Verksamhetschef till hemtjänsten i Katrineholm och Nyköping
Attendo Sverige AB
Chefer inom äldreomsorg

Brinner du som ledare för att helhjärtat ge trygghet och omsorg till de som behöver stöd i vardagen? Då har du kommit rätt! Vi på Attendo, söker nu en verksamhetschef till hemtjänsten i Katrineholm och Nyköping. Om rollen Som verksamhetschef leder du arbetet på enheten med ansvar för den dagliga driften och verksamhetsplaneringen. Du ger medarbetarna de bästa förutsättningarna, för att bidra med en god och kvalitativ omsorg. Du får tillgång till ett färdigt koncept som grundar sig på ett väl inarbetat kvalitetsarbete och ett systematiskt arbetsmiljöarbete med stöd från regionala resurser samt kvalitets-, ekonomi-, marknads- och HR-avdelning. Du ingår i en kompetent och engagerad ledningsgrupp där du får stöd och vägledning för att nå framgång i din roll och du rapporterar direkt till Regionchef. Vi har en decentraliserad organisation där du får utrymme att utveckla dina idéer och ledarstil. Huvudsakliga arbetsuppgifter Ansvar för den dagliga operativa verksamheten, personal och schemaläggning Bedriva systematiskt kvalitets- och verksamhetsutveckling Säkerställa att avtal, uppdrag och regelverk efterföljs Bedriva löpande kontakt med kunder, medarbetare och anhöriga Ekonomi och budget kopplat till verksamheten Säkerställa beläggning utifrån budget och uppsatta mål Samarbeta med stödfunktioner inom koncernen Vem är du? Din utbildningsbakgrund behöver stämma överens med de formella krav som gäller för att vara tillståndsbärare för verksamheten i enlighet med kvalifikationskraven nedan. Därtill är du en trygg ledare med tidigare erfarenhet av arbete med målgruppen. Som ledare är du kommunikativ, förtroendeingivande och sätter kunden i centrum. För att lyckas i rollen är du resultatorienterad och trivs med ett arbete som ställer krav på flexibilitet och utförs i ständig förändring. Du tillämpar ett coachande, lösningsfokuserat arbetssätt och tycker om att arbeta med och mot uppsatta mål. Dessutom har du förståelse för och kunskaper i ekonomi och kan följa upp och analysera verksamhetens resultat. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet. Kvalifikationer Relevant högskoleutbildning Mycket goda kunskaper i svenska språket i såväl tal och skrift B-körkort och egen bil Meriterande om du därtill har Erfarenhet an hemtjänst och äldreomsorg Erfarenhet av att leda verksamheter i utveckling och förändring Arbetat i en större organisation och/eller företag i stark tillväxt Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, i samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. För slutkandidat kommer vi förutom referenser ta en kreditupplysning som en del av rekryteringsprocessen. Sista ansökningsdag den 30 April, rekrytering sker löpande och tjänsten kan tillsättas under ansökningstiden. Om tjänsten Vi tillämpar provanställning Placering: Katrineholm och Nyköping Tjänstgöringsgrad: heltid, tillsvidare Tillträde: Enligt överenskommelse Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan - Tillsammans för framtidens omsorg!

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Mobilreparatör/Mobiltekniker
30 minutes phone fix AB
Övriga IT-specialister

