Ta din karriär till nya höjder med VIASALES! Bli en del av vårt växande säljteam och sälj för några av Sveriges största varumärken genom personliga möten med kunder. Som en del av vårt resande säljteam kommer du att få möjlighet att resa runt i landet, upptäcka nya platser och bygga starka relationer med kunder face to face. I den här tjänsten kommer du att vara borta hemifrån på veckodagarna och vi står självklart för både resor och boende, så du kan fokusera helt på att göra affärer och skapa minnesvärda kundupplevelser! Vi erbjuder: Attraktiva provisioner utan tak. Trygg start med garantilön. Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och ledarskap. Möjlighet till tjänstebil för att göra dina resor smidigare och mer bekväma. Spännande aktiviteter och tävlingar för att hålla motivationen på topp. Vi söker dig som: Är flytande i svenska. Drivs av att uppnå resultat och älskar utmaningar. Är en social person som trivs med att möta nya människor. Har en passion för att resa och utforska nya platser och har möjlighet att bo borta hemifrån på veckodagarna. Körkort är meriterande, men inget krav. Skicka din ansökan idag då vi rekryterar löpande! För mer information, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53
Har du en passion för entreprenadmaskiner, älskar att möta människor och är grym på att förmedla kunskap? Nu söker vi en erfaren Product Demonstration Coordinator som vill bli en nyckelperson i ett internationellt team där kundupplevelsen står i centrum! Du blir ansiktet utåt i vårt demofält där du håller i maskindemonstrationer, testkörningar och presentationer för våra besökare. Du kommer även att delta vid event, foto- och filmproduktioner samt utbilda och vägleda kunder från hela världen. Vi söker dig som: Har minst 5 års erfarenhet av liknande uppgifter Har ett genuint intresse för entreprenadmaskiner Trivs i en roll där du får ta initiativ och bidra med idéer Är en lagspelare med lösningsfokus och stark servicekänsla Talar flytande svenska och engelska Det är starkt meriterande om du tidigare arbetat i en internationell miljö och om du haft en ledande roll där du hållit i utbildningar eller workshops. Hos oss blir du en del av ett kreativt och drivet team som jobbar tätt tillsammans för att skapa minnesvärda upplevelser Praktisk information: Plats: Eskilstuna Start: 18 augusti 2025 Slutdatum: 30 september 2026 Sista ansökningsdag: 27 juni 2025 Omfattning: 100% onsite Vi arbetar löpande med urval och intrevjuer så skicka in din ansökan redan idag! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
DVT Assistans har sedan starten 2005 anordnat personlig assistans åt människor med funktionsnedsättning. Vi arbetar runt om i Mellansverige utifrån ledorden Delaktighet, Värdighet och Tillgänglighet. Vi tror på individuella lösningar där kunden alltid är i fokus. Tillsammans möjliggör vi för människor med olika funktionsnedsättningar att leva som andra och själva bestämma över sina liv. I dag sysselsätter DVT ca 200 personliga assistenter. Vi söker aktiva assistenter till en ung kille som har autism och som även får många epileptiska anfall per dag. Han söker aktiva assistenter eftersom han älskar att vara utomhus och cykla eller promenera. Kunden kommunicerar inte via ord men förstår om man pratar tydligt till honom. Därför är det viktigt att du pratar tydlig svenska. Under större delen av arbetstiden jobbar man två assistenter tillsammans. Arbetstiderna är i första hand lagda på dagar och kvällar men målet är att det i framtiden även ska bli nätter och helger. Sysselsättningsgraden är 50-80%. Kunden bor utanför Katrineholm så du behöver ha körkort och bil för att ta dig till jobbet. Busstiderna fungerar inte. Vi söker dig som - har körkort och bil - är lugn och trygg, inte stressar upp dig - har en bra kondition - pratar tydlig svenska Meriterande om du har erfarenhet av lågaffektivt bemötande och olika typer av epilepsi. Till detta uppdrag krävs utdrag ur belastningsregistret. Det kan du beställa på: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Välkommen in med din ansökan!
