På Unilabs kombinerar vi ett stort medicinskt kunnande med en stor mänsklig omtanke. Genom våra sätt att arbeta skapar vi ett tydligt kundvärde och tydligt patientvärde. Detta gör vi med hjälp av effektiv diagnostik, hög kvalitet och förstklassig kundservice mot våra patienter och kunder. Vi har gemensamt en vilja att ge de bästa förutsättningar till vård för varje enskild individ och vi tror på att våra medarbetares kompetens, drivkraft och engagemang har en stor del i det mervärdet som vi skapar för samhället i stort. VAD Vid vår avdelning för patientnära analyser är vi ett team på tre medarbetare som tillsammans med våra läkare, IT-resurser och andra stödfunktioner utgör ryggraden i vårt arbete med patientnära analyser. Vår främsta uppgift är att stödja våra kunders patientnära analysverksamhet inom både sluten- och öppenvård. För oss är kvalitet i fokus och det är viktigt för oss att kunna bidra till bästa möjliga vård för patienten. Vår verksamhet ligger i absolut framkant gällande PNA-stöd och vi har i dag över 700 nätverkskopplade instrument vilket gör att vi kan övervaka kvalitén på vårdens PNA-analyser. Vi utvecklar ständigt nya arbetssätt och har en hög kompetens inom vårt fält. Till denna fina verksamhet söker vi nu en Gruppchef som vill leda och fördela arbetet i teamet. Här kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa att våra projekt och aktiviteter genomförs effektivt och enligt plan. Som gruppchef kommer du att arbeta nära dina medarbetare, du leder och fördelar arbetsuppgifter samt säkerställer att dina medarbetare har en god arbetsmiljö. Du har delegerat arbetsmiljöansvar och ansvarar även för utvecklings- och lönesamtal för dina medarbetare. Du håller i möten, avstämningar och inleder varje morgon med Daglig styrning, tillsammans med teamet. Du kombinerar rollen som Gruppchef med laborativt arbete. I tjänsten ingår bland annat att: - Tillsammans med PNA-teamet utveckla processer, rutiner och den dokumentering som utgör grunden för kvalitetssäkringsstödet i den patientnära verksamheten - Planera och koordinera avdelningens projekt och aktiviteter - Kommunicera med interna och externa intressenter - Administrera vår PNA hemsida - Övervaka och dokumentera externkontroller - Vi behov arbeta i PNA-supporten under vardagar, dagtid, via telefon och mail bland annat gällande felsökning av instrument, övervaka metodkontroller etc. - Vara insatt i distributionen av PNA-reagens i Sörmland inkl sammanställa inventering Vi satsar på individuell kompetensutveckling och att våra medarbetare har en bred kompetens för att klara flera olika arbetsuppgifter. I tjänsten kommer du att arbeta nära Unilabs kemist inom PNA, Regionens laboratoriemedicins service och våra läkare. Du får ett omväxlande arbete där din problemlösningsförmåga ställs på sin spets. Den dagliga verksamheten bedrivs med korta beslutsvägar och stor laganda. VEM Till den här tjänsten söker vi dig som är trygg i ditt ledarskap. Du har en stark personlig drivkraft, ett öppet sinne och med förmåga att hitta nya lösningar. Vi tror att du är kommunikativ, har en hög servicekänsla samt är lyhörd inför medarbetare, patienter och kundernas behov. Du hittar även en balans mellan att vara lyhörd och att stå kvar i fattade beslut. För att vara rätt person för tjänsten tänker vi att du behöver ha förmågan att jobba målinriktat, strukturerat och att du är mycket noggrann i ditt arbete. Du tycker om att ha flera processer i gång samtidigt för att på så sätt arbeta effektivt. Vidare tror vi att du är öppen förändringar och förbättring, då vi är en organisation som ständigt strävar efter att utvecklas. Vi söker dig som - Är utbildad legitimerad biomedicinsk analytiker eller motsvarande bakgrund. - God förmåga att uttrycka dig på svenska både i tal och skrift. - Är förtrogen med moderna IT lösningar både gällande program och instrumentering. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning. Vid intresse tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt och vi kallar till intervju löpande. VAR Tjänsten är placerad vid Mälarsjukhuset i Eskilstuna, där vi totalt är ca 100 medarbetare och en del i Laboratoriemedicin Region Sörmland på ca 150 medarbetare Unilabs är idag en ledande aktör inom laboratoriemedicin och radiologi och Sveriges största privata leverantör av röntgen, mammografi och laboratoriemedicin. Vi möter våra patienter och kunder på sjukhus, närakuter, primärvårdslaboratorie, våra egna fristående röntgenenheter och mottagningar. Av våra totalt 13 000 medarbetare i Europa, arbetar drygt 1200 i Sverige. Läs gärna mer om oss på www.Unilabs.se INTRESSERAD? För frågor om tjänsten kontakta Verksamhetschef Camilla Hagve, [email protected], 010 275 20 61 Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård. Våra tjänster kännetecknas av hög kvalitet, säkerhet och service. Unilabs har idag ca 1300 medarbetare men vi växer ständigt. De största yrkesgrupperna är biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och läkare med specialistkompetens inom radiologi eller laboratoriemedicin. Att arbeta på Unilabs innebär att förstå att vårt jobb inte bara är att producera testresultat. Vi tillhandahåller verkliga, användbara svar för våra patienter och vårdgivare. Vårt arbete förändrar livet direkt till det bättre, vilket vi ser som ett fantastiskt privilegium och något värt att arbeta för.
Nytänk och innovation! Nyfiken på hur det hänger ihop med rollen som farmaceut? Här finns en möjlighet för dig som vill utöva din farmaceutiska expertis i den digitala kanalen. Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att vara med och göra skillnad för våra kunder. Om rollenSom farmaceut inom Apotekets e-handel Eskilstuna kommer du tillhöra vår e-handelsavdelning som hanterar våra kunders beställningar i våra digitala kanaler. Här blir du en del av en verksamhet som andas innovation, nytänk och där vi aktivt arbetar för implementation av automation i våra processer. Som farmaceut i teamet e-handel kommer ditt främsta fokus vara på helhetskontroll av läkemedelsordrar samt uppgifter som berör utredningar av avvikelser. Du ansvarar även för att säkerställa farmaceutisk kvalitet och god patientsäkerhet. För oss är det viktigt att vi som e-apotek fortsätter att utvecklas och vi har höga ambitioner och där vi vill ha med dig på den resan. I rollen förväntas du därför bidra med idéer och initiativ för att utveckla just vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder som besöker oss i våra digitala kanaler. Tjänsten är på plats i Eskilstuna. Dina huvudsakliga arbetsområden Helhetskontroll av inkommande ordrar som innehåller läkemedel Utredning och problemlösning vid kundbeställningar Läkemedelsrådgivning via digital support Aktivt bidra till att stärka vårt team genom att dela med dig av både kunskap och erfarenheter Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsrådgivning. För en bra match mot denna roll är följande kompetenser viktiga: Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du är initiativrik och agerar på det som behövs och driver även självständigt ditt arbete utifrån tydliga mål Du är serviceinriktad vilket innebär att du har ett högt engagemang och kundfokus Du har god samarbetsförmåga där du bidrar till att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du är strukturerad och noggrann i ditt utförande av arbetsuppgifter och säkerställer att inga detaljer missas När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. För våra befattningar på Apotekets E-handel tillämpar vi bakgrundskontroller i belastningsregistret, i slutskedet av rekryteringen, på aktuella kandidater. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för e-handelns öppettider: Vardagar 6-22, Söndagar 8-19. Stängt lördagar. Välkommen till Apoteket!
