Vi söker passionerade försäljare till vårt fundraising-team!
QS Performance AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Om jobbetÄr du en driven och engagerad person som vill göra skillnad och samtidigt utveckla din karriär inom försäljning? Vi söker just nu Brand Ambassadors till vårt fundraising-team där du får möjlighet att representera välkända och starka varumärken med ett tydligt syfte – att göra världen bättre! Vi erbjuder dig ett spännande arbete inom field marketing, fältförsäljning och fundraising med stora möjligheter till personlig utveckling och karriärsutveckling. Hos oss sätter du själv gränserna för din framgång med vår attraktiva lönemodell som består av fast grundlön, provision och generösa bonusar. Vad vi erbjuder dig: En social och dynamisk arbetsmiljö med engagerade kollegor och regelbundna aktiviteter Individanpassad utbildning och personlig coaching från våra erfarna ledare Möjlighet att vinna spännande priser såsom resor, Apple-produkter, bonusar och mycket annat Konkurrenskraftig ersättning med hög potential för provision och bonus Daglig uppföljning och coachning från våra erfarna ledare Möjligheten att snabbt avancera och växa inom företaget Vi Söker Dig Som Är Är engagerad och utåtriktad med en stark vilja att påverka Har lätt för att kommunicera och skapa goda relationer Är målmedveten och drivs av personlig utveckling Talar flytande svenska Meriterande: Körkort Anställningsform: Heltid, måndag till fredag Lön: Garantilön + provision + dagligbonus (10 000–40 000 kr/mån) Redo att göra skillnad och utvecklas med oss? Ansök redan idag!

28 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Innesäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Eskilstuna. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Eskilstuna. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens industri, Dagens nyheter och Eventbiljetter till Bonnier välkända konferenser. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt. Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Fristadstorget 2 i centrala Eskilstuna. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

28 mars 2025
Sista ansökan:
23 september 2025
Lagerpersonal
Kila Möbler AB
Lager- och terminalpersonal

Vi på Kila Möbler söker förstärkning till vår paketeringsavdelning nu när säsongen för trädgårdsmöbler drar igång. Vi söker kollegor som förstår vikten av god service och av att hålla många bollar i luften. Du har ordningssinne, är inte rädd för fysiskt arbete och är förberedd på eventuellt helgarbete. I arbetsuppgifterna ingår främst att plocka och paketera varor som skall skickas till våra kunder, men också att hantera ankommande gods och hjälpa till med lagerhantering, samt utleveranser vid behov. Till viss del förekommer arbete vid skärm. Vi önskar att du har god datorvana och tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Kravprofil och personliga egenskaper Arbetet kan vara statiskt och ibland fysiskt krävande, så du bör vara i god fysisk form. Du trivs med att jobba mot uppsatta mål och nöjda kunder är alltid huvudmålet. Vi vill att du har gott ordningssinne, har grundläggande kunskaper i matematik och är ansvarsfull och noggrann. Du kan komma att arbeta självständigt, men du ingår främst i en grupp som arbetar tillsammans. Du har god initiativförmåga och är flexibel. Då vi värdesätter mångfald ser vi gärna sökande med olika bakgrunder och erfarenheter. Arbetsspråk är svenska och du bör kunna kommunicera väl i både tal och skrift. B-körkort är ett krav och truckkort A-B är meriterande. Ansökan Vi tar tacksamt emot ditt CV samt personliga brev där du beskriver din kompetens samt dina erfarenheter och egenskaper via vår jobbsida. Vi kan inte ta emot ansökningar per mail. Vi kallar till intervjuer och kommer att tillsätta tjänsten snarast möjligt. Samtliga tjänster på Kila Möbler omfattas av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Den här tjänsten omfattas av Svensk Handels villkor. Sista ansökningsdag: 6 april (tjänsten kan tillsättas innan). Tillträdesdag: Snarast. Arbetstid/Varaktighet: Visstidsanställning, heltid (helgarbete kan förekomma) / Snarast - t.o.m. vecka 32. Placeringsort: Ålberga (Nyköping). För mer information om tjänsten: Henrik Ekblom, tel: 0155-77242, mail: [email protected] För mer information om rekryteringen: Kim Larsson, tel 0155-77258, mail: [email protected] Lycka till!

