Nytänk och innovation! Nyfiken på hur det hänger ihop med rollen som farmaceut? Här finns en möjlighet för dig som vill utöva din farmaceutiska expertis i den digitala kanalen. Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att vara med och göra skillnad för våra kunder. Om rollenSom farmaceut inom Apotekets e-handel Eskilstuna kommer du tillhöra vår e-handelsavdelning som hanterar våra kunders beställningar i våra digitala kanaler. Här blir du en del av en verksamhet som andas innovation, nytänk och där vi aktivt arbetar för implementation av automation i våra processer. Som farmaceut i teamet e-handel kommer ditt främsta fokus vara på helhetskontroll av läkemedelsordrar samt uppgifter som berör utredningar av avvikelser. Du ansvarar även för att säkerställa farmaceutisk kvalitet och god patientsäkerhet. För oss är det viktigt att vi som e-apotek fortsätter att utvecklas och vi har höga ambitioner och där vi vill ha med dig på den resan. I rollen förväntas du därför bidra med idéer och initiativ för att utveckla just vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder som besöker oss i våra digitala kanaler. Tjänsten är på plats i Eskilstuna. Dina huvudsakliga arbetsområden Helhetskontroll av inkommande ordrar som innehåller läkemedel Utredning och problemlösning vid kundbeställningar Läkemedelsrådgivning via digital support Aktivt bidra till att stärka vårt team genom att dela med dig av både kunskap och erfarenheter Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsrådgivning. För en bra match mot denna roll är följande kompetenser viktiga: Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du är initiativrik och agerar på det som behövs och driver även självständigt ditt arbete utifrån tydliga mål Du är serviceinriktad vilket innebär att du har ett högt engagemang och kundfokus Du har god samarbetsförmåga där du bidrar till att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du är strukturerad och noggrann i ditt utförande av arbetsuppgifter och säkerställer att inga detaljer missas När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för e-handelns öppettider: Vardagar 6-22, Söndagar 8-19. Stängt lördagar. Välkommen till Apoteket!
Är du en erfaren eller nyfiken transportarbetare som söker nya möjligheter? Vi tar emot spontanansökningar från dig som vill arbeta inom transport och logistik! Vi söker dig som: Har erfarenhet inom transport, distribution eller logistik Har relevant körkort, exempelvis B, C eller CE Är noggrann, ansvarsfull och serviceinriktad Trivs med att arbeta självständigt och ta initiativ Har god svenska i tal och skrift Exempel på arbetsuppgifter: Transportera och leverera varor enligt schema Lastning och lossning av gods Ansvara för fordonets skötsel och säkerhet Hålla kontakt med kunder och kollegor för smidig logistik Placering: Nyköping som utgångspunkt Anställningsform: Varierar beroende på behov och överenskommelse Låter detta intressant? Skicka in din spontanansökan idag, så hör vi av oss när en passande möjlighet dyker upp! Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Affärsutvecklare – Skapa tillväxt och möjligheter Om rollen I denna roll kommer du att arbeta med att etablera och utveckla långsiktiga kundrelationer genom affärsutveckling. Du möter verksamheter med olika behov och samarbetar för att skapa tillväxtplaner. Rekrytering är ofta en central del av företagens expansion, och du kommer att fungera som både strategiskt bollplank och operativt stöd i rekryteringsprocesser. Ditt arbete syftar till att hjälpa företag att växa genom att identifiera och undanröja hinder, vilket i slutändan leder till fler jobbtillfällen. Vi erbjuder Ett varierande arbete där varje projekt är unikt. Möjlighet att skapa direkt värde för företag och entreprenörer. En dynamisk arbetsmiljö med engagerade kollegor och tydliga mål. Chansen att bidra till samhällsutveckling genom ökad integration och tillväxt. Arbetsuppgifter Ansvara för befintliga och potentiella kundrelationer. Uppsökande försäljning och affärsutveckling. Skapa affärsmål och handlingsplaner tillsammans med kunder. Stödja företag i utvecklingen av affärsmodeller, säljstrategier och rekryteringsprocesser. Identifiera nya kunder och genomföra både kall och varm försäljning. Delta i gemensamma säljaktiviteter och interna utvecklingsprojekt. Vi söker dig som har Erfarenhet av affärsutveckling och kundansvar. Bakgrund inom försäljning och rekrytering. God digital kompetens och lätt för att lära nya verktyg. Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift. B-körkort och tillgång till egen bil. Meriterande Lokalkännedom och etablerat nätverk. Erfarenhet av ledarskap, företagande eller strategiskt arbete. Kunskap inom marknadsföring och digital kommunikation. Erfarenhet av att arbeta med system som Hubspot, Miro och Team Tailor. Din profil Du är en prestigelös och driven person som trivs i en dynamisk och värderingsstyrd miljö. Du har ett coachande förhållningssätt och förmåga att anpassa dig efter kundens behov. Du gillar att arbeta med flera projekt samtidigt och har en praktisk "doer"-attityd. Övrigt Start: Omgående efter överenskommelse Placering: Nyköping Anställningsform: Tillsvidare, 6 månaders provanställning Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Affärsutvecklare – Skapa tillväxt och möjligheter Affärsutvecklare – Skapa tillväxt och möjligheter Om rollen I denna roll kommer du att arbeta med att etablera och utveckla långsiktiga kundrelationer genom affärsutveckling. Du möter verksamheter med olika behov och samarbetar för att skapa tillväxtplaner. Rekrytering är ofta en central del av företagens expansion, och du kommer att fungera som både strategiskt bollplank och operativt stöd i rekryteringsprocesser. Ditt arbete syftar till att hjälpa företag att växa genom att identifiera och undanröja hinder, vilket i slutändan leder till fler jobbtillfällen. Vi erbjuder Ett varierande arbete där varje projekt är unikt. Möjlighet att skapa direkt värde för företag och entreprenörer. En dynamisk arbetsmiljö med engagerade kollegor och tydliga mål. Chansen att bidra till samhällsutveckling genom ökad integration och tillväxt. Arbetsuppgifter Ansvara för befintliga och potentiella kundrelationer. Uppsökande försäljning och affärsutveckling. Skapa affärsmål och handlingsplaner tillsammans med kunder. Stödja företag i utvecklingen av affärsmodeller, säljstrategier och rekryteringsprocesser. Identifiera nya kunder och genomföra både kall och varm försäljning. Delta i gemensamma säljaktiviteter och interna utvecklingsprojekt. Vi söker dig som har Erfarenhet av affärsutveckling och kundansvar. Bakgrund inom försäljning och rekrytering. God digital kompetens och lätt för att lära nya verktyg. Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift. B-körkort och tillgång till egen bil. Meriterande Lokalkännedom och etablerat nätverk. Erfarenhet av ledarskap, företagande eller strategiskt arbete. Kunskap inom marknadsföring och digital kommunikation. Erfarenhet av att arbeta med system som Hubspot, Miro och Team Tailor. Din profil Du är en prestigelös och driven person som trivs i en dynamisk och värderingsstyrd miljö. Du har ett coachande förhållningssätt och förmåga att anpassa dig efter kundens behov. Du gillar att arbeta med flera projekt samtidigt och har en praktisk "doer"-attityd. Övrigt Start: Så snart som möjligt Placering: Nyköping Anställningsform: Tillsvidare, 6 månaders provanställning Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Vill du vara en del av ett arbetsteam som dagligen arbetar för att ge andra människor möjligheten till ett bra liv? Då har du hamnat på rätt plats! Just nu söker vi efter en passionerad och ansvarsfull sjuksköterska till Södra Stadsskogen, som vill hjälpa oss att leva ut vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Det är en möjlighet för dig att utvecklas och göra skillnad samtidigt som du arbetar på ett företag som värdesätter glädje och engagemang. Sök nu och bli en del av vårt fantastiska team! Om oss Hos oss på Humana kommer du att arbeta utifrån ett personcentrerat förhållningssätt, där varje persons individuella önskemål och behov står i fokus. Du kommer att bidra till en meningsfull vardag som präglas av god omsorg. Du, tillsammans med dina kollegor, är en viktig del för en trygg och meningsfull tillvaro för våra seniorer. Hos oss på Humana Södra Stadsskogen får du chansen att arbeta i en engagerad och glädjefylld arbetsmiljö där du dagligen gör stor skillnad i andra människors liv. Arbetsbeskrivning Som sjuksköterska på Humana Södra stadsskogen kommer du bland annat ansvara för att omvårdnadsåtgärder planeras, genomförs, följs upp och utvärderas. Du är även en viktig del i verksamhetens och dina medarbetares kompetensutveckling då du vid behov även utbildar och handleder omvårdnadspersonalen. Exempel på arbetsuppgifter Utföra självständiga bedömningar, medicinska behandlingar och omvårdnadsinsatser Hantera och följa upp dokumentation och avvikelser Vara med vid inflyttning av nya kunder och ansvara för delegering av hälso- och sjukvårdsuppgifter Om anställningen Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Tjänsten innebär arbete under dagtid, kvällstid eller nattid samt vardag eller helg. Lön: Lönen sker enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Vad får du? Möjligheten att dagligen ge god vård och omsorg till de äldre, samt skapa en meningsfull och trygg tillvaro för varje individ En chans att utveckla din kompetens och erfarenhet inom vård och omsorg En möjlighet att vara en del av ett företag som värdesätter glädje, ansvar och engagemang Vem är du? För denna tjänst så krävs det att du är legitimerad sjuksköterska, gärna med erfarenhet från äldreomsorg. Som person är du prestigelös, lösningsorienterad, organiserad och ansvarsfull. Du har ett positivt synsätt och trivs med att arbeta i en snabbrörlig och dynamisk miljö. För att trivas och lyckas i rollen ser vi gärna att du har lätt för att skapa relationer och har god samarbetsförmåga. Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska Har kunskap att dokumentera i journalsystem (ICF alt. VIPS) Besitter goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är meriterande om du har: Erfarenhet av att arbeta inom äldreomsorg eller hemtjänst Erfarenhet av att arbeta med personer med demenssjukdom Erfarenhet av verksamhet som drivs i privat regi Erfarenhet av dokumentationsarbete En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Jeanette Stenberg, [email protected] Christine Vojnovic, [email protected]
Drömmer du om ett meningsfullt sommarjobb där du får göra skillnad för andra – varje dag? Då är det här din chans! På Humana Södra Stadsskogen söker vi nu engagerade och ansvarsfulla sommarvikarier som vill vara med och skapa en bättre vardag för våra äldre. Sök nu och bli en del av vårt härliga team där glädje, ansvar och engagemang står i centrum! Om tjänsten Hos oss på Humana Södra Stadsskogen arbetar vi med ett personcentrerat förhållningssätt – varje äldre persons önskemål och behov är vår prioritet. Som sommarvikarie är du en nyckelperson för att skapa en trygg, glädjefylld och meningsfull vardag för våra seniorer. Tillsammans med kollegor i ett positivt arbetsklimat gör du varje dag skillnad! Arbetstid: Schema med varierande arbetstider (dag, kväll, helg och natt) under juni–augusti. Lön: Individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Tillträde: 25-06-02. Vad innebär rollen? Som omvårdnadspersonal hos oss får du ett varierat och givande jobb. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Planering och utförande av dagliga uppgifter tillsammans med dina kollegor. Dokumentation och hantering av eventuella avvikelser. Samarbete med sjuksköterskor och rehabpersonal för att skapa bästa möjliga vård och omsorg. Är du den vi söker? Vi letar efter dig som är en lagspelare med stort hjärta och ett ansvarstagande sätt. Du gillar att samarbeta, men kan också ta egna initiativ och arbeta självständigt. Det är ett plus om du har erfarenhet av personcentrerat arbete, och vi tror att du är bra på att bygga relationer och hålla humöret uppe i alla lägen! Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska eller vårdbiträde med erfarenhet från omsorgsarbete. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Observera att du behöver kunna uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten att arbeta i Sverige. Vad får du hos oss? En chans att göra skillnad. Du skapar trygghet och glädje för våra äldre varje dag. Utveckling och erfarenhet. Bygg på din kompetens inom vård och omsorg. Ett meningsfullt sommarjobb. Jobba i ett företag som värdesätter glädje, ansvar och engagemang. Så här söker du Vi hanterar ansökningarna löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Har du frågor om jobbet eller rekryteringsprocessen? Tveka inte att höra av dig, vi svarar gärna! Välkommen till Humana, vi ser fram emot din ansökan! Kontaktuppgifter Projektledare Södra Stadsskogen, Jeanette Stenberg, [email protected] Verksamhetschef Södra Stadsskogen, Christine Vojnovic, [email protected]
Välj inte Elis om du inte gillar teamwork… …men om du vill vara del av ett företag som är ledande inom cirkulära tjänster och tror på såväl individuell som kollektiv framgång – välkommen till oss! Med vår hjälp har svenska företag och organisationer kunnat omge sig med hela och rena textilier sedan 1950. Sedan dag ett har vi hyrt ut, hämtat, tvättat och lagat – om och om igen med kundens behov i centrum. Hundratusentals arbetskläder, mattor, torktrasor, bädd-, bad- och bordstextilier cirkulerar dagligen mellan Elis tvätterier och kunder inom vård och omsorg, industri, handel, renrum, hotell och restaurang. Vi är ett av Sveriges 500 största bolag och har av Karriärföretaget blivit utsedda som en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare 2023 och 2024! Vill du jobba i ett framgångsrikt, internationellt och marknadsledande företag? Produktionsledare till EskilstunaÄr du en driven och engagerad ledare med ett