C-chaufförer sökes för återvinningscentralen i Eskilstuna och Strängnäs
Arena Personal Sverige AB
Lastbilsförare m.fl.

Vi söker pålitliga C-chaufförer för sopkärlstömning på heltid under perioden v. 23–34. Arbetsuppgifter: Du kommer främst köra sopbil och tömma sopkärl i enligt angivna rutter. Ditt ansvar kommer att vara att säkerställa att avfall hanteras effektivt och att kundens behov möts på ett professionellt sätt. Vi söker: Drivna lagspelare som inte har något emot att starta dagen tidigt. Du bör vara pålitlig och ha en god arbetsmoral. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet, och vi uppmuntrar egna initiativ och driv. Krav: · C-körkort · ADR · Yrkesbevis · Talar flytande svenska Meriterande: · Erfarenhet av att köra sopbil eller lastbil · Körvana och förmåga att hantera tunga fordon Om tjänsten: Du kommer vara anställd hos Arena Personal för uthyrning till kund med lön enligt kollektivavtal. Arbetstiderna är måndag till fredag 06.00–15.00. Ansökningar behandlas löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Låter det intressant? - Skicka in din ansökan redan idag!

2 juni 2025
Sista ansökan:
19 november 2025
Personlig assistent
Söderort Assistans AB
Personliga assistenter

Personlig assistent sökes till härlig kvinna med intresse för natur och odling i Oxelösund. Vi söker dig som är kvinna i åldern 50–67 år och vill arbeta som personlig assistent åt en glad och utåtriktad kvinna som använder rullstol. Hon älskar att vara ute i naturen, pyssla med blommor och odla – så delar du det intresset är det ett stort plus! Arbetet innebär att vara ett stöd i vardagen både hemma och ute på aktiviteter. Du är trygg, lugn och lyhörd som person. Erfarenhet av personlig assistans är meriterande, men vi lägger stor vikt vid personkemi. Tjänsten är deltid, och arbetspassen kan förekomma både vardagar och helger. Välkommen med din ansökan! Söderort assistans AB är ett företag som bedriver personlig assistans och vi finns i hela landet.

2 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Verkstadschef till Bilia Mercedes-Benz i Nyköping
Starfinder AB
Produktionschefer inom tillverkning

Vill du ta nästa steg i karriären och leda en verkstad med ett av bilbranschens starkaste varumärken? Som verkstadschef hos Bilia Mercedes-Benz i Nyköping får du en central roll där du leder verksamheten operativt – men också är med och formar framtidens servicemarknad. Det här är en roll för dig som vill driva förändring, utveckla människor och skapa struktur med affären och kunden i fokus. Du får ett brett ansvar och möjligheten att påverka både arbetssätt, teamkänsla och lönsamhet i vardagen. Arbetsuppgifter I rollen som verkstadschef ansvarar du för att leda och utveckla den dagliga driften av verkstaden. Du är navet mellan tekniker, reservdelar och kundmottagning och ser till att flödet fungerar hela vägen – från inlämning till färdig leverans. Du planerar och prioriterar arbetet, fördelar resurser och ser till att teamet har rätt förutsättningar för att leverera med hög kvalitet. I vardagen är du en närvarande ledare som coachar, följer upp och bidrar till en positiv och framåtlutad kultur. Utöver det operativa ansvaret ingår personal-, arbetsmiljö- och resultatansvar, inklusive uppföljning av nyckeltal, lönsamhet, kvalitet och kundnöjdhet. Som en viktig del av det lokala ledarskapet arbetar du i nära dialog med servicemarknadschefen och är med och driver utveckling, målsättning och planering framåt. Din profil För att trivas och lyckas i den här rollen ser vi att du har flerårig erfarenhet av att leda personal inom fordonsbranschen eller annan tekniskt inriktad serviceverksamhet. Du har god förståelse för verkstadens flöden och utmaningar, och är trygg i att ta ansvar för både människor och resultat. Vi ser gärna att du har arbetat som verkstadschef tidigare, eller haft en position som exempelvis verkstadscoach, planör eller verkmästare – där du kombinerat personalansvar med både operativt fokus och strategiskt arbete. Du är en närvarande och tydlig ledare som gillar att bygga engagemang och skapa struktur. Du kommunicerar klart och förtroendeingivande, kan sätta riktning – men också anpassa dig när förutsättningarna förändras. Utöver dina ledaregenskaper ser vi att du har: Vana av personalansvar och resultatuppföljning Erfarenhet av förbättrings- och kvalitetsarbete God administrativ förmåga och systemvana Flytande svenska och engelska i tal och skrift B-körkort Vi erbjuder dig På Bilia får du arbeta med starka varumärken och vara en del av en organisation som satsar långsiktigt – både på sin affär och sina medarbetare. Vi erbjuder en tydlig struktur, professionella verktyg och ett ledarskap där samarbete, transparens och kundfokus är centralt. Här får du möjlighet att växa som chef, påverka verksamheten och bidra till en serviceupplevelse som gör skillnad. Vi tror på att kombinera affärsdriv med omtanke, och vi arbetar tillsammans för att skapa en arbetsplats där både medarbetare och kunder trivs. Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Placering är på Bilia Mercedes-Benz i Nyköping. Ansökan och kontakt Rekryteringen sker i samarbete med Starfinder. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Malin Dunder på 076-777 76 62 eller Catrin Fjellström på 070-074 40 18. Vi intervjuar löpande – skicka in din ansökan så snart som möjligt.