Utvecklas som produktionsmedarbetare hos K-Prefab i Strängnäs! OM TJÄNSTEN I den här rollen blir du en del av vårt grymma produktionsteam som nu ska växa ytterligare. Erfarna produktionsledare finns på plats, och en av dem kommer att vara din närmaste chef. Dessutom får du stöd av förmän som dagligen hjälper och coachar dig i ditt arbete. Dina arbetsuppgifter innefattar att tillverka formar, armera, isolera och gjuta olika typer av betongelement enligt ritningar och kvalitetskrav. Teamet arbetar i olika stationer, exempelvis väggar, armering och bjälklag, vilket ger dig möjlighet att specialisera dig inom ett område om du har särskilt intresse för det. Du får: Du får en introduktion och praktisk handledning av erfarna kollegor på plats. Vill man utvecklas så finns stora möjligheter att göra det i vårt företag. Tjänsten är på 6-månader med möjlighet att bli övertagen av K-prefab som vidare kan leda till fastanställning. VI LETAR EFTER DIG SOM Behärskar svenska flytande i både tal och skrift. Har gymnasieutbildning. Har B-körkort. Bor i eller nära Strängnäs. Meriterande: Utbildning inom ritning eller konstruktion. Innehav av travers- och/eller C-körkort. Personligheten är en egenskap vi ställer stor vikt på: Är du Noggrann, Ansvarstagande och teamplayer då är denna tjänst för dig! REKRYTERINGSPROCESSEN Rekryteringen sköts av Arena Personal, och alla frågor om tjänsten ska riktas dit. Vi tillämpar löpande urval, vilket innebär att annonsen kan tas bort när vi har fått tillräckligt många kandidater till slutskedet. OM K-PREFAB K-Prefab tillverkar prefabricerade betongelement skräddarsydda efter kundens behov. Produktionen sker inomhus i fabriker runt om i Sverige, och elementen levereras färdiga för montering direkt till byggarbetsplatser. Betongelementen kan förses med grundmålning, fönster och installationer för el, ventilation och VVS, vilket gör att byggprocessen går snabbt och smidigt – som att sätta ihop stora byggklossar. Om anställningen Lön Enligt avtal Lönetyp: Timlön Anställningsvillkor kl. 07.00-16.00 Heltid
Är du intresserad av bilar och söker ett sommarjobb? Drömmer du om ett jobb i bilbranschen? Då kan det vara dig vi söker! Att jobba som hallvärd Du blir en viktig del i vårt fortsatta arbete med att utveckla och stärka varumärket. Vi jobbar märkesoberoende och hanterar en stor variation av modeller, årsmodeller och fabrikat. I rollen som hallvärd är typiska arbetsuppgifter att: Hälsa kunder välkomna och se till att alla besökare blir sedda Arbeta för att våra showrooms ger en inbjudande upplevelse, damma av bilar, säkerställa att alla bilar har prisskylt samt står uppställda enligt angivna regler Assistera hantering av sommar- och vinterdäck Supporta dina kollegor vid billeveranser Supporta vid provkörningar och säkerställa den bästa körupplevelser kopplat till kundens behov Administrativa uppgifter som exempelvis fotografering, modda bilar samt uppdatera biluppgifter och data på hemsidan Hålla god ordning på parkeringen Transportera bilar mellan butik, bilprovning och verkstäder Utföra skickbeskrivningar och varudeklarationer Tvätta bilar vid behov Arbetstider varierar och helgarbete kan förekomma. Att jobba på Kamux Kamux är ett stort, börsnoterat företag som expanderat kraftigt i Sverige under de senaste åren och vi kommer fortsätta växa. Detta innebär att vi kan erbjuda en stabil arbetsplats. Personalen är otroligt viktig för oss. Vi värnar om att de anställda ska trivas och satsar mycket på att utbilda och coacha våra anställda så de ska ha de största möjligheterna att lyckas. Är du den vi söker? Tjänsten kräver att du har ett manuellt B-körkort och en slutförd gymnasieutbildning Öppen, ärlig och positiv med en stark känsla för service Vi månar om en god teamkänsla och därför är det viktigt att du har rätt attityd och kan identifiera dig med våra värderingar: Integritet, passion och innovation Du har en strukturerad