Vår kund i Södermanland söker servicedesktekniker och onsitetekniker. Kunden hanterar alla typer av ärenden som har anknytning till vårdsystem, IT eller telefoni med allt från felanmälningar, beställningar, användarstöd, förfrågningar samt önskemål men även behörighetshantering. Denna annons gäller för ett återkommande behov, vilket innebär att vi kontinuerligt söker kompetenta medarbetare för rollen som IT-support. Uppdragen sker på plats i antingen Eskilstuna eller Nyköping. Vi söker därför dig som vill hålla dörren öppen för nya möjligheter och som är redo att ta nästa steg i din karriär när rätt uppdrag dyker upp. Resor kan förekomma i tjänsten, därav är B-körkort ett krav. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter Som IT-supporttekniker kommer du att ha kundkontakt och hjälpa användare med deras problem. Kundkontakten sker främst via telefon och problemen kan variera. Du ska självständigt felsöka och hitta lösningar på tekniska problem och anpassa installation av datorer samt program för att passa företagets behov. Du kommer att arbeta med support av Windows operativsystem och standardapplikationer samt vara ett dagligt användarstöd till hela organisationen via telefon och ticketsystem. Din profil och kvalifikationer För att lyckas i rollen tycker du om kundkontakt och är en stjärna på problemlösning. Du har god kommunikativ förmåga, både med kund och kollegor. Som person är du självgående, flexibel och är analytisk i din felsökning. För att trivas i denna roll tror vi att du har ett brett IT-intresse och drivs av att utveckla nya kompetensområden. Du är en teamspelare som gillar att arbeta i en dynamisk miljö. Krav - Erfarenhet av att arbeta i Active Directory och Azure AD/Entra ID - Kunskaper inom Microsoft Office 365 och Citrix - Erfarenhet av ärendehantering, telefonsupport och support med fjärrstyrningsverktyg - Tala och skriva både svenska och engelska flytande - B-körkort Meriterande - Utbildning inom IT Arbetstider är för närvarande måndag till fredag uppdelat på två olika arbetspass (7-16 eller 8-17) men kan komma att ändras efter verksamhetens behov. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Elise Haglund +46 733 571793 [email protected]
Vi är en privat vårdcentral som nu söker sjuksköterska/ distriktssköterska. Tjänsten är tillsvidare, tjänstgöringsgrad och tillträde kan diskuteras. Vi har avtal med region Sörmland och arbetar på uppdrag av Hälsoval Sörmland. Vi erbjuder ett omväxlande arbete där du möter patienter i alla åldrar. Vårdcentralen är belägen i centrala Katrineholm med snart 11 000 listade patienter. Vi är ett härligt arbetslag med omkring 60 medarbetare med olika kompetenser och arbetsuppgifter. Som sjuksköterska/ distriktssköterska på Vår Vårdcentral arbetar du på mottagning eller med rådgivning och tidsbokning i tele Q. Vi ser gärna att du är intresserad av vaccinationer då vi har behov av en vaccinationsansvarig sköterska. Vi söker nu en utbildad legitimerad sjuksköterska / distriktssköterska gärna med erfarenhet av att arbeta på vårdcentral eller annan mottagning. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har en god samarbetsförmåga och har ett intresse för primärvård. Som person är du positiv, serviceinriktad, ansvarsfull och van att arbeta självständigt. Urval kommer att ske fortlöpande. Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper. Välkommen med din ansökan!
