Brinner du för försäljning, service och trädgård? Då söker vi dig som ser varje kundmöte som en möjlighet att sprida växtglädje! Om tjänsten Varje kundmöte är en möjlighet att sprida växtglädje. Det är därför vi engagerar oss i alla våra kunder – stora som små. Vi är generösa med inspiration, service, tips och råd, för vi vill att våra kunder ska lyckas. Kunder som lyckas kommer tillbaka! Vi tror att du som söker denna tjänst brinner för mötet med kunder, drivs av att få arbeta med försäljning och har ett starkt växtintresse. Som säljare är din främsta uppgift att få kunden att trivas, känna sig välkommen och att se till att kunden får tips och råd till sitt växtinköp. Som person ser vi också att du har lätt för att ta initiativ och motiveras av att leverera resultat. Arbetsuppgifterna kommer att bestå av Växtskötsel och kundservice Varumottagning, varuexponering & varuplock Kassaarbete Andra förekommande butikssysslor Vi vill att du ska: Med engagemang, personligt ansvar och initiativkraft arbetar du som säljare i alla avdelningar där du är en teamspelare som motiveras av att ha nära samarbete med dina kollegor i det dagliga arbetet. Krav på erfarenhet: För att klara av tjänsten så ser vi gärna att du har tidigare erfarenheter från butiksarbete, meriterande om det är inom växtbranschen. För tjänsten behöver du även kunna arbeta helger och kvällar. Om jobbet Ort: Linköping Tjänstgöringsgrad: Tjänsten är på 20 h i veckan med chanser till att ta extra pass. Anställningen startar enligt överenskommelse och pågår fram till vecka 35. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt Varmt välkommen med din ansökan! Blomsterlandet är en svensk butikskedja inom trädgårdsbranschen med 64 butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård som buketter, arrangemang och accessoarer till både vardag och fest. Dessutom har man e-handel som är öppen dygnet runt. Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.
Hej Jag heter Johan och är chef för Vardagas hemsjukvård. Jag söker nu en engagerad och kompetent undersköterska som vill vara en del av vårt dynamiska team under sommaren. Vi behöver vikarier för arbete på dagtid. På Vardaga tror vi på ett modernt ledarskap som bygger på öppenhet, samarbete, tillit och ständig utveckling. Vi värdesätter varje medarbetares unika kompetens och erfarenhet, och vi arbetar tillsammans för att skapa en arbetsmiljö där alla kan växa och trivas. Som chef är jag engagerad i att stödja och inspirera mitt team, och jag ser fram emot att välkomna en ny kollega som delar vår vision. Vår vårdfilosofi är djupt rotad i personcentrerad vård, där patientsäkerhet och individens behov alltid står i centrum. Vi tror på att varje patient är unik och förtjänar en vård som är anpassad efter deras specifika behov och önskemål. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med möjlighet till kontinuerlig kompetensutveckling. Du kommer att arbeta tillsammans med ett dedikerat team av vårdprofessionella som alla delar samma engagemang för högkvalitativ vård. Om du är en undersköterska med ett stort hjärta, starkt engagemang och en vilja att göra skillnad, då är du den jag söker. Jag ser fram emot att höra från dig och att tillsammans fortsätta utveckla Vardagas hemsjukvård till en plats där både patienter och medarbetare känner sig trygga och värdefulla. Vänligen skicka din ansökan till oss så snart som möjligt. Om du har några frågor eller vill veta mer om tjänsten, tveka inte att kontakta mig direkt. Med vänliga hälsningar, Johan Lindberg [email protected] Om hemsjukvården Vi utgår från Ullstämma trygghetsboende och ansvarar för hemsjukvården i Johannelund, Ullstämma, Ekholmen, Sturefors och Bestorp. Vi startade vår verksamhet i samband med omställningen till områdesbaserad omsorg 1 Maj förra 2023. Från 1 September har vi vår egen jour och har ansvaret för hemsjukvården dygnet runt. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 20250501 Har du frågor? Kontakta gärna: Johan Lindberg, Verksamhetschef 0735188443. Observera att det inte går att ansöka via E-post. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Vårdförbundet, Hampus Kalpakas, Mobilnummer: 076-6217703, Mail: [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.