förmåga och ser fördelarna med att arbeta noggrant. Du tar ansvar för att dina arbetsuppgifter blir gjorda enligt planering Initiativrik och beredd på att göra det lilla extra för att kunden ska bli nöjd eller för att hjälpa en kollega Vi erbjuder dig Vi erbjuder en dynamisk och inspirerande arbetsmiljö där du blir en viktig del av vårt framgångsrika team. Hos oss får du en gedigen introduktionsutbildning och kontinuerlig coachning från din områdeschef för att säkerställa att du känner dig väl rustad för dina arbetsuppgifter. Vi tror på att ständigt växa och utvecklas, vilket är varför vi ger dig möjligheter att göra just det inom Kamux. Hos oss får du inte bara ett jobb, utan en plattform för personlig och professionell tillväxt. Bli en del av Kamux - Ansök redan idag! Vill du vara en del av vårt team i Nyköping och ha sommarens roligaste jobb? Skicka in ditt CV och personliga brev via länken så fort som möjligt men senast den 9 juli. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så tveka inte att söka redan idag! Vänligen notera att vi enbart tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Emilios Silverörn, [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Som parkeringsvakt bidrar du till att skapa en trygg trafiksituation för alla som befinner sig i trafiken. Det ingår i ditt arbete att kontrollera och rapportera fordon som är felparkerade, liksom att informera om kommande förändringar i trafiken. Det är ett rörligt utomhusarbete som utförs hela året runt och för att trivas som parkeringsvakt är du socialt kompetent, lugn och informativ. Arbetstider: Dagtid vardagar, men även helger Tjänsteställe: Katrineholm Varaktighet: Heltid - samt behovsanställning, tillsvidare Tillträde: Enligt överenskommelse Arbetsuppgifter: Utföra kommunal parkeringsövervakning i Katrineholm Kvalifikationer Vi söker dig som har godkänd parkeringsvaktsutbildning för gatumark (Giltiga utbildningsbevis erfordras för att gå vidare i processen), god svenska i tal och skrift och som innehar B-körkort. Utöver det behöver du vara ostraffad*, drogfri, ha ordnad ekonomi, god hälsa och fysik samt gymnasiekompetens eller motsvarande utbildning likställt med den för att kunna bli anställd på Avarn Security. Det är meriterande om du tidigare arbetat med liknande uppgifter och har fordonsflyttsutbildning. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet. Sök tjänsten via vår hemsida - ej via mejl. Urval av kandidater kommer att ske löpande varför tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi vill gärna ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2025-08-25 Vårt erbjudande Vi är den kompletta säkerhetsaktören på marknaden vilket möjliggör att vi är ledande i branschen för våra kunder samt att det finns goda utvecklingsmöjligheter för dig som medarbetare. Du kommer vara en viktig representant för allmänheten och våra kunder. Därför är det A och O för oss att skapa en inkluderande arbetsmiljö där alla våra 8000 medarbetare ska känna att ansvar, omtanke och samarbete främjas. Vi tar arbetsmiljöarbete på allvar och arbetar med ständiga förbättringar. Vi tillämpar lönesättning enligt kollektivavtal. Avarn Security värnar om att du som medarbetare ska ha en trygg livssituation och hållbarhet i arbetslivet. Därför erbjuds alla nyanställda kostnadsfritt ett års försäkringslösning innehållande bland annat sjuk- och olycksfallsförsäkring, livförsäkring och barn- och ungdomsförsäkring. * All personal hos ett auktoriserat bevakningsföretag ska vara godkänd vid prövning med avseende på laglydnad, medborgerlig pålitlighet samt lämplighet i övrigt. För godkännandemyndighetens prövning av en persons laglydnad och medborgerliga pålitlighet ska uppgifter som finns i belastningsregistret eller misstankeregister eller som behandlas hos Säkerhetspolisen med stöd av lagen om polisens behandling av personuppgifter inom brottsdatalagens område inhämtas.
