Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen. Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning från personalen på Active Academys kontor. Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna. Mer info kommer vid en eventuell intervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
Vill du vara en av nyckelpersonerna på vår resa till att producera fossilfritt stål? Som chef över avsnittet Samordning leder du ett team av 13 medarbetare som tillsammans utvecklar och planerar metallurgins produktion. Du får parera strategiska långsiktiga planer varvat med "här och nu"- behov i syfte att navigera i vår omställningsresa. Vi söker dig med tidigare chefserfarenhet som har ett stort intresse att arbeta med problemlösning, säkerställning av kvalitet och att uppnå produktionsmål samtidigt som du får utveckla och fortsätta bygga teamet. Låter detta spännande? Välkommen med din ansökan! Att bli en del av SSAB-familjen innebär att följa med på en resa. En resa som vi tror är avgörande för planetens framtid och hållbarhet. Stål har varit ett av de viktigaste materialen för vår samhällsutveckling och kommer att vara det även i framtiden. I våra hem, i broar som förbinder våra städer och i morgondagens bilar. På SSAB är vi stolta över vår historia och vårt ledarskap inom höghållfast stål. Samtidigt är vi medvetna om att stålproduktion är en av de branscher som släpper ut mest växthusgaser i världen. Det måste förändras. Vi har därför utvecklat världens första fossilfria process för stålproduktion och har förbundit oss att i stor utsträckning bli fossilfria. Som en del av SSAB kommer du att vara viktig för att förverkliga detta mål och därmed bidra till en grön omställning av hela stålindustrin. Om tjänsten Som Avsnittschef Samordning ingår du under Avdelning Produktionsplanering Metallurgi och leder ett team av 7 samordnare, 1 tekniker och 5 legeringshanterare. Som team ansvarar ni för metallurgins både kort - och långsiktiga produktionsplanering. Samordnarna som rapporterar till dig har ständig dialog med alla stationer på stålverket samt primärmetallurgin såsom masugnen där de beslutar om när de ska producera och hur. Din roll som chef är att stötta teamet och se till att skiftlaget producerar utifrån den tänkta planen. Samordnarna är chefernas förlängda armar och har rätt att flytta och styra över personal samt fatta beslut över produktion. Teamet jobbar med planering av flödet (logistik) och som produktions/driftledare. I rollen som chef här behöver du kunna fatta snabba beslut samt korrigera eventuella konsekvenser parallellt med att coacha dina medarbetare att göra det samma. Utöver detta är du ansvarig för Legeringshanteringen på stålverket där du tillsammans med ditt team säkrar kvalitet och leverans av legering och slagg till stålverket. Urval kommer ske löpande, men var beredd på att det är semestertider och att respons kan dröja. Dina huvudsakliga ansvarsområden Leda 13 st medarbetare (operatörer och tjänstemän) med fokus på säkerhet och att nå produktionsmål. Ansvarig för att säkra inventeringsprocessen för våra legeringar samt vara med och utveckla de nya arbetssätten som kommer att tillkomma under kommande driftförutsättningar när vi går mot att bli fossilfria. Du säkerställer att metallurgins produktionsplanering uppnår produktionsmålet, samt följer upp och parerar de avvikelser som uppstår. Tillsammans med ditt team arbeta kontinuerligt för att kunna bibehålla en stabil produktion samtidigt som omställningen mot fossilfritt stål genomförs. Delta i projekt samt balansera strategiska frågor kopplat till vår framtida verksamhet med att parera behov här och nu. Om dig Vi söker dig med några års chefserfarenhet, alternativt erfarenhet från att leda projekt eller liknande - gärna från en tillverkande industri. Vi söker en person som är trygg i sig själv och sitt ledarskap. För att lyckas med att navigera i en snabbföränderlig miljö behöver du vara strukturerad och ha god planeringsförmåga. Som person är du van att kommunicera i flera led och trivs med att samarbeta