Om rollen Föreställ dig en sommar fylld av doftande äventyr och meningsfulla upplevelser – en sommar hos Rituals! Som sommarextra hos oss blir du en del av ett dynamiskt team som delar passionen för välbefinnande och skönhet. Varje dag erbjuder en möjlighet att lära sig något nytt, växa professionellt och inspirera andra genom våra exklusiva produkter. Kom och skapa magi med oss på Rituals i sommar. Låt oss tillsammans sprida skönhet, lugn och lyx till varje kund och göra denna sommar till en oförglömlig resa. Som Rituals nya butikssäljare brinner du för kundupplevelse och teamwork. Varje Rituals-kund är unik. Med dina färdigheter och kunskap guidar du varje kund till rätt produkter för att möta deras behov. Utöver detta ansvarar du för att: Ha ett nära samarbete med dina kollegor för att nå dina och butikens mål. Ta kontakt med kunderna och leverera en kundupplevelse som är Best in Class. Hålla butiken ren och prydlig enligt företagets standard, så att produkterna alltid presenteras enligt Rituals riktlinjer för visuell merchandising. Följa säkerhetsrutinerna i butiken. I gengäld får du möjlighet att växa med oss utveckla dina kunskaper och färdigheter inom detaljhandeln genom våra globala utbildningsprogram där du lär dig mer om vårt produktsortiment och vår säljteknik. Kravspecifikation I butiken jobbar du tillsammans med passionerade och entusiastiska kollegor som verkligen jobbar med Heart & Soul. Precis som du brinner de för att skapa en magisk kundupplevelse. Du är one of a kind eftersom du har förmågan att få genuin kontakt med kunder och få dem att känna sig som hemma i våra butiker. Som Rituals butikssäljare är du även professionell och är en ambassadör för vårt varumärke. Du har även: Relevant erfarenhet från en liknande tjänst inom detaljhandel, kundservice eller vård och omsorg. Resultatdrivet tänk och är en lagspelare. Förmåga att ta beslut och lösa problem. Öga för detaljer, är organiserad och strukturerad. Mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska. Du är 18 år eller äldre. Ytterligare information Är du intresserad? Vi erbjuder en tjänst på extra, vid behov. Startdatum: Juni Vi strävar efter att bli det snabbast växande företaget inom well-being och bryr oss om dig lika mycket som vi bryr oss om miljön. Bli en del av vår resa och sök tjänsten idag, vi går igenom ansökningar och håller intervjuer löpande. Om du har frågor är du välkommen att höra av dig till vårt rekryteringsteam [email protected]. Stort lycka till i rekryteringsprocessen I enlighet med GDPR accepterar Rituals endast ansökningar via vår karriärhemsida!
Vi är en del av världens äldsta biluthyrningsfirma som grundades redan 1912. Vi är ett globalt växande varumärke som de senaste fem åren har haft en tillväxt med 265%. Vi finns på mer än 100 platser i Sverige och i 105 länder runt om i världen. Hos oss på SIXT Biluthyrning kommer du att arbeta med välkända varumärken som Audi, BMW och Mercedes-Benz. Du kommer ta plats i ett team som tillsammans levererar en förstklassig upplevelse. Vad vi kan erbjuda dig Yrkesmässig och personlig utveckling. Vara del av ett team som gemensamt driver stationen mot uppsatta mål. Varierande arbetsuppgifter. Arbete i en internationell och intensiv arbetsmiljö. Parkeringsmöjligheter på arbetsplatsen. World Wide rabatt på hyrbilar hos SIXT till dig och din familj/vänner. Årliga resor med företaget. Din roll Du kommer som biluthyrare att hantera våra kunders hyrbilsupplevelse hela vägen, från bokning och upphämtning, till återlämning samt hantera uppföljning och frågor som inkommer. Tjänstens omfattning Tjänsten är på heltid med provanställning de första 6 månaderna. Dina arbetsuppgifter Kundmöten över disk, via telefon och per mail. Aktivt arbeta med behovsanalys och merförsäljning av SIXT produkter. Riskbedömning. Biltvätt- och tankning Etablera och vårda kundrelationer. Om dig Förtroendeingivande. Naturlig servicekänsla. Resultatinriktad. Ansvarstagande. Förmåga att med en lugn och positiv inställning kunna hantera utmanande