Om tjänsten Vi söker nu en engagerad och kompetent CNC-operatör till fräsavdelning för stora komponenter, till ett företag i Oxelösund. Arbetet går ut på att självständigt ansvara för riggning och maskinbearbetning, samt utföra egenkontroller av större svetsade detaljer. I arbetsuppgifterna ingår även att utföra operatörsunderhåll och enklare felsökning samt bistå med kunskap för fortsatt utveckling. Beroende på bakgrundskunskaper så kommer även programmering, tidsberäkning inför offerter, förbättringsprojekt samt vissa inköp att ingå i tjänsten. Start för tjänsten är omgående eller enligt överenskommelse. Arbetstiderna är förlagda till dagtid under upplärning, för att sedan övergå till skiftgång. Uppdraget innebär en inledande anställning hos Ikett, med god chans till en anställning direkt hos företaget. Din profil Vi söker dig som har dokumenterad god erfarenhet av skärande bearbetning. Du har god kännedom om skärande verktyg, ritningsläsning, manuella mätmetoder och allmänt verkstadsarbete. Vidare har du ett bra risktänk, är bra på att kommunicera med kollegor och chefer, kan jobba självständigt och har ett gott ordningssinne. Du är även engagerad i att ständigt förbättra din arbetsplats. För tjänsten krävs mycket god erfarenhet av dialogprogrammering i Heidenhain och Mazatrol, samt arbete i GibbsCAM. Kunskaper i Monitor samt travers- och truckkort ses som stor merit. I arbetet används både svenska och engelska, och därför är det ett krav att du kan kommunicera obehindrat på båda språken i tekniska sammanhang. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar men kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett har sedan 1986 hjälpt tusentals personer inom industribranschen att hitta sitt drömjobb. Våra kunder finns i hela Sverige och Norge och främst inom tillverkande industri och verkstadsindustri. Vi arbetar med ett brett utbud av tjänster, både för kollektivanställda och tjänstemän. Tack vare långsiktigheten i våra uppdrag har många en tryggad anställning på Ikett. Detta har lett till att flera anställda har jobbat hos Ikett i 20+ år. Under den tiden har de fått utvecklas, testa flera uppdrag med en trygg arbetsgivare i ryggen. Ofta är målsättningen att det ska leda till anställning hos kund. På Ikett finns det möjlighet att arbeta lokalt i ditt närområde, men även spännande resejobb i hela Sverige och Norge för dig som vill ut på resande fot. Hos oss får du: Engagerad personal genom hela rekryteringsprocessen som även har kontakt med dig när du börjar jobba hos vår kund. Trygghet där vi värnar om din säkerhet på arbetsplatsen. Möjlighet till utveckling. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as
I skärgårdsstaden Oxelösund får du nära till boende, arbete, kommunikation, service, natur och hav. Kommunen som ligger strategiskt i östra Sörmland, har 12 000 invånare och ett rikt kultur- och föreningsliv. Dryga timmen upp till Stockholm och strax under timmen ner till Norrköping, det är inte heller långt till regionens flygplats, E4:an och järnvägen. Oxelösunds kommun är en liten kommun som vill mycket. Vi är nyfikna och vågar hitta på nya lösningar, tänka stora tankar och komma med spännande idéer. För att lyckas jobbar vi nära varandra. Vi samarbetar och jobbar mot ett gemensamt mål; att ge alla som bor här de bästa förutsättningarna för ett gott liv. Att vi har nära till varandra märks bland annat genom att vi hjälps åt och tar vara på varandras styrkor. Att förvaltningar och verksamheter är nära gör också att det aldrig är långt mellan medarbetare och chef. Vilket i sin tur leder till att vi har korta beslutsvägar och får mycket gjort. Ramdalsskolan är från höstterminen -25 en F-6 skola med ca 550 elever och är mångkulturell. Lokalerna och möblerna är väl anpassade för en modern undervisning. ARBETSUPPGIFTER Hos oss på Ramdalsskolan får du möjlighet att jobba tillsammans med flera andra speciallärare och specialpedagoger kring och i våra elevgrupper. I ditt uppdrag ingår bland annat att handleda pedagoger, planera, genomföra och utveckla det pedagogiska arbetet utifrån skolans styrdokument och elevens behov och intressen, enskilt såväl som tillsammans med lärararbetslaget som du tillhör. Du deltar aktivt i skolans utvecklings- och analysarbete och samarbetar med övrig skolpersonal för en god lär- och arbetsmiljö för såväl elever som personal KVALIFIKATIONER Du är legitimerad speciallärare. Du är väl förtrogen med skolans styrdokument. Du har ett relationellt förhållningssätt i ditt arbete. Du är lösningsfokuserad och har en positiv inställning till skolutveckling samt förstår vikten av att undervisningen ska vara kreativ och stimulerande, samtidigt som den ska vila på forskning och beprövade metoder. Du delar vår uppfattning om att vi som