Systemintegratör
Nordomatic AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Vill du bidra och verka i en framtidsbransch där megatrender som IoT, hållbarhet, energibesparing och digitalisering är vardag? I rollen som Systemintegratör arbetar du med att utveckla och förbättra den tekniska infrastrukturen och fastighetsdriften i några av samhällets viktigaste byggnader. Hos oss får du: Arbeta med innovativ teknik i ett etablerat bolag med stort fokus på hållbarhet Goda utvecklingsmöjligheter där du själv äger din egen utveckling i bolaget Ett sammansvetsat team med hög teknisk kompetens med ett gemensamt mål att lyckas tillsammans Arbetsbeskrivning I denna roll samarbetar du nära våra automationsingenjörer och projektledare inom PLC/DUC-programmering. Du kommer att arbeta med ett brett spektrum av fabrikat och kommunikationsprotokoll och ha en ledande roll i projekt där du ansvarar för tekniken och att kundens förväntningar på kvalitet och ekonomi uppnås. Eftersom arbetet är kundnära, kommer du även att spela en aktiv roll i att bygga och utveckla kundrelationer samt leda projekt mot slutkund. Kvalifikationer För att lyckas i rollen ser vi att du har: Akademisk examen inom teknik eller motsvarande kompetens som vi bedömer som likvärdig Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom en liknande roll, gärna inom fastighetsautomation, industriell automation eller relaterat IT-område Erfarenhet av att arbeta med nätverk och IP-konfigurationer B-körkort Flytande svenska och engelska i både tal och skrift Meriterande Erfarenhet av att serva och underhålla teknisk utrustning, särskilt inom fastighetsautomation och SCADA-system. Erfarenhet av att programmera, konfigurera och integrera SCADA- och PLC-system, inklusive datamodellering, signalmappning, felsökning och arbete med vanliga nätverksprotokoll (t.ex. BACnet, Modbus, TCP/IP). Tidigare arbetslivserfarenhet inom fastighetsbranschen, industriarbete eller som drifttekniker samt kunskap inom VVS och fastighetsteknik Som person är du lösningsorienterad, analytisk och noggrann. Du identifierar snabbt problem och hittar effektiva lösningar samtidigt som du säkerställer hög kvalitet. Du är kommunikativ och samarbetar lätt med både kollegor och kunder. Vidare är du strukturerad, arbetar effektivt mot deadlines och kan hantera dokumentation noggrant och korrekt. Välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande. Att vara anställd hos Nordomatic kan innebära att behöva ge samtycke till sekretessbevis och registerkontroll.

3 juli 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Sjuksköterskor sökes för bemanning i Norrköping trakten!
Sanandum AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Om Tjänsten Information om uppdraget: Som sjuksköterska hos Sanandum kommer du att ha möjligheten att arbeta inom olika vårdmiljöer i Östergötland samt närliggande kommuner och regioner. Du har flexibilitet att välja arbetsplats beroende på dina preferenser. Dina arbetsuppgifter kan variera och inkludera allt från akutsjukvård till äldreomsorg, vilket ger dig en bred och varierande erfarenhet. Arbetstid: Variera beroende på uppdrag Boende: Vi kan hjälpa dig med boende om du är bosatt på annan ort. Sanandum ombesörjer hela boendeprocessen åt dig. Kvalifikationer: Vi ser att du som söker till detta uppdrag har minst 2 års erfarenhet som sjuksköterska. Som person är du positiv, arbetsam och har lätt för att ta till dig ny information och nya riktlinjer. Ersättning: Vi tillämpar individuell ersättning. Vi tar hänsyn till antal år i yrket, specifik kompetens, vidareutbildningar, tillgänglighet samt behov av resa och boende. Vi ser möjligheterna som goda att detta uppdrag kan ge lite extra hög ersättning om tillgänglighet och kompetens bedöms som god. Vi ser fram emot din ansökan och att du blir en del av oss på Sanandum i Uppsala! Företagsbeskrivning Företag inom vårdbemanning är olika. Liksom människorna vi jobbar med. Som anställd hos Sanandum ska du känna dig som en del av just Sanandum. Vi gör det genom regelbundna träffar mellan dig och din konsultchef, från formella möten, informella middagar och fikastunder till AW´s och gemensamma utbildningar. Vårt mål är att utbilda dig i vad vi jobbar med, nämligen vårdbemanning. Kunskap är makt att välja rätt. Utan kunskap riskerar du att ta fel beslut. Med hjälp av kunskap får magkänslan stöd av hjärnan, och då är vi övertygade om att du kommer välja att jobba för Sanandum. För att läsa mer om våra personalförmåner som - Tjänstepension - Boende - Friskvårdbidrag - Resor - etc. Besök vår hemsida Vill du med på resan? Sanandum´s 5 budord till dig som sjuksköterska: · COMPETENCE Vi är nyfikna. Vi förstår och kan identifiera kompetens när vi ser den. Allt för många bemanningsföretag brister i kopplingen mellan den kompetens en vårdgivare söker och den kompetens du som sjuksköterska besitter. Vi vet skillnaden och säkerställer att din kompetens tas tillvara på så att vårdgivaren får exakt den hjälp denne behöver för stunden. · PEOPLE Arbete är världens äldsta anledning att träffas, att samarbeta. Vi vill investera i människor som är lika bra som oss. Eller vill bli. Företrädare för Sanandum är i alla lägen professionella, ansvarstagande med en hög grad av social och klinisk kompetens. · QUALITY Systematiskt kvalitetsarbete är en naturlig del av Sanandums arbetssätt. Intet kvalitetsarbete, ingen förbättring. Ingen förbättring, inget framåtskridande. Vi är sedan star certifierade enligt ISO 9+001 samt 14001 (Kvalitet och miljö). · KNOWLEDGE Kunskap är makt att välja. Välja rätt. Utan kunskap riskerar du att ta fel beslut. Med hjälp av kunskap får magkänslan stöd av hjärnan, och du väljer Sanandum som din arbetsgivare. Vårt mål är att utbilda dig i vårt arbete, nämligen vårdbemanning. Hur tänker vi? När det dags att ta steget? Vart vänder man sig om man vill ha den högst ersättningen eller det mest intressanta uppdraget? Vi är transparenta och delar gärna med oss av vår kunskap om branschen. · EXPERIENCE Din upplevelse som anställd hos Sanandum betyder allt för oss. Vi mäter därför din upplevelse av oss som arbetsgivare löpande för att utvärder arbtsätt i vår ständiga jakt efter bättre och kvalitetssäkrade processer.

3 juli 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Sjuksköterskor sökes för bemanning i Linköping trakten
Sanandum AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Om Tjänsten Information om uppdraget: Som sjuksköterska hos Sanandum kommer du att ha möjligheten att arbeta inom olika vårdmiljöer i Östergötland samt närliggande kommuner och regioner. Du har flexibilitet att välja arbetsplats beroende på dina preferenser. Dina arbetsuppgifter kan variera och inkludera allt från akutsjukvård till äldreomsorg, vilket ger dig en bred och varierande erfarenhet. Arbetstid: Variera beroende på uppdrag Boende: Vi kan hjälpa dig med boende om du är bosatt på annan ort. Sanandum ombesörjer hela boendeprocessen åt dig. Kvalifikationer: Vi ser att du som söker till detta uppdrag har minst 2 års erfarenhet som sjuksköterska. Som person är du positiv, arbetsam och har lätt för att ta till dig ny information och nya riktlinjer. Ersättning: Vi tillämpar individuell ersättning. Vi tar hänsyn till antal år i yrket, specifik kompetens, vidareutbildningar, tillgänglighet samt behov av resa och boende. Vi ser möjligheterna som goda att detta uppdrag kan ge lite extra hög ersättning om tillgänglighet och kompetens bedöms som god. Vi ser fram emot din ansökan och att du blir en del av oss på Sanandum i Uppsala! Företagsbeskrivning Företag inom vårdbemanning är olika. Liksom människorna vi jobbar med. Som anställd hos Sanandum ska du känna dig som en del av just Sanandum. Vi gör det genom regelbundna träffar mellan dig och din konsultchef, från formella möten, informella middagar och fikastunder till AW´s och gemensamma utbildningar. Vårt mål är att utbilda dig i vad vi jobbar med, nämligen vårdbemanning. Kunskap är makt att välja rätt. Utan kunskap riskerar du att ta fel beslut. Med hjälp av kunskap får magkänslan stöd av hjärnan, och då är vi övertygade om att du kommer välja att jobba för Sanandum. För att läsa mer om våra personalförmåner som - Tjänstepension - Boende - Friskvårdbidrag - Resor - etc. Besök vår hemsida Vill du med på resan? Sanandum´s 5 budord till dig som sjuksköterska: · COMPETENCE Vi är nyfikna. Vi förstår och kan identifiera kompetens när vi ser den. Allt för många bemanningsföretag brister i kopplingen mellan den kompetens en vårdgivare söker och den kompetens du som sjuksköterska besitter. Vi vet skillnaden och säkerställer att din kompetens tas tillvara på så att vårdgivaren får exakt den hjälp denne behöver för stunden. · PEOPLE Arbete är världens äldsta anledning att träffas, att samarbeta. Vi vill investera i människor som är lika bra som oss. Eller vill bli. Företrädare för Sanandum är i alla lägen professionella, ansvarstagande med en hög grad av social och klinisk kompetens. · QUALITY Systematiskt kvalitetsarbete är en naturlig del av Sanandums arbetssätt. Intet kvalitetsarbete, ingen förbättring. Ingen förbättring, inget framåtskridande. Vi är sedan star certifierade enligt ISO 9+001 samt 14001 (Kvalitet och miljö). · KNOWLEDGE Kunskap är makt att välja. Välja rätt. Utan kunskap riskerar du att ta fel beslut. Med hjälp av kunskap får magkänslan stöd av hjärnan, och du väljer Sanandum som din arbetsgivare. Vårt mål är att utbilda dig i vårt arbete, nämligen vårdbemanning. Hur tänker vi? När det dags att ta steget? Vart vänder man sig om man vill ha den högst ersättningen eller det mest intressanta uppdraget? Vi är transparenta och delar gärna med oss av vår kunskap om branschen. · EXPERIENCE Din upplevelse som anställd hos Sanandum betyder allt för oss. Vi mäter därför din upplevelse av oss som arbetsgivare löpande för att utvärder arbtsätt i vår ständiga jakt efter bättre och kvalitetssäkrade processer.

3 juli 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Vikariat Personlig assistent. Deltidstjänst
Pafa Assistans AB
Personliga assistenter

vikariat 250901-260531 Som personlig assistent assisterar du en person med funktionsnedsättningar att göra det hon eller han skulle gjort utan sin funktionsnedsättning. Man blir delaktig i dennes liv och eftersom brukaren kan befinna sig på många olika platser, till exempel hemmet, daglig verksamhet,fotbollsmatcher eller konserter ställer detta krav på flexibilitet hos den anställde. Arbetet kan därmed erbjuda en stor variation. Personlig assistans präglas av tilltro till den enskildes förmåga och ska så långt det är möjligt ske i dialog och med respekt för brukarens integritet och självbestämmanderätt. Vi utgår från att den enskilde vill leva så självständigt som möjligt, med goda sociala relationer och i ett tryggt boende. Nu söker vi en vikarie som personlig assistent till en 51-årig man i Norrköping under perioden 250901-260531 Brukaren är rullstolsburen och behöver hjälp med det mesta som uppkommer i hans vardag. I ditt arbete kommer du att bl.a. att hjälpa till med hushållssysslor som att laga mat, städa och tvätta men även personlig hygien. Du följer med på aktiviteter som träning och bad. Det är ett plus om du delar brukarens intresse av musik och sport. Mer information ges vid intervju. Det är viktigt att du har en god förmåga att samarbeta med brukaren likaväl som med kollegor och att du har ett intresse för att utveckla verksamheten. Du är positiv och ser lösningen hellre än problemet och har en vilja att motivera och engagera brukaren till aktiviteter. Empati, tålamod och humor ser vi som viktiga egenskaper. Livserfarenhet värderar vi högt då det hjälper dig att förstå situationer som den enskilde kan befinna sig i. Stor vikt fästes vid personlig lämplighet. Schemalagd arbetstid med tjänstgöring dag, kväll,natt och helg.

3 juli 2025
Sista ansökan:
1 september 2025
Junior Fastighetsförvaltare till uppdrag i Finspång 🏢
Sway Sourcing Sweden AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Har du erfarenhet inom fastighetsförvaltning och söker nästa steg i karriären? Vill du arbeta i en internationell miljö där du får utvecklas tillsammans med erfarna kollegor? Då kan det här vara rätt uppdrag för dig! Vi söker nu en junior fastighetsförvaltare till ett spännande konsultuppdrag inom energisektorn i Finspång. Här får du chansen att bidra till förvaltning och utveckling av fastigheter i en teknisk och samhällsviktig verksamhet. Om rollenDu blir en del av ett samarbetsdrivet team på fem personer, där du tillsammans med andra förvaltare arbetar med både operativa och utvecklingsinriktade uppgifter. Dina dagar kommer att vara varierade och innehålla såväl kontakter med hyresgäster som interna projekt. Exempel på arbetsuppgifter: Samordning av mindre fastighetsprojekt Hantering av hyres- och avtalsfrågor Kontaktyta mot hyresgäster, leverantörer och interna funktioner Administrativt stöd och dokumentation Samarbetar med medarbetare och övriga funktioner i verksamheten Vi söker dig som: Har minst 3 års erfarenhet av fastighetsförvaltning Har eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning, teknik, ekonomi eller motsvarande Talar och skriver flytande på svenska och engelska Är strukturerad, ansvarstagande och trivs i samarbeten Har gärna erfarenhet av fastighetsrelaterade IT-system (meriterande) Fakta om uppdraget: Plats: Finspång Omfattning: Heltid, 100% Arbetsmodell: Hybrid (minst 3 dagar/vecka på plats, initialt 5 dagar/vecka) Datum: 11 augusti 2025 - 10 februari 2026, med möjlighet till förlängning.  Sista ansökningsdag: 10 juli 2025, urval sker löpande! Intervjuer påbörjas: Vecka 31 Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

3 juli 2025
Sista ansökan:
20 december 2025
Financial Controller
Servistore AB
Controller

Om Servistore Servistore erbjuder sedan 2006 Self Storage till både privatpersoner och företag och idag har vi över 30 anläggningar runt om i Sverige. Vårt team i Linköping arbetar med alla anläggningar, så det finns ingen fast bemanning ute i landet. Vår onlinebokning lanserades 2016 och vi var då först ut i världen med att digitalisera hela flödet för kund från bokning, betalning till tillträde. Din roll I rollen som Financial Controller är ditt uppdrag att analysera företagets finansiella data och säkerställa att verksamheten följer uppsatta mål. Du ansvarar för att tolka siffrorna från verksamheten och omsätta dem till insikter och underlag som hjälper oss fatta rätt beslut. Du kommer också att kunna påverka innehåll och arbetssätt i rollen som är en helt ny roll i företaget. Du rapporterar till Vd och har din arbetsplats på kontoret i Linköping. Huvudsakliga ansvarsområden i rollen: Finansiell analys och uppföljning Rapportering och beslutsstöd Redovisning och revision (i samverkan med redovisningsekonom) System, processer och automatisering inom det finansiella området Samverkan med andra avdelningar där du bidrar med finansiell information Du rapporterar till VD och samverkar med såväl redovisningsekonom som övriga funktioner i verksamheten. Du har en nyckelroll för att vi ska ha en effektiv rapportering till våra internationella ägare. Rollen är ny och passar dig som trivs i en miljö där tillväxt och utveckling står i fokus samtidigt som vi arbetar standardiserat och skapar struktur. Som Financial Controller kommer du att komma in just när vi är i starten av en ny fas där du är delaktig i att säkerställa en effektiv framdrift. Din profil Vi tror att du som uppskattar att självständigt driva på ditt arbete och ta stort ansvar kommer att känna dig hemma hos oss. Du är nyfiken, initiativrik och van att tänka både operativt och strategiskt. Med ett analytiskt förhållningssätt och ett öga för detaljer ser du samband i siffrorna - men också möjligheter i helheten. Du gillar att skapa struktur där det saknas, och får energi av att arbeta i en miljö där mycket händer och där ditt bidrag har stor effekt på verksamheten. För att lyckas i rollen tror vi också att du är trygg i din kompetens, kommunikativ i ditt sätt och trivs med att samarbeta nära både ledning och andra delar av verksamheten. Vi ser att du har: Ekonomexamen eller motsvarande utbildning Minst 5 års erfarenhet av redovisning och finansiell analys Är van att arbeta med rapportering till investerare, gärna inom venture capital/ private equity Har god kunskap om finansiella nyckeltal, gärna även kopplat till fastighetsbranschen Mycket goda kunskaper i Excel och erfarenhet av affärssystem Internationell erfarenhet är meriterande Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Varför Servistore? I det skede Servistore är i just nu möts du av en unik kombination av entreprenörsdriv i kombination med att vi nyligen fått in ägare i form av en av världens största VC-firmor. Målet är att ta Servistore från medelstor till störst. Du som financial controller har därmed en verklig utmaning framför dig där du har all möjlighet att både bidra och utvecklas! Entreprenörsandan lever kvar på det sättet att allas idéer spelar roll för utfallet. Vi är dessutom ett litet team sett till våra mål om att bli största aktören i Sverige. Du får vara med och bygga strukturer, samtidigt som du har ett tydligt mandat och stöd från ledningen. Ansökan Vi ser fram emot din ansökan och sista ansökningsdag är 3 augusti 2025. Vårt mål är att ta beslut om anställning under augusti 2025 för att sedan starta anställningen under hösten. Tjänsten är en tillsvidareanställning.

3 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Junior fastighetsförvaltare till internationell miljö – konsultuppdrag

Beskrivning Vill du ta nästa steg i din karriär inom fastighetsförvaltning? Vi söker nu en junior fastighetsförvaltare till ett spännande konsultuppdrag i Finspång. Här får du möjlighet att arbeta i ett erfaret team med utveckling, optimering och förvaltning av kommersiella fastigheter i en internationell kontext. Som junior fastighetsförvaltare blir du en del av ett team som ansvarar för ett större fastighetsbestånd. Uppdraget passar dig som har några års erfarenhet av fastighetsförvaltning och som trivs i en roll där du får kombinera operativa uppgifter med utvecklingsarbete. Du kommer att samarbeta tätt med kollegor, leverantörer och interna intressenter. Arbetsuppgifter I rollen kommer du bland annat att: Medverka i projekt och samordna enklare fastighetsrelaterade initiativ Hantera hyres- och avtalsfrågor Vara kontaktperson för hyresgäster, leverantörer och interna intressenter Bidra till dokumentation och administrativa processer Stötta i arbetet med att utveckla och optimera fastighetsbeståndet Kvalifikationer För att vara aktuell för tjänsten krävs att du har: Minst 3 års erfarenhet av arbete inom fastighetsförvaltning Eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning, teknik, ekonomi eller motsvarande (alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet) God kommunikativ förmåga i både svenska och engelska Ett strukturerat arbetssätt och god samarbetsförmåga Meriterande: Erfarenhet av fastighetsrelaterade IT-system och administration Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och ser att du är ansvarstagande, lösningsorienterad och trivs i samarbete med andra. Villkor Uppdragsform: Konsultuppdrag – du blir anställd av oss och arbetar ute hos kund Omfattning: Heltid, 100 % Uppdragsperiod: 11 augusti 2025 – 10 februari 2026 Placeringsort: Finspång Arbetsmodell: Hybrid, minst 3 dagar/vecka på plats (initialt 5 dagar/vecka) Språkkrav: Svenska och engelska – båda är obligatoriska Förlängning: Möjlighet till förlängning finns Ansökan Skicka in din ansökan redan idag! Vi arbetar löpande med att presentera kandidater, så vänta inte med att söka. OBS! För att kunna bli aktuell behöver ditt CV tydligt visa att du uppfyller samtliga skall-krav. Vi ser fram emot din ansökan!   Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.

3 juli 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Säljare med fokus på relationer till Kvadrat i Östergötland
Academic Work Sweden AB
Företagssäljare

Brinner du för att skapa nära relationer och göra skillnad i konsultbranschen, samtidigt som du älskar att driva försäljning framåt? Välkommen hem, här får du bygga affärer med hjärtat först. På Kvadrat i Östergötland kombinerar du försäljning med omtanke – där starka kundrelationer, engagerade konsulter och långsiktiga samarbeten står i fokus. En roll för dig som vill göra affär och skillnad, på riktigt. OM TJÄNSTEN Kvadrat är ett konsultbolag som samlar erfarna egenföretagare inom IT, teknik och management. De erbjuder en modell där konsulterna driver sina egna bolag men samarbetar under ett gemensamt varumärke. Genom att kombinera frihet med gemenskap och ett starkt fokus på kvalitet skapar de stort värde för både kunder och konsulter. Deras vision är tydlig – de vill ha Sveriges lyckligaste konsulter. I rollen som säljare har du ett starkt fokus på proaktiv nykundsbearbetning. Du identifierar och kontaktar potentiella kunder, bygger relationer från grunden och driver försäljningsprocessen från behovsanalys till avslut. Med hjälp av segmentering, search och kundplaner arbetar du målinriktat för att skapa nya affärsmöjligheter. Samtidigt är du ansvarig för att förvalta och vidareutveckla relationerna med befintliga kunder. Du har ett särskilt ansvar för ett antal nyckelkunder som du arbetar extra nära, med fokus på långsiktig kundnöjdhet och ökad affärsnytta. Samtidigt coachar du konsulterna i hur de kan bidra till affären och utvecklas i sina uppdrag. Du följer också upp hur de mår. För hos Kvadrat är konsulternas välmående en självklar del av affären. Bli en del av teamet och få chansen att arbeta med Sveriges lyckligaste konsulter. Kvadrat erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med seniora och engagerade kollegor, en högkvalitativ produkt och en stark företagskultur. Hos Kvadrat får du: - Möjlighet att delta i ett bonusprogram kopplat till företagets resultat - Generösa förmåner inom pension, hälsa och cykelförmån - Återkommande konferenser och sociala evenemang som stärker teamkänslan - Kompetensutveckling och utbildningar för att du ska kunna växa i din roll - Coaching och stöd för att du ska nå dina mål och trivas hos oss - En inkluderande och öppen arbetsplats där din insats verkligen uppskattas ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Rollen fokuserar på försäljning – både att hitta nya kunder och utveckla befintliga relationer. Du driver affären från behovsanalys till avslut och uppföljning, med stöd av segmentering, search och kundplaner. Ett par kunder har du särskilt ansvar för och arbetar extra fokuserat med. Du har också en viktig roll i att coacha konsulter i hur de kan bidra till affären och växa i sina uppdrag. Kvadrat följer löpande upp hur konsulterna mår, både i jobbet och privat. * Bearbeta befintliga och nya kunder inom konsulttjänster * Skapa kundstrategier och stötta i behovsplanering hos kunder * Vara kundansvarig för dina kunder * Hantera förlängningar och prisjusteringar av konsulter * Följa upp och coacha konsulter * Vara en del av i rekryteringsprocessen för konsulter * Planera och genomföra kund- och konsultevent VI SÖKER DIG SOM - Har 5 års erfarenhet av konsult- eller tjänsteförsäljning - Har goda kunskaper om B2B-försäljning - Har intresse för nya tekniker och marknadsspaning - Har förmåga att arbeta i olika typer av stödsystem - Har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift - Har goda kunskaper i engelska i tal och skrift - Har B-körkort och tillgång till egen bil Det är meriterande om du har - Erfarenhet från IT-branschen och försäljning - Eftergymnasial utbildning inom relevant område till exempel: It, Kommunikation/marknadsföring För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Optimistisk - Hjälpsam - Målmedveten - Respektfull Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om Kvadrat HÄR.

3 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Försäljningsledare - Coop Domino
Coop Butiker & Stormarknader AB
Butikssäljare, dagligvaror

Inspireras du som oss av matglädje, försäljning och hållbarhet? Nu söker Coop Domino dig som har ett stort fokus på försäljning och en stark drivkraft att leverera resultat. Du brinner för att testa nya vägar i ditt arbete och för ett kundmöte i världsklass! Är du redo? Vi erbjuder dig: Som Försäljningsledare på Coop kommer du att vara en nyckelperson i butiken och inom ditt ansvarsområde med kundnöjdhet, försäljning och ständig förbättring i fokus. I ditt arbete ingår att: - Skapa den bästa kundupplevelsen inom ditt ansvarsområde med matglädje och inspiration - Utifrån ett affärsmannaskap leverera resultat utifrån butikens mål och nyckeltal inom ditt ansvarsområde - Initiera, leda och driva olika initiativ för att förbättra lönsamhet och resultat inom ditt ansvarsområde - Säkerställa att rutiner hålls i det dagliga arbetet - Arbeta aktivt med hållbara val i butik Tjänsten är ett vikariat på heltid, 38,25 timmar i veckan. Tillträde enligt överenskommelse. Tjänsten kommer att gälla i ca 1 års tid. Vem söker vi: För oss på Coop är det viktigt att ständigt lära oss av varandra för det är genom utveckling vi skapar resultat! Till oss på Coop tar du med dig: - Erfarenhet från detaljhandeln och/eller hotell- och restaurangbranschen - Erfarenhet av att leda personal är meriterande Det är meriterande om du har dokumenterat goda resultat av försäljning inom detaljhandeln. Även flerspråkighet och intresse/erfarenhet av olika kulturer är meriterande. Vi ser fram emot att vara en del i din utvecklingsresa. Genom dina personliga egenskaper och erfarenheter är du med och bidrar till en arbetsplats där vi tar hand om varandra, våra kunder och vårt samhälle. Resten lär vi dig på vägen. Välkommen till Coop! Kontaktpersoner: Olivia Thell Björkman | Butikschef Ansökningsprocessen: Som ett led i vårt arbete mot en så rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess som möjligt har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai. Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 10-15 min att genomföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. För våra slutkandidater kan vi komma att utföra bakgrundskontroll. Vi ser fram emot din ansökan! För att dina personuppgifter ska behandlas korrekt tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Ansökningar via mejl kommer inte med i vårt urval pga GDPR-rutiner. Coop är unikt! Det är lätt att tro att alla matbutiker är lika. Samma varor på hyllorna, samma kundvagnar och så kassan vid utgången. Men Coop är annorlunda eftersom vi ägs av våra 3,8 miljoner medlemmar. Det är vad som gör oss unika. Det ger oss också ett extra stort ansvar, men också extra stora möjligheter. Coop är en av Sveriges största arbetsgivare och vi drivs av uppgiften att ge alla tillgång till den goda maten. Vi är inne i en spännande förändringsresa mot att vara den goda kraften i mat-Sverige. Vi ska förenkla vardagen och ge alla tillgång till goda råvaror – något som är bra för både kropp, själ och vår miljö. Coop har länge levt i framkant och förverkligat vikten av ekologiskt tänkande. Vår fisk är certifierad, hönsen utsläppta och vårt egna varumärke Änglamark är utsett till Sveriges Grönaste Varumärke - men vår resa slutar inte där. Tillsammans med våra medarbetare arbetar vi varje dag tillsammans med våra kunder för att fortsätta vara bäst på hållbar utveckling och nu satsar vi ännu mer på att sprida matglädje och mer kärlek till bra råvaror. Coop Östra driver ca 200 Coop-butiker i Uppsala, Stockholmsområdet, Södermanland och Östergötland. Vi har en omsättning på ca 13 miljarder kr och är ca 5000 anställda, varav merparten är butiksanställda. Tillsammans kan och ska vi bli Sveriges bästa matkedja och den goda kraften i mat-Sverige! Coop värdesätter kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

3 juli 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Säkerhetstekniker till Elajo Norrköping
Elajo El & Energiteknik AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Är du teknikintresserad och brinner för säkerhetsteknik? Vill du arbeta hos en ledande teknikpartner och bidra till trygga och hållbara lösningar för framtiden? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Arbetsuppgifter I rollen som säkerhetstekniker kommer du att arbeta med att installera, driftsätta och underhålla säkerhetstekniska system för våra kunder inom flera olika branscher i Norrköping med omnejd. Som en del av vårt engagerade team får du möjlighet att arbeta i spännande projekt där modern teknik står i fokus. Huvudansvar Installation, konfigurering och driftsättning av inbrottslarm, passersystem, kameraövervakning (CCTV) och brandlarmsystem. Utföra löpande underhåll, felsökning och reparation av säkerhetstekniska system. Ge teknisk support och rådgivning till kunder på plats och på distans. Dokumentera utförda arbeten och säkerställa att serviceprotokoll är uppdaterade enligt rutiner och regelverk. Arbeta enligt gällande säkerhetsföreskrifter, standarder och kvalitetskrav. Samarbeta nära med kund, projektledare och övriga kollegor för att leverera säkra och kundanpassade lösningar. Kvalifikationer och erfarenhet Genomförd gymnasieutbildning inom el/teknik eller motsvarande praktisk erfarenhet. Minst två års dokumenterad yrkeserfarenhet av arbete med installation av säkerhetssystem. Meriterande med erfarenhet av driftsättning av säkerhetssystem. Kunskap inom något av områdena: inbrott, passage, CCTV och / eller brand är ett krav. Meriterande erfarenhet av system som SPC, RCO, ASSA ARX, APTUS, AXIS och Hanwaha eller liknande. Meriterande med arbete som elektriker med ECY-certifikat. B-körkort är ett krav. För att bli aktuell för anställning i denna position krävs godkännande vid en kontroll hos Rikspolisstyrelsen. Denna position kan komma att innebära att du genomgår en säkerhetsprövning baserat på gällande föreskrifter kring/av säkerhetsskydd. Personliga egenskaper Teknikintresserad och lösningsorienterad. Strukturerad och noggrann i utförandet av arbetsuppgifter. God kommunikationsförmåga och förmåga att bygga förtroende hos kunder och kollegor. Flexibel, självständig och ansvarstagande i både små och stora projekt. Vad Elajo erbjuder dig Egen bil i tjänsten. Flexibel vardag med utvecklingsmöjligheter och varierande projekt. En trivsam, inkluderande arbetsmiljö med stort fokus på laganda och samarbete. Kollektivavtal, personalrabatter, friskvårdsbidrag och stöd genom vår förmånsportal Eljo4U. Trygg och stabil arbetsgivare som värnar om balans mellan yrkesliv och privatliv. Tillgång till samtalsstöd inom hälsa, kris, stress, ekonomi och juridik. Möjlighet att utveckla din tekniska kompetens inom styrsystem, automation och energi. Elajos värderingar Vår värdegrund bygger på Engagemang, Utveckling, Öppenhet och Förtroende. Vi strävar efter jämställdhet och mångfald, där alla ges lika möjligheter och olikheter uppskattas och respekteras. Hos Elajo får du möjlighet att kombinera karriär med balans i livet. Om Elajo Säkerhet Elajo är en av Sveriges främsta teknikleverantörer inom el, säkerhet, mekanik och energi. Vi har över 800 anställda på 39 orter och är stolta över att leverera innovativa och pålitliga lösningar till företag och samhälle. Hos Elajo arbetar vi dagligen för att höja säkerheten och driva teknikens utveckling framåt. Ansökan Är detta nästa steg i din karriär inom säkerhetsteknik? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdag är 2025-08-31. Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna ansvarig chef George Wastesson på telefon 0104-578 506 Varmt välkommen med din ansökan till Elajo Norrköping! I den här rekryteringen avsäger vi oss extern hjälp och vill därav inte bli kontaktade av mediesäljare och rekryteringsföretag.

3 juli 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025