situationer. Du har Goda kunskaper i Engelska, tal och skrift. B körkort med behörighet för manuell växellåda, minst 1 år God datorvana. Möjlighet att arbeta både dag- och kvällsskift Om arbetsgivaren Sixt rent a car startades i München av familjen Sixt 1912. Sixt börsintroducerades i mitten på 1980-talet och blev då också marknadsledande i flera Europeiska länder, framförallt i Tyskland. Sixt är fortfarande i familjen Sixt ägo och drivs idag av Erik och Regine Sixts två söner Alexander och Konstatin Sixt. I Sverige drivs Sixt som franchise och finns på de flesta stora orter, flygplatser och järnvägsstationer med ca 120 utlämningsställen från Kiruna i norr till Malmö i söder och vi expanderar med nya kontor hela tiden. Vår affärsidé är att förse våra kunder med mobilitetslösningar från 1 dag upp till 3 år. Vi erbjuder kundservice i världsklass och premiumbilar tillhörande märken som BMW, Audi och Mercedes-Benz, med flera. Ansökningsprocessen Tjänsten skall tillsättas omgående och ansökningar behandlas löpande. Därmed kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor är du välkommen att kontakta [email protected]
Är du en social och serviceinriktad person med passion för att skapa en positiv upplevelse för gäster? Hasselbaren söker nu serveringspersonal som vill vara en del av vårt engagerade team. Vi serverar både lunchbuffé och à la carte, och vi söker dig som brinner för att ge våra gäster bästa möjliga service. Arbetsuppgifter: • Ta emot beställningar och servera mat och dryck till gäster • Vara ansiktet utåt och ge professionell och trevlig service • Hålla rent och snyggt i serveringsområdet • Hantera betalningar och kassasystem • Samarbeta med kökspersonalen för att säkerställa en smidig gästupplevelse Kvalifikationer: • Tidigare erfarenhet av servering är meriterande men inget krav • Serviceinriktad och god kommunikationsförmåga • Förmåga att arbeta i högt tempo och under stress • Ett glatt humör och en positiv inställning • God samarbetsförmåga och noggrannhet Det är ett krav att arbetstagaren behärskar svenska språket flytande, då detta är nödvändigt för att kunna utföra arbetsuppgifterna och kommunicera med kunder samt kollegor Vi erbjuder: • En spännande arbetsplats med trevliga kollegor • Möjlighet att utvecklas inom restaurangbranschen • Konkurrenskraftig lön och förmåner • En härlig atmosfär med engagerade gäster Omfattning: Tillsvidareanställning, deltid/heltid enligt överenskommelse. Ansökan: Skicka din ansökan till [email protected] vid ansökan ange referens nummer: 61330 Vi ser fram emot att höra från dig och att välkomna dig till vårt team!
Tycker du om att köra bil, träffa människor och se nya platser? Då kan du vara vår nästa chaufför! Vi söker i dagsläget chaufförer som kan tänka sig att jobba på heltid. Vi samarbetar idag med ett snabbväxande transportföretag inom fordonsbranschen. Din uppgift kommer vara att transportera personbilar av olika märken och modeller runt om i hela landet och även sköta viss kundkontakt. Det krävs att du innehar manuellt B-körkort och att du är flexibel med arbetstider då du ibland kommer att köra sena kvällar och eventuellt övernatta på förutbestämd ort. Vi söker dig som • Flexibel. • Stresstålig. • God körvana. • Erfarenhet från kundbemötande. • Manuellt B-körkort är ett krav. • Flyttande i svenska i både tal och skrift. Tillsättning sker löpande, tveka inte med att skicka in din ansökan idag så att du kan säkra en plats hos en aktör inom fordonsbranschen! Om oss Aura Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kompetenta rekryterare som totalt har över 20 års erfarenhet av bemannings- och rekryteringsarbete. Ett nytänkande, lösningsorienterat och effektivt arbetssätt har gjort att vi under kort tid blivit framgångsrika i vårt arbete. Vi tror på flexibla bemanningslösningar utefter varje kunds respektive behov och värdesätter transparent kommunikation med såväl kund som kandidat. Som kandidat eller medarbetare hos oss blir du en viktig del av vår verksamhet. Vi ser fram emot din ansökan!