2 juni 2025
Sista ansökan:
19 november 2025
Sommarjobb, Avdelning Slakten Kronfågel
A-Staffing Sweden AB
Slaktare och styckare m.fl.

Om Kunden Kronfågel är Sveriges marknadsledande kycklingproducent, kunderna finns inom dagligvaruhandeln och det offentliga köket. Företaget ingår i koncernen Scandi Standard, Nordens största kycklingproducent med verksamheter i Sverige, Danmark, Irland, Norge och Finland. På Kronfågel är det cirka 850 anställda, de flesta arbetar vid företagets produktionsanläggning i Valla/Katrineholm. Huvudkontoret ligger i Stockholm. Om Jobbet A-Staffing i Katrineholm söker dig som söker sommarjobb. På avdelning slakten jobbar du tvåskift. Förmiddag kl. 04:15-12:45 och eftermiddag 12:45-20:45. Du blir anställd av oss och uthyrd till Kronfågel i Valla. Du får lön enligt villkoren i Bemanningsavtalet för arbetare och tjänar in semesterersättning från första timmen. Arbetsbeskrivning Som medarbetare på slaktavdelningen ansvarar du för att medverka i den första delen av den maskinella slaktprocessen. Arbetet sker i högt tempo, med fokus på hygien, djurvälfärd och livsmedelssäkerhet. Du arbetar i ett team och bidrar till att produktionen flyter enligt plan. Arbetet kräver god fysik och förmåga att kunna jobba i ett visst tempo på grund av löpande band. Utbildning och Intyg -18 år fyllda - Körkort och tillgång till bil eller en plan för hur resor till och från Valla ska lösas - God fysik - Du måste förstå vikten av hygien och renlighet - Du får inte snusa på arbetstid För samtliga tjänster behöver du även ha tillräckligt bra svenska för att kunna kommunicera med kollegor och chefer och ha läsförståelse för att klara utbildning och ta till dig säkerhetsföreskrifter. Erfarenhet Har du jobbat på arbetsplatsen tidigare alternativt i liknande verksamhet är det meriterande. Personliga kvalifikationer Vi söker dig som har god arbetsmoral, är stresstålig, uthållig och som kan bidra till god stämning i arbetslaget. Ansökan Vi kan inte hantera ansökningar som inkommer via mejl på grund av GDPR. Du ansöker via länk till annonsen. Intervjuer och urval kommer att ske löpande under våren. Vi ser fram emot din ansökan! Uppdragslängd Preliminärt t.o.m. 15 augusti 2025 Om oss A-Staffing är auktoriserade inom bemanning samt medlemmar i Almega kompetensföretagen, Byggföretagen och Installatörsföretagen så du kan vara säker på att du alltid har rätt anställningsvillkor. Som anställd på A-Staffing kan du räkna med vårt engagemang för dig, dina arbetsuppgifter och din arbetsmiljö. Vår prioritet är öppenhet och tillgänglighet samt din trivsel, hälsa och säkerhet. VI erbjuder all vår personal friskvårdsbidrag. Vi är även kvalitets- och miljöcertifierade enligt ISO 9001 och 14001. A-Staffing levererar tjänster inom bygg-, anläggnings- och elteknikbranschen samt tillverkningsindustrin i södra och mellersta Sverige. A-Staffing hette tidigare VMP Group, men namnändrades under 2021. Inom kedjan verkar A-Staffing Sweden AB och A-Staffing Construction AB.