Nu söker vi nästa stjärna till ett uppdrag som Ekonomicontroller till Strängnäs! Om tjänsten Som ekonomicontroller innebär det att fungera som ekonomistöd för verksamheten inom teknik- och fritidsområdet. Controllerns uppgifter omfattar att: • Medverka i boksluts- och budgetarbete • Vara stöd till verksamheten i framtagandet av detaljbudget för 2026 • Tillsammans med verksamheten analysera ekonomiskt utfall och ta fram prognos • Fungera som rådgivare och diskussionspartner i frågor som rör verksamheternas ekonomi • Stötta verksamhetsföreträdare vid ansökningar om bidrag från Migrationsverket • Genomföra utredningar och skriva rapporter • Medverka vid informationstillfällen och utbildningar inom ekonomiområdet Vem är du? Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete som ekonomicontroller. God vana av att självständigt hantera arbetsuppgifter inom budgetering, uppföljning, rapportering och bokslut. Mycket god systemvana med erfarenhet av att arbeta i Hypergene samt god förmåga att snabbt sätta sig in i nya IT-verktyg. Vi ser även gärna att du har Universitets- eller högskoleutbildning inom ekonomi, eller annan eftergymnasial utbildning som bedöms likvärdig. Om uppdraget Uppdragslängd: Cirka 4,5 månader, med möjlighet till förlängning Uppdragsstart: Mitten av augusti (vecka 33 eller 34) Tjänstgöringsgrad: 100 %
Vill du ta nästa steg i karriären och leda en verkstad med ett av bilbranschens starkaste varumärken? Som verkstadschef hos Bilia Mercedes-Benz i Nyköping får du en central roll där du leder verksamheten operativt – men också är med och formar framtidens servicemarknad. Det här är en roll för dig som vill driva förändring, utveckla människor och skapa struktur med affären och kunden i fokus. Du får ett brett ansvar och möjligheten att påverka både arbetssätt, teamkänsla och lönsamhet i vardagen. Arbetsuppgifter I rollen som verkstadschef ansvarar du för att leda och utveckla den dagliga driften av verkstaden. Du är navet mellan tekniker, reservdelar och kundmottagning och ser till att flödet fungerar hela vägen – från inlämning till färdig leverans. Du planerar och prioriterar arbetet, fördelar resurser och ser till att teamet har rätt förutsättningar för att leverera med hög kvalitet. I vardagen är du en närvarande ledare som coachar, följer upp och bidrar till en positiv och framåtlutad kultur. Utöver det operativa ansvaret ingår personal-, arbetsmiljö- och resultatansvar, inklusive uppföljning av nyckeltal, lönsamhet, kvalitet och kundnöjdhet. Som en viktig del av det lokala ledarskapet arbetar du i nära dialog med servicemarknadschefen och är med och driver utveckling, målsättning och planering framåt. Din profil För att trivas och lyckas i den här rollen ser vi att du har flerårig erfarenhet av att leda personal inom fordonsbranschen eller annan tekniskt inriktad serviceverksamhet. Du har god förståelse för verkstadens flöden och utmaningar, och är trygg i att ta ansvar för både människor och resultat. Vi ser gärna att du har arbetat som verkstadschef tidigare, eller haft en position som exempelvis verkstadscoach, planör eller verkmästare – där du kombinerat personalansvar med både operativt fokus och strategiskt arbete. Du är en närvarande och tydlig ledare som gillar att bygga engagemang och skapa struktur. Du kommunicerar klart och förtroendeingivande, kan sätta riktning – men också anpassa dig när förutsättningarna förändras. Utöver dina ledaregenskaper ser vi att du har: Vana av personalansvar och resultatuppföljning Erfarenhet av förbättrings- och kvalitetsarbete God administrativ förmåga och systemvana Flytande svenska och engelska i tal och skrift B-körkort Vi erbjuder dig På Bilia får du arbeta med starka varumärken och vara en del av en organisation som satsar långsiktigt – både på sin affär och sina medarbetare. Vi erbjuder en tydlig struktur, professionella verktyg och ett ledarskap där samarbete, transparens och kundfokus är centralt. Här får du möjlighet att växa som chef, påverka verksamheten och bidra till en serviceupplevelse som gör skillnad. Vi tror på att kombinera affärsdriv med omtanke, och vi arbetar tillsammans för att skapa en arbetsplats där både medarbetare och kunder trivs. Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Placering är på Bilia Mercedes-Benz i Nyköping. Ansökan och kontakt Rekryteringen sker i samarbete med Starfinder. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Malin Dunder på 076-777 76 62 eller Catrin Fjellström på 070-074 40 18. Vi intervjuar löpande – skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Är du en tekniskt kunnig person och vill arbeta med försäljning i en internationell miljö? Då kan du vara den vi söker till rollen som Sales Engineer på Fleximark. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär, så ser vi fram emot din ansökan! Information om tjänsten Professionals Nord söker, i samarbete med Fleximark, en Sales Engineer för att förstärka deras team i Nyköping. Som Sales Engineer kommer du att driva försäljningen genom Fleixmark´s globala systerbolag, bearbeta befintlig slutkundsbas och även att utöka den genom att aktivt utbilda, stödja och genomföra säljprojekt såväl nationellt som internationellt hos systerbolagen. I rollen kommer du att utgå ifrån huvudkontoret i Nyköping där den primära kundkontakten sker digitalt men det kan även förekomma kund- och leverantörsmöten såväl nationellt och internationellt där du kommer att bidra med din produktkunskap. Du kommer att bli en del av ett team på 7 personer som har en prestigelös teamkänsla och värdesätter att nå framgång tillsammans. Fleximark tillhör den tyska koncernen LAPP Group, som är en av världens ledande leverantörer av högkvalitativ kabel och kabeltillbehör. LAPP som är ett Tyskt familjeföretag har globalt över 5700 st anställda och omsatte förra året 20,5 miljarder Svenska kronor och finns representerade i över 80 länder samt har egna fabriker på 35 olika etableringar globalt. Fleximark märksystem levereras till kunder i hela världen genom LAPP-koncernens säljbolag och egna återförsäljare. Företaget står i fortsatt tillväxt och har stort förtroende hos nya och befintliga kunder vilket gör det till en passande tid att investera i nya medarbetare för att fortsätta driva bolaget framåt. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Fleximark. Önskemålet är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Du erbjuds Möjlighet att växa inom ett internationellt bolag Gedigen introduktion för att få de bästa förutsättningarna i rollen En internationell kundkrets med flera spännande dialoger Arbetsuppgifter Samverka med LAPP-bolagens säljare och produktchefer för att driva affärer Ge teknisk support och bidra i offertarbetet Ansvara för och genomföra utbildningar, inklusive webbinarier, för att sprida produktkunskap Driva säljprojekt som initieras av systerbolagen Dokumentera allt arbete i CRM-systemet och följa säljprocesserna Vara delaktig i orderhantering och framtagning av produktionsunderlag Vi söker dig som har: Ett teknisk intresse Tidigare har arbetat med försäljning Har goda kunskaper inom Office-paketet samt datoranvändning då majoriteten av arbetet sker digitalt Drivs av att hitta nya affärsmöjligheter och vill arbeta med långsiktig försäljning och kundrelationer I tjänsten kommer du att arbeta både med nationella och internationella kunder vilket innebär att du måste ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Fleximark. Du är en person som tycker om kundkontakt, och relationsskapande kommer naturligt för dig i ett samarbete. Du har förmågan att snabbt inge förtroende och skapa intresse i dina samtal med kunder. Din nyfikenhet och vilja att lära kommer att ta dig långt i denna roll, där kontinuerlig utveckling är nyckeln. Dessutom krävs det att du är ihärdig och uthållig i ditt arbete för att nå framgång. START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid URVAL: Sker löpande KONTAKT: Marija Biletic Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på ”Mina sidor” efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice! Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! Om tjänsten Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta: Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier Hantera klagomål och reklamationer Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer Lösa kundproblem snabbt och effektivt Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%. Vem är du? Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. Behärskar danska språket i såväl tal som skrift Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Kullbergska sjukhuset, Katrineholm Om oss Specialiserad sjukvård i hemmet (SSIH) i västra Sörmland hör organisatoriskt till medicinkliniken på Kullbergska sjukhuset och har till uppgift att i samverkan med sjukhus, primärvård och kommuner Katrineholm, Flen och Vingåker att erbjuda befolkningen specialiserad sjukvård i hemmet oberoende av boendeform, dygnet runt. SSIH har patienter i alla åldrar och har inga begränsningar gällande diagnoser. Vi finns till för våra patienter dygnet runt. Vi har mycket erfarenhet och kompetens inom olika specialistområden, vilket gör oss till ett sammansvetsat team som tillsammans med läkare, undersköterska, fysioterapeuter, arbetsterapeuter, kurator och dietist bedriver specialiserad sjukvård i patientens hem. SSIH:s vård är i ständig utveckling för att möta framtidens behov. Nu söker vi dig som vill vara med och utveckla SSIH tillsammans med oss. Vi erbjuder ett varierande och stimulerande arbete med patienten och patientsäkerhet i fokus. Du arbetar med svårt sjuka patienter som vill och kan få specialiserad sjukvård i hemmet. Du tycker om att arbeta självständigt med patienter och närstående i centrum och gör det i nära samarbete med ett multiprofessionellt team. Du har några års erfarenhet av att arbeta som sjuksköterska, är självgående och känner dig trygg i att göra medicinska bedömningar. Du behöver vara tydlig i din kommunikation och kunna se kreativa lösningar som gagnar patienten och den vård som bedrivs. Du tycker om utmaningar och är inte främmande för tekniska lösningar som underlättar vården. Vill Du bli en i vårt arbetslag? Just nu söker vi sjuksköterska för tillsvidaretjänst på 100%. Dina arbetsuppgifter • Göra hembesök, ensam eller vid behov tillsammans med läkare. • Telefonrådgivning för SSIH:s patienter och samverkanspartners. • Utföra självständiga bedömningar, ordinera specifik omvårdnad och verkställa medicinska ordinationer i patientens hem. • Samverka med primärvården, hemsjukvården, särskilda boenden, biståndshandläggare och kommunens hemtjänstgrupper. Din kompetens Du är legitimerad sjuksköterska som arbetat några år som sjuksköterska, gärna med erfarenhet av arbete både inom öppen- och slutenvård (inget krav). Du är intresserad av ett varierande och stimulerande arbete. Du vill arbeta med svårt sjuka patienter som vill och kan få specialiserad sjukvård i hemmet. Du tycker om att arbeta självständigt med patient och närstående i centrum och i nära samarbete med det multiprofessionellt team. Du har erfarenhet av att arbeta som sjuksköterska, är självgående och känner dig trygg i att göra medicinska bedömningar. Du är tydlig i din kommunikation och kan se kreativa lösningar som gagnar patienten och den vård som bedrivs. Du tycker om utmaningar och är inte främmande för tekniska lösningar som underlättar vården. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. B- körkort är ett krav. Anställningsform Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Information om tjänsten lämnas av Vårdenhetschef SSIH Nevenka Narancic, 079-066 26 33, [email protected] Facklig företrädare Vårdförbundet Lisbeth Flodqvist, 0150-564 39. Övriga fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på medicinkliniken, Kullbergska sjukhuset! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2025-08-31. Intervjuer kan komma att ske löpande. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan anställd personal eller att förutsättningarna för rekryteringen ändras. Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.
Vi söker en glädjespridande, serviceinriktad, noggrann medarbetare som tycker om att arbeta i team, samt klarar av ett högt arbetstempo. Platsbeskrivning Du kommer att arbeta med tillagning av asiatiska maträtter enligt receptet. Du ska hjälpa köksbiträden att producera alla förberedande råvaror och arbetar med köksrutiner som hygienkontroll, råvaruhantering och annan tillredning i ett litet team av medarbetare. Du ska ha arbetat som kock och med asiatisk matlagning. Meriterande om du pratar något av språken: Mandarin och vietnamesiska. Lön och omfattning: Heltid/deltid med timlön, riktlinje på kollektivavtalets lönesättning inom restaurangbranschen. Kontakt: Skicka din ansökan till [email protected]
⭐ Ta nästa steg i karriären som arbetande förman ⭐ Har du några års erfarenhet inom logistik-, transport eller livsmedelsbranschen och vill ta nästa steg i karriären till en arbetsledande roll? Då har du hamnat helt rätt. Nu erbjuder vi på Svebol Logistics en social och varierande roll i ett växande företag med goda utvecklingsmöjligheter! Din nya roll hos oss I rollen som arbetande förman kan vi garantera dig en sak, och det är att dina dagar inte är den andra lik! Här får du varierande arbetsuppgifter - där du bland annat leder och fördelar det dagliga arbetet inklusive personal och fordon, samt ansvarar för kvalitet och kundnöjdhet vid leverans till kund. Kort och gott, så får du en viktig roll inom driften (och allt därtill!) samt arbete med företagets rutiner, policys och värderingar.Vi söker nu två förmän – en till förmiddagsskiftet och en till eftermiddags- och tidig kvällsskiftet Affärsmässig och kundorienterad - den vi söker Vi ser fram emot att välkomna en ny kollega med några års erfarenhet inom logistik-, transport eller livsmedelsbranschen. Kanske är du intresserad av att ta dina första steg inom ledarskap? Då har du den perfekta möjligheten hos oss! Med din goda sociala förmåga, lösningsorienterade attityd och samarbetsförmåga tror vi även att du är en fena på att coacha dina kollegor.Utöver det ser vi att du kan bocka av följande: ✓ C-körkort och YKB ✓ Gymnasieutbildning✓ Händig och bekväm i att utföra enklare reparationsarbeten på fordon.✓ Lösningorienterad inställning.✓ Behärskar datorer och lätt för att lära sig nya system.✓ Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Skulle du även ha erfarenhet av arbetsledande ansvar, administrativt arbete, kunskap om arbetsmiljöansvar, relevant arbetsrätt och kollektivavtal samt förbättringsarbete (t.ex Lean) så är det en stjärna i kanten, men inget krav! Välkommen till oss! Våra anställda är nyckeln till vår framgång och därför är det viktigt för oss att vara en arbetsplats att trivas på. Vi arbetar målmedvetet med att attrahera, utveckla och behålla kompetent personal. Här blir du en del av ett bolag som bryr sig om sina medarbetare; vi lyssnar, vi delar och vi lär oss! ✔️ Mångfald & inkludering Vi tror på mångfald och inkludering. Därför strävar vi efter att vara en organisation av medarbetare med olika erfarenheter och bakgrunder, där alla medarbetare alltid kan vara sig själva och kan ta lärdom av varandras olikheter. ✔️ Utvecklingsmöjligheter Hos oss får du möjlighet att växa och utvecklas både på ett personligt och professionellt plan! ✔️ Karriärmöjligheter Här ges du alla förutsättningar för att påbörja en långsiktig karriär hos oss. Många av dina framtida kollegor har jobbat inom bolaget i många år och klättrat uppåt. Svebol Logistics är helt enkelt en arbetsplats där du kan stanna länge och bygga en karriär! Är den här rollen som skapt för dig? Vad kul! Om det är du som är vår nya kollega så välkomnar vi dig med öppna armar och ser gärna att du börjar omgående. Hör av dig till oss redan idag! Med fokus på kvalitet, säkerhet och hållbarhet Välkommen till Svebol Logistics - ett dotterbolag till Frigoscandia med bas i Stockholm och Mälardalsregionen. Tillsammans med ett 100-tal moderna ekipage, cirka 200 chaufförer och ett engagerat arbetslag arbetar vi aktivt för att utveckla trafik- och arbetsmiljön för fler nöjda och trygga kunder inom livsmedelstransport. ✓ C-körkort och YKB ✓ Gymnasieutbildning✓ Händig och bekväm i att utföra enklare reparationsarbeten på fordon.✓ Behärskar datorer och lätt för att lära sig nya system.✓ Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Frigoscandia driver ett temperaturkontrollerat logistiskt nätverk där vi lagrar och distribuerar livsmedel på ett hållbart och kvalitetssäkert sätt. Genom våra fordon, lager och terminaler hanterar vi livsmedel från -23 grader till +18 beroende på vilket behov och krav som ställs. Att vara expert på temperaturer är en naturlig del av vårt företags dna. Vår tydliga ambition framåt är att erbjuda våra kunder smarta logistiktjänster, enkla att hantera, allt i takt med den teknikutveckling som nu möjliggörs i vår bransch. Förutom lager och distribution i Norden och Europa, erbjuder vi olika typer av tjänster som infrysning, upptining eller förberedande butiksexponering.
Gör din karriär till en äventyrsresa! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53
Välj ett jobb för att visa detaljer