Hej Jag heter Johan och är chef för Vardagas hemsjukvård. Jag söker nu en engagerad och kompetent sjuksköterska som vill vara en del av vårt dynamiska team under sommaren. Vi behöver vikarier både till ren dagtid samt jourtid. Möjligheten att kombinera kan också finnas. På Vardaga tror vi på ett modernt ledarskap som bygger på öppenhet, samarbete, tillit och ständig utveckling. Vi värdesätter varje medarbetares unika kompetens och erfarenhet, och vi arbetar tillsammans för att skapa en arbetsmiljö där alla kan växa och trivas. Som chef är jag engagerad i att stödja och inspirera mitt team, och jag ser fram emot att välkomna en ny kollega som delar vår vision. Vår vårdfilosofi är djupt rotad i personcentrerad vård, där patientsäkerhet och individens behov alltid står i centrum. Vi tror på att varje patient är unik och förtjänar en vård som är anpassad efter deras specifika behov och önskemål. Som sjuksköterska på Vardaga kommer du att spela en avgörande roll i att säkerställa att våra patienter får den omsorg och uppmärksamhet de behöver. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med möjlighet till kontinuerlig kompetensutveckling och karriärmöjligheter. Du kommer att arbeta tillsammans med ett dedikerat team av vårdprofessionella som alla delar samma engagemang för högkvalitativ vård. Om du är en sjuksköterska med ett stort hjärta, starkt engagemang och en vilja att göra skillnad, då är du den jag söker. Jag ser fram emot att höra från dig och att tillsammans fortsätta utveckla Vardagas hemsjukvård till en plats där både patienter och medarbetare känner sig trygga och värdefulla. Vänligen skicka din ansökan till oss så snart som möjligt. Om du har några frågor eller vill veta mer om tjänsten, tveka inte att kontakta mig direkt. Med vänliga hälsningar, Johan Lindberg [email protected] Om hemsjukvården Vi utgår från Ullstämma trygghetsboende och ansvarar för hemsjukvården i Johannelund, Ullstämma, Ekholmen, Sturefors och Bestorp. Vi startade vår verksamhet i samband med omställningen till områdesbaserad omsorg 1 Maj förra 2023. Från 1 September har vi vår egen jour och har ansvaret för hemsjukvården dygnet runt. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 20250530 Har du frågor? Kontakta gärna: Johan Lindberg, Verksamhetschef 0735188443. Observera att det inte går att ansöka via E-post. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Vårdförbundet, Hampus Kalpakas, Mobilnummer: 076-6217703, Mail: [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande.
OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Vill du vara med och utveckla Saps vitvaruverksamhet inom region Östergötland med huvudfokus Linköping, där vi utför installationsarbeten med tillhörande lagerhållning. Tjänsterna bedrivs framförallt mot Stångåstaden AB bostäder, där du blir en av våra nyckelspelare för driften av dess fastighetsbestånd. Vad vi söker i dig Vi söker noggranna installatörer som gillar att arbeta självständigt och i grupp samt ge den bästa servicen & bemötandet. Du har förmåga att hålla ett bra och jämt arbetstempo där din vardag är ordningsam. Vidare har du god fysik och systemvana då vi arbetar genom vårt & kunds digitala ärendehanteringssystem, där samtliga uppdrag och återrapportering sker. Diverse hjälpmedel såsom bakgavellyft & trappklättrare är en självklarhet. Du har dokumenterad erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare där dessa utförts med ett gott resultat. Diverse utbildningar och kompetens inom snickeri är meriterande. B-körkort är ett krav & Du kommer utgå från vårt servicekontor som är placerat i Linköping. Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus. Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla – vi håller alltid vad vi lovar. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi är fackligt anslutna till Fastighetsanställdas förbund. Frågor gällande tjänsten besvaras av; Jimmy Andersson via e-post [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om oss på http://www.saps.se/
OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Vill du vara med och utveckla Saps vitvaruverksamhet inom region Östergötland med huvudfokus Linköping, där vi utför reparationer, service och förebyggande underhåll mot hushållsmaskiner samt gemensamma tvättstugor. Tjänsterna bedrivs framförallt mot Stångåstaden AB bostäder, där du blir en av våra nyckelspelare för driften av dess fastighetsbestånd. Vad vi söker i dig Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och tidigare erfarenhet inom verksamhetsområdet. Positiv och lätt för samarbete både internt och externt där kunden är i fokus Villig att ta egna initiativ och vara drivande med noggrannhet i dina arbetsuppgifter God administrativ förmåga Dokumenterad erfarenhet inom liknande uppdrag Behörighet inom EL/VVS är meriterande B-körkort är ett krav & Du kommer arbeta mot fastigheter i Linköping Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus. Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla – vi håller alltid vad vi lovar. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi är fackligt anslutna till Fastighetsanställdas förbund. Frågor gällande tjänsten besvaras av; Jimmy Andersson via e-post [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om oss på http://www.saps.se/
Vill du ha världens bästa vardag tillsammans med passionerade kollegor med hög kompetens? Tycker du som vi, att teamwork är dreamwork, samtidigt som du har ett starkt eget driv och hög ansvarskänsla? Gillar du att skapa relationer och göra skillnad på riktigt inom alla möjliga branscher och organisationer? Idax växer vidare i Östergötland! Vi vill nu komma i kontakt med dig som vill bli vår nästa People Expert och ta en aktiv del i vår riktigt spännande tillväxt- och etableringsresa. Vi söker dig som har en kompetensbas med bredd och tyngd inom People/HR-området. Din erfarenhet kommer från roller som People & Culture/HR Manager och du har genom ditt arbete erfarit och förstått hur hög People/HR-kompetens skapar oumbärligt värde i olika typer av organisationer. Du älskar förändringsresor av olika slag, vet att ledarskapet är en nyckel för framgångsrika organisationer och har samlat på dig verktyg som möjliggör engagemang och motivation i team och ledningsgrupper. Du är nyfiken på hur digitala verktyg och nya teknologier kan användas för att ta organisationer vidare in i framtiden. Med helhetssyn och affärsförståelse brinner du för att fånga upp kundernas behov och drar dig inte för att gå in och skapa handlingskraft i dina uppdrag. Du är en relationsbyggare som skapar tillit och ett gott klimat där du befinner dig, både hos våra kunder och på "hemmaplan" tillsammans med hela Idaxgänget som idag består av 14 People Experts. Du delar vår övertygelse om att det är tillsammans vi gör skillnad. Känner du igen dig i vår korta beskrivning? Tveka inte att lämna in din ansökan genom ett klick på Sök-knappen. Har du frågor så pinga oss på [email protected] eller genom ett DM på LinkedIn. Välkommen att höra av dig - vi ser fram emot det! Bästa hälsningar från Idax-gänget Vi gör skillnad - tillsammans. Idax är experter inom People & Business Interim, Brand & People Attraction, People Growth och AI, People Tech & Analytics. Med gedigen erfarenhet inom Marknad & kommunikation, rekrytering, team- och verksamhetsutveckling har vi en kort startsträcka och stor handlingsförmåga. Vårt mål är alltid att bidra till våra kunders resultat och strategi genom att utveckla och ta vara på den potential och kraft som finns inom individ, team och organisation. Tillsammans med våra kunder utvecklar vi människor och kulturer genom att utmana, lyfta nya perspektiv och skapa genuint engagemang.
Har du erfarenhet av att arbeta inom kommunal organisation med ansvar för politiska forum? Ansök redan idag! Om uppdraget Vi söker nu en kommunsekreterare till en av våra kunder i Östergötland. Behovet är omgående (senast 2025-03-03) och pågår fram till 2025-08-15 med möjlighet till förlängning. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia med placering hos kund i Östergötland. Dina arbetsuppgifter Du kommer att vara en av nyckelpersonerna som ansvarar för samordning och administration vad gäller ärendeprocesser till kommunens politiska instanser som innefattar kommunfullmäktige, kommunstyrelse, nämnder samt vissa utskott. Du kommer även att ansvara för kvalitetssäkring av beslutsunderlag en del av systemförvaltning för kundens ärendehanteringssystem Evolution utredningsuppdrag och handläggning av andra uppdrag att tillsammans med övriga medarbetare driva den digitala utvecklingen och andra nämndadministrativa utvecklingsfrågor Dina kvalifikationer Högskoleutbildning, akademisk utbildning inom statsvetenskap eller offentlig förvaltning Ha adekvat förståelse för kommunal organisation Ha adekvat kapacitet att arbeta effektivt och rättssäkert, systematiskt, metodiskt och pålitligt God kännedom om de lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet, särskilt offentlighets- och sekretesslagen, kommunallagen och förvaltningslagen Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) Meriterande Praktisk erfarenhet av digitala ärendehanteringssystemet Evolution Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-02-10. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Amanda Chamoon, [email protected]. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 170 40 00. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Vi söker en besiktningstekniker till Carspect Vintergatan i Motala. Arbetsuppgifter Som besiktningstekniker hos oss är du en viktig person för företagets fortsatta utveckling och varumärke. Du genomför grundliga kontroller av fordon för att se om de uppfyller de säkerhetskrav som är uppställda av våra myndigheter. Tillsammans med dina kollegor ser du till att besiktningsprocessen fungerar smidigt. Du träffar hela tiden nya kunder och arbetstempot är tidvis högt. Vem är du Vi söker främst dig som redan är certifierad besiktningstekniker eller har haft certifikat tidigare. Om du inte redan är certifierad besiktningstekniker kan vi erbjuda dig utbildning. För att bli certifierad besiktningstekniker krävs: - Dokumenterad erfarenhet eller lämplig utbildning inom området - B-körkort utan begränsning - Teknisk fordonskunskap - Grundläggande datakunskaper Med din professionalism, yrkesstolthet och vilja att sätta kunden i centrum kommer du att påverka kundernas val av station idag och i framtiden. Du är ansvarsfull, noggrann och kan förmedla information på ett trevligt och tydligt sätt. Du är van att ibland arbeta i en hektisk miljö. Du har mycket goda kunskaper i svenska. Vi erbjuder - En betydelsefull roll där din insats gör skillnad för kollegor och kunder. - Ett utåtriktat arbete med många kundkontakter. - Ett arbete i en humanistisk arbetsmiljö där mjuka värden uppskattas. Förutom marknadsmässig lön har du möjlighet till bonus. Vi har kollektivavtal som bland annat inkluderar pensionsavsättning, grupplivförsäkring, arbetsskadeförsäkring och extra lön vid föräldraledighet. Vi har dessutom arbetstidsförkortning om 58 timmar/år och friskvårdsbidrag. Välkommen med din ansökan! Carspect öppnade sin första besiktningsstation 1 juli 2010, samma datum som den svenska besiktningsmarknaden öppnade för konkurrens. Vi utför omkring en miljon besiktningar per år på våra drygt 118 besiktningsstationer runt om i landet. Utöver kontroll -och registreringsbesiktningar av lätta fordon erbjuder vi frivilliga tester. Vi mäter kontinuerligt kundnöjdhet och våra kunder är mycket nöjda med oss. Carspect har omkring 330 anställda som representerar en stor etnisk och kulturell mångfald samt ett brett åldersspann. Vi främjar en jämn könsfördelning. Våra anställda får kontinuerlig fortutbildning, exempelvis utbildning i nya föreskrifter som påverkar företaget och teknisk fortbildning. Välkommen att växa med Carspect!
Välj ett jobb för att visa detaljer