2 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Timvikarie: Personlig assistent till tjej i Katrineholm
Ågrenska AB (svb)
Personliga assistenter

Om Ågrenska Ågrenska är en unik, utvecklande mötesplats och ett nationellt kompetenscentrum. Vi bedriver olika verksamheter utifrån ett helhetsperspektiv för barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättningar, deras anhöriga samt professionella. Ågrenska ägs av Ågrenska Stiftelsen som är en icke vinstdrivande organisation. Som assistent på Ågrenska omfattas du av kollektivavtal, har rätt till ersättning för friskvård och får kontinuerlig utbildning i din roll som personlig assistent. Läs mer på www.agrenska.se  Vem ska du jobba med? Jag är en 26-årig tjej som har behov av assistenter dygnet runt på grund av en svårbehandlad epilepsi. Jag har precis flyttat till en egen lägenhet i Katrineholm där jag har flera assistenter som jobbar hos mig. Nu söker jag timvikarier som kan hoppa in och arbeta vid ordinarie personals frånvaro. Eftersom jag har dubbelassistans så kommer du att arbeta tillsammans med en annan kollega på dagen samt under vakna nattpass. Arbetet kan också vara förlagt på kvällar och helger. Som person är jag glad och social men vissa dagar är jag tröttare än vanligt på grund av min epilepsi. Du behöver därför vara bekväm med att dagarna kan variera stort när det kommer till mitt mående. Detta gör också att du behöver vara flexibel som person så att du lätt kan anpassa dig till mitt mående men också att du snabbt kan ställa dig till förfogande när behovet av extrapersonal uppstår. Kanske kombinerar du detta arbete med studier eller annat deltidsarbete. Vem är du som söker? Du som assistent till mig behöver vara trygg, tålmodig, påhittig och lyhörd. Jag ser gärna att du har en ödmjuk och positiv syn på livet eftersom jag behöver stöd och hjälp med nästan allt i min vardag. Jag är talande med stöd av tecken/bilder och jag har en intellektuell funktionsnedsättning. Det är förstås en stor fördel om du har erfarenhet som personlig assistent och av arbete vaken natt men det viktigaste är att du är rätt person och att vi trivs med varandra. För att bli trygg i din roll som assistent till mig kommer du att gå bredvid under dagtid för att lära känna mig och mina rutiner. Omfattning av tjänst Som timvikarie kommer du jobba vid behov och är bland annat vid sjukluckor och ledighet hos ordinarie personal. Vi ser också att du kan vara aktuell för att jobba under semesterperioder på sommaren! På grund av integritetsnära arbete söker jag bara kvinnliga assistenter. Tycker du att det verkar kul att jobba hos mig? Tveka inte att höra av dig så hoppas jag att vi ses! Vi kräver även att du uppvisar utdrag från belastningsregistret. Ansök om detta redan nu via nedan länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

2 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Utredare lex Sarah till Staben Division Social Omsorg
Nyköpings kommun
Planerare och utredare m.fl.