Om jobbet 30 MINUTES PHONE FIX AB I VÄSTERÅS/ESKILSTUNA SÖKER, Mobilreparatör/Mobiltekniker Vi söker dig som har erfarenhet med olika IT-lösningar. Som mobil reparatör ser vi att du har hög kompetens och några års erfarenhet av reparationer. Att arbeta på 30 Minutes Phone Fix är både roligt, utmanande och fartfyllt. Tillsammans med dina kollegor jobbar vi alla med att göra våra kunder 100 % nöjda varje dag. Vi tror att du är resultat och lösningsorienterad. Arbetsmiljö På 30 Minutes Phone Fix är arbetskulturen viktig för oss. Vi jobbar med stort engagemang och ansvar. Du är strukturerad, driven och effektiv. Här arbetar vi alla mot samma mål och bidrar till positiva resultat. Vi söker dig som är en peppande, lojal och effektiv person som ställer upp för andra. Då kan du förvänta dig både möjligheter och utmaningar hos oss. För oss är det viktigt att ha kul på jobbet! Vi erbjuder även express reparationer inom smartphone, surfplattor, datorer. Det är meriterande att tidigare jobbat som mobil reparatör samt försäljning & erfarenheter som kräver fingerfärdighet. Vi ser fram emot ett personligt möte för att se om just du är rätt person för oss och vår väg framåt! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 mars 2025
Sista ansökan:
21 juli 2025
Sommarvikarier till vår LSS-verksamhet i Vingåker!
Friab individ & familj AB
Vårdare, boendestödjare

Om verksamheten Vi verkar för att förändra livet för barn, unga och vuxna som behöver omsorg, omtanke och behandling som leder till positiv förändring. Med hög kompetens, stort engagemang och ett varmt bemötande arbetar vi för att skapa en positiv miljö med individen i fokus. Om verksamheten I Vingåker ligger Höjdens gruppbostad och daglig verksamhet i naturskön miljö med goda kommunikationsmöjligheter till stan. Gruppbostaden är modern och nybyggt med sex lägenheter och ett rymligt gemensamhetsutrymme. I närheten finns den dagliga verksamheten. I verksamheten bor även katten Zelda. Vi arbetar med individuellt utformade stödinsatser till personer med stöd enligt LSS. Insatser ska skapa förutsättningar och möjliggöra ett liv som andra, öka självständigheten och delaktigheten samt oberoende hos individerna oavsett funktionsnedsättning. Det är ett arbete som ställer höga krav på kunskap om funktions variationer, genuint intresse av människor och deras förmågor, kreativitet och engagemang för att hitta smarta individuella lösningar. Vi arbetar med tydliggörande pedagogik, kognitiva stöd, lågaffektivt bemötande och använder kunskapsstöd från socialstyrelsen som underlag för metoder och arbetssätt. Vi söker nu sommarvikarier som kan komplettera vårt team! Behovet är dagtid/kvällstid samt helger och vi har sovande jour nattetid. Under sommaren går du på schema och ersätter ordinarie personal. Om dig Vi vill att du är under pågående utbildning eller har utbildning inom vård- och omsorgssektorn, pedagogiska och/eller psykologiska ämnen. Det är meriterande med erfarenhet från arbete inom LSS-verksamhet eller annan pedagogisk verksamhet. Det är viktigt att du har körkort då vi ofta använder oss av bil i verksamheten. Du behöver vara trygg i dig själv och flexibel som person för att ständigt anpassa dig till individernas behov och situation. Det är viktigt att du anammar våra arbetssätt och förhållningssätt för att skapa förutsägbarhet och kontinuitet för våra kunder. Samtidigt som vi arbetar för en kultur där arbetssätt och förhållningssätt kan ifrågasättas och problem lyftas så att vi kan arbeta framåt i en öppen och lärande kultur. Sök tjänsten senast 2025-04-15. Vi efterfrågar alltid referenser och belastningsregister vid eventuell anställning. Vid frågor kontakta Madeleine Walderfors Enhetschef LSS Epost: [email protected] Direkt: 0705770150

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Däckskiftare vår 2025
Arena Personal Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Inför vår däcksäsong 2025 söker vi däckskiftare. Arbetsuppgifterna kommer främst att innebära hjulskifte, däckmontering, däckbalansering, och att köra in och ut kundernas bilar från verkstaden. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att jobba som däckskiftare och trivs med ett högt arbetstempo. Du ska vara en lagspelare som inte är rädd för att ta i när det krävs. Arbetet ställer höga krav på noggrannhet och struktur, säkerhet är prio ett. Varmt välkommen med din ansökan!

