vårdbemanning Sverige AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Uppdrag olika uppdrag Äldrevård i Linköping Perioden: 2025.06.16 - 2025.08.24 Arbetstid: 7 st Ssk SÄBO dagtid måndag-fredag. 2 st Ssk Pool till olika SÄBO dagtid måndag-fredag. 3 st Ssk Korttidsenhet dagtid måndag-fredag Erfarenhet: 2 år som Allmänsjuksköterska och trygg i din yrkesroll. Journalsystem: Treserva Övrigt: Kontakta oss för mer info! Sista ansökningsdatum: 2025-04-06 Flexibilitet, trygghet och bättre lön – jobba som konsult med oss! Anmäl dig nu! 070-302 12 20 [email protected] Vi erbjuder våra konsulter uppdrag över hela Sverige som avtalsleverantör i regionernas nationella avtal. Vi har även avtal med hälften av Sveriges kommuner och en del privata vårdgivare. Uppdragen kommer in löpande. Att vara en del av Cura Vårdbemanning och vårt team som Sjuksköterska innebär att du väljer en arbetsplats som värdesätter ditt bidrag till samhället och jobbar för en hållbar vård och omsorg. Vi strävar efter att skapa en miljö där din passion för att hjälpa andra får utrymme och där du kan bidra med positiv förändring. Vill du ha hjälp att hitta ett uppdrag som passar just dig eller om du har några frågor så är du välkommen att kontakta oss. 0703021220 [email protected] Detta erbjuder Cura vårdbemanning dig som konsult: • Attraktiv ersättning som speglar din kompetens och uppdragets karaktär • Trygga villkor • En kontaktperson som arbetar för dig och dina önskemål under hela processen • Resor och boende vid uppdrag på annan ort • Flexibiliteten • Möjlighet att forma arbetslivet så att det passar dig • Unika möjligheter till kompetensutveckling och nya karriärmöjligheter • Tillgång till rabatter och erbjudanden från samarbetspartners • Mängder av uppdrag över hela landet från olika uppdragsgivare Vi är med dig hela vägen Oavsett om du är ny som konsult eller saknar tidigare erfarenhet är du varm välkommen. Hos Cura Vårdbemanning har du en dedikerad konsultchef som stöttar dig och ger en grundlig introduktion till ditt nya uppdrag, vilket gör att du är i trygga händer hos en engagerad och seriös arbetsgivare. Vi är ett team och finns med dig hela vägen. Hos oss är du en del av Cura Vårdbemanning och vår gemenskap! Om du är redo att ta nästa steg i din karriär eller bara vill utforska nya möjligheter inom vården, tveka inte att kontakta oss. Vi är här för att stödja dig på din resa och matcha dig med spännande möjligheter som passar dina färdigheter.

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Bli mäklare i Linköping, start september 2025!

UPPDRAGSUTBILDNING: Nu öppnar ansökningsperioden för Svensk Fastighetsförmedlings uppdragsutbildning via Gävle Högskola höstterminen 2025. Vi erbjuder dig chansen att förverkliga din dröm om att bli Fastighetsmäklare. Parallellt med utbildningen genomför du praktik i vår bobutik i Linköping. Utbildningen omfattar heltidsstudier om 120 poäng (fördelat på 21 månader) vid Gävle Högskola. Den ger de teoretiska kunskaper som gör att du efter examen kan ansöka hos FMI för registrering som fastighetsmäklare. Undervisningen följer ordinarie terminstider. Utbildningen är distansbaserad med inspelade föreläsningar och regelbundna Zoom-seminarier. Salstentamen äger rum på Gävle högskola, men det finns möjlighet att ansöka om att skriva tentamen närmare ens hemort. VEM SÖKER VI? Vi söker dig som är en lagspelare, har en stark förmåga att skapa och vårda kundrelationer, är teamorienterad och har ett genuint intresse för service och försäljning. Du är driven, har en naturlig fallenhet för att förstå och möta kunders behov, och ser värdet i att bygga långsiktiga kontakter. Att ingå i vårt team innebär att du vill lära dig arbetet som fastighetsmäklare från grunden där själva utbildningen bara är en första del. Vi har lång och bred erfarenhet med unika kunskaper och ser yrket som ett komplext hantverk, vilket vi vill dela med oss av. Hos oss vill vi att kunden ska ställa höga krav på sin mäklartjänst där kvalitet och leverans är av största vikt i vårt gemensamma kundlöfte. För att lyckas i rollen ser vi att du: Tidigare arbetserfarenhet av service och kundkontakt Flytande i svenska, både i tal och skrift Har B-körkort OM UTBILDNINGEN I samband med utbildningsstart i september 2025 kommer du att arbeta parallellt med studierna en dag i veckan i vår bobutik i Linköping. Efter avslutade studier kommer du arbeta i Linköping som finansierar din utbildning. Utbildningen är en uppdragsutbildning vilket innebär att den inte är CSN-berättigad. Utdrag ur belastningsregistret görs i samtliga rekryteringsprocesser. DIN ANSÖKAN Svensk Fastighetsförmedlings Uppdragsutbildning är en utbildning som innebär en framtida anställning, därför genomförs rekryteringsprocessen på samma premisser som vid en traditionell anställning. Mer information om processens gång får du löpande under processen. Din ansökan behöver innehålla CV på svenska, bifoga även gärna personligt brev. Bifoga dina bilagor i PDF-format. Notera att du bör vara bosatt i Linköping då du kommer att anställas i bobutiken på den orten du gör utbildningen hos. Urval granskas löpande vilket innebär att platserna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vid frågor om rollen vänligen kontakta TA-partner Sofia Lundberg på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

