Är du en resultatinriktad person med intresse för strategiskt arbete? Då har du nu möjligheten att spela en avgörande roll som affärsområdeschef för sälj och marknadsföring på TaxiCaller. Här kommer du att utveckla och implementera strategier som driver företagets tillväxt och säkerställer dess långsiktiga framgång. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos TaxiCaller. Om företaget TaxiCaller grundades år 2011 av svenska ingenjörer med bakgrund inom telekom och transport. Företaget har etablerat sig som en ledande leverantör av verksamhetskritisk mjukvara för taxi- och transportföretag världen över. Specialiserade på molnbaserade trafikledningssystem, har TaxiCaller blivit en central aktör inom branschen och är närvarande i över 60 länder på sex kontinenter. TaxiCaller erbjuder en innovativ och kostnadseffektiv lösning som inte bara omfattar en app utan en helhetsplattform. Med systemet kan taxibolagsägare och förare utöka sina bokningsalternativ med funktioner som onlinebokning och egna passagerar-appar. Företaget strävar efter att förenkla kundernas verksamhet genom skräddarsydda rapporter, fakturering, affärsanalys och andra verktyg som är kritiska för att hantera dagliga arbetsuppgifter. Arbetsuppgifter I rollen som affärsområdeschef för sälj och marknadsföring får du en central roll i att utveckla och genomföra strategier som säkerställer företagets kontinuerliga tillväxt och framgång. Du kommer att ansvara för att balansera strategisk planering med snabb och effektiv exekvering, vilket kräver både ledarskap och en analytisk förmåga. Din roll inkluderar personalansvar för två nyckelpositioner inom teamet: säljchef och marknadschef. Tillsammans kommer ni att arbeta för att driva företagets affärsstrategi framåt genom att utveckla och implementera resultatdrivna åtgärder som syftar till att öka försäljningen och säkerställa långsiktig lönsamhet. Relationsbyggande är en viktig del av rollen, där betoningen ligger på att aktivt utveckla och underhålla långsiktiga samarbeten och förtroendefulla relationer med nyckelpersoner, kunder och partners. Att skapa och vårda dessa nätverk är av yttersta vikt för att inte bara identifiera nya affärsmöjligheter utan också för att säkerställa en stabil och hållbar tillväxt på bolaget. I rollen kommer du också att ha en nyckelroll i att aktivt kartlägga och analysera marknader, samt implementera strategier för tillväxt och expansion. Detta kommer att vara avgörande för att positionera företaget som ledande inom branschen. Din förmåga att navigera i en dynamisk affärsmiljö och din passion för att uppnå resultat kommer att vara centrala för att framgångsrikt leda sälj- och marknadsteamet mot gemensamma mål och strategisk utveckling. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Minst 3 års arbetslivserfarenhet inom B2B försäljning inkluderat datadriven försäljning, analys eller strategi • Du behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift • B-körkort • Meriterande med erfarenhet av mjukvaruförsäljning • Meriterande med erfarenhet inom internationell försäljning och export • Meriterande med erfarenhet av personalansvar & ledarskap För att lyckas i rollen som affärsområdeschef hos TaxiCaller ser vi att du är resultatdriven, vilket innebär att du har en stark förmåga att fokusera på att uppnå konkreta resultat och mål. Det är viktigt att du också har en stark förmåga att bygga och underhålla relationer samt är skicklig på att nätverka och skapa långsiktiga samarbeten. Dessutom är det viktigt att du är agil och kan hantera snabba förändringar, samtidigt som du kan utveckla långsiktiga strategier för att stödja företagets tillväxt och framgång. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Linköping, 100% på plats Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Har du något års erfarenhet inom installation och service? Trivs du i en servicenära roll och vill arbeta med teknisk problemlösning i en varierad miljö? Vi söker dig som trivs i en självständig roll samtidigt som du har kunniga kollegor nära till hands. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Culligan Storkök AB en del av Culligan Nordic Group och Culligan International. Om företaget Culligan Storkök AB är en rikstäckande sälj- och servicepartner för storköksutrustning. De hjälper sina kunder från allt med planering och projektering till försäljning, installation och reparation. Deras kunder är allt ifrån privata företag till offentlig sektor och förvaltning. Culligan Storkök AB är en del av Culligan Nordic Group vilket är en internationell koncern med huvudkontor i Chicago, USA. Koncernen har 14 000 anställda med verksamhet i stora delar av världen och består av 35+ varumärken. Den nordiska marknaden består av Culligan-bolagen samt de svenska bolagen Escowa AB och Culligan Storkök AB. De nordiska företagen sysselsätter totalt cirka 370 personer och levererar olika dricksvattenlösningar samt kaffe- och storkökskoncept. I denna roll utgår du från Linköping. Arbetsuppgifter Som servicetekniker arbetar du i huvudsak med felavhjälpning, installationer av