Division Social omsorg har det yttersta ansvaret för barn, ungdomar, vuxna och äldre som behöver stöd. Vårt arbete spelar en stor roll i många människors liv. Våra arbetsinsatser gör att samhället fungerar. Vi arbetar för att ha en helhetssyn där vi tar hänsyn till människors hela livssituation och i all verksamhet ska individens perspektiv beaktas. Staben är till för att övergripande leda, utveckla och vara stöd till chefer och medarbetare i divisionen inom olika kompetensområden. Staben arbetar strategiskt och operativt. Vi är både styrande och stödjande och arbetar divisionsövergripande. En viktig del i vårt uppdrag är att verka för verksamhetsutvecklande samarbete inom divisionen och mellan olika divisioner. I staben arbetar nio engagerande och drivna personer inom olika områden. ARBETSUPPGIFTER Som utredare kommer du att spela en central roll i vårt arbete för att säkerställa hög kvalitet och trygghet inom vård och omsorg. Arbetet med lex Sarah är en viktig del av vårt kvalitetssystem för att upptäcka, utreda och åtgärda missförhållanden och risker inom våra verksamheter. Vi behöver dig som brinner för kvalitetssäkring och som har en stark känsla för rättssäkerhet och trygghet för de som använder våra tjänster. Andra arbetsuppgifter än utredningar inom lex Sarah kan förekomma, som finns inom Stabens arbetsområde. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som utredare är att hantera och utreda missförhållanden eller risker för missförhållanden inom socialtjänstens verksamheter. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Ta emot och bedöma anmälningar - Genomföra utredningar - Dokumentera och rapportera - Föreslå och följa upp åtgärder - Samverkan och information - Mäta, följa upp och verksamhetsutveckla området Du förväntas leda och driva arbetet med utredningar på ett strukturerat och engagerande sätt, där samverkan med verksamheterna är en viktig del i utredningsarbetet. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har: Högskoleutbildning med inriktning mot socialt arbete, exempelvis socionom eller likvärdig utbildning. Kompletterande utbildningar/kurser: Kompetens- och erfarenhetskrav: - Flerårig erfarenhet av arbete inom socialtjänst eller vård och omsorg - Mycket god kunskap om SoL, LSS samt föreskrifter om lex Sarah - Erfarenhet av att skriva utredningar eller rapporter med mycket god språklig förmåga - God analytisk förmåga och vana att arbeta självständigt Meriterande: - Erfarenhet av att ha arbetat med lex Sarah-utredningar - Erfarenhet av kvalitetsarbete eller internkontroll - Kunskap om dokumentationssystem inom socialtjänst (t.ex. Treserva, Procapita, Lifecare) Personliga egenskaper som du behöver i tjänsten: - Stark analytisk förmåga - God kommunikativ förmåga i tal och skrift på svenska - Förmåga att arbeta självständigt och strukturerat under tidspress - Erfarenhet av att samverka med olika professioner och nivåer inom organisationen - God social och kommunikativ kompetens att skapa förtroende - Förmåga att visualisera och presentera komplexa idéer på ett tydligt och pedagogiskt sätt - Förmåga att arbeta självständigt och strukturerat med flera utredningar samtidigt - Mycket god förmåga att leda dig själv och planera din tid och dess arbetsuppgifter - Flexibel och anpassningsförmåga för att möta förändringar och nya utmaningar Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer sker löpande. ÖVRIGT Vid kusten en timme från Stockholm ligger Nyköping. En snabbt växande kommun med hållbarhetsfokus och god service. Här är avstånden mindre, naturen närmare och livet lite enklare. Att arbeta i Nyköpings kommun innebär att bli del av en ambitiös organisation i en spännande tillväxtfas. Bland annat byggs Ostlänken som är en 16 kilometer ny dubbelspårig järnväg mellan Järna och Linköping. Det byggs också nya resecentrum: ett i centrala Nyköping och ett vid Stockholm Skavsta flygplats. Utvecklingen kommer att påverka vår region positivt under många år framöver, både när det handlar om arbetsmarknad och god medborgarservice. Inom Nyköpings kommun arbetar ca 4 300 personer och vår breda organisation med många yrkesgrupper ger dig goda utvecklingsmöjligheter. Här finns många av samhällets viktigaste jobb. Du som väljer att arbeta hos oss kan därför vara säker på att få engagera dig i meningsfulla arbetsuppgifter. Här är du med och gör skillnad, både för enskilda människor och för kommunen i stort. Välkommen till en arbetsplats där möjligheterna växer. •Provanställning kan komma att tillämpas. •Denna tjänst kan komma att krigsplaceras i kommunens krigsorganisation vilket innebär att kommunen säkerställer tjänsten vid höjd beredskap. •För denna tjänst kan en säkerhetsprövning komma att göras enligt säkerhetsskyddslagen. •Tester i tidigt urval kan komma att användas i denna rekrytering. •När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. På så sätt blir hanteringen av din ansökan effektiv, snabb och säker. •Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. •Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för redan anställd personal. #LI-Onsite

2 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Vi söker en endodontist till vår klinik, välkommen!