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Vi söker medarbetare till Lycka Omsorg i Nyköping!
Thread AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du arbeta i en verksamhet där du gör skillnad varje dag? Lycka Omsorg söker engagerade medarbetare för en behovsanställning inom omvårdnad och service. Om oss På Lycka Omsorg är du en av våra viktigaste resurser! Vi strävar efter att skapa en trygg och kvalitativ omsorg för våra kunder och erbjuder en arbetsplats där du får möjlighet att påverka ditt schema. Vi är även unika genom vår ISO-certifiering och vårt fokus på ordning och reda. Om rollen Som omsorgsmedarbetare arbetar du både självständigt och i team med att hjälpa våra kunder i vardagen. Arbetsuppgifterna inkluderar: Omvårdnad och personlig hygien (t.ex. hjälp/stöd vid dusch) Städning, tvätt och matlagning Socialt stöd och serviceinsatser Vem är du? Vi söker dig som är stresstålig, självständig och har en hög känsla för service och ansvar. Erfarenhet inom omsorg och utbildning som undersköterska är meriterande men inget krav. Krav: B-körkort (tjänstebil finns att tillgå) Flexibilitet att arbeta mellan 07-22 och helger vid behov Vi söker dig som talar och skriver arabiska obehindrat då det krävs i det dagliga arbetet Vi erbjuder Marknadsmässig lön (över kommunens nivå) Kollektivavtal med Kommunal Trygghet med en närvarande chef – du har alltid någon att kontakta Bli en del av Lycka Omsorg och hjälp oss göra skillnad! Skicka in din ansökan idag. Övrigt: Start: Omgående Placering: Nyköping Anställningsform: Särskild visstidsanställning Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Vi söker medarbetare till Lycka Omsorg i Nyköping!
Thread AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du arbeta i en verksamhet där du gör skillnad varje dag? Lycka Omsorg söker engagerade medarbetare för en behovsanställning inom omvårdnad och service. Om oss På Lycka Omsorg är du en av våra viktigaste resurser! Vi strävar efter att skapa en trygg och kvalitativ omsorg för våra kunder och erbjuder en arbetsplats där du får möjlighet att påverka ditt schema. Vi är även unika genom vår ISO-certifiering och vårt fokus på ordning och reda. Om rollen Som omsorgsmedarbetare arbetar du både självständigt och i team med att hjälpa våra kunder i vardagen. Arbetsuppgifterna inkluderar: Omvårdnad och personlig hygien (t.ex. hjälp/stöd vid dusch) Städning, tvätt och matlagning Socialt stöd och serviceinsatser Vem är du? Vi söker dig som är stresstålig, självständig och har en hög känsla för service och ansvar. Erfarenhet inom omsorg och utbildning som undersköterska är meriterande men inget krav. Krav: B-körkort (tjänstebil finns att tillgå) Flexibilitet att arbeta mellan 07-22 och helger vid behov Vi söker dig som talar och skriver svenska obehindrat då det krävs i det dagliga arbetet Vi erbjuder Marknadsmässig lön (över kommunens nivå) Kollektivavtal med Kommunal Friskvårdsbidrag och sjukvård Trygghet med en närvarande chef – du har alltid någon att kontakta Bli en del av Lycka Omsorg och hjälp oss göra skillnad! Skicka in din ansökan idag. Övrigt: Start: Omgående Placering: Nyköping Anställningsform: Särskild visstidsanställning Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Customer Support Specialist
Eeze Consulting AB
Kundtjänstpersonal

Om Vår Kund: Vår kund är engagerad i att ta itu med globala utmaningar genom innovation och samarbete. Med värderingar som omtanke, mod, nyfikenhet och samverkan skapar de hållbara lösningar för framtiden. Hos dem blir du en del av en inkluderande arbetsplats där din utveckling och trivsel är i fokus. Om Rollen: I rollen som Customer Support Specialist kommer du att ha en nyckelroll i att ge internt kundstöd. Du kommer att arbeta tätt med olika team och hantera kundärenden från början till slut, med målet att säkerställa hög kundnöjdhet. Ansvarsområden: Ge internt kundstöd inom tekniska ärenden, orderhantering och betalningsfrågor. Koordinera med relevanta avdelningar som Sales, Operations och Supply Chain Management för att lösa kundärenden effektivt. Samarbeta med After-Sales Service och Spare Parts-teamet för att säkerställa snabba lösningar. Kvalifikationer: Erfarenhet av kundsupport och orderhantering. Kunskap inom SAP och logistikflöden. Goda färdigheter i Microsoft 365 (Excel, Word, Teams). Starka kommunikations- och problemlösningsfärdigheter. Varför Välja Oss? Arbeta i en innovativ och global organisation. Hybrid arbetsmiljö med 50% remote-arbete. Få möjlighet att utvecklas och växa i din karriär. Plats: Nyköping, Sverige (50% Remote) Startdatum: 12 maj 2025 Slutdatum: 31 december 2025