produkter samt förebyggande underhåll ute hos kunder. I rollen ansvarar du för att planera, samordna och genomföra dina egna serviceuppdrag. Tjänsten är omväxlande och ger goda möjligheter att jobba självständigt. Du styr till stor del din egen vardag tillsammans med teamledare, kundtjänst, kunder och kollegor. Du tilldelas en servicebil och har möjlighet att utgå från din hemadress. Regionen har kontor samt reservdelslager i Norrköping, du utgår från Linköping denna roll. Felavhjälpning, installationer av produkter samt förebyggande underhåll ute hos kunder Planera, samordna och genomföra dina egna serviceuppdrag Egen servicebil och styr ditt egna arbete Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Något års erfarenhet inom tekniskt eller mekaniskt arbete Meriterande om du arbetat med någon form av felsökningsmetodik från lite större maskiner, bilmekaniker, tåg eller truckar Du behöver ha lättare el i grunden och vana av att laga saker som är tekniska B-körkort Svenska och engelska i tal & skrift Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och ser gärna att du har ett stort intresse av teknik samt har en god problemlösningsförmåga och snabbt kan se lösningar på tekniska problem. Du bör vara självgående men även en lagspelare då alla i teamet är ansvarstagande och jobbar tillsammans. Då kundkontakt är en stor del av jobbet så ser vi att du har en god kommunikativ förmåga samt har lätt för att lyssna och ta in andras behov och information. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Norrköping eller Linköping med omnejd Lön: Fast lön enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Navid Parsa på [email protected] eller 070 - 434 17 71. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att starta företag, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli franchisetagare! Du behöver inte kämpa ensam med ditt företag när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara företagare, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som franchisetagare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som franchisetagare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som franchiseföretagare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected] Bästa hälsningar Michael Strauss
Cambio is one of the Nordics' leading suppliers in e-health with a comprehensive offering for the entire health and care chain. Our e-health solutions support healthcare professionals in their daily work and offer patients safer and more easily accessible care. We are proud to be an important part of Swedish health and social care. We are growing continuously and now have about 1000 employees in several countries. The position Cambio Customer Delivery Divisions mission is to be a scalable, reliable & trusted partner to our customers. This organization operates the services provided by Cambio to our customers. We are now eager to find our Service Solution Architect, to be our hub in ensuring that our customers’ needs are reflected into our enterprise architect strategy, making sure we design and build services and products that are relevant and secure. This position will be the interface for mapping our platforms and infrastructure, ensuring a continuously relevant topology of our IT ecosystem for our services in Cambio. The architect will be part of the Cambio IT management team, and be the owner of the design for the ecosystem forming the Cambio IT operational environment, working with pre-requisites for our IT partners, our suppliers and the managers of the daily operations of IT. The architect will be the hub for our technical system owners where you ensure that we have the needed capacity for delivering according to contracts and for making sure our new and improved services are set into operations in an efficient, reliable and scalable manner. You will also be a virtual part of the Cambio Enterprise Architect team, working with our high- level technical roadmaps. This is an excellent opportunity for you who thrive from customer satisfaction, and to be able to contribute to delivering not only on point but on a next level of delivery precision. This is done by working close with our customers and customer teams, translating needs into our own building capacity. This is a growing business where our customers have a desire to move fast and we need to make sure their journey is smooth and predictable – this is where your abilities will be on point, as a leader, expert and coach. Cambio is a company with employees from many countries, with many cultural backgrounds and creeds. We think that you share our belief that this diversity is a key building block in creating successful teams. Our culture is described through the words “Trust”, “Care” and “Together” which permeateeverything we do. About you To be comfortable and successful in this position, we see you as being able to communicate clearly and effectively on different levels and with different groups (from customers, developers and up to C-level management). Others describe you as solution-oriented, structured, and as