coachande förhållningssätt och tycker om förbättringsarbete? Då kan du vara den vi söker till vår anläggning i Eskilstuna. Vad innebär rollen som produktionsledare? Som produktionsledare erbjuds du en central roll på en av Elis största anläggningar. Rollen är både omväxlande och utmanande med fokus på produktionsledning. Du får ansvar för att leda och planera din avdelning med allt vad det innebär. Tillsammans med teamledare och personal ser ni till att uppsatta produktions- och kvalitetsmål uppfylls. Du ska även aktivt driva förbättringsarbete inom ditt område för ökad flexibilitet och produktivitet. Du har teamledare som rapporterar till dig och du är ansvarig för teamet som jobbar i hotellprocessen. Mer specifikt innebär rollen: Arbetsledning av produktionspersonal. Ansvara för att avdelningens kapacitet utnyttjas på ett effektivt sätt. Hålla dagliga möten med berörda avdelningar. Säkerställa och främja rotation inom/mellan avdelningarna. Ansvara för utvecklingssamtal och kompetensutveckling av produktionspersonal. Verka för en god arbetsmiljö samt kontinuerligt driva genomförandet och tillämpningen av riskbedömningar. Aktivt driva kontinuerligt förbättringsarbete och effektiviseringar av produktionen inom ditt ansvarsområde. Ansvara för introduktion och upplärning av nya medarbetare. Samordna korttidsfrånvaro. Du rapporterar till produktionschefen. Vem är du? Vi söker dig som är nytänkande och som står för ett modernt, coachande och motiverande ledarskap. Du drivs av att skapa delaktighet och förståelse och att alltid försöka förbättra processer och flöden i vår produktion. För att lyckas i tjänsten bör du även vara strukturerad och organiserad. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Elis. Vad har Ervin Nesimovic, Platschef Eskilstuna, att säga om tjänsten och företaget? "Här på Elis anläggning i Eskilstuna kommer du mötas av ett team med siktet inställt mot framtiden. I denna, för ett tvätteri, mycket viktiga roll kommer du att stormtrivas om du gillar högt tempo, att pendla mellan operativt och strategiskt, att ta eget ansvar, att självständigt och tillsammans med teamet driva saker i mål. Du motiveras av att äga din avdelning och ditt ansvar till 100% och att med din personlighet samverka till den bästa arbetsmiljön utan avkall på produktivitet och kontroll. Vi värderar våra medarbetare mycket högt och att se till att de trivs är viktigt för oss och står högt på agendan. Genom innovativt utvecklingsarbete sätter vi hållbarhetsagendan i främsta fokus och du får vara med och påverka på ett unikt sätt. Välkommen till oss! Vad kan du? Vi söker dig som helst har några års erfarenhet av arbetsledning eller har en eftergymnasial utbildning inom ledarskap eller produktionsledning, gärna med teknisk inriktning. Det viktigaste är att du motiveras av att ta vara på dina medarbetares kompetenser för att driva avdelningen framåt. Vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper. Har du arbetat med Lean, 5S eller liknande är det ett plus. Varför ska du välja Elis? Vi erbjuder dig en heltidstjänst i ett marknadsledande företag där miljö- och hållbarhetsfrågorna står högt på dagordningen. Vi kan dessutom erbjuda dig en variationsrik och utmanande vardag. Vi lever efter de värderingar som alltid har utgjort Elis ryggrad: Respekt för andra - Att vara en förebild- Integritet- Ansvar. De ger en referensram, som vägleder våra handlingar och inspirerar våra val. Ansökan Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Ervin Nesimovic (platschef) tlfn 0733-229325 eller Richard Miles (operational manager) tlfn 0721-550672. Välkommen att registrera din ansökan med ett personligt brev och CV genom länken nedan. Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut - så skicka in din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag är 28 februari 2025. Välkommen med din ansökan!
Är du en driven och noggrann person som trivs med fysiskt arbete? Har du erfarenhet av truck-körning och söker en heltidstjänst? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten:Vi söker truckförare för heltidsarbete hos ett växande företag. I rollen kommer du att arbeta med att plocka och packa varor, säkerställa att rätt produkter levereras till rätt plats, samt bidra till ett smidigt flöde i lagret. Samtliga arbetsuppgifter utförs med truck. Kvalifikationer:Truckkort Du är noggrann, ansvarstagande och har en positiv inställning. Behärskar svenska och/eller engelska Är tillgänglig för heltidsarbete och har god fysisk arbetskapacitet. Meriterande: Tidigare erfarenhet av truck-körning Vi erbjuder: En heltidstjänst i en trygg arbetsmiljö. Möjlighet att utvecklas inom lager- och logistikområdet.