skola är till för eleven och att det innebär att vi måste anpassa oss efter varje enskild elevs förutsättningar, intressen och behov. Du ser det positiva i varje enskild individ och är övertygad om att alla har möjlighet att lära sig och att ditt bemötande som speciallärare är en av de viktigaste faktorerna till elevernas framgång. Stor vikt kommer att läggas vid den sökandes personliga egenskaper arbets- och initiativförmåga samt ansvarsfullhet och samarbetsförmåga. ÖVRIGT Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan anställd personal eller att förutsättningarna för rekryteringen ändras. Till följd av lagen om lämplighetskontroll ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning. Då Oxelösunds kommun ingår i finskt förvaltningsområde, ser vi gärna sökande med kunskaper i finska. Andra språkkunskaper utöver svenska och engelska ses också som positivt. Oxelösunds kommun gör inför varje rekrytering ett aktivt val av annonsplats och eventuellt rekryteringsstöd. Vi kontaktar själva de vi väljer att annonsera hos. Därför undanber vi oss alla erbjudanden om köp av annonsplats eller rekryteringsstöd.
Har du ett brinnande intresse för teknik, gillar att lösa problem och är noggrann i ditt arbete? Vi söker nu en kalibreringstekniker som söker ett praktiskt arbete både i laborativ miljö och ute på fältet. Hos oss får du en varierad och självständig roll med stort ansvar. Låter det som något för dig? I denna roll ansvarar du för att kalibrera och justera mätinstrument, både i vårt eget laboratorium (placerat i Nyköping) och på plats hos kund. Du arbetar utifrån tillverkares tekniska specifikationer och ser till att både våra kunders och våra egna instrument håller högsta möjliga mätnoggrannhet. Du ansvarar även för att våra interna referenser kontrolleras enligt gängse standard högre upp i spårbarhetskedjan på ett korrekt och tillförlitligt sätt. Du kommer att ha en bred roll med inslag av både teknik, kunddialog och administrativa uppgifter. Vi söker dig som trivs med variation, har god problemlösningsförmåga och som vill bidra till hög kvalitet och service. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: * Kalibrering och justering av mätinstrument i företagets labb och hos kund * Medverkan vid fastställande av priser på kalibreringstjänster * Behovsanalys av reservdelar och förbrukningsmaterial kopplat till kalibrering * Genomföra tekniska analyser för våra interna processer * Hantering av kalibreringsärenden i interna system * Felsökning och åtgärdsanalys vid reklamationer * Hålla dig uppdaterad kring produkter, applikationer och tjänsteerbjudanden Du kommer att vara en viktig del i att säkerställa att vårt arbete utförs med hög kvalitet och precision, samtidigt som du har möjlighet att utveckla våra interna processer. Tjänsten är placerad i Nyköping och en tillsvidareanställning hos Instrumentcenter. Vi söker dig som har: * Gymnasieutbildning med teknisk inriktning, eller motsvarande erfarenhet * Gärna två års erfarenhet av tekniskt arbete * B-körkort * Goda datakunskaper * Förmåga att uttrycka dig väl i både svenska och engelska, i tal och skrift * God kännedom om mätinstrument och relevant bransch Som person tror vi att du är strukturerad, serviceinriktad och har en stark känsla för noggrannhet. Du trivs med att arbeta självständigt men har också lätt för att samarbeta med andra. Du är initiativtagande och har ett genuint intresse för teknik och att ge god kundservice. Ansökan Välkommen att söka tjänsten eller höra av dig om du vill veta mer! I denna rekrytering samarbetar Instrumentcenter med Jefferson Wells (ManpowerGroup). Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryteringskonsult Maria Stenbäck på [email protected] eller 072-208 08 92. Intervjuer kommer påbörjas i v 33. Om Instrumentcenter Sweden AB Instrumentcenter Sweden AB, är sedan 2015 ett helägt dotterbolag till Tillquist Group AB. Med över 30 års erfarenhet, hög kompetens och ett brett sortiment bidrar vi till att våra kunder når framgång. Vi säljer högkvalitativa Test- och Mätinstrument och vänder oss till utvecklings- och tillverkningsbolagen inom kraftelektronikindustrin, elektronikindustrin, forskning och laboratorier plus tjänsterna spårbar kalibrering i vårt eget laboratorium eller på plats hos kund samt uthyrning av instrument. Instrumentcenters kontor och kalibreringslaboratorium finns i Nyköping ca 10 mil söder om Stockholm. Tillquist Group AB är en teknikhandelskoncern med egna produkter inom mätteknik samt representanter för flertalet välkända varumärken av mätrelaterade komponenter, produkter och system inom Kraftautomation, Fotonik, Maskinbyggare/OEM, Processautomation och Elektronikindustrin. Tillquist Group AB har ca 50 medarbetare och finns i Kista och i Göteborg.