someone who has both strong documentation and presentation skills. You enjoy understanding the big picture and how different things are connected, and how one can drive change based on this knowledge. You have experience from working with, and in, large scaled IT ecosystems, hence you know how to formulate need for facts and data. Lastly but most importantly, you are an empathic leader who values personal interactions and contributes to an atmosphere of cohesiveness and collaboration. Requirements 5-10 years’ experience working as Service Architect or a similar role, including strategic as well as service specific architecture. Significant breadth of knowledge and experience in IT technology. Confidence to work with and present to both customers and internal colleagues on a one-to-one basis and with larger groups. Good understanding of ITIL. In depth knowledge and implementation experience of a service management Ability to manage several large projects simultaneously, taking full ownership and management of the planning and execution of service design activities. Incorporating people, process, technology, and commercial aspects of service design to enable new solutions to be transitioned smoothly into operational service. Strong communication skills and proficiency in both Swedish and English, spoken and written. Have experience of large scale/enterprise service deliveries or similar experience of operating complex systems at a large scale. It's a bonus if you Have worked as solution architect/presales, and have experience from bid-management. Have experience of managing medium to larger technical teams. Have worked as a Customer service manager. Have experience from partner management. Have experience from cost models and financial models. Place of employment: Linköping or Stockholm At Cambio we value a healthy work-life balance, and to encourage that we apply a hybrid working-model. Together with your team you decide which days you work at the office. On the remaining days you can work remotely from home, but you are always more than welcome to work at the office too. Scope: Full time Form of employment: Permanent employment, 6 months trial period Other: The employee in this position will have access to sensitive data, necessitating background checks on the final candidate. We screen the applications and hold interviews continuously so please send your application as soon as possible via the link. We encourage and eagerly welcome all applications, but we will only consider candidates who are located and have the legal right to work inSweden.We will ask for verification during the process. We look forward to receiving your application! Read more about us here! Are you interested in Cambio but you don’t feel that this position is the perfect match? Check out our other open positions at the career site here!
ArbetsuppgifterVi söker en serviceinriktad supporttekniker till vår kunds kontor i Linköping. I den här rollen kommer du att säkerställa en effektiv och stabil IT-miljö. Du blir en nyckelperson i att skapa en fungerande arbetsplats där tekniken stödjer verksamheten. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: • Lösa problem och supporta användare där fjärrstyrning inte fungerar eller räcker till. • Installera och leverera datorer, telefoner och annan klientnära IT-hårdvara samt säkerställa att register för hårdvaran är uppdaterad. • Hantera VIP ärenden, vid tillfällen där vi behöver bistå personer som behöver snabb och kompetent hjälp inom våra tjänster. • Dokumentera ärenden i kunskapsdatabas och i ärendehanteringssystemet för både slutanvändare och IT-resurser. • Arbete med systematisk felsökning. • Bistå med hjälp vid större driftstörningar eller säkerhetsrelaterade incidenter. • Support av skrivare och konferensrum. Kvalifikationer Du har relevant erfarenhet inom området, gärna som on-site supporttekniker. Du har ett starkt teknikintresse och vill bidra till att underlätta för dina kollegor i verksamheten. Du är van vid dokumentation och administrativ hantering av ärenden inom IT. Det är högt meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i en stor koncern med komplexa IT-miljöer. Du besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. B-körkort och svenskt medborgarskap är ett krav. Personliga egenskaper Vi söker dig som har ett serviceinriktat förhållningssätt, god problemlösningsförmåga och en vilja att skapa en smidig och effektiv IT-miljö för användarna. Företagspresentation Vår kund är ett av de starkaste varumärkena inom svensk industri och har kunder i över 100 länder. Här kommer du vara en del i att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 05-maj-2025 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 04-maj-2026 med goda möjligheter till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos vår spännande kund i Linköping. Observera att detta är ett uppdrag som Supporttekniker on-site. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format). Denna tjänst kräver att du godkänns i en säkerhetsprövning i enlighet med säkerhetsskyddslagen.