Är du en erfaren truckförare med skjutstativserfarenhet? Vi söker dig! Vi letar efter en truckförare med dokumenterad erfarenhet av att köra skjutstativ. Tjänsten är på heltid och innebär att lyfta och hantera pallar under hela arbetsdagen i en dynamisk och välorganiserad arbetsmiljö. Om jobbet: Arbetsuppgifter: Dagliga uppgifter består av att köra skjutstativtruck och hantera pallar på hög höjd med precision och säkerhet. Arbetstider: Måndag till fredag, kl. 07:00–16:00. Vi söker dig som: Har erfarenhet av att köra skjutstativtruck – höga krav ställs på din förmåga. Är noggrann, säkerhetsmedveten och har förmågan att arbeta effektivt under hela arbetsdagen. Har truck-kort och vana vid arbete med pallar på höga höjder. Behärskar svenska och/eller engelska Är tillgänglig för heltidsarbete och har god fysisk arbetskapacitet. Vi erbjuder: En heltidstjänst i en trygg arbetsmiljö. Möjlighet att utvecklas inom lager- och logistikområdet.
Vill du leda vårt professionella och engagerade team av konsultchefer i Eskilstuna? Arena Personal söker nu en ny gruppchef till vårt framgångsrika team i Eskilstuna med inriktning leveranssäkerhet och internt personalansvar. Hos oss erbjuds en omväxlande vardag där relationer till såväl kunder, konsulter och kandidater ligger till grund för en stor del av arbetet. Du kommer i samråd med vår befintliga gruppchef att arbeta mot kunder med både befintliga/nya kunder. Då vårt kontor tagit stora steg framåt ser vi ett behov av att dela upp tjänsten gruppchef i två lika viktiga delar. Denna tjänst kommer därför ha främsta ansvarsområde att leda leveransavdelningen, säkerställa hög leveranssäkerhet och kundnöjdhet. Hos oss blandas skratt och en härlig stämning med ett högt tempo, vi firar våra framgångar tillsammans och stöttar varandra vid utmaningar. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Internt och externt personalansvar med betydande coaching Daglig kundkontakt Hantera rekryteringsprocesser från start till mål Matchning mellan konsult och kunduppdrag Ansvar för mer försäljning på befintliga kunder Kort och långsiktig bemanning/schemaläggning Ansvar för att gruppens fastställda mål efterlevs och följs upp Ansvara för upprättande av resultatbudget för kontoret i samråd med driftchef Introduktion av nyanställda Genomförande av kontinuerliga gruppmöten för uppföljning, information och aktiviteter Vi är en arbetsplats som värnar om teamwork, har högt i tak där vi tillsammans jobbar för att expandera och utveckla vår affär. Vi söker därför dig med stort engagemang och driv som naturligt smittar av sig på både kollegor och konsulter för att vi på ett professionellt och smidigt sätt ska kunna leverera en service i toppklass till våra kunder. Du bör vara trygg i din roll som ledare och kunna fatta snabba och smarta beslut. För att passa i denna roll ser vi att du: Har tidigare erfarenhet inom branschen, gärna som gruppchef/platschef Är en driven och engagerad lagspelare så väl som teamleader Besitter relevant erfarenhet av personalansvar och kundkontakt Lösnings orienterad med förmågan att kunna fånga snabba bollar Är kommunikativ mot båda kunder och kollegor Resultatansvar Innehar B-körkort Har god system vana, meriterande om du tidigare arbetat i Intelliplan eller likande CRM-system Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande om du innehar eftergymnasial utbildning inom personal/ledarskap Omfattning / Placering Denna roll som gruppchef är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tjänsten är en heltidstjänst och har förlagd arbetstid mellan 08:00-17:00. Du kommer att utgå från Eskilstuna på vårt härliga kontor på Rademachergatan 1. Som anställd hos oss erbjuder vi därför bland annat Friskvårdsbidrag Marknadsmässig lön 28 semesterdagar Friskvårdstimmar 2h/veckan Kollektivavtal Tjänstepension Kontinuerliga AW:s och workshops Fantastiska kollegor Om Arena Personal Hos Arena Personal finns goda utvecklingsmöjligheter inom koncernen där vi gärna ser att du vill vara med och utvecklas tillsammans med oss. Med det sagt är dina tankar och idéer varmt välkommet för att bidra till vår gemensamma företagsutveckling. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemannings marknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Hos oss får du möjlighet att växa, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.
Välj ett jobb för att visa detaljer