Tycker du om att köra bil, träffa människor och se nya platser? Då kan du vara vår nästa chaufför! Vi söker i dagsläget chaufförer som kan tänka sig att jobba på heltid. Vi samarbetar idag med ett snabbväxande transportföretag inom fordonsbranschen. Din uppgift kommer vara att transportera personbilar av olika märken och modeller runt om i hela landet och även sköta viss kundkontakt. Det krävs att du innehar manuellt B-körkort och att du är flexibel med arbetstider då du ibland kommer att köra sena kvällar och eventuellt övernatta på förutbestämd ort. Vi söker dig som • Flexibel. • Stresstålig. • God körvana. • Erfarenhet från kundbemötande. • Manuellt B-körkort är ett krav. • Flyttande i svenska i både tal och skrift. Tillsättning sker löpande, tveka inte med att skicka in din ansökan idag så att du kan säkra en plats hos en aktör inom fordonsbranschen! Om oss Aura Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kompetenta rekryterare som totalt har över 20 års erfarenhet av bemannings- och rekryteringsarbete. Ett nytänkande, lösningsorienterat och effektivt arbetssätt har gjort att vi under kort tid blivit framgångsrika i vårt arbete. Vi tror på flexibla bemanningslösningar utefter varje kunds respektive behov och värdesätter transparent kommunikation med såväl kund som kandidat. Som kandidat eller medarbetare hos oss blir du en viktig del av vår verksamhet. Vi ser fram emot din ansökan!
Tycker du om att köra bil, träffa människor och se nya platser? Då kan du vara vår nästa chaufför! Vi söker i dagsläget chaufförer som kan tänka sig att jobba på heltid. Vi samarbetar idag med ett snabbväxande transportföretag inom fordonsbranschen. Din uppgift kommer vara att transportera personbilar av olika märken och modeller runt om i hela landet och även sköta viss kundkontakt. Det krävs att du innehar manuellt B-körkort och att du är flexibel med arbetstider då du ibland kommer att köra sena kvällar och eventuellt övernatta på förutbestämd ort. Vi söker dig som • Flexibel. • Stresstålig. • God körvana. • Erfarenhet från kundbemötande. • Manuellt B-körkort är ett krav. • Flyttande i svenska i både tal och skrift. Tillsättning sker löpande, tveka inte med att skicka in din ansökan idag så att du kan säkra en plats hos en aktör inom fordonsbranschen! Om oss Aura Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kompetenta rekryterare som totalt har över 20 års erfarenhet av bemannings- och rekryteringsarbete. Ett nytänkande, lösningsorienterat och effektivt arbetssätt har gjort att vi under kort tid blivit framgångsrika i vårt arbete. Vi tror på flexibla bemanningslösningar utefter varje kunds respektive behov och värdesätter transparent kommunikation med såväl kund som kandidat. Som kandidat eller medarbetare hos oss blir du en viktig del av vår verksamhet. Vi ser fram emot din ansökan!