tvärfunktionellt. Du trivs i en prestigelös och öppen miljö där kollegor hjälper varandra, löser problem samt har roligt på jobbet. Behärskar svenska obehindrat i tal och skrift . Erfarenhet/kunskap om metallurgi eller erfarenhet av produktionsplanering eller processutveckling. Relevant högskoleutbildning. Vårt erbjudande På SSAB är mångfald och inkludering en del av vår kultur. Vi använder våra värderingar – drivande, äkta och steget före – i vårt dagliga beslutsfattande, alltid med kunden i fokus. Det gör oss alla till lagspelare, med en gemensam strävan att förbättra oss. När du börjar på SSAB blir du en del av en organisation med passionerade problemlösare som arbetar tillsammans med viktiga utmaningar. Vi kommer att stödja din tillväxt genom att erbjuda en säker och vänlig arbetsplats som bidrar till balansen mellan arbete och privatliv. På SSAB har du möjlighet att bredda dina kunskaper och växa. Vi erbjuder ett brett spektrum av uppskattade förmåner till våra medarbetare. Här är några exempel på det: Vinstdelning Flexibla villkor för arbetstidsförkortning Friskvårdsbidrag Rekryteringsprocessen 1. Ansök 2. Förinspelade frågor 3. Intervju 4. Tester 5. Referenstagning 6. Kom och träffa oss 7. Hälsoundersökning 8. Signera Bakgrundskontroll kan komma att genomföras som en del i rekryteringsprocessen. Har du frågor angående tjänsten? Kontakta gärna rekryterande chef Frida Bäck. Kontakta Frida via e-mail - [email protected] Vi undanbeder oss kontakter från rekryteringsföretag, annonssäljare och liknande beträffande denna annonsering. Facklig information lämnas av Akademikerföreningen, Unionen och Ledarna som nås via vår växel på tfn 0155-254 000. Några ord från din blivande chef "Mitt namn är Frida Bäck och jag kommer bli din närmaste chef. Vi söker dig som är en trygg ledare och gärna med erfarenhet från tillverkande industri eller projektledning. Stämmer detta in på dig så kan detta vara nästa steg i din karriär! Vi söker dig som trivs i en snabbföränderlig miljö, är strukturerad och har lätt för att planera och kommunicera tvärfunktionellt. Du kommer att bli en del av ett självgående och otroligt engagerat team där prestigelöshet, samarbete och arbetsglädje står i centrum. Här hjälps vi åt, löser problem tillsammans – och har roligt på vägen. Varmt välkommen med din ansökan!"
Nu söker vi en Receptionist till Scandic Stora Hotellet Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Du agerar värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet! Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Vad är innebär rollen? Du som arbetar i receptionen är ansvarig för att våra gäster får service i världsklass. Du är spindeln i nätet som ser till att gästen alltid är i fokus. Du är den som går igenom ankomstlistan och lägger tid på detaljerna. Ser till att gästens önskemål uppfylls. Du har alltid ett leende på läpparna och en kreativ lösning i bakfickan. Du löser det mesta och är en stjärna på att vända en missnöjd gäst till en nöjd gäst. Din arbetsplats är vår lobby. För det är där du möter flest gäster. I ansvarsområdet ingår även administrativt arbete, säkerhetsarbete och arbete med försäljning. Classification: Business Sensitive Arbetet i receptionen innebär att checka in och ut hotellets gäster, hälsa välkommen och ge gästen den information den behöver om sin vistelse. Du hanterar bokningar i systemet Opera Cloud och hanterar administrativa uppgifter runt gäster och säkerhet. Allt arbete sker med gästnöjdhet och försäljning i fokus. Hotellet har öppet dygnet runt och det är därför viktigt att du trivs med att arbeta i skift (förmiddagar, eftermiddagar och helger). Vem är du? För att passa i rollen tror vi att du har en väl utvecklad social förmåga och är kapabel att hantera att det händer många olika saker samtidigt. Det är mycket viktigt att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Du har också vana och kunskap i att arbeta med dator som arbetsredskap. Eftersom arbetet till stor del består av att kommunicera med gäster är goda kunskaper i svenska och engelska en förutsättning. Talar du ytterligare ett språk är det meriterande. Allra viktigast är dock dina personliga egenskaper och din inställning. För att passa i rollen behöver du vara en lyhörd och prestigelös lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Information om tjänsten Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid 75%. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic Stora Hotellet i Nyköping! Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Om Jobbet A-Staffing söker nu en CNC operatörer med erfarenhet av programmering samt CAD till vår kund i Katrineholm. Kunden är ett verkstadsföretag med plåtbearbetning, skärande bearbetning, svetsning och montering. CAD ritning, programmering och körning av CNC-maskin ingår i arbetet och innefattar även ritningsläsning och kontrollmätning. Arbetet innebär skiftgång. Erfarenhet Erfarenhet av CNC programmering är ett krav och är meriterande om du även har erfarenhet av CAD ritning. Utöver detta behöver du ha erfarenhet som CNC operatör. Personliga kvalifikationer Vi söker en noggrann, självgående och kvalitetsmedveten person som är van vid att arbeta med CAD rinting och programmering av CNC maskiner. Du är tekniskt kunnig och har bred kunskap inom skärande bearbetning. Du behöver vara flexibel och kunna arbeta väl i team. Ansökan Är du rätt person för detta jobb? Tveka inte att skicka in din ansökan. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonseringstiden löper ut. Om oss A-Staffing är auktoriserade inom bemanning samt medlemmar i Almega kompetensföretagen, Byggföretagen och Installatörsföretagen så du kan vara säker på att du alltid har rätt anställningsvillkor. Som anställd på A-Staffing kan du räkna med vårt engagemang för dig, dina arbetsuppgifter och din arbetsmiljö. Vår prioritet är öppenhet och tillgänglighet samt din trivsel, hälsa och säkerhet. VI erbjuder all vår personal friskvårdsbidrag. Vi är även kvalitets- och miljöcertifierade enligt ISO 9001 och 14001. A-Staffing levererar tjänster inom bygg-, anläggnings- och elteknikbranschen samt tillverkningsindustrin i södra och mellersta Sverige. A-Staffing hette tidigare VMP Group, men namnändrades under 2021. Inom kedjan verkar A-Staffing Sweden AB och A-Staffing Construction AB.
Om Jobbet Vi söker nu en erfaren svetsare till vår kund i Katrineholm. De är en verkstadsleverantör med plåtbearbetning, skärande bearbetning, svetsning och montering. Som svetsare kommer du hantera allt från små till stora konstruktioner med både robotsvetsning och manuell svetsning. Erfarenhet Du behöver ha lång erfarenhet av svetsning och kunna hantera både robotsvets, manuell svetsning (MIG/MAG/TIG) samt bygga fixturer. Erfarenhet från en mekanisk verkstad är meriterande. Heta Arbeten är också ett krav. Personliga kvalifikationer Du behöver ha bra materialkännedom och vara noggrann. Vidare behöver du vara flexibel och arbetsmotiverad. Som person är du van att hugga i och bör ha förutsättning för att klara av ett fysiskt krävande arbete. Vi söker en person som har längre erfarenhet av yrket som svetsare och därmed är självgående och trygg i sin yrkeskunskap. Ansökan Är du rätt person för detta jobb? Tveka inte att skicka in din ansökan. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonseringstiden löper ut. Om oss A-Staffing är auktoriserade inom bemanning samt medlemmar i Almega kompetensföretagen, Byggföretagen och Installatörsföretagen så du kan vara säker på att du alltid har rätt anställningsvillkor. Som anställd på A-Staffing kan du räkna med vårt engagemang för dig, dina arbetsuppgifter och din arbetsmiljö. Vår prioritet är öppenhet och tillgänglighet samt din trivsel, hälsa och säkerhet. VI erbjuder all vår personal friskvårdsbidrag. Vi är även kvalitets- och miljöcertifierade enligt ISO 9001 och 14001. A-Staffing levererar tjänster inom bygg-, anläggnings- och elteknikbranschen samt tillverkningsindustrin i södra och mellersta Sverige. A-Staffing hette tidigare VMP Group, men namnändrades under 2021. Inom kedjan verkar A-Staffing Sweden AB och A-Staffing Construction AB.