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Koordinerande Maskintekniker till HSNG
Arena Personal Sverige AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Nu söker vi dig som har erfarenhet av maskiner till HSNG i Eskilstuna, kanske passar du som Koordinerande Maskintekniker? Om HSNG: HSNG är ledande inom e-handel med försäljning av kosttillskott och hälsokost på den nordiska marknaden. Vi har några av Nordens starkaste varumärken och mest välbesökta siter inom sin bransch, Gymgrossisten.com och bodystore.com, fitnessamarket.se och proteinfabrikken.no. Om tjänsten: Delegera och planera arbetet för skiftet Säkerställa att skiftet och operatörerna levererar enligt produktionsplan Eskalera ärenden till närmaste chef Jobba tätt tillsammans med Team Leader och Produktionschef i förbättringsarbeten. - Att i daglig produktion uppnå satta produktionsmål och optimera maskinens kapacitet. - Att skapa förutsättningar för operatörerna att köra maskinerna på bästa kända arbetssätt. - Att utveckla ett standardiserat körsätt med fokus på kontinuerliga förbättringar. - Att tillsammans med operatörer och ansvarig chef sätta ramar och leda förbättringsarbete. - Att produktionen har rätt reservdelar på lager och i samsyns med ansvarig chef beställer nya om och när det behövs. - Att vid produktionsstopp eller störningar omgående informera produktionschef samt agera utifrån gällande rutiner och arbeta mot att så snart som möjligt återfå maskinerna i drift. - Att reglerna kring Arbetsmiljö och Livsmedelssäkerhet följs och alltid finns i åtanke när vi arbetar med förändringar i Produktion. - Verka för allmän ordning och reda, både på avdelningen och lager. Meriterande Intresse för maskiner och automation Erfarenhet av pneumatisk drift Detta är en tjänst där du kommer bli anställd för bemanning via Arena Personal. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag så återkopplar vi så snart vi kan!

11 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Sommarjobb Coop Logistik Eskilstuna

Huvudsakliga arbetsuppgifter Att arbeta på varuterminalen i Eskilstuna innebär att du är en viktig del i kedjan som förser Coops butiker med varor. Rollen är bred och det finns många olika arbetsmoment och processer att arbeta med. Arbetet innebär till viss del mer klassiska moment som truckkörning och fysiskt arbete men även mindre fysiska moment så som övervakning av flödet och de robotar som finns på din avdelning. Några exempel på arbetsområden är varumottagning, utlastning, avpalletering samt olika typer av processövervakning i det automatiserade logistikflödet. I ansvarsområdet ingår bland annat att: Nå uppsatta mål, personliga likväl som gruppens Följa de processer som finns samt bidra till förbättring av dessa processer Packa och plocka samt köra truck Skapa arbetsglädje och trivsel på arbetsplatsen Dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter till kollegor och chefer Vara noggrann och serviceinriktad Följa de regler, policys och rutiner som gäller på arbetsplatsen Krav för tjänsten: Tillgänglig för start under april/maj och för arbete under hela sommaren Du kan arbeta skift, Dag, Kväll och Natt Flytande svenska samt engelska kunskaper Innehar truckkort A+B Vem är du? Vi söker dig som är en lagspelare med högt säkerhets- och kvalitetstänk. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från arbete inom lager eller produktion men ser det även som meriterande med erfarenhet inom andra tekniska yrken eller butik- och serviceyrken. Då den största delen av verksamheten är automatiserad ser vi att du har ett intresse för att lära dig mer om modern teknik och lätt för att lära dig system och processer. Extra meriterande är god datorvana och kunskap i relevanta system. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet och ser att du är en lagspelare som motiveras av tydliga mål och ansvar. Du presterar väl och motiveras av att få feedback. För oss på Libera och Coop är det viktigt med jämställdhet och mångfald. Vi ser därför gärna sökanden av olika kön och bakgrund. Vad erbjuder vi dig? I Eskilstuna väntar en spännande utmaning i ett stabilt företag med utrymme att växa i din roll. Coop investerar för framtiden med denna nya varuterminal som är en av Europas största helautomatiserade terminaler för livsmedel. Urval sker löpande och tillträde till tjänsten sker omgående för rätt kandidat. Välkommen med din ansökan redan idag!