Dellner Dampers har levererat kundanpassade hydrauliska dämpare till världsledande företag med huvudfokus på tågindustrin, men även till världsledande bro-företag, företag inom materialhantering etc. under de senaste 50 åren. Vårt uppdrag är att leverera en optimal lösning till våra kunder på deras samtliga vibrations och energiabsorberande behov. Vi gör det genom att erbjuda en bred produktflora av hydrauliska dämpare samt buffertar och en nyckel i vår framgång är att vår produktutveckling och produktion görs in-house i Sverige och i nära samverkan med våra ledande kunder på en internationell marknad. Vi är 55 anställda och levererar produkter för cirka 120 miljoner kronor årligen till våra kunder som är spridda över världen. Omkring 95 procent går på export till framförallt Europa, Kanada, Asien och USA. Vår produktion och utveckling ligger i Flen och inom en radie av 10 mil finner du Stockholm, Södertälje, Västerås, Katrineholm, Eskilstuna och Nyköping. Företaget ingår i Dellner Couplers AB som bland annat är världsledande på koppel till tågindustrin. Läs mer på www.dellnerdampers.se Rollen Du kommer in i ett team som idag består av fyra konstruktörer, varav en som behöver ersättas för pension. Vi konstruerar produkter utifrån kundernas krav, utvecklar nya koncept och tar fram samtlig utrustning/ verktyg för produktion och montering. Du kommer ha dynamiska arbetsdagar som innehåller allt från konstruktion, granska tekniska lösningar till att se hur dina lösningar fungerar att producera och montera. Du rapporterar till Konstruktionschefen, placeringsort är Flen i Södermanland. Vem är du? I rollen som konstruktör har du många kontaktytor internt på företaget och en del inom moderbolaget, men även mot kunder så du bör trivas att jobba tvärfunktionella team, varför det är viktigt att du är duktig på att skapa relationer och ett bra samarbetsklimat. Du trivs i en teknisk miljö och drivs av att utveckla både processer och produkter du är lösningsorienterade och kan se och förklara tekniska lösningar på våra kunders problem eller önskemål. Det är väldigt viktigt att kunna kommunicera på ett professionellt sätt, både på svenska och på engelska, ytterligare språkkunskaper som tex tyska är positivt. Du kommer att arbeta i en internationell miljö då våra kunder finns över hela världen. Har du erfarenhet av att själv ha jobbat med skärande bearbetning, montering eller svets så kommer det komma väl till sin plats i denna roll. Vi ser positivt på att du har ett genuint tekniskt intresse, är praktiskt lagd, problemlösare och trivs med att arbeta i grupp Vi söker dig som: · har minst 5års erfarenhet av konstruktion med bakgrund från produktion och montering · har stor kunskap inom CAD. Solid Works är meriterande. · har stort tekniskt intresse och gärna kunskap inom mekanik, svetsning och skärande bearbetning. · har en teknisk utbildning motsvarande gymnasium. Högskoleingenjör eller YH är meriterande.
Vårdcentralen Norra är en ny och modern vårdinrättning belägen i ljusa och välutrustade lokaler. Vårdcentralen är strategiskt placerad i en växande stadsdel i Eskilstuna och har goda förbindelser med allmänna kommunikationer, vilket gör den lättillgänglig både med kollektivtrafik och bil. Vi värnar om ett trivsamt och öppet arbetsklimat på vår mottagning. Vi lägger stor vikt vid bemötande, kvalitetsarbete, kontinuitet samt tillgänglighet. Vårt patientklientel är varierat och speglar befolkningsstrukturen i Eskilstuna på ett sätt som är representativt för kommunen som helhet. Vi söker dig som Är utbildad vårdadministratör eller medicinsk sekreterare med kodningsutbildning. Tidigare erfarenhet inom yrket är meriterande. Arbetsbeskrivning I rollen kommer du bland annat att arbeta med följande uppgifter: • Sedvanliga administrativa uppgifter och dokumentation. • Remisshantering. • Diagnosklassificering. • Viss IT-verksamhet samt fungera som objektspecialist i flera olika system. • Administrativt stöd till kollegor. • Du kommer även att ha flera olika administrativa ansvarsområden, anpassade efter din kompetens, intresse och verksamhetens behov. Kvalifikationer Den sökande ska vara trygg både i sin personlighet och profession samt ha ett serviceinriktat arbetssätt. Utbildning som medicinsk sekreterare eller vårdadministratör är ett krav. Vi ser gärna att du har erfarenhet från primärvården. Tidigare erfarenhet som klinikadministratör är meriterande.
Välj ett jobb för att visa detaljer