28 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Processoperatör sökes till Lantmännen
Jobandtalent Sweden AB
Processoperatörer, pappersmassa

Dina arbetsuppgifter Som processoperatör kommer du att ansvara för att hantera och övervaka en process-styrd anläggning. Du kommer att utföra arbetsuppgifter som är kopplade till att reglera och styra processen för att säkerställa optimal prestanda och kvalitet. Vem söker vi? Vi söker dig som har erfarenhet av och kan hantera en process-styrd anläggning. Du bör ha antingen en processutbildning, styr- och reglerutbildning eller motsvarande teknisk utbildning samt några års erfarenhet inom process-styrning. Om oss Lantmännen är en etablerad och ledande aktör inom sin bransch. Med fokus på processstyrning och teknisk kompetens erbjuder de en spännande och utvecklande arbetsmiljö för den som vill vara en del av framtidens industriella lösningar. Ansökan och kontaktuppgifter För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta Account Manager Tolga Demir via e-post: [email protected]. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! OM JOB&TALENT Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

28 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Affärsområdeschef för sälj och marknadsföring till framgångsrikt SaaS-bolag
Bravura Sverige AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Är du en resultatinriktad person med intresse för strategiskt arbete? Då har du nu möjligheten att spela en avgörande roll som affärsområdeschef för sälj och marknadsföring på TaxiCaller. Här kommer du att utveckla och implementera strategier som driver företagets tillväxt och säkerställer dess långsiktiga framgång. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos TaxiCaller. Om företaget TaxiCaller grundades år 2011 av svenska ingenjörer med bakgrund inom telekom och transport. Företaget har etablerat sig som en ledande leverantör av verksamhetskritisk mjukvara för taxi- och transportföretag världen över. Specialiserade på molnbaserade trafikledningssystem, har TaxiCaller blivit en central aktör inom branschen och är närvarande i över 60 länder på sex kontinenter. TaxiCaller erbjuder en innovativ och kostnadseffektiv lösning som inte bara omfattar en app utan en helhetsplattform. Med systemet kan taxibolagsägare och förare utöka sina bokningsalternativ med funktioner som onlinebokning och egna passagerar-appar. Företaget strävar efter att förenkla kundernas verksamhet genom skräddarsydda rapporter, fakturering, affärsanalys och andra verktyg som är kritiska för att hantera dagliga arbetsuppgifter. Arbetsuppgifter I rollen som affärsområdeschef för sälj och marknadsföring får du en central roll i att utveckla och genomföra strategier som säkerställer företagets kontinuerliga tillväxt och framgång. Du kommer att ansvara för att balansera strategisk planering med snabb och effektiv exekvering, vilket kräver både ledarskap och en analytisk förmåga. Din roll inkluderar personalansvar för två nyckelpositioner inom teamet: säljchef och marknadschef. Tillsammans kommer ni att arbeta för att driva företagets affärsstrategi framåt genom att utveckla och implementera resultatdrivna åtgärder som syftar till att öka försäljningen och säkerställa långsiktig lönsamhet. Detta innebär att du både kommer att arbeta med den befintliga kundstocken och lägga stort fokus på att utveckla och stärka företagets uppsökande försäljning. Relationsbyggande är en viktig del av rollen, där betoningen ligger på att aktivt utveckla och underhålla långsiktiga samarbeten och förtroendefulla relationer med nyckelpersoner, kunder och partners. Att skapa och vårda dessa nätverk är av yttersta vikt för att inte bara identifiera nya affärsmöjligheter utan också för att säkerställa en stabil och hållbar tillväxt på bolaget. I rollen kommer du också att ha en nyckelroll i att aktivt kartlägga och analysera marknader, samt implementera strategier för tillväxt och expansion. Detta kommer att vara avgörande för att positionera företaget som ledande inom branschen. Din förmåga att navigera i en dynamisk affärsmiljö och din passion för att uppnå resultat kommer att vara centrala för att framgångsrikt leda sälj- och marknadsteamet mot gemensamma mål och strategisk utveckling. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Minst 3 års arbetslivserfarenhet inom B2B försäljning inkluderat datadriven försäljning, analys eller strategi • Du behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift • B-körkort • Meriterande med erfarenhet av mjukvaruförsäljning • Meriterande med erfarenhet inom internationell försäljning och export • Meriterande med erfarenhet av personalansvar & ledarskap För att lyckas i rollen som affärsområdeschef hos TaxiCaller ser vi att du är resultatdriven, vilket innebär att du har en stark förmåga att fokusera på att uppnå konkreta resultat och mål. Det är viktigt att du också har en stark förmåga att bygga och underhålla relationer samt är skicklig på att nätverka och skapa långsiktiga samarbeten. Dessutom är det viktigt att du är agil och kan hantera snabba förändringar, samtidigt som du kan utveckla långsiktiga strategier för att stödja företagets tillväxt och framgång. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Linköping, 100% på plats Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

28 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025