Älskar du matlagning och vill skapa en välkomnande upplevelse för gästerna? Good Morning Hotel Nyköping söker en serviceinriktad kock som med värme, ansvar och yrkesstolthet kan både tillaga och servera maten till våra gäster. Om företaget: Good Morning Hotels är en del av Ligula Hospitality Group – en svensk hotellfamilj med fokus på god service, kvalitet och tillgänglighet. På vårt hotell i Nyköping möts gäster av en varm atmosfär och ett restaurangteam med hjärtat på rätt ställe. Klicka här för att läsa mer om oss. Om tjänsten: Deltid 50 %, kvällstid 16.00–22.00 Arbete varannan helg enligt schema Start: från Augusti Du arbetar i kök och restaurang med ansvar för hela flödet – från tillagning till servering. Vi söker dig som gillar variation, tar ansvar och har ett servicehjärta. Arbetsuppgifter inkluderar: Laga mat (à la carte och buffé) Servera gäster Preppa, duka, diska och packa upp varor Bidra till en välkomnande miljö i restaurang och kök Krav: Minst 3 års erfarenhet av liknande restaurangtjänst Vana att arbeta självständigt i kök Servicekänsla och positiv inställning Du behöver ha fyllt 20 år för att få servera alkohol enligt Alkohollagen (2010:1622, kap 5 § 5) Meriterande: Erfarenhet av att jobba i både kök och servering Intresse för mat, service och utveckling Vi söker dig som: Är ansvarstagande, självgående och initiativrik Har ett varmt bemötande – du skapar trivsel för både gäster och kollegor Är prestigelös och hjälper till där det behövs Övrigt: Anställningsform: Deltid 50 %, tillsvidare med provanställning Kollektivavtal: HRF Förmåner: Friskvårdsbidrag Plats: Nyköping Låter det som ett jobb för dig? Ansök idag och bli en viktig del av vårt team på Good Morning Hotel Nyköping! Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Om tjänsten Vi på Ikett Personalpartner söker just nu en CNC-operatör till en av våra kunder i Eskilstuna! I rollen som CNC-operatör kommer du arbeta inom svarvning där du kommer att ställa maskin, byta skär, utföra mätningar samt kvalitetskontroller. Kan även förekomma arbete vid robotcell. Du kommer tillverka detaljer inom fordons-, gruv- samt verkstadsindustrin. Tjänsten kan eventuellt leda till en anställning på företaget. Start: Omgående Arbetstider: Förlagd till 2-skift, ena veckan mån-fre, andra veckan mån-tors Om företaget Din profil Vi ser gärna att du som söker har: - CNC-utbildning - Något års erfarenhet som CNC-operatör eller maskinbearbetning - Erfarenhet av ritnings läsning och mätning Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as
Välkommen till vår inspirerande gemenskap på Gnesta Waldorfskola! Arbetsplatsen Skolan är vackert belägen på Gnestahöjden, tio minuters gångväg från Gnesta tågstation, 40 minuter från Stockholm C. Huvudman är en icke vinstdrivande förening som grundades 1993. Gnesta är en växande kommun och vi är en modern waldorfskola som ständigt växer och utvecklas med knappt 200 elever fördelade från förskoleklass till årskurs 9 och fritids. Gnesta Waldorfskola kännetecknas av en helhetssyn på eleverna som syftar till att utveckla hela människan – tanke, känsla och vilja. Några saker som utmärker vår pedagogik är att vi arbetar med ämnesöverskridande temaperioder och har som mål att integrera skapande aktiviteter som bild, hantverk och musik i alla skolans ämnen. Anställningen Anställningen är på deltid på timmar och kommer inledas med en provanställning på 6 månader. Startdatum kommer vi överens om, men helst från 11/8-25. Arbetsuppgifter: Sedvanliga arbetsuppgifter för SYV på en grundskola. Vem vi söker: Dig som är utbildad och erfaren och som vill jobba på timmar. Omfattning kommer vi överens om. Ansökan Skicka din ansökan bestående av ett personligt brev och ditt CV till [email protected]. Ange "Ansökan SYV" i ämnesraden. Övrigt Ange löneanspråk i ansökan. Enligt lagen om registerkontroll (2000:873) skall den som erbjuds denna anställning lämna ett utdrag ur belastningsregistret. Vi undanber oss vänligt men bestämt samtal från försäljare av ytterligare platsannonser eller rekryteringstjänster.