10 mars 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Sjuksköterska till Nyköpings kommun - Hemsjukvården vecka 29-32
CURA Vårdbemanning Sverige AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Sjuksköterska till Nyköpings kommun - Hemsjukvården vecka 29-32 Nyköpings Kommun Uppdragets slutdatum: 2025-07-14 Sista svarsdatum: 2025-03-17 Inskolning sker under v.24 Arbetsuppgifter: Sedvanliga uppgifter för sjuksköterska inom kommunal hälso- och sjukvård, hemsjukvård. Placering: Inom hemsjukvården utgår från gemensamt kontor, Östra Rundgatan 13 Arbetstider mån-fre dag/kväll/helg, 40h/vecka. Vi erbjuder våra konsulter uppdrag över hela Sverige som avtalsleverantör i regionernas nationella avtal. Vi har även avtal med hälften av Sveriges kommuner och en del privata vårdgivare. Uppdragen kommer in löpande. Att vara en del av Cura Vårdbemanning och vårt team som Sjuksköterska innebär att du väljer en arbetsplats som värdesätter ditt bidrag till samhället och jobbar för en hållbar vård och omsorg. Vi strävar efter att skapa en miljö där din passion för att hjälpa andra får utrymme och där du kan bidra med positiv förändring. Vill du ha hjälp att hitta ett uppdrag som passar just dig eller om du har några frågor så är du välkommen att kontakta oss. 0703021220 [email protected] Detta erbjuder Cura vårdbemanning dig som konsult: • Attraktiv ersättning som speglar din kompetens och uppdragets karaktär • Trygga villkor • En kontaktperson som arbetar för dig och dina önskemål under hela processen • Resor och boende vid uppdrag på annan ort • Flexibiliteten • Möjlighet att forma arbetslivet så att det passar dig • Unika möjligheter till kompetensutveckling och nya karriärmöjligheter • Tillgång till rabatter och erbjudanden från samarbetspartners • Mängder av uppdrag över hela landet från olika uppdragsgivare Vi är med dig hela vägen Oavsett om du är ny som konsult eller saknar tidigare erfarenhet är du varm välkommen. Hos Cura Vårdbemanning har du en dedikerad konsultchef som stöttar dig och ger en grundlig introduktion till ditt nya uppdrag, vilket gör att du är i trygga händer hos en engagerad och seriös arbetsgivare. Vi är ett team och finns med dig hela vägen. Hos oss är du en del av Cura Vårdbemanning och vår gemenskap! Om du är redo att ta nästa steg i din karriär eller bara vill utforska nya möjligheter inom vården, tveka inte att kontakta oss. Vi är här för att stödja dig på din resa och matcha dig med spännande möjligheter som passar dina färdigheter.

10 mars 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Områdeschef inom fastighet. Placering i Eskilstuna
Best Bemanning & Rekrytering i Sverige AB
Fastighets- och förvaltningschefer