Är du legitimerad farmaceut med stort intresse för farmaci och är redo för din nästa utmaning? Vill du vara en del av en organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utvecklas i olika roller? Välkommen till Apotek Hjärtat! Om jobbet som farmaceut på Hjärtat Som farmaceut på Hjärtat arbetar du omväxlande med rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. I rollen bidrar du med din farmaceutiska kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. I rollen som farmaciansvarig arbetar man med att coacha sina kollegor så att rådgivning, försäljning och effektivitet på apoteket ständigt förbättras i nära samarbete med säljansvarige på apoteket. Som Farmaciansvarig ansvarar man också för kompetensutveckling inom farmaci på sin arbetsplats. Man ansvarar för eller stöttar apotekschefen i kontakterna med lokal sjukvård, och är en god förebild i kundmötet samt tillvaratar och sprider vardagskunskap i syfte att förbättra kvalitet, kundupplevelsen och öka försäljningen. På Hjärtat kan din karriär som farmaceut ta många spännande vägar. Du kan leda andra och specialisera dig inom till exempel farmaci, kvalitet eller kundmöte. Möjligheterna är många! Läs mer om våra karriärvägar här. Därför ska du jobba hos oss, Apotekschef Shelan Zangana berättar: Välkommen till vårt fina Apotek Hjärtat i anslutning till ICA Maxi Linköping. Då en av våra kollegor kommer att ta sig an en ny utmaning och lämnar oss finns nu en möjlighet att bli en i vårt fantastiska team! Vi är 20 härliga kollegor, 14 farmaceuter och 6 apotekstekniker, som hjälper våra kunder med bästa service. Apoteket har Linköpings öppnaste hjärta med generösa öppettider 7–22 alla dagar i veckan, som uppskattas mycket av våra kunder och ger möjlighet till varierade arbetstider för oss personalen. Hos oss kommer laget före jaget. Vi ställer upp för varandra, hjälper gärna varandra och har god kommunikation. Samma energi vill vi fortsätta ha på apoteket när du blir en av oss. För mig som chef, är det viktigt att vi trivs och har roligt med såväl varandra som med våra kunder och att vi utvecklas i våra yrkesroller. Vi har alltid kundernas bästa för ögonen och vi strävar efter att överträffa kundernas förväntningar. Vill du ha stor variation och gillar när det rör på sig, då är detta jobbet för dig! Tjänsten är en tillsvidareanställning som farmaceut. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Det här är du! Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller så är du erfaren och vill dela med dig av dina kunskaper till dina nya Hjärtatkollegor. Som person är du positiv, engagerad och gillar enkla och nya lösningar i din vardag. Med din goda attityd är du en lagspelare och en ambassadör för hela Hjärtat! Varför bli en del av Hjärtat? På Hjärtat erbjuder vi dig ett jobb i ett innovativt företag som växer! Vi är en platt organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor och chef. Som farmaceut kan du vidareutvecklas i rollerna som bland annat Läkemedelsansvarig, Farmaciansvarig och säljansvarig. Är du nyfiken på att veta mer om hur det är att jobba på Hjärtat? Lyssna gärna på vår podd! Vi på Hjärtat strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Rekryteringen sker löpande och därav kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 2025-08-31 Kontaktperson: Shelan Zangana 072-238 35 08 Välkommen till ett apotek med stort Hjärta!