Specialistandvården Eskilstuna Vid specialisttandvården i Eskilstuna på Mälarsjukhuset bedriver vi en högt specialiserad vård i samarbete mellan tand- och sjukvården. På kliniken finns ca 50 medarbetare inom specialiteterna pedodonti, parodontologi, oral protetik, orofacial medicin, endodonti, käkkirurgi, oral radiologi och bettfysiologi. Vi har även ST-tandläkare på flera av avdelningarna på kliniken. Vi har helt nyrenoverade lokaler med flera välutrustade operationssalar samt tillgång till centraloperation om narkosresurser krävs. Avdelningen för endodonti har idag en anställd endodontist och vi har ett mycket gott remissinflöde. Vi har ett välutvecklat samarbete i specialisttandvården över länet vilket innebär att samverkan med andra specialiteter och avdelningar ingår som en naturlig del av verksamheten. Vi bedriver även nischtandläkarutbildning i endodonti (vakant) och har även regelbundna auskultanter på avdelningen. Vi söker nu en tandläkare med specialistkompetens i endodonti. Förutom det kliniska arbetet vill vi att du även har intresse för och engagerar dig i klinikens utvecklingsverksamhet. I tjänsten ingår även att vara handledare, undervisa samt delta i konsultationsverksamhet. Vi söker dig som stimuleras av samarbete och som gärna arbetar i team. Möjligheterna till personlig utveckling är goda liksom arbetsvillkoren. Möjlighet till forskning finns genom vårt nära samarbete med regionens forsknings- och utvecklingscentrum. Vi erbjuder dig: • en trygg anställning i ett välmående företag som arbetar för en bra arbetsmiljö och medarbetarnas utveckling • friskvårdspeng på 5 000 kr • ett förmånligt kollektivavtal, som t.ex. fler semesterdagar efter 40 år, tillägg vid föräldraledighet och vid sjukdom • kollektivavtalade försäkringar som ger dig ett bra skydd • en av marknadens bästa tjänstepensionsavtal • förmånsportal med många fina förmåner • vår värdegrund med betoning på samarbete, utveckling och professionellt arbetssätt som är enkel att omsätta på kliniken. Utbildningskrav Legitimerad tandläkare med specialistkompetens inom endodonti. Välkommen med din ansökan, inklusive CV. Vi behandlar ansökningarna löpande under ansökningstiden och därför bör du skicka din ansökan så fort som möjligt. Specialisttandvården i Sörmland är en samlad verksamhet i länet och som ingår i Folktandvården Sörmland. I verksamheten arbetar ca 100 medarbetare som finns placerade i Eskilstuna, Nyköping och Katrineholm. Samtliga specialiteter finns representerade i länet. Vår ambition är att bli branschens mest attraktiva arbetsplats med öppet och utvecklande arbetsklimat. Vi strävar efter att vara ett hållbart företag för både medarbetare och vårt klimat varje dag. Tillsammans utvecklar vi Folktandvården Sörmland. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.

2 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Stor- och flyttstädare - OneTime Nyköping