Då vår nuvarande ledare i Strängnäs går vidare mot nya utmaningar inom koncernen söker vi nu en ny ledare med stort driv till vårt team på orten. Som ledare i butiken har du en viktig roll i att driva både verksamheten och personalen mot uppsatta mål. Vi söker dig som vill bidra till butikens fortsatta tillväxt genom att utveckla samarbetet med fler verkstäder och öka försäljningen till konsumenter. Rollen är operativ – du är aktiv i den dagliga driften och samtidigt en närvarande ledare som coachar och utvecklar teamet till gemensam framgång. Du har det övergripande ansvaret för butikens drift, personal och budget. Butiken består i dagsläget av 4 medarbetare. Du samarbetar nära med Mekonomen Bilverkstäder på orten, som drivs av fristående företagare. För att lyckas i rollen har du ett nära samarbete med din regionchef och får stöd från våra centrala supportfunktioner. Rollens ansvarsområden - Budget och resultatansvar för butiken - Personalansvar för butiksmedarbetare - Vårda befintliga och skapa nya kundrelationer - Utveckla och genomföra lokala marknadsaktiviteter - Kvalité-, miljö- och arbetsmiljöansvar för butiken - Skapa handlingsplaner utifrån uppsatta centrala och lokala mål och genomföra kopplade aktiviteter - Effektivisera butikernas varuflöde till regionens verkstäder På Mekonomen är kunden vårt absolut största fokus. Allt vi gör och allt vi skapar inom Mekonomen är skapat med kunden i åtanke. Vad söker kunden och hur kan vi på Mekonomen leverera det samt skapa mervärde. Vad kan vi erbjuda dig? Hos oss får du jobba i en vardag med tydliga ramar och mål – men där du samtidigt har möjlighet att påverka och ta egna initiativ i det dagliga arbetet. Vi är i en spännande fas där vi satsar på att utveckla butiken och växa på orten. Du får ett tydligt uppdrag, bra stöd från organisationen och en roll där du kan göra verklig skillnad – tillsammans med ett engagerat team. För att lyckas i rollen behöver du vara en trygg och engagerad ledare som gillar att jobba mot tydliga mål tillsammans med ditt team. Du har tidigare erfarenhet av en ledande befattning, men vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi tror att du trivs med att ta ansvar, skapa struktur i vardagen och vara ett stöd för dina medarbetare. Du ser vad som behöver göras och får saker att hända. Om du känner igen dig i våra värderingar – mod, omtanke och handlingskraft – kommer du att trivas och lyckas hos oss. Nödvändiga kvalifikationer: - B körkort - Kommunikativ, lyhörd och affärsmässig - God datorvana - Kunskap inom Office-paketet - Är en naturlig ledare ÖVRIGT Titel: AffärschefOmfattning: Heltid 100% Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Start: Enligt överenskommelse Placering: Strängnäs Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighets- och färdighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testerna skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testerna så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). PersonuppgiftshanteringMEKO Sales AB org.nr. 556157-7288, är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter:https://www.mekonomen.se/media/villkor_policy/Integritetspolicy%20rekrytering.pdf Välkommen in med din ansökan! Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.
Välj ett jobb för att visa detaljer