26 mars 2025
Sista ansökan:
12 september 2025
Flerspråkig kundtjänstmedarbetare sökes i Eskilstuna
Libera i Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Är du en serviceinriktad och kommunikativ person som trivs med att hjälpa kunder? Vill du vara en viktig del av ett team och representera företaget utåt? Då kan det vara just dig vi söker! Om tjänsten: Vi söker nu en engagerad och ansvarstagande kundtjänstmedarbetare till vårt team. I denna roll kommer du att vara ansiktet utåt och ha en viktig funktion i att skapa en positiv kundupplevelse. Du kommer att arbeta med ordermottagning, besvara inkommande samtal och vara en aktiv del i det dagliga kundarbetet. Vi söker främst kundtjänstmedarbetare som talar antingen Norska, Danska eller Finska. Dina arbetsuppgifter: Ordermottagning via telefon och e-post. Svara på kundfrågor och ge support både före, under och efter en beställning. Hantera och följa upp kundärenden. Vara ansiktet utåt och representera företaget på bästa sätt vid interaktioner med kunder. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller liknande arbete. Är lösningsorienterad och har en positiv inställning. Är kommunikativ, både i tal och skrift. Har en hög servicenivå och trivs i en miljö där du hjälper kunder. Har god datorvana och gärna erfarenhet av att arbeta med olika system. Arbetstider: Dagtid måndag-fredag Tillsättning: Omgående eller enligt överenskommelse Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut. Vi utför en bakgrundskontroll i denna rekrytering. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid en eventuell anställning. Välkommen med din ansökan!

26 mars 2025
Sista ansökan:
12 september 2025
Bilvårdare
Arena Personal Sverige AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Vi söker två nya medarbetare till vårt team i Strängnäs! Vill du arbeta i en spännande miljö inom bilvård och bilrekond? Vi söker just nu: Bilvårdare Vi letar efter en noggrann och serviceinriktad person som vill arbeta med bilvård och rekonditionering. Dina arbetsuppgifter inkluderar utvändig och invändig tvätt, polering, vaxning samt rekond av fordon. Erfarenhet av bilvård är meriterande, men vi välkomnar även dig som är intresserad och vill lära dig yrket. Administratör inom bilvård/bilrekond Vi söker en strukturerad och organiserad person som kan hantera administrativa uppgifter inom bilvård. Arbetsuppgifterna inkluderar kundkontakt, bokningar, fakturering och övrig kontorsadministration. Erfarenhet inom administration och kundservice är meriterande, och god datorvana är ett krav. Vi erbjuder: Ett trevligt och engagerat arbetslag. Möjlighet att utvecklas inom bilvårdsbranschen. En dynamisk arbetsmiljö i Strängnäs. Är du intresserad? Skicka din ansökan med CV och en kort presentation av dig själv till [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig!

26 mars 2025
Sista ansökan:
12 september 2025
Restaurangbiträde
Arena Personal Sverige AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi söker tre nya medarbetare till restaurang! Vill du bli en del av vårt härliga team? Tveka inte att söka tjänsten! Vi söker just nu: Lokalvårdare Vi letar efter en noggrann och pålitlig person som kan ansvara för att hålla restaurangen ren och trivsam. Dina arbetsuppgifter inkluderar städning av matsal, kök och övriga utrymmen. Erfarenhet inom lokalvård är meriterande men inget krav. Köksbiträde: Vi behöver en engagerad person som kan hjälpa till i köket med enklare matlagning, diskning och förberedelser. Tidigare erfarenhet inom restaurangbranschen är ett plus men inget krav. Vi värdesätter en positiv inställning och vilja att lära sig! Servitör/Servitris: Vi söker en serviceinriktad person med god svenska som kan ge våra gäster en förstklassig upplevelse. Dina arbetsuppgifter innefattar att ta beställningar, servera mat och dryck samt se till att våra gäster trivs. Erfarenhet av servering och kassahantering är meriterande. Vi erbjuder: Ett trevligt arbetsklimat i en familjär restaurangmiljö. Möjlighet att utvecklas och växa inom restaurangbranschen. Flexibla arbetstider. Är du intresserad? Skicka din ansökan med CV och en kort presentation av dig själv till [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig!