Välkommen till vår inspirerande gemenskap på Gnesta Waldorfskola! Om Skolan Skolan är vackert belägen på Gnestahöjden, tio minuters gångväg från Gnesta tågstation, 40 minuter från Stockholm C. Huvudman är en icke vinstdrivande förening som grundades 1993. Gnesta är en växande kommun och vi är en modern waldorfskola som ständigt växer och utvecklas med knappt 200 elever fördelade från förskoleklass till årskurs 9. och fritids. Gnesta Waldorfskola kännetecknas av en helhetssyn på eleverna som syftar till att utveckla hela människan – tanke, känsla och vilja. Några saker som utmärker vår pedagogik är att vi arbetar med ämnesöverskridande temaperioder och har som mål att integrera skapande aktiviteter som bild, hantverk och musik i alla skolans ämnen. Anställningen Tjänsten är en visstidsanställning på 55% under ht-25. Startdatum är 11/8-25. Tjänstens beskrivning Vi söker dig som vill leda arbetet inom ditt ämne med waldorfpedagogiken som grund. Du ingår i ett arbetslag som gemensamt arbetar för att eleverna skall nå sin högsta potential. Som ämneslärare ansvarar du för att planera, genomföra och utvärdera elevernas undervisning, enskilt och tillsammans med kollegor, elevhälsa och skolledning. Du ska även främja goda relationer till elever, medarbetare och vårdnadshavare genom möten och dokumentation. Kvalifikationer Statlig lärarlegitimation eller waldorflärarlegitimation. Du har lätt för att skapa en kreativ miljö för eleverna, där relationsbygge är en naturlig del i vardagen. Du har förmåga att väcka nyfikenhet och förundran hos dina elever. Kunskap om och/eller intresse för waldorfpedagogiken och viljan att utvecklas som lärare och människa. Flera års erfarenhet inom yrket är ett krav. Ansökan Om du är redo att ta dig an en utmaning och göra en positiv skillnad i elevernas liv, skicka in din ansökan bestående av ett personligt brev och ditt CV till [email protected]. Ange "Ansökan Textil-lärare" i ämnesraden. Vi ser fram emot att välkomna en nyfiken och engagerad lärare till vårt team och fortsätta vår resa med att forma framtidens generation.
Är du en erfaren skjutstativtruckförare som söker nästa utmaning? Vår kund i Eskilstuna erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där precision och effektivitet står i fokus. Ta chansen att bli en del av ett engagerat team och bidra till lagerhanteringen hos en framstående aktör inom sitt område. Ansök idag! Om tjänsten Som skjutstativtruckförare kommer du att ansvara för att hantera och förflytta varor inom lagret med hjälp av skjutstativtruck. Du kommer att plocka och ställa in produkter på lagerhyllor, samt säkerställa att varorna är korrekt inventerade. I dina arbetsuppgifter ingår även att lasta och lossa gods från lastbilar och att bidra till en effektiv och säker lagerhantering. Du kommer att arbeta nära andra teammedlemmar för att upprätthålla ordning och effektivitet. Om dig Formell kompetens Vi söker dig som har erfarenhet av att köra skjutstativtruck och innehar ett giltigt truckkort för kategori B3. Du bör ha minst två års arbetslivserfarenhet inom lager eller logistik samt vana vid att arbeta i högt tempo. Grundläggande kunskaper i svenska är nödvändiga för att kunna kommunicera effektivt med kollegor och förstå säkerhetsföreskrifter. Vi värdesätter din förmåga att arbeta självständigt samt att du är lösningsorienterad. Meriterande Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete med inventering och lagerhantering. Kunskap om lagerstyrningssystem och tidigare användning av ERP-system, såsom SAP, kan ge dig ett försprång. Erfarenhet av arbetsledning eller teamkoordination inom lagerverksamhet kan också vara en fördel. Om du har genomgått utbildning inom logistik eller har en certifiering inom säkerhetsarbete, ser vi det som ett plus i din ansökan. Som en av oss Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll. Om Lernia Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt. Hur du söker tjänsten För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Hanna Bertilsson via e-post: [email protected]älkommen att söka denna tjänst genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Hanna Bertilsson via e-post: [email protected].
Välj ett jobb för att visa detaljer