Vill du leda utvecklingen av framtidens fastigheter? Vår kund söker en engagerad och strategisk områdeschef som vill vara med och forma framtidens fastigheter. Som områdeschef hos vår kunds får du en nyckelroll i att leda och utveckla ditt område, med fokus på kvalitet, ekonomi och medarbetare. Din roll Som områdeschef är du en andra linjens chef med ett helhetsansvar för ditt område. Du leder första linjens chefer och administrativ personal och säkerställer att vi når våra övergripande mål. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Strategiskt ledarskap: Utveckla och förbättra ditt ansvarsområde genom att sätta årliga verksamhetsplaner och mål. Ekonomiskt ansvar: Följa upp och ansvara för områdets ekonomi, inklusive budget, analys och resultat. Fastighetsförvaltning: Ansvara för långsiktig fastighetsförvaltning, inklusive underhåll, energioptimering och utveckling. Personalansvar: Leda, coacha och utveckla dina medarbetare och ledningsteam. Arbetsmiljöansvar: Säkerställa en god arbetsmiljö och ett systematiskt arbetsmiljöarbete. Processledning: Leda och förvalta processer inom ditt ansvarsområde. Kommunikation och samverkan: Skapa delaktighet, kommunicera med kunder och samverka med andra enheter. Din profil Vi söker dig som har: Tidigare erfarenhet av en ledande position med personal-, ekonomi- och verksamhetsansvar. Erfarenhet av mål- och verksamhetsstyrning samt ekonomiskt ansvar. Flerårig erfarenhet av fastighetsförvaltning. Avslutad eftergymnasial utbildning, företrädesvis inom fastighetsförvaltning. Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. B-körkort. Godkänt utdrag ur belastningsregistret. Det är meriterande om du har: Erfarenhet av att leda andra chefer. Erfarenhet av ledningsgruppsarbete. Goda kunskaper i fastighetsekonomi, fastighetsägaransvar, hyresjuridik och fastighetsteknik/byggteknik. Ledarskapsutbildning eller högskole-/universitetsutbildning inom relevant område. Personliga egenskaper Vi värdesätter egenskaper som: Systemflexibilitet och förändringsbenägenhet. Helhetsorientering och strategiskt tänkande. Personlig mognad, trygghet och stabilitet. God samarbetsförmåga och kommunikationsförmåga. Ekonomisk medvetenhet och ledarskapsförmåga. Vår kund som arbetsgivare Vår kund kännetecknas av trygghet, service och utveckling. Vi är en organisation som värnar om våra medarbetare och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla känner sig delaktiga och engagerade. Vi erbjuder goda möjligheter till personlig och professionell utveckling. Ansökan Är du den vi söker? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev senast 2025-03-24. Vi är öppna för interimslösningar. Vi ser fram emot din ansökan!

10 mars 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Självgående Elektriker till Elcenter i Sörmland
Thread AB
Installations- och serviceelektriker

Vill du bli en del av ett familjärt företag med högt i tak, där din insats verkligen gör skillnad? Elcenter i Sörmland söker nu en självgående och ansvarstagande elektriker till vårt team i Nyköping! Om oss Elcenter i Sörmland startade för 10 år sedan och har vuxit stadigt sedan dess. Vi erbjuder helhetslösningar inom elinstallationer för privatpersoner, företag och lantbruk. Vårt arbete omfattar allt från traditionella el-jobb till moderna lösningar som solceller och batterilagring. Om rollen Som elektriker hos oss kommer du att arbeta självständigt med elinstallationer och servicejobb. Du får friheten att driva din egen vardag samtidigt som du har tillgång till ett stöttande team och en platt organisation där du har möjlighet att påverka. Din närmsta chef blir vår platschef i Nyköping. Dina arbetsuppgifter innefattar: Installation och service av el-system Arbeta självständigt och i team vid behov Planering och genomförande av arbetsuppgifter i dialog med kunder Vi söker dig som har: Behörig el utbildning Dokumenterad erfarenhet av liknande arbete B-körkort (krav) En trygg och stabil personlighet Hög social kompetens och förmåga att bygga goda kundrelationer En problemlösande och framåtsträvande attityd Vi erbjuder: En familjär arbetsplats med högt i tak Friskvårdsbidrag Regelbundna sammankomster och sociala aktiviteter Kompetensutbildningar och utvecklingsmöjligheter Tillgång till servicebil Plats: Nyköping Anställningsform: Heltid, tills vidare med 6 månaders provanställning Arbetstider: 07:00 - 16:00 Lön: Marknadsmässig, enligt kollektivavtal (Elektrikernas) Hos oss är rätt person viktigare än allt. Vi värdesätter vår företagskultur och ser gärna att du delar våra värderingar kring kundfokus, kvalitet och arbetsglädje. Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.

9 mars 2025
Sista ansökan:
26 augusti 2025
Innesäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Eskilstuna. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Eskilstuna. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens industri, Dagens nyheter och Eventbiljetter till Bonnier välkända konferenser. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt. Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Fristadstorget 2 i centrala Eskilstuna. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

8 mars 2025
Sista ansökan:
2 september 2025