HEMFRID SÖKER DIG SOM VILL ARBETA SOM STOR- OCH FLYTTSTÄDARE Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Vi söker ständigt efter personal som kan tänka sig jobba hos oss runt om i Nyköping och andra delar av Sverige. Besök gärna vår hemsida www.hemfrid.se/karriar för att se andra städer där vi söker personal i. HEMSTÄDNING I VÄRLDSKLASS Att jobba med oss på hemfrid innebär att du får ett roligt, varierande jobb inom städning. På One Team arbetar vi i team där du alltid kommer att jobba tillsammans med flera härliga kollegor från hela världen. Vi letar efter dig som: Tycker om att jobba i team med andra kollegor Ha tidigare erfarenhet inom städning Är engagerad och vill utvecklas inom städning Pratar svenska eller engelska Kunna arbeta flexibla timmar Det är starkt meriterande om du har körkort (B), och gärna egen bil Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder dig; Vi erbjuder dig allt från timanställning till en sysselsättningsgrad på 50–75%. Beroende på vad som passar dig! Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring och friskvårdsbidrag Gratis mobilabonnemang Utbildning inom hemstädning med fokus på din utveckling Engångshemstädning Härliga kollegor från hela världen Är du nyfiken på var vi söker personal? Upptäck våra platser här! Vill du bli en av oss? Välkommen med din ansökan! Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]. HEMFRID IS LOOKING FOR YOU WHO WANT TO WORK AS A BIG- AND MOVING CLEANER Hemfrid is Sweden's largest company in home cleaning. We assist our customers with household services such as cleaning, window washing, moving services, and much more. We are constantly looking for staff who are interested in working with us in Nyköping and other parts of Sweden. Please visit our website www.hemfrid.se/karriar to see other cities where we are hiring. WORLD-CLASS HOME CLEANING Working at Hemfrid means you get a fun and varied job in cleaning, primarily for large households. We are looking for someone who: Enjoy working in a team with other colleagues. Have previous experience from a cleaning profession. Is committed and wants to develop within cleaning Speaks Swedish or English Can work flexible hours It is highly desirable if you have a driving license (B) and preferably your own car We offer you: We offer everything from hourly employment to a workload of 50-75%, depending on what suits you best! Collective agreement and good employment conditions Liability insurance, health insurance, pension insurance, and wellness allowance Training in home cleaning with a focus on your development Free mobile subscription One-time home cleaning Wonderful colleagues from all over the world Are you curious about where we're hiring? Discover all our locations here! Do you want to join us? Welcome to apply! If you have any questions regarding the position or our recruitment process, feel free to contact us at [email protected]

2 juni 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Dansktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna sökes!
Arena Personal Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice!  Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.  En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!  Om tjänsten Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta: Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier Hantera klagomål och reklamationer Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer Lösa kundproblem snabbt och effektivt Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.  Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%.  Vem är du?  Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.  Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.  Vi ser gärna att du har: Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.  Behärskar danska språket i såväl tal som skrift Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

2 juni 2025
Sista ansökan:
16 november 2025
Production Test Engineer - Trainee Program for newly Graduates
Westermo Network Technologies AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Are you an aspiring test engineer with a passion for leadership? Join Westermo's Global Graduate Trainee Program as a Production Test Engineer! Are you our next Graduate Trainee in Production Test Engineering? Westermo, a Swedish growing mid-sized global company, is looking for four enthusiastic trainees to join us in September 2025. If you have a keen interest in both technology and people, and are curious about a future leadership role, this is your chance to get a flying start! About the Program: Our trainee program lasts about a year and includes both on-the-job training and various development activities. While most activities are planned, you and your fellow trainees will also have the opportunity to suggest and organize activities that interest you. From day one, you will start in a permanent position, but during the program, you will rotate through different roles to enhance your skills and experiences. You will be supported by a manager and a dedicated mentor throughout the program. Additionally, the program includes participants from other countries, making it a truly global experience with both in-person and online interactions. Available Positions: Production Test Engineer (Stora Sundby, Eskilstuna): Join our Test Engineering team to program in LabVIEW, troubleshoot, and solve problems in electronic components. This role combines programming with hands-on factory work. Experience with Python, Linux environments, and Bash scripting is a plus. A degree in electrical engineering, engineering physics, or a related field is ideal. Program Highlights: Start in one of the roles above and rotate through different positions and training opportunities. Gain valuable skills and experience to prepare for future challenges. Work in a supportive environment with a manager and mentor. Participate in a global program with colleagues from around the world. Requirements: B.Sc. or M.Sc. in Engineering Physics, Electronics or similar No more than 2 years of relevant work experience since graduating. Alignment with our values: Teamwork & Trust, Integrity & Ownership, Innovation & Learning, and Customer Focus & Quality. Excellent communication skills in English and Swedish, both written and spoken. What We Offer: A great start to your career with personal and professional development. An open and friendly work environment with mature and caring leadership. Attractive benefits and a focus on a healthy, fun workplace with regular company and team activities. Basic Information: Location: Stora Sundby, outside Eskilstuna Job Type: Full-time Employment Contract: Permanent Starting Date: September 1st, 2025 Don’t miss out on this opportunity – apply today! We look forward to meeting you!

2 juni 2025
Sista ansökan:
19 november 2025