Är du praktiskt lagd, gillar kundkontakt och vill arbeta på ett bolag som brinner för att skapa glädjefyllda arbetsmiljöer? Då kan rollen som Maintenance Technician på Joyweek vara något för dig! Vi söker nu en engagerad och självständig medarbetare för att förstärka vårt team och skapa de bästa förutsättningarna för våra kunder. Om Rollen Som Maintenance Technician spelar du en avgörande roll i att säkerställa hög kvalitet och funktionalitet på våra kunders kaffe- och vattenmaskiner. Du följer ett månatligt serviceschema och är på plats hos våra kundföretag för att serva och underhålla deras maskiner. I rollen ingår även att leverera förbrukningsmaterial som kaffe, te och mjölk. En typisk arbetsdag börjar på vårt lager där du hämtar produkter och planerar dagens rutt. Du arbetar självständigt och får företagsbil för att köra mellan kundföretagen. Arbetsuppgifter Besöka kundföretag för att utföra service och underhåll på kaffe- och vattenmaskiner Åtgärda tekniska problem och säkerställa att maskinerna fungerar optimalt Leverera förbrukningsmaterial Dokumentera och rapportera status och eventuella åtgärder till vår Operations Coordinator Vara ansiktet utåt för Joyweek och bygga starka kundrelationer genom hög servicekvalitet Din Profil För att lyckas hos oss tror vi att du är en händig och ansvarstagande person som trivs med att arbeta självständigt men samtidigt uppskattar kundkontakt. Tidigare erfarenhet inom området är meriterande är det inte ett krav. Vi söker dig som: Har B-körkort och grundläggande datorkunskaper Talar och skriver flytande svenska & har goda kunskaper i engelska Är strukturerad, initiativrik och kan arbeta självständigt Gillar att ge hög service och skapa kundnöjdhet Vad vi erbjuder Ett coachande ledarskap med närvarande chefer och kollegor som stöttar dig i din arbetsvardag Möjlighet att forma och påverka din roll och ditt arbetssätt Förmåner som friskvårdsbidrag, rikslunchkort och förmånsportal Om Joyweek På Joyweek skapar vi kontorsmiljöer som både fungerar effektivt och sprider glädje. Som en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster erbjuder vi allt från lokalvård, kaffe, växtservice och bemanning till flyttjänser och inredning. Vår mission: Skapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt. Vår vision: Hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara. Joyweek ägs av Verso Capital, och har kontor i Stockholm, Oslo, Göteborg, Malmö och Linköping. Övrig Information Start: Omgående Omfattning: 60% (tre dagar per vecka) Plats: Linköping Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Uppdraget Libera söker underhållstekniker i Norrköping. Som underhållstekniker hos kunden kommer du att ansvara för dagligt och förebyggande underhåll av mekanisk utrustning, samt rapportera arbeten, reservdelar, anläggningsregister och inköp till underhållschefen. Kvalifikationer Vi söker dig med utbildning inom industri och mekanik, alternativt erfarenhet av mekaniskt arbete eller som underhållstekniker. Det är meriterande om du har ett intresse för teknik och har truck- och traverskort samt Heta arbeten. Arbetet innebär skiftgång och du behöver kunna jobba varierande arbetstider. Vem du är God problemlösningsförmåga, noggrannhet och teknisk förståelse. Du bör vara självgående, ansvarstagande och ha en god samarbetsförmåga för att effektivt arbeta med både förebyggande och akut underhåll. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut. Vi utför en bakgrundskontroll i denna rekrytering. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid en eventuell anställning. Libera sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av Liberas rekryterare. Välkommen med din ansökan!
Östgöta Kök är restaurangkoncernen i Norrköping och Linköping som under snart tjugo års tid har fokuserat på att laga Östgötsk mat när den är som bäst. Vår resa startade med en restaurang i Norrköping där vi idag driver Östgöta Kök Nya Torget, Burgers and Bangers, Grazie samt ett skärgårdshotell i Arkösund. I Linköping driver vi Östgöta Kök Garnisonen och ÖK Smak & Tak. Vi brinner för att servera vällagad mat som grundar sig på kärlek till utvalda råvaror, både på plats på våra restauranger samt via catering och på events. Vår verksamhet genomsyras av råvara, hantverk och omtanke. Nu söker vi dig som vill jobba extra i i köket på Grazie Pasteria och deli. Här jobbar vi nära varandra och nära gästerna i vår öppna och stimmiga restaurang. Vi vill skapa minnesvärda upplevelser för våra gäster med inspirerande mat, goda drycker, musik och skratt från lunch till kväll. Vem ska söka tjänsten?Du som vill ha följande: - Extrajobb med stor möjlighet att styra dina arbetstider - Tjäna extrapengar för att dryga ut kassan - Jobba centralt i Norrköping med närhet till kollektivtrafik - Ett socialt arbete där man träffar mycket folk Vad krävs av dig som söker tjänsten? Du har följande: - Erfarenhet av att jobba i kök och vilja att lära dig nya saker - Stort intresse av matlagning och människor - Högt tempo och positiv inställning Vi stänger inte heller dörren till ökad anställningsgrad till hösten. Är du den vi söker? Skicka in din ansökan så snart som möjligt! Vi arbetar med löpande rekrytering, så tveka inte att höra av dig. Vi tillämpar avtalsenliga löner enligt kollektivavtal och tjänsten avser enstaka timmar. Välkommen att bli en del av vårt fantastiska team på Grazie!
Östgöta Kök är restaurangkoncernen i Norrköping och Linköping som under snart tjugo års tid har fokuserat på att laga Östgötsk mat när den är som bäst. Vår resa startade med en restaurang i Norrköping där vi idag driver Östgöta Kök Nya Torget, Burgers and Bangers, Grazie samt ett skärgårdshotell i Arkösund. I Linköping driver vi Östgöta Kök Garnisonen och ÖK Smak & Tak. Vi brinner för att servera vällagad mat som grundar sig på kärlek till utvalda råvaror, både på plats på våra restauranger samt via catering och på events. Vår verksamhet genomsyras av råvara, hantverk och omtanke. Nu söker vi dig som vill jobba extra i matsalen på Grazie Pasteria och deli. Här jobbar vi nära varandra och nära gästerna i vår öppna och stimmiga restaurang. Vi vill skapa minnesvärda upplevelser för våra gäster med inspirerande mat, goda drycker, musik och skratt från lunch till kväll. Vem ska söka tjänsten?Du som vill ha följande: - Extrajobb med stor möjlighet att styra dina arbetstider - Tjäna extrapengar för att dryga ut kassan - Jobba centralt i Norrköping med närhet till kollektivtrafik - Ett socialt arbete där man träffar mycket folk Vad krävs av dig som söker tjänsten? Du har följande: - Erfarenhet av att jobba i matsal eller en stor vilja att lära dig - Stort intresse servis och upplevelser - Högt tempo och positiv inställning Är du den vi söker? Skicka in din ansökan så snart som möjligt! Vi arbetar med löpande rekrytering, så tveka inte att höra av dig. Vi tillämpar avtalsenliga löner enligt kollektivavtal och tjänsten avser enstaka timmar. Välkommen att bli en del av vårt fantastiska team på Grazie!
Välj ett jobb för att visa detaljer