26 mars 2025
Sista ansökan:
12 september 2025
Självständig och bred HR-roll hos EnergiEngagemang (vikariat)
Energiengagemang Sverige AB
Personal- och HR-specialister

Vill du arbeta brett med HR i ett företag där engagemang, hållbarhet och människor står i centrum? Är du självgående och trygg i hela HR-cykeln – från rekrytering till arbetsmiljö, arbetsrätt och strategiska processer? Nu söker vi dig som vill ta ett helhetsansvar som HR-partner under ett vikariat på ett år! Kort om EnergiEngagemang EnergiEngagemang är ett av Sveriges största och mest etablerade företag inom solenergibranschen. Vi har funnits sedan 2012. Sommaren 2021 valde Axsol att investera i EnergiEngagemang och gick in som majoritetsägare. Vi gör installationer både på tak och på mark och bygger några av Sveriges största solparker. Vi arbetar som ett lag, där varje del av kedjan är lika viktig och där vi är stolta över vad vi åstadkommer tillsammans. Vi finns idag på orterna Strängnäs (HK), Lund, Linköping och Kungälv. Om rollen Som HR-partner hos oss ansvarar du för hela HR-området och fungerar som ett stöd till våra chefer i både vardagliga frågor och mer komplexa personalärenden, samtidigt som du driver och utvecklar våra HR-processer. Rollen kan anpassas utifrån din erfarenhet – har du med dig djupare specialistkunskap eller strategisk höjd kan du få möjlighet att ta ett större ansvar i utvecklingen av vårt HR-arbete. Tjänsten är ett vikariat på heltid mellan juni 2025 och juni 2026. Placering är på vårt huvudkontor i Strängnäs, med möjlighet till hybridarbete. Exempel på arbetsuppgifter Stödja och coacha chefer i HR-relaterade frågor Driva arbetsrättsliga frågor och fackliga förhandlingar Ansvara för operativa HR-uppgifter, såsom avtalshantering, kontakt med lönepartner, systemansvar och administration. Driva och utveckla HR-processer och interna policyer Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet av brett HR-arbete och trivs i en självständig roll där du får ta stort ansvar. Du är strukturerad, prestigelös och lösningsorienterad. Du trivs i en snabbföränderlig miljö och har en god affärsförståelse. Vi tror att du har: En relevant akademisk utbildning inom HR, personalvetenskap eller motsvarande. God kunskap om svensk arbetsrätt och erfarenhet av fackliga förhandlingar. Flerårig erfarenhet av att coacha chefer och driva HR-frågor inom exempelvis rekrytering, rehabilitering och arbetsmiljö. Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska B-körkort Under vikariatet kommer du vara den som ansvarar för HR-frågorna i organisationen. Du har ett brett uppdrag och blir ett viktigt stöd för våra chefer i deras vardag. Rollen innebär stor variation och du samarbetar nära både ledning och kollegor i olika delar av verksamheten. Vårt erbjudande till dig Hos oss får du kompetenta och engagerade kollegor som alla vill bidra till en bättre miljö och en snabbare övergång till ett hållbart samhälle med förnybara energikällor. Vi har kollektivavtal (Branschavtal Energi) och du erbjuds utöver kollektivavtalad pension och försäkring, en extra sjukvårdsförsäkring. Hos oss får du frihet och flexibilitet i din arbetsvardag. Rekryteringsprocessen Ansök med CV Intervjuer med rekryterande chef och HR Logik- och personlighetstest via Alva Labs Referenstagning Bakgrundskontroll Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag – skicka därför gärna in din ansökan så snart som möjligt.

26 mars 2025
